Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 11:48

Fay Fuego

Ze zag Stephen aankomen en glimlachte breed naar hem. Ze liep naar hem toe en pakte zijn arm zachtjes vast.
"Kijk hoe lief ze zijn." Fluisterde ze zachtjes tegen Stephen en ze knikte even naar Chayenne en Myles. Ze drukte zacht een kus op zijn lippen, Faith begon weer vrolijk te kraaien en te bungelen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 11:57

Koning Stephen Lahero

Fay pakte zijn arm vast en ze zei dat hij moest kijken naar Chayenne en Myles. Daarom deed hij dat ook, ze waren inderdaad heel lief. Hij begon de jongen al wat meer te respecteren, hij bewees zich en dat was het enige dat Stephen wilde. Dat Myles liet zien dat hij Chayenne waard was, niet meer dan dat. Hij voelde dat Fay zacht haar lippen op die van hem drukte en hij streek even kort langs haar gezicht. Normaal wilde hij niet zo, buiten. Maar dit was een simpele kus en hij waardeerde het wel heel erg. 'Laten we maar gaan,' zei hij, hij gaf ook nog kort aandacht aan Faith, hij kon het gewoon niet laten. Hij was gek op kinderen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 12:02

Fay Fuego

Stephen streek even langs haar gezicht en ze glimlachte hem liefdevol toe, daarna gaf hij hun dochtertje ook wat aandacht. "Ze is zo leuk..." zei Fay zacht, ze hield echt van het kindje dat vrolijk heen en weer bewoog en geluidjes maakte.
"Stephen, je gaat toch niet weg zonder mij gedag te zeggen?" Hoorde ze ineens. Aurora kwam wat gehaast aangelopen en knuffelde haar zoon even.
"Voel je je weer helemaal goed? Vroeg ze zacht en serieus aan hem,
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 12:04

Koning Stephen Lahero

'Komt omdat ze onze dochter is,' plaagde hij haar even, hij kon het gewoon niet laten. Toen hij opeens een bekende stem hoorde draaide hij zich om, hij werd meteen door haar geknuffeld en hij bleef even wat beduusd staan. Ze vroeg zacht of hij zich weer helemaal goed voelde. 'Maak je over mij maar geen zorgen,' zei hij zacht. Hij had er spijt van dat hij zo door het lint was gegaan, maar hij moest eerlijk toegeven dat Aurora en Lucius hem wel geholpen hadden. Het voelde gewoon vreselijk voor hem en ondanks dat ze aangegeven hadden dat hij naar hun toe kon komen als het weer gebeurde, wilde hij dat alleen maar voorkomen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 15:54

Aurora Legos

"Oh, sorry, Stephen, liet ik je schrikken?" Vroeg ze nu, aangezien ze hem nog wat beduusd zag kijken, ze haalde een hand door zijn haren heen en grinnikte even zachtjes. Ze hield echt heel erg veel van haar zoon. Ze moest zich geen zorgen om hem maken.
"Dat zal ik altijd doen..." Fluisterde ze terug naar hem. "Schrijf me als je ons nodig hebt, Stephen, we staan altijd voor jullie klaar." Glimlachte ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 17:34

Koning Stephen Lahero


Hij grijnsde even door Aurora. 'Ik ben dit gewoon niet zo gewend, dat is alles...' Zei hij tegen haar. 'Ik vind het heel lief van je en het doet mij goed. Maar het is niet nodig. Ik red mij wel, tenminste, meestal wel...' Zei hij tegen haar. 'Ik weet het, ik weet dat ik altijd op jullie kan vertrouwen. Ik hou van je, mam...' Zei hij zacht. Daarna keek hij even naar Fay en hij pakte de teugels van zijn paard vast. 'Zijn we er klaar voor?' Vroeg hij glimlachend. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 17:41

Aurora Legos

"Je went er waarschijnlijk vanzelf wel weer aan." De vrouw was vrolijk, heel erg vrolijk, al kwam dat ook door wat ze die ochtend met Lucius had gedaan..
Hij vond het heel lief van haar en het deed hem goed,maar het was onnodig, hij redde zich wel, ze knikte begrijpend daardoor.
"Geen enkel probleem." Hij zei nu dat hij van haar hield en noemde haar zijn moeder. Dat maakte haar meer dan gelukkig.
"Ik hou ook van jou..." Sprak ze zachtjes terug. Daarna zag ze Fay alvast op het paard stijgen en Chayenne was ook al klaar om te gaan. Fay reikte haar hand uit naar Stephen, ze wilde nog steeds graag samen rijden en niet alleen.
"Ben jij er klaar voor?" Kaatste Fay zijn vraag terug met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 18:06

Koning Stephen Lahero

'Dat denk ik ook wel,' zei hij. Het kwam wel goed, hij had zo veel mensen om hem heen die hem hielpen, hij merkte echt wel dat het hem veranderde. Ze hield ook van hem, daarna keek hij op naar Fay. Ze stak haar hand naar hem uit en hij stapte zelf ook op het paard. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij pakte daarna de teugels van het paard. Hij keek nog even naar Aurora. 'Bedankt,' zei hij zacht, daarna spoorde hij het paard aan. De spierwitte hengst reageerde direct en hij drukte heel kort zijn lippen in de hals van Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 18:12

Fay Fuego

Een huivering trok door haar lichaam toen ze de lippen van Stephen in haar hals voelde, het was zo fijn, ze hield ongelooflijk veel van hem, hij was haar maatje, haar alles... haar beste vriend. Ze kwam iets dichter tegen hem aanzitten daardoor en ze bekeek de sneeuw, het begon langzaam weer te smelten... de zon scheen ook best wel fel. Eigenlijk was ze hier wel blij mee, de kou had nu wel lang genoeg geduurd. Chayenne en Myles reden iets meer achter hun, zodat ze nog wat privé konden praten.


Koningin Esmeralda Fullbright

Killian werd groot, langzaam maar zeker werd haar zoontje groter en groter. Hij was echt heel erg mooi en ze hield met heel haar hart van hem, maar hij begon wel lastig te worden, vooral nu hij kon lopen, hij rende vaak weg en genoot ervan als zij dan bezorgd naar hem op zoek was, dan kon ze hem horen giechelen als hij zich aan het verstoppen was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 18:20

Koning Stephen Lahero

Hij voelde dat Fay dichter tegen hem aan kwam zitten, haar warmte drong tot hem door. Hij vond het heerlijk, het was buiten ook warmer. Hij zag Fay naar de sneeuw kijken, waarschijnlijk dacht ze aan hetzelfde, het werd mooier weer. Eindelijk. Het had even geduurd. Ze kwamen aan bij het landgoed, zijn hengst leek het al allemaal normaal te vinden, hij had hier natuurlijk ook een hele tijd gestaan. Hij sprong van het paard af en hij hielp Fay daarna ook.

Koning Jay Fullbright

Zodra Stephen opgeknapt was, ging hij richting huis. Nu zat hij gewoon wat te werken, niet veel bijzonders. Er was ook gewoon niet zo veel aan de hand, dan was het altijd vrij saai, maar hij was het zo gewend dat het allemaal nogal makkelijk ging. Nu was hij opzoek naar Esmeralda, wat hij meestal deed zodra hij even tijd had. Hij vond het zo leuk om gewoon bij haar te zijn, om te kletsen of iets leuks te doen. Hetzelfde had hij met Killian, al had hij soms moeite met de drukte, maar het ging wel. Hij was gek op zijn zoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 18:32

Fay Fuego

Eenmaal op het landgoed werd ze van het paard geholpen door Stephen, Faith was inmiddels al in slaap gevallen, het geschommel op het paard vond ze altijd al heerlijk. Misschien leek ze daarin wat meer op Stephen, want Fay vond het nog even vreselijk. Chayenne kwam inmiddels ook aan en sprong van haar paard. Even wit als die van Stephen.
"Kom maar, papa, ik verzorg die van jou ook wel, als jij de spullen wilt meenemen?" Vroeg Chayenne haar vader plagend.


Koningin Esmeralda Fullbright

Killian stampte vrolijk de kamer rond, hij had zoveel plezier en af en toe viel hij even om, maar hij zette gewoon door, kwam weer overeind en ging weer verder, het leukste vond hij om zich onder het bed te verstoppen. Esmeralda lag nu bovenop het bed op haar buik, met haar hoofd keek ze er elke keer onder, terwijl ze 'kiekeboe' riep tegen haar zoontje. Hij vond het een prachtig spelletje en gierde het uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 19:00

Koning Stephen Lahero

'Vooruit,' zei hij grijnzend tegen Chayenne. Hij gaf haar zijn paard aan en hij sloeg zijn arm om Fay heen. Hij nam haar mee naar binnen, maar hij tilde ook de spullen op. Hij zette alles binnen neer en daarna pakte hij Fay vast. Hij zoende haar even zacht, daarna liet hij haar los. Hij keek even naar Faith. 'Zullen we haar even in bed leggen?' stelde hij voor. 'Dan kunnen we meteen wat spullen opruimen,' zei hij daarna.

Koning Jay Fullbright

Hij klopte aan op de deur en daarna stapte hij naar binnen, hij kon buiten Esmeralda en Killian al horen, ze hadden het duidelijk naar hun zin. Hij sloot de deur weer en hij glimlachte heel even naar haar. Hij vond het knap dat ze dit zo kon, hij zou het nooit een dag volhouden, echt niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 19:07

Fay Fuego

Ze zag Chayenne grinniken toen haar vader toegaf. Ze nam de twee paarden mee en verzorgde ze met veel liefde.
Fay liep samen met Stephen mee naar binnen. Ze werd even zacht door hem gezoend. Ze streek even langs zijn gezicht, ze hield ontzettend veel van hem.
"Ja, is goed..." Fluisterde ze zacht op zijn woorden. Ze liep naar hun slaapkamer toe en legde Faith voorzichtig in haar wiegje neer en dekte het kleintje zachtjes toe. Ze gaf haar een kusje en richtte zich daarna weer tot Stephen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Er werd op de deur geklopt en daarna stapte Jay binnen.
"Kijk eens wie daar is, Killian.." Zei ze nu tegen haar zoontje, het kindje kroop onder het bed vandaan, stond wankelend op en liep naar zijn vader toe.
"Dada!" Riep hij kraaiend uit, hij was zo gek op zijn vader. Esmeralda keek vertederd naar hun zoontje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 19:11

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar zachte aanraking op zijn gezicht, ze vond het goed. Ze liep met hem mee en legde Faith neer, Stephen ruimde ondertussen wat van de spullen op. Hij legde wat schone kleding neer en hij keek weer op toen Fay naar hem keek, hij kon het gewoon voelen. Hij kwam naar haar toe en hij pakte haar vast, hij legde zijn handen op haar heupen en hij keek haar doordringend aan. 'Had je al plannen voor vandaag?' vroeg hij zacht aan haar.

Koning Jay Fullbright

Hij grijnsde even op door de reactie van Killian, hij sloeg zijn armen om hem heen en hij tilde hem meteen op. Hij draaide zijn zoon een rondje en hij zette hem daarna weer op de grond, maar nu haalde hij zijn hand door de haren heen. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij keek even glimlachend naar Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 19:17

Fay Fuego

Ze voelde hoe Stephen haar vastpakte en ze hield haar adem even in, zijn handen lagen op haar heupen en hij keek haar doordringend aan.
"Oh, Stephen, ik ben zo gek op jou... " Haar stem klonk hees, deze aanrakingen deden al zo ongelooflijk veel met hem. Hij vroeg of ze al plannen had en ze schudde haar hoofd even zachtjes.
"Al weet ik wel dat jij me wat beloofd had..." Fluisterde ze.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze vond het heerlijk om toe te kijken hoe Jay en Killian met elkaar omgingen. Wat waren ze toch lief voor elkaar... zulke schatjes... Jay kwam bij haar zitten en ze drukte haar lippen zachtjes op zijn wang.
Killian probeerde bij hun op het bed te klimmen. "Voorzichtig, aapje." Glimlachte Esmeralda en ze tilde hem nu helemaal op het bed, hij wurmde zich tussen hun in en ging triomfantelijk zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 19:20

Koning Stephen Lahero

Ze was zo gek op hem, haar stem klonk hees. Ze zei dat ze nog wist dat hij haar iets beloofd had, daardoor grijnsde hij even. 'Is dat zo?' vroeg hij plagend. Hij drukte zacht zijn lippen in haar hals en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Het voelde zo fijn met haar, altijd. 'Zullen we eens een stukje wandelen? Naar de jagershut misschien?' stelde hij voor, zijn stem klonk lichtelijk plagend. Hij pakte haar nu echt vast en hij trok haar dicht tegen zijn lichaam haan.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en hij raakte kort haar hand aan, daarna probeerde Killian op het bed te klimmen en uiteindelijk zat hij tussen hun in. Hij schudde even zijn hoofd, hij kon er wel om lachen. 'Heb je zin om vandaag wat leuks te doen?' vroeg hij aan Esmeralda. Hij had er zelf wel behoefte aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 19:30

Fay Fuego

Hij plaagde haar en ze keek hem daardoor lichtelijk gekweld aan, hij drukte zijn lippen in haar hals en ze kreunde zachtjes, ze voelde zijn handen en ze streek zacht langs zijn hals en door zijn haren. Hij wilde naar de jagerhut wandelen en ze kon alleen maar knikken. Hij trok haar nu echt tegen zich aan en ze voelde haar knieën week worden.
"Hoe kan dit... hoe kan je me toch zo laten voelen, elke keer weer, het gaat maar niet weg en het maakt me verslaafd..." Klonk haar stem hees en verlangend.
"Wat doen we met Faith?" Vroeg ze nu zacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

Jay vroeg haar of ze zin had om wat leuks te gaan doen, ze keek hem daardoor breed glimlachend aan. "Heel erg graag, Jay, lijkt me geweldig." Sprak ze met een gelukkige glimlach, ze streek over het bolletje van Killian heen.
"Het is voor jou toch tijd om een slaapje te doen, kleine boef." Zei ze tegen Killian en ze begon het kleine kindje een beetje te kietelen die daardoor achterover op het bed viel en schel begon te schateren door haar. Haar ogen stonden vol liefde, ze was zo gek op hun zoontje...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 20:06

Koning Stephen Lahero

Ze knikte alleen maar en daarna vroeg ze hoe hij dit kon, elke keer weer en het ging maar niet weg. Het maakte haar verslaafd. 'Dat zou ik misschien erg moeten vinden, maar dat vind ik niet...' zei hij zacht. Hij vond dat hij nog genoeg in te halen had en het was gewoon veel te lekker. Ze vroeg wat ze met Faith zouden doen. 'Hm, vragen of Chayenne even op wil passen? Dan blijven we niet te lang weg...' stelde hij voorzichtig voor. Als zijn dochter het niet zag zitten dan deed hij het niet, maar hij hoopte dat ze het niet heel erg zou vinden.

Koning Jay Fullbright

Ze wilde het heel erg graag, het leek haar geweldig. Hij was blij om dat te horen, het had hem toch wel teleurgesteld als ze had gezegd dat ze het niet wilde. Killian moest toch slapen, maar door wat Esmeralda deed zou het nog wel even duren. Hij grijnsde door Killian, daarna keek hij weer glimlachend naar Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 20:21

Fay Fuego

"Het is ook niet erg, ik word alleen maar meer verliefd en steeds gekker op jou, jij bent het allerbeste wat me ooit is overkomen/" Zei ze zacht terug. Ze zouden vragen of Chayenne erop wilde passen en daardoor knikte ze. Ze pakte zijn hand en trok hem lachend achter haar aan. Ze wilde zo snel mogelijk weg, zo snel mogelijk met hem in de hut zijn.
Chayenne vond het geen probleem, ze gaf aan dat ze zich wel zou vermaken en ze gaf de twee een knipoog, het meisje was af en toe veel te slim...


Koningin Esmeralda Fullbright

Killian vroeg op zijn eigen manier om een verhaaltje. Ze keek met een glimlach op naar Jay. "Zal papa je een verhaaltje voorlezen, schatje?" Killian knikte en pakte het veel te grote boek met verhaaltjes en gaf het aan zijn vader, daarna wurmde hij zich op de schoot van Jay.
"Hij zal slaperig worden en dan kunnen we hem lekker in zijn bedje stoppen en samen wat leuks gaan doen." Legde ze aan Jay uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 20:32

Koning Stephen Lahero

Hij werd meegenomen door haar en hij liep meteen achter haar aan. Gelukkig vond Chayenne het niet erg, maar hij wist heel goed dat Chayenne alles doorhad. Het maakte ook niet zo veel uit, hij wist dat ze niet gek was. Hij sloeg zijn arm buiten weer om Fay heen en hij trok haar wat naar zich toe. Hij drukte zijn lippen in haar nek terwijl hij naar de hut toe liep. Hij vond het heerlijk om zo met haar om te gaan.

Koning Jay Fullbright

Door wat Esmeralda zei schudde hij zijn hoofd even. 'Jij bent heel erg,' zei hij plagend. Hij pakte het boek aan, Killian wurmde zich op schoot en daardoor grijnsde hij even. Esmeralda vertelde nog even wat haar bedoeling was en hij begon daarom ook het verhaal voor te lezen. Hij deed echt zijn best, heel erg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 20:36

Fay Fuego

Ze trok hem achter haar aan de hut in. Ze sloot de deur en duwde hem daar zachtjes tegenaan. Ze zoende hem vurig en met zo ongelooflijk veel liefde, ze hield zoveel van hem. Haar handen gingen onder zijn kleding over zijn lichaam heen en ze kreunde zachtjes, ze voelde zich zo goed, zo fijn en gelukkig...



Koningin Esmeralda Fullbright

Jay plaagde haar. "Ik weet dat je dit geweldig zal doen." Grinnikte ze zachtjes tegen hem. Hij begon te lezen en ze legde haar hoofd tegen hem aan en streek over zijn rug heen terwijl ze keek naar Killian die helemaal op ging in het verhaal en op de plaatjes dingen aanwees. Esmeralda genoot hier echt van, ze vond het heerlijk om zo als een gezinnetje bij elkaar te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 20:54

Koning Stephen Lahero

Hij werd tegen de muur gedrukt en daarna werd hij gezoend. Hij voelde haar warme handen onder zijn kleding gaan en hij ademde trillend in. Hij trok haar nog dichter naar zich toe en de zoen werd heftiger. Hij begon haar kleding los te maken en daarna keek hij haar verlangend aan. 'Je hebt geen idee wat het met mij doet als je dit doet hé...' zei hij, zijn stem klonk wat laag. Misschien deed ze wel echt te veel met hem, maar het maakte hem niet zo veel uit.

Koning Jay Fullbright

Hij voelde het hoofd van Esmeralda tegen zich aan, ze streek over zijn rug heen en hij bleef vertellen. Toen het klaar was bleef hij even stil, hij staarde naar zijn zoon, deed het boek dicht en daarna keek hij opzij naar Esmeralda. 'Ben je nu tevreden?' vroeg hij plagend aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 21:07

Fay Fuego

Ze had geen idee wat ze met hem deed als ze dit deed. "Net zoveel als jij met mij doet als je alleen maar naar me kijkt..." Klonk haar stem hees. Hij begon haar kleding los te maken en ze zoende hem weer hevig. Haar handen gingen overal over zijn lichaam heen en begonnen uiteindelijk ook gehaast zijn kleding los te maken. Ze wilde hem gewoon weer heel erg graag... het was zoveel lust en liefde dat ze in zich had voor hem, het was ongelooflijk...


Koningin Esmeralda Fullbright

Uiteindelijk was hij klaar met het verhaaltje, Killian was moe en leunde tegen zijn vader aan. "Niet alleen dat, ook trots." Fluisterde ze zacht tegen Jay en ze drukte een kus op zijn wang.
"Dit mag je best vaker doen, je hebt een aangename stem, je leest heel erg fijn voor." Glimlachte ze. Daarna pakte ze Killian zachtjes op en liep ze met hem naar zijn kamertje toe en dekte hem liefdevol toe. Ze gaf hem een kusje op zijn voorhoofd en hij sliep al heel erg gauw, daarna kwam ze terug naar Jay met een stralende en trotse glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 21:13

Koning Stephen Lahero

Ze maakte zijn kleding ook los en ze zei dat hij net zo veel met haar deed als hij alleen al naar haar keek. 'Ik vind het een geweldige gedachte dat ik dit kan bereiken,' zei hij tegen haar. Het was ook zo, het gaf hem zo'n goed gevoel. Hij vond het gewoon opwindend dat hij dat kon. Zodra ze zijn kleding uit had liet hij zich op de grond zakken en hij trok Fay naar zich toe. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar weer zacht.

Koning Jay Fullbright

Ze was ook trots, hij mocht dit best vaker doen. 'Nou, dat weet ik nog niet hoor...' zei ij plagend tegen haar. Ze nam Killian mee en hij liet zich achterover op het bed vallen. Hij staarde naar het plafond, hij was eigenlijk zelf ook wel trots op zichzelf, maar hij vond dit nog wel heel erg lastig. Meer dan hij zelf wilde, hij zou willen dat het hem makkelijker afging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 21:20

Fay Fuego

Hij vond het een geweldige gedachte dat hij dat kon bereiken. "Je kan me uitkleden met alleen je ogen..." Fluisterde ze hees tegen hem. Ze had al zijn kleding uit en hij ging op de grond liggen en trok haar tegen zich aan. Ze wurmde zich uit haar jurk en kroop lekker tegen hem aan. Hij streek langs haar gezicht en zoende haar daarna weer. Ze zoende hem dit keer heel zacht en vol liefde terug, ze streelde zacht over zijn rug heen en over zijn borst.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze zag hem op het bed liggen toen ze terug de kamer in kwam en daardoor grijnsde ze wat speels, ze nam een aanloop en plofte zo bovenop hem, ze pakte zijn handen vast en hield die boven zijn hoofd terwijl ze hem met glinsterende ogen aankeek. Daarna zoende ze hem met zoveel liefde als ze maar kon, ze was zo gek op hem, ze hield zoveel van hem... vooral hoe hij hun zoontje voorlas... hij was echt haar droomprins.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum