Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 18:47

Lolita Fullbright

Ze bleef heel stil bij haar dochter zitten en streelde door haar haren heen. Ze was echt gelukkig, dit was echt fantastisch en ze was hier ongelooflijk blij mee, met alles. Met wat iedereen voor haar deed. Vandaag zou ze er weer op uit gaan met Layka, ze wilde samen met haar een paar mooie jurken kopen en Lolita vond dat ze daar zelf ook wel weer aan toe was. Ze kon nu wel weer wat meer uitdagende kleding kopen, Leroy kon zich goed beheersen en hij zou het vast leuk vinden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 18:50

Leroy Fullbright

Na een tijdje knipperde hij met zijn ogen en kwam hij wat overeind. Lolita zat nog steeds bij Esmeralda en hij glimlachte even. Hij kwam langzaam overeind en hij liep naar haar toe, hij ging bij haar zitten en hij sloeg zijn arm om haar heen, heel zachtjes drukte hij zijn lippen in haar nek. 'Vandaag ga ik je keihard terugpakken...' fluisterde hij daarna, hij keek haar aan met een uitdagende blik in zijn ogen. Hij liet zijn vingers heel langzaam langs haar hals glijden en daarna zoende hij haar zachtjes.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 18:54

Lolita Fullbright

Leroy werd weer wakker en kwam bij haar zitten, ze voelde zijn armen om haar heen en zijn lippen in haar nek. Vandaag was de dag dat hij haar keihard terug ging pakken. "Hmm..." Mompelde ze bij die gedachte alleen al. Ze keek hem even doordringend aan. "Toch zou dat moeten wachten, ik ga eerst nieuwe jurken kopen voor Layka." Lachte ze plagend. Ze wilde hem niet vertellen dat ze zelf ook wat moois ging kopen, daar wilde ze hem heel erg graag mee verrassen. Esmeralda werd nu ook langzaam wakker en Lolita stopte de zoen met een glimlach.
"Goedemorgen meisje, heb je lekker geslapen?" Vroeg Lolita aan haar, Esmeralda kwam wat overeind en rekte zichzelf uit. Ze knikte, nog een beetje slaperig, ze had echt lekker geslapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 18:57

Leroy Fullbright

'Het kan wel even wachten. Ik weet dat je het nu weet, dus dat is al genoeg,' fluisterde hij. De zoen werd gestopt en hij zag dat het was omdat Esmeralda wakker was. Ze had lekker geslapen en daardoor glimlachte hij. Hij was er blij om, dan had het dus toch gewerkt en had hij het niet voor niks gedaan. Hij keek even naar Lolita, zijn blik ging over haar heen en hij knipoogde met een grijnsje op zijn gezicht naar haar, daarna kwam hij overeind. 'Ik ga wat kleren aantrekken, dan kan ik zo misschien wat werken,' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:06

Lolita Fullbright

"Ik kan echt niet wachten." Grijnsde ze. Wanneer Esmeralda wakker was, gaf hij aan dat hij zijn kleren aan ging trekken en misschien ging werken. "Is dat wel slim?" Vroeg Lolita hem bezorgd en ze keek hem even aan. Hij moest ook weer niet te hard van stapel lopen. Esmeralda trok ook haar kleren weer aan.
"Bedankt Leroy." Sprak het meisje zachtjes. "Ik zie jullie wel weer, ik ga nu weer naar Jay." Glimlachte ze en zo snel als ze kon liep ze weer naar de eetzaal waar ze hopelijk Jay weer zou treffen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 19:09

Leroy Fullbright

'Ik wil het heel graag proberen, als het maar een uurtje. Als het niet gaat dan hou ik er mee op, ik wil wel energie over houden,' zei hij glimlachend tegen haar. Esmeralda bedankte hem, waardoor hij oprecht naar haar glimlachte. 'Heel graag gedaan,' zei hij nog, daarna vertrok ze naar Jay. De jongen was net in de eetzaal gaan zitten. Hij liep nu zelf naar Lolita toe en hij drukte haar zachtjes tegen de muur aan, hij plaatste zijn lippen lichtjes in haar hals. 'Als je straks met Layka bent, wil ik dat je alleen maar denkt aan wat ik vanmiddag met jou ga doen... als ze iets met je bespreekt, als je haar iets vertelt, bij alles zal je weten wat ik van plan ben en hoe gek ik je ga maken,' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:13

Lolita Fullbright

'Ik wil ook heel graag dat je energie overhoud, niet dat je me dingen beloofd en ze niet kan waarmaken." Plaagde ze hem nu even. Nadat Esmeralda weg was gegaan, drukte hij haar tegen de muur aan en ze voelde zijn lippen in haar hals. Ze luisterde naar zijn gefluister en voelde hoeveel het met haar deed, dit wilde ze, dit was alles wat ze wilde, waar ze al die tijd naar had gehunkerd. Leroy dacht aan haar, wilde haar gek maken... dat vond ze fantastisch.
"Hoe ga je daarvoor zorgen?" Vroeg ze uitdagend aan hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Haar ogen twinkelden toen ze Jay zag zitten. Ze kwam naar hem toe en legde even zachtjes haar hand op zijn schouder, dat durfde ze nu en dat ging goed.
"Goedemorgen, heb je lekker geslapen?" Vroeg ze heel lief aan hem en ze ging vervolgens naast hem zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 19:18

Leroy Fullbright

'Je zal mijn geur constant ruiken en ik weet zeker dat je dan elke keer denkt aan wat je te wachten staat... je staat nu voor, maar ik pak je terug,' fluisterde hij. Hij streek langs haar hals, daarna pakte hij haar kin vast en keek hij haar doordringend aan. Zijn vingers gleden heel langzaam verder, zacht streken ze over haar rondingen en gevoelige plekken heen, maar het was zo zag dat het haar waarschijnlijk net niet genoeg zou laten genieten. 'Bovendien zal jouw lichaam strak staan van het verlangen, dus zul je bij alles wel meteen aan mij denken,' voegde hij er zacht aan toe.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde een hand op zijn schouder, toen hij opkeek zag hij wie het was en hij straalde meteen. 'Het ging weer wat beter,' fluisterde hij. 'Als ik nu wakker word is het bijna alsof jij er bent, zo vertrouwd ruikt het,' gaf hij toe. Het hielp hem wel echt en hij was daar heel erg blij mee. 'Heb jij ook goed geslapen?' vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:26

Lolita Fullbright

Hij begon tegen haar te praten en het zorgde echt voor kippenvel op haar lichaam, ze hunkerde er nu al naar. Hij pakte haar kin ineens vast en ze keek doordringend terug in zijn ogen. Daarna voelde ze zijn vingers over haar lichaam glijden, ze deed haar best om niet zacht te kreunen. Hij vertelde dat haar lichaam strak zou staan van het verlangen, ze zou bij alles aan hem denken.
"Je bent zo ongelooflijk aantrekkelijk zo..." Klonk haar stem schor tegen hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze vond het geweldig dat hij haar zo stralend aankeek, dat zorgde voor een goed gevoel. Hij vertelde dat het weer beter ging, als hij nu wakker werd, was het bijna weer alsof zij er was, zo vertrouwd rook het. "Ik ben heel blij om dat te horen, fijn." Glimlachte ze nu. Hij wilde weten of zij ook goed had geslapen.
"Uiteindelijk wel... je vader heeft goed voor me gezorgd." Zei ze zacht en eerlijk, ze hoopte heel erg dat het hem niet jaloers maakte, ze wilde echt heel graag gewoon eerlijk tegen hem zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 19:29

Leroy Fullbright

Hij wist dat dit veel met haar deed, ondanks dat ze haar best deed om het hem niet al te erg te laten zien. Ze zei dat hij zo ongelofelijk aantrekkelijk was en daardoor grijnsde hij. 'Goed, onthou dat maar,' zei hij. Hij liet zijn vingertoppen heel erg langzaam over haar huid glijden, ze gleden naar haar navel en iets verder naar beneden, maar daarna liet hij haar los en keek hij haar alleen nog maar aan.

Koning Jay Fullbright

Ze had uiteindelijk wel goed geslapen, zijn vader had goed voor haar gezorgd. 'Oh, gelukkig maar,' zei hij glimlachend. 'Wat heeft hij gedaan?' was zijn volgende vraag. Hij vond het wel fijn dat ze uiteindelijk goed geslapen had, dat was belangrijk en dat was goed voor haar, hij hoopte dat het snel nog beter zou gaan. Hij vond het ook niet zo erg dat zijn vader haar hielp, als ze hem maar niet vergat door alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:37

Lolita Fullbright

Hij grijnsde en zei dat ze het moest onthouden, daarna gleden zijn vingertoppen verder over haar buik naar beneden. Ze hapte even naar adem en daarna liet hij haar los. Ze trilde van verlangen. "Je weet ook echt wel wat ze doet." Sprak ze haast kreunend uit en ze keek hem weer even aan. Ze haalde diep adem en probeerde haar lichaam weer wat tot rust te laten komen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay vroeg wat zijn vader had gedaan. "Hij is bij me komen zitten en ik ben toen bij hem in slaap gevallen, hij is daar ook blijven zitten." Vertelde ze zachtjes aan hem.
"Vind je het erg?" Vroeg ze hem nu voorzichtig en ze keek hem even aan. Ze was er heel erg bang voor dat hij het erg vond en dat hij het liever niet wilde hebben.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 19:41

Leroy Fullbright

Hij voelde haar trillen, hij kreeg het voor elkaar en dat vond hij ontzettend leuk. Ze keek hem aan, hij zag haar diep ademhalen en hij zoende haar heel zachtjes en langzaam om het nog even erger te maken, daarna dacht hij dat het wel genoeg was zo. Hij liet haar los en hij grijnsde een beetje, daarna trok hij zijn badjas uit. Heel even keek hij haar weer aan, voor hij langzaam zijn kleding aantrok en zich klaarmaakte om even aan het werk te gaan.

Koning Jay Fullbright

Ze vertelde wat zijn vader gedaan had en hij knikte even,ze wilde weten of hij het erg vond. 'nee, niet echt... ik doe het liever zelf voor je, maar ik ben blij dat hij normaal tegen je doet en goed voor jou zorgt,' zei hij eerlijk tegen haar, dat was het belangrijkste en dat vond hij zelf ook echt het belangrijkste. Hij hoopte dat Esmeralda hem geloofde. 'Wat wil je vandaag doen? Een beetje rustig aan deze keer? ' vroeg hij plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:50

Lolita Fullbright

ze werd heel zacht en langzaam nog even door hem gezoend en daarna liet hij haar los. "Oh, jij bent zo gemeen." Fluisterde ze met een hese stem. Ze keek toe hoe hij langzaam zijn kleding aantrok, haar ogen bestudeerde elk spiertje in zijn lichaam en ze was echt helemaal dromerig. Waarschijnlijk was Layka op haar aan het wachten, maar ze bleef echt naar hem staren.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het echt niet erg, al deed hij het liever zelf. "Ik heb dat ook heel graag, ik mis het ook echt om bij je te slapen." Vertelde ze hem eerlijk met een glimlachje.
"Ja, hij is nu een soort vader voor me en dat vind ik fijn." Glimlachte ze hem toe. Hij vroeg haar wat ze vandaag wilde doen en hij stelde plagend voor om het een beetje rustig aan te doen.
"Dat sowieso, maar ik zat te denken... je vader gaat zo een uurtje werken, is het niet leuk als je dat samen met hem doet?" Vroeg ze nu aan hem. "Of wil je dat liever nog niet? Ik vind het ook leuk om samen wat te doen, maar we hebben nog de hele dag de tijd en ik moet nog wat verzinnen." Sprak ze met een grijns tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 19:53

Leroy Fullbright

Hij keek langzaam op naar Lolita, ze stond nog steeds naar hem te staren. 'Had jij niet een afspraak met iemand?' vroeg hij nu aan haar. Een grijnsje stond op zijn gezicht en hij liet heel kort zijn vinger over haar lip glijden. 'Het is voor jezelf ook beter als je weggaat hoor, anders wordt het nog veel erger...' zei hij zacht.Hij nam weer afstand van haar en hij maakte zijn riem dicht, hij keek weer grijnzen op, hij vond het een heel leuk spelletje zo.

Koning Jay Fullbright

'het komt wel weer, we moeten geduld hebben en het niet te snel willen allemaal.' zei hij zacht. Hij wist dat hij Esmeralda een beetje moest tegenhouden als ze wel te snel ging, maar dat vond hij nogal lastig. Ze had het over zijn vader en daarna begon ze over het werk, hij knikte even langzaam. 'Een uurtje kan wel, geloof ik,' stemde hij voorzichtig in.' Dan kan jij bedenken wat jij met mij zou willen doen.' voegde hij er aan toe, met een grijnsje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 19:59

Lolita Fullbright

"Ik blijf liever de hele dag hier, samen met jou..." Mompelde ze verlangend. Zijn vinger gleed over haar lip en ze beet er even zachtjes in.
"Of we trekken gewoon allebei onze kleren weer uit." Zei ze hem nu en ze keek hem doordringend aan. Ze pakte zijn kin en zoende hem even heftig, ze wilde het liefste al zijn kleding kapot scheuren. Ze verlangde zo sterk naar hem, het was echt ongelooflijk. Het brandde gewoon in haar.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Je weet dat ik geen geduld heb." Grijnsde ze nu naar hem. Hij stemde met haar in, dat een uurtje wel kon. "Dat zou ik fijn vinden." Glimlachte ze hem toe, het zou goed voor hem zijn als hij met zijn vader kon opschieten en lekker met hem samen kon werken.
"Ja, ik ga wat leuks bedenken, gisteren had jij het gedaan, nu is het mijn beurt." Sprak ze vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 20:04

Leroy Fullbright

Hij wist dat dit punt gevaarlijk was, want nu stond hij al bijna op het punt om toe te geven en dat was niet de bedoeling. Ze beet op zijn vinger en hij haalde langzaam adem, ze was hem nu aan het opwinden en waarschijnlijk wist ze het heel erg goed. Ze pakte zijn kin en hij werd heftig gezoend, hij pakte haar heupen vast en hij trok haar dichter tegen zich aan. Ze mocht best merken hoe veel zin hij er in had. Hij onderbrak de zoen weer en hij keek haar grijnzend aan. 'Je maakt het moeilijker voor jezelf. Het gebeurt pas wanneer ik dat wil en dat is niet nu..' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

'Ja, daar heb je gelijk in, jij hebt geen geduld,' zei hij grijnzend. Ze zou het fijn vinden en ze ging iets leuks verzinnen. 'Oké, dan loop ik zo die kant wel op. Is hij al aan het werk?' vroeg hij aan haar. Hij vond het fijn om nog even met haar te kletsen, hij vond niet dat het zo veel kwaad kon en dit voelde juist heel goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 20:27

Lolita Fullbright

Ze merkte dat hij ook opgewonden begon te raken, hij trok haar dicht tegen zich aan en ze zoende hem heftig. Daarna stopte hij de zoen weer en vertelde haar dat ze het moeilijker maakte voor zichzelf, het gebeurde pas wanneer hij het wilde, en dat was niet nu.
"Ik dacht dat ik je wel kon verleiden." Plaagde ze hem nu en ze streelde even met haar vingers langs zijn gezicht, ze was echt hebberig.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Maar verder heb ik alleen maar goede kwaliteiten, natuurlijk." Plaagde ze toen hij ermee instemde dat ze inderdaad geen geduld had. Ze glimlachte hem vrolijk toe. Hij zou zo naar zijn vader gaan en vroeg of hij al aan het werk was.
"Hij was nog niet op weg volgens mij, ik denk dat hij nog niet begonnen is." Vertelde ze hem. Ze pikte nu plagend een stukje eten van zijn bord af en keek hem met een grijns aan terwijl ze het op at.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 20:30

Leroy Fullbright

'Dat kan je ook... als ik je nu nog een paar minuten laat door gaan wil ik niet meer stoppen, maar helaas gaat het voor jou nooit zo ver komen,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze streek langs zijn gezicht, hij keek haar uitdagend aan en daarna nam hij afstand van haar. 'Fijne middag, Lolita, tot straks,' zei hij lachend, daarna liep hij weg. Hij kon beter niet te lang bij haar blijven staan, dan hield hij het echt niet meer uit.

Koning Jay Fullbright

'Natuurlijk,' zei hij lachend tegen haar. 'Je bent verder helemaal perfect, al vind ik dat ongeduldige juist wel leuk. Ik vind het leuk dat jij soms zo enthousiast bent dat jij mij mee sleurt,' plaagde hij haar, omdat het nog steeds vrij regelmatig gebeurde. Zijn vader was volgens haar net nog niet op weg. Ze at opeens van zijn bord en daardoor grinnikte hij. 'Alles van mij is altijd beter,' plaagde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 20:34

Lolita Fullbright

Hij gaf haar de bevestiging dat ze het ook kon, maar hij liet haar niet doorgaan, hij liet het niet zo ver komen. Hij wenste haar een fijne middag en ging daarna weg. Ze bleef achter en ze had echt even de tijd nodig om op adem te komen, haar lichaam stond echt in vuur en vlam, nu maar hopen dat het niet verkeerd ging als ze met Layka weg ging.... Als ze zo was, konden er nog wel eens rare dingen gebeuren.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat ze verder helemaal perfect was, hij vond dat ongeduldige wel leuk, vooral als ze hem zo enthousiast meesleurde. Ze grinnikte hierdoor even zachtjes.
"Dat is het leukste om te doen... ik vind het heerlijk om je overal achter me aan te nemen. Vooral omdat je gewoon altijd net te langzaam loopt, dan ben ik zo ongeduldig." Lachte ze hem toe. Doordat ze wat eten van zijn bord pikte, plaagde hij dat alles van hem beter was.
"Zeker weten, het smaakt veel beter van jouw bord." Vertelde ze met twinkelende ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 20:37

Leroy Fullbright

Hij liet zich in de stoel zakken in de werkkamer en hij ademde diep in. Het was echt nogal intens, maar hij vond dat hij het redelijk goed deed. Hij was het niet gewend en hij wist dat hij jaren alleen aan zichzelf gedacht had, maar nu wilde hij Lolita gek maken en het leek nog goed te lukken ook. Alleen al die gedachte was heerlijk, het liet hem glimlachen. Hij dacht er nog even over na, maar daarna ging hij aan het werk.

Koning Jay Fullbright

'Dat is raar...' zei hij nu heel serieus. 'Ik heb altijd het gevoel dat jij net wat te snel loopt.' voegde hij er plagend aan toe. Een grijns sierde zijn gezicht en hij genoot van haar gelach, hij vond het heel fijn zo samen met haar, hij voelde zich weer helemaal verliefd. 'Dat snap ik wel, geniet er maar van, jij bent de enige die van mijn bord mag eten,' zei hij lachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 20:45

Lolita Fullbright

Nadat ze weer een beetje op adem was gekomen, haalde ze Layka op. Ze hadden een hele gezellige dag samen in het dorp. Lolita kwam er langzaam toch achter waarom Duke haar zo leuk vond, Layka vertelde ook redelijk opgewonden wat ze allemaal had gedaan bij hem en wat hij ervan vond, het liet Lolita alleen nog maar meer verlangen...
Ze hadden het er nu zoveel over en haar gedachten gingen telkens naar de woorden van Leroy... ze dacht de hele tijd aan hem, hij had het echt voor elkaar.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ineens begon Jay heel serieus te praten en ze keek hem daardoor nieuwsgierig aan. Door wat hij daarna weer zei, maakte hij haar aan het lachen.
"Dat geloof ik niet, ik loop heel normaal." Verdedigde ze zichzelf op een plagende toon. Ze keek in zijn ogen en ze merkte dat hij net zo erg genoot als zij dat deed, ze vond het fantastisch met Jay samen. Vooral dit soort momentjes. Zij was de enige die van zijn bord mocht eten.
"Dan moet het zeker wel echte liefde zijn." Ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 20:48

Koning Jay Fullbright

'Oh, ik moet naar mijn vader... ik was het al weer helemaal vergeten,' zei hij lachend tegen haar. 'Het is te gezellig met jou, het is zeker echte liefde, zonder twijfel.' fluisterde hij. Hij kwam langzaam overeind en hij knipoogde naar haar. 'Geniet van mijn eten en tot straks,' zei hij plagend. Hij liep naar zijn vader toe en hij hielp hem met het werk, maar na een tijdje stopte zijn vader er ook mee en ging hij zelf opzoek naar Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 21:03

Koningin Esmeralda Fullbright

Zijn woorden maakten haar warm van binnen, het was zo lief en zo echt... "Tot zo, ik hou van je..." Fluisterde ze heel zacht en lief naar hem. Ze bleef nog even aan tafel zitten en daarna ging ze naar Ivan toe om hem zijn eten te geven en om even met hem te spelen. Ze oefende graag woordjes met hem, hij had nu weer een nieuw woordje geleerd: 'lief'. Ze vond het heerlijk om het uit zijn mond te horen, hij gaf haar kleine kusjes als hij het zei en ze sprak heel trots en liefdevol tegen hem.



Lolita Fullbright

Ze had samen met Layka een paar geweldige jurken gekocht. Die van Layka waren nog niet eens zo heel erg uitdagend, daar voelde ze zich niet goed bij, maar wel veel mooier en strakker dan ze gewend was. Ook veel duurder en dat zag je meteen aan de mooie stof. Lolita betaalde graag voor haar, ze vond het leuk. Layka droeg zulke vormeloze jurken dat dit veel beter paste. De vrouw had meteen een van de jurken aangetrokken met een strak lijfje en een wijde rok, haar rondingen kwamen er fantastisch in uit en ze straalde doordat ze zich ook gewoon heel erg mooi voelde in de jurk. Lolita bewonderde haar zo, het was een ongelooflijk mooie vrouw. Ze waren weer teruggegaan naar het kasteel en Lolita had haar meegenomen naar een slaapkamer toe. Ze trok daar één van haar eigen nieuwe jurken ook aan. Gitzwart, bezaaid met diamanten en een hele hoge split, hij was super strak en zonder de split zou ze er waarschijnlijk niet eens in kunnen lopen.
"Wauw..." Sprak Layka zacht uit en ze keek vol bewondering naar de jurk. Lolita glimlachte, ze voelde nog steeds de spanning in haar lichaam en dat werd alleen maar erger door de complimenten van Layka.
"Kom eens.." Lolita deed het haar van Layka en gaf haar wat mooie sieraden. Ze streelde met haar vingers even langs haar hals, al die aanrakingen... ze haalde diep adem en keek Layka doordringend aan. De vrouw leek het ook te voelen, net zo goed als Lolita. Ineens zoenden ze elkaar, de spanning was veel te hoog en Lolita wist gewoon van te voren al dat er iets zou gebeuren, al geloofde ze niet dat Leroy dit heel erg zou vinden, het was zo vol verlangen en daarna keken ze elkaar weer aan.
"Ik-euh..." Layka begon te stamelen. "Geeft niets, we zijn allebei een beetje opgewonden denk ik." Grinnikte Lolita nu en ze gaf de vrouw een knipoog.
"Ga maar gauw aan Duke laten zien hoe mooi je bent." Layka maakte zich haast meteen uit de voeten en met nog een beetje rode wangen kwam ze de slaapkamer van haar en Duke binnen. Lolita liep door de gangen heen, van alle kanten werd ze toe gefloten en hierdoor werd alles nog eens even erger. Wat verhit kwam ze de slaapkamer binnen en keek ze Leroy aan.
"Ik heb iets gedaan en ik denk dat je me daarvoor gaat straffen..." Ze liep verder, dichter naar hem toe, haar stem klonk uitdagend en hees. Ze was heel benieuwd wat hij ervan zou vinden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 21:40

Leroy Fullbright

Hij zat op de bank, heel rustig een boek te lezen toen uit het niets de deur open ging. Het was Lolita. Zijn blik ging over haar heen, hij ademde diep in. Lolita was een prachtige vrouw, maar ze had zichzelf enorm overtroffen, bovendien straalde ze gewoon verlagen uit. Ze kwam dichterbij en door wat ze zei keek hij haar doordringend aan. 'Oh... wat is dat dan?' vroeg hij aan haar, zijn stem laag en doordringend. Hij bleef zitten en hij keek op naar haar, naar haar geweldige lichaam. Hij had geen idee wat hem overkwam, maar het voelde echt heel erg geweldig.

Duke Samira

Hij zat te werken aan wat meubelen, hij vond het veel te leuk om te doen en daardoor werkte hij eigenlijk altijd nog gewoon, hij vond het nutteloos om maar de hele dag niets te doen. De deur ging open en hij keek op, het was Layka. Hij wilde haar begroeten, hij deed zijn mond open en zag dat ze wat rood was, maar wat meteen nog meer opviel was de geweldige jurk. Hij staarde haar even aan en daarna ademde hij diep in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 21:46

Lolita Fullbright

Ze zag aan Leroy dat haar jurk hem wel beviel. Ze kwam steeds dichterbij en hij vroeg wat ze had gedaan. Ze boog zich naar hem toe en kuste hem zacht, maar verlangend. "Ik heb met Layka gezoend." Vertelde ze hem nu. De ondeugende blik bleef in haar ogen staan en ze keek hem uitdagend en verlangend aan. Eigenlijk was ze ook best wel nieuwsgierig wat hij hiervan vond.


Layka Samira

Duke had het duidelijk niet verwacht, hij staarde haar aan en ademde diep in. Ze grinnikte en draaide een rondje voor zijn neus. "Vind je het mooi?" Vroeg ze hem nu enthousiast. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem aan. "Ik heb echt iets heel raars gedaan... je mag me echt niet uitlachen." Klonk haar stem nu wat voorzichtig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 38 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum