Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 18:10

Koning Jay Fullbright


'Ik vind het een enorm goed idee. Jij kan prima wat energie overhouden om gewoon zo veel mogelijk seks te hebben. Dat is toch voor jou net zo goed leuk? Ik zie daar helemaal geen problemen in hoor....' zei hij grijnzend tegen haar. Hij genoot wel van alles en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Ze kroop bovenop hem en ze greep zijn handen vast. 'Misschien hou ik je wel zo erg bezig dat je niet eens meer uit het bed kunt komen... Dat je het niet meer wilt...' Zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 18:14

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze twijfelde eraan of hij het meende of gewoon echt een geintje maakte hierover. "Elke dag vind ik leuk, maar het hoeft echt niet continu van mij..." Gaf ze heel eerlijk aan. Zijn handen gleden daarna over haar lichaam heen. Hij zei haar dat hij haar zo erg bezig zou houden dat ze niet meer uit bed kon komen.
"Hmm..." Het klonk eigenlijk best wel verleidelijk. "Wat nou als we het proberen? Maar dan moet je me wel echt bezighouden hoor, anders ben ik zo dat bed weer uit." Plaagde ze hem en ze daagde hem daarmee ook lichtelijk uit. Ze liet één van haar nagels vanaf zijn hand over zijn arm weer naar zijn schouder glijden en daarna zoende ze hem weer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 18:20

Koning Jay Fullbright

'Het hoeft niet de hele dag, gewoon heel erg regelmatig, dat is toch niet zo verkeerd?' Vroeg hij plagend aan haar. Door wat ze daarna zei keek hij haar doordringend aan. 'Dat is een vreselijk goed idee.... Dat gaan we doen. Ik hou je wel bezig, geen probleem. Misschien mag je af en toe als beloning wel een rondje lopen...' zei hij grijnzend. Hij voelde haar vinger over zijn huid glijden en hij kreunde zacht. 'Ga door...' Zei hij diep tegen haar. ze stelde zijn geduld wel op de proef.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 18:30

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het een vreselijk goed idee, hij zou haar bezighouden en misschien mocht ze dan als beloning wel een rondje lopen.
"Dat betekent ook dat je je meer bezig moet houden met Ivan." Plaagde ze Jay nu eventjes. "Ik wil het wel proberen." Knikte ze, ze voelde wel dat het zorgde voor spanning, het klonk heel erg aantrekkelijk.
Hij vond het heerlijk waarschijnlijk wat ze deed en ze ging dan ook zachtjes even door. Daarna liet ze hem in haar glijden, ze kreunde zacht en sloot haar ogen. Ze bleef heel even stilzitten, het voelde gewoon heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 18:39

Koning Jay Fullbright

'Dat heb ik er wel voor over hoor...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij vond het echt vreselijk lekker met haar. Hij zou het heel erg leuk vinden om het te kunnen doen wanneer hij wilde, dat idee stond hem echt wel heel erg aan. Ze ging eindelijk verder en daarna bleef ze stil zitten. Hij kreunde diep en hij keek haar verlangend aan. 'Ga door... Je maakt mij echt helemaal gek zo...' zei hij diep kreunend. Zijn stem trilde zelfs een beetje, ze maakte het verlangen echt heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 18:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij had het er duidelijk wel voor over en ze grijnsde breed. Hij kreunde net zoals zij toen ze hem in haar liet glijden, maar ze moest doorgaan, want ze maakte hem helemaal gek zo.
"Je weet dat ik dat heerlijk vind.." Mompelde ze hees tegen hem. Daarna begon ze langzaam en heel intens te bewegen, sneller kon ze ook niet bewegen zo, met haar been, maar dit vond ze wel echt heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 19:53

Koning Jay Fullbright

Hij ademde trillend in door haar. 'Als je dat dan eens de hele dag doet, dan mag je ook meer uit bed...' zei hij tegen haar. Ze was zo enorm uitdagend, dat vond hij zo vreselijk lekker. Hij genoot er echt heel erg van. Hij keek haar doordringend aan, zijn blik was zo enorm verlangend. Hij vond het echt heel erg fijn dat ze dit deed. Hij had het nodig en hij deed het het liefste nog veel vaker en misschien ging dat nu lukken ook. ' We kunnen ook een paar keer in dag praten ruilen voor seks...' Zei hij nu grijnzend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 19:58

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hmm, straks blijft er niets meer over van je afspraak dat je me zo erg verwerd dat ik het bed niet meer uit wilt, je schopt me er straks nog uit." Grijnsde ze plagend en uitdagend. Zijn blik was doordringend en verlangend. Ze bewoog nog sexyer dan daarvoor en beantwoordde zijn blik met haar uitdagende ogen.
Hij wilde het praten ruilen voor de seks. "We kunnen het ook tegelijkertijd doen, bespaard weer tijd." Plaagde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 20:15

Koning Jay Fullbright

'Dan schop ik je uit bed om het ergens anders te doen...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij wilde een opmerking maken over het vastbinden, maar hij besloot het maar niet te doen. De laatste keer was het niet echt zo'n succes. Ze konden ook praten en seks hebben tegelijkertijd. 'Ik weet niet of ik het zo'n goed idee is om dat te doen... Dan vind ik het denk ik niet zo heel erg lekker meer...' zei hij tegen haar. Het praten zou het een beetje verpesten, maar nu was het echt verschrikkelijk lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 20:22

Koningin Esmeralda Fullbright

"Waar zat je aan te denken?" Vroeg ze hem met een hese stem toen hij aangaf dat hij haar het bed uit zou schoppen om het ergens ander te doen. Hij vond het alleen niet zo'n goed idee om seks te hebben en te praten tegelijkertijd, ze grijnsde breed.
"Hmm, het maakt ook niet uit... ik vind het nu wel heel lekker." Kreunde ze zachtjes en ze zoende hem vervolgens in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 20:46

Koning Jay Fullbright

' Jij wil helemaal niet weten waar ik aan denk...' zei hij tegen haar. Ze zei dat het niet uitmaakte en ze vond het ook echt duidelijk lekker. Hij genoot er ook enorm van, hij ademde diep in en uit en hij zoende haar heel erg heftig. Na een tijdje was het gewoon te veel voor hem en hij bereikte kreunend zijn hoogtepunt. Het was vreselijk lekker en het was ook wel aan hem te zien dat hij het heerlijk vond. Hij was nu ook gewoon helemaal ontspannen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 20:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Vaak als hij tegen haar zei dat ze het niet wilde weten, wilde ze het ook echt niet weten. Ze ging door en kreunde luid, het was zo heerlijk, ze genoot er echt van en na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt. Ze kwam langzaam van hem af en kroop dicht tegen hem aan.
"Nu zit je weer helemaal onder het stro." Mompelde ze. Ze pakte een strootje en kietelde hem daarmee in zijn hals met een ondeugende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 21:01

Koning Jay Fullbright

Ze kwam van hem af en ze zei dat hij nu weer helemaal onder het stro zat. 'Dat vind ik niet erg. Ik moest eigenlijk toch nog in bad...' zei hij grijnzend tegen haar. Hij had het nog steeds niet gedaan. Ze kriebelde hem en hij pakte haar vast. 'Het was wel weer heel erg lekker... Nu gaan we het echt vaker doen hoor...' Zei hij wat plagend tegen haar, maar hij meende het eigenlijk wel een beetje. Hij wilde het gewoon weer vaker en nu kon Esmeralda het ook vast wel weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 21:08

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij moest eigenlijk toch nog in bad. "Ik ga maar al te graag met je mee." Grijnsde ze hem toe. Ze werd vastgepakt toen ze hem kietelde in zijn nek. Hij zei dat hij het wel weer heel erg lekker vond. "Ja, ik ook, het was echt heel erg fijn.. Ik vind het helemaal niet erg om vaker te doen." Ze drukte haar lippen op die van hem en keek hem daarna met een grijns aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 21:37

Koning Jay Fullbright

'Dat vind ik helemaal leuk,' zei hij lachend tegen haar. Van zijn slechte humeur was helemaal niets meer over, dit was echt leuk, hij vermaakte zich goed met haar. Ze vond het ook heel fijn en ze vond het helemaal niet erg om het vaker te doen. Hij kreeg kort een zoen en daarna keek ze hem grijnzend aan. 'Je bent leuk zo,' zei hij plagend. Hij kwam overeind en hij trok haar tegen zich aan. 'Nou, trek maar weer wat kleding aan dan kunnen wij naar binnen,' zei hij. Hij trok zelf ook zijn kleding weer aan en daarna pakte hij haar vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 21:42

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het helemaal leuk als ze met hem mee in bad ging en ze glmlachte hem liefdevol toe. Na haar zoen keek hij haar aan en zei plagend dat ze leuk was zo.
"Hoe? Volgens mij doe ik gewoon normaal." Grijnsde ze hem met twinkelende ogen toe. Ze werd overeind tegen hem aan getrokken. Ze streelde zachtjes over zijn lichaam heen en daarna trok ze haar jurk weer voorzichtig aan. Ze werd door Jay vastgegrepen en ze keek glimlachend naar hem op.
"Ik hou van je." Klonk haar stem lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 21:43

Koning Jay Fullbright

'Je straalt. Je bent niet verdrietig, teleurgesteld, niets. Je straalt helemaal en je bent ontspannen, dat vind ik leuk om te zien. Zo zie je er het mooiste uit, het uitdagendste,' zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat ze van hem hield en hij streek langs haar wang. 'Ik hou nog veel meer van jou,' fluisterde hij. Hij zoende haar even heftig en daarna nam hij haar mee naar buiten toe. Het was echt tijd om in bad te gaan, hij voelde zich nu wel aardig vies.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 21:51

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze werd warm door zijn woorden en ze glimlachte hem liefdevol toe en streek zachtjes over zijn rug heen. "Jij ook, jij bent zo leuk zo, heerlijk om naar te kijken. Ik wil altijd zo samen met je zijn. Dan ben ik voor altijd gelukkig." Vertelde ze hem zacht en lief. Hij streelde langs haar gezicht en zei dat hij nog veel meer van haar hield.
"Onmogelijk." Plaagde ze en ze trok hem dicht naar haar toe en zoende hem heftig terug. Het was al heel erg gauw voorbij en ze werd meegenomen naar buiten toe.
"Na het bad, zullen we dan op de heuvel zitten en kijken hoe de zon onder gaat?" Vroeg ze hem nu zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 21:54

Koning Jay Fullbright

'Ik ben toch altijd leuk?' vroeg hij plagend aan haar. 'Ik wil het ook, maar ik ben bang dat het nooit altijd zo zal zijn,' zei hij zacht tegen haar. Hij was daar ook echt bang voor, ze waren nooit altijd gelukkig, heel vaak waren ze dat niet. Ze wilde na het bad op de heuvel zitten en kijken hoe de zon onder ging. 'Dat is een geweldig idee... dat doe ik graag,' fluisterde hij. Eenmaal in hun kamer liet hij het bad vol lopen en hij keek haar weer aan. 'Denk je dat Kayton mij nog een kans wilt geven?' vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:00

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hmm... knap ben je wel altijd, maar leuk...?" Ze keek hem plagend en uitdagend aan en drukte haar lippen stevig op zijn wang. Hij wilde het ook, maar hij was bang dat het nooit altijd zo zou zijn. "Jawel, maar we moeten de tijd nemen, hier hebben we tijd om alles op te lossen, op het kasteel hebben we daar geen tijd meer voor, dan moet alles gewoon goed lopen en ik ben ervan overtuigd dat het kan." Sprak ze vol vertrouwen tegen hem en ze pakte stevig zijn hand vast.
Gelukkig vond hij haar idee geweldig en deed hij het graag met haar, ze glimlachte hem liefdevol toe. Ze ging op een kruk zitten terwijl ze wachtte tot het bad vol was gelopen met water.
"Ja, natuurlijk wilt Kayton dat, maar dit keer moet je denk ik zelf beslissen wanneer het tijd is voor hem om weer terug te komen." Zei ze zachtjes tegen hem. "Heb je die brief eigenlijk al gelezen?" Was haar volgende zachte vraag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:06

Koning Jay Fullbright

'Gelukkig ben ik knap genoeg en kan ik daardoor een beetje minder leuk zijn,' zei hij plagend tegen haar. Ze moesten de tijd nemen om alles op te lossen hier, op het kasteel hadden ze daar geen tijd voor. 'Nee, ik heb het niet gelezen. Ik wil het niet weten.' zei hij zacht. Hij had de brief aan de kant gelegd, hij wilde hem ook niet weggooien, maar hij wist het gewoon niet. Dit soort dingen vond hij moeilijk. Hij wilde niet weten wat zijn vader geschreven had, echt niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:11

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, dat kan je niet." Plaagde ze hem terug en ze gaf hem even een knipoog. Hij gaf aan dat hij de brief nog niet gelezen had, hij wilde het niet weten.
"Hmm... oké, je mag dat natuurlijk ook zelf beslissen. Maar voor we terug kunnen, is het verstandig om hem gelezen te hebben." Zei ze. Ze trok daarna langzaam haar jurk uit en trok hem dichter naar haar toe om hem zacht en liefdevol te zoenen. Haar handen gleden over zijn rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:14

Koning Jay Fullbright

'Het zal vast lang duren voor wij eindelijk terug mogen,' mompelde hij. Nu was hij direct minder vrolijk, hij vond dit allemaal echt lastig, ook al reageerde hij zo boos. Het deed hem wel pijn. Hij werd liefdevol gezoend door haar en hij ging er in mee, hij maakte zelf ook zijn kleding weer los. Hij bleef haar ondertussen gewoon zoenen, het voelde fijn en hij deed het heel erg graag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 22:19

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat weet ik niet, jij bent er nogaal vaak toe in staat om me te verbazen en misschien dat je het heel erg snel allemaal oppakt en dan kunnen we snel weer terug. Het ligt een beetje aan jou, schatje, maar ik ben ook heel graag hier bij jou, ik vind het heerlijk." Vertelde ze hem. Hij zoende haar terug en maakte ondertussen zijn kleding los. Ze gleed met haar handen door zijn haren heen en daarna trok ze zijn hoofd een klein stukje naar achteren aan zijn haren en zoende hem in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 22:20

Koning Jay Fullbright

'Vast niet, ze willen mij daar ook echt niet hebben hoor. Ik ben hoe dan ook niet betrouwbaar genoeg,' zei hij tegen haar. Hij wilde het wel, maar aan de andere kant ook niet. Doordat ze hem niet vertrouwden wilde hij het ook gewoon niet meer. Ze was hier gelukkig wel graag met hem, maar hij dacht dat ze het alleen maar zei omdat hij dan niet boos werd. Door wat ze daarna deed werd hij weer afgeleid, ze wist dat hij dit heerlijk vond en hij kreunde dus ook zacht. Hij hield er van als ze zelf initiatief nam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 19 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum