Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 20:06

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het ook wel heel erg lang geleden was, Nathan had aangegeven dat hij het miste. Daardoor bleef hij even stil. 'Misschien moeten we daar verandering in brengen,' zei hij zacht. 'Ik wil je wel je gang laten gaan met hem. Ik wil er bij zijn, maar ik heb er zelf niet zoveel zin in...' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het niet erg dat het gebeurde, zolang het maar niet achter zijn rug om was. Hij wilde dat alles open en eerlijk was, dat vond hij belangrijk. 'Hij zal begrijpen dat je het zo bedoeld als je met hem gaat praten. Leg het hem uit. Ik weet dat je enorm je best doet en dat je wilt helpen, maar misschien wil je dat gewoon te graag,' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 20:37

Fay Fuego

Stephen zei dat ze er misschien verandering in moesten brengen hij wilde haar haar gang laten gaan met Nathan, al wilde hij er wel bij zijn, hij had zelf niet zoveel zin. Ze knikte daardoor. "Is goed..." Fluisterde ze hem zachtjes toe. Hij legde uit dat Nathan haar zou begrijpen als ze het uitlegde allemaal en Stephen wist ook dat ze het niet zo bedoelde en dat ze onwijs haar best deed. Misschien wilde ze te graag.
"Ja, misschien is dat het wel." Knikte ze langzaam naar hem met een kleine glimlach. Ze drukte zachtjes haar lippen op de van Stephen
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 20:45

Koning Stephen Lahero

Ze vond het goed, daardoor glimlachte hij een beetje. 'Misschien vind ik het wel zo leuk dat ik mee wil doen,' zei hij plagend tegen haar. Ze zei dat het dat inderdaad misschien wel was. Hij werd zacht gezoend en hij ging daar langzaam in mee. Hij streek langs haar gezicht en hij haalde diep adem. 'Ga jij maar even met Nathan praten, dan kunnen we daarna een meertje aan gaan leggen,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 20:50

Fay Fuego

Misschien vond hij het wel zo leuk dat hij mee wilde doen. Hij zei het plagend en daardoor glimlachte ze breed. "Misschien wel ja." Sprak ze lichtelijk uitdagend tegen hem. Hij zoende haar terug en streek langs haar gezicht. Ze mocht met Nathan gaan praten en dan gingen ze daarna een meertje aanleggen. Ze knuffelde hem daardoor.
"Oh, Stephen, je bent echt de allerbeste, echt waar... je kunt me zo gelukkig maken." Zei ze hem nu liefdevol. Hoe perfecter Stephen leek te worden in haar ogen, hoe meer steekjes ze zelf liet vallen, ze begon het steeds meer in te zien en ze vond het heel erg vervelend...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:05

Koning Stephen Lahero

Door haar uitdagende opmerking grijnsde hij een beetje. 'We zien het wel,' zei hij tegen haar, lichtelijk plagend. Hij was nu weer wat ontspannen, het was duidelijk aan hem te merken. Ze knuffelde hem opeens en daarna zei ze dat hij de allerbeste was. 'Dat is niet zo, ik doe vaak genoeg dingen fout, echt vaak genoeg...' zei hij zacht tegen haar. 'Nou, ga hem maar troosten. Je mag doen wat je wilt, Fay. Ik vertrouw je er in. Echt. Maar nu weet ik het, dan vind ik het niet erg. Vertel het mij alsjeblieft niet achteraf, dat vind ik wel heel erg... dat zou mij pijn doen,' zei hij eerlijk. Hij wilde hier wel duidelijk in zijn. Hij kon heel veel hebben, maar hij wilde het gewoon weten. Hij wilde er controle over hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:09

Fay Fuego

Hij zei lichtelijk plagend dat ze het wel zouden zien. hij gaf ook aan dat hij vaak genoeg dingen fout deed. "Steeds minder dingen, Stephen." Gaf ze met een lichtelijke glimlach aan. Ze mocht Nathan troosten en doen wat ze wilde, hij vertrouwde haar erin, ze moest het alleen niet achteraf vertellen.
"Ik begrijp het even niet, je wilde erbij zijn toch? Wil je niet weten of we wel of niet wat doen?" Vroeg ze hem wat warrig, ze wilde hier geen onduidelijkheden over, het moest tussen hun twee gewoon duidelijk zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:14

Koning Stephen Lahero

'Ik hoef er niet bij te zijn, ik wil gewoon niet dat het achter mijn rug om gebeurd. Ik weet dat hij je zoent, Fay. Ik weet dat hij dat wil. Ik heb liever dat ik er bij ben als er meer gebeurd, maar ik geef nu aan dat ik het goed vind als je het goedmaakt met hem. Je moet niet bang zijn om hem een knuffel te geven, of misschien iets meer. Dat accepteer ik. Ik weet het nu en ik geef aan dat het goed is, dan hoef jij je daar geen zorgen meer om te maken,' legde hij haar uit. 'Snap je?" vroeg hij daarna zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:20

Fay Fuego

Hij hoefde er nu niet bij te zijn, hij wilde gewoon niet dat het achter zijn rug om gebeurde. Hij was er liever bij als er meer gebeurde, maar nu was het goed als ze het goedmaakte met Nathan. Hij wist het nu en hij vond het goed, ze hoefde zich er geen zorgen over te maken.
"Dankjewel, ik hou van je." Zei ze lief tegen hem. Ze gaf hem nog een klein kusje en daarna liep ze de gangen op en klopte ze even zacht aan bij Nathan en stapte daarna voorzichtig naar binnen toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:23

Nathan Gerono

Hij zat op de bank en hij staarde voor zich uit. Normaal kon hij best een hoop hebben, maar nu had ze hem toch aardig geraakt. Hij begreep wel dat ze alles voor Stephen over had, dat ze hem graag duidelijk wilde maken dat er niets tussen hun was, maar nu had ze hem recht in zijn hart geraakt. Ze had niet eens gezegd dat ze goede vrienden waren, ze had gewoon keihard gezegd dat ze niet van hem hield. Alsof hij niets waard was. Misschien was dat eigenlijk ook wel zo, misschien betekende het voor hem wel meer dan voor haar. Er werd op de deur geklopt en hij keek langzaam op, zodra hij zag dat het Fay was, keek hij weg. 'Je kan beter bij Stephen blijven,' mompelde hij. 'Ik denk dat ik weg ga,' voegde hij er aan toe. Hij had hier niets meer te zoeken. Hij zou zijn spullen pakken, Storm ophalen en vertrekken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:27

Fay Fuego

Hij keek haar niet eens aan en zei mompelend dat ze beter bij Stephen kon blijven, hij zei dat hij wegging.
"Nee, Nathan... blijf alsjeblieft..." Fluisterde ze, ze kwam dichterbij en pakte zijn gezicht vast en keek hem doordringend aan.
"Ik hou van je Nathan, ik hou heel erg veel van je, ik heb iets stoms gezegd, dat weet ik, maar soms raak ik zo gefrustreerd door Stephen, dat ik gewoon alles zeg om hem maar in me te laten geloven, ik had niet door dat ik het echt zei eigenlijk..." Fluisterde ze en ze streelde over zijn wang.
"Je bent mijn beste vriend en ik kan echt niet zonder je."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:30

Nathan Gerono

Ze kwam naar hem toe, ze pakte zijn gezicht vast en hij keek haar met een gekwelde blik aan. 'Je houdt niet van mij, Fay. Niet genoeg. Anders had je het niet gezegd,' zei hij zacht. 'Ik neem het je niet kwalijk, echt niet. Maar ik heb hier niets te zoeken. Niet meer. Ik heb alleen jou, verder woon ik in het kasteel, heb ik niets te doen, ik heb geen werk, geen leven, helemaal niets...' zei hij zacht. 'Ik kan niet alleen voor jou blijven als ik niet zo belangrijk voor je ben,' fluisterde hij. Hij nam het haar niet kwalijk, maar dan was het beter als hij wegging. Ze zei dat hij haar beste vriend was en dat ze niet zonder hem kon. 'Ik denk het wel. Ik denk dat je makkelijk zonder mij kunt...' zei hij, nog zachter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:40

Fay Fuego

Hij zei dat ze niet van hem hield, niet genoeg, anders had ze het niet gezegd. "Het schoot eruit, Nathan, ik meende het niet." Zei ze nu tegen hem. Hij nam het haar niet kwalijk, maar hij had hier nu niets meer te zoeken, hij had niets te doen, hij had geen werk, geen leven, helemaal niets. Hij kon hier niet alleen voor haar blijven als hij niet zo belangrijk voor haar was. Daardoor schudde ze langzaam haar hoofd. "Nathan, alsjeblieft..." Fluisterde ze schor tegen hem. Ze keek hem nu doordringend aan, zacht streelde ze langs zijn wang en daarna zoende ze hem, dit keer vol met de gevoelens die ze voor hem had, ze hield echt wel van hem en dat kon ze hem ook laten merken, op deze manier.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:44

Nathan Gerono

Ze zei dat ze het niet meende, maar dat kon hij nu gewoon niet meer zo makkelijk geloven. Hij zou het wel willen, maar het ging gewoon niet. Hij kon het echt niet geloven. Ze smeekte hem bijna, haar stem klonk schor. Ze streek langs zijn wang en daarna werd hij opeens door haar gezoend. Het was zo vol gevoel dat hij totaal verbaasd was, maar hij ging er wel in mee. Heel langzaam en ook vol gevoel. Hij hield ontzettend veel van Fay, dus het was niet zo moeilijk. Hij merkte dat hij alsnog tranen in zijn ogen kreeg, waarschijnlijk was dit de eerste keer in al die tijd dat ze hem zo zou zien. Hij stopte de zoen en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij ademde trillend in, nog steeds had hij het gevoel dat hij weg moest hier. Hij kon niet alleen voor haar blijven, als hij het juist moeilijker voor haar maakte. Dat was niet goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:48

Fay Fuego

De zoen stopte en hij sloeg zijn armen om haar heen. Ze streek liefkozend over zijn rug heen en praatte zacht en kalmerend tegen hem.
"Blijf hier, alsjeblieft..." Fliuisterde ze zacht tegen hem. "We gaan op zoek naar iets wat je leuk vind om te gaan doen, we gaan samen zoeken naar mogelijkheden voor jou, dan zul je je niet meer zo vervelen en kun je vrienden maken." Sprak ze zachtjes. Ze ging zich echt voor hem inzetten, dat wist ze zeker, hij verdiende het namelijk. Ze sloot haar armen stevig om hem heen en knuffelde hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:52

Nathan Gerono

Ze wilde echt dat hij hier bleef. Hij had verwacht dat ze in zou zien dat het makkelijker was als hij weg was, maar dat vond ze dus niet. Hij was daar blij mee, heel erg blij. Hij zou ook niet weten waar hij naar toe moest gaan, hij had geen idee. Ze zei dat ze opzoek zouden gaan naar iets wat hij euk vond om te doen, ze gingen zoeken naar mogelijkheden, dan zou hij zich niet zo vervelend en kon hij vrienden maken. Hij werd daarna weer stevig geknuffeld. 'Oké...' zei hij alleen maar, heel zacht. Hij hoopte dat het ook echt zo zou gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 21:56

Fay Fuego

Hij zei alleen zacht dat hij het goed vond en ze keek hem even aan. "Ik hoop maar dat je er nog steeds een beetje zin in hebt..." klonk haar stem zacht en lichtelijk uitdagend. Ze grinnikte eventjes naar hem. "Als het goed is komt Stephen zo om ons in de gaten te houden." Ze gaf Nathan nu een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 21:58

Nathan Gerono

Door wat ze zei keek hij haar lichtelijk vragend aan, had ze het met Stephen besproken? Ze zei daarna zelfs dat hij zo kwam om hun in de gaten te houden. Hij vond het goed? Dat verbaasde Nathan toch een beetje, maar Stephen had meer in zich dan soms zo leek te zijn. Het beviel hem wel. Hij zoende haar weer zacht, hij wilde haar laten zien dat hij zeker nog wel zin had. Daar was dan ook niet zo heel erg veel voor nodig, natuurlijk. Bijna niets zelfs.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 22:04

Fay Fuego

Ze grijnsde door zijn vragende blik. Dat vond ze alleen maar heel erg leuk. Ze werd weer door hem gezoend en ze streek daarna over zijn borst heen. "Dus, je ziet het nog wel zitten?" Vroeg ze hem plagend.
"We mogen niet beginnen zonder hem, even geduld, meneertje." Plaagde ze Nathan weer vrolijk en ze drukte kort haar lippen op die van hem. Waar bleef Stephen toch?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 22:06

Nathan Gerono

'Ja, ik zie het altijd zitten,' zei hij grijnzend tegen haar. Dat wist ze heel erg goed. Ze zei dat hij niet mocht beginnen zonder hem, hij moest nog even geduld hebben, maar toch voelde hij kort haar lippen op die van hem. De deur ging open en Stephen kwam binnen, hij zag er ontspannen en vrolijk uit. Dat had Fay snel voor elkaar. Hij had ook nog eens een fles wijn bij zich. Stephen wist wel hoe hij Nathan op kon vrolijken. Wijn en een mooie vrouw deden het altijd goed bij hem. 'Trek je maar vooral niets aan van mij,' zei Stephen grijnzend, hij schonk de glazen vol en hij ging zitten, Nathan zoende Fay direct weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 22:14

Fay Fuego

Ze grinnikte zachtjes toen hij aangaf dat hij het altijd zag zitten. Daarna kwam Stephen binnen en ze glimlachte hem liefdevol toe. Hij zei grijnzend dat ze zich niet teveel van hem aan moesten trekken, daarna werd ze meteen weer gezoend door Nathan, ze ging vol passie en vurig in zijn zoen mee, daarna nam ze afstand van hem. Ze ging naar Stephen toe en zoende hem zacht en vol liefde. Daarna pakte ze de fles wijn vast. Ze schonk de drie glazen vol en gaf de twee mannen allebei een glas. Daarna ging ze voor ze staan, Ze dronk haar glas in een keer helemaal leeg, ze zette hem weg en schudde haar haren naar achteren. Daarna begon ze heel langzaam haar jurk los te maken terwijl ze de mannen verleidelijk aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 22:19

Koning Stephen Lahero

Hij zag dat Fay afstand van Nathan nam, ze kwam naar hem toe en hij werd vol liefde gezoend, het was heel zachtjes. Dit was beter voor hem, dit was waar hij van hield. Hij ging er langzaam in mee en hij streek langs haar gezicht. Ze hield weer op en schonk de wijn in, hij kreeg een glas en Nathan ook, Nathan kwam naast hem zitten. Hij zag dat Fay haar glas in één keer achterover goot, waardoor hij een beetje glimlachte. Waarom vond hij zelfs dat al opwindend? Ze begon haar jurk los te maken en hij ademde diep in, hij zag dat Nathan ook wat achterover leunde en duidelijk genoot van het uitzicht. Daardoor glimlachte hij even, hij had het toch maar goed voor elkaar dat hij met deze vrouw ging trouwen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 22:25

Fay Fuego

Ze merkte dat Stephen dit beter vond, dat ze bij hem zacht en lief was, dat moest ze goed in haar hoofd blijven prenten, ze moest bij hem zacht zijn, anders was hij niet zo blij met haar.
De twee mannen leken onwijs te genieten terwijl ze naar haar keken. Ze deed er lang over voor ze haar jurk los had. Ze maakte eerst een schouder bloot, maar daarna trok ze hem toch echt helemaal van haar lichaam af, naakt stapte ze over haar jurk heen en kwam ze tussen de twee mannen in zitten, ze liet zich achterover op het bed vallen met een uitdagende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 22:36

Koning Stephen Lahero

Fay leek zo ontzettend goed te weten wat ze deed, hij vond dit heerlijk. Het deed hem wel goed dat hij duidelijk het verschil zag tussen hoe ze met Nathan om ging en met hem. Hij kon nu zelf ook zien dat Nathan haar behandelde vol lust en verlangen, hij kon zien dat ze goed bevriend waren, maar hij zag niet de liefde in de ogen van Nathan die hij zelf wel voelde. Dat vond hij belangrijk en hij was blij dat hij dat nu ook zo zag. Fay liet zich tussen hun invallen en hij pakte haar gezicht vast om haar zacht te zoenen, niet al te lang, daarna stopte hij weer en knikte hij naar Nathan, die even grijnsde en haar daarna op een ietwat wildere manier zoende. Stephen keek er kort naar, maar daarna ging hij wat meer rechtop zitten en dronk hij wat van zijn wijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/2/2015, 22:41

Fay Fuego

Ze werd door Stephen gezoend, ze zoende hem liefdevol terug en niet veel later waren daar de lippen van Nathan. Ze greep met haar hand zijn haren vast en zoende hem wild en vurig terug. Haar haren vlamden meteen op hierdoor. Alleen als ze wild werd, kreeg ze het vuur overal in haar. Met Stephen kon ze zich prima inhouden, maar met Nathan wat minder, met Stephen was het vol liefde en heel anders dan met Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/2/2015, 22:44

Nathan Gerono

Hij zag dat Stephen zijn glas bijvulde en daarna had hij alleen nog maar aandacht voor Fay. Hij ging volledig op in de zoen, hij vond dit zo ontzettend lekker. Ze leken elkaar echt goed aan te voelen en misschien kwam dat juist wel door hun sterke vriendschap. Zijn handen gleden over haar lichaam heen, over haar heerlijke warme huid. Hij had niet eens door dat Stephen overeind kwam en van het bed af ging, hij had echt alleen maar aandacht voor Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum