Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 14:13

Fay Fuego

Ze viel al heel erg gauw in slaap doordat hij haar zachtjes streelde. Ze droomde die nacht heerlijk over hun bruiloft en fantaseerde over hoe het zou zijn met hem samen, hoe gelukkig dat ze zou worden van hem. Trouwen... nu klonk het echt als een sprookje voor haar, een sprookje dat ook echt uit zou komen. Het was fantastisch en ze sliep als een roosje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 14:17

Koning Stephen Lahero

Hij sliep heerlijk, maar zodra de zon op kwam werd hij wel wakker. Hij lag nog steeds met Fay in zijn armen en hij keek naar haar gezicht, ze zag er heel erg rustig uit zo en daardoor glimlachte hij. Hij staarde al snel naar het plafond en hij streelde weer met zijn vingers over haar huid heen, hij voelde zich eigenlijk ook heel erg goed. Het gaf hem veel vertrouwen dat ze nu overal samen uit leken te komen en dat had hij juist heel erg hard nodig. Dat was iets wat hem gelukkig maakte, waardoor hij steeds meer durfde los te laten. Het ging dan wel niet in één keer allemaal, maar het kwam wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 14:24

Fay Fuego

Zodra ze zacht wat op haar huid voelde, werd ze langzaam wakker, haar ogen opende ze met moeite en ze keek meteen in het gezicht van Stephen.
"Goedemorgen, knappe koning." Mompelde ze tegen hem en ze rekte zich lui even uit, ze gaapte en kroop daarna weer dicht tegen hem aan, hij was zo lekker warm. Ze streek zacht met haar vingers over zijn rug heen en knipperde met haar ogen om nog wat beter wakker te worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 15:04

Koning Stephen Lahero

Hij zag dat ze wakker werd, waardoor hij constant glimlachte. Ze zag er heel erg leuk uit zo, dat moest hij toegeven. Door wat ze zei werd de glimlach op zijn gezicht nog groter. Ze kroop nog dichter tegen hem aan en hij voelde haar vingers over zijn rug heen glijden. ‘Heb je lekker geslapen?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij zoende haar zacht in haar hals en hij keek haar daarna weer even aan. ‘Ik heb heerlijk gedroomd over jou…’ zei hij daarna. Hij trok haar bovenop zich en hij keek haar weer grijnzend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 15:54

Fay Fuego

"Zit je me een beetje uit te lachen, meneertje." Plaagde ze hem vrolijk toen ze zag dat hij de hele tijd glimlachte. Hij vroeg haar of ze lekker geslapen had en ze knikte. Daarna vertelde hij dat hij over haar gedroomd had en ze werd bovenop hem getrokken.
"Ik heb ook heerlijk over jou gedroomd..." Mompelde ze tegen hem. Ze streek langs zijn gezicht en zoende hem daarna zacht en liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 16:50

Koning Stephen Lahero

‘Niet zo minderwaardig over mij hé…’ zei hij lachend tegen haar. ‘Ik lach je niet uit hoor, helemaal niet zelfs, ik vind je geweldig,’ zei hij zacht tegen haar. Ze mompelde dat ze ook heerlijk over hem gedroomd had, waardoor hij zacht zijn lippen op die van haar drukte. Hij werd zacht en liefdevol gezoend en hij vond het echt heerlijk. Hij liet zijn handen over haar rug heen glijden en hij hield haar dicht bij zich. ‘Je bent echt de vrouw van mijn leven, Fay. Ik had het nooit gedacht, maar jij bent zo belangrijk voor mij geworden,’ zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 16:57

Fay Fuego

Hij lachte haar niet uit, helemaal niet zelfs, hij vond haar geweldig. En daardoor glimlachte ze liefdevol. Ze voelde zijn handen over haar rug en glimlachend streelde ze zijn gezicht.
Hij vertelde dat ze de vrouw van zijn leven was, hij had het nooit gedacht.
"Echt niet?" Ze hield haar hoofd daardoor wat schuin. "Ik heb vanaf het eerste moment al geweten dat we voor altijd samen zouden zijn." Fluisterde ze hem zachtjes toe.
"Wilde je het nu al doen, of wachten tot vanavond?" Vroeg ze nu doordringend aan hem, dan kon ze daar met haar eigen gevoel rekening mee houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 17:19

Koning Stephen Lahero

Ze had vanaf het eerste moment al wel gedacht dat ze samen zouden zijn, daardoor glimlachte hij weer, het klonk zo vreselijk lief. ‘Ik was er nog niet echt aan toe, denk ik…’ zei hij zacht tegen haar. Hij had er nog helemaal niet voor open gestaan toen, maar nu was dat anders. Nu was hij echt helemaal gek op haar en hij was dankbaar voor alles. ‘Zonder Chayenne waren we waarschijnlijk nooit op dat moment samen gekomen,’ zei hij tegen haar. Chayenne had het gewoon eerder doorgehad dan hij. Ze vroeg nu aan hem of hij het nu wilde of wachten tot vanavond. ‘Hm, het klinkt zo verleidelijk, maar laten we maar wachten tot vanavond,’ zei hij zacht tegen haar. Als ze de hele avond samen waren wilde hij het daarna waarschijnlijk juist meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 17:29

Fay Fuego

"Nee, klopt." Glimlachte ze liefjes toen hij aangaf dat hij er toen nog niet aan toe was, het kwam door Chayenne, zonder haar waren ze nooit op dat moment samengekomen.
"Het is echt een schatje en ze is vreselijk slim." Complimenteerde ze over zijn dochter.
Hij wilde liever wachten tot vanavond. Ze knikte daardoor en rolde weer van hem af, dan kon ze hem beter ook niet teveel uitdagen.
"Wat ga je allemaal doen vandaag?" Wilde ze van hem weten, ze glimlachte hem toe. Ze wilde weten of hij zich aan de regels zou houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 17:34

Koning Stephen Lahero

‘Vind ik ook,’ zei hij toen ze over Chayenne sprak. Hij had echt een geweldige band met haar en hij wilde dat ook graag zou houden, al geloofde hij niet dat dit nog kapot kon. Ze kwam weer van hem af en daardoor had hij het even moeilijk, het was zo makkelijk om nu gewoon toe te geven, maar daar zou hij vanavond enorm veel spijt van hebben en dat wilde hij niet. Ze wilde weten wat hij allemaal ging doen vandaag. Hij grijnsde een beetje daardoor, ze vroeg dit niet voor niets, dat was wel duidelijk. ‘Wil je samen trainen?’ vroeg hij nu ook. In zijn eentje zou hij binnen vijf minuten klaar zijn en daar zou ze niet zo blij mee zijn, waarschijnlijk. ‘Dan doen we dat eerst en ga ik daarna werken,’ zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 17:39

Fay Fuego

Hij vroeg haar om samen te gaan trainen en daardoor glimlachte ze breed.
"Dat lijkt me heel erg leuk." Klonk haar stem vrolijk en tevreden. Ze drukte een kus op zijn lippen om hem te laten zien dat ze er blij mee was. Daarna kwam ze uit bed.
"Maar eerst ontbijten, samen met Chayenne?" Vroeg ze aan hem. ze ging voor de kast staan en trok weer haar eigen simpele kleding aan die gemakkelijker zat bij het trainen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 17:42

Koning Stephen Lahero

Ze vond het duidelijk leuk en daardoor grijnsde hij even, hij vond het al meteen minder erg. Ze wilde eerst ontbijten en vroeg of dat samen met Chayenne zou zijn. ‘Ja, prima,’ zei hij daarop. Hij vond het geen probleem om samen met haar te eten, als ze al wakker was. Waarschijnlijk wel. Hij trok zijn kleding aan en hij knoopte zijn overhemd dicht, daarna haalde hij een hand door zijn haren heen. Hij trok wel een trui over de kleding aan, het was echt koud aan het worden en als ze buiten zouden trainen was dat nog eens erger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 17:50

Fay Fuego

"Een trui maakt je echt schattig." Ze kon het niet laten om te zeggen en het was ook nog eens echt zo. Hij was vreselijk knap, maar ook heel erg schattig zo. Ze zoende hem kort even en liep daarna de deur uit met de woorden dat ze Chayenne ging halen, ze klopte aan op de kamerdeur van Chayenne.
"Doe de deur maar open, maar pas op voor Tornado!" Werd er aan de andere kant geroepen. Fay fronste haar wenkbrauwen even en opende daarna de deur. De puppy sprong naar haar benen en begroette haar vrolijk. Fay glimlachte daardoor en zakte door haar knieën om het hondje even te aaien.
"Zullen we met z'n drieën ontbijten, Chayenne?" vroeg ze aan het meisje, Chayenne knikte hierdoor met een glimlach.
"Gaat het weer goed tussen jou en papa?" Vroeg ze nu, waarschijnlijk had Stephen het er dus over gehad met zijn dochter, Fay glimlachte breed.
"Heel erg goed." Ze gaf het meisje even een knipoog, daarna liepen ze samen, met de hond, naar beneden toe, naar de eetzaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 17:53

Koning Stephen Lahero

‘Schattig?’ herhaalde hij, alsof hij het niet goed verstaan had. ‘Woest aantrekkelijk mag ik hopen…’ plaagde hij haar even. Ze ging Chayenne halen en hij knikte, hij vond het allemaal prima. Hij liep naar de eetzaal toe en hij zag al snel Fay en Chayenne ook daar naar toe komen, natuurlijk liep Tornado er ook bij. Hij legde kort zijn hand op de schouder van Chayenne, daarna liep hij de eetzaal in en ging hij zitten. Hij was blij dat ze zo gek was met de hond, dat betekende dat hij dus wel een goede keuze had gemaakt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 12/11/2014, 18:00

Fay Fuego

Ze zag hoe Stephen zijn hand even op de schouder van zijn dochter legde, daardoor keek Chayenne hem met een grote glimlach aan. Fay en Chayenne gingen tegenover elkaar zitten, elk aan hun eigen kant van Stephen. De hond kreeg een bak met voer en water en zelf kregen ze ook te eten.
"Heb je wel kunnen slapen met Tornado?" Vroeg Fay aan Chayenne. Het meisje knikte.
"Ja, hij sliep bij mij in bed, hij was moe en ik ook." Grinnikte het meisje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 12/11/2014, 18:03

Koning Stephen Lahero

Hij begon te eten en hij hoorde hoe Fay vroeg of Chayenne goed had geslapen. Gelukkig was dat wel het geval. ‘Als hij je uit je rust houdt dan wil Fay wel voor hem zorgen,’ zei hij plagend tegen zijn dochter. ‘Dan kunnen wij gewoon lekker slapen,’ voegde hij er aan toe, hij keek met een grijns op zijn gezicht naar haar en daarna keek hij even naar Fay en nam hij een paar happen van zijn broodje. ‘Als je Nathan verteld dat je ook een hond hebt, wil hij je vast helpen met de opvoeding. Storm luistert ook heel goed,’ zei hij tegen zijn dochter, omdat hij het belangrijk vond dat ze het dier goed opvoedde.


-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=22
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum