Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/10/2014, 23:06


Fay Fuego

Ze zag hoe hij zijn ogen sloot en hij werd zelfs rustiger. Hij leunde achterover en ze glimlachte daardoor. Ze vond het fijn dat ze wat voor hem kon betekenen. Na een tijdje kwam hij overeind en werd ze door hem vastgepakt. Ze voelde zijn lippen op de hare en zijn zoen was teder. Ze legde een hand op zijn wang en zoende hem terug, het hartje klopte steeds harder. Ze voelde zijn handen afglijden en ze ging maar al te graag iets dichterbij staan. Hij fluisterde haar toe dat ze alles was wat hij nodig had.
Ze smolt daardoor. “Oh, Stephen... je bent zo lief voor me... ik ben echt zielsgelukkig met jou...” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/10/2014, 23:09

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei glimlachte hij vol liefde naar haar en bleef hij haar stevig vasthouden. Toen er opeens op de deur geklopt werd keek hij langzaam op, maar de deur ging al open en Nathan kwam naar binnen. Hij zag er weer vrolijk uit, als altijd. Stephen liet Fay eigenlijk meteen los en hij keek naar Nathan, zijn blik doordringend, maar Nathan grijnsde alleen maar. ‘Stoor ik?’ vroeg hij plagend. ‘Ik vroeg mij gewoon af waar jullie nou bleven, maar ik snap wel dat jullie samen zijn,’ zei hij lachend. Stephen schudde langzaam zijn hoofd, hij vond dit nog steeds wat lastig. ‘Het was niets, Nathan,’ mompelde hij uiteindelijk. De man kwam dichterbij en klopte op zijn schouder. ‘Man, je staat stijf van de spanning,’ zei hij lachend. ‘Letterlijk,’ voegde hij er aan toe, nog steeds grijnzend. Nathan keek even naar Fay, maar Stephen keek naar hem met een ijzige blik in zijn ogen, duidelijk niet heel blij met de grappen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/10/2014, 23:21

Fay Fuego

Ze hoorde een klop op de deur en daarna kwam Nathan al binnen. Hij vroeg zich af waar ze bleven. Stephen zei dat het niets was en Nathan kwam dichterbij.
“Nathan, je verpest alles weer... Ik had hem net ontspannen.” Glimlachte ze haar goede vriend toe.
“Laat Stephen maar even met rust, Nathan. Hij heeft het gewoon wat moeilijk met alles. Dat had jij toch ook? Iedereen verwerkt het op een andere manier.” Zei ze zacht en zorgzaam over de twee mannen.
“Je voelt je zo te zien weer goed, of niet?” Glimlachte ze Nathan nu toe, ze streek zacht over de rug van Stephen heen om hem weer te laten ontspannen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/10/2014, 23:26

Nathan Gerono

Hij keek grijnzend naar Fay, hij voelde zich inderdaad weer goed. Gelukkig maar, want hij had even gedacht dat het allemaal niet zo lekker zou gaan toen hij echt ziek was. Ze zei wel dat hij alles verpeste en dat ze Stephen net ontspannen had, waardoor hij even in de ijskoude blik van Stephen keek, waardoor hij eigenlijk meteen al de rillingen kreeg. Hij zag dat Fay over zijn rug heen streek en daardoor leek de man iets te ontspannen, maar echt van harte ging het niet. Hij moest hem ook maar even laten volgens Fay en hij knikte langzaam. ‘Ik zal jullie wel weer alleen laten,’ begon Nathan nu, zijn blik ging weer van Fay naar Stephen. ‘Ik wist niet dat ik precies stoorde terwijl jullie van alles van plan waren,’ voegde hij er aan toe. Na wat hij met Stephen en Fay gedaan had, dacht hij dat het allemaal wel kon, maar bij Stephen hing dat heel erg duidelijk van het moment af, hij kon het nu totaal niet hebben. ‘Nathan, we waren niets van plan,’ beet Stephen hem toe, maar Nathan kon zich daar niet druk om maken. ‘Komop man, ze is toch hartstikke aantrekkelijk? Ik begrijp het wel hoor. Je zou jezelf eens moeten zien staan, het is voor iedereen duidelijk wat je wilt,’ zei Nathan lachend, hij zag wel dat Stephen zijn kaken strak stonden van de spanning en opeens kwam de man naar hem toe. Hij werd aardig hardhandig vastgegrepen en de kamer uitgewerkt, de deur werd achter hem gesloten en hij schudde zijn hoofd even, om daarna weg te lopen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/10/2014, 23:39

Fay Fuego

Nathan wist altijd precies voor elkaar te krijgen om Stephen uit te dagen, hij ging net een stap te ver. Ineens stond hij daarom ook weer buiten. Fay keek hoofdschuddend naar de deur, daarna sloeg ze haar armen om Stephen heen.
"Zie je? Het gaat al veel beter... je gebruikte dit keer niet je kracht en hebt Nathan geen pijn gedaan. Goed van je, Stephen." Complimenteerde ze hem. Ze zou straks wel weer naar Nathan gaan, maar die redde zich wel, waarschijnlijk was Layka ook wel op het trainingsterrein.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/10/2014, 23:43

Koning Stephen Lahero

Opeens stond Fay bij hem met haar armen om zijn lichaam heen, waardoor hij haar even aankeek. Ze zei dat het goed was gegaan, hij had zijn kracht niet gebruikt. ‘Als hij nog één woord had gezegd…’ zei Stephen dreigend. Hij vond het niet leuk, hij vond het echt helemaal niet leuk. Nu zorgde Nathan er alleen maar meer voor dat hij op die manier aan Fay dacht. Dat was op zichzelf niet zo’n probleem, maar wel als hij al opgefokt was en hij nog niet met zijn kracht om kon gaan, zoals nu. Nu kwamen er nog eens extra heftige gevoelens bij waar hij wat moeite mee had. Hij legde zijn hand in haar hals en hij zoende haar even intens, daarna ademde hij diep in. ‘Je mag wel naar hun toe gaan, maar ik blijf denk ik even hier…’ zei hij zacht. Als Nathan iets tegen hem zou zeggen zou het opnieuw op vechten uitlopen en dat wilde hij niet. Hij pakte haar handen vast en hij legde ze op zijn schouders neer, een zwakke glimlach brak door op zijn gezicht. ‘Maar je mag natuurlijk ook verdergaan…’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 11:50

Fay Fuego

"Weet ik, lieverd...." zei ze hem zachtjes en ze hield hem stevig vast. Ze voelde zijn handen in haar hals en ze keek naar hem op, heftig werd ze door hem gezoend, ze ging er zachtjes in mee. Ze mocht wel naar hem toegaan van Stephen, maar hij bleef liever hier. Ze schudde haar hoofd.
"Ik blijf bij jou..." fluisterde ze hem toe. Ze wilde veel liever dat het goed ging met Stephen, dat vond ze belangrijker. Haar handen werden gepakt en op zijn schouders gelegd, ze mocht ook verdergaan van hem. Ze drukte glimlachend haar lippen op zijn wang en ging achter hem staan om hem verder te masseren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 16:43

Koning Stephen Lahero

Ze wist het, hij voelde dat ze hem vast bleef houden en zodra de zoen ophield zei ze tegen hem dat ze bij hem bleef. Daardoor glimlachte hij, hij vond het fijn om te horen. Hij had veel liever dat ze bij hem bleef op dit soort momenten dan dat ze naar Nathan toe ging nu. Dat zou hem geen goed doen. Hij voelde haar warme lippen op zijn wang en daarna ging ze weer verder met masseren, waardoor hij zijn ogen sloot en hij wat meer ontspande. Op de een of andere manier kreeg Nathan het met zijn grapjes voor elkaar om hem enorm op de kast te jagen, maar hij wist dat de man het niet al te verkeerd bedoelde. Het kwam gewoon door alle spanning bij elkaar. Hij pakte haar handen weer vast en hij liep naar het bed toe, hij liet zich met een grijns op zijn buik vallen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 17:10


Fay Fuego

Hij ontspande gelukkig weer, ze vond het fijn dat ze het op deze manier voor elkaar kreeg. Door rustig te blijven en hem te masseren, kon hij al heel erg gauw ontspannen. Hij draaide zich nu naar haar om, pakte haar handen en liep naar het bed. Ze zette haar handen in haar zij en keek hoe hij zich op zijn buik op het bed liet vallen.
“En nu?” Vroeg ze hem lichtelijk uitdagend en met een grijns rond haar lippen.



Koningin Esmeralda Fullbright

Ze trokk een wat pijnlijk gezicht toen Carmen vroeg hoe het met haar vader was. “Niet zo heel erg goed... Hij heeft echt heel erg veel pijn en kan eigenlijk niet anders dan liggen en slapen...” Zei ze tegen de vrouw. Carmen zei dat ze de volgende keer waarschijnlijk thuis waren en dan was het anders. Dit kwam door alles bij elkaar en dat kon hij niet hebben. Carmen had er vertrouwen in dat ze de volgende keer wel tot Jay door kon dringen. Esmeralda zuchtte, ze wist het nog zo net niet...
Af en toe voelde ze de baby een beetje schoppen, Esmeralda glimlachte naar haar. “Volgens mij wordt hij of zij heel erg mooi.” Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 14/10/2014, 18:10

Verena (en Devlyn) Stratton
Enkele dagen streken voorbij. Ze had eindelijk genoeg geld voor een paard, het juiste tuig en natuurlijk ook de verzorging van het dier. Zo doende ging ze dan ook met Devlyn op pad om een geschikt paard te kunnen kopen. Eentje waar ze zelf veel mee kon, maar liefst ook tegelijkertijd Devlyn kon leren omgaan met paarden en het rijden er van. Ze bestonden, maar er moest goed naar gezocht worden.
Op Black Castle hield haar zoektocht al snel op. In het dorp van Black Castle vond ze ook niet wat ze zocht. Net als in het dorp van White Castle, waarna ze uiteindelijk voor de poort van White Castle stond. Vlak na Devlyn's geboorte was ze hier weggevlucht door de nachtelijke indringer die haar lastig viel. Het was toch een aardige mentale drempel die ze over moest. Ze had laten zien dat ze goed volk was en mocht verder. Devlyn ging haar al snel voor, waarna ze zelf ook weer in beweging kwam en richting de stallen ging waar ze misschien hun ideale paard konden kopen.

Ze zijn op White Castle, iemand iets vrij?
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 18:43

Koning Stephen Lahero

Ze vroeg wat nu de bedoeling was, maar op een enorm uitdagende manier. Daardoor ademde hij even langzaam in. Hij wilde er aan toe geven, maar hij had een afspraak gemaakt met zichzelf en hij wilde die niet doorbreken. Dan zou hij zich waarschijnlijk alleen maar minder goed voelen. 'Nou, masseren natuurlijk...' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij maakte snel zijn overhemd los en gooide die aan de kant, om daarna weer op zijn buik te gaan liggen. 'misschien doe ik het ook wel bij jou straks...' Zei hij, zijn stem klonk plagend en hij had weer een rustige blik in zijn ogen. 


Ik niet echt, maar zal even kijken. Zit nu ook op mobiel...
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 19:27

Fay Fuego

Ze zag hem inademen en daardoor besefte ze zich weer wat ze hem beloofd had. Ze slikte even. Ze moest het hem niet moeilijker maken dan het al was voor hem. Ze moest hem masseren, natuurlijk. Daardoor grinnikte ze zachtjes. Het hartje ging harder kloppen wanneer hij zijn overhemd uitdeed. Ze moest elke keer weer haar best doen om niet te kwijlen als hij dat deed, hij was zo vreselijk aantrekkelijk. Misschien masseerde hij haar straks ook wel.
“Daar houd ik je aan.” Zei ze verliefd tegen hem. Ze ging bij hem zitten en begon hem gewoon met haar handen te masseren.


Euhm, Myles zit in de bibliotheek, Layka is op het trainingsterrein met Nathan aan het trainen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 19:36

Koning Stephen Lahero

Hij merkte hoe erg jet hartje reageerde, waardoor hij even glimlachte. Het was leuk om te merken, het deed hem echt goed. Ze zou hem er aan houden, maar hij vond het echt helemaal geen probleem om haar ook een massage te geven. Hij vond het best fijn om te doen. Hij voelde haar warme handen al snel over zijn huid glijden en hij ademde af en toe diep in. Het voelde heerlijk, hij ontspande helemaal en hij was weer compleet rustig. Van het voorval met Nathan was niets meer te merken. Hij had zijn ogen gesloten, maar na een tijdje opende hij ze weer en draaide hij zijn hoofd opzij om naar haar te kijken. 'Heb ik je vandaag al verteld hoe geweldig ik je vind?' Vroeg hij zacht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 19:47

Fay Fuego

Ze merkte hoe hij ontspande en glimlachend ging ze verder, zijn hoofd werd opzij gedraaid en hij keek haar aan. Hij vroeg haar of hij die dag al verteld had hoe geweldig hij haar vond, haar hart maakte een sprongetje.
“Nee...” Fluisterde ze zachtjes terug. Ze bracht haar gezicht dichterbij en zoende hem zacht en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 19:57

Koning Stephen Lahero

Ze kwam dichterbij en hij werd door haar gezoend. Hij ging op zijn rug liggen en hij trok haar meer naar zich toe, hij sloeg zijn armen om haar warme lichaam heen en hij bleef haar zoenen. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij voelde de stof van haar kleding bewegen onder zijn vingers. Langzaam gleden zijn lippen af naar haar hals en hij ademde diep in, daarna hield hij op. Dit was niet de bedoeling. Hij keek haar glimlachend aan en hij kwam iets overeind. 'Nou, jij bent aan de beurt. Doe je kleren maar uit en ga maar liggen...' Zei hij zacht tegen haar. Hij kon amper geloven dat Fay dit allemaal bij hem voor elkaar kreeg. Hij vond het allemaal geweldig met haar en hij genoot van elke minuut die hij samen met haar was. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 20:09

Fay Fuego

Ze werd tegen hem aangetrokken. Ze kroop bij hem weg en bleef hem zacht doorzoenen. Ze vond het heerlijk met hem zo samen, hij was nu zo rustig, zo lief... alsof al zijn zorgen even weer weg waren.
Na een tijdje kwam hij overeind en zei hij dat zij aan de beurt was, ze glimlachte daardoor. Ze moest haar kleding uittrekken. Ze ging staan en begon haar kleding uit te trekken, ze droeg geen jurk, daardoor duurde het even voor ze alles uit was.Uiteindelijk ging ze op haar buik op het bed liggen en keek ze Stephen met een lieve glimlach aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 20:14

Koning Stephen Lahero

Hij bleef geduldig staan wachten tot ze klaar was met het uittrekken van haar kleding. Ze ging op het bed liggen en hij staarde kort naar haar rug, daarna kwam hij bij haar zitten. Hij warmde zijn handen een beetje op door ze over elkaar te wrijven en daarna gleed hij zacht met zijn vingers over haar huid heen. Hij begon heel rustig, maar al snel begon hij haar spieren rustig te kneden en te masseren, zodat ze helemaal los zou komen. Dat was altijd goed, dus zou ze het nu ook vast heel erg fijn vinden. Hij ging zo een flinke tijd door, na een tijdje gleden zijn handen af van haar rug naar haar benen en ging hij daar verder. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 20:19


Fay Fuego

Ze genoot van alles wat Stephen deed, hij deed het zo fantastisch, zo heerlijk... Haar ogen hield ze gesloten en ze voelde zich helemaal relaxt en ontspannen.
“Heb ik je vandaag al vertelt hoe geweldig ik je vind?” Vroeg ze nu plagend aan hem, omdat hij net daarvoor dezelfde vraag aan haar had gesteld. Ze opende haar ogen en keek hem even met een glimlach aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 20:41

Koning Stephen Lahero

Hij kreeg een grijns op zijn gezicht door haar plagende opmerking en hij schudde zijn hoofd even. 'Jij bent echt heel erg, Fay. Verzin je eigen teksten...' Zei hij nu plagend tegen haar. 'Maar natuurlijk is het wel altijd heel erg fijn om te horen...' Zei hij daarna iets zachter. Zijn blik ging over haar lichaam heen en hij zuchtte diep. 'Trek je kleren maar weer aan, anders ga ik mijn eigen beloftes breken en dat wil ik niet...' Zei hij tegen haar, zijn stem klonk wat schor. Hij was nog veel te bang dat het fout ging, dat hij haar weer zou bevriezen, of misschien nog wel erger. Hij wist het niet. Anders had hij nu geen seconde geaarzeld, want ze lag wel he verleidelijk voor hem en dat kon hij amper weerstaan. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 14/10/2014, 20:43

Verena Stratton
Na enkele paarden bekeken te hebben en ook enkele getest, had ze het ideale paard gevonden. Ze liet het dier nog even staan in de stal en besloot te zien wat er in de tussentijd allemaal veranderd was. Ze liet Devlyn wat plekken zien. Devlyn ging daarna zijn eigen weg in het kasteel, terwijl Verena zelf naar buiten toe liep. Bij de trainingsvelden bleef ze kijken naar de mensen die aan het trainen waren. Ze wilde wel weten of ze alle oefeningen nog wel wist en herkende. Er waren toch wat verschillen tussen de trainingen van White en Black Castle.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 20:46

Fay Fuego

Ze was echt heel erg en moest haar eigen teksten verzinnen volgens Stephen. Ze grinnikte daardoor even zachtjes.
“Ik vind het leuk om je te plagen, maar ik meen het wel hoor.” Zei ze liefdevol tegen hem terug. Ze moest haar kleren weer aantrekken, anders ging hij zijn eigen beloften verbreken.
“Geen probleem.” Zei ze zacht en ze kwam overeind. Ze pakte haar kleding weer van de grond en begon zich zorgvuldig aan te kleden.
“Gaan we nu eindelijk trainen?” Vroeg ze plagend aan Stephen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 21:02

Koning Stephen Lahero

Hij keek met wat gepijnigde blik toe hoe ze haar kleren weer aan trok en hij zuchtte zacht. Dit ging nog wat worden vanacht. Ze vroeg of ze nou eindelijk gingen trainen en daardoor knikte hij langzaam. 'Ja, dat gaan we doen. Ik kan wel wat afleiding gebruiken nu...' Zei hij zacht tegen haar, met een glimlachje op zijn gezicht. Hij pakte haar even vast om haar gretig en verlangend te zoenen, maar hij bleef zichzelf er constant aan herinneren dat hij eerst betere controle over zijn krachten moest hebben voor ze dit weer deden. Hij pakte zijn overhemd vast en trok het aan, hij maakte de knoopjes dicht en met een glimlach op zijn gezicht keek hij haar weer aan. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 21:17

Fay Fuego

Hij kon wel wat afleiding gebruiken.
“Ik wil niet dat jij en Nathan tegen elkaar gaan vechten,dat gaat fout.” Zei ze duidelijk tegen hem. Ze werd gretig gezoend door hem en ze sloeg haar armen even om zijn nek om hem vol terug te zoenen. Daarna liet ze hem los en zodra hij zijn overhemd aan had, maakte ze de deur open en liep ze naar het trainingsterrein, ze keek af en toe achterom of Stephen haar nog volgde, ze vond het wel fijn dat het zo goed met hem ging.
Op het terrein keek ze naar Layka en Nathan. Ze zag heel duidelijk dat Layka afgeleid was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 14/10/2014, 21:25

Koning Stephen Lahero

Ze was heel erg duidelijk, ze wilde niet dat hij met Nathan ging vechten, want dat zou fout gaan. Hij knikte langzaam, hij zou het niet doen. Ze had waarschijnlijk gelijk. Hij wist dat hij meteen opgefokt zou zijn als Nathan iets tegen hem zou zeggen en hij wilde niet dat het fout ging. Hij liep achter haar aan naar buiten, hij af iemand bij het veld staan kijken die hij niet kende, maar het maakte hem niet zo veel uit. Hij keek even naar Nathan en Layka en hij ademde diep in. Hij kon gewoon voelen dat hij opgefokt raakte als hij naar Nathan keek, maar hij wist dat hij hier mee om moest kunnen gaan. Hij keek even opzij naar Fay. 'Wat wil je gaan doen?' Vroeg hij aan haar. Misschien wilde ze wel gewoon samen met hem oefenen, daar hoopte hij een beetje op. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 14/10/2014, 21:43

Fay Fuego

Ze ging eerst naar Layka toe. “Meisje, ga lekker naar Duke. Je werkt zo hard, het is niet nodig om vandaag ook te werken, hij heeft je nodig.” Zei ze zacht tegen haar. Layka keek haar dankbaar aan en zei dat ze morgen echt zou gaan trainen. Daarna liep ze naar de kamer die ze met Duke deelde.
Fay ging daarna naar Nathan.Ze legde haar hand op de schouder van Nathan.
“Wil je alsjeblieft Stephen niet meer zo uitdagen? Hij moet hier even doorheen...Daarna kan het wel weer, maar ik maak me echt een beetje zorgen om hem... hij is zo opgefokt elke keer...” Zei ze tegen haar vriend.
Daarna keek ze naar Stephen die vroeg wat ze wilde gaan doen.
“Kies maar. Ik heb een aantal opties. Helaas valt onze krachten bundelen af omdat Layka er niet is, dat wil ik ook nog proberen. We kunnen de ridders gaan trainen door onze kracht, ze ermee kennis laten maken. Ook zouden we tegen elkaar kunnen vechten als training. Aangezien ze uit mijn gebied komen, lijkt het me een goed idee als jullie samen tegen mij vechten.” Legde ze de twee mannen voor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 21 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum