Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 15:09

Koning Stephen Lahero

‘Wacht daar maar mee tot morgen, alsjeblieft…’ zei hij zacht. Waarschijnlijk zou er vanavond feest zijn en hij wilde niet dat er dan nog meer gedoe tussen hun was dan er nu al was. Want dat zou nog erger worden en hij wilde toch een beetje een leuke avond hebben. Hij werd door haar gezoend en ze vroeg of ze de jurk al aan moest trekken of niet. Hij trok haar lange shirt iets omhoog en zijn handen gleden over huid naar boven, hij haalde diep in. ‘Hou het nog maar even uit…’ zei hij zacht, zijn stem klonk ietwat schor maar er lag wel een plagende grijns op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 11/9/2014, 15:24

Felicia Erogate

Hij zei tegen haar dat hij nu niet weg zou gaan. Hij wilde haar niet zo achterlaten. Ze schudde in eerste instantie even haar hoofd. Maar toen hij verder sprak begon ze het anders in te zien. Hij vertelde haar dat niemand het haar kwalijk zou nemen als ze ooit voor haar eigen geluk zou kiezen, ze wist het niet. Daarnaast vertelde hij dat hij dat zou kunnen bereiken en dat ze zoveel in zich had. Alle woorden kwamen langzaam bij haar binnen, maar toen ze aankwamen verscheen er opnieuw een voorzichtige glimlach op haar gezicht "Ik waardeer het ontzettend, de manier hoe je met me omgaat, hoe je met praat..." Zei ze zacht tegen hem. Haar handen pakte voorzichtig zijn gezicht vast. "Maar voor nu kan ik het nog niet. Vier mensen in mijn leven en het kasteel waren alles wat ik was. Ik kan er niet een laten gaan. Misschienkan er een vijfde bij komen, maar in tegenstelling tot Stephen heb ik tijd nodig. Alsjeblieft, ga... Ik heb even tijd nodig. Ik waardeer je echt, maar voor nu verwarren mijn gevoelens voor jou me nog te veel. Laat me alsjeblieft even alleen om na te denken." Sprak ze oprecht tegen hem waarna ze hem los liet. "Het is al laat, morgen is er nog een dag."

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 15:29

Nathan Gerono

Nu had hij er vrede mee, hier kon hij het goed mee eens zijn en ze kon het goed verwoorden. ‘Maak je niet te druk, Felicia. Echt niet. Morgen heb je die bruiloft, of niet soms?’ vroeg hij zacht aan haar. Dan zou hij haar niet zien, waarschijnlijk kon hij het niet maken om mee te reizen. ‘Misschien kan ik met Stephen regelen dat ik mee ga, voor als er iets met de paarden gebeurt… dan ben ik in ieder geval in de buurt van Black Castle en zou je naar mij toe kunnen komen,’ stelde hij met een glimlachje voor. ‘Maar dat zien we morgen, nu lekker slapen. Hij liet zijn handen naar haar schouders glijden en hij masseerde ze voorzichtig zodat ze iets ontspande, daarna keek hij haar grijnzend aan. Hij drukte zijn lippen op haar voorhoofd. ‘Tot morgen, Felicia,’ zei hij zacht, met die woorden vertrok hij uit de kamer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 11/9/2014, 15:38

Felicia Erogate

Hij zei dat hij misschien mee kon gaan. "Graag." Antwoordde ze kort. Het zou een hele opluchting zijn als ze wist dat hij in de buurt zou zijn. Toen hij zachtjes haar schouders masseerde ontspande ze weer een beetje. Hij vertrok me de woorden dat hij haar morgen weer zou zien. Toen hij vertrokken was deed ze haar harnas uit. En in een kort shirtje viel ze uiteindelijk in slaap in een stoel. Het liefst wilde ze naar haar eigen kamer toe, dicht bij Chayenne in de buurt, maar ze had het vermoeden dat Fay daar al was met Stephen.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 15:40

Nathan Gerono

Hij voelde zich aardig goed, hij wist dat hij heel wat kon bereiken bij Felicia, het ging hem nu al heel goed af en ze leek er aardig van op te fleuren, daar deed hij het voor. Hij vond het heerlijk om mensen zo te kunnen helpen, zeker als het een erg leuke vrouw was. Ze leek het ook erg te waarderen, dat maakte het helemaal fijn. Hij liep naar huis, onderweg voegde Storm zich bij hem, de grote hond had zich duidelijk aardig vermaakt en daar was Nathan blij mee. Eenmaal thuis gaf hij het dier eten en dronk hij nog een wijntje, daarna ging hij toch echt naar bed toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 15:57

Fay Fuego

Ze moest er mee wachten tot morgen gaf hij aan. Ze zuchtte en knikte even langzaam.
“Ik weet wel dat het eigenlijk moet, maar ik weet niet of ik dat ook echt kan... Je weet dat ik altijd eerlijk ben en dat ben ik tegen haar niet geweest uiteindelijk.” Vertelde ze hem nu zacht. Ze voelde zijn handen onder haar shirt glijden en hij gaf aan dat ze de jurk nog even uit moest houden.
Ze begon weer wat te vlammen en keek hem doordringend aan. “Ik dacht dat we nu al weg moesten.” Zei ze nu zacht tegen hem, terwijl ze wel bleef staan. Ze legde voorzichtig haar handen op zijn schouders en streelde er zacht overheen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 16:00

Koning Stephen Lahero

Langzaam gleden zijn handen over haar warme huid heen en hij ademde diep in, hij luisterde wel naar wat ze zei en hij knikte langzaam. ‘Dat begrijp ik. Dat vind ik zo fijn aan je. Ik hou van eerlijkheid,’ zei hij zacht. ‘Als het niet anders kan, moet je met haar gaan praten. Maar het is niet netjes om daarmee de gebeurtenissen en het feest te verstoren en Jay zou het je kwalijk nemen, daar zit ik niet zo op te wachten…’ zei hij zacht tegen haar. ‘Maar misschien komt er een moment dat je even alleen met haar kunt praten, dan is het geen probleem,’ zei hij daarna. Ze zei dat ze dacht dat ze al weg moesten en hij keek haar grijnzend aan. ‘Is ook zo…’ zei hij zacht. Daarna zoende hij haar weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 16:05

Fay Fuego

Hij vond het een fijne eigenschap van haar en daardoor glimlachte ze breed naar hem en als het echt niet anders kon, dan moest ze met Felicia gaan praten, maar het was niet netjes om het daar te doen en het feest te verstoren. Jay zou het haar kwalijk nemen, daar zat hij niet op te wachten, maar misschien deed zich een moment voor dat ze even met haar kon praten.
“we zien het wel.” Zei ze zacht, ze sloot haar ogen bij de zoen en kreunend leunde ze na een tijdje tegen hem aan, haar lichaam trilde, zijn handen op haar huid, het voelde zo goed... Ze wilde dat hij door zou gaan, maar eigenlijk moest hij wel ophouden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 16:09

Koning Stephen Lahero

‘Ja, we zien het wel…’ zei hij zacht, zijn stem trilde lichtjes. Dit deed zo verschrikkelijk veel met hem, hij kende zichzelf zo helemaal niet meer. Ze kreunde en leunde tegen hem aan, hij wilde zo graag doorgaan, zijn vingers trilden op haar warme huid, maar uiteindelijk haalde hij diep adem en nam hij afstand van haar, al was aan zijn blik te zien hoe moeilijk hij het vond. ‘Kom, kleed je aan,’ zei hij, zijn stem klonk ietwat schor, hij kon er gewoon niets aan doen, hij wist niet waar dit opeens vandaan kwam, maar hij voelde zich weer alsof hij twintig was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 16:24

Fay Fuego

Ze knikte door zijn zachte stem, die trilde ook lichtjes, gelukkig nam hij uiteindelijk afstand van haar. Met haar blik verslond ze hem al zowat, voor haar was dat wachten ook vreselijk moeilijk, ze kon het niet en ze had dit ook nog nooit meegemaakt. Nog nooit zo vreselijk heftig. Ze moest zich aankleden zei hij. Ze knikte en streek even zacht langs zijn wang. Daarna verdween ze achter het schot en trok ze de prachtige jurk weer aan. Ze vlocht haar haren in en maakte daar een knot van, zo stond het netjes en toch heel mooi.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 16:27

Koning Stephen Lahero

Het koste hem zo veel moeite. Ergens dacht hij dat het een goed teken was, maar echt blij was hij er niet mee. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij staarde naar de grond. Hij trok de mouwen van zijn overhemd recht en daarna zuchtte hij zacht. Wat gebeurde er allemaal met hem? Ondanks dat hij hier echt voor gekozen had en dat hij er zeker voor zou gaan, twijfelde hij nog steeds een beetje aan zichzelf. Was dit wel de beste keuze die hij kon maken? Hij zou niet verder gaan met Felicia, dat zou hij niet kunnen, het was ook beter voor haar als hij dat niet deed, maar misschien moest hij alleen blijven. Als dit weer net zo liep, zou hij er nooit meer aan beginnen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 11/9/2014, 16:43

Felicia Erogate

Ze werd langzaam wakker door het zonlicht dat door het raam naar binnen toe kwam. Ze besloot om eerst een bad te nemen. Vervolgens haalde ze een prachtige rode jurk, verfijnd met kleine kristallen uit de koffer met spullen. Onderweg had ze vele geschenken gekregen, maar ze had zo haar favorieten. In deze jurk kwamen haar donkerbruine ogen nog beter uit. Haar haar stak ze op met een prachtige gouden speld die dezelfde verfijnde kristallen had als haar jurk. Ze maakte het helemaal af met de ketting en de armband. Nadat ze alles nog even had bekeken in de spiegel besloot ze om naar de eetzaal toe te gaan. Eenmaal daar nam ze plaats in haar oude stoel.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 16:48

Nathan Gerono

Hij was die ochtend heel vroeg begonnen en had al wat gewerkt, maar daarna had hij zich omgekleed en was hij naar het kasteel vertrokken. Hij wist dat het nog vroeg was en hij kwam vrij makkelijk binnen, omdat de wachters hem met Felicia gezien had en hij hier vroeger vaker kwam. Hij liep met zijn handen in zijn zakken gestoken naar de eetzaal toe, waar hij tegen de muur aan bleef staan. Zoals hij al verwacht had verscheen Felicia en hij grijnsde even. ‘Niet schrikken,’ zei hij, toen hij uit de schaduw tevoorschijn kwam en hij naar haar toe liep.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 17:37


Fay Fuego

Ze had totaal geen sieraden of andere spullen, toch gaf haar uitzonderlijke uiterlijk en de jurk haar al genoeg charme. De tatoeage op haar rug was ook vaag te zien, een klein stukje stak boven haar jurk uit. Zodra ze helemaal klaar was, kwam ze weer op Stephen af.
“Kom, je hebt vast honger.” Zei ze zacht tegen hem. Hij leek weer wat teneergeslagen te zijn, ze baalde ervan. Toch besloot ze er niet al te veel notie van te geven.


Kayton Erogate

Hij had een van zijn netste pakken aangetrokken en knoopte net het jasje dicht, hij keek met een glimlach naar Carmen. Hij had haar even laten liggen, waarschijnlijk gaf het kasteel waar ze hoorde haar toch rust. Nu liep hij op haar af en streek hij door haar haren heen.
“Wakker worden, schoonheid.” Zei hij zachtjes tegen haar en hij drukte een kus op haar voorhoofd.


Chayenne Latorche

Ze wist echt niet wat ze aan moest trekken, daardoor ging ze in haar pyjama naar de eetzaal toe waar ze haar moeder aantrof, ook Nathan was er weer.
“Mama, wat moet ik aantrekken?” Vroeg ze zacht aan haar moeder, ze steunde nog zo min mogelijk op haar voet.


Esmeralda Samira

Ze was echt door de dolle heen en had die nacht amper kunnen slapen, vandaag zou ze Koningin Esmeralda Fullbright worden en ze zag er echt vreselijk naar uit. Ze sprong bovenop Jay en begon hem te kietelen. Haar ogen straalden en twinkelden, ze had zich al een lange tijd niet meer zo onwijs goed gevoeld.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 18:10

Koning Stephen Lahero

Ze kwam naar hem toe en zei dat ze vast honger had, zijn blik ging over haar jurk heen. ‘Je ziet er zo ontzettend geweldig uit…’ zei hij zacht, een lichte glimlach speelde op zijn gezicht. Hij vond echt dat ze prachtig was, ze zag er zo mooi uit dat hij er meteen een stuk vrolijker van werd. Hij kwam overeind, hij had inderdaad wel honger. Hij pakte haar hand vast en hij kneep er zacht in, daarna drukte hij zijn lippen kort op haar wang. ‘Je bent gewoon geweldig..’ fluisterde hij.

Carmen Samira

Ze had heerlijk geslapen, terwijl dat normaal niet zo heel erg makkelijk ging. Met Kayton was het beter, maar toch. Ze werd ook pas wakker toen hij haar wakker maakte en ze knipperde langzaam met haar ogen om daarna snel overeind te komen. ‘Hoe laat is het?’vroeg ze aan hem. Het was een groot voordeel dat ze ook direct helemaal wakker was zodra ze opstond, dat scheelde heel erg veel.

Jay Fullbright

Hij schoot overeind toen Esmeralda op hem neer kwam en hij keek haar even wat beduusd aan, daarna schudde hij langzaam zijn hoofd en greep hij haar vast. ‘Jij bent echt een draak, Esmeralda,’ zei hij grijnzend tegen haar. Ze was duidelijk ontzettend vrolijk en ze stak hem vanzelf aan, al was hij dat ook wel. Hij voelde zich aardig goed, het ging ook goed, in zijn hoofd was het rustig en daar was hij blij mee. Soms wat minder, maar het meeste van de tijd voelde hij zich goed, al wist Esmeralda hem heel aardig in de hand te houden, ze bood hem precies wat hij nodig had en dat hielp enorm. Hij kwam overeind en zijn handen gleden kietelend over haar heen. ‘Misschien is het tijd om ons klaar te maken en niet om te klieren,’ plaagde hij haar daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 18:26

Fay Fuego

Ze was heel mooi volgens Stephen. "Kan het wel zo dan? Ik heb niet eens sieraden en dat hoort toch een beetje..." mompelde ze tegen hem terwijl ze hem diep in zijn ogen aankeek. Hik was echt heel leuk en zo vreselijk lief. Het was ook mooi om te zien hoe hij ineens vrolijk kon worden, alsof ze hem aanstak.
"Jij bent ook geweldig, niet jezelf onderschatten." Zei ze zacht en ze streek hem zacht in zijn nek.
"Kom, lekker eten." Ze kneep in zijn hand en nam hem mee de kamer uit.


Kayton Erogate

"Rustig maar, je hebt nog tijd zat." Glimlachte hij haar toe en hij kwam naast haar op het bed zitten, zijn lippen drukte hij op haar wang. "Ik kon alleen niet meer wachten, al sliep je wel heel lief, ik wilde zo weer tegen je aankruipen." Plaagde hij haar nu en hij keek haar vrolijk aan.
"Ik ben alleen zo benieuwd naar wat voor jurk je aantrekt." Zijn humeur leek echt niet te stuiten. Niets kon er tegenop.


Esmeralda Samira

Jay schrok en noemde haar een draak, ze grinnikte daardoor even en drukte haar lippen onstuimig op die van hem, ze zoende hem uitgebreid tot hij haar begon te kietelen, ze schoot overeind en lachte vrolijk.
"Ja, het is wel tijd om ons om te kleden, dat klopt, maar je bent nog maar heel eventjes mijn vriendje en daar moeten we ook van genieten!" Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 18:33

Koning Stephen Lahero

‘Dit is perfect zo, jij hebt geen sieraden nodig om mooi te zijn, je ziet er echt geweldig uit..’ zei hij zacht tegen haar. Hij was ook geweldig, hij moest het niet onderschatten. ‘Jij bent leuker dan dat ik ben, Fay,’ zei hij serieus tegen haar. Hij zoende haar zacht, maar daarna nam ze hem mee naar de eetzaal. Ze kneep in zijn hand en hij keek glimlachend opzij naar haar. Toen hij de eetzaal in kwam zag hij daar een paar bekenden. Chayenne stond er, Felicia zat aan tafel en ook Nathan zat er bij. Hoewel hij last had van gemengde gevoelens kwam er toch een glimlach op zijn gezicht te staan. Als het al iets met hem zou worden, zou hij dat leuk voor haar vinden. ‘Goedemorgen,’ zei hij zacht, duidelijk gericht op Felicia. Het was heel vriendelijk, heel lief, eigenlijk gewoon zoals hij was. Toch koos hij wel duidelijk voor Fay, maar dat maakte Felicia niet minder voor hem. Hij hoopte echt dat ze gewoon beste vrienden konden blijven. Hij knikte kort naar Nathan, daarna knuffelde hij Chayenne even, voorzichtig en met een glimlachje op zijn gezicht.

Carmen Samira

Kayton was duidelijk enorm vrolijk, het was grappig om te zien. ‘Je bent net een puber zo,’ zei ze plagend tegen hem. Ze had wel nog tijd zat, hij had gewoon niet kunnen wachten. Hij wilde weten wat voor jurk ze aantrok en daardoor grijnsde ze even. ‘Jij ziet er ontzettend goed uit,’ zei ze zacht tegen hem. Het was ook echt zo, al zag hij er altijd heel goed uit.

Jay Fullbright

Hij werd onstuimig gezoend, waar hij direct gretig in mee ging, waarschijnlijk zou hij dat altijd zo doen. Hij vond het heerlijk. Hij werd uitgebreid gezoend, maar ze stopte zodra hij haar terugpakte, wat hij eigenlijk wel jammer vond. Ze zouden zich wel om moeten kleden maar hij was nog maar even haar vriendje en daar moesten ze van genieten. ‘Kom maar, dan zal ik je eens laten genieten,’ zei hij uitdagend, direct trok hij haar bovenop zich en was hij degene die haar heftig zoende. Zijn handen gleden direct over haar lichaam heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 18:48

Fay Fuego

"Daar ben ik ook een vrouw voor." Plaagde ze hem nu met een knipoog aangezien ze er niet al te serieus op in wilde gaan dat was nu even niet nodig.
In de eetzaal waren al een paar mensen aanwezig, Chayenne knuffelde haar vader terug, ze zei hem vrolijk goedemorgen. Fay streek even door haar haren heen. Chayenne vroeg heel plagend of ze bij haar vader hadden geslapen, Fay schudde haar hoofd even door de brutaliteit van het meisje, ze wist het namelijk heus wel, maar moest nog even die bevestiging hebben. Daarna keek Fay naar Nathan, ze lachte naar hem.
"Nou, nou, wat ben jij vroeg zeg!" Plaagde ze hem omdat hij waarschijnlijk al gewerkt had voor hij naar het kasteel was gekomen. Daarna keek ze even naar Felicia. Ze wist niet eens wat ze tegen de vrouw moest zeggen, hoe ze het ooit kon uitleggen aan haar...
Ze ging zitten aan de eettafel.


Kayton Erogate

Hij leek volgens Carmen net een puber, daardoor knuffelde hij haar even. "Ik moet toch wat om me jong te blijven voelen?" Plaagde hij haar. Volgens Carmen zag hij er erg goed uit.
"Dank je, liefje, ik doe wel een beetje mijn best. Mijn kleinzoon gaat trouwen." Zei hij toch wel vol trots. Ja, hij was echt wel trots op Jay, dat hij zover gekomen was, het was heel knap van hun samen. Ze hielden elkaar goed in evenwicht.


Esmeralda Samira

Jay daagde haar uit en trok haar bovenop zich. Ze keek hem net zo uitdagend aan en zoende hem weer vol passie, ze was zo druk en zenuwachtig dat ze gewoon niet meer rustig aan kon doen. Ze zou nu ook niet zo heel erg gauw weer kalmeren, absoluut niet. Of ze moest heel moe worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 11/9/2014, 18:56

Felicia Erogate

Net toen ze een bediende om wat te eten te vragen verscheen Nathan naast haar. Ze was verbaasd hem hier te zien, maar ze schrok zeker niet toen ze zijn stem hoorde. "Goedemorgen, leuk je hier te zien." Zei ze op gepaste wijze tegen hem. Toen Chayenne in haar pyama naast haar verscheen, glimlachte ze direct naar haar dochter. "Goedemorgen schoonheid!" Was het eerste wat ze tegen haar dochter zei, waarna ze een kus op haar voorhoofd drukte. "Ik loop met je mee, ik weet eigenlijk niet welke je jurken je hebt liefje, maar dan kun je ze gelijk laten zien." Sprak ze op vriendelijke en zachte toon tegen Chayenne. Ze merkte ook op dat Chayenne haar voet nog steeds niet echt belastte. "En dan kijken we daar ook nog even naar." Zei ze overChayenne haar voet. Toen Stephen en Fay binnenkwamen betrok haar gezicht een beetje. Op het moment dat Stephen haar begroette verscheen er opnieuw een voorzichtige glimlach op haar gezicht. "Goedemorgen," Beantwoordde ze zijn begroeting waarbij ze kort even haar hand op zijn schouder neerlegde. Fay ontweek ze helemaal, al hield ze haar vanuit haar ooghoeken ook wel in de gaten, het was nieuw om haar in een jurk te zien en ze vermoedde dat het idee van Stephen kwam. Al snel richtte ze al haar aandacht weer op Chayenne. "Voor nu draag ik je dan maar even," Zei ze plagend tegen haar dochter, waarna ze haar zonder enige moeite optilde en richting haar slaapkamer liep. Felicia was sterker, dan dat wat ze ooit was geweest. Het kwam voornamelijk door de strenge training.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 19:08

Chayenne Lahero

Haar moeder wilde samen met haar gaan kijken naar welke jurken ze had en dan zouden ze iets moois uitzoeken. Ze knikte hevig, ze had namelijk zoveel dat ze het niet eens meer wist. Haar moeder wilde ook naar haar voet kijken.
"Oké." Zei ze daar zachtjes op.
Ze werd opgetild door haar moeder en grinnikend liet ze zich meevoeren.
"Ik heb veel te veel jurken, welke moet ik nou kiezen?" Zei ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van XxAuroraxX 11/9/2014, 19:27

Felicia Erogate

Voorzichtig zette ze Chayenne op bed neer. "Dat krijg je, als prinses. Wacht maar tot later, wanneer je niet meer uit je kleding groeit." Zei ze tegen Chayenne. Er zaten werkelijk prachtige exemplaren tussen. Uiteindelijk haalde ze een wat oudere, maar prachtige jurk te voorschijn. "Deze was van je tante, Candice...' Zei ze zachtjes. Ze legde de jurk naast Chayenne neer waarna ze verder keek. "Oke, oke, je hebt inderdaad te veel jurken. "Welke kleur wil je?" Vroeg ze Chayenne uiteindelijk maar, zodat ze een formele jurk voor de bruiloft uit kon zoeken.

XxAuroraxX

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 24-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 19:34

Koning Stephen Lahero

Hij keek even naar Felicia, hij was zo blij dat ze zo tegen hem deed want hij gaf echt heel erg veel om haar en hij wilde zo graag goed met haar om kunnen gaan. Ze ging met Chayenne weg, hij zag dat Nathan even naar Fay grijnsde en daarna meeliep met Felicia en Chayenne. Chayenne stelde nog een brutale vraag waardoor hij haar wat streng aankeek, maar verder liet hij het maar. Hij ging bij Fay aan tafel zitten en hij pakte even kort haar hand vast, meer deed hij niet, want daarna pakte hij al wat te eten en hij zou nooit meer doen als er andere mensen in de buurt waren. Nathan liep wel mee met Felicia, maar bleef netjes op de gang wachten. 

Jay Fullbright

'Je bent wel erg vrolijk hé...' Zei hij grijnzend tegen haar. Ze zoende hem zo vol passie dat hij daarna even bij moest komen. Hij bleef haar vasthouden en hij keek haar even aan. 'Wat wil je? Als je zo doorgaat kan ik echt niet tot vanavond rustig wachten, maar we hebben amper tijd...' Zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij vond het leuk, dat was duidelijk. Het was zo heerlijk met haar en hij vermaakte zich dan ook altijd heel goed. Esmeralda kon hem vreselijk uitdagen, maar dat was ook gewoon heel leuk. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 20:00

Chayenne Lahero

Haar moeder haalde een jurk uit de kast die ze nog nooit had gedragen. Hij was een beetje ouderwets vond ze, haar moeder vertelde dat deze jurk van Candice was geweest. Door haar lessen wist ze dat het de zus van haar moeder was.
"Hoe was Candice? Was ze lief?" Wilde ze van haar moeder weten, ze glimlachte. Haar moeder wilde weten welke kleur ze wilde.
"Dezelfde kleur als jij!" Zei ze nu tegen haar moeder, ze stond echt weer open voor de vrouw en ze vond haar heel lief en veel leuker dan vroeger. Het was nu echt een moeder, Carmen had ook zo voor haar gezorgd, al had Carmen minder interesse in mooie jurken en zij en haar moeder wel. Nathan was er nu ook bij en in het bijzijn van de man was ze wat stiller toen hij zich bij hun voegde.


Fay Fuego

Het deed haar echt pijn dat Felicia haar geen blik waardig gunde, ze zat stil aan tafel en moest eerlijk bekennen dat ze er op deze manier steeds minder zin in kreeg. Stephen pakte haar hand even vast, maar ze had meer de behoefte om in tranen uit te barsten dan om naar hem te glimlachen. Het viel haar heel erg zwaar.


Esmeralda Samira

Jay vroeg aan haar wat ze wilde, ze hadden niet zo heel erg veel tijd meer.
"Ik weet het, ik ga me omkleden en ervoor zorgen dat ik er zo goed uitzie dat je alleen maar ja kan zeggen als aan je word gevraagd of je met me wilt trouwen." Ze bedoelde het allemaal puur plagend, het was leuk om Jay te plagen, ze kwam langzaam van hem af.
"Layka wilde me helpen, dat zei papa, volgens mij durft ze het niet zelf te vragen, ik doe het ook veel liever met haar dan alleen..." Fluisterde ze Jay nu toe, op deze dag dacht ze extra aan haar moeder en aan Leroy.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 11/9/2014, 21:16

Nathan Gerono

Hij keek met een glimlachje op zijn gezicht naar Chayenne en Felicia, hij merkte dat het meisje stil werd door hem, daardoor besloot hij dichter naar haar toe te komen. Hij keek naar haar voet en daarna keek hij op naar haar. ‘Ik hoorde al dat er iets met je gebeurd was… kan je al een beetje vechten? Net zoals je moeder?’ vroeg hij met een glimlachje op zijn gezicht aan haar. Hij keek even op naar Felicia en daarna keek hij met een ietwat uitdagende blik naar Chayenne. ‘Je moet maar niet op mij letten hoor, ik ben hier alleen maar om je moeder weer gelukkig te maken,’ zei hij zacht, fluisterend en op plagende toon tegen haar. Waarschijnlijk hoorde Felicia elk woord dat hij zei, maar dat maakte hem niet uit, ze mocht het best horen.

Koning Stephen Lahero


Fay zei niets tegen hem, dus liet hij haar hand los en keek hij even opzij. Met moeite wist hij een stuk brood door te slikken en hij ademde langzaam in. Wat was er aan de hand? Deed hij iets verkeerd? Was het niet goed genoeg dat hij haar hand vast pakte? Hij wist dat hij niet direct zo erg aan alles moest twijfelen, maar het ging automatisch. ‘Wat doe ik verkeerd?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij snapte niet dat dit altijd zo ging. Wat deed hij toch?

Carmen Samira

Ze werd door hem geknuffeld en schudde haar hoofd door wat hij zei. ‘Er is veel meer dat je kunt doen. Trainen ofzo,’ zei ze plagend tegen hem. Hij zei vol trots dat zijn kleinzoon ging trouwen en daardoor grinnikte ze even. ‘Ja, dat had ik nog niet door,’ zei ze opnieuw plagend. Ze haalde een hand door haar haren heen en ze kwam daarna overeind om zich ook klaar te maken.

Jay Fullbright

Ze wist het, ze kwam ook meteen van hem af. Ze ging er voor zorgen dat ze er zo goed uit zag dat hij niet anders kon dan ja zeggen. ‘Je bedoeld dat je er zo goed uit gaat zien dat ik de hele dag maar aan één ding kan denken. Aardig is dat…’ zei hij grijnzend tegen haar. Hij was er verschrikkelijk gevoelig voor, maar Esmeralda was dan ook gewoon prachtig. Layka wilde haar helpen, dat had ze liever. Hij knikte langzaam, hij begreep het wel. ‘Het is logisch, ik snap dat je het fijn vindt.. je moet het gewoon doen, volgens mij is ze hartstikke lief,’ zei hij glimlachend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 11/9/2014, 21:37



Fay Fuego

Stephen vroeg wat hij verkeerd deed. “Ach schatje, jij doet helemaal niets verkeerd.” Zei ze nu oprecht tegen hem, ze pakte zijn hand weer beet en keek hem doordringend aan.
“Ik zit er alleen heel erg mee dat Felicia zo kil tegen me is... Ik vind het heel erg moeilijk om mee om te gaan. Ik voel me ook zo vreselijk schuldig...” Legde ze hem op zachte toon uit. “Je moet niet altijd denken dat iets jouw schuld is, er zijn zoveel factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik me even iets minder voel.” Glimlachte ze nu.



Kayton Erogate

“Doe nou eens leuk mee.” Lachte hij haar nu toe en hij gaf haar zacht een duwtje. Ze stond eindelijk op om zich aan te kleden. Hij ging op zijn rug liggen op het bed en wachtte rustig af tot ze klaar zou zijn, hij liet haar maar even haar gang gaan, hij hoorde het wel wanneer ze klaar was.


Esmeralda Samira

“Daar heb je toch helemaal geen tijd voor om over na te denken? Gekkie.” Plaagde ze hem nu. “Vanavond, vanavond is het zover.” Fluisterde ze tegen hem. Ze sloeg haar armen nog even om hem heen. Hij vond het wel logisch dat ze het fijn vond als Layka haar hielp. Volgens Jay was ze ook hartstikke aardig.
“Ja, ik denk het ook wel, ik heb haar alleen nog geen kans gegeven... misschien wordt dat eens tijd.” Zei ze nu met een kleine glimlach.
Haar jurk had ze in de kamer van Layka liggen, zodat Jay hem van te voren absoluut niet te zien kreeg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 20 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum