Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 14:12

Debra

"Waarvan?" Vroeg ze weer uitdagend aan hem terug, aangezien hij haar een beetje begon te plagen. Ze voelde zijn arm om haar lichaam heen en daardoor kwam ze nog dichter tegen hem aan zitten. "Ik vind het wel heel erg leuk..." Zei ze zacht mompelend tegen hem en ze glimlachte even.


Chayenne Lahero

"Bedankt." Zei ze meteen met een knikje tegen Lucius, daarna kwam ze overeind en eenmaal uit de kamer, omhelsde ze haar vader. "Het komt allemaal goed, ik zweer het. Ga maar lekker naar Fay en doe vandaag iets leuks samen, dat verdienen jullie... dan ga ik Myles weer even schrijven." Zei ze haar vader lief en bemoedigend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 14:19

Damion Nario

'Jij weet heel erg goed wat ik bedoel.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze kwam nog meer tegen hem aan zitten en hij streek zachtjes met zijn vingers over haar bovenarm heen. Ze mompelde dat ze het wel heel erg leuk vond. 'Wat vind je leuk?' plaagde hij haar nog even. Het was gewoon te leuk en dit was ook wel een beetje hoe hij was. Hij kon vreselijk serieus zijn, maar meestal deed hij zo om alles een beetje af te tasten.

Koning Stephen Lahero

Hij werd door haar omhelsd en hij ademde langzaam in. 'Ik moet gewoon wennen aan het idee,' fluisterde hij. Ze zei dat hij naar Fay moest gaan, iets leuks doen, dat verdienden ze. Ze zou Myles schrijven. Hij knikte langzaam. 'Ik ben trots op je,' fluisterde hij, daarna liep hij weg naar zijn kamer toe. Fay zou daar ook wel ergens rondhangen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 14:26

Debra

Ze grinnikte eventjes door zijn grijnzende woorden dat ze heel erg goed wist wat hij bedoelde, dat was waar. Ze voelde zijn vingers over haar arm heen glijden en ze glimlachte daardoor wat. Ze bleef naar de zon staren toen hij plagend vond wat ze leuk vond.
"Bij jou zijn..." Fluisterde ze tegen hem.


Chayenne Lahero

Haar vader moest wennen aan het idee en daarna zei hij dat hij trots was op haar.
"Dankjewel, alles komt goed." Zei ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. Daarna liep ze terug naar haar eigen kamer.

Lieve Myles,

Het spijt me, ik moest het doen, ik kon het echt niet meer aanzien hoe mijn vader behandeld werd... Lucius gaat ermee akkoord en ik word nu getraind om het koninkrijk hier te kunnen leiden. Deze training zal drie maanden duren en daarna hoop ik dat ik hier mag blijven en koningin mag zijn, ik hoop heel erg dat je ook hier naartoe wilt komen en kunt komen... want ik mis je heel erg.

Chayenne


Ze zuchtte zachtjes en stuurde de brief weg naar haar vriendje.


Koningin Fay Lahero

De kamer had ze compleet verduisterd en ze had overal kaarsen neergezet, op het bed en op de grond lagen rozenblaadjes en ze droeg een bloedmooie jurk. Hij was rood met een open rug en hoog uitgesneden. Ze was nog in de badkamer bezig met het doen van haar haren. Dit had ze allemaal speciaal voor Stephen gedaan, ook al hadden ze niets te vieren, ze wilde hem graag verrassen en even laten ontspannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 14:52

Koning Stephen Lahero

Hij liep naar de kamer en hij klopte aan, daarna stapte hij naar binnen. Hij staarde heel even voor zich uit, zijn ogen moesten wennen aan het donker, maar al snel zag hij alles en haalde hij diep adem. Dit was zo vreselijk lief van haar. Had ze dit allemaal speciaal voor hem gedaan? Hij had het echt niet verwacht, maar hij werd er helemaal warm van, hij vond het echt heel erg leuk.

Myles Samira

Hij kreeg weer een brief in Chayenne, ze had er voor gekozen. Hij dacht er heel even over na.

Lieve Chayenne, natuurlijk kom ik naar je toe. Ik zal zo even met mijn ouders overleggen en daarna pak ik mijn spullen en zal ik naar je toe komen. Ik hoop dat alles goed gaat daar en dat het je allemaal lukt. Tot snel, ik mis je.

Myles


Hij stuurde de brief meteen weg en daarna ging hij naar zijn ouders toe.

Damion Nario

Hij glimlachte door haar antwoord, hij vond het lief van haar. De zon ging helemaal onder en hij haalde langzaam in. Hij wist nog steeds niet echt wat haar bedoeling nou was. Het maakte hem niet zo heel erg veel uit, hij kon net zo goed terug gaan naar het kasteel, maar het was super gezellig en eigenlijk vermaakte hij zich wel, ondanks dat hij zich had voorgenomen niet zo lang weg te blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 14:57

Koningin Fay Lahero

Ze hoorde de deur open gaan en verder helemaal niets, voorzichtig keek ze om het hoekje, het was Stephen, gelukkig maar. Heel langzaam stapte ze uit de badkamer met de prachtige jurk, ze kwam naar hem toe en glimlachte naar hem.
"Ik wilde je even laten zien hoe ongelooflijk gek ik op je ben." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze pakte zachtjes zijn gezicht vast en streelde langs zijn wang met een glimlach.


Debra

De zon was nu helemaal onder gegaan. "Wil je wel of niet mee?" Vroeg ze zacht aan hem, ze merkte een soort twijfel bij hem op. Langzaam kwam ze overeind en keek ze hem met een lichte glimlach aan.


Chayenne Lahero

De brief van Myles stelde haar echt wel gerust, hij kwam naar haar toe en ze was er ongelooflijk blij mee. Hij kon haar hier het beste doorheen helpen, dan kwam alles goed en zou ze dit zeker weten volhouden.


Layka Samira

Aangezien Leroy niet meer op Black Castle aanwezig was, was ze al veel meer op haar gemak en kon ze alles doen zonder echt heel erg bang te zijn. Ze was er blij mee, dat was waarschijnlijk voor Duke ook wel een opluchting, dat hij haar gerust eventjes alleen kon laten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 15:08

Koning Stephen Lahero

Fay kwam naar hem toe, ze zag er echt ongelofelijk goed uit. Het was niet normaal meer, hij vond haar echt heel erg mooi. Ze kwam naar hem toe, haar lieve woorden lieten hem stralen en ze pakte zijn gezicht vast. Ze streek alleen maar langs zijn wang en hij drukte heel zacht zijn lippen op die van haar. Hij zoende haar vol liefde, heel erg lang en uitgebreid, hij genoot hier enorm van. Ze had zo haar best gedaan, voor hem.

Damion Nario

Ze wilde weten of hij wel of niet mee wilde, waardoor hij slikte. 'Wat wil jij graag? Ik weet het niet zo goed...' zei hij zacht. Het voelde nogal ongemakkelijk nu, daar kon hij niet goed tegen. Hij was duidelijk niet zo bekend met dit soort situaties, helemaal niet. Zo vaak had hij niet een afspraakje, hij wist dan ook echt niet wat normaal was om te doen.

Myles Samira

Hij vond zijn moeder en al na een paar seconde kwam zijn vader ook binnen. 'Ik kreeg een brief van Chayenne,' begon hij maar direct. 'Ze wil graag dat ik naar het Zuiden kom. Ze gaat leren om het koninkrijk over te nemen en dan blijft ze daar,' zei hij. Hij vond het wel wat lastig, hij wist niet zo goed hoe zijn ouders zouden reageren op dit nieuws.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 15:19

Koningin Fay Lahero

Hij zoende haar... ze had hem ook die keuze gegeven, daarom zoende ze hem ook niet zelf meteen. Ze wilde weten wat hij zou doen en zijn keuze vond ze heerlijk... Ze zoende hem vol liefde terug en sloeg haar armen stevig om hem heen, ze ging dicht tegen hem aan staan en sloot haar ogen om hiervan te genieten.


Debra

Damion vroeg haar wat zij wilde en ze haalde haar schouders eventjes op. "Het maakt mij niet uit, maar ik merk dat je twijfelt en daarom vraag ik het aan je. We kunnen eerst nog wel een keertje afspreken? Ik vind het leuk en ik hoop dat jij het ook zo vind..." Glimlachte ze hem nu toe.


Layka Samira

Myles kwam naar haar toe en Duke was er ook. Hun zoon begon te vertellen. Hij kreeg een brief van Chayenne en ze was in het zuiden om te leren hoe ze het koninkrijk moest overnemen. Myles wilde er ook naartoe. Layka werd hier even stil van, dat betekende dus dat hij altijd daar zou blijven. Haar zoon zou weg zijn bij haar. Ze keek even naar Duke en slikte.
"Kunnen wij niet mee?" Vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 15:24

Damion Nario

'Ik vind het ook heel erg leuk. Laten we morgen nog wat gaan drinken, oké?" stelde hij nu voor. Dat vond hij misschien wel een wat beter idee, hij wilde niet dat het allemaal heel snel ging. Hij wist niet waarom, maar hij had gewoon nog wat meer tijd nodig, hij moest haar nog wat beter leren kennen. Dat kwam vast ook wel goed.

Koning Stephen Lahero

Ze ging dichter tegen hem aan staan en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden. 'Dit is echt een heel erg leuke verassing,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen in haar hals en hij trok haar nog wat dichter naar zich toe. Het was heel erg lang geleden dat hij haar zo had aangeraakt. Hij merkte het wel, maar het was wel fijn dat hij dit nu weer zo voelde. Hij liet haar wel weer los en hij keek haar aan. 'Heb je toevallig ook wijn?' vroeg hij plagend.

Myles Samira

Door wat ze vroeg dacht hij even na. 'Ik weet het niet, ik zou het wel kunnen vragen, als jullie dat willen,' zei hij. Misschien mocht het wel, maar Chayenne had er niets over gezegd. 'Ik zou ook wel mee willen, maar ik weet niet of ik het voor altijd wil,' zei Duke zacht. Hij wist hoe Lucius was, hij wilde liever niet altijd in de kasteel wonen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 15:35

Debra

Hij stelde voor om de volgende dag nog wat te drinken en daardoor knikte ze. "Dat lijkt me een heel erg goed idee." Glimlachte ze, ze wilde hem nergens toe dwingen, dat was ook helemaal nergens voor nodig ongeacht wat Lucius en Aurora allemaal van haar verlangden.


Koningin Fay Lahero

Een aangename huivering ging door haar lichaam heen toen hij haar heupen vastpakte, omdat dit weer de eerste keer was met Stephen sinds een hele erge lange tijd, leken al haar gevoelens versterkt te zijn. Alles voelde ze heel erg heftig eigenlijk.
Hij fluisterde dat hij het een hele leuke verrassing vond. Ze glimlachte hierdoor breed naar hem. "Gelukkig maar, dat was ook de bedoeling." Ze gaf hem even een knipoog. Daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en ze kreunde zacht hierdoor. Hij liet haar daarna weer los en vroeg of ze ook wijn had. "Natuurlijk heb ik dat." Ze liep naar een kastje toe en schonk twee mooie wijnglazen vol. Ze gaf er eentje aan Stephen.


Layka Samira

Myles zei dat hij het wel zou kunnen vragen als ze het wilde, Duke twijfelde al meteen of hij het voor altijd wilde. "Ik wil gewoon zien waar je terecht komt, Myles, dat je het daar goed hebt..." Fluisterde ze zachtjes tegen haar zoon en ze streelde even langs zijn arm
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 15:38

Damion Nario

Ze vond het gelukkig wel een heel erg goed idee, hij was blij dat hij haar niet echt teleurstelde, dat was namelijk zeker niet zijn bedoeling. Hij wilde het gewoon niet te snel doen, daar kon hij niet tegen. Dan ging het toch niet werken. Hij kwam overeind, pakte haar hand vast en hij trok haar naar zich toe. 'Zal ik wel met je mee lopen naar huis?' stelde hij voor. Dan wist hij in ieder geval zeker dat ze veilig thuis kwam.

Koning Stephen Lahero

Ze leek het allemaal net zo fijn te vinden als hij, al waren de gevoelens wel heel erg wennen. Het voelde nog wat raar, omdat het zo lang geleden was. Ze schonk de wijn in en hij pakte het glas dankbaar aan. Hij nam een slok en daarna ging hij zitten, hij keek op naar Fay en hij glimlachte stralend naar haar. Ze was echt mooi, ontzettend mooi. Die jurk stond haar geweldig.

Myles Samira

'Dat begrijp ik wel,' zei hij zacht. 'Ik zal het haar meteen vragen,' zei hij daarna. Hij schreef een brief met daarin de vraag aan Chayenne en daarna ging hij weer naar zijn ouders toe. 'Het komt echt wel goed, ik weet zeker dat ze het kan en ik wil graag bij haar zijn,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 15:48

Debra

Hij pakte haar hand vast en vroeg of hij moest meelopen met haar naar huis. ze knikte hierdoor eventjes. "Ja, lijkt me een fijn idee." Glimlachte ze naar hem. Ze nam hem met haar mee naar het gigantische witte landgoed waar ze woonde, bij de poort bleef ze even staan met een glimlach. "Dit is het dan." Zei ze nu wat simpeltjes.


Koningin Fay Lahero

Hij pakte het glas van haar aan en hij ging zitten. Zijn stralende blik maakte haar warm van binnen. "Wat ben je ontzettend knap zo... " Fluisterde ze hem toe. Zachtjes ging ze op zijn schoot zitten en ze sloeg haar arm om hem heen. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en nam een paar slokjes van haar wijn.


Layka Samira

Hij zou vragen aan Chayenne of zij ook mochten komen. "Graag." Zei Layka zachtjes. Hij beloofde haar dat alles goed kwam, dat Chayenne het aankon en hij wilde graag bij haar zijn.
"Dat kan ik ook wel begrijpen, ik zou het alleen jammer vinden om je te moeten missen." Fluisterde Layka tegen haar zoon. Hij kreeg al gauw een brief terug van Chayenne dat het mocht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 15:59

Damion Nario

Hij liep met haar mee, zodra ze aankwamen staarde hij even naar het landgoed. Het zag er erg mooi uit. 'Beter dan waar ik woon,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij had maar een heel erg klein kamertje waar je bijna niet eens met zijn tweeën in kon wonen, of slapen. Het ging wel, maar echt handig was het niet. Waarschijnlijk wist ze het niet eens, maar het maakte ook niet uit. Hij had ook niet zo veel zin om haar mee te vragen naar zijn kamer.

Koning Stephen Lahero

'Ben ik dat niet altijd?' vroeg hij plagend aan haar. Ze kwam bij hem op schoot zitten, daardoor slikte hij even en kreunde hij zacht. Alles deed nu heel veel met hem. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streek met zijn vingers over haar been heen. Het was heerlijk om gewoon even zonder zorgen samen te kunnen zijn, hij vond het fijn.

Myles Samira

'Het mag,' zei hij direct toen hij te horen kreeg van Chayenne dat het kon. Duke keek even naar Layka. 'Zullen we gewoon onze spullen pakken en mee gaan? Dan zal ik even tegen Esmeralda zeggen dat we vertrekken...' zei hij nu. Myles leek er wel blij mee te zijn, hij vond het toch heel wat om opeens alleen naar het Zuiden te moeten gaan .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 16:24

Debra

"Het kasteel? Ik dacht het niet." Plaagde ze Damion nu eventjes en ze gaf hem een knipoog, daarna boog ze zich naar hem toe en gaf ze hem een klein kusje op zijn wang. "Bedankt voor de leuke avond." Zei ze zacht tegen hem en daarna liep ze langzaam weg naar binnen toe.


Koningin Fay Lahero

"Ja, dat wel, maar als je zo naar me kijkt, ben je echt het knapste van allemaal." Glimlachte ze hem toe. Zijn vingers gleden over haar been heen en ze zuchtte met een glimlach. "Wat is het heerlijk om zo samen te zijn..." Mompelde ze hem toe. "Ik hou van je, lieve Stephen..."


Layka Samira

Het mocht en daardoor haalde ze even opgelucht adem. Dat vond ze wel heel erg fijn. "Ja, we pakken meteen onze spullen." Zei ze met een knik. Ze merkte dat haar zoon hier ook blij mee was, dat vond ze fijn. "Leuk, gaan we lekker samen." Glimlachte ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 5/7/2015, 17:15

xAnouk schreef:Aurora Legos

De vrouw kon ook nog eens amper praten, wat was dit nou? Wat deed Lucius met haar? Had ze connecties met Stephen of zo? Felicia was het niet, dat wist ze met zekerheid. Ze deed de deur weer open en  trommelde een paar dienstmeisjes op.
"Kom, hop, hop, verzorg haar eens." Sprak ze de meiden toe die meteen druk aan het werk gingen.

Verena Stratton
Ze had eigenlijk geen idee of meer mensen wisten dat ze hier was, op de mannen na die haar hier gebracht hadden en haar medaillon hadden afgepakt met kleine schilderijtjes van haar ouders er in. De vrouw liep weer naar de deur toe. Verena dacht even dat ze weer alleen gelaten werd. Maar er werden juist dienstmeiden geroepen en voor ze het wist werd ze verzorgd.
Hoe langer ze weer wakker was, hoe meer ze zelf kon. De dienstmeiden waren bijna niet meer nodig toen ze bijna klaar was. Zodra ze dan ook echt klaar was, was haar stem ook weer bijna volledig terug, die sloeg af en toe nog een beetje over. 'waar ben ik eigenlijk?' Vroeg ze de vrouw die de dienstmeiden geroepen had. Daarna viel haar in dat ze zichzelf nog niet had voorgesteld. 'Ik ben Verena Stratton.' Zei ze dan ook met een uitgestoken hand.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/7/2015, 20:08

Damion Nario

'Helaas is het kasteel niet van mij,' zei hij grijnzend tegen haar. Ze boog naar haar toe en hij voelde haar lippen op zijn wang. Ze liep weg, hij staarde haar even na. Hij wist niet zo goed wat hij moest doen, hij wilde eigenlijk achter haar aan gaan, maar zou dat niet heel erg fout zijn? Uiteindelijk deed hij het. Hij rende achter haar aan, greep haar vast en hij drukte haar zachtjes tegen de deur. Hij keek haar doordringend aan en daarna drukte hij zijn lippen op die van haar en zoende hij haar.

Koning Stephen Lahero

'Hoe kijk ik dan naar je?' vroeg hij nu aan haar, er lag een fonkeling in zijn ogen, het was echt heel erg fijn om nu samen met haar te zijn. Ze vond het duidelijk ook zo. 'Ik hou ook van jou, vreselijk veel.' fluisterde hij. Hij pakte haar vast en hij zoende haar langzaam, het was heel erg rustig, ondanks dat hij duidelijk op dit moment heel veel dingen voelde.

Myles Samira

Zijn ouders pakten ook de spullen en daardoor glimlachte hij een beetje. 'Willen jullie rijden of met een koets?' vroeg hij aan zijn moeder. Zijn vader vertrok om dit nieuws aan Esmeralda te vertellen, dus bleef hij met zijn moeder achter om de tassen in te pakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/7/2015, 23:10

Debra

Hij zei dat het kasteel helaas niet van hem was. "Ik denk dat je er juist blij mee moet zijn, al die verantwoordelijkheid.." Ze pufte even alsof het echt afschuwelijk was. Ze wilde net de deur van het huis openen, toen ze voetstappen hoorde, ze keek achterom, Damion drukte haar tegen de deur en zoende haar, ze was verrast, maar ze vond het heerlijk. Ze zoende hem haast meteen terug en gleed met haar handen door zijn haren heen.


Koningin Fay Lahero

"Verliefd... je vind me mooi en het is een blik die ik altijd zie wanneer je iets liefs doet of zegt." Glimlachte ze naar hem. "Ik krijg er vlinders van." Doordat ze dat zei, kwam er een lichte blos op haar wangen. Hij hield ook vreselijk veel van haar. Ze werd langzaam door hem gezoend. Zacht en liefdevol zoende ze hem terug en haar handen gleden zachtjes over zijn borst heen.


Layka Samira

Haar zoon vroeg hoe ze wilde gaan naar het Zuiden. "Rijden is ook wel weer een keer leuk denk ik." Zei ze hem nu. "Vind je het spannend?" Wilde ze graag weten. Ze pakte alle tassen in.


Koningin Esmeralda Fullbright

Haar vader kwam ineens naar haar toe, ze keek hem met een glimlach aan. "Pap, alles goed?" Wilde ze van hem weten. Met haar ging het gelukkig weer beter, ze kon weer wat dingetjes doen en ze had zelfs weer voor het eerst een ritje te paard gemaakt.


Aurora Legos

Ze wachtte geduldig af totdat de dienstmeiden klaar waren, op dat moment stuurde ze ze ook weer weg. De vrouw vroeg waar ze was.
"In het kasteel van Lucius Legos." Vertelde ze aan haar. De vrouw stak haar hand uit en Aurora pakte die even aan. Ze heette Verena. "Aurora Legos, vrouw van Lucius." Zei ze over zichzelf. Daarna ging ze in een stoel zitten met haar benen over elkaar geslagen.
"Zeg, Verena, wat doe je hier?" Vroeg ze nu aan haar.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=32
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum