Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/9/2014, 19:43

Koning Stephen Lahero

‘Wat vond hij er van?’ vroeg hij zacht aan Fay, omdat hij wist dat ze niet voor niets bij Nathan geweest was. Ze was er om te vertellen dat ze niet meer bij hem zou slapen. ‘Nee, ik heb ook niet heel veel geslapen, ik maak mij een beetje zorgen,’ zei hij eerlijk tegen haar, wel met een glimlachje op zijn gezicht. Ze bedankte hem en zei dat ze haar best deed, daardoor glimlachte hij tevreden. ‘Dat weet ik,’zei hij daarna. Er kwam een wachter naar hem toe met het nieuws dat Kayton en Carmen hier waren, hij kwam direct overeind. ‘Ik zie je zo weer,’ zei hij tegen Fay, heel kort raakte hij haar hand aan, daarna liep hij naar de stallen toe, waar hij inderdaad Kayton met Carmen zag praten. Hij ademde langzaam in en liep daarna naar ze toe. Hij begroette ze vrij kort, daarna richtte hij zijn aandacht op Kayton. ‘Kan ik even alleen met je praten?’ vroeg hij aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/9/2014, 20:02

Fay Fuego

“Hij wilt je graag leren kennen en wenst ons veel geluk.” Sprak ze met een brede glimlach tegen hem. Ze vond het echt fijn dat Nathan er zo over dacht. Hij had ook niet zo heel erg veel geslapen en hij maakte zich een beetje zorgen.
“Het is ook nog een beetje vreemd.” Zei ze zachtjes tegen hem. Ze hoorde dat er twee mensen aan waren gekomen en Stephen veerde meteen op. Ze herkende ook ergens de naam Kayton, maar ze wist niet precies waarvan.
“Tot zo...” Fluisterde ze. Ze voelde de aanraking en ze huiverde even, het liefste ging ze hem achterna en zoende ze hem, maar ze draaide zich toch weer om. Ze zou zich douchen en wat nettere kleding aantrekken.


Kayton Erogate

Hij had het er nog even met Carmen over wat het zou kunnen zijn, maar Stephen kwam al op hem af en vroeg of hij even alleen met hem kon praten. “Natuurlijk, Stephen.” Knikte hij. Hij drukte zijn lippen nog even zacht op de wang van Carmen. “Tot zo.” Zei hij zacht tegen haar, daarna ging hij met Stephen mee naar de werkkamer.
“Hoe gaat het met je, Stephen?” Wilde hij graag van de man weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/9/2014, 20:13

Koning Stephen Lahero

Hij dacht nog na over wat Fay gezegd had, maar hij liep wel met Kayton naar zijn werkkamer. Kayton vroeg hoe het met hem was. 'Het gaat wel...' Zei hij zacht tegen Kayton. 'Ik zal maar meteen zeggen waarom ik je wilde spreken. Ik heb iemand ontmoet en ik... Zelfs als Felicia terug komt denk ik niet dat het ooit nog goed komt...' Zei hij zacht, heel eerlijk. 'Maar ik wil dit niet opgeven. Ik wil koning blijven en ik wil dat ook als ik met iemand anders ben. Ik kan dat alleen niet afdwingen, zo ben ik niet... Ik wil het eerlijk met jou overleggen. Chayenne zal het krijgen zodra ze er klaar voor is en ik het niet meer kan. Maar ik wil niet dat alles veranderd als blijkt dat Felicia tóch wel weer terugkomt... Ik voel mij alleen nu al heel erg schuldig...' Zei hij zacht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/9/2014, 20:24

Kayton Erogate

Stephen gaf aan dat het wel ging en daarna ging hij meteen van start, hij vond het altijd wel heel erg fijn dat de man zou eerlijk was. Hij had iemand anders ontmoet, het verbaasde Kayton niets, Stephen was een leuke man.
“Ik begrijp het wel, ze heeft mij ook enorm teleurgesteld door te gaan zonder wat te zeggen. Het zou niets voor haar zijn, maar ik weet dat ze op dit moment niet zichzelf is... ze lijkt zo erg op haar moeder... ze lijkt zo sterk, maar toch heeft ze heel erg veel begeleiding nodig. Ik zag al langer dat het fout was en vooral Chayenne leed er heel erg onder.” Zei Kayton zacht.
“Ik wil het kasteel niet terugnemen, het is voor jou, Stephen, je doet het fantastisch, ook al valt het je zwaar zonder Felicia. Daarbij ben je ook nog een goede vader voor Chayenne. Waar is ze eigenlijk? Meestal komt ze enthousiast naar me toe.” Sprak Kayton met een glimlach.
“Ik weet zeker dat je Chayenne voorbereid op een goede toekomst, al zou Felicia het kasteel terug willen, het zal niet gaan. Dan zal ik daar ook een stokje voor steken.” Zei hij wijs.
“Ik hoop alleen wel dat je die vrouw die je ontmoet hebt, niet alleen wat vindt omdat je al zo lang alleen bent geweest. Je hebt natuurlijk ook met je dochter te maken, wat vind zij van die vrouw?” Klonk zijn stem nu al weer een stuk zachter.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/9/2014, 20:43

Koning Stephen Lahero

Hij luisterde naar Kayton en hij keek duidelijk opgelucht zodra de man uitgesproken was. Het was echt een enorme opluchting. Het kasteel was van hem. Hoewel het eigenlijk al zo geweest was, voelde dit toch heel anders en misschien was hij er stiekem ook wel een beetje trots op. ‘Oh, ja, Chayenne heeft een zwaard in haar voet laten vallen…’ zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen hem. Zelfs als Felicia het kasteel terug wilde nemen, zou dat niet gebeuren. Kayton zou daar een stokje voor steken. Hij hoopte alleen wel dat de vrouw die hij ontmoet had niet alleen interessant was omdat hij zo lang alleen was geweest. ‘Mijn dochter vind haar geweldig, ik heb er zelf nog een beetje moeite mee. Ik vind haar erg leuk, maar ik wil niets overhaasten. Ik vind het lastiger dan ik ooit gedacht had…’ zei hij eerlijk. ‘Maar ik ben heel blij dat je dit tegen mij zegt, Kayton. Het lucht enorm op…’
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 01:26

Kayton Erogate

Chayenne had een zwaard in haar voet laten vallen en Kayton schudde zijn hoofd even. "Oh, oh, oh.... niet ernstig, hoop ik?" Vroeg hij aan Stephen, maar de manier waarop hij het zei, liet hem al denken dat het wel meeviel.
Stephen gaf eigenlijk het enige antwoord wat hij goedkeurde. Hij knikte met een glimlach.
"Dat doe je heel goed, jongen, ik ben trots op je. Ik zou haar alleen wel heel erg graag willen ontmoeten...." gaf hij aan, hij was heel erg nieuwsgierig en vroeg zich af of deze vrouw wel echt aan zijn dochter kon tippen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 01:32

Koning Stephen Lahero

'Nee, niet heel ernstig, gelukkig. Ze zal nu alleen wel doorhebben dat een zwaard geen speelgoed is en dat ze er echt voorzichtig mee moet zijn, maar dat kan geen kwaad...' Zei hij glimlachend. Daarna had Kayton het weer over Fay, dat liet hem bijna automatisch glimlachen. Helemaal omdat Kayton zo duidelijk zei dat hij trots was. Dat deed meer met hem dan hij liet zien, maar het deed hem echt heel erg goed. Kayton betekende toch wel veel voor hem. Hij wilde Fay wel graag ontmoeten. 'Oh, dat is geen probleem hoor, ze zal wel ergens in het kasteel rondhangen, denk ik...' Zei hij. Ze zou vast in de buurt zijn. Hij liep naar een wachter toe en gaf aan dat hij Fay graag hier wilde hebben, hij wist eigenlijk wel zeker dat ze het leuk vond als hij haar aan Kayton voor zou stellen. Dat liet toch zien dat dit voor hem niet niks was. 'Ik vind het wel jammer dat jullie niet meer hier wonen, al begrijp ik het wel...' Zei hij tegen Kayton met een glimlachje op zijn gezicht. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 01:42

Kayton Erogate

"Als zij ooit een man krijgt, zal hij zijn handen vol aan haar hebben." Lachte Kayton om zijn kleindochter die zich gelukkig niet al te erg had bezeerd. Hij vroeg nu aan een wachter of de vrouw gehaald kon worden, hij zag duidelijk aan Stephen dat hij het waardeerde en op prijs stelde.
"Ik wilde jullie morgen meenemen naar black castle als het kan, dan kunnen jullie de bruiloft ook bijwonen die overmorgen zal plaatsvinden. Maar dan kan je ook meteen zien waar ik mee bezig ben. Ik weet dat ik je kan vertrouwen en dat je me niet teleur zou stellen, daarom is het voor mij van belang dat het op black castle net zo gaat, dan pas kan ik terug komen en trouwen met Carmen. Dan zal ik ook hier blijven, want dit zal altijd mijn thuis zijn." Vertelde Kayton uitgebreid aan de jongen.
Er werd nu op de deur geklopt en Fay stapte binnen, ze droeg een simpele zelfgemaakte rok met een blouse erboven. Het was beter dan die stinkende kleding waarin ze trainde, gelukkig was ze net schoon en aangekleed toen de wachter haar kwam halen, haar nog natte haar zat in een strakke knot.
Ze keek even met een gelukkige glimlach naar Stephen om vervolgens haar hand uit te steken naar Kayton, er werden namen uitgewisseld en ze glimlachte vriendelijk naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 01:50

Koning Stephen Lahero

'Waarschijnlijk wel, maar ze is geweldig, dus ze vind wel iemand die daar mee om kan gaan,' zei hij glimlachend en trots over zijn dochter. Chayenne zou altijd zijn kleine meisje blijven en hij zou haar altijd beschermen zo goed als hij dat kon. Hij was zo blij met haar. Kayton had het over Black Castle en Stephen knikte langzaam. Pas als daar alles op orde was kon Kayton terugkomen, maar dit zou toch altijd thuis blijven voor hem. Het liet Stephen glimlachen, hij begreep het wel. Kayton wilde dus dat ze mee kwamen naar de bruiloft en kroning, hij knikte langzaam. Meteen twijfelde hij of hij Fay ook mee moest nemen. Dan was ze namelijk wel meteen zijn partner. Hij zou het overleggen met haar. Er werd op de deur geklopt voor hij op Kayton kon reageren en Fay kwam binnen. Zijn blik ging kort over haar heen en daarna glimlachte hij naar haar. Ze stelde zich voor en hij bleef naar Kayton kijken, daarna keek hij haar weer aan. Hij vond het duidelijk nog lastig om met deze situatie om te gaan, het voelde niet zo natuurlijk en erg ongemakkelijk voor hem, waarschijnlijk omdat hij niets gewend was. Daarom vond hij dingen al snel ongemakkelijk en niet netjes. 
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 7/9/2014, 07:26

Verena Stratton
Ze merkte een bepaalde gespannen sfeer in de gang, of ze was zelf absoluut niet ontspannen toen ze Duke in het oog kreeg. Duke zei wat, maar enkel tegen Devlyn, waardoor ze wat vragend naar Duke keek. 'Wat ga je uitleggen?' vroeg ze, op een normale toon. Ze wilde geen ruzie zoeken.
Devlyn stond wel op, maar twijfelde wat met weglopen door de vraag die zijn moeder stelde. Of eigenlijk meer door de spanning die er hing. Ondanks dat hij geen heel klein jongetje meer was, leek hij zo wel weer een paar jaar jonger in gedrag. Bang om iets verkeerd te doen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 10:54

Kayton Erogate

Hij vond het heel erg leuk dat Stephen zo trots over zijn dochter sprak. Kayton knikte met een brede glimlach. "Ze heeft nog tijd genoeg." Zei hij glimlachend.
"Je mag van mij die vrouw best meenemen, ik denk dat Jay dat ook wel goed vindt." Hij zag de twijfels namelijk bij Stephen.
Fay had een hekel aan de stilte die viel. "Dus u bent dan eigenlijk de vader van Felicia?" Vroeg ze nu aan hem. Hij knikte.
"En wat vindt u ervan dat ik er nu ben?" Klonk haar stem zachtjes, maar niet echt onzeker. Ze keek even op naar Stephen.
"Zolang jullie elkaar leuk vinden en Chayenne het goed vind, dan is het voor mij eigenlijk geen enkel probleem." Legde hij aan haar uit. Haar ogen twinkelden en ze ging wat dichter bij Stephen staan. Heel voorzichtig sloeg ze haar arm om zijn middel, oh ze vond hem echt fantastisch. Ze had een dromerige en vrolijke blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 11:28

Koning Stephen Lahero

Volgens Kayton had Chayenne nog tijd genoeg, daar dacht hij zelf precies zo over. Hij zou haar alle tijd geven om nog te kunnen genieten van haar leven, om haar alles te leren wat ze nodig zou hebben. Ze was ook nog hartstikke jong, maar hij wist dat het goed zou komen. Van Kayton mocht hij haar best meenemen, dat vond Jay ook wel goed. Het was fijn dat Kayton het aangaf, maar aan de andere kant wist hij niet of hij het zelf wel wilde. Het was direct zo vreselijk officieel als hij Fay meenam, iedereen zou het weten. Hij wist niet of hij daar nu al aan toe was. Fay vroeg of Kayton de vader van Felicia was, waardoor hij opkeek. Ze wilde weten wat hij er van vond dat ze er nu was en Stephen glimlachte zwakjes. Zodra ze haar antwoord kreeg kwam ze dichter naar hem toe, waardoor hij haar onderzoekend aankeek. Ze sloeg voorzichtig haar arm om zijn middel heen, waardoor hij zich opnieuw even heel ongemakkelijk voelde, maar het werd snel beter. Zijn houding was ietwat ijzig, hij had altijd geleerd dat je dit niet deed waar iemand bij was en hoewel hij wist dat Kayton het geen probleem zou vinden, was het lastig om dat gevoel los te laten. ‘Bedankt dat je wilde komen, Kayton. Heel erg bedankt,’ zei hij zacht tegen hem, omdat het hem echt goed had gedaan.

Duke Samira

Hij keek opzij naar Verena en hij haalde langzaam adem. ‘Wat denk je zelf?’ vroeg hij aan haar, omdat hij het echt een achterlijke vraag vond. Dacht ze dat hij uit ging leggen hoe je moest lopen? Hoe je een boog maakte? Natuurlijk niet. Hij ging vertellen hoe alles zat, omdat het gedaan moest worden en dit zo niet langer door kon gaan. Ook niet voor Devlyn. Hij keek naar de jongen en hij glimlachte zwakjes naar hem. ‘Misschien moet je moeder het maar vertellen, jongen. Dat is beter. Als je daarna nog vragen hebt kan je naar mij toe komen,’ zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 12:32

Kayton Erogate

"Geen dank Stephen, ik ga mijn kleindochter even opzoeken en zeggen dat ze een mooie jurk moet uitkiezen als we Jay en Esmeralda gaan opzoeken." Glimlachte hij Stephen toe. Hij legde heel even zijn hand op zijn schouder en knikte naar Fay. Daarna vertrok hij.
Fay keek nu naar Stephen en haalde haar arm weg, ze zuchtte diep en keek hem aan.
"Als je het niet wilt, dan moet je het zeggen. Dan kappen we er gewoon mee." Zei ze heel duidelijk en zelfs wat scherp tegen hem. Het kwam ook omdat Nathan zijn twijfels had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 12:35

Koning Stephen Lahero

Kayton vertrok weer en opeens viel Fay tegen hem uit, waardoor hij haar wat geschrokken aankeek. ‘Waar heb je het over?’ vroeg hij meteen. Hij begreep duidelijk helemaal niets van haar. ‘Denk je dat ik dit niet wil? Denk je dat ik net met de vader van mijn verdwenen vrouw heb gesproken over het kasteel omdat ik dit niet wil?’ vroeg hij, langzaam maar zeker begon zijn stem te trillen van woede, wat niet vaak gebeurde. Hij begreep haar gewoon niet, hij begreep totaal niet wat hij fout had gedaan en daar kon hij niet tegen. ‘Misschien moet jij het zeggen als jij het niet wilt, niet andersom,’ zei hij tegen haar, met die woorden vertrok hij uit de kamer. Dit was veel te heftig in één keer en daar kon hij niet mee omgaan. Hij was dit niet gewend, hij was gewend dat alles rustig ging. Te rustig misschien, te afstandelijk, maar hij wist echt niet hoe hij hier mee om moest gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 12:46

Fay Fuego

Hij leek geschrokken en zich niet echt bewust van wat hij fout deed. Hij vroeg waar ze het over had en daarna viel hij naar haar uit dat als ze dacht dat hij het niet wilde, waarom hij anders met Kayton erover had gepraat.
“Dat begrijp ik allemaal wel maar...” Ze werd alweer onderbroken door hem. En ze keek hem ontstelt aan door zijn woorden.
Ze liep hem achterna en pakte zijn arm beet.
“Stephen, ik heb het er alleen maar over dat je zo afstandelijk doet... Daarbij... ik wil gewoon weten of je het wel echt wilt. Ik wil het dolgraag, ik ben smoorverliefd op je, Stephen en ik wil ook geen ruzie met je maken... echt niet.” Zei ze zachtjes tegen hem en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 12:50

Koning Stephen Lahero

Hij had verwacht dat ze het zou laten en dat hij haar vanavond wel weer zou zien, maar ze bewees het tegendeel door hem vast te pakken en tegen te houden. Hij keek haar doordringend aan en hij ademde diep in terwijl hij luisterde naar wat ze zei. ‘Ik ben zo afstandelijk, Fay. Dat is hoe ik ben, hoe ik ben opgevoed en hoe ik altijd heb moeten zijn.’ Zei hij kort tegen haar. Hij waardeerde het echt niet dat ze zo tegen hem uitgevallen was, want als dat nu al zo begon, kon hij dit nooit volhouden. Bij Felicia had hij ook altijd het gevoel gehad alles fout te doen, dat kon hij niet nog eens aan. Dan was hij liever helemaal alleen, voor altijd. Ze wilde weten of hij dit wel echt wilde, zij wilde het wel, ze was smoorverliefd op hem. Ze wilde geen ruzie maken. ‘Ik wil dit, Fay. Ik laat het alleen op een andere manier merken dan jij dat doet. We komen waarschijnlijk uit een totaal ander gezin, uit een totaal andere omgeving en we zijn totaal anders opgevoed. Ik geloof wel dat het goed komt, maar wat jij afstandelijk vindt, is voor mij normaal.’ Zei hij tegen haar. Hij had wel het idee dat Fay in staat was om hem te ontdooien en er voor te zorgen dat hij er makkelijker mee om zou kunnen gaan, maar nog niet nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 12:57

Fay Fuego

Toen hij het uitlegde, liet ze hem langzaam los. Ze knikte even. “Dan begrijp ik het, het spijt me Stephen... ik ben gewoon heel erg enthousiast en ik wil het liefste aan de hele wereld laten zien dat we vanaf nu eigenlijk bij elkaar horen.” Zei ze weer tegen hem. Hij wilde het wel, dat gaf hij duidelijk aan.
“Je weet nu al veel meer van mij, omdat ik er gewoon wat opener in ben, maar ik wil ook graag wat meer van jou weten, zodat ik je kan begrijpen...” Dat wilde ze heel erg graag, ze wilde begrijpen wat er in hem omging zodat ze daar in een handige manier mee om kon gaan.
“Ik zal je weer met rust laten.” Knikte ze nu, ze glimlachte heel even om aan te geven dat ze het niet erg vond en liep daarna weer naar de bibliotheek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 13:00

Koning Stephen Lahero

Ze liet hem los en ze leek het te begrijpen, daar was hij blij mee, hij ontspande ook direct weer een beetje. Hij wilde ook geen ruzie, zeker niet. Hij had er een hekel aan. Ze wilde ook graag wat meer van hem weten, zodat ze hem kon begrijpen. Dat ging een probleem worden. Het was altijd een probleem geweest tussen hem en Felicia en waarschijnlijk zou dat nu weer zo zijn. Hij vond het totaal overbodig om over zichzelf te praten en het koste hem dan ook de grootste moeite. Misschien kwam het nog wel. Ze zei dat ze hem weer met rust zou laten, maar ze glimlachte nog wel, waardoor hij hetzelfde deed. Hij zag haar naar de bibliotheek lopen en hij haalde nog een paar keer diep adem, daarna liep hij naar de kamer van Chayenne en klopte hij aan, misschien was Kayton hier ook nog wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 13:04

Kayton Erogate

Hij was bij zijn kleindochter op bezoek gegaan en ze was echt heel blij dat ze hem weer zag, ze sprong op een been naar hem toe en hij omhelsde haar.
“Hoi lieverd.” Zei hij met een grote glimlach, het deed hem altijd goed om zijn kleinkinderen te zien, vooral Chayenne was echt een zonnetje, terwijl hij ook echt heel erg graag bij Jay was, maar de jongen was al zoveel ouder.
Hij vertelde dat ze morgen naar Black Castle zouden gaan voor de trouwerij en kroning van Esmeralda en Jay. Ze reageerde er vrolijk op en zei dat ze meteen een mooie jurk zou zoeken.
Ze zat er alleen een beetje mee dat ze niets met haar voet kon, eigenlijk alleen maar kleine stukjes lopen.
“Ik zal ervoor zorgen dat je een hele mooie stoel krijgt, meisje, speciaal voor jou.” Hij kon haar haast niet blijer maken. Hij keek even op toen Stephen binnen kwam en glimlachte. Chayenne begroette haar vader vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 13:10

Koning Stephen Lahero

Kayton was er dus nog en hij werd vrolijk door Chayenne begroet, wat hem meteen een stuk vrolijker maakte. Hij liep naar zijn dochter toe en hij sloeg zijn armen meteen om haar heen, om haar daarna op te tillen, wel voorzichtig. Hij wilde haar geen pijn doen. ‘Gedraag je je wel een beetje bij opa?’ vroeg hij plagend aan haar. Hij keek haar aan met een fonkeling in zijn ogen en daarna keek hij even naar Kayton. ‘Weet je waarom opa hier is, Chayenne?’ vroeg hij zacht aan haar. Hij wilde ook haar meteen vertellen hoe het zat. ‘Ik heb hem verteld dat ik Fay leuk vind…’ zei hij tegen haar, een glimlachje stond op zijn gezicht terwijl hij naar zijn dochter keek. Gisteren had hij tegenover haar nog zo zijn best gedaan om niet te laten merken dat hij haar leuk vond, maar zijn dochter wist overal doorheen te prikken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 13:15

Chayenne Lahero

Ze werd voorzichtig opgetild door haar vader en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. “Ik gedraag me altijd voorbeeldig, dat weet je toch?” Plaagde ze haar vader. Kayton keek naar de twee, hij had een gelukkige blik in zijn ogen om ze zo samen te zien. Stephen was bij Chayenne zo anders dan bij ieder ander. Hij was echt zichzelf met haar. Zodra hij zei dat haar opa hier was omdat hij Fay leuk vond, keek ze hem grinnikend aan.
“Ik zei het toch!” Lachte ze nu. Ze keek naar Kayton. “Ik zei het gisteren al, maar hij wilde me maar niet geloven!” Ze was er zo te zien heel erg blij mee. Kayton schudde zijn hoofd met een grote glimlach. Hij pakte een boek op wat Chayenne aan het lezen was.
“En? Weet je al hoe het werkt?” Vroeg hij over het zwaardvechten. Ze begon meteen te vertellen en met haar armen te zwaaien over hoe ze dacht dat het moest.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 13:20

Koning Stephen Lahero

‘Natuurlijk weet ik dat, daarom vraag ik het ook,’ zei hij grijnzend tegen haar. Chayenne grinnikte meteen en zei daarna lachend dat ze het al gezegd had. Ze had het gisteren al gezegd, vertelde ze Kayton, maar hij had haar niet willen geloven. ‘Ik geloofde je wel, ik had gewoon iets langer de tijd nodig dan jij,’ plaagde hij zijn dochter. ‘Vind je het leuk als ik Fay meeneem naar de bruiloft?’ vroeg hij daarna aan Chayenne. Hij zag dat Kayton het boek oppakte en meteen begon ze te vertellen en moest hij haar armen ontwijken, waardoor hij haar vastgreep. ‘Even voorzichtig kleine, anders heb ik zo een blauw oog..’ zei hij grijnzend tegen haar. ‘Ik ga zo weer aan het werk, maar jullie vermaken je wel samen hé…’ zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 7/9/2014, 13:26

Verena Stratton
Ze haalde haar schouders op. 'Weet ik veel. Kan van alles zijn.' antwoordde ze. Al had ze wel een vermoeden natuurlijk. Ze hoorde Duke daarna zeggen dat zij het maar moest vertellen. Dat Devlyn achteraf nog naar hem toe kon komen voor antwoorden. 'Waarom wil je het nou ineens weer niet zelf vertellen?' vroeg Verena dan ook. 'Misschien moet je eerst voor jezelf duidelijk maken wat je nou echt wilt. Je was het blijkbaar eerst van plan zelf te vertellen, en nu wil je het weer op mij afschuiven. De vorige keer bleef je ook twijfelen, en uiteindelijk kreeg ik schreeuwend te horen dat het volgens jou geen nut had dat hij je leerde kennen. Dus ik zou adviseren om eerst zeker te weten of jij het wel of niet wilt vertellen, en daar ook volledig achter te staan.' zei ze terug op de laatste woorden van Duke.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 7/9/2014, 13:32

Duke Samira

'Jij bent echt een vieze leugenaar, Verena. Ik mág eerst niets vertellen van jou, omdat het hem zou beschadigen, omdat je zelf nog niet eens wist of je het kind wel wilde houden. En dan tegen die jongen zeggen dat ik hem verlaten heb, achter gelaten heb en dat hij totaal onbelangrijk is voor mij. Misschien moet jij eens eerlijk zijn tegenover jezelf en toegeven dat je net zo zwak en fout bent als ik was. Maar dat heb je niet door. Ben je nou echt zo achterlijk? Zie je nou echt niet dat hij het allang weet? Je advies slaat nergens op. Mijn advies is om je hier buiten te houden en mij te laten. Vertel hem over mij wat je wilt vertellen, als het voor jou goed voelt om mij de schuld te geven van alles, succes. Nou, Devlyn, je weet het nu, ik ben je vader. Ik heb nooit iets met je te maken gehad, maar ik heb je nooit laten stikken. Ik heb altijd willen helpen en willen betalen, maar volgens jouw moeder was dat niet nodig. Ze wist immers zelf nog niet eens of ze je wel wilde houden, maar daar had ik niets mee te maken.' zei hij, zijn stem trilde van woede en zijn blik was donker. 'Succes samen,' zei hij daarna, met die woorden draaide hij zich om en liep hij weg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 7/9/2014, 13:49

Chayenne Lahero

“Je moet niet elke keer zo twijfelen papa, je vind haar leuk of niet.” Zei ze, nog steeds vrolijk en goed bedoeld tegen haar vader. Hij vroeg aan haar of ze het leuk zou vinden als hij Fay meenam naar de bruiloft. Ze knikte.
“Dat zou ik wel heel erg gezellig vinden, Fay is erg lief.” Zei ze tegen hem. Volgens haar vader moest ze voorzichtig doen, anders had hij een blauw oog. Ze grinnikte daardoor, maar stopte wel. Hij zou weer aan het werk gaan. Ze gaf hem daardoor een kusje op zijn wang.
“Wij vermaken ons wel.” Glimlachte ze naar hem en ze gaf hem nog een knuffel. Daarna begon ze haar opa verder te vertellen over het zwaardvechten en Kayton zag alles glimlachend aan terwijl hij zijn kleindochter af en toe een beetje plaagde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 11 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum