Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2015, 23:30

Fay Fuego

Ze knikte even langzaam door de woorden van Aurora die vertelde dat Lucius misschien het beste met Stephen kon praten. Lucius was sterk, verstandig en kon bij Stephen naar binnen kijken en begrijpen wat hij dacht. Ineens kwam Lucius binnen en Aurora pakte zijn handen vast.
"Stephen... hij is helemaal doorgedraaid en het gaat niet goed zo... hij is alleen weggegaan en iemand moet hem achterna gaan om dit weer goed te maken en ik denk echt dat jij dat het beste kan doen." Sprak Aurora nu zacht en lief tegen haar man, ze geloofde echt dat hij hier het meeste geschikt voor was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2015, 23:33

Lucius Legos

Het was meteen duidelijk dat er echt iets aan de hand was, anders stonden ze hier niet zo. Aurora kwam naar hem toe, ze pakte zijn handen vast. Ze wilde hem overhalen om iets te gaan doen. Ze vertelde over Stephen, ze dacht echt dat hij het beste naar hem toe kon gaan. Lucius zelf dacht daar anders over, maar hij wist niet zo goed hoe hij dat op een normale manier uit kon leggen. 'Ik denk niet dat het slim is als ik naar hem toe ga, Aurora. De kans dat ik het veel erger maak is te groot,' zei hij tegen zijn vrouw. Hij begreep Stephen misschien wel het beste, hij wilde er niet over praten. Dat had hij nooit gedaan en dat ging hij ook niet doen. Hij was niet in staat om Stephen te helpen in dingen die hij juist van Lucius had. Dat ging niet, hij zou het versterken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2015, 23:37

Aurora Legos

Lucius vond het juist niet slim als hij ging, de kans was groot dat hij het veel erger maakte. Ze dacht er even over na, ze hadden natuurlijk diezelfde karaktereigenschappen... Aurora haalde even diep adem.
"Ik begrijp het, ik ga wel. Het scheelt toch dat ik niet dood kan." Sprak ze met een zwakke glimlach. "Ik weet dan denk ik het beste hoe ik zoiets aan moet pakken..." Mompelde ze, Fay was te overstuur om het te doen, dat was geen goed plan, ze moest rustig blijven.
Aurora drukte een kus op de wang van Lucius en zei tegen Fay dat alles goed kwam, daarna gaf ze aan dat ze wilde vertrekken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2015, 23:40

Lucius Legos

Aurora zei dat ze het begreep, waardoor hij opgelucht ademhaalde. Hij wilde het misschien niet echt laten zien, maar hij was toch echt blij dat zij dit ging doen en dat hij het niet hoefde te doen. 'Doe wel voorzichtig,' zei hij nog zacht tegen haar. 'Wij blijven hier, als je mijn hulp nodig hebt weet je mij te vinden,' gaf hij nog aan. Daarna knikte hij even naar Nathan en Fay dat ze konden gaan zitten. Hij schonk wat water in en hij gaf Fay het glas aan.

Koning Stephen Lahero

Hij had zijn handen in zijn zakken gestoken en hij liep richting het dorp. Wat hij wilde gaan doen wist hij nog niet, maar hij had geen idee waar hij anders heen moest gaan. Hij kon sowieso niet echt nadenken. Er waren verschillende wachters geweest die met hem mee wilde gaan, maar hij had ze allemaal op een nogal onaardige manier duidelijk gemaakt dat hij alleen wilde zijn. Hij wilde niemand in zijn buurt hebben, dat maakte het alleen nog maar erger. Niemand begreep hem en niemand zou hem ooit begrijpen. Waarom luisterden ze niet? Al die idioten moesten gewoon doen wat hij zei, zo simpel was het.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2015, 23:48

Aurora Legos

Ze vond het toch prettig dat hij aangaf dat ze voorzichtig moest doen, dat hij het belangrijk vond dat ze heelhuids thuiskwam, dat betekende veel voor haar. "Komt goed." Knikte ze hem toe, daarna liep ze de deur uit, ze ging weg van het kasteel en eenmaal op het pad in het bos bleef ze even staan, hij kon echt overal zijn... Een paar wachters kwamen te paard teruggereden, ze hadden Stephen aangeboden om bij hem te blijven, maar ze waren weggestuurd. Aurora vroeg waar ze haar zoon kon vinden en ze zeiden dat hij in het dorp was, ze begon daardoor te rennen, als hij maar niemand pijn deed...
"Stephen!" Klonk haar stem buiten adem toen ze hem zag, ze kwam naast hem lopen en keek naar hem. "Gaat het met je, jongen?" Vroeg ze hem zachtjes.


Fay Fuego

Ze ging zitten tot Lucius dat aangaf. Ze droogde nu echt haar tranen, dit keer netjes met een zakdoek, zoals het hoorde. Ze depte haar gezicht en pakte daarna dankbaar het water aan van Lucius.
"Dankuwel..." Klonk haar stem zacht en schor. Haar tanden klapperden een beetje tegen het glas toen ze eruit dronk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/2/2015, 23:53

Koning Stephen Lahero

Toen hij opeens zijn naam hoorde draaide hij zich wat om, Aurora liep al naast hem. Ze vroeg of het ging, waardoor zijn blik nog harder werd. 'Ze zijn serieus naar jou gegaan. Hoe zwak en voorspelbaar...' mompelde hij. 'Laat mij met rust, Aurora. Ik heb het Fay ook gezegd, het is veel beter als jullie mij allemaal met rust laten.' gromde hij daarna. Hij dacht daar nog steeds hetzelfde over. Hij wist niet wat hij moest doen om van deze gevoelens af te komen, maar wat hij ook zou doen, het was beter als niemand daar iets van mee zou krijgen. Veel beter.

Lucius Legos

Ze bedankte hem en hij maakte een kort gebaar, het stelde niets voor. Hij keek even naar Nathan, hij leek diep in gedachten te zijn. 'Je kan je niet voorstellen dat hij dit doet, hé?" vroeg Lucius scherp, waardoor Nathan direct opkeek. 'Er kan zich heel veel afspelen in iemands hoofd, zonder dat je daar iets van merkt. Dan in één keer kan het klaar zijn. Alsof je totaal iemand anders bent zonder dat je het zelf doorhebt. Dat is waardoor hij zo vecht met zichzelf. Hij voelt ontzettend veel dingen die hij nooit heeft toegeven, niet tegenover zichzelf, niet tegenover zijn partner, tegenover niemand. Dat is waarom hij nu zo in de war raakt,' legde hij uit. Hij dacht dat het misschien zou helpen. Hij deed in ieder geval zijn best.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/2/2015, 23:58

Aurora Legos

"Het is alles behalve zwak. Zwak zijn is aanmodderen terwijl je weet dat je het eigenlijk niet aankan en daardoor steekjes laat vallen, aangeven dat je hulp nodig hebt, valt niet onder zwakheid." Vertelde ze aan Stephen, ze was niet zo gauw meer onder de invloed. Ze moest hem met rust laten, het was veel beter als iedereen hem met rust liet.
"En dan? Wat was je van plan om hier te gaan doen? Wilde je mensen vermoorden, Stephen?" Vroeg ze hem nu.


Fay Fuego

Ze hoorde Lucius praten tegen Nathan, dat er zich veel in zijn hoofd kan afspelen zonder dat iemand er iets van merkte, in een keer was het dan klaar dan was je totaal iemand anders zonder het zelf door te hebben. Hij vocht tegen zichzelf. Het maakte Fay ontzettend verdrietig, ze wilde Stephen zo graag helpen, maar ze was zo machteloos tegenover hem, vooral als hij zo deed, als ze echt die woede zag.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 00:01

Koning Stephen Lahero

Hij ademde trillend in, waarom deed ze dit? Door haar vraag bleef hij stil staan, daarna gaf hij haar een duw. De kracht die er in lag was bijna niet te bevatten. 'Heb jij daar ook maar iets mee te maken? Zelfs als dat zo is, bepaal ik dat zelf. Jullie moeten je uit mijn zaken houden,' zei hij tegen haar, daarna liep hij verder. Als dat was wat nodig was om dit op te laten houden, dan zou hij dat doen. Hij zou alles doen wat nodig was, want dit gevoel was verschrikkelijk.

Lucius Legos

Hij keek van Nathan naar Fay, ze leek echt heel erg overstuur te zijn. 'Wat heeft jij gezegd? Wat heeft hij gedaan?' vroeg hij nu zacht, omdat hij daar geen idee van had. Hij kon zich er wel iets bij voorstellen, maar het was beter als Fay het hem vertelde, dan kon hij kijken of hij misschien kon helpen. Of hij het gedrag kon verklaren. Als iemand dat moest kunnen, dan was hij het, maar hierbij wist hij dat nog niet zo zeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 00:10

Aurora Legos

Hij  bleef even stilstaan, maar ze was wel op haar hoede, hij gaf haar een enorme duw en ze viel op de grond. Haar handpalmen schaafden wat open doordat ze zichzelf opving, maar ze kwam net zo eigenwijs weer overeind. Ze had er niets mee te maken en hij bepaalde het zelf.
"Nee, je bepaalt het helemaal niet zelf, je bent koning en als je nu domme dingen doet, is dat een gevaar voor alles, ook voor je reputatie, Stephen. Ga liever naar het bos, jagen of je afreageren op een boom van mijn part." Vertelde ze hem nu, haar stem bleef zacht en rustig klinken.


Fay Fuego

Lucius wilde van haar weten wat Stephen gezegd of gedaan had. Ze haalde haar haren iets opzij en liet haar nek zien, die was nu nog rood, maar zo binnenkort waarschijnlijk paars kleuren en dan werd het moeilijker om te slikken.
"Hij zei ook dat hij weg liep voor mijn bestwil, anders zou hij me in elkaar slaan en verkrachten, ik zag dat hij het meende..." Fluisterde ze hees. "Ik heb ook gezegd dat zodra hij zoiets zou doen, ik niet langer meer bij hem zou kunnen blijven... maar... ik kan hem ook gewoon niet verlaten... ik zou het misschien moeten doen, maar dan komt het nooit meer goed met hem... ik wil hem ook zo graag helpen, hij vindt niet dat ik hem kan helpen, terwijl hij dat niet eens toelaat." Fluisterde ze zachtjes en ze staarde naar het water in de beker.


Elvira Solore

Ze was onopgemerkt het kasteel binnen geslopen. Schaduwen, dat waren voor haar mysterieuze en mystieke dingen, ze had hele boeken gelezen met studies gebaseerd op de schaduw. Maar tot nu toe was het nog niets anders dan een hulpmiddel voor haar om ongezien te blijven. Ze kreeg het voor elkaar om uit te zoeken welke kamer van Nathan was. Ze floot even door haar tanden toen ze binnen stapte, het zag er goed uit... hij kwam zo te zien helemaal niets tekort. Ze zocht een plekje uit waar ze onopvallend kon staan en trok de zwarte cape over haar hoofd heen, ze stond doodstil in de schaduw, te wachten tot hij weer zijn kamer in kwam.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 00:15

Koning Stephen Lahero

Ze kwam gewoon overeind en ze ging tegen hem in. Natuurlijk, iedereen ging tegen hem in. Niemand begreep hem en niemand luisterde. 'Jagen zal niet genoeg voldoening geven en een boom laat niet zien dat hij pijn heeft,' beet hij haar toe. 'Wees maar niet bang, ik zal er voor zorgen dan niemand er iets van weet en dat niemand weet dat ik het was,' zei hij daarna, zijn stem klonk laag en donker. Totaal iets anders dan normaal. Hij had de neiging haar een klap te geven, haar zo hard te slaan dat ze niet eens meer tegen hem in kon gaan, maar hij deed het niet. Hij liep verder, hij moest verder.

Lucius Legos

Ze liet haar keel zien en hij ademde diep in. Dat had hij kunnen doen. Ze fluisterde wat Stephen gedaan had, wat hij gezegd had. Wat was er gebeurd waardoor dit opeens zo geëscaleerd was? Lucius wist wel dat Stephen het in zich had, dat kon bijna niet anders, maar iets moest dit veroorzaken. 'Je moet er helemaal niet over nadenken. Aurora kan hem bij zinnen brengen, als hij dan wat tot rust is gekomen kan hij uitleggen waarom hij dit doet en wat hij voelt, je zal hem beter begrijpen en als jullie er over praten komt het goed. Echt.' zei hij zacht. 'Hij geloofd ook oprecht dat je hem niet kan helpen. Het zit in hem en hij wil niemand daar dichtbij laten, Fay. Het doet hem pijn dat hij jou pijn zal doen. Daarom houdt hij je op afstand, omdat hij doodsbang is...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 00:29

Aurora Legos

"Je zou het niet eens moeten willen, Stephen." Reageerde ze op zijn woorden dat niemand wist dat hij het was. "Ik weet dat je woede voelt en dat je in de war bent, het beste lijkt inderdaad om je af te reageren, maar je zult mensen pijn doen en ik ken je, Stephen, wanneer jij iemand pijn hebt gedaan
Zou je het jezelf niet kunnen vergeven. Want zo ben jij niet... dus alhoewel het voor jou de beste oplossing lijkt nu, is dat het niet. Zo ben je niet... je bent een lieve man en een schat van een zoon. Je moet nu gewoon je emoties kwijt en hoe zwak het ook klinkt... je kan beter flink gaan huilen dan boos worden. Boosheid is een emotie die je opvreet van binnenuit en tranen verrijken je leven." Zei ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 00:35

Koning Stephen Lahero


Ondanks dat hij haar het liefste helemaal negeerde, drongen haar woorden wel langzaam tot hem door. Hij bleef stil staan en hij staarde voor zich uit. Hij kon het ook gewoon even afwachten. Het hoefde niet nu, misschien ging het wel beter na een tijdje. Hij sloot zijn ogen even en hij ademde diep in. 'Zeg alsjeblieft tegen Fay en Nathan dat ik gewoon het bos in ben gegaan...' Mompelde hij. De woede was nog steeds goed te horen, maar hij liet haar wel enigzins toe. Hij wilde alleen niet dat iemand wist dat hij écht iemand had willen vermoorden, of tenminste heel veel pijn had willen doen. Hij had zijn hoofd gebogen en hij liep langzaam terug naar het kasteel, maar hij bleef opnieuw stil staan. Direct voelde hij weer precies dezelfde dingen. Hij wilde daar niet heen. Iedereen zou tegen hem in gaan, ze luisterden niet, Lucius zou met hem willen praten, Nathan en Fay wilden praten, dat zou fout gaan. Hij voelde nu alweer de intense woede door zijn lichaam heen gaan. 'Dit gaat niet. Echt niet. Ik moet wel, Aurora...' Zei hij, zijn stem trilde weer. 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 08:42

Aurora Legos

Het leek erop alsof haar woorden tot hem doordrongen, hij sloot zijn ogen en ademde diep in, daarna zei hij dat ze aan Fay en Nathan moest vertellen dat hij gewoon het bos in was gegaan. "Zal ik doen." Sprak ze zacht tegen hem met een lichte glimlach rond haar lippen. ze liep naast hem mee naar het kasteel, zwijgend, toen ineens zei hij dat het niet ging.
"Kom, we gaan door het bos wandelen, het is niet erg... het is goed dat je toegeeft dat het niet gaat." Vertelde ze zachtjes.



Fay Fuego

Ze moest er van Lucius niet eens over nadenken, maar die woorden zaten gewoon in haar hoofd, die kreeg ze er echt niet zomaar uit... ze spookten door haar hoofd heen. Hij zou het kunnen uitleggen als hij tot rust was gekomen.
“Hij wilt nooit praten.” Mompelde ze zachtjes. Volgens Lucius geloofde Stephen ook dat zij hem niet kon helpen, het zat in hem en het deed hem pijn dat hij haar pijn zou doen, daarom hield hij haar op afstand.
“Ik wil het niet, ik wil niet dat het met ons straks net zo gaat zoals het toen met Felicia ging. Ik wil gewoon dat hij me vertrouwt en dat hij weet dat hij me alles kan vertellen...” Zuchtte ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 09:10

Koning Stephen Lahero


Ze gingen gewoon het bos in. Hij bleef haar even strak aankijken, maar daarna deed hij wel wat ze zei. Hij liep het bos in, zijn blik was nog steeds ijzig en vol woede. Hij voelde zich afschuwelijk. Zijn lichaam deed pijn door de spanning, maar de gedachten in zijn hoofd waren veel erger. 'Ik ben net zo als Lucius, hé. Of zoals hij eerst was. Daarom ben jij hier. Omdat jij daar het beste mee om kan gaan...' Noemde hij nu op. 'Ik zit niet op hulp te wachten....' Voegde hij er kwaad aan toe. 


Lucius Legos


Hij bleef even stil en hij dacht na over wat ze zei. Hij dacht aan zichzelf, aan vroeger. Aan hoe hij hier mee om was gegaan. Het was toch een andere situatie. Ze zou niet blij worden als Stephen deed wat hij had gedaan, helemaal niet. Maar hij wist heel goed dat het juist was wat hij wilde. Lucius besloot het voor zich te houden, hij ging dit niet nog erger maken dan het nu al was. 'Hij komt er wel uit, uiteindelijk. Maar ik denk dat het verstandig is dat jullie voorzichtig doen. Ik weet hoe graag je wilt helpen, maar ik weet ook hoe graag hij van dat gevoel af wilt. Je wilt niet dat hij het af gaat reageren op jullie, echt niet....' 

Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/2/2015, 10:59

Aurora Legos

Hij liep het bos in met haar, het leek alleen maar erger te worden en vroeg of hij net als Lucius was, zoals hij eerst was en daarom was zij hier, omdat zij daar het beste mee om kon gaan.
"Je bent slim, Stephen." Glimlachte ze hem toe. "Jij bent niet net zoals Lucius, jij heb ook een beetje van mij en daarom is het denk ik voor jou ook zo lastig. Je bent lief en zorgzaam, daarin lijk je op mij, maar jij hebt wel die tegenstrijdige gevoelens van Lucius en dan speelt je geweten op bij je en dat maakt het zo lastig voor jou." Zei ze zacht tegen hem. "Ik weet dat je niet op hulp zit te wachten, maar de mensen om je heen wel, Stephen... ze begrijpen je niet."



Fay Fuego

Lucius gaf aan dat Stephen er uiteindelijk wel uit kwam. Ze zuchtte even zachtjes, uiteindelijk ja, waarschijnlijk duurde het nog wel een tijdje... Ze moesten voorzichtig doen, hij wist hoe graag ze wilde helpen, maar Stephen wilde ook hele graag van het gevoel af, ze wilde niet dat hij het op hun af ging reageren, daardoor knikte ze even, dat was inderdaad zo. Ze werd rustiger.
"Maar moet ik hem dan laten gaan?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/2/2015, 11:05

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij slim was, maar op dit moment voelde hij zich alles behalve slim. Ze vertelde dat hij niet net zoals Lucius was, hij had ook een beetje van haar in zich en dat was precies wat het zo lastig maakte. Hij was lief en zorgzaam, maar aan de andere kant had hij die tegenstrijdige gevoelens in zich.Dat maakte het zo lastig. Ze wist ook dat hij niet op hulp zat te wachten, maar de mensen om hem heen wel. Ze begrepen hem niet. 'Hoe kan ik er voor zorgen dat ze mij begrijpen? Dat is onmogelijk, dat gaat niet,' zei hij, zijn stem trilde nog steeds. Hij voelde zo veel woede, hij kon het niet normaal inhouden. 'Kan Lucius mij helpen?' vroeg hij daarna. Hij was echt wel opzoek naar een oplossing, maar hij wist dat hij nu niet zomaar iets moest gaan doen.

Lucius Legos

Ze vroeg of ze hem dan maar moest laten gaan, Lucius bleef even stil en dacht daar kort over na. 'Zodra je het gevoel hebt dat hij zichzelf niet in de hand heeft en dat hij jou pijn zou willen doen, moet je hem laten gaan. Als hij dat laat zien, laat hij eigenlijk zien hoe moeilijk hij het heeft, het is te gevaarlijk dan. Hij weet niet meer wat hij doet, je kan hem dan beter laten en hopen dat hij verstandig genoeg is...' zei hij zacht tegen haar. 'Wat is je grootste angst, Fay?' vroeg hij daarna.

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=27
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum