Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

4 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times Empty Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 09:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Een paar dagen was voor hem een eeuwigheid. Ze glimlachte daardoor en ineens voelde ze wat, haar buik trok samen. Ze kreunde even en sloot haar ogen terwijl ze tegen Jay aanhing.
"Misschien duurt het wel minder lang.." fluisterde ze hem toe. Ze stond op met wat trillende benen, ze moest naar hun slaapkamer. Ze wilde in ieder geval niet hier bevallen.
Ze hield het bureau nu stevig vast en kreunde weer even.



Chayenne Lahero

"Nu kunnen we weer gelukkig zijn, papa... we hoeven er niet meer aan terug te denken, het is verleden tijd." Zei ze nu tegen haar vader. Hij zei dat nu zijn leven geweldig was en daardoor glimlachte ze breed. Gelukkig maar dat hij er zo over dacht. Als Myles haar ooit pijn zou doen, bevroor hij alles in zijn lichaam.
"Dat zal hij niet doen, niet bang zijn, papa." Sprak ze glimlachend. Ineens hoorde ze weer wat geluid, Fay werd langzaam wakker en rekte zich even luk uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 10:58

Koning Jay Fullbright

Ze glimlachte naar hem, maar daarna zag hij dat er iets was. Ze fluisterde dat het misschien wel minder lang duurde. Ze kwam overeind, hij sloeg meteen zijn arm om haar middel heen. 'Kom maar...' zei hij zacht tegen haar. Hij hield haar stevig vast en zo nam hij haar mee naar hun slaapkamer. Hij liet haar voorzichtig op het bed liggen en meteen ging hij bij haar zitten en pakte hij haar hand stevig vast. 'Je kan dit wel,' zei hij glimlachend. 'Straks heb je een geweldig kindje vast, ons kindje...' zei hij daarna.

Koning Stephen Lahero

'Dat is zo, maar het is moeilijk om dingen uit het verleden helemaal los te laten. ' zei hij zacht tegen haar. 'Ik hoop het voor hem, anders zal hij het snel afleren,' zei hij plagend tegen Chayenne. Hij zou de jongen gewoon een eerlijke kans geven en als Chayenne het wat vond, wilde hij hem graag leren kennen. Hij keek opzij naar Fay die wakker werd en hij greep haar vast. Hij drukte plagend zijn lippen op die van haar en hij trok haar bovenop zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 11:13

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay leek precies te weten wat hij moest doen, hij ondersteunde haar en legde haar op hun bed neer. Daarna pakte hij haar hand, ze kon dit, zei hij en ze moest toegeven dat ze nu toch wel een beetje angstig werd. Straks hadden ze een geweldig kindje. Ze glimlachte een beetje.
Het duurde heel erg lang, ze raakte uitgeput. Maar ze zette wel door en uiteindelijk, midden in de nacht, had ze een prachtig jongetje in haar armen. De tranen gleden over haar wangen en ze keek met een gelukkige blik naar Jay.



Chayenne Lahero

Haar vader plaagde haar nog een beetje, maar daarna trok hij Fay bovenop zich. "Paaaap!" Riep ze uit en ze schudde haar hoofd een beetje.
"Ik slaap gewoon lekker weer verder hoor." Sprak Fay plagend, ze legde haar hoofd op zijn borst en sloot haar ogen. Het lag niet zo heel erg lekker, haar buikje zat al behoorlijk in de weg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 11:48

Koning Jay Fullbright

Het duurde voor zijn gevoel heel erg lang, maar uiteindelijk was hun kindje er. Hij was ontzettend gelukkig en hij straalde helemaal, de blik die Esmeralda hem gaf liet hem glimlachen. 'Ik ben zo enorm trots op je...' zei hij zacht tegen haar. Hij streelde heel voorzichtig langs het breekbare gezichtje van hun zoon en daarna keek hij weer stralend naar Esmeralda. Hij voelde zich echt heel erg gelukkig en hij was zo ontzettend blij dat alles goed was.

Koning Stephen Lahero

'Wat? Kan je het niet aan?' plaagde hij zijn dochter even. 'Ik laat je gewoon even zien wat je doet als je heel erg verliefd bent op iemand...' plaagde hij haar daarna nog meer. Fay zei dat ze gewoon weer lekker verder ging slapen. 'Nou ja, jij gaat maar gewoon slapen?' zei hij grijnzend. Hij pakte haar gezicht vast en hij zoende haar weer even, daarna pakte hij haar stevig vast. Hij gleed met zijn vingers over haar rug heen en hij keek even opzij naar Chayenne.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 12:32

Koningin Esmeralda Fullbright

Wat was hij mooi, ze keek er gefascineerd naar, dit was hun kindje... het mooiste kindje van de hele wereld... ze ademde diep in en uit en veegde voorzichtig haar tranen weg. Het jongetje zelf lachte en was vrolijk.
"Wil je mijn vader halen?" Vroeg ze aan een dienstmeisje, alhoewel het midden in de nacht was, wilde haar vader hem vast wel even zien. Zijn eerste kleinkind...
"Oh... Jay... wat wordt nu zijn naam?" Vroeg ze zacht.


Chayenne Lahero

"Ik weet heus wel wat je dan doet hoor..." ze had haar handen voor haar ogen geslagen toen hij Fay zoende.
"Dit is gemeen, ik kan niet eens het bed uit." Zei ze nu nog, al grinnikte ze wel een beetje, ze vond het heel erg leuk dat haar vader zoveel van Fay hield.
Fay kwam van hem af en drukte nog een kusje op zijn lippen.
"Zal ik dan maar zo lief zijn om een ontbijtje te maken voor deze twee knapperds?" Vroeg Fay nu met een glimlach, Chayenne haalde haar handen weer weg voor haar ogen en glimlachte.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 12:46

Koning Jay Fullbright

'Ik weet het niet, je weet hoe slecht ik daar in ben,' zei hij plagend tegen haar. Duke verscheen opeens en hij glimlachte zodra hij de tranen in de ogen van de man zag. Hij ging iets opzij zodat Duke er bij kon en die pakte meteen de hand van Esmeralda stevig vast. 'Ik ben zo trots op jullie...' zei Duke zacht, woorden die Jay eigenlijk meer deden dan hij zelf zou verwachten. Hij was gewoon altijd heel erg blij als iemand trots op hem was. Dat deed hem goed.

Koning Stephen Lahero

'Volgens mij heb jij geen idee wat je dan doet, kleine...' plaagde hij Chayenne weer. Ze zei dat het gemeen was, ze kon niet eens het bed uit. 'Ik ben ook heel erg gemeen, af en toe...' plaagde hij haar daarna. Fay kwam wel van hem af en zei dat ze maar zo lief zou zijn om een ontbijtje te maken. 'Ja, dat zou heel lief van je zijn. Ik denk dat Chayenne ook blij is als je uit bed bent... of in ieder geval weg van mij,' zei hij, hij keek even grijnzend naar zijn dochter en daarna weer naar Fay.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van CassyKiara 4/1/2015, 13:47

Devlyn Stratton
Toen hij weer terug was gekomen op Black Castle deed zijn moeder wat geheimzinnig. Pas na enkele dagen kreeg hij te horen dat zijn moeder een tijdje weg ging. Ze was in de boeken gedoken en kwam per toeval een paar boeken tegen waar informatie en verhalen in stonden dat wel verdacht veel op de familie leek van haar ouders, Devlyn's grootouders. Daardoor had Verena wat brieven weggestuurd en uiteindelijk reactie gegeven. Devlyn bleef daardoor alleen achter en zou qua werk voor zijn moeder invallen. Het ging hem goed af, maar hij had het ook druk, ondanks de sneeuw. Het was maar goed dat hij dit niet met tegenzin deed.
Hij maakte nog zijn harnas vast, terwijl hij over de gangen liep om naar buiten te gaan.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 17:17

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay wist nog niets. Ze grinnikte, eigenlijk vond ze dat gewoon schattig. "Killian?" Vroeg ze en ze keek naar hem op. Haar vader kwam binnen, hij was trots op hun en ze glimlachte breed.
"Wil je hem even vasthouden?" Vroeg ze zacht aan Jay, hij mocht eerst, hij was immers de vader. Het kindje was heel rustig en had dezelfde prachtige ogen als zij vader
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 17:23

Koning Jay Fullbright

'Killian...' herhaalde hij. Daarna knikte hij langzaam. 'Ja, dat vind ik mooi...' zei hij glimlachend. Ze vroeg of hij hem even vast wilde houden en hij aarzelde kort, maar daarna pakte hij voorzichtig zijn zoon over. Hij keek het kindje aan en hij straalde meteen weer helemaal. Hij keek even naar Esmeralda, hij kreeg weer tranen in zijn ogen. Hij kon niet geloven dat dit zo goed ging. Het was echt geweldig, hij voelde zich zo goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 19:33

Koningin Esmeralda Fullbright

"Prins Killian Fullbright." Zei ze goedkeurend en met een brede glimlach, ze keek even naar haar vader en daarna gaf ze haar zoontje aan Jay. Hij aarzelde, maar toen hij hem vast had, straalde hij. Ze verschoof zijn ene hand iets.
"Goed het hoofdje ondersteunen." Glimlachte ze hem toe.
"Oh, papa, ik ben echt zo blij... vooral dat alles goed is gegaan." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Meredithx 4/1/2015, 19:39

Luna Moral

Nathan vertelde haar dat hij mensen zou blijven helpen zolang het kon. Ze glimlachte even, dat waren goede eigenschappen van mensen. Maar hij moest daarbij ook zichzelf goed in de gaten blijven houden. Toen hij zijn lippen zachtjes, maar vol passie op die van haar drukte ging ze teder in zijn zoen mee. Na een tijdje gleden haar lippen langzaam af naar zijn hals. Ze was voorzichtig, maar ze vond het ook zeker niet verkeerd. Haar handen streelde zachtjes over zijn rug heen. "Je bent geweldig..." Mompelde ze zacht waarna ze verder ging.
Meredithx
Meredithx

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 19-12-14
Leeftijd : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 20:26

Koning Jay Fullbright

Hij deed precies wat Esmeralda tegen hem zei en daarna staarde hij weer naar het kindje in zijn handen. Zijn zoon. Hun geweldige kindje. Hij kon het bijna niet geloven. Hij zag wel dat Duke zijn dochter omhelsde, maar hij was zelf vooral met Killian bezig. Hij vond het echt geweldig, hij streelde zachtjes langs het hoofdje van Killian en daarna keek hij heel even op naar Esmeralda, hij wilde zien wat ze er van vond, of hij het goed deed.

Nathan Gerono

Hij voelde haar lippen af glijden naar zijn hals, waardoor zijn ademhaling iets versnelde. Hij vond het heerlijk. Haar handen gleden over zijn rug heen en ze zei zacht dat hij geweldig was, daarna ging ze weer door. Hij sloot zijn ogen en hij genoot van wat ze deed, hij kon hier echt enorm van genieten, zeker als hij iemand een beetje leerde kennen, zoals bij Luna. Dan voelde het voor hem gewoon beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 22:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze knuffelde haar vader even stevig. Daarna keek ze weer naar Jay die haar wat vragend aankeek.
"Je doet het echt fantastisch." Sprak ze zacht. Ze vond het ongelooflijk fijn dat hij hun zoontje zo geweldig vond, ze had altijd al zeker geweten dat ze er nu klaar voor waren en dat was ook zo.
Er werd een klein wiegje binnen gebracht, het oude wiegje van Jay, die konden ze nu weer gebruiken.


Chayenne Lahero

“Ik heb veel meer boeken gelezen erover dan jij denkt.” Plaagde ze haar vader. Hij zei ook nog dat hij ook heel gemeen was af en toe en daardoor grinnikte ze, hij was totaal niet gemeen.
“Nee, helemaal niet, papa... jij moet gewoon uit bed.” Zei ze erover dat zij waarschijnlijk blij was dat Fay uit bed was. Fay streek even door de haren van Chayenne mee.
“Je bent een schatje.” Zei ze lief tegen het meisje, ze begon echt van Chayenne te houden. Fay keerde naar een tijdje weer terug met een dienblad in haar handen met eten erop.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 22:33

Koning Stephen Lahero

'Wat voor boeken lees jij dan? Hebben wij die in de bibliotheek staan?' vroeg hij aan haar, met een grijns op zijn gezicht. 'Dat had ik eerder moeten weten...' voegde hij er aan toe. Ze was helemaal niet blij, hij moest uit bed. 'Ik was van plan hier nog even te blijven, maar dan samen met Fay,' zei hij nu plagend. Fay zei dat ze een schatje was. 'Is er toch nog iets dat goed gelukt is,' zei hij en hij knipoogde even naar zijn dochter. Fay kwam weer terug na een tijdje, met eten. Het rook heerlijk.

Koning Jay Fullbright

De wieg werd binnen gebracht en toen alles klaar was legde hij heel voorzichtig het kindje in de wieg. Hij dekte hem meteen toe, net zo voorzichtig. Toen hij zich omdraaide werd hij opeens omhelsd door Duke, waardoor hij even wat verbaasd bleef staan, maar daarna deed hij hetzelfde. 'Jullie doen het zo goed...' zei hij zacht. Jay ademde diep in, hij was zo ontzettend blij dat het inderdaad zo goed ging. Hij liet Duke los en hij glimlachte even naar hem. 'Bedankt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 22:43

Chayenne Lahero

"Ik lees vooral leerzame boeken, maar soms is zo'n boek ook wel heel spannend en die hebben we écht ergens in de bibliotheek staan." Zei ze ondeugend.
"Ik ben hartstikke goed gelukt!" Sprak ze uit. Fay kwam terug met eten en ze kwam direct wat overeind, haar spieren deden onwijs veel pijn en met moeite pakte ze een broodje.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keek toe wat Jay deed met een glimlach. Hij deed het ongelooflijk goed en daarna werd hij omhelsd door haar vader. Hij zei dat ze het goed deden.
"Dankjewel, papa, we doen echt heel erg ons best..." Sprak ze zacht. Soms vergeleek ze haar en Jay wel eens met haar moeder en Leroy, dan zag ze ook in dat ze het echt veel beter deden samen. Misschien waren haar moeder en Leroy ook wel nooit echt voor elkaar bestemd...
Ze gaapte nu even vermoeid en zakte wat weg in de kussens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 22:49

Koning Stephen Lahero

'Echt waar?' vroeg hij nu aan haar. Volgens haar stonden ze echt ergens in de bibliotheek. Hij had dat nooit geweten. Ze zei dat ze hartstikke goed gelukt was en daardoor grijnsde hij weer. 'Terwijl we helemaal niet zo vaak geoefend hebben.' plaagde hij haar, daarna knuffelde hij haar voorzichtig. Hij zag hoe veel moeite ze had om een broodje te pakken. 'Misschien is het beter als je zo even in een lekker warm bad gaat....' stelde hij voor.

Koning Jay Fullbright

'Ik zal jullie weer alleen laten, maar ik ben in de buurt als het nodig is...' zei Duke, waardoor Jay even glimlachte. 'Dankjewel,' bedankte hij hem oprecht, daarna ging hij weer naast Esmeralda zitten, die vermoeid wegzakte in de kussens. Hij ging bij haar liggen en hij sloeg voorzichtig zijn arm om haar heen. 'Rust maar uit, ik ben hier als hij wakker wordt, of als er iets is. Nu kan je nog even wat slapen...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 22:58

Chayenne Lahero

Ze werd weer geknuffeld door haar vader en ze grinnikte even. Hij stelde voor om zo in een warm bad te gaan en ze knikte even.
"Dat is inderdad wel een goed idee, Chayenne." Zei Fay nu. Het meisje knikte nogmaals.
"Ik zal hem zo wel voor je klaarmaken." Stelde Fay voor. "Dankjewel." Zei het meisje zachtjes. Fay begon ook te eten en ze keek af en toe even naar Stephen met een lieve glimlach.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Dankjewel papa, ik zie je morgen weer." Zei ze tegen haar vader. Jay kwam bij haar liggen en ze kroop dicht tegen hem aan. Ze moest uitrusten, hij was er. Nu kon ze nog even slapen.
"Jij kan ook wel slapen, hij is er zelf ook moe van." Sprak ze met een klein glimlachje over hun zoontje. Ze drukte haar lippen liefdevol op die van Jay.
"Ik hou van je, ik hou zo onwijs veel van je, ik ben zo gelukkig... ik kan het niet vaak genoeg zeggen, echt waar... je maakt me echt blij." Zei ze nu en ze keek hem doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 23:07

Koning Stephen Lahero

Fay zou het bad klaarmaken en Chayenne bedankte haar. Hij zag Fay naar hem glimlachen en hij pakte nu ook een broodje. Hij nam een paar happen, al snel had hij het op en liet hij zich weer achterover vallen in het bed. Hij lag eigenlijk gewoon heel erg lekker en hij was van plan de komende dagen alleen maar dingen te doen die hij fijn vond. Dus het was nu ook niet zo'n probleem, nu hoefde hij niet te werken, hij hoefde helemaal niets. Het was een heerlijk rustig gevoel.

Koning Jay Fullbright

Hij kon ook slapen, Killian was er volgens haar zelf ook moe van. 'Misschien is dat wel een goed idee...' zei hij zacht, hij was zelf toch ook wel moe. Hij ging naast haar liggen en hij legde zijn hoofd tegen haar aan, langzaam streek hij met zijn vingers over haar gezicht heen en daarna zoende hij haar eigenlijk meteen. Hij kon het gewoon niet laten, hij vond het veel te fijn, al wist hij dat Esmeralda echt rust moest houden en waarschijnlijk nog wel even niets kon doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 23:22

Fay Fuego

Stephen liet zich weer achterover zakken.
"Je geniet wel hé, van je vakantie." Plaagde ze hem nu even en ze drukte haar lippen op zijn wang. Zelf kon ze het niet, ze kon niet heel erg lang stil zitten, ze moest dingen te doen hebben. Ze ging nu het bad klaarmaken voor Chayenne. Daarna haalde ze het meisje op, ze ondersteunde haar en liet haar in het bad zakken.
"Zo, geniet er maar eventjes van." Glimlachte Fay. Daarna ging ze weer terug naar Stephen en ze zoende hem even heftig.
"Sorry, daar had ik echt even zin in." Plaagde ze hem vrolijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het wel een goed idee om ook te gaan slapen, waarschijnlijk was ook hij moe. ze werd door hem gezoend, het was heel erg fijn en ze keek hem even doordringend aan.
Tranen lagen nog in haar ogen, tranen van geluk en ze pakte de hand van Jay vast. Ze sloot haar ogen en kroop zo dicht tegen hem aan.
"Welterusten lieve Jay..." Mompelde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 23:28

Koning Stephen Lahero

'Ja, ik geniet er enorm van. Misschien had ik het ook gewoon wel heel erg nodig...' zei hij zacht tegen haar. Hij wist het eigenlijk wel zeker. Nu kwam hij weer helemaal tot rust. Ze ging het bad klaar maken voor Chayenne en even later kwam ze alleen terug, hij werd eigenlijk uit het niets heftig gezoend. Ze zei daarna dat ze daar even zin in had gehad, waardoor hij grijnsde. Hij pakte haar vast en hij trok haar dichter naar zich toe. 'Anders ik wel,' zei hij nu, daarna zoende hij haar heftig. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij hield haar heel dicht tegen zich aan, terwijl de zoen steeds gretiger werd.

Koning Jay FUllbright

Ze pakte zijn hand vast en hij keek in haar ogen, ze had tranen in haar ogen staan, maar hij wist dat het van geluk was, daarom vond hij het niet erg. Ze kroop helemaal tegen hem aan, wat hij heel fijn vond. 'Slaap lekker, ik hou van je...' zei hij zacht. Daarna sloot hij zijn ogen. Hij streelde nog een tijdje langzaam met zijn vingers over haar bovenarm, maar hij viel zelf toch eigenlijk ook al vrij snel in slaap.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 23:31

Fay Fuego

Hij grijnsde even en ze werd vastgepakt en naar hem toegetrokken. Ze werd weer heftig gezoend, hij had er ook zin in en daardoor grijnsde zij weer. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en zoende hem net zo gretig terug. Haar vingers streken langs zijn gezicht, af en toe met haar nagels en al. Ze had dit gewoon zo gemist.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 23:33

Koning Stephen Lahero

Hij wist dat Fay dit waarschijnlijk net zo fijn vond als hij, misschien nog wat meer. Hij voelde haar vingers langs zijn gezicht glijden en hij voelde al snel ook haar nagels, maar het zorgde er alleen maar voor dat alles heftiger werd. Hij begon snel haar kleding los te maken, hij wist dat ze waarschijnlijk niet zo heel veel momenten samen hadden de komende dagen, of ze moesten constant dit soort momenten uitkiezen, dat kon natuurlijk ook. Dit was wel de perfecte ontspanning. Zijn vingers gleden al snel over haar warme huid, hij gooide haar kleding aan de kant en hij trok haar weer dicht naar zich toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 23:36

Koningin Esmeralda Fullbright

"Ik ook van jou... Ik ben trots dat je het volgehouden hebt... Fluisterde" Mompelde ze nog zachtjes. Ze voelde zijn vingers over haar arm en voelde de vlinders in haar buik. Ze hield gewoon zoveel van hem, dit was echt fantastisch, het was gewoon zo heerlijk allemaal, ze wist niet wat hij allemaal met haar deed, maar het was fantastisch. Ze sliep heerlijk bij hem.



Fay Fuego

Hij maakte ongelooflijk snel haar kleding los. “Hmm, een recordje?” Vroeg ze hem plagend en ze begon aan de zijne. Ze trok alles van zijn lichaam af en haar lippen gingen over zijn borst heen, ze zoende hem overal en gleed met haar nagels over zijn buik. Nu keek ze hem wat uitdagend aan en beet ze zacht op haar eigen lip.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/1/2015, 23:40

Koning Jay Fullbright

Hij werd eigenlijk al na een paar uur wakker, misschien gewoon omdat hij wat gespannen was en hij wilde kijken of alles goed was. Daarom kwam hij overeind en liep hij naar de wieg toe, hij zag dat Killian nog heel rustig lag te slapen, waardoor hij even glimlachte. Gelukkig maar, er was dus niets aan de hand, alles was goed. Hij bleef even wat in gedachten verzonken naar zijn zoon staren, voor hij weer terug naar bed ging.

Koning Stephen Lahero

'Ik denk dat ik het nog wel sneller zou kunnen, maar dan moet je mij eerst een jaar laten wachten,' zei hij plagend tegen haar. Ze trok zijn kleding van zijn lichaam en daarna voelde hij haar warme lippen op zijn koude huid. Het was altijd een geweldig gevoel, alleen Fay kon dit veroorzaken. Hij voelde haar nagels over zijn buik heen glijden, waardoor hij automatisch zijn spieren aanspande. Hij keek haar verlangend aan, de blik die ze hem gaf maakte hem helemaal gek. Hij hield zijn adem in, zo veel deed ze met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/1/2015, 23:51

Koningin Esmeralda Fullbright


Ze merkte dat Jay weg was. Daardoor schrok ze een beetje, al gauw merkte ze hem op bij de wieg van hun zoontje.
"Ik ben zo trots... ik weet zeker dat je fantastisch voor hem zult zorgen." Hij steeg echt boven al haar verwachtingen uit, echt waar. Hij kwam weer bij haar liggen, zijn lichaam was kouder omdat hij bij het wiegje had gestaan. Ze kroop tegen zijn borst aan en sliep al gauw weer verder.


Fay Fuego

"Een jaar? Dat kan ik je toch niet aandoen? Of beter gezegd... dat kan ik mezelf niet aandoen." Plaagde ze vrolijk. Ze zag hoe hij zijn adem inhield terwijl hij naar haar keek, haar ogen werden steeds ondeugender en ze prikte nu plagend in zijn buik.
"Wel blijven ademen hé?" Vroeg ze iets later toen ze haar lippen bij zijn oor had gebracht. Ze zoende hem nu weer vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum