Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 01:49

Koning Stephen Lahero

Het klonk zo vreselijk verleidelijk, vooral omdat hij echt heel erg moe was. 'Oké, het is goed,' gaf hij uiteindelijk toe. Hij kroop nog dichter tegen haar aan en hij sloot zijn ogen, hij kon gewoon niet meer. Hij was echt helemaal op en hij wist dat hij slaap nodig had, zeker als hij met Lucius om moest gaan. Hij moest zich in kunnen houden, hij moest er mee om kunnen gaan. Hij pakte Fay heel erg stevig vast en hij ademde diep in. 'Je bent alles voor mij,' mompelde hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 01:57

Koningin Fay Lahero

Hij gaf gelukkig toe, ze was er blij mee, dan kon hij tenminste fijn slapen...Hij mompelde zacht tegen haar dat ze alles voor hem was, daardoor drukte ze een kusje tussen zijn haren in. "Jij ook voor mij..." anders had ze dit echt nooit gedaan, ze had dit voor niemand over, alleen voor Stephen. Ze legde zacht een hand op de zijkant van zijn hoofd en ze zorgde ervoor dat alle nare dromen buiten werden gehouden, ze had er nog best veel concentratie voor nodig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 02:00

Koning Stephen Lahero

Hij was zo bang dat hij weer zo verdrietig zou zijn, maar zodra hij in slaap zakte merkte hij dat het niet zo was. Hij was heel rustig, het voelde fijn. Hij voelde zich zelfs warm, terwijl hij eigenlijk ijskoud was. Automatisch kroop hij nog meer tegen Fay aan, hij kon niet dichter bij haar liggen en hij had zijn armen helemaal om haar heen geslapen. Na al die slapeloze nachten sliep hij nu eindelijk rustig,hij kon eindelijk wat rust krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 23/6/2015, 07:56

Verena Stratton
Er hing een bepaalde sfeer in de gangen. Het was natuurlijk donker buiten, maar dat was niet hetgeen dat haar zo'n ongemakkelijk gevoel gaf. Ze volgde een van de dienstmeiden van White Castle naar een logeerkamer waar ze een nacht kon doorbrengen. De dienstmeid maakte een wat angstige indruk. Dat gaf Verena ook niet echt een goed gevoel. Ze had ook het idee dat ze in de gaten gehouden werd, en dan niet door de wachters die standaard dienst hadden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 12:08

Koningin Fay Lahero

Dit had ze al veel eerder moeten doen... Stephen sliep echt heel rustig en ze vond het fijn om naar hem te kijken, hij was echt heel knap zo. Zachtjes neuriede ze om zelf wat te doen te hebben, ze was echt kapot, maar ze moest Stephen de nacht door helpen, dat was niet anders... Ze kon hem nu niet in de steek laten... Ze gaapte even en wachtte tot het weer licht zou worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 12:32

Koning Stephen Lahero

Hij werd bijzonder rustig wakker toen de zon op kwam en daar was hij heel erg blij mee. Hij keek dankbaar naar Fay en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij keek even naar Damion. 'Wil je regelen dat we kunnen vertrekken?' Vroeg hij. De man vertrok direct en Stephen kwam wat overeind. 'Kom, dan kunnen we gaan en kan jij slapen...' Zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 12:36

Koningin Fay Lahero

Wanneer de zon op kwam, werd hij wakker. Hij keek haar dankbaar aan en ze voelde zijn armen even om haar heen. Ze glimlachte naar hem. Damion moest regelen dat ze konden vertrekken en Stephen kwam overeind. Ze drukte nog heel even haar lippen op de zijne om hem zacht te zoenen.
"Hoe heb je geslapen?" Wilde ze van hem weten met een glimlach. Ze streelde eventjes langs zijn wang. Ze gaapte, ze was echt vreselijk moe. Er werd op de deur geklopt en Lolita en Leroy waren er. Fay bemoeide zich er niet zo mee... ze was veel te moe om ook maar iets te doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 13:05

Koning Stephen Lahero

'Ik ga even naar ze toe, dan kan jij je klaarmaken. Dan kan je daarna in de koets lekker slapen...' Zei hij zacht. 'Zal ik vragen of Damion met de meiden in een koets gaat? Dan kunnen wij samen, hebben we iets meer rust...' stelde hij nog voor. Daarna ging hij de kamer uit en nam hij Leroy en Lolita mee naar zijn werkkamer. 'Ik ben heel erg blij met jullie hulp..' Zei hij als eerste op zachte toon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 13:14

Koningin Fay Lahero

"Ja..." Mompelde ze zacht, ze was graag alleen met Stephen in één koets. Damion kon de meiden wel beschermen, dat wist ze zeker. Ze sleepte zichzelf uit bed en met trillende en vermoeide handen begon ze haar kleding aan te trekken. Ze sleepte zichzelf haast naar de koets, wat wilde ze nu graag dat Damion hier was... om haar te ondersteunen, het ging echt heel erg moeizaam.


Lolita Fullbright

"Geen probleem, Stephen." Zei ze meteen opgewekt tegen de man toen hij aangaf dat hij blij was met hun hulp. Ze glimlachte naar hem en ze liep met hem mee naar de werkkamer terwijl ze de hand van Leroy stevig vasthield.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 13:28

Damion Nario

Hij was net de koetsen aan het klaarmaken toen Fay verscheen. Hij sloeg meteen zijn armen om haar heen. 'Kom, jij gaat even lekker zitten. Ik heb net een wachter verteld om de meiden te laten komen, dus die zijn er vast ook zo....' Zei hij lief tegen haar. Hij liet haar in de koets zitten en hij pakte even haar hand vast. ' Je kunt zo lekker slapen...' Zei hij zacht.

Leroy Fullbright

Hij wilde graag helpen, net zoals Lolita. Stephen vertelde over Elvira en Nathan, daarmee moesten ze het hier dus gaan regelen. Hij vond het allemaal prima, het kwam wel goed. ' We houden je op de hoogte, succes daar...' Zei hij tegen Stephen, die direct vertrok.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 13:55

Koningin Fay Lahero

Ze keek Damion dankbaar aan toen hij zijn armen om haar heen sloeg. Ze moest even gaan zitten, de meiden kwamen er zo aan. "Jij blijft bij ze, toch?" Wilde ze nog even van hem weten. Hij zette haar in de koets en pakte haar hand even vast, ze kon zo lekker gaan slapen, hierdoor knikte ze eventjes en glimlachte lichtelijk naar hem.


Lolita Fullbright

Er werd vertelt over Elvira en Nathan, ze hoopte dat de twee aarig waren en dat ze ermee op konden schieten. "Heel erg veel succes, hier komt alles goed." Glimlachte ze Stephen toe. Hij vertrok daarna meteen en ze keek Leroy eventjes aan. "Nou, zullen we dan maar eerst kennis gaan maken met die Nathan en Elvira?" Vroeg ze aan hem met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 14:00

Damion Nario

'Ja, natuurlijk. Ik zie jullie daar wel weer en ik vermaak die twee wel,' Zei hij grijnzend. Dat kwam echt wel goed, ze moest nu met zichzelf en met Stephen bezig zijn, dat was het belangrijkste. De rest deed er voor nu even niet zo toe. Stephen verscheen en daardoor ging hij zelf de koets uit, zodat hij hem ruimte kon geven. Hij liep naar de andere koets toe.

Leroy Fullbright

' Ja, laten we dat dan maar meteen doen,' stemde hij in. Nu zouden ze dus hier blijven. Dat vond hij eigenlijk ook wel prima. Zolang het met Lolita was, vond hij alles goed. Hij sloeg zijn arm om haar middel heen en hij streek zachtjes wat met zijn vingers over haar rug heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 14:14

Koningin Fay Lahero

"Dankjewel..." Fluisterde ze Damion oprecht en echt vreselijk dankbaar toe. Stephen verscheen en ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan. Ze haalde even diep adem en verstrengelde haar vingers met die van hem. "Hoe voel je je?" Vroeg ze mompelend.


Lolita Fullbright

Hij vond het een goed idee en wilde het maar meteen gaan doen. Ze knikte hierdoor eventjes. Ze voelde zijn arm om haar heen, hij streelde haar zacht over haar rug, ze vond het heerlijk en ontzettend fijn. Ze klopte op de deur van Nathan en Elvira aan en wachtte tot er open werd gedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 14:20

Koning Stephen Lahero

Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen, ze wilde weten hoe hij zich voelde. 'Het gaat wel, door jou voel ik mij echt een stuk beter... Dankjewel,' Fluisterde hij tegen haar. Hij was er ook echt heel erg blij mee. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar en daarna liet hij haar tegen zich aan liggen. 'Ga maar lekker slapen nu...' Fluisterde hij op lieve toon. Ze had haar rust echt nodig en het was een hele lange reis.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 14:23

Koningin Fay Lahero

Het ging wel met hem en door haar voelde hij zich een stuk beter. "Geen dank, lieve Stephen..." Ze deed het echt heel graag voor hem. Ze mocht tegen hem aanliggen en hij vertelde haar dat ze lekker moest gaan slapen nu. Ze knikte alleen eventjes en viel daarna in een diepe slaap, tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 16:09

Koning Stephen Lahero

Ze zakte meteen in een diepe slaap en hij keek haar vol liefde aan. Hij bleef haar vast houden en hij sloeg zijn armen heel erg stevig om haar heen. Hij wilde dat ze zich goed voelde, dat ze net zo rustig kon slapen. Hij legde zijn hoofd iets tegen haar aan en hij haalde diep adem. Hij was echt heel erg blij met haar.

Damion Nario

Hij liep naar Chayenne en Faith toe. 'Komen jullie mee? Ik zal bij jullie in de koets blijven, Fay is bij Stephen, zodat ze nog wat kan slapen,' legde hij uit. 'Jullie zijn toch nog nooit in het zuiden geweest? Dan kan alvast vertellen hoe het er uit ziet...' zei hij vrolijk. Hij hoopte dat Lucius hun in ieder geval met rust zou laten, maar dat kwam vast goed.

Leroy Fullbright

De deur werd open gedaan door een man, die even naar hun keek. 'Leroy en Lolita, toch?' vroeg hij, waardoor Leroy glimlachte en knikte. 'Wij wilden even kennis maken,' zei hij. Nathan liet hun direct binnen, de man zag er erg vriendelijk en behulpzaam uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 16:17

Chayenne Lahero

Ze waren allebei enthousiast over het zuiden en ze sprongen meteen de koets in.
"Het is heel mooi, dat zei Fay, ze vond het daar echt heel mooi, ik ben zo benieuwd." Zei Chayenne tegen Damion, ze hadden er allebei geen problemen mee dat hij bij hun was, het was eigenlijk ook wel gezellig met hem, ze mochten hem graag, hij was aardig.
"Vertel!" Zei Faith meteen tegen hem en ze keek hem met stralende en nieuwsgierige ogen aan.


Lolita Fullbright

Zelf knikte ze ook even toen er naar hun namen werd gevraagd door Nathan. Ze werden naar binnen gelaten en meteen kwam er een vrouw de hoek om, Elvira. Lolita knipperde even met haar ogen. Ze was net Kayton eigenlijk, dezelfde rustige blik in haar ogen en ze had dezelfde houding, ze leek alleen een stuk fanatieker. Heel even keek Lolita naar Leroy.
"Elvira, ben je familie van Kayton?" Vroeg Lolita toen maar, toch nog wat twijfelachtig. Elvira glimlachte. "Ik ben zijn dochter, van een buitenechtelijk huwelijk weliswaar, maar ik ben zijn dochter." Gaf ze meteen aan.


Koningin Fay Lahero

Ze bleef een hele tijd rustig slapen, het geschommel van de koets gaf haar rust, ze voelde zich er fijn door en vooral de armen van Stephen om haar heen, deden haar goed. Na een tijdje werd ze een beetje wakker en kroop ze nog wat dichter tegen Stephen aan.
"Ik hou van je..." Mompelde ze hem toe, ze had haar ogen nog gesloten, en haar hoofd tegen zijn borst.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 16:22

Damion Nario

Ze waren echt heel erg enthousiast, hij ging in de koets zitten en de deur werd gesloten, daarna vertrokken ze. Faith wilde dat hij het vertelde, waardoor hij grijnsde. 'Het is heel erg warm, dus ik hoop dat jullie graag net zo bruin willen worden als ik,' plaagde hij de twee even. 'Het is groot, mooi, het kasteel is prachtig,' zei hij tegen ze. 'Aurora zal heel erg blij zijn dat jullie er zijn, dat weet ik zeker,'

Leroy Fullbright

Hij keek even naar Elvira en Lolita stelde de vraag die hij in zijn hoofd had gehad. Door het antwoord was hij wat verbaasd. 'Je lijkt op hem,' zei hij daarna. Verder bleef hij kort stil, daarna keek hij vragend naar Nathan, hij was wel benieuwd wie de man was. Hij werd doordringend aankeken. 'Ik ben gewoon Nathan, niets meer en niets minder,' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht.

Koning Stephen Lahero

Ze werd wakker en kroop nog dichter tegen hem aan. Ze mompelend dat ze van hem hield. Hij pakte haar kin vast en hij drukte heel zachtjes zijn lippen op die van haar, hij wilde haar laten voelen dat hij ook van haar hield en nu hadden ze tenminste die mogelijkheid nog. Hij wist niet wat Lucius van plan was, maar het zou hoe dan ook niet goed zijn voor hun relatie, want dat was het nooit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 16:31

Chayenne Lahero

Het was er heel erg warm. "Echt? Dat lijkt me heerlijk, ik vind het altijd zo koud bij ons." Zei Chayenne meteen tegen hem met een glimlach. "Ik wil graag bruin worden, dat is veel mooier dan deze bleke kleur." Mopperde ze. Al vond ze het wel heel erg jammer dat ze Myles moest achterlaten, ze hadden de laatste tijd vrij weinig contact en ze wist eigenlijk niet hoe dat kwam.
"Het is groter dan bij ons, toch?" Wilde Chayenne nog weten. "Ja, Aurora, zij is echt lief!" Zei Faith meteen toen Damion over Aurora begon.


Lolita Fullbright

Elvira glimlachte wat toen er werd gezegd dat ze op Kayton leek. "Klopt..." Zei ze met een glimlachje. "Ik denk dat ik jou nog wel ken, jij was vaak hier, vroeger, voor Candice..." Zei ze nu tegen Leroy, daarna keek ze met een schuin hoofd naar Lolita, haar kende ze niet, al kwam haar gezicht haar wel vaag bekend voor, maar ze hoorde niet echt bij een kasteel. Vroeger had ze in White Castle geleefd omdat haar vader haar graag bij zich wilde hebben, maar ze dwaalde altijd meer door de dorpen dan dat ze echt op het kasteel was.
"En jij..." Ze keek Lolita nogmaals doordringend aan, die slikte eventjes. "Ja, ik was vroeger een hoer..." Mompelde ze heel erg zachtjes en lichtelijk beschaamd, die geschiedenis had ze compleet achter zich gelaten en ze wilde er het liefste niet meer aan terug denken.
"Oh, sorry." Sprak Elvira meteen toen ze zag hoe Lolita hierop reageerde.


Koningin Fay Lahero

Stephen pakte zacht haar kin vast en ze voelde haar lippen op die van hem. Ze zoende hem zachtjes terug. "Ik wil zo graag dat we nog gewoon op deze manier met elkaar om kunnen gaan... ik hoop gewoon dat onze band niet verbroken wordt en ik zal zo erg mijn best doen." Fluisterde ze, ze opende haar ogen en keek wat angstig naar Stephen. Ze was er echt heel bang voor dat het zou gebeuren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 16:34

Damion Nario

'Het komt dan helemaal goed, want het is daar echt heel erg warm. Als je een middagje in de zon ligt moet je oppassen dat je niet rood wordt,' zei hij tegen Chayenne. 'Ja, het is groter dan bij jullie. Veel groter. Het is mooi, op een andere manier. Ik kan het niet zo goed omschrijven, maar het zal jullie vast wel bevallen, dat weet ik zeker,' zei hij. Hij vond het ook wel leuk om terug te gaan, al hield hij liever afstand van Lucius.

Leroy Fullbright

Elvira dacht dat ze hem wel kende, want hij kwam daar vroeger, voor Candice. Hij knikte langzaam. Het was heel erg lang geleden, dat wel. Ze kende Lolita duidelijk niet en door wat ze zei kneep hij kort in haar hand. Dat hoefde ze echt niet zo te zeggen, ze hoefde sowieso geen verantwoording af te leggen, dat vond hij niet nodig. Elvira bood direct haar excuses aan, daar was hij dan wel weer blij mee.

Koning Stephen Lahero

Hij werd teruggezoend en door wat ze daarna zei ademde hij diep in. 'Dat zal niet zo snel gebeuren. Ik ben echt gek op jou, je moet er niet bang voor zijn, 'fluisterde hij. Lucius zou vast iets verzinnen, maar hij wilde er niet eens aan denken. Hij trok haar bij zich op schoot en hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals. 'Het komt echt goed, uiteindelijk komt alles goed.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 16:45

Lolita Fullbright

Leroy kneep in haar hand en ze keek even naar hem op terwijl ze zachtjes op haar lip beet, ze wilde het liefste weer weg hier, maar dat kon niet, dat zou gek zijn als ze nu wegging.
Elvira bekeek het eventjes. "Hé, het is oké... het maakt niet uit, het is een deel van je verleden en ik begrijp het als je het achter je hebt gelaten, ik herkende je alleen ergens van... dat was alles. Nu ben je gewoon Lolita, de vrouw van Leroy." Zei Elvira met een glimlach. Lolita merkte meteen dat ze dezelfde aanpak had als Kayton, ze glimlachte even naar Elvira en knikte.
"Kom, ga zitten." Zei Elvira nu. "Wat willen jullie drinken?" Ze gaf Nathan eventjes een knipoog.


Koningin Fay Lahero

"Ik ben er wel bang voor, heel erg bang... wat we nu hebben opgebouwd is fantastisch en het maakt me zielsgelukkig, maar... Lucius zal het kapot maken..." Fluisterde ze Stephen toe. Ze werd bij hem op schoot getrokken en hij drukte zijn lippen in haar hals. Hij gaf aan dat het goed kwam, dat uiteindelijk alles goed kwam. Ze knikte hierdoor een beetje.
"Dat weet ik..." Fluisterde ze zacht tegen hem..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 16:48

Leroy Fullbright

Hij merkte echt wel dat Lolita weg wilde, maar dat ging gewoon nog niet. Ze moesten hier even blijven en hij wilde haar graag wat gerust stellen, dat ging alleen niet zo makkelijk. Hij ging zitten en Elvira wilde weten of ze iets wilden drinken. 'Ik lust wel een glaasje water,' zei hij daarom. Hij keek Nathan even aan, de man had iets, Leroy wist niet precies wat, maar hij kwam er vast wel achter. Hij was wel gewoon rustig en vriendelijk, het zou wel goed zitten.

Koning Stephen Lahero

'Dat snap ik wel. Dat is wat hij wilt. Maar als hij wilt dat ik daar doe wat hij voor ogen heeft, dan heb ik jou nodig, heel erg hard. Ik zal nooit willen regeren zonder jou en dat weet hij, 'fluisterde hij. Hij wist wel waarom Lucius hem terug wilde hebben, dat had maar één simpele reden en Stephen was echt niet gek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 16:59

Elvira Solore

Lolita wilde ook wat water en ze keek Nathan even aan. "Wijn?" Vroeg ze aan hem, zelf had ze daar namelijk echt wel trek in. Ze glimlachte even naar hem en besloot eerst twee glazen water te pakken voor Leroy en Lolita die ze voor hun op de tafel neerzetten.
"Dus, hoe gaan we dit regelen?" Wilde Elvira graag weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/6/2015, 17:02

Nathan Gerono

Hij vond Lolita wel een leuke vrouw, ze zag er goed uit. Ze was duidelijk ook wel aardig. Leroy was wat stiller, maar Nathan zei zelf ook niet zo veel. Door de vraag van Elvira knikte hij, hij lustte ook wel een glas. Elvira wilde weten hoe ze dit gingen regelen. Daardoor keek Leroy hun strak aan. 'We kunnen het op verschillende manieren aanpakken. Iedereen heeft een eigen taak, of we verdelen de dagen. Het is net wat onze voorkeur heeft...' noemde hij op. Het kon ook wel op andere manieren, maar dit was het simpelste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/6/2015, 17:06

Koningin Fay Lahero

"Weet ik, ik zal altijd voor je klaar staan, altijd... echt waar. Ik help je overal bij, wanneer je maar wilt, ik ben er voor je." Zei ze hem doordringend. "Ik hoop dan maar dat hij ons allebei heel houdt..." Mompelde ze zacht. Ze sloeg haar armen om hem heen en hield hem stevig vast.


Elvira SOlore

Nathan wilde wel wijn en daardoor zette ze twee wijnglazen neer en plofte ze naast hem op de bank. Leroy keek hun strak aan en vertelde over verschilende manieren. "Dan lijkt me het fijn om allemaal een eigen taak te hebben en die zo goed mogelijk uit te voeren." Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum