Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 23:33

Leroy Fullbright

'Ik zal mijn uiterste best doen,' zei hij zacht tegen haar. De grijns op haar gezicht toen hij al klaar was zorgde ervoor dat hij zelf ook grijnsde. 'Kijk niet zo zelfvoldaan jij,' plaagde hij haar nu. Ze zei dat ze zijn geduld volgens haar behoorlijk op de proef had gesteld. 'Deed ik het heel slecht?' vroeg hij nu aan haar. Hij had geen idee hoe lang andere mannen dit vol zouden houden, maar voor hem was het eigenlijk vooral van belang dat zijn gedachten op orde bleven en dat was goed gegaan. Hij werd losgemaakt en heftig gezoend, hij ging er direct in mee. Zijn handen gleden over haar huid heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 07:35

Lolita Fullbright

Hij wilde van haar weten of hij het heel slecht deed. "Hmm... eigenlijk wel, maar voor jouw doen deed je het fantastisch.. Je hebt nog steeds die heldere blik in je ogen en ik ben geen moment bang voor je geweest, terwijl ik je behoorlijk toto het uiterste dreef. Eigenlijk ben ik wel trots op je." Glimlachte ze nu liefdevol naar hem. De zoen was heftig, maar heerlijk. Haar handen streelden zijn lichaam, ze was echt dol op hem..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 08:01

Leroy Fullbright

Hij deed het echt zo slecht, maar voor zijn doen was het heel erg goed en dat liet hem glimlachen. Ze was geen seconde bang geweest terwijl ze hem aardig tot het uiterste gedreven had. 'Ik vind het wel leuk, dit moeten we vaker doen...' Zei hij grijnzend tegen haar. Misschien zou het zijn geduld wel goed doen. Als hij hier beter mee om kon gaan dan zou hij normale uitdaging en verleiding waarschijnlijk ook iets beter kunnen hebben en dat leek hem wel fijn. Ze was trots om hem en hij voelde haar handen over zijn lichaam glijden. 'Ik vind het zo leuk om te zien dat ik jou hier gelukkig mee maak...' Zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 09:39

Lolita Fullbright

Hij zei haar dat hij het leuk vond. "Dat vind ik fijn. Ik vind het ook heerlijk, ik kan er echt mijn energie in kwijt." Vertelde ze hem, blij dat hij dit vaker zou willen. Hij vond het ook leuk om te zien dat hij haar hier gelukkig mee maakte.
"Je maakt me de laatste tijd alleen maar gelukkig." Grijnsde ze. "En heel ongeduldig." Ze ging liggen en trok hem bovenop haar met een grijns. "Ik ben stapelgek op je... Ik had nooit durven dromen dat het nog zo goed met je zou gaan.... Je maakt me zielsgelukkig en ik ben zo blij dat ik gewoon heb doorgezet en vertrouwen heb blijven houden." Sprak ze lief en zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 09:56

Leroy Fullbright

Ze was echt vreselijk lief voor hem en het was zo erg dat hij niet eens wist hoe hij hier op een normale manier mee om moest gaan. Hij werd op haar lichaam getrokken en hij luisterde naar haar. 'Ik ben ook blij dat je het hebt volgehouden, dat het nu zo goed gaat...' Fluisterde hij. Hij voelde zich nu echt goed en dat had hij vooral te danken aan Lolita. Ze had al duizend keer bij hem weg kunnen gaan, maar ze had het niet gedaan. Hij zoende haar zachtjes en vol liefde en daarna streek hij over haar lichaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 10:01

Lolita Fullbright

"De aanhouder wint." Plaagde ze een beetje en ze streelde over zijn rug heen met haar vingers. "Ik hou onwijs veel van je..." Fluisterde ze weer, ze was stapelgek op hem. Ze werd zachtjes en liefdevol door hem gezoend. Ze genoot er echt van, het was heerlijk... Dit was wat ze wilde, zoveel liefde voelen. Dat was ongelooflijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 10:36

Leroy Fullbright

'Dat is zeker zo... Heb je nu de perfecte man?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij voelde haar liefdevolle aanraking en hij genoot enorm van dit moment samen, het was heel erg fijn. Hij zoende haar iets heftiger en daarna gleed hij heel langzaam bij haar naar binnen. Hoewel hij haar graag wilde uitdagen merkte hij best wel goed dat hij moe begon te worden, dus stelde hij dat maar uit, maar hij zou haar echt terug pakken. Eigenlijk vond hij dit wel een heel erg leuk spelletje, nu hij er geduld voor had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 10:40

Lolita Fullbright

"Perfecter kan niet..." Fluisterde ze zachtjes en teder tegen hem. Ze voelde hoe hij zachtjes bij haar binnendrong, het was allemaal zo zacht en liefdevol. Ze kreunde zacht en bleef hem liefdevol aanraken met haar handen. Ze was zo ongelooflijk gek op hem en hier verlangde ze al heel lang naar. Liefdevol, rustig en fijn... al was dat van net ook heel erg leuk om haar energie in kwijt te raken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 11:33

Leroy Fullbright

Hij merkte aan alles dat ze hier van genoot. Hij vond het ook heel erg fijn. Het deed hem vooral goed om dat te zien, dat gaf hem echt een trots gevoel. Na al die jaren had hij het voor elkaar dat hij gewoon kon genieten zonder meer te voelen dan dat en het was een enorme opluchting. Hij was na een tijdje weer klaar, hij had nu ook wel echt even genoeg gehad, hij was doodmoe. Hij zoende haar zachtjes en daarna ging hij naast haar liggen. 'Haal jij Esmeralda zo op?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 12:34

Lolita Fullbright

Hij was na een tijdje weer klaar en plofte naast haar neer, ze merkte aan hem dat hij moe was.
"Zwaar he." Plaagde ze hem nu vrolijk en ze legde haar hoofd even zacht tegen hem aan. Hij vroeg of ze zo Esmeralda ging halen en ze knikte even. "Ga ik doen." Ze gaf hem een lief kusje op zijn wang en trok daarna haar jurk weer aan, ze haalde haar dochtertje op en installeerde die op de bank, het meisje was ook hartstikke moe en viel haast meteen i. Slaap. Lolita kroop weer naast Leroy en hield hem zachtjes vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 12:38

Leroy Fullbright

'Vreselijk zwaar... Ik moet weer wat meer conditie opbouwen, geloof ik.' zei hij lachend tegen haar. Ze trok haar jurk weer aan en daarna vertrok ze om Esmeralda te halen. Hij bleef nog even denken aan wat er net gebeurd was, het was zo heerlijk en bijzonder. Ze namen terug en Esmeralda zakte eigenlijk meteen in slaap, het arme kind was natuurlijk helemaal kapot. Lolita kwam weer bij hem liggen en hij drukte zacht zijn lippen op haar schouder.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 12:48

Lolita Fullbright

Ze kroop tegen hem aan en ze voelde zijn lippen op haar schouder. "Ik dacht dat jij al wel zou slapen." Glimlachte ze hem toe. Ze nam hem in haar armen en legde haar hoofd op zijn borst. Aan alles was te merken dat ze momenteel smoorverliefd op hem was, het was echt ongelooflijk en ze hield van het gevoel, het was heerlijk en het was lang geleden dat ze dit ooit had gevoeld.


Kayton Erogate

Esmeralda werd opgehaald door Lolita en daardoor keek hij Jay eventjes aan met een glimlachje. "Ga ook maar lekker slapen, jongen, het is goed geweest vandaag." Zei hij zachtjes. Hij keek even opzij naar Carmen met een warme glimlach. "Ondanks alles was vandaag een goede dag, of niet?" Vroeg hij aan Jay.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 12:56

Leroy Fullbright

'Ik wilde op jou wachten..' zei hij grijnzend tegen haar toen ze zei dat ze had gedacht dat hij al wel zou slapen nu. Dat was niet zo, want het was te fijn om haar vast te houden. Hij zoende haar even zachtjes en daarna keek hij weer naar haar, nu zakte hij wel langzaam weg in slaap. Hij was moe, maar het ging zo veel beter allemaal en hij zou bijna weer alles kunnen, daar keek hij nu al naar uit. Hij voelde zich eigenlijk gewoon geweldig door alles, het ging zo goed tussen Lolita en hem.

Koning Jay Fullbright

' Ja, ik ga slapen.' zei hij glimlachend tegen Kayton. 'Het was wel een goede dag. We zijn vooruit gekomen en dat is het belangrijkste, het zal nooit helemaal perfect kunnen gaan...' zei hij zacht. Hij zag dat Carmen de hand van Kayton vastpakte en hij wensde ze nog een goede nacht, daarna liep hij naar zijn slaapkamer toe. Het slapen vond hij het moeilijkste, hij hoop dat het nu goed ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 13:04

Kayton Erogate

"Zeker weten, het was al een goede stap, niet alleen voor jou, maar ook voor Layka en Leroy volgens mij." Vertelde hij aan de jongen. "Welterusten." Glimlachte hij nu. Carmen pakte zijn hand en hij keek naar haar.
"Ga je met me mee." Fluisterde hij haar toe en hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang.


Lolita Fullbright

"Je bent zo lief..." Mompelde ze zacht tegen hem. Hij zakte al heel erg gauw in slaap en daarna sloot ze ook haar ogen om rustig in slaap te vallen. Ze lag helemaal met hem in een verstrengeld en hoorde niet dat haar dochter geluiden maakte, dat ze bang was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 13:08

Leroy Fullbright

Hij sliep meestal niet zo heel erg diep, daarom werd hij ook wakker doordat hij Esmeralda hoorde. Ze leek bang te zijn. Hij kwam uit het bed en hij trok snel een badjas aan, daarna ging hij naar haar toe. 'Esmeralda.' zei hij zachtjes, zodat ze niet van hem zou schrikken, dat was namelijk helemaal niet de bedoeling. Hij sloeg voorzichtig en zachtjes zijn armen om haar heen en hij hield haar vast. Hij wilde Lolita niet wakker maken, dat was helemaal niet nodig. Hij begreep wel een beetje dat Esmeralda bang was en hij wilde helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 13:13

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze schrok zich rot toen ze ineens vastgepakt werd, ze was zo diep in slaap dat ze het niet gemerkt had. Ze keek met grote angstige ogen naar Leroy en ze maakte zich van hem los. Ze haalde trillend adem en wanneer ze doorhad dat het Leroy was, haalde ze opgelucht adem en pakte hem ook zachtjes vast. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en probeerde weer wat tot rust te komen. Het kostte haar heel erg veel moeite, maar ze was na een tijdje weer rustig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 13:16

Leroy Fullbright

Ze schrok van hem en kroop weg, even was hij bang dat ze hem niet zou accepteren, maar gelukkig kwam ze wel weer naar hem toe. Hij hield haar in zijn armen en hij voelde dat ze rustiger werd. 'Probeer weer wat te slapen, jij hebt je rust hard genoeg nodig en je bent veilig hier, altijd... Geen reden om bang te zijn.' zei hij heel zacht en lief tegen haar. Hij hoopte dat ze het kon, dat ze nog even een paar uur wat zou kunnen slapen, het zou haar goed doen en hij gunde haar dat heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 13:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Eigenlijk verbaasde het haar dat ze helemaal niet meer bang was voor Leroy, maar wel voor Jay. Ze moest van hem wat proberen te slapen, ze was altijd veilig en had haar rust nodig. Ze haalde een paar keer diep adem en kwam wat meer tot rust, ze leunde zwaar tegen hem aan en viel langzaam in slaap. Het ging beter als iemand haar vasthield, dan voelde ze zich veel veiliger. Ze zakte in slaap tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 13:59

Leroy Fullbright

Hij ademde diep in, ze viel tegen hem aan in slaap en nu wilde hij haar ook niet meer los laten. dan zou ze hoe dan ook meteen wakker worden en dat was juist niet de bedoeling. Hij sloot zijn ogen en hij zakte langzaam weg, hij was heel moe en hij had zijn rustig ook nodig. Hij bleef haar gewoon vasthouden, als ze dat nodig had dan deed hij dat heel erg graag, hij hoopte dat ze nu nog een beetje sliep. Hij lag wel heel stuk, dus dat zou haar niet wakker maken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 14:18

Lolita Fullbright

Ze werd die ochtend langzaam wakker en merkte dat Leroy niet meer bij haar in bed lag, bezorgd keek ze om zich heen en zag hem bij Esmeralda zitten. Ze glimlachte een beetje en kwam overeind. Ze ging bij ze zitten en streelde zachtjes langs het gezicht van Leroy. Het was zo lief dat dit kon en het maakte haar ook trots en warm van binnen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 14:25

Leroy Fullbright

Hij werd wakker door een zachte aanraking en hij keek wat verbaasd om zich heen. Hij was bij Esmeralda in slaap gevallen en nu zat Lolita bij hem. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij zoende haar langzaam. 'Ik wilde je laten slapen, je lag zo lekker...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij was blij dat ze ook echt niet wakker was geworden, dan had hij dus het goede gedaan en had ze het waarschijnlijk ook nodig gehad. Hij bleef haar even zoenen, het was lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 16:22

Lolita Fullbright

Ze voelde de armen van Leroy om haar heen en ze werd langzaam gezoend. Hij vertelde haar dat hij haar wilde laten slapen, ze lag zo lekker.
"Dat klopt, ik heb niets gemerkt.." Fluisterde ze terug tegen hem. Ze zoende hem liefdevol terug en keek hem daarna met een glimlach aan. "Ik heb nog nooit zoiets liefs gezien..." Klonk haar stem zacht en vol bewondering. "Vond ze het geen probleem om bij je in slaap te vallen?" Wilde ze weten. "Hoe gaat het met jou? Geen last van je rug?"
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 16:53

Leroy Fullbright

Hij grijnsde door haar, hij vond dit zo leuk. Hij kon hier ook echt van genieten. 'Ze schrok eerst wel van mij, maar daarna was het geen probleem en viel ze eigenlijk meteen bij mij in slaap. Ik durfde haar niet meer los te laten.' zei hij zacht tegen haar. Ze vroeg hoe het met hem ging. 'Het is iets gevoelig, maar niet zo erg dat ik het niet aan kan.' zei hij zacht en eerlijk tegen haar. Het was wel te doen en het was het ook helemaal waard, hij hielp Esmeralda heel erg graag, met alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/12/2015, 18:21

Lolita Fullbright

"Wat ontzettend lief." Sprak ze zacht en ze meende het echt, ze vond het zo leuk dat de twee met elkaar op konden schieten. "Jullie zijn echt mijn schatjes." Grijnsde ze nu en ze drukte weer zacht een kus op zijn wang. Hij vertelde dat zijn rug een beetje gevoelig was."Ga nog maar even in bed liggen dan." Fluisterde ze hem liefdevol toe.Ze ging bij Esmeralda zitten en ondersteunde het slapende meisje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/12/2015, 18:44

Leroy Fullbright

Hij straalde helemaal doordat ze het zo lief vond, ze zei zelfs dat ze zijn schatjes waren. Hij kreeg een kusje op zijn wang en daarna zei ze dat hij nog even in bed moest gaan liggen. Ze ging bij Esmeralda zitten en ondersteunde haar, hij liet haar langzaam los en hij drukte kort zijn lippen op die van haar. Hij kwam overeind, het was toch ietsje moeizaam, het deed wel een beetje pijn. Hij liet zich op het bed zakken en hij zakte meteen weer weg in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 37 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum