Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 21:48

Leroy FUllbright

Ze kwam dichterbij, hij voelde haar lippen op die van hem en hij werd zacht en verlangend gezoend, daarna zei ze dat ze met Layka gezoend had, alsof het niets was. Hij staarde haar even aan, hij wist niet zo goed hoe hij moest reageren. Hij moest dit eerst heel even verwerken. 'Echt?' vroeg hij vol verbazing. Hij was niet echt boos, het was gewoon... hij had het totaal niet verwacht. Hij ademde langzaam in en hij zag het voor zich, hij wist niet of dat nou wel zo verstandig was, maar dit kreeg hij natuurlijk niet meer uit zijn hoofd.

Duke Samira

'Ik vind het verschrikkelijk mooi, dit staat je zo goed.' zei hij tegen haar. Dit was precies wat hij had gewild, zo straalde ze, ze vond het niet erg en ze zag er ook nog eens prachtig uit. Ze zei nu voorzichtig dat ze echt iets raars gedaan had en hij mocht haar niet uitlachen, daardoor glimlachte hij. 'Natuurlijk niet, dat zou ik nooit doen... wat heb je gedaan?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 21:55

Lolita Fullbright

Ze grinnikte zachtjes door zijn reactie. "Ja, vind je het heel gek? Je maakte me gek van verlangen en daarna heb ik met haar alleen maar over haar en Duke gepraat en haar advies gegeven, ik kon me niet meer beheersen, ik werd echt helemaal gek, ik heb de hele dag aan je gedacht, maar ik kon me niet meer inhouden..." Vertelde ze hem en ze streelde met haar vingers over zijn borst heen. Het was heerlijk om hem zo perplex te zien.



Layka Samira

"Ik heb er nog veel meer gekocht, ik vind ze zelf ook mooier, ik voel me ook mooier." Sprak ze sprankelend en vrolijk tegen Duke. Hij glimlachte en zei dat hij haar nooit uit zou lachen. "Ik euh..." Begon ze, ze friemelde een beetje aan de knopen van zijn overhemd en ze keek hem wat onzeker aan. "Ik heb met Lolita gezoend." Fluisterde ze heel erg zacht. "Het ging heel snel... ik ben gewoon zo opgewonden en zij ook en toen..." Ze begon een beetje te ratelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 21:58

Leroy Fullbright

Ze meende het serieus. Hij schudde zijn hoofd even, het drong nu toch langzaam tot hem door. 'Je het haar zo ver gekregen? Hoe heb je dat gedaan?' vroeg hij nu plagend aan haar. Ze vertelde hoe het gekomen was en ze streek over zijn borst heen. 'Doe je dit om mij weer gek te maken? Volgens mij was jij aan de beurt deze keer...' plaagde hij haar, al had hij het idee dat ze zich al bijna niet meer kon beheersen en hij wilde zelf wel eens meemaken wat dat met haar deed.

Duke Samira

'Dat vind ik super leuk om te horen,' zei hij enthousiast tegen haar. Hij was blij dat ze zo opgewekt was over de mooie jurken en dat ze zich er goed bij voelde, want hij vond het ook echt heel erg mooi en hij zag haar zo heel erg graag op deze manier. Ze stamelde een beetje en friemelde aan zijn overhemd, haar blik werd onzeker en door wat ze zei staarde hij haar aan. Had ze met Lolita gezoend? Hij begreep het niet. 'Waarom?' vroeg hij zacht. Hij wist ook niet zo goed wat hij hier van moest vinden. Wat als hij dat zou doen omdat hij opgewonden was? Dat zou ze vast en zeker niet leuk vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 22:08

Lolita Fullbright

"Dat zijn vrouwelijke charmes, daar kom jij nooit achter." Plaagde ze Leroy nu terug. Hij vroeg of ze dit deed om hem weer gek te maken, dat terwijl zij aan de beurt was. "Kom op dan, dan moet je wel wat doen, je zou me keihard terugpakken, ik heb er zin in. Alsjeblieft, ik heb de hele dag gewacht." Ze drukte haar lippen vervolgens in zijn hals en streelde over zijn lichaam heen.


Layka Samira

Hij vroeg haar waarom ze het had gedaan. Ze beet op haar lip en staarde naar de grond. "Ik voelde me op dat moment zo goed, zo zelfverzekerd dat ik dacht dat ik alles wel kon... het voelde machtig, alsof ik alles aankon en alsof al mijn problemen even verdwenen." Fluisterde ze zachtjes.
"Het spijt me Duke, ik wist niet dat dit zou gebeuren, maar ik kan hier nog helemaal niet goed mee omgaan en... ik weet het echt niet precies hoe het ging... het gebeurde gewoon." Ze voelde de tranen in haar ogen branden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 22:15

Leroy Fullbright

'Oh, ik weet wel wat vrouwelijke charmes zijn hoor, dit begrijp ik gewoon niet,' zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat hij wel wat moest doen, ze had er zin in, ze smeekte hem bijna en hij voelde haar lippen in zijn hals, ze streek over zijn lichaam heen. Hij drukte haar achterover op de bank en hij was nu degene die haar polsen vastpakte, hij drukte zacht en heel lichtjes zijn lippen in haar hals, daarna keek hij haar uitdagend aan. 'Hoe graag wil je het?' vroeg hij zacht.

Duke Samira

Ze staarde naar de grond en legde uit waarom ze het gedaan had, het speet haar echt, ze kon er niet mee omgaan en het gebeurde gewoon. 'Als ik het zou doen zou ik daar waarschijnlijk niet zo makkelijk mee wegkomen... heb je enig idee wat dit met mij doet? Ik heb mij de afgelopen jaren best wel ingehouden, maar dat deed ik graag voor jou... nu doe jij wat ik eigenlijk al die tijd wel had willen doen. Ik was al die tijd zo opgewonden, Layka...' fluisterde hij. 'Het is niet dat ik het je niet vergeef, ik vind het lastig,' gaf hij toe. Aan de ene kant was het opwindend, maar aan de andere kant was het niet echt leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 22:21

Lolita Fullbright

Hij begreep dit gewoon niet en ze grijnsde hierdoor. Ze werd door hem achterover gedrukt op de bank en hij pakte haar polsen, ze voelde zijn lippen in haar hals en ze kreunde even zachtjes. Hij vroeg haar hoe graag ze het wilde.
"Onwijs graag..." Kreunde ze en ze sloeg haar benen om zijn lichaam heen om hem zo dichter tegen haar aan te trekken, haar ogen twinkelden verlangend, ze wilde het echt.


Layka Samira

Door wat hij vertelde, voelde ze de tranen over haar wangen glijden en liet ze hem langzaam los. "Ik behandel je verschrikkelijk..." Fluisterde ze nu met een schorre stem. "Het spijt me echt heel erg... ik besefte het niet... ik... ik wil je echt geen pijn doen, echt niet en ik vind het verschrikkelijk om je zo te zien... het spijt me..." Klonk haar stem trillend.
"Je hebt altijd zo je best voor me gedaan, je staat altijd voor me klaar als ik je nodig hebt, je beschermt me waar je kunt en nog doe ik dit... ik snap niet hoe ik zo dom heb kunnen zijn... ik had het nooit moeten doen." Tranen gleden over haar wangen en ze keek naar de grond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 22:24

Leroy Fullbright

Ze wilde het onwijs graag, ze sloeg haar benen om zijn lichaam heen en zo werd hij naar haar lichaam toe gedwongen, hij keek haar uitdagend aan. 'Dat kan je proberen, maar dat gaat niet meer zo makkelijk als vroeger... jij zult nog even geduld moeten hebben.' zei hij tegen haar. Hij kwam van haar af en hij nam wat afstand, heel rustig begon hij zijn overhemd los te maken, terwijl hij naar haar lichaam staarde.

Duke Samira

'Het is niet zo erg, Layka,' zei hij zacht. Hij pakte haar vast en hij trok haar tegen zijn lichaam aan. 'Ik wil gewoon dat je weet hoe het zou zijn als ik dit deed. Zou jij het mij ook vergeven? Of zou ik het wel met een man mogen doen? Is het dan opeens anders?' vroeg hij zacht aan haar. Hij wist niet hoe ze dit zag en hij wilde het wel weten. 'Natuurlijk vind ik het ergens ook wel heel erg leuk, Lolita is vreselijk aantrekkelijk en ik zou het heel graag een keertje willen zien, maar aan de andere kant... straks wordt de drempel lager en ik vind het moeilijk, snap je dat? 'vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 22:29

Layka Samira

"Ik vind het wel heel erg... ik voel me vreselijk ondankbaar..." snikte ze. Hij pakte haar gelukkig vast en ze sloeg haar armen stevig om hem heen. Hij wilde dat ze wist hoe het zou zijn als hij het deed. Ze aarzelde even. "Met een man lijkt... minder erg." Gaf ze heel voorzichtig aan. Ze slikte even en keek naar hem. Hij vertelde ook de andere kant, dat hij het eigenlijk wel graag had willen zien. Alleen was hij bang dat de drempel dan lager werd. "Ik wil niet dat die lager wordt... het was een fout om het te doen... echt een fout." Fluisterde ze nu tegen hem. "Maar als je het heel erg graag wilt zien, wil ik het nog wel een keertje doen, maar anders zal ik het.nooit meer doen." Beloofde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 22:31

Duke Samira

'Dat is niet nodig. Ik ben gewoon een beetje geschrokken,' fluisterde hij eerlijk. Ze hoefde echt niet helemaal overstuur te zijn, maar dit had hij totaal niet verwacht en daardoor vond hij het wel een beetje lastig. Ze dacht wel dat het met een man minder erg zou lijken. 'Dat snap ik. Wat als ik het zou doen? Hoe zou jij dan reageren?' vroeg hij haar zacht. Door wat ze daarna zei glimlachte hij een beetje. 'Hm, misschien nog één keertje dan... of vertel mij maar eens hoe het voelde...' zei hij, nu kwam er toch een fonkeling in zijn ogen te staan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 09:18

Layka Samira

"Ik had dit ook nooit verwacht..." Fluisterde ze heel erg zacht. Hij wilde weten wat ze zou doen wanneer hij met een man zou zoenen. "Nu zou ik het niet erg vinden, ik heb het ook gedaan, het zou mijn eigen schuld zijn. Ik denk dat ik het wel raar zou vinden, maar niet eens echt heel erg denk ik..." vertelde ze zachtjes aan duke. Hij leek het aan de andere kant wel erg leuk te vinden en wilde dat ze zou vertellen hoe het was. "Zacht..." vertelde ze hem. "Ik begrijp daardoor wel dat je graag met vrouwen zoent." Lachte ze nu weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 09:38

Duke Samira

Ze zou het raar vinden, maar nu niet eens zo erg meer. Hij grijnsde daardoor, hij vond het best wel leuk dat ze er zo mee omging. Ze leek nu ook niet meer zo overstuur te zijn. Hij vond het fijn om te zien. 'Hm, het is zeker heerlijk... Met jou helemaal...' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en daarna zoende hij haar heftig. Hij trok haar dichter naar zich toe. ' Je bent heerlijk... Ik schrok gewoon, maar eigenlijk vind ik het wel leuk. Maar ik wil het wel een keertje zien.' zei hij plagend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 09:49

Layka Samira

Hij vond het zeker heerlijk, helemaal met haar. "Hmm..." mompelde ze zachtjes en ze zoende hem terug, de zoen was heftig en ze trok hem dicht tegen haar aan. Ze zoende hem zelfs heftig terug. Misschien had ze het gewoon nodig om zichzelf zelfverzekerd te voelen. Hij vond haar heerlijk en hij gaf eerlijk toe dat hij schrok. Hij wilde het wel graag een keertje zien.
"Geen probleem, ik wil het best wel nog een keertje doen en ik denk Lolita ook wel." Grijnsde ze. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en trok hem dicht tegen haar aan. "Ik hou van je..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 10:26

Duke Samira

Ze vond het helemaal geen probleem, ze wilde het echt nog wel een keertje doen en Lolita ook vast wel. 'Dat denk ik wel ja... Al weet ik niet of Leroy het zo'n goed idee vind dat ik dan toe kijk, maar hij heeft pech.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer zacht en hij ademde diep in. 'Vond je het zelf wel leuk? Zou je meer met haar gedaan hebben als ik er niet was?' Vroeg hij nieuwsgierig aan haar. Hij was er heel erg benieuwd naar. 'Ik hou ook heel erg veel van jou..'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 11:10

Layka Samira

"Misschien moeten we het dan pas doen als ik me goed genoeg voel in zijn buurt, dat hij ook kijkt." Gaf ze zachtjes aan. Hij wilde daarna weten of ze het zelf leuk vond en of ze nog meer met Lolita had gedaan als hij er niet was. Ze grinnikte hierdoor zachtjes. "Wat een nieuwsgierigheid." Plaagde ze hem nu. Ze liet hem op de bank zitten en kwam zachtjes op zijn schoot zitten. Ze streelde met haar vingers langs zijn gezicht.
"Ik vond het stiekem heel erg leuk, maar ik zou denk ik niet meer gedaan hebben, dat durf ik niet." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 11:51

Duke Samira

' Ja, misschien is dat wel een goed idee. Dan wachten we daar nog even op, ik wil niet dat hij jaloers op mij wordt.' zei hij tegen haar. Dat was helemaal niet de bedoeling. Ze vertelde er meer over en ze kwam bij hem op schoot zitten. 'Ik vind het wel leuk om te horen...' zei hij grijnzend tegen haar. Het was echt wel heel leuk nu hij over de ergste schrik heen was. Hij zoende haar weer en hij genoot van haar zachte aanraking. Hij liet zijn handen over haar lichaam glijden. 'Heb je er wel een beetje zin in met mij?' Plaagde hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 11:54

Layka Samira

"Precies." GLimlachte ze nu naar hem. Hij vertelde haar dat hij het leuk vond om te horen en ze was ontzettend blij dat hij niet meer boos op haar was, dat vond ze prettig. Ze vond het echt niet fijn als Duke boos was op haar, dan voelde ze zich zo schuldig. Zacht zoende ze hem terug en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. Hij vroeg plagend of ze zin had in hem.
"Waarom denk je anders dat ik deze jurk heb aangetrokken?" Vroeg ze aan hem met een grijns rond haar lippen en ze begon zijn overhemd nu langzaam los te knopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 12:14

Duke Samira

Hij grijnsde een beetje maar daarna werd zijn blik wel wat serieuzer. 'Soms heb ik het gevoel dat ik gewoon veel meer wil dan jij, dat is niet echt leuk.' zei hij zacht en eerlijk tegen haar. Hij vond het vervelend dat hij het gevoel had dat hij meer wilde dan Layka, dat hij druk op haar legde. Dat was lastig voor hem. Hij voelde dat zijn overhemd losgemaakt werd en hij glimlachte weer naar haar. 'Ik vind het zo leuk dat je meer wilt.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 12:18

Layka Samira

Hij zei heel serieus dat hij soms het gevoel had dat hij veel meer wilde dan haar en dat vond hij niet echt leuk. "Ik denk dat het uiteindelijk wel meevalt, ik weet alleen niet goed hoe ik die dingen allemaal moet doen... ik wil het wel, maar ik doe het liever niet om die confrontatie niet aan te hoeven gaan." Sprak ze eerlijk tegen hem terug. Hij vond het leuk dat ze meer wilde. "Ik ook." Fluisterde ze zachtjes. Zijn overhemd was inmiddels los en ze drukte haar lippen zachtjes op zijn borst. Ze drukte lieve en kleine kusjes bezaaid over zijn hele borst heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 13:26

Duke Samira

'Dan vind ik het wat minder erg.' zei hij tegen haar. Als ze het wel wilde maar gewoon de eerste stappen eng vind, dan was het veel minder erg. Hij genoot van haar lippen op zijn huid en hij ademde diep in. ' Je bent zo heerlijk als je zo doet... Ik kan niet wachten op de rest.' Mompelde hij. Dit was echt optimaal genieten, het was heerlijk en dit was echt waar hij op gehoopt had. Hij hoopte ook echt heel erg dat ze steeds een stapje verder durfde te gaan. Dat zou hij helemaal leuk vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 13:30

Layka Samira

Hij vond het dan wel minder erg, ze glimlachte hierdoor. "ik durfde alleen nooit erover te praten, dat was gewoon niet zo slim van me." Zei ze ook heel eerlijk tegen hem. Hij vond haar heerlijk als ze zo deed, hij kon niet wachten op de rest.
"Wat zou je willen dat ik verder deed?" Vroeg ze nu aan hem met haar lippen tegen zijn huid, ze had namelijk nog niet echt bedacht hoe ze vanaf hier verder ging.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 14:46

Duke Samira

Hij ademde diep in door wat ze deed, dit was echt vreselijk lekker en ook nog eens precies wat hij wilde. Ze was al een heel stuk uitdagender en dat was geweldig. Hij keek haar aan toen ze vroeg wat ze nu dan verder kon doen. 'Ik wil wel dat je weet dat je van mij niets móet doen... Maar ik vind het heerlijk als je verder gaat met je hand en je lippen... Overal...' Fluisterde hij. Dit zou ze waarschijnlijk eerst eng en raar vinden, maar hij hoopte dat ze het wel wilde. Hij was een beetje bang dat Leroy dit aardig verpest had voor hem..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 14:57

Layka Samira

Hij gaf aan dat ze niets moest doen van hem, ze keek hem hierdoor liefdevol aan met een glimlach. Hij vond het heerlijk als ze verder ging met haar handen en lippen, overal. Ze keek hem even aan en zoende hem eerst zachtjes. "Je bent lief..." Fluisterde ze heel zacht tegen hem. Haar handen liet ze weer over zijn borst heen glijden heel zachtjes en daarna maakte ze zijn broek langzaam los. Ze begreep eigenlijk ut zijn woorden dat dit echt was wat hij wilde. Wanneer zijn broek aan was, begon ze weer heel voorzichtig met haar vingers te strelen, ze raakte hem heel licht aan en deed haast niets, haar lippen drukte ze zachtjes op zijn buik en af en toe keek ze naar haar eigen vingers, ze voelde dat ze het wel wat spannend vond worden nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 15:30

Duke Samira

Ze ging verder en ze maakte zijn broek los, daardoor kreunde hij al zachtjes. Ze streelde hem en hij merkte dat ze het nu eng vond. ' Je hoeft het nog echt niet te doen als je het eng vindt. Gewoon rustig aan wat meer proberen, ik zal het je nooit verplichten, ik vind het gewoon heel erg lekker.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij streek langs haar gezicht en hij genoot van wat ze deed. Hij vond dit al heel erg leuk, maar hij verlangde zo erg naar meer en hij hoopte dat ze dat ook wilde doen. Hij vond het echt heel fijn en hij had het al zo lang niet meer gevoeld.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 15:45

Layka Samira

Hij kreunde al toen ze zijn broek losmaakte en daarna gaf hij aan dat ze het niet hoefde te doen als ze eht eng vond, hij zou het haar niet verplichten, hij vind het alleen heel lekker. Ze glimlachte een beetje naar hem.
"Dat weet ik." Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht strelen en ze ging zachtjes een beetje door, ze stopte met haar lippen en bleef wel heel zacht met haar vingers er langs strelen. Ze keek toe naar wat ze deed en pakte hem op een gegeven moment vast en liet hem door haar hand glijden. Het voelde raar en onwennig, ze wist ook niet of ze het zo goed deed, of hij het lekker vond zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 16:37

Duke Samira

Ze wist het, daardoor grijnsde hij een beetje, waarschijnlijk liet hij het nogal duidelijk aan haar merken, maar hij kon gewoon niet anders. Ze ging door en hij haalde af en toe diep adem, dit was enorm uitdagend en na een tijdje probeerde ze iets nieuws. Hij sloot zijn ogen en hij kreunde diep. Waarschijnlijk had ze geen idee wat dit met hem deed en misschien was het maar goed ook. 'Ga door, het is heerlijk...' zei hij zacht. Doordat ze af en toe iets deed werd zijn geduld wel aardig op de proef gesteld, maar hij wilde haar de tijd geven om aan iets te wennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 39 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum