Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 16:15

Leroy Fullbright

Er werd op de deur geklopt en daarna ging hij open, hij glimlachte toen hij zag dat het Lolita was. Ze kwam bij hem zitten en ze zei dat ze even iets met hem wilde bespreken, hij voelde zacht haar lippen op die van hem. Hij streek langs haar wang en daarna keek hij haar weer aan. 'Natuurlijk, zeg het maar,' zei hij tegen haar. Hij was wel benieuwd wat het was, ging het over Jay en Esmeralda? Daar leek het eigenlijk niet op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 16:28

Lolita Fullbright

Hij was duidelijk benieuwd en ze mocht het zeggen. Ze glimlachte even.
"Ik hoopte dat je de dingen tussen Layka en.jou wilde oplossen, zodat je dat achter je kan laten." Klonk haar stem zacht. "Ik denk dat het voor layka ook helpt. Duke zegt dat ze nog heel snel bang is en heel onzeker. Ik zou het fijn vinden als dat opgelost is... dat ze gewoon weer wat meer o ontspannen kan zijn." Vertelde ze hem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 16:30

Leroy Fullbright

Ze begon over Layka, dat had hij eigenlijk even niet verwacht. Ze hoopte dat hij het op wilde lossen met haar, zodat hij dat achter zich kon laten. Hij knikte langzaam. Duke had haar verteld dat ze nog heel snel bang was en heel onzeker, dat wilde ze ook oplossen. 'Dat wil ik wel hoor, geen probleem,' stemde hij in. Hij wist nog niet precies wat ze in gedachten had, maar hij wilde wel helpen, als hij dat kon. 'Ik had niet gedacht dat ze nog zo lang bang zou blijven, heeft Duke er last van?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 16:38

Lolita Fullbright

Hij zei met een dat hij het op wilde lossen en ze keek hem trots aan, ze had wel verwacht dat hij het geen probleem vond, maar deze bevestiging was toch wel heel erg fijn. Hij was al zo verbetert. Ze knuffelde hem eventjes. "Fijn." Glimlachte ze breed. "We hebben nooit geprobeerd om die angst van haar te doorbreken. Daarom is ze nog steeds zo bang... Duke heeft er inderdaad behoorlijk veel last van, ik ga straks nog even met Layka praten om te kijken of ik kan helpen, ik ben natuurlijk zo verschrikkelijk ervaren." Het laatste zei ze plagend en ze zoende Leroy even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 16:40

Leroy Fullbright

Hij kreeg een knuffel van haar en daardoor glimlachte hij. Ze hadden nooit geprobeerd de angst te doorbreken en daarom was ze nog steeds zo bang, Duke had er behoorlijk veel last van en ze ging zo met Layka praten om te kijken of ze kon helpen. Door wat ze daarna zei grijnsde hij een beetje en hij werd gezoend. Zijn handen gleden over haar lichaam heen. 'Je bent precies goed.' was zijn reactie. 'En ik hoop dat vanavond mee te maken,' voegde hij er plagend aan toe, daarna knuffelde hij haar weer even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 17:40

Lolita Fullbright

Zijn handen gleden even over haar lichaam heen en hij zei dat ze precies goed was. Hij hoopte dat dan ook vanavond mee te maken. "Natuurlijk." Grijnsde ze hem toe. Ze werd weer door hem geknuffeld en ze hield hem stevig vast.
"Ik zie je straks aan de eettafel, goed?" Vroeg ze nu met een glimlach en ze streelde even zachtjes langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 17:41

Leroy Fullbright

Hij grijnsde naar haar, ze was heel erg leuk zo en hij genoot hier enorm van. Dit soort momenten waren voor hem tegenwoordig echt waardevol. 'Ja, dat is goed, succes en tot straks,' zei hij. Hij werd nog even langs zijn wang gestreeld en hij drukte kort zijn lippen op die van haar, daarna vond hij het goed. Hij ging zelf weer rechtop zitten en hij haalde een hand door zijn haar heen. Als hij nu nog even rustig aan deed, had hij vanavond energie om gezellig aan tafel te zitten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 18:00

Lolita Fullbright

"Dankjewel, tot zo." Glimlachte ze, vervolgens liep ze naar Layka toe, ze ging samen met de vrouw op de bank zitten en begon met haar te praten. Ze hadden het heel erg gezellig en langzaam haalde Lolita het onderwerp aan, Layka sloeg eerst helemaal dicht, maar na een tijdje begon ze er wel wat over te praten. Lolita kwam erachter dat Layka gewoon niet wist hoe al die dingen moesten en daarom durfde ze het ook niet te proberen. Lolita glimlachte even en begon haar van alles uit te leggen, vooral dat Duke het juist leuk vond als ze het probeerde, dat het hem niet uitmaakte als ze het niet goed deed. Hij wilde haar met alle liefde tips geven over wanneer het wel of niet lekker was. Lolita had ongelooflijk veel ervaring en gaf ook tips over wat ze het beste kon doen en wat Duke lekker vond. Layka leek het echt te willen proberen. Ze werd er zelfs een beetje enthousiast van.
"Durf je met ons aan tafel te zitten, ook met Leroy?" Vroeg Lolita haar heel zacht en rustig. Layka slikte even moeizaam. "Ik denk dat ik het durf... maar dan wel aan het andere eind van de tafel, ik wil niet dicht in zijn buurt zijn." Vertelde ze meteen tegen aan Lolita.
"Geen enkel probleem. Ik zal ervoor zorgen dat hij ver uit je buurt blijft, het lijkt me heel gezellig als jullie bij ons mee komen eten." Glimlachte Lolita haar toe. "Oké, ik ga weer even naar Esmeralda, ik zie je bij het eten." Sprak Lolita tegen haar en Layka zei haar nog even gedag. Lolita liep weer naar Esmeralda en Duke toe. Esmeralda was inmiddels weer wakker en Lolita gaf Duke een knipoog.
"Je had haar natuurlijk wel uit moeten leggen hoe ze het moest doen, ze durfde het gewoon niet te proberen." Grijnsde Lolita
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 18:04

Duke Samira

Hij was de hele tijd bij Esmeralda gebleven en eigenlijk vond hij het heel fijn om wat tijd met zijn dochter door te brengen. Lolita kwam binnen, er werd naar hem geknipoogd en door wat ze zei keek hij haar wat verbaasd aan. 'Serieus? Ik durfde het niet, ik was bang dat ze het als druk zou ervaren en dat is het laatste dat ik wil...' zei hij. Misschien had hij ergens ook gehoopt dat ze zelf initiatief zou nemen, maar dat was nooit gebeurd. Hij vond het juist heerlijk als een vrouw hem helemaal gek maakte, welke man genoot daar nou niet van? Het werd al snel saai als hij elke keer degene was die moest vertellen wat hij wilde en als het dan standaard was. Hij wilde Layka gewoon geen pijn doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 18:11

Lolita Fullbright

"Ja, serieus, al zal ze het nog wel een beetje raar vinden misschien, maar ze weet nu wel wat je graag wilt en waar ze je blij mee kan maken. Misschien voelde ze zelf ook wel dat het niet meer zo lekker liep." Sprak Lolita. Esmeralda luisterde met een grijns naar de twee en schudde een beetje haar hoofd.
"Zullen we maar gaan eten? Ik krijg honger." Sprak het meisje met een grijns. Lolita knikte even. "Ja, is goed. Ik denk dat het slim is als je gedragen word, het aan tafel zitten is al heftig genoeg voor je denk ik." Sprak de vrouw zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 18:14

Duke Samira

'Het kan bijna niet anders dan dat ze het door had, ze kent mij natuurlijk en ze weet wel dat ik eigenlijk meer zou willen.' zei hij nadenkend. Waarschijnlijk had Layka heel goed door dat het voor hem zo niet echt werkte. Hij was blij dat Lolita het gezegd had, want zelf had hij daar toch wel serieus moeite mee en hopelijk zou Layka nu minder druk voelen om wat meer te doen. 'Ach, het is niet erg dat het aan het begin raar is, als ze heel veel oefent wordt het vast snel beter,' zei hij met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Hij keek even naar Esmeralda en hij grijnsde nu naar haar. 'Jij hebt niets gehoord,' zei hij tegen haar. 'Ja, dat vind ik ook, kom maar op mijn rug.' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 18:20

Koningin Esmeralda Fullbright

"Gelukkig ben ik geen klein kind meer." Lachte ze toen haar vader vertelde dat zij niets gehoord had. "Ik zei toch dat je met mama moest gaan praten." Lolita keek nu haar dochter wat verbaasd aan. "Ah, dus dit was allemaal jouw idee." Grijnsde Lolita. Esmeralda hield zich vast aan haar vader en zo gingen ze de eetzaal in. Lolita ging op haar plekje zitten en ze zag Layka aarzelend binnenkomen. Leroy was er nog niet en daarom liep de vrouw naar Duke en pakte stevig zijn arm vast, hij gaf haar steun en ze wilde dichtbij hem zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 18:23

Duke Samira

'Gelukkig niet, want dit zijn geen praatjes voor kleine kinderen,' zei hij plagend tegen haar. Door wat Lolita daarna zei grinnikte hij. 'Tuurlijk, ik verzin dat soort dingen echt niet zelf hoor.' plaagde hij nog wat meer. Hij liet Esmeralda op een stoel zitten, Layka kwam naar hem toe en hij hield haar vast. 'Het komt goed,' zei hij tegen haar, op geruststellende toon. 'Ik zal je altijd beschermen en er gaat niets gebeuren, dat beloof ik je,' fluisterde hij. Hij zag Jay binnenkomen, de jongen ging naast Esmeralda zitten en hij keek haar vol liefde aan, het liet Duke glimlachen. Hij zag een paar seconde later ook Leroy binnenkomen. De man liep nog wat moeizaam, maar hij kon duidelijk al veel meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 18:27

Layka Samira

duke hield haar vast en vertelde dat het goed kwam hij zou haar altijd beschermen en er ging niets gebeuren, hij beloofde het haar. Ze drukte een klein kusje op zijn wang en haalde even diep adem. Daarna ging ze aan het eind van de tafel zitten, zo ver mogelijk bij Leroy vandaan. Ze zag hem binnenkomen en ze voelde hoe bang ze was. Ze probeerde haar ademhaling te controleren, iets wat ze heel erg moeilijk vond. Lolita ging zitten en ze keek met een glimlach op naar Leroy, het lopen ging gelukkig al zoveel beter. Esmeralda keek met een liefdevolle glimlach naar Jay. "Hoe ging het met ons kleine zoontje?" vroeg ze aan hem. Het aws nu gewoon oké dat hij naast haar zat, ze voelde zich redelijk op haar gemak zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 18:29

Duke Samira

'Niet bang zijn, hij gaat je echt niets doen, zeker niet met ons er allemaal bij,' fluisterde hij. Hij wilde echt niet dat ze zichzelf helemaal gek zou maken, dat was niet nodig. Leroy leek echt veranderd te zijn en het was duidelijk dat hij zijn best deed, anders zou hij dit ook niet doen. Anders gedroeg hij zich nooit zo, dus zelfs Duke had er wel vertrouwen in. Hij bleef Layka wel stevig vasthouden.

Leroy Fullbright

Hij pakte de hand van Lolita vast en hij kneep er zachtjes in. Hij probeerde oogcontact met Layka te voorkomen, het was duidelijk dat ze echt nog bang voor hem was en hij wilde het haar niet meteen heel erg moeilijk maken, het kwam wel als ze inzag dat het echt beter ging. 'Het was fijn, ik heb het gezellig met hem gehad, maar hij is wel moe nu,' zei Jay tegen Esmeralda, hij glimlachte even naar de twee, het deed hem goed om dit te zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 18:42

Layka Samira

"Ik moet er een beetje aan wennen." Fluisterde ze eerlijk tegen Duke. Het was heel lang geleden dat ze Leroy had gezien, ze moest er aan wennen om in één kamer met hem te zijn. Toch leek Leroy wel heel rustig, hij was niet zo onrustig als vroeger wanneer ze hem zag, hij had niet meer die rare blik in zijn ogen. Ze vertrouwde het alleen nog niet helemaal.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat is goed om te horen, wat fijn." glimlachte Esmeralda. "Ik vind het heel erg leuk dat je tijd met hem doorbrengt." Vertelde ze met een grote glimlach aan Jay. Lolita keek naar Leroy met een glimlach toen hij even in haar hand kneep. Kayton en Carmen kwamen daarna ook binnen. Zo moesten ze vaker eten, het was leuk om met z'n allen te zijn. Esmeralda praatte met iedereen een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 19:33

Duke Samira

'Ik snap het wel, jij mag overal aan wennen, als je maar weet dat hij jou nooit iets zal doen als ik er bij ben... ik weet dat wat hij gedaan heeft vreselijk is, maar hij lijkt totaal anders te zijn, zelfs Lolita zegt dat,' zei hij zacht tegen haar. Hij baalde er wel nog steeds van dat Leroy haar zo veel had aangedaan. Het was niet een beetje, ze was echt voor het leven beschadigd en Layka was niet de enige. Gelukkig had ze het wel overleefd.

Leroy Fullbright

Nu keek hij heel even op naar Duke, hij zat met Layka te praten, hoogstwaarschijnlijk ging het over hem. Dat voelde niet echt leuk, maar hij ademde diep in en hij zette het van zich af. Als hij hier te veel over na ging denken zou het niet goed gaan, dat was juist niet de bedoeling. Hij begroette Kayton en Carmen even, hij vond het oprecht leuk om ze te zien en hij was duidelijk helemaal ontspannen. Hij pakte de hand van Lolita weer vast en hij drukte spontaan en vol liefde zijn lippen op haar wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 19:42

Layka Samira

Van Duke mocht ze overal aan wennen, als ze maar wist dat Leroy haar nooit iets zou doen als hij erbij was. Hij leek echt anders te zijn. "Ik zie het..." Mompelde ze zachtjes terwijl ze Leroy in de gaten bleef houden. "Zullen we dit elke dag doen? Dan kan ik eraan wennen." Vroeg ze nu met een glimlach aan Duke. Na een tijdje gezellig te hebben gegeten, waren ze klaar. Nu wilde ze graag wat leuks doen voor Duke. Wanneer iedereen een beetje de kamer verliet, pakte ze de hand van Duke.
"Ga je met me mee?" Vroeg ze aan hem.


Lolita Fullbright

Ze had aan Kayton en Carmen gevraagd of die twee misschien even bij Esmeralda wilden zijn omdat ze even met Leroy samen wilde zijn, het was namelijk wel weer haar beurt om in de nacht op Esmeralda te passen. Gelukkig wilden de twee wel bij Esmeralda zijn. Lolita keek Jay even aan, ze hoopte dat hij met ze mee zou gaan om toch nog een beetje bij Esmeralda in de buurt te zijn. Daarna nam Lolita Leroy met haar mee naar hun slaapkamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 19:45

Duke Samira

Ze zag nu zelf ook dat Leroy anders was, daar was hij blij mee. 'Ja, dat vind ik alleen maar heel erg gezellig,' stemde hij direct in. Hij had het nooit gedaan omdat hij niet had gewild dat Layka zich vervelend zou voelen, maar als ze dit zelf wilde maakte dat hem eigenlijk alleen maar heel erg gelukkig. Iedereen vertrok en ze pakte zijn hand vast, ze vroeg of hij mee ging. 'Natuurlijk,' zei hij glimlachend. Hij kwam overeind en hij liep met haar mee.

Leroy Fullbright

Hij glimlachte even naar zijn zoon, de jongen liep nu wel met Carmen en Kayton mee, dat was een goed teken en Leroy was blij om dat te zien. Hij werd meegenomen met Lolita naar de slaapkamer en eenmaal daar pakte hij haar vast en zoende hij haar heftig. Na een paar seconde keek hij haar glimlachend aan. 'Deed ik het goed? Ik heb niet naar haar gekeken, ik hoop dat ze niet al te bang was...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 19:54

Layka Samira

Hij ging met haar mee en eenmaal in hun slaapkamer keek ze hem met een glimlach aan. Langzaam gleden haar handen over zijn lichaam heen. Lolita had haar precies uitgelegd wat Duke fijn vond en daardoor wist ze wel wat ze moet doen en kon ze het ook uitproberen. Ze trok zacht met een grijns zijn broek los en liet die naar beneden glijden. Haar vingers streelden lichtelijk aarzelend over zijn huid heen, ze keek met een kleine glimlach naar wat ze deed. Volgens Lolita moest ze de lol ervan inzien, het een beetje ontdekken en onderzoeken, gewoon de dingen doen die ze fijn vond en waar ze zich goed bij voelde en kijken of Duke het net zo fijn vond.


Lolita Fullbright

Leroy pakte haar stevig vast en ze werd heftig door hem gezoend. Ze gleed met haar handen over zijn huid heen en hij vroeg of hij het goed deed. "Ja, je deed het fantastisch, ik zag haar twijfelen over je bedoelingen, als we dit gewoon een paar keer doen, dan komt ze vanzelf een beetje bij." Vertelde ze aan hem. Ze pakte zijn gezicht in haar handen en keek hem doordringend en liefdevol aan. "Je doet alles echt onwijs goed." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 19:58

Duke Samira

Hij voelde haar handen over zijn lichaam gaan, blijkbaar had het gesprek met Lolita effect gehad. Heel snel ging zijn broek uit en hij keek naar haar, ze grijnsde zelfs, ze leek helemaal niet bang te zijn, maar hij wist dat het moeilijkste nog moest komen. Hij voelde haar vingers op zijn huid en hij ademde diep in, het was wel duidelijk dat hij dit echt leuk vond. Zijn lichaam reageerde er ook nogal heftig op.

Leroy Fullbright

Hij voelde haar handen over zijn huid gaan en ze zei dat hij het fantastisch deed. 'Ik hoop het, het is voor Duke en Layka zelf ook beter,' zei hij oprecht. Vroeger had het hem niet zo geïnteresseerd, nu vond hij het echt belangrijk. Ze zei dat hij het onwijs goed deed, hij keek in haar liefdevolle ogen. Zijn blauwe ogen stonden helder, er lag een vrolijke en ontspannen blik in. 'Dat komt door jou,' zei hij, daarna zoende hij haar vol liefde. Het was niet eens echt wild of verlangend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 20:11

Layka Samira

Ze zag meteen dat Duke het lekker vond, hij reageerde heel heftig op haar, zijn hele lichaam reageerde. Even grinnikte ze en keek ze naar hem op. Eigenlijk was dit niet eens zo heel erg, ze zou gewoon de dingen doen waar ze zich zeker bij voelde. Haar vingers streken nu heel zachtjes over het topje heen, het voelde raar, ze had dit nog nooit gedaan, maar Lolita zei dat ze er best nieuwsgierig naar mocht zijn en dat was ze sowieso wel, maar als ze gewoon wat mocht proberen, dan vond ze het best leuk, tot nu toe.


Lolita Fullbright

"Ja, het is voor iedereen beter." Glimlachte Lolita hem nu toe. "Ze zal nooit dikke vrienden met je worden waarschijnlijk maar als ze maar een beetje met je om kan gaan." Vertelde ze zachtjes. Hij keek haar nu vrolijk en ontspannen aan, ze vond het heerlijk om hem zo te zien en zijn opmerking liet haar liefdevol glimlachen. Ze werd vervolgens vol liefde gezoend en ze pakte hem zachtjes vast en zoende hem terug. Haar handen streelden zijn hals, alles was heel zacht en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 20:32

Duke Samira

Hij hoorde haar grinniken en daardoor grijnsde hij. 'Wat is er zo grappig?' vroeg hij plagend aan haar. Hij wilde het ontspannen houden, dan zou ze zich beter voelen. Daarna voelde hij haar vingers en hij ademde diep in, dit was nogal gevoelig, hij kreunde diep. 'Wacht even,' zei hij zacht. Hij nam afstand van haar en hij ging nu op de bank zitten, dat was een stuk beter, anders zou hij nog omvallen.

Leroy Fullbright

'Ach, ik hoef ook geen vrienden met haar te worden, zolang ze maar niet bang is,' zei hij eerlijk. Het was juist beter om wel een klein beetje afstand te houden. Hij wilde zichzelf niet in de verleiding brengen om terug te vallen in oud gedrag, dat zou zonde zijn. Hij voelde haar zachte aanraking en hij liet zich op de bank zakken, daarna trok hij haar naar zich toe. 'Weet je... dit zijn momenten waarop ik het gevoel heb dat wij best een wijntje kunnen drinken... denk je dat het nog kwaad kan?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 20:43

Layka Samira

"Dat je dit zo lekker vind, ik had het echt niet verwacht, ik dacht dat je het gewoon oké vond zoals het was." Vertelde ze hem eerlijk. "En ik vind het eigenlijk wel leuk. Het is gewoon grappig." Zei ze hem nu. Ze moest even wachten en ze keek hem afwachtend aan. Hij nam afstand en ze begon met haar vingers wat zenuwachtig te friemelen aan haar haren, hij ging op de bank zitten. Ze bleef staan, was het nu gewoon de bedoeling dat ze verder ging?
"Euh... en nu?" Vroeg ze aan hem.


Lolita Fullbright

"Ja, dat vind ik ook." Knikte ze nu. Zolang Layka niet meer bang was, was het genoeg. Hij liet zich opde bank zakken en ze ging bij hem zitten. Ze kroop dicht tegen hem aan. Hij vroeg of een wijntje kwaad zou kunnen.
"Ééntje kan geen kwaad, maar vergeet niet dat Esmeralda vannacht bij ons slaapt, ik vind dat het er absoluut niet meer mogen zijn." Vertelde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 20:46

Duke Samira

Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ik durfde het niet te zeggen...' fluisterde hij nu eerlijk. 'Eigenlijk wilde ik vanaf het begin af aan al meer, maar ik wilde niet dat jij je rot zou voelen en druk zou voelen door mij. Ik wilde dat jij je helemaal op jou gemak voelde bij mij, dat vond ik het belangrijkste... ik was al blij dat ik het met je kon doen...' zei hij heel eerlijk. Ze werd zenuwachtig en daardoor staarde hij haar even aan. 'Oh, ik ben gaan zitten omdat ik anders door mijn benen zak omdat het te lekker is.' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht.

Leroy Fullbright

Ze kroop tegen hem aan en ze zei dat ééntje geen kwaad zou kunnen, maar hij moest niet vergeten dat Esmeralda bij hun sliep. Ze vond dat het er absoluut niet meer mochten zijn. 'Ik was het al vergeten,' gaf hij toe. 'Hoe lang zou ze nog weg zijn?' vroeg hij nu. Misschien had Esmeralda er iets over gezegd, maar hij wilde ook niet al te ver gaan met Lolita als Esmeralda elk moment binnen kon komen. Hij wist dat hij zich makkelijker in kon houden, maar hij wist ook dat hij op moest blijven letten. Het was nog steeds gevaarlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 35 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum