Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 08:57


Elvira Solore

Hij zou dingen doen die ze niet leuk vond, maar die wel heel erg leuk voor hem waren natuurlijk. Ze rolde even met haar ogen. “Natuurlijk.” Lachte ze. “Toch ben ik heel nieuwsgierig.” Sprak ze wat hees. Hij begon met de plantjes en ze besloot hem te helpen. Af en toe raakte ze zijn hand wat aan, heel onopvallend, maar ze gaf toch duidelijk aan dat ze dit heel graag wilde.



Koningin Fay Lahero

Stephen keek haar plagend aan en kwam bij haar zitten. Ze voelde zijn lippen op de hare en zijn hand zacht op haar been. Ze leunde daardoor wat tegen hem aan en zag hoe Chayenne aan de andere kant van haar vader kwam zitten. “Wat doen jullie hier zoal?” Vroeg ze met een glimlach aan Carmen. Ze was wel nieuwsgierig wat hen bezig hield.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 09:04

Nathan Gerono

Hij grijnsde even naar Elvira. Ze raakte hem aan en hij vond het leuk. Hij keek even om zich heen en hij liet zijn hand zachtjes langs haar lichaam glijden, daarna drukte hij zijn lippen in haar hals en zoog hij zachtjes. Hij vond dit echt heerlijk. Hij kon enorm van alles genieten en het was leuk door de spanning, ze stonden gewoon buiten en iedereen was in de buurt. Zodra hij alle planten in de grond had keek hij weer op naar haar, er lag een fonkeling in zijn ogen.

Koning Stephen Lahero

Heel zachtjes gleden zijn vingertoppen over haar been heen, je zag het niet eens bewegen, maar Fay zou het wel voelen. 'We zijn heel veel bezig rondom de tuin, zeker nu het zulk goed weer is, is dat echt heerlijk.' zei Carmen. 'Het is ook prachtig hier... Toch zou je ook bij ons mogen komen wonen. Ik weet niet of je het wilt, maar je bent altijd welkom.' zei hij tegen de vrouw. Daarna keek hij heel even opzij naar Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 09:13


Elvira Solore

Ze voelde zacht zijn hand over haar lichaam glijden en daardoor sloot ze langzaam haar ogen even en ze kreunde zachtjes wanneer hij in haar nek zoog. Ze vond het echt heerlijk wat hij deed. Zodra ze klaar waren met de plantjes keek hij naar haar. Zijn ogen stonden speels en ze zag de fonkeling. Het was fijn om hem weer zo te zien, om te zien dat het goed met hem ging. “En nu?” Fluisterde ze hem toe.


Koningin Fay Lahero

Stephen gaf haar echt een heel erg fijn gevoel. Ze legde zachtjes haar hand op zijn onderrug en bleef dichtbij hem zitten. Ze voelde op dit moment zoveel liefde. Carmen begon te vertellen dat ze vooral in de tuin bezig waren. “Dat is goed te zien, het ziet er geweldig uit en jullie hebben allebei al wel een mooi kleurtje gekregen.” Grijnsde Fay. Stephen stelde voor dat Carmen bij hun mocht komen wonen.
“Maar het hoeft niet, we willen gewoon dat je weet dat je altijd welkom bent.” Zei ze lief tegen Carmen en ze gaf Stephen even een knipoog.
“Pap… ik wilde eigenlijk even met je praten…” Klonk ineens de stem van Chayenne heel zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 09:19

Nathan Gerono

Ze wilde weten wat ze nu gingen doen en daardoor grijnsde hij. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee, hij ging een klein stukje het bos in en daarna zette hij haar tegen een boom aan. 'Ik vind het ook heerlijk als je dit bij mij doet, Elvira... Als je mij langzaam zo gek maakt dat ik nergens meer aan kan denken.' zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar daarna en hij trok haar kleding simpel uit, daarna drukte hij zijn lippen op haar buik. Langs de boom was het kamp nog steeds te zien, hij kon de mensen zien lopen.

Koning Stephen Lahero

Hij knikte even, het was geen verplichting, het was alleen als ze het wilde. Opeens zei Chayenne dat ze met hem wilde praten en hij knikte nog eens. 'Dat kan... Zullen we even samen door de tuinen lopen of wil je dat gewoon hier doen?' Vroeg hij. Hij had geen idee wat ze hem wilde vertellen of wat ze wilde bespreken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 09:27

Elvira Solore

Ze werd door hem vastgepakt en hij zette haar in het bos tegen een boom aan. Hij vertelde haar zacht dat hij dit ook heerlijk vond, als ze dit bij hem deed, als ze hem zo gek maakte dat hij nergens anders meer aan kon denken. “Dat kan ik wel.” Fluisterde ze schor met een grijns. Ze werd door hem heel snel uitgekleed en ze keek hem met een ondeugende blik aan. Ze voelde zijn lippen op haar huid en daardoor sloot ze haar ogen. Haar handen gleden zacht over zijn rug heen.


Chayenne Lahero

Haar vader knikte eventjes en vroeg wat ze wilde. “Ik wil graag even alleen met je praten, in de tuinen.” Fluisterde ze tegen hem en ze kwam alvast langzaam overeind. Ze pakte zijn hand vast en nam haar vader met zich mee. Ze haalde eventjes diep adem en wachtte tot ze ver genoeg waren gelopen.
“Het spijt me papa… maar ik denk niet dat ik het kan…” Klonk haar stem heel zachtjes en ze keek naar de grond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 10:12

Nathan Gerono

Ze dacht wel dat ze dat kon en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik denk ook wel dat jij dat kunt.' Zei hij plagend tegen haar. Hij zoende haar daarna weer en hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden. Hij vond het heerlijk zo, deze spanning deed hem heel erg goed. Hij maakte zijn eigen kleding ook los en hij keek haar even uitdagend aan. Hij draaide haar om en hij zette haar tegen de boom aan, zijn handen gleden over haar rug heen en hij drong bij haar naar binnen. Hij hield haar heel dicht bij zich en hij genoot hier ook veel van.

Koning Stephen Lahero

Hij werd meteen meegenomen en eenmaal buiten begon ze iets te vertellen. Ze kon het niet. 'Wat bedoel je?' Vroeg hij heel erg zacht aan haar. Langzaam begon hij zich te realiseren dat ze het misschien wel had over het overnemen van het kasteel en hij ademde langzaam in. Als dat zo was had hij wel een probleem. Hij dacht wel dat hij het nog een lange tijd zelf kon volhouden, maar als Chayenne het echt niet wilde, had hij uiteindelijk wel een keer een probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 10:24

Elvira Solore

Hij grijnsde haar toe en dacht ook wel dat ze dat kon. Hij zoende haar weer en ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan. Hi jbegon zijn kleding uit te trekken en keek haar uitdagend aan. Ze grijnsde en voelde hoe hij haar omdraaide. Ze leunde tegen de boom aan en kreunde toen hij bij haar naar binnen drong. Hij hield haar dicht tegen zich aan en ze sloot haar ogen terwijl ze zacht kreunde. Ze had liever niet dat de rest haar zou horen. Ze zette haar nagels in de boom en ging heftig door.



Chayenne Lahero

Hij vroeg wat ze bedoelde en daardoor keek ze langzaam naar hem op. “Het geeft me zoveel stress, nu al… al die dingen die ik moet leren van het kasteel… ik denk niet dat ik het kan, papa… het spijt me…” Klonk haar stem zacht en schor tegen hem. “Maar mijn broertje kan het wel toch? Hij is nog jong… maar dat kan hij wel… hij is daar beter in, nu al.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 10:33

Koning Stephen Lahero

'Ik begrijp het wel.... Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent. Dat jij goed in je vel zit. Dat is het belangrijkste voor mij.' zei hij zacht tegen haar. Hij sloeg nu zijn armen om haar heen en hij hield haar dicht tegen zijn lichaam aan. ' Je moet gelukkig worden, meisje. Heel erg gelukkig. Dat is wat ik wil voor jou. De rest komt vanzelf goed.' zei hij zacht. Ze had gelijk, maar hij vond het ergens wel moeilijk. Hij zou willen dat ze het heel graag deed, maar hij respecteerde haar keuze wel.

Nathan Gerono

Hij probeerde zelf ook zo zachtjes mogelijk te zijn. Dit was vreselijk uitdagend en daarom genoot hij echt enorm. Hij vond het zo ontzettend opwindend door alle spanning, dit was een heel stuk leuker dan wat ze de afgelopen tijd hadden gedaan. Dit was waarschijnlijk ook wat hun relatie een beetje meer nodig had, er moest weer wat meer spanning in komen. Anders kreeg hij de neiging om die spanning ergens anders te zoeken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 10:38

Chayenne Lahero

Hij begreep het wel en hij vond het belangrijk dat ze gelukkig was en goed in haar vel zat, dat was het belangrijkste. Ze knuffelde hem nu stevig eventjes en kroop tegen hem aan. “Ik ben hier veel gelukkiger, hier is het rustig en het is fijn om bij Carmen te zijn.” Fluisterde ze hem toe. Ze leek gewoon heel erg op haar moeder en daar kon ze vrij weinig aan doen, maar dit soort dingen waren teveel voor haar en nu ze het er met Carmen over gehad had, had ze het wel ingezien. Ze had nu echt wel in de gaten dat het niets werd als ze het kasteel over zou nemen. Ze wilde ook niet dezelfde verkeerde keuzes maken als haar moeder deed. Bovendien was de vrouw een hele tijd ongelukkig geweest.


Elvira Solore

Hij leek het echt heel opwindend te vinden en dat maakte dat zij het zelf nog leuker vond. Het gaf haar een goed gevoel en het was ook gewoon heerlijk. “Tot nu toe vind ik het nog leuk hoor, Nathan.” Klonk haar stem uitdagend aangezien hij zei dat hij dingen met haar zou doen die hij leuk zou vinden, maar zij niet.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 11:16

Koning Stephen Lahero

'Ik begrijp het wel en misschien is het wel beter zo, ik had gewoon gehoopt dat ik je genoeg kon helpen en ondersteunen, zodat het goed zou gaan. Het stelt mijzelf teleur dat het mij niet gelukt is. Ik begrijp jou wel heel goed en ik wil alleen maar dat jij hierbij ook heel erg gelukkig wordt. Dan ben ik dat ook.' zei hij zacht en heel erg lief tegen haar. hij wilde niet dat ze iets deed waar ze heel erg ongelukkig van zou worden. Dat was nooit goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 11:21

Chayenne Lahero

“Nee, het is niet jouw schuld, papa, niet teleurgesteld zijn…” Sprak ze hem zacht toe en ze keek hem aan. “Ik wil altijd helpen, maar het is gewoon teveel om het helemaal op te pakken.” Klonk haar stem lief. “We hebben zoveel meegemaakt papa, ik merk gewoon dat rust heel goed werkt voor mij, ik voel me prettig hier.” Legde ze aan hem uit. Ze hoopte gewoon echt dat hij het begreep.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 12:06

Koning Stephen Lahero

'Wil je hier blijven?' Vroeg hij nu heel zacht en wat schor aan haar. Dan zou hij haar ook nog eens een heel stuk minder zien. Hij wreef langs zijn voorhoofd en hij ademde diep in. Hij moest zich even neerleggen bij deze nieuwe situatie. Hij had dit zelf ook echt nog niet zo verwacht. hij had wel gedacht dat ze meer tijd nodig zou hebben, maar niet dat ze het helemaal niet zou willen. 'Van mij mag je doen wat je wilt, natuurlijk... Ik hoop gewoon dat ik je nog wel regelmatig kan zien.' zei hij zacht.

Nathan Gerono

Door wat ze zei grijnsde hij. Hij nam iets meer afstand van haar en hij keek haar kort uitdagend aan. ' Je hoorde nog straf te krijgen, geloof ik.' zei hij plagend tegen haar. Hij greep haar vast en hij liet zijn platte hand op haar kont neer komen. Hij keek even op of niemand het hoorde, maar dat leek niet echt het geval te zijn nu. Daarom deed hij hetzelfde nog eens. Hij vond het leuk om te doen en hij deed dit soort dingen normaal niet echt met haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 12:37

Chayenne Lahero

Hij vroeg aan haar of ze hier wilde blijven. “eventjes.” Zei ze zachtjes tegen haar vader. Hij vond het echt heel moeilijk. Hij zei dat ze mocht doen wat ze wilde, hij hoopte haar alleen wel nog regelmatig te zien. “Natuurlijk pap! Zodra het goed gaat, kom ik ook gewoon weer terug. Ik ben graag bij jou, dat weet je toch?” Sprak ze haar vader met een glimlach toe en ze keek hem weer eventjes aan.


Elvira Solore

Hij gaf aan dat ze gelijk had en dat ze nog straf hoorde te krijgen. Ze werd door hem vastgepakt en ze voelde zijn hand op haar billen neerkomen. Het deed niet eens pijn, het was eigenlijk gewoon lekker. Ze kreunde daarom genietend en voelde hoe hij het nog een keer deed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 12:42

Nathan Gerono

Na een tijdje kleurde haar huid een beetje rood, ze leek het eigenlijk wel leuk te vinden en dat vond hij ook. Hij wilde niet dat ze er echt helemaal niets aan vond, dan was het voor hem ook niet echt leuk. Hij drong nu weer bij haar naar binnen en hij greep haar heupen vast. Hij vond dit echt heel erg fijn zo. Hij hield haar heel erg dicht tegen zich aan en hij bereikte na een tijdje zijn hoogtepunt, hij pakte haar vast en hij zoende haar langzaam.

Koning Stephen Lahero

'Gelukkig... Ik vind het ook heel erg fijn om bij jou te zijn, ik wil je niet lang moeten missen.' zei hij tegen haar. Hij knuffelde haar nog eens en daarna liet hij haar los. 'Ik vind het goed als je hier nog even blijft. Zullen we terug naar Fay en Carmen lopen? Wij moeten zo ook weer terug naar huis. Dan kan jij nog een tijdje bij Carmen blijven, dat is voor haar ook heel erg fijn.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 12:53


Elvira Solore

Hij drong weer bij haar naar binnen na een tijdje en bereikte zo zijn hoogtepunt. Ze kreunde zacht en genietend even en draaide zich naar hem om en zoende hem genietend. Zacht streelde ze langs zijn gezicht en keek hem even aan. “Dit was heerlijk…” Klonk haar stem schor en wat hees. Ze glimlachte hem toe met twinkelende ogen.



Chayenne Lahero

Hij vond het ook heel erg fijn om bij haar te zijn en wilde haar niet al te lang moeten missen. Het liet haar glimlachen en ze wist ook dat haar band met haar vader echt onwijs sterk was. Ze hield hem stevig vast. Wat ze eigenlijk moest zeggen, had ze nog niet gedaan, dat durfde ze niet. Ze wilde hem niet verdrietig maken. Hij vroeg of ze terug gingen naar Fay en Carmen.
“Is goed, dan blijf ik nog even fijn bij Carmen.” Zei ze tegen haar vader met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 13:15

Koning Stephen Lahero

Hij pakte haar nu weer stevig vast en hij hield haar zo een tijdje in zijn armen. 'Ik hou van je, kleintje. Heel erg veel. Ik wil dat je dat altijd weet. Ik hou van je en ik respecteer deze keuze echt. Ik ben trots op je, op hoe je bent.' fluisterde hij, vol liefde. Chayenne betekende echt heel erg veel voor hem en hij wilde wel dat ze dat wist. Dat was belangrijk voor hem. ' Je bent altijd mijn kleine meisje en ik zal er altijd voor je zijn...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 13:19

Chayenne Lahero

Ze werd stevig door haar vader vastgepakt en door wat hij tegen haar zei, kreeg ze tranen in haar ogen. Ze hield hem vast en bleef naar hem luisteren tot hij uitgesproken was. “Ik houd ook van jou, heel erg veel…” Klonk haar stem schor en met een kleine snik. Ze kon het hem niet zeggen, ze zou echt zijn hart breken, dat wilde ze niet, ze kon het niet. Het was goed zo…
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 14:17

Koning Stephen Lahero

Hij zag dat ze tranen in haar ogen kreeg, ze zei dat ze ook van hem hield, hij hoorde hoe schor en verdrietig ze klonk en daardoor keek hij haar bezorgd aan. Waar kwam dit vandaan? 'Wat is er aan de hand? Ik zie dat iets je dwars zit...' zei hij zachtjes en lief tegen haar. 'Je kan mij alles vertellen, dat weet je toch? Je kunt alles bij mij kwijt, altijd. Ik wil er voor je zijn en je helpen...' zei hij zacht.

Nathan gerono

Ze zei dat het heerlijk was en dat liet hem grijnzen. 'Dat vond ik ook. Het was geweldig.' zei hij zacht tegen haar. Hij zoende haar nog eens en daarna trok hij zijn kleren weer normaal aan. 'We moeten gewoon wat meer de spanning opzoeken, dan komt het helemaal goed tussen ons, dat weet ik zeker.' zei hij. Misschien kreeg hij dan ook wat meer van zijn vertrouwen in zichzelf terug.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 14:24


Chayenne Lahero

Hij vroeg nu ineens wat er aan de hand was want hij zag dat haar iets dwars zat. Ze kroop daardoor nog dichter tegen hem aan. “Ik kan het niet…” Fluisterde ze hem toe. “Ik weet hoeveel pijn het je zal doen en het gaat zo goed met je nu… ik wil je niet meer verdrietig maken, je bent al veel te veel verdrietig geweest…” Klonk haar stem heel erg zacht en hees tegen haar vader.
.


Elvira Solore

Hij vond het geweldig en hij zoende haar nogmaals. Daarna gaf hij aan dat ze de spanning wat meer moesten gaan opzoeken, dan kwam het goed. Hij wist het zeker. Ze glimlachte daardoor naar hem. “Ja, ik denk dat het zeker wel zal gaan werken voor ons.” Knikte ze meteen en ze pakte haar kleding op en trok die weer aan. Daarna zoende ze hem zachtjes even. “Ik ben echt gek op je, Nathan…” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 14:26

Koning Stephen Lahero

Ze kroop nog dichter tegen hem aan en ze zei dat ze het niet kon. Ze wist hoe veel pijn het hem zou doen en het ging zo goed met hem nu, ze wilde hem niet meer verdrietig maken, hij was al veel te veel verdrietig geweest. Hij ademde langzaam in en hij staarde voor zich uit, hij hield Chayenne in zijn armen. 'Het maakt mij niet uit als ik verdrietig ben, ik wil dat je alles bij mij kwijt kunt. Ik wil het gevoel hebben dat je mij alles kunt zeggen...' fluisterde hij nu. Hij streek langs haar wang en hij keek haar aan. 'Ik kan het verdriet wel aan.'

Nathan Gerono

Ze dacht dat het wel zou gaan werken voor hun en ze trok ook haar kleding aan, daarna werd hij door haar gezoend. Ze zei dat ze echt gek op hem was. 'Ik ook op jou. Ik hou heel erg veel van je en je moet nooit denken dat jij minder bent dan dat Fay is. Nooit. Ik kan dezelfde spanning heel goed met jou voelen, maar ik heb daar nooit zo bij stil gestaan. Zo vind ik het echt heerlijk met jou.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 14:37



Chayenne Lahero

Hij bleef haar vasthouden en gaf aan dat ze alles bij hem kwijt kon, hij wilde dat ze alles tegen hem kon vertellen. Hij kon het verdriet wel aan. Ze schudde langzaam haar hoofd. “I-ik…” Ze aarzelde en haalde diep adem. “Ik ben heel erg ziek, papa… echt heel erg… Daarom kan ik die dingen ook niet aan van het kasteel… Soms zie ik mama, of opa… ik kan met ze praten, ze zeggen dat ik rustig aan moet doen… en dat ik binnenkort weer bij ze zal zijn.” Zei ze hees. Met Carmen durfde ze er wel over te praten, dat deden ze ook meestal. Dat was prettig. Die stelde haar gerust.


Elvira Solore

Hij was ook gek op haar en hield heel veel van haar. Ze was niet minder dan Fay en hij gaf aan dat hij er nooit bij stil had gestaan dat het bij haar hetzelfde kon voelen. Het liet haar een klein beetje glimlachen. “Heb je daar echt nog nooit over nagedacht?” Vroeg ze nu aan hem met een kleine grijns. “Natuurlijk kan dat wel… ik vind het heerlijk en ik geniet er echt van.” Zei ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 14:40

Koning Stephen Lahero

Ze schudde haar hoofd en begon te praten, door wat ze vertelde staarde hij haar aan. Het duurde lang voor het allemaal tot hem door drong. Ze was ziek? Hij had het totaal niet door gehad. Hij had geen idee hoe hij hier op moest reageren. Hij kreeg een brok in zijn keel en hij sloot zijn ogen. Hij deed enorm zijn best om zich sterk te houden, maar het voelde alsof zijn hart in kleine stukjes brak. Ging Chayenne dood? Dat kon niet. Hij kon niet zonder haar.

Nathan Gerono

'Nee, niet echt... aan het begin was die spanning tussen ons er natuurlijk ook wel, maar daarna... ik weet niet hoe het kan, maar het werd gewoon normaal, ik dacht er niet meer over na. Ik bedacht mij altijd wel dingen die ik leuk zou vinden om te doen, maar ik bedacht nooit dat het ook met jou kon. Alsof dat niet meer ging...' fluisterde hij. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar daarna weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 14:46

Chayenne Lahero

Ze zag het helemaal aan hem, hij vond het afschuwelijk. Ze slikte eventjes en keek naar hem. “Daarom wilde ik het niet vertellen… het doet je zoveel pijn…” Fluisterde ze hem zacht toe. Ze voelde de tranen langs haar wangen glijden. “Ik voel me nog niet ziek, het gaat wel goed, ik ben alleen onrustig en daarom vind ik het zo fijn om hier te zijn. En misschien duurt het nog wel heel erg lang, dat kan toch ook? Ik weet het niet…” Zei ze hem nu om proberen het goed te praten, al viel dit niet goed te praten, ze kon er ook niets aan doen.


Elvira Solore

“Ja, in het begin was het nogal…. Vurig.” Zei ze hem met een grijns. Hij vertelde dat hij niet wist hoe het kon, het werd normaal. Hij dacht er niet meer over na en dacht dat het niet meer ging met haar.
“Natuurlijk wel.” Zei ze hem. Ze zoende hem even terug en keek hem daarna doordringend aan. “Kom, laten we de rest maar eens gaan helpen, want we staan nu echt te lanterfanten.” Plaagde ze hem vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/2/2017, 14:59

Koning Stephen Lahero

'Ik ben blij dat je het mij wel verteld hebt... Ik... Dit was gewoon niet wat ik verwachtte en nu doet het heel veel pijn.' Fluisterde hij. Hij zag ook niet in hoe hij dit moest doen. De band met Chayenne was zo bijzonder, Chayenne had hem gered, ze had hem overal door heen gesleept en hij zag geen leven zonder haar voor zich. Hij hoorde eerder dood te gaan. Veel eerder. Toch hield hij zich enorm sterk en streek hij weer langs haar wang. 'Ik hou zo veel van je...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/2/2017, 15:03

Chayenne Lahero

Hij was wel blij dat ze het toch verteld had, het was gewoon niet wat hij verwachtte en het deed hem heel veel pijn. Ze knikte daardoor langzaam met de tranen in haar ogen. Hij streek even langs haar wang en zei dat hij van haar hield. “Ik ook van jou, papa… heel veel…” Fluisterde ze. Ze waren natuurlijk een hele tijd echt samen geweest en veel verdriet met elkaar gedeeld. Ook had zij hem aangemoedigd om iets te beginnen met Fay… “Wat moeten we nu doen?” Vroeg ze hem heel erg zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 5 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum