Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 22:27

Duke Samira

Ze zei niets, maar ze legde wel haar hoofd tegen hem aan en ze begon zacht te huilen. Hij streek heel langzaam en geruststellend met zijn hand over haar arm heen, hij wilde zo graag meer voor haar betekenen, maar hij vond het heel erg lastig. Hij had nu alleen nog maar meer het gevoel dat hij het niet goed deed en dat hij te veel van haar vroeg. Hij had het er nooit over moeten hebben. 'Het spijt mij,' fluisterde hij dus ook. 'Ik had moeten weten dat dit veel te veel was, ik was veel te erg met mijn eigen gevoel bezig,' zei hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Hij liep naar de kamer van Ivan toe, hij wist dat Esmeralda daar was en hij hoopte dat ze nog even samen met hem wilde zijn. Hij klopte zachtjes aan op de deur die hij daarna langzaam open deed, hij zag haar samen met Ivan en daardoor glimlachte hij. 'Mag ik nog even binnenkomen?' vroeg hij. Hij hoopte dat ze het geen probleem vond, anders zou hij haar wel weer alleen laten.

Leroy Fullbright

'Volgens mij vond je het lekker,' zei hij plagend tegen haar. Hij had het geweldig naar zijn zin en hij voelde zich ook echt goed, waardoor het alleen maar beter ging elke keer. Het was heel fijn. Hij drukte zachtjes zijn lippen op haar wang en daarna keek hij haar weer aan. 'Zal ik je zo maar naar het bad dragen? Je ziet er vies uit...' plaagde hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 22:36

Layka Samira

Hij begon zacht tegen haar te praten en na een tijdje keek ze naar hem op. Ze legde zachtjes haar hand in zijn hals. "Ik dacht dat als ik het een lange tijd met rust zou laten, ik niet meer zo bang zou zijn..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. "ik moet hier echt aan gaan werken... ik wil het fijn gaan vinden als je me in mijn hals kust, vroeger vond ik dat heerlijk..." Gaf ze aan, ze wreef de tranen van haar gezicht af. "Ik wil niet meer bang zijn." Klonk haar stem heel erg zachtjes. "Het is niet jouw schuld... wil je me alsjeblieft nog een tijdje helpen? Nog even geduld hebben? Ik moet inzien dat Leroy me geen pijn meer wilt doen en dan kan ik met jou samen aan de rest werken, ik kom er wel... maar ik moet er wel serieus aan werken." Fluisterde ze.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze vermaakte zich uitstekend met Ivan samen, daarna hoorde ze een zacht klopje op de deur en ging die langzaam open, ze glimlachte breed toen ze zag dat het Jay was. "Oh, ik ben helemaal vergeten na te denken over wat we kunnen gaan doen." Zei ze meteen.
"Natuurlijk mag je binnenkomen." Zei ze daarna tegen hem met een lieve blik in haar ogen. Ivan liet meteen zijn nieuwe woordje aan Jay horen en Esmeralda straalde hierdoor.


Lolita Fullbright

"Hmm..." Mompelde ze zachtjes tegen hem, ze opende haar ogen die ze eigenlijk de hele tijd gesloten had gehad en glimlachte. "Doe maar niet, je hebt al heel veel gedaan met je rug, ik loop zelf wel, al voelen mijn benen nu nog aan als drilpudding." Grijnsde ze hem toe. "Ga je met me mee in bad? Jij bent minstens net zo vies." Mompelde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 22:41

Duke Samira

Door wat ze zei knikte hij langzaam, hij was blij dat ze het in ieder geval besprak, dat was al heel wat. 'Ik wil je helpen, ik wil je altijd helpen, jij betekent zo veel voor mij,' fluisterde hij eerlijk. Hij was gek op haar en hij zou haar nooit willen verliezen, maar hij moest toegeven dat het steeds lastiger en lastiger werd. Hij moest nog even geduld hebben, ze moest er aan werken. 'Ik vind het wel moeilijk,' zei hij zacht. Hij had er moeite mee om het zelfs uit te spreken, hij was bang dat ze van hem baalde zo, maar hij wilde eerlijk zijn.

Koning Jay Fullbright

'Nou, dat is ook niet aardig,' plaagde hij haar. 'We kunnen ook gewoon even hier blijven met Ivan, dat is ook leuk,' zei hij daarna. Door wat de jongen daarna zei grijnde hij. 'Heb jij hem dat geleerd?' vroeg hij zacht. Hij kwam dichterbij en hij ging bij Ivan en Esmeralda zitten. Hij keek op naar haar, zijn blik vol met liefde.

Leroy Fullbright

Hij moest het niet doen, ze ging het zelf wel doen want hij had al te veel gedaan met zijn rug. Daar had ze wel een beetje een punt, hij moest ook niet te ver gaan, dat zou zonde zijn. Ze wilde weten of hij mee ging in ba, hij was net zo vies. 'Dat vraag ik mij af,' zei hij lachend tegen haar. 'Ik ga wel even mee, dat vind jij vast een beter idee...' zei hij daarna grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 22:52

Layka Samira

Hij wilde haar altijd helpen, ze betekende heel erg veel voor hem, hierdoor glimlachte ze een beetje blozend naar hem. Daarna vertelde hij dat hij het moeilijk vond.
"Dat merk ik aan je.." Fluisterde ze zachtjes. "Ik merk aan alles dat je er steeds meer moeite mee krijgt en het spijt me heel erg, maar het maakt me bang..." Ze slikte even moeizaam en keek voorzichtig naar hem op. "Ik push mezelf steeds harder om het fijner te maken voor jou, toch denk ik dat het verstandiger is om er eerst voor te zorgen dat ik niet meer bang ben." Legde ze voorzichtig aan hem uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Sorry, dit kleine mannetje eiste al mijn aandacht op." Grijnsde ze naar Jay. Hij stelde voor om hier te blijven met Ivan. "Dat is ook goed, maar ik wil niet dat het verdrietig word als hij erbij is, dat heeft veel te veel effect op hem." Vertelde ze zacht aan Jay. Hij vroeg haar of zij dat woordje aan hem had geleerd, ze keek hem hierdoor met een brede glimlach aan. "Ja, lief hé?" vroeg ze, Ivan herhaalde meteen enthousiast het woordje en liep over de bank naar Jay toe om hem een kusje te geven. Esmeralda keek in de liefdevolle ogen van Jay en glimlachte hierdoor naar hem.


Lolita Fullbright

"Ik weet het wel zeker." Plaagde ze hem terug. Hij ging wel met haar mee. "Ik vind het heerlijk als jij bij me bent." Ze gaf hem een knipoog en kwam daarna langzaam overeind. Ze voelde zich echt een beetje onvast, dat kwam echt door wat Leroy allemaal met haar had gedaan. Ze draaide de kraan open en zorgde voor een heerlijk geurend bad.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 22:57

Duke Samira


Ze merkte het aan hem, ze merkte aan alles dat het steeds moeilijker voor hem werd en het speet haar, maar het maakte haar bang. 'Je hoeft echt niet bang te zijn... ik zal je nooit iets aan doen, ik hou te veel van je,' fluisterde hij. 'Ik denk het ook... anders werkt het niet en zullen wij allebei alleen nog maar meer gefrustreerd raken, dat is ook niet goed... ik wil niet dat je bang bent, ook niet voor mij,' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei staarde hij naar de grond. Was het altijd zo verdrietig met hem? Ze hadden het toch ook wel eens gewoon gezellig? Hij knikte even, hij wilde eigenlijk opstaan en weglopen, maar hij deed het niet omdat Ivan naar hem toe kwam. Hij pakte hem vast en hij glimlachte, daarna keek hij even naar Esmeralda. 'Hij is lief,' fluisterde hij.

Leroy Fullbright

'Natuurlijk, omdat het jou nu even wat beter uitkomt,' zei hij plagend tegen haar. Ze vond het heerlijk als hij bij haar was, daarna kwam ze overeind. Hij bleef nog heel even liggen en daarna volgde hij haar, het bad rook geweldig. Hij pakte Lolita vast en hij hield haar tegen zich aan. 'Ik vond het geweldig met je en ik voel mij zelf ook echt geweldig... dit was heerlijk allemaal en er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 23:12

Layka Samira

Hij vertelde dat hij haar nooit wat aan zou doen, hij hield teveel van haar. "je bent zo lief... ik hou ook ongelooflijk veel van jou..." Fluisterde ze zachtjes en ze sloeg voorzichtig haar armen om heem heen. Hij dacht ook dat dit de juiste oplossing was, anders werden ze er alleen maar gefrustreerd door, hij wilde ook niet dat ze bang was.
"Ik ook niet... het komt vast wel goed, toch?" Vroeg ze zachtjes aan hem.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Sorry, gewoon voor straks, als ons gesprek ineens weer verandert, nu wil ik gewoon gezellig met je praten, ik vind het leuk om zo bij je te zijn." Vertelde ze Jay nu zacht aangezien ze aan zijn blik zag dat hij dit niet leuk vond. Wanneer hij Ivan vastpakte zei hij zacht dat de jongen lief was. Ze glimlachte breed. "Ja, het is echt een schatje..." Fluisterde ze. "Hoe was het werken? Ging het een beetje?" Vroeg ze nu nieuwsgierig aan hem.


Lolita Fullbright

Leroy kwam naar haar toe en pakte haar vast, ze werd tegen hem aangehouden en hij zei haar dat hij het geweldig met haar vond en dat hij zich ook geweldig voelde, er ging een hele nieuwe wereld voor hem open.
"Je bent heel erg lief.. ik vind het ook heerlijk, dit zijn dingen die ik altijd al met je wilde doen... en het put je ook nog eens echt uit." Grijnsde ze. ze trok hem met haar mee het bad in met een glimlach en kroop tegen hem aan.
"Je denkt er dan ook niet meer aan, of wel?" Vroeg ze nu een stuk zachter over zijn rare gedachten die hij vroeger altijd had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 23:17

Duke Samira

'Dat is altijd fijn om te horen,' zei hij glimlachend tegen haar. Het was altijd leuk om te merken dat ze van hem hield en dat ze hem waardeerde, dat maakte hem alleen maar blij. 'Ik denk dat het wel goedkomt... ik hoop het heel erg en anders vinden we wel een oplossing,' zei hij zacht. Hij hoopte dat er heel snel een moment zou komen dat ze de angst losliet en alles kon doen, maar hij wist dat hij op moest houden met die manier van denken. Zo werkte het gewoon niet.

Koning Jay Fullbright

'Gelukkig, ik was even bang dat je het niet leuk vond,' zei hij zacht. Doordat ze dat gezegd had was hij gaan twijfelen. 'Het ging wel, mijn vader was super vrolijk en aardig, het was eigenlijk best wel gezellig en we hebben samen wel wat kunnen doen.' zei hij tegen haar, omdat het werken echt wel goed was gegaan. Doordat het zo leuk was voelde het ook allemaal wat beter en had hij minder moeite met het werken.

Leroy Fullbright

'Ik vind het echt leuk om te merken dat jij hier zo van geniet,' zei hij zacht tegen haar, wel vol liefde. Hij werd meegetrokken in het bad en ze kroop tegen hem aan. Ze wilde weten of hij er ook helemaal niet meer aan dacht, daardoor werd zijn blik iets serieuzer. 'Het is niet zo dat het er helemaal niet meer zit,' zei hij nu eerlijk. 'Het is geen obsessie meer. Het is niet dat constant verlangen, zoals het vroeger wel was. Als ik er bewust aan ga denken vind ik het nog steeds leuk, maar ik word er nu niet meer door lastig gevallen en daardoor kan ik doen wat ik wil zonder dat het in de weg zit,' legde hij haar uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 23:24

Layka Samira

"Ik meen het, ik ben stapelgek op je." Glimlachte ze hem nu toe toen hij aangaf dat het fijn was om te horen. Hij dacht ook wel dat het goed kwam, hij hoopte het en anders vonden ze wel een andere oplossing.
"Dankjewel... ik ben blij dat je in me gelooft, dat ik het wel kan." gaf ze eerlijk toe. Ze kende vrij weinig mensen die zo heilig in haar geloofden als Duke deed.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Doe niet zo gek, ik vind het geweldig, ik heb echt gewacht tot je weer zou komen, want ik miste je." Vertelde ze hem nu met een verlegen glimlach rond haar lippen. Hij vertelde haar dat het wel ging, dat zijn vader vrolijk en aardig was en dat hij het best gezellig had gehad. Ze straalde hierdoor, hij had zo lang totaal geen interesse in het werk gehad, dat dit haar heel blij en gelukkig maakte.
"Dus je wilt nog steeds wel koning zijn? " Vroeg ze hem een beetje plagend.


Lolita Fullbright

"Dat doe ik zeker... nu hoef ik er niet alleen maar over te dromen." Plaagde ze hem nu een beetje. Ze luisterde naar zijn eerlijke en serieuze woorden.
"Ik snap het.. ik ben hier echt al heel erg blij mee, Leroy... ik ben ook niet meer continu op mijn hoede, ik kan eindelijk echt ontspannen en plezier hebben, samen met jou, dat betekent zo ongelooflijk veel voor mij. Ik ben nu trots dat je mijn man bent, echt trots." zei ze liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 23:28

Duke Samira

'Natuurlijk, jij bent alles voor mij en ik weet hoe graag je het wilt, je doet zo jouw best dat ik mij schuldig voel dat ik soms niet zo geduldig ben als ik zou willen,' fluisterde hij eerlijk. Hij streek langs haar wang en daarna zoende hij haar zacht. Het was heel erg dubbel voor hem. Aan de ene kant wilde hij zo graag meer en verlangde hij er echt heel erg naar, maar aan de andere kant wilde hij respect en geduld voor Layka hebben.

Koning Jay Fullbright

'Dat is altijd leuk om te horen.' zei hij lachend tegen haar. Door wat ze daarna vroeg grijnsde hij een beetje. 'Ik wil het nog steeds wel, maar voorlopig niet. Mijn vader doet het prima en Kayton ook, ik wil liever aan mezelf werken,' zei hij zacht. Het kwam wel weer, uiteindelijk. Voorlopig zag hij het echt nog niet zitten en dan was het ook veel beter om het niet te doen, anders werd het helemaal niks.

Leroy Fullbright

'Ik vind het zo lief van je,' fluisterde hij. 'Ik ben er ook echt blij mee. Ik ben blij dat jij al die tijd vertrouwen hield in mij, dat je bij mij bleef, ondanks alles. Ik ben blij dat ik jou nu eindelijk kan geven wat jij verdient,' zei hij zacht. Hij zoende haar langzaam en vol liefde, daarna keek hij haar weer aan. 'Maar het betekent niet dat ik het niet lekker vindt om een keertje heel wild en heftig te zijn hoor...' plaagde hij haar nu .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 23:37

Layka Samira

"Ik snap ook wel dat je nu onderhand niet meer zo geduldig bent met mij..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem terug. Ze zoende hem liefdevol wanneer hij zijn lippen op de hare drukte, daarna kroop ze tegen hem aan en sloot ze haar ogen even. Ze wist wel dat ze zeker nog een lange weg te gaan had...


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij lachte naar haar dat hij het leuk vond om te horen. Daarna luisterde ze naar hem over het werk als koning zijnde. Ze knikte begrijpelijk door zijn woorden.
"Het is veel belangrijker dat je jezelf op orde hebt, dan gaat het werken daarna vanzelf wel." Sprak ze zacht en lief tegen hem. Ivan probeerde weer aandacht te trekken van Jay en Esmeralda grijnsde liefdevol.
"Ik ben zo blij dat je jezelf eroverheen hebt kunnen zetten.. dat je een vader kunt zijn en het niet meer eng vind." Fluisterde ze nu.


Lolita Fullbright

Als ze dacht aan alles wat ze voor Leroy over had gehad, maakte dat haar wel verdrietig, ze keek veel liever naar het heden, naar hoe het nu was, dan kon ze tenminste tevreden en trots zijn. Ze werd zacht en vol liefde door hem gezoend. Ze streelde zachtjes langs zijn wang en ging liefdevol mee in zijn zoen.
"Dat vind ik ook best een keertje lekker, maar niet elke dag, of twee keer per dag." Glimlachte ze hem nu wat plagend toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 23:40

Duke Samira

'Ik ben nog steeds geduldig, ik gun jou alle tijd en al wil je het nooit doen, dan nog zou ik dat begrijpen en dat respecteren, het is jouw keuze en ik hou van je zoals je bent.' zei hij duidelijk. Hij zou het niet leuk vinden en het zou niet makkelijk zijn, maar hij zou haar daarvoor nooit verlaten. Dan moest hij gewoon een manier vinden om daar mee om te gaan, al wist hij nu nog niet hoe en hij hoopte ook dat het niet zo ver zou komen.

Leroy Fullbright

Ze streek langs zijn wang en de zoen was heerlijk, door wat ze daarna zei glimlachte hij ook. 'Een keertje is prima, ik heb het niet meer zo nodig,' zei hij zacht. Het ging heel erg goed, zolang hij maar geen dagen achter elkaar niets mocht doen. Nu had hij ook eigenlijk nergens last van en was hij heel geduldig en rustig. Het was een fijn en kalm gevoel. 'Af en toe wilder vindt vast iedereen lekker,' zei hij daarna plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 8/12/2015, 23:48

Layka Samira

Ze streelde met haar vingers zachtjes langs zijn wang. "Je probeert het te begrijpen en respecteren, maar je vind het heel erg moeilijk... doordat je zo sterk bent, zal je je ook aan je standpunten houden, maar je wilt het liever niet, het is zoveel makkelijker om het even te doorbreken." fluisterde ze heel erg zacht tegen hem.
"Ik ben blij dat je zo sterk bent..." Ze drukte weer zachtjes haar lippen op de zijne.


Lolita Fullbright

Ze grinnikte eventjes door wat hij zei. "Gelukkig hoeven we dan ook geen rekening te houden met iedereen, alleen jij en ik, dat is al moeilijk genoeg." Plaagde ze nu. Ze gaf hem even een knipoog en streelde zachtjes over zijn borst heen.
"Waarom kon het niet van het begin af aan zo goed gaan?" Vroeg ze nu mompelend aan hem. Waarom hadden ze er zoveel tijd voor nodig voor hij zijn obsessie onder controle kreeg? Waarom ging het juist nu goed?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 8/12/2015, 23:53

Duke Samira

Door wat ze zei glimlachte hij, ze begreep hem heel erg goed. 'Ik vind het heel moeilijk om er eerlijk over te praten, ik wil jou geen druk op leggen en ook geen angst omdat je bang bent dat ik je iets aan doe of zelfs vreemdga, dat wil ik niet en ik wil niet dat jij daar bang voor bent.' zei hij duidelijk tegen haar. Hij hoopte dat ze dat ook een beetje snapte, want daardoor hield hij toch wel wat achter over zijn gevoel. Hij durfde het gewoon niet te vertellen, uit angst voor haar oordeel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 07:50

Layka Samira

"Ik heb liever dat je het eerlijk zegt, dan dat ik merk dat je dingen achterhoud... dan ga ik alleen maar verzinnen wat je achterhoud en ik maak alles in mijn hoofd veel erger dan dat het eigenlijk is." vertelde ze zachtjes aan Duke. Ze legde haar hoofd zachtjes tegen hem aan. "Ik ben niet eens bang dat je vreemd gaat eigenlijk... de angst voor pijn is gewoon veel groter. Ik weet dat je niet wilt dat ik bang ben, dat vind ik heel lief van je, maar ik vind het prettiger als ik alles weet." ze drukte zachtjes haar lippen weer op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 07:56

Duke Samira

'Dat weet ik, daarom vertel ik je ook zo veel mogelijk. Maar als ik zie dat je bang bent heb ik het daar wel een beetje moeilijk mee.' Fluisterde hij. Het viel hem dan gewoon zwaar, dan had hij eerder de neiging om iets achter te houden. De angst was er niet voor het vreemdgaan. 'Omdat het je niet echt uitmaakt als ik dat zou doen of omdat je denkt dat ik het niet doe?' Vroeg hij zacht aan haar. 'Ik vind het gewoon vreselijk dat jij dit voelt... Dat hij je zo kapot gemaakt heeft.' Fluisterde hij. 'Wil je vertellen wat hij allemaal gedaan heeft?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 08:10

Layka Samira

"Dat is misschien ook wel een beetje logisch." Glimlachte ze hem nu toe. Ze vond het wel heel lief van hem. Hij wilde weten waarom ze die angst niet had dat hij vreemd ging. "Omdat ik denk dat je het niet doet... zelfs bij Lolita deed je het niet." Dat terwijl Lolita wel vreemd ging en hij thuis zat met Esmeralda. Ze slikte even door wat hij aan haar vroeg en keek hem aarzelend aan. "Veel.." fluisterde ze. ze kroop dichter tegen hem aan. "Hij beet, altijd en heel hard..." ze slikte moeizaam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 08:15

Duke Samira

Ze dacht niet dat hij het zou doen, hij had het ook niet bij Lolita gedaan, terwijl ze wel vreemd ging en hij thuis zat met Esmeralda. Dat was ook niet echt de leukste periode in hun relatie geweest. Hij was wel blij dat hij een hele goede band met Esmeralda had. 'Ik ben wel één keer vreemdgegaan... Maar toen liep het echt niet goed tussen Lolita en mij.' zei hij zacht. Wat als hij niet weggegaan was? zou Lolita bij hem gebleven zijn en die affaire met Leroy gehouden hebben? Ze vertelde dat Leroy veel had gedaan. Hij beet altijd en hard. 'Heeft hij alles bij je gedaan?' Vroeg hij zacht. Er was eigenlijk niets dat ze niet eng vond, dus waarschijnlijk had Leroy echt alles gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 08:43

Layka Samira

Hij vertelde dat hij wel een keer was vreemd gegaan in die periode. "Oh.." fluisterde ze zacht. "Maar ik hoop niet dat het tussen ons ooit slecht gaat..." klonk het er zachtjes achteraan en ze drukte een kusje op zijn wang. Duke wilde weten of Leroy alles bij haar had gedaan. Ze knikte een klein beetje. "Ja, op een gruwelijke en pijnlijke wijze..." haar stem trilde en ze keek naar hem op. Ze streek even langs haar polsen. "Handboeien... zweep... Hij trok aan mijn haren." Het was meer dan ze ooit had verteld aan hem. Nu wilde ze het ook, ze wilde eroverheen komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 11:19

Duke Samira

'Ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren. Ik ben gek op jou en ik zie hoe veel moeite je doet voor mij. Ik was ook echt gek op Lolita, maar die deed steeds minder moeite en dat gaat totaal niet goed dan.' Legde hij haar uit. Ze vertelde meer over Leroy en hij ademde diep in. De rillingen liepen over zijn rug heen. 'Hoe vaak?' Vroeg hij zacht. Hij vond het echt erg om te horen, maar misschien maakte dit het voor hem wel makkelijker om haar te begrijpen zonder dat hij zelf gefrustreerd raakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 11:33

Layka Samira

"Ik zal altijd moeite voor je blijven doen." Zei ze liefdevol tegen hem terug.hij wilde van haar weten hoe vaak het was en ze beet zachtjes op haar lip. "Weet ik niet precies... Hij was toen helemaal doorgedraaid en jij had het druk.. Ik leefde die periode ook niet echt.. Misschien een week, misschien twee?" Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 11:37

Duke Samira

'Ik ook voor jou...' Fluisterde hij. Hij zou altijd voor haar willen vechten en hij wilde zich ook echt aanpassen aan haar, zodat ze zich goed voelde. Ze vertelde hoe lang en hij ademde diep in, nog steeds werd hij er kwaad om. Hij wist dat het geen nut had en dat het op moest houden, maar het maakte hem gewoon nog steeds kwaad. Hij zette het wel weer van zich af en hij zoende haar even zachtjes. 'Ik vond het allemaal wel echt heel lekker... Je deed het goed...' zei hij zacht. 'Wil je gaan slapen? Ik ga denk ik nog even een rondje lopen buiten...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 11:46

Layka Samira

Ze keek hem liefdevol aan en zoende hem zachtjes terug, het was fijn als hij bij haar was. Hij vertelde haar dat ze het wel heel goed deed en dat hij het lekker vond. "Vond ik ook..." Glimlachte ze hen toe. Hij vroeg of ze wilde gaan slapen, San ging hij buiten nog een rondje lopen.
"Ik wil eigenlijk naar Leroy toe. Ik wil met hem praten." Zei ze tegen hem. Ze pakte haar jurk op en trok die weer aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 11:49

Duke Samira

Ze zei dat ze eigenlijk naar Leroy toe wilde, ze wilde met hem praten. Hij staarde haar even aan en daarna knikte hij langzaam..'Wil je dat alleen doen?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde eigenlijk met Lolita praten, maar misschien wilde Layka het wel helemaal niet alleen en dan zou hij er bij blijven, al wist hij niet of dat nou zo verstandig was. Hij wist niet precies wat ze allemaal ging bespreken, maar sommige dingen hoorde hij liever niet. Ze trok haar jurk weer aan en daardoor deed hij ook zijn kleding weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 9/12/2015, 11:55

Layka Samira

"Ja, ik wil het alleen doen, dat is het verstandigste denk ik. Ik moet het alleen kunnen vind ik, anders blijf ik bang, want dan verschuil ik me achter jou." Zei ze zacht tegen hem.haar mooie jurk knoopte ze zich dicht. Ze voelde zich sowieso zelfverzekerder in deze jurk dus dat zou beter werken voor haar. Ze keek duke met een voorzichtig en lichtelijk heldhaftige glimlach aan. Ze ging het doen, ze kon dit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 9/12/2015, 11:59

Duke Samira

Hij staarde even naar de jurk en daarna keek hij weet naar haar en hij knikte langzaam. 'Vind je het goed als ik naar Lolita ga?' Vroeg hij heel erg zacht aan haar. Hij had het echt even nodig om met haar te praten, het zou hem helpen en dat wilde hij graag. Hij wilde geen fouten maken en het werd steeds iets lastiger. 'Ik ben heel erg trots op je, Layka... Echt... Ik hoop dat dit je verder helpt en dat je zo minder bang bent.' zei hij zacht. Hij hoopte ook echt dat Leroy normaal zou doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum