Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 21:32

Koning Stephen Lahero

'Dat doe ik ook regelmatig,' zei hij grijnzend tegen haar. Fay zorgde er echt voor dat hij helemaal los kwam. Ze kwam tegen hem aanliggen en ze streek langs zijn borst. 'Denk je dat ik hier nog geduld voor heb?' vroeg hij plagend aan haar. Hij trok haar bovenop zich en daarna zoende hij haar weer. Zijn handen gleden over haar huid heen en hij ademde diep in. Fay had echt te veel invloed op hem.

Koning Jay Fullbright

Ze lag opeens bovenop hem. Ze pakte zijn handen vast en legde ze boven zijn hoofd neer en hij keek haar vragend aan. Hij werd opeens gezoend en hij ging daar langzaam in mee. 'Wat ben je van plan?' vroeg hij mompelend aan haar. Hij vond het niet erg, dat was duidelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 21:45

Fay Fuego

Hij zei met een grijns dat hij dat ook regelmatig deed en daardoor grijnsde ze zelf ook even. Hij vroeg plagend dat ze dacht dat hij hier nog geduld voor had. "Niet?" Vroeg ze even plagend terug. Ze werd bovenop hem getrokken en weer gezoend door hem. Ze streek over zijn lichaam heen en door zijn haren en ze beet zachtjes op zijn lip.
"Hmm... Stephen... je bent heerlijk..." Kreunde ze zacht.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar mompelend wat ze van plan was. "Samen wat tijd doorbrengen, toch?" Vroeg ze hem lichtelijk uitdagend. "Het is weer een tijdje geleden en ik wil het wel weer heel erg graag, ook om te laten zien hoe onwijs trots ik op je ben." Fluisterde ze tegen hem. Ze streek liefdevol langs zijn gezicht en keek hem doordringend en liefdevol aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 21:58

Koning Stephen Lahero

'Nee, niet echt nee...' zei hij grijnzend tegen haar. Ze beet op zijn lip en ze zei dat hij heerlijk was. 'Jij nog meer, je bent echt veel te lekker...' mompelde hij. Hij zoende haar opnieuw, zijn lippen gleden naar haar hals en hij werd iets gretiger, misschien zelfs wat ruwer. Hij had het niet eens meer door, hij vond het veel te lekker.

Koning Jay Fullbright

Ze zei uitdagend dat ze wat tijd samen wilde doorbrengen, daardoor grinnikte hij even. Ze wilde het graag, het was een tijdje geleden, en ze wilde laten zien hoe trots ze op hem was. Daardoor bleef hij even stil. 'Ik weet niet of het zo'n goed idee is...' zei hij zacht. Hij had het eigenlijk juist met haar willen bespreken. Hij streek langs haar gezicht en hij ademde diep in. 'Ik heb weer bepaalde gedachten, Esmeralda... daar wilde ik juist over praten,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 22:04

Fay Fuego

Hij mompelde dat zij veel te lekker was en daardoor grinnikte ze zachtjes. Ze werd opnieuw gezoend en zijn lippen gingen naar haar hals, gretiger en na een tijdje merkte ze dat hij ook ruwer werd.
"Stephen... we zouden vandaag toch rustig en lief proberen? Of heb ik je al te gek gemaakt?" Vroeg ze hem zachtjes en voorzichtig.


Koningin Esmeralda Fullbright

Na haar woorden bleef Jay stil, ze keek hem vragend aan en hij zei daarna zacht dat hij niet zeker wist of het zo'n goed idee was. Ze slikte daardoor even en deed haar best om haar teleurstelling zo goed mogelijk te verbergen, nu wilde zij het een keer en dan kon het niet... Hij streek langs haar gezicht en zei dat hij weer bepaalde gedachten had en daarover wilde praten. Ze wist hoe belangrijk het was. Ze zakte naast hem neer en keek hem aan.
"Hetzelfde als altijd?" Vroeg ze zachtjes aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 22:14

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het vandaag rustig en lief zouden proberen, of dat ze hem al te gek had gemaakt. Daardoor bleef hij even stil en staarde hij haar aan. 'Wat doe ik dan verkeerd?' vroeg hij heel zacht. Wat deed hij? Voor zijn idee was hij juist heel rustig en teder. Hij vond het gewoon heel lekker, daarom was hij misschien wel wat onstuimig, maar dat was nooit een probleem geweest.


Koning Jay Fullbright

Hij kon zien dat hij haar teleurstelde, maar dat was waarschijnlijk beter dan dat hij haar pijn deed. Veel beter. Ze zakte naast hem neer en ze vroeg of het hetzelfde als altijd was. 'Ongeveer,' mompelde hij zacht tegen haar. 'In ieder geval geen dingen die nu goed zijn...' voegde hij er aan toe. 'Het spijt mij heel erg. Misschien straks, oké? Ik wilde het gewoon eerst met je bespreken. Ik weet niet goed wat het is, maar de afgelopen dagen... ik merk het steeds meer...' zei hij, het was al heel wat dat hij eerlijk was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 22:24

Fay Fuego

Hij staarde haar aan en vroeg wat hij verkeerd deed. "Sstt... rustig liefje..." Fluisterde ze en ze streek zacht langs zijn wang. "Je werd wat ruw... maar ik wilde het ook gewoon even van te voren tegen je zeggen, Stephen" Vertelde ze hem zachtjes en daarna zoende ze hem zacht en liefdevol. ze wilde niet dat dit hem zo weerhouden...


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat het ongeveer hetzelfde was, het was in ieder geval niet goed. Ze knikte heel langzaam. Het speet hem en misschien kon het straks, maar voor nu wilde hij het gewoon met haar bespreken, hij wist niet wat het was, maar hij merkte het steeds meer.
"Het geeft niet, ik ben blij dat zo eerlijk tegen mij bent, echt waar..." Fluisterde ze hem toe.
"Voel je het ook bij Killian?" Wilde ze van hem weten, als het alleen bij haar was, vond ze het al erg genoeg, maar ook nog bij hun zoontje, dat zou ze echt verschrikkelijk vinden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 22:33

Koning Stephen Lahero

Hij bleef haar strak aankijken, ze wilde hem duidelijk wat kalmeren, maar dat werkte niet, niet als hij al doorhad dat hij iets verkeerd deed, wat nu duidelijk zo was. 'Het spijt mij,' zei hij zacht. Hij ademde langzaam in, hij merkte heel goed dat het meteen niet meer fijn voelde. Hij had zichzelf niet in de hand en dat vond hij afschuwelijk. Als hij er voor koos was het iets anders, maar dat was nu niet zo.

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat het niet gaf, dat ze blij was dat hij eerlijk was. Ze vroeg daarna of hij het ook bij Killian voelde, daardoor keek hij weg. 'Ik weet het niet goed... ik denk er gewoon veel aan, dat is het meer...'zei hij zacht tegen haar. 'Ik voel mij gewoon opgefokt, het is nu nog makkelijk in te houden, maar het voelt wel vervelend. Het spijt mij echt heel erg, ik wil het ook niet, ik weet gewoon niet zo goed wat ik er aan moet doen.' zei hij zacht. Hij had allemaal dingen in zijn hoofd en het maakte het niet makkelijker doordat hij het constant voor zich zag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 22:40

Fay Fuego

Hij zei zacht dat het hem speet. "Dat hoeft niet, want er is niets om te spijten, echt niet, Stephen... alsjeblieft, geloof me." Fluisterde ze hem toe en ze streek liefdevol langs zijn gezicht, haar vingers gleden langzaam over zijn borst heen en ze keek hem met een lieve blik aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist het niet zo goed, hij dacht er gewoon veel aan. Hij voelde zich opgefokt. "Ik heb helemaal niets gemerkt... wat stom..." Fluisterde ze nu. Normaal merkte ze het altijd, maar nu had ze het totaal niet doorgehad... Het was zo lang geleden dat ze niet eens meer wist wat ze voor maatregelen namen... Ze streelde langs zijn gezicht met een kleine glimlach.
"Probeer er controle over te houden, Jay... je weet dat die dingen niet fijn zijn, dat je je erna heel erg schuldig voelt..." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 22:47

Koning Stephen Lahero

'Jawel, ik had het niet eens door, ik had mezelf totaal niet onder controle. Daar kan ik niet tegen, ik vind het afschuwelijk, 'zei hij tegen haar. Ze streek over zijn borst en hij pakte haar kin nu vast en hij zoende haar zacht. 'Ik ga mijn best doen om het zacht te houden,' zei hij tegen haar. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij trok haar weer iets naar hem toe.

Koning Jay Fullbright

'Dat maakt niet uit, ik heb ook mijn best gedaan om je er een beetje buiten te houden. Ik dacht dat het misschien zelf wel weer wat weg zou gaan,' zei hij tegen haar. Hij nam het haar echt helemaal niet kwalijk, daar moest ze dus ook niet bang voor zijn. Hij moest er controle over houden, hij wist dat die dingen niet fijn waren, dat hij zich daarna schuldig voelde. 'Ja, dat weet ik ook wel... maar het gevoel is gewoon... zo sterk...' zei hij zacht. Hij wist het heel goed, hij moest het uit zijn hoofd zetten, maar dat ging gewoon niet zo makkelijk. Hij verlangde er gewoon enorm naar, al vertelde hij dat Esmeralda liever niet zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 22:54

Fay Fuego

HIj had het niet door en hij had zichzelf totaal niet onder controle, daar kon hij niet tegen en vond hij verschrikkelijk. Ze dacht dat hij er nu helemaal mee wilde stoppen, dat ze zijn stemming verpest had, maar hij pakte haar kin vast en zoende haar. Ze was verrast, hij zei dat hij zijn best ging doen om het zacht te houden.
"Dankjewel lieverd, je bent echt de liefste man die ik ken." Fluisterde ze nu. Ze voelde zijn handen over haar lichaam en haar lippen gleden naar zijn hals waar ze hem zacht en lief zoende.



Koningin Esmeralda Fullbright

Het maakte niet uit, hij deed zijn best om haar er een beetje buiten te houden, misschien ging het vanzelf weg. "Je had kunnen weten dat dat niet het geval was." Fluisterde ze en ze pakte zijn hand zachtjes beet. Het gevoel was alleen heel sterk dit keer... Ze slikte even en legde haar hoofd tegen hem aan. Het maakte haar angstig, diep van binnen.
"Ik weet het niet zo goed, Jay.. ik vind het heel erg moeilijk, echt." Fluisterde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 23:01

Koning Stephen Lahero

Hij kon aan haar merken dat ze iets anders verwacht had, maar ze leek blij te zijn en ze zei dat ook nog even. Het liet hem glimlachen, hij was blij dat hij het goede deed en dat ze dat ook aangaf. Hij voelde haar warme lippen in zijn hals, daardoor ontspande hij weer en kreunde hij even diep. Hij vond dit ook heerlijk, hij kreeg het nu makkelijk voor elkaar om zichzelf rustig te houden.

Koning Jay Fullbright

'Ik wist het eerst niet. Ik denk er wel eens vaker aan, maar dan zijn het losse gedachtes en dan gaat het wel weer weg. Dit is alleen wat anders dan dat...' zei hij zacht tegen haar. Ze slikte en legde haar hoofd tegen hem aan, hij sloeg zijn arm om haar heen. Hij wilde helemaal niet dat ze bang was, maar hij wist dat het nu wel gebeurde. Hij zorgde ervoor dat ze bang werd. Ze wist het niet zo goed, ze vond dit heel moeilijk. 'Ik weet het, ik weet ook gewoon niet goed wat ik er aan kan doen nu...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 23:11

Fay Fuego

Ze hoopte dat wanneer hij inzag dat hij gewoon doorging, het allemaal best meeviel, dat hij niet bang hoefde te zijn en dat hij zou doorzetten, want dat deed hij nu ook en hij ontspande zelfs door wat ze deed.
"Goed zo..." Fluisterde ze hem hees toe, daarna drukte ze haar lippen weer op de zijne en zoende ze hem zachtjes. Haar vingers gleden door zijn haren heen en ze drukte haar lichaam tegen hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde de arm van Jay om haar heen, de arm die altijd zo beschermd aanvoelde als die om haar heen te voelen was, tot het fout zou gaan... Ze kroop dicht tegen hem aan en hield hem stevig vast.
"Rustig blijven en in je eigen ritme blijven is het belangrijkste denk ik... ik zal je niet meer uitdagen... ik zal rustig doen en... en... wat andere jurken dragen." Zei ze nu tegen hem en ze keek even naar hem op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 23:14

Koning Stephen Lahero

Ze zei hees dat hij het goed deed, hij merkte direct wat dat met hem deed. Hij kon voelen wat er in zijn lichaam gebeurde en daardoor deed hij even helemaal niets. Hij begreep echt niet waar dit zo ineens vandaan kwam. Hij vond het belachelijk. Het was leuk voor een keertje, maar hij wilde dit niet de hele tijd. Hij wilde niet constant zo heftig zijn, dat was helemaal niet hoe hij was. Toch? Hij werd zacht door haar gezoend, daardoor werd hij weer wat rustiger en realiseerde hij zich dat het allemaal wel meeviel. Haar vingers gleden door zijn haren heen en ze drukte haar lichaam tegen hem aan, zijn aanrakingen bleven nu heel zacht.

Koning Jay Fullbright

Ze kroop dicht tegen hem aan, daardoor hield hij haar nog steviger vast. Hij streek met zijn vingers langs haar arm. Ze dacht dat het belangrijkste was dat hij rustig bleef en in zijn eigen ritme. Ze zou hem niet meer uitdagen, rustig doen en wat andere jurken dragen. Hij knikte langzaam, misschien was het dan na een paar dagen alweer weg. Dat kon, hij hoopte het heel erg. 'Dankje, ik hou van je,' fluisterde hij. Hij zoende haar heel zacht en teder, het was zo moeilijk voor te stellen wat er in zijn hoofd omging, maar hij wist het aardig weg te stoppen. Hij voelde het alleen wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 23:23

Koningin Esmeralda Fullbright

De manier waarop hij over haar arm streelde, voelde onwijs fijn, het gaf haar toch dat veilige gevoel en dat was goed. Jay bedankte haar en zei dat hij van haar hield.
"Ik hou ook van jou..." fluisterde ze, waarschijnlijk meer dan hij zich ooit voor kon stellen, ze realiseerde dat ze haar moeder steeds meer begon te begrijpen waarom ze Leroy koos in plaats van zichzelf, zij zou hetzelfde voor Jay doen, ze zal hem altijd voorop stellen en Killian ook.
Ze ging zacht mee in de zoen, ze probeerde het zo teder mogelijk te houden en legde haar hand zacht op zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 23:27

Koning Jay Fullbright

Ze hield ook van hem. Dat wist hij, hij wist het heel erg goed. Hij kon zich bijna niet voorstellen dat ze al zo lang samen waren. Zijn hele leven was Esmeralda er al geweest, het voelde zo bijzonder. Dat was eigenlijk ook de reden dat het zo goed ging. Hij vertrouwde haar, hij vertrouwde haar blind. Esmeralda was zo belangrijk. De zoen was heel zacht en teder, hij voelde haar hand op zijn wang en het bleef ook heel klein. Hij onderbrak de zoen even en daarna keek hij haar weer aan. 'Ik ben gek op je, Esmeralda. Ik wil alles voor je doen, maar ik weet gewoon niet hoe. Ik weet niet hoe ik het rustig krijg in mijn eigen hoofd...' fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 23:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay onderbrak de zoen met de woorden dat hij gek op haar was, dat hij alles voor haar wilde doen, hij wist alleen niet hoe.
"We vinden wel een manier, Jay, samen komen we overal uit." Vertrouwde ze hem met een glimlach toe.
"Ik weet ook dat het misschien fout gaat, maar je zult het nooit zo bedoelen... je zult me altijd willen beschermen en dat weet ik heel erg goed, daar zal ik nooit aan twijfelen... ik zal ook altijd bij je blijven, want zonder jou zal mijn leven nooit compleet zijn." Fluisterde ze, tranen welden op in haar ogen, deels kwam dat ook omdat ze toch angstig was...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 23:39

Koning Jay Fullbright

Ze zouden wel een manier vinden, ze kwamen samen overal uit. Dat was ook wel zo, maar toch vond hij het lastig. Ze zei daarna dat het misschien wel fout zou gaan, maar hij zou het nooit zo bedoelen, hij zou haar altijd willen beschermen en dat wist ze heel goed, ze zou er nooit aan twijfelen. Ze zou altijd bij hem blijven, zonder hem was haar leven niet compleet. Hij sloot haar meteen weer helemaal in zijn armen en hij streek langs haar gezicht. 'Ik zou je nooit pijn willen doen en ik ben blij dat je dat altijd zult weten, maar ik zou kapot gaan van schuldgevoel en dat is misschien ook wel goed. Ik hoop ooit een manier te kunnen vinden om hier normaal mee om te kunnen gaan,' zei hij zacht. 'Ik wil niet dat je bang bent, Esmeralda. Ik vind het vreselijk...' voegde hij er aan toe, hij wist heel goed dat er niets was dat hij kon doen om dat weg te nemen, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 23:46

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij hield haar nog steviger vast en streelde langs haar gezicht. "Je moet jezelf niet teveel straffen... je weet dat het fout is, het enige wat van je vraag is om erna niet weg te lopen, maar bij me te blijven en me helpt..." fluisterde ze zachtjes. Ze hoopte ook echt dat ze hier een manier op vonden, ze hoopte het zo erg. Hij wilde niet dat ze bang was, dat vond hij vreselijk.
"Ik kan er niets aan doen..." het was gewoon het besef dat degene van wie ze het meeste hield van allemaal, haar op een gegeven moment pijn ging doen... dat zorgde voor een tweestrijd in haar, maar ze zou hem vertrouwen en dat blijven doen...
"Wat doen we nu...? Het wel doen of wachten tot je het aankan?" Ze wilde weten wat hem het beste leek
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 1/2/2015, 23:49

Koning Jay Fullbright

Hij moest zichzelf niet te veel straffen, hij wist dat het fout was, het enige dat ze van hem vroeg was dat hij daarna niet wegliep, dat hij bij haar bleef en hij haar hielp. Hij knikte langzaam, hij wist hoe lastig hij dat soms vond, maar dat moest lukken, dat kon hij wel. Ze kon er niets aan doen dat ze bang was, dat wist hij wel, maar hij vond het heel erg. Juist omdat hij dit veroorzaakte. Ze wilde weten wat ze nu zouden doen, wachten of juist niet. 'Ik weet het niet. Ik ben bang dat wachten het alleen maar erger maakt...' zei hij zacht. 'Ik wil het wel proberen, maar dan bepaal jij alles. Dan kan ik ook niet opeens iets heel raars of heftigs doen...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 1/2/2015, 23:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze haalde even opgelucht adem toen hij knikte, hij zou bij haar blijven daarna. Dat nam al wel een klein stukje angst bij haar weg. Hij dacht ook dat wachten het erger zou maken, maar zij moest nu alles bepalen, dan kon er niets geks gebeuren. Ze knikte even. Eigenlijk had ze er nu helemaal geen zin meer in, nu moesten ze het gewoon doen en dat zorgde er mede voor dat ze er gewoon geen zin meer in had. Ze streek langs zijn gezicht en zoende hem weer zachtjes, haar handen gleden langzaam over zijn kleding heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 00:00

Koning Jay Fullbright

Ze knikte, maar hij kon aan haar zien dat ze er eigenlijk geen zin in had. Daardoor ademde hij diep in. 'Ik wil het niet als jij het niet wilt. Dan vind ik er ook niets aan, dat is niet mijn bedoeling. Ik vind het zo'n akelig gevoel dat jij je verplicht voelt door mij, dat wil ik echt niet...' zei hij zacht. Dan deden ze het maar niet, dat had hij dan nog liever. Hij sloot zijn ogen even, hij vond het zo lastig dat hij zo veel verschillende dingen voelde, alles was zo intens. Hij ging wel mee in de zoen, haar handen gleden over zijn lichaam heen en hij merkte dat hij het wel graag wilde, maar toch. Als Esmeralda er geen zin in had, dan hoefde het van hem niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 00:08

Koningin Esmeralda Fullbright

Hik wilde het niet doen als zij het niet wilde, dat vond hij een akelig gevoel. Ze slikte hiervoor even, hij had het wel nodig, anders zou het moment dat hij haar pijn deed veel eerder komen.
"Het moet..." sprak ze met moeite tegen hem en ze slikte even. Ze merkte ook gewoon dat hij het graag wilde... ze legde nu haar hoofd tegen hem aan en zuchtte diep en wat verdrietig... ze vond dit gewoon onwijs moeilijk en wat ze ook probeerde, niets leek echt de oplossing te zijn voor hun.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 00:10

Koning Jay Fullbright

'Nee, het moet helemaal niet,' zei hij nu duidelijk tegen haar. 'Het hoeft nooit écht. Als jij niet wilt, dan gebeurt het niet. Ik kan echt wel wachten, echt. Anders zou ik het niet zeggen.' zei hij zacht tegen haar, maar wel doordringend. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar even zacht, daarna keek hij haar glimlachend aan. 'We gaan gewoon wat leuks doen. Tijd aan elkaar besteden. Ik dacht er aan om wat eten mee te nemen en naar de boomhut te gaan, dan vragen we iemand om even op Killian te letten en dan hebben we gewoon een middag samen...' zei hij. Hij deed echt vreselijk zijn best en het lukte ook aardig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 2/2/2015, 00:21

Koningin Esmeralda Fullbright

Het moest helemaal niet en dar was ook nooit het geval. Als zij niet wilde, gebeurde het niet. Hij kon wachten. Ze glimlachte hiervoor, tranen stonden in haar ogen, hij was zo lief voor haar... ze hield onwijs veel van hem. Daarna zei hij dat ze wat leuks gingen doen, tijd besteden aan elkaar. Hij wilde naar hun boomhut. Tranen gleden nu over haar wangen en ze knuffelde hem.
"Ik hou van je, je bent zo lief en je doet zo je best voor mij..." fluisterde ze zacht. "Het lijkt me heerlijk om daar weer even te ontspannen." Glimlachte ze. Ze kwam overeind en trok haar jurk langzaam weer recht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 2/2/2015, 00:26

Koning Jay Fullbright

Hij zag de tranen over haar gezicht glijden en hij werd door haar geknuffeld. Hij glimlachte, hij was blij dat hij haar ook nog vrolijk kon maken. Dat deed hem goed. Ze zei dat ze van hem hield, dat hij zo lief was en dat hij zo zijn best deed. 'Natuurlijk,' zei hij zacht. Hij vond het niet meer dan normaal, voor Esmeralda had hij echt alles over en hij wilde haar zo graag gewoon gelukkig zien. Dat was belangrijk. Het leek haar heerlijk om daar weer even te ontspannen en ze kwam overeind, hij zag dat ze haar jurk recht trok, hij stond zelf ook langzaam op en hij sloeg zijn armen weer om haar heen. Eigenlijk wilde hij gewoon spullen pakken en daar een nachtje blijven, maar dat ging niet meer zo makkelijk nu ze Killian hadden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 22 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum