Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2017, 21:10

Koningin Fay Lahero

HIj begreep het en daardoor glimlachte ze zwakjes naar hem. Hij dacht dat Nathan haar niet ging haten, hij hield van haar en zou het accepteren, misschien niet begrijpen want ze waren maanden samen geweest en hij was in de war. Hij snapte het als het lastig voor hem was, maar hij moest ermee gaan leren leven. Ze knikte daardoor een beetje.
"Ik wil dit omdat het mij anders zelf heel erg in de war maakt en dat wil ik niet. Ik wil gelukkig zijn, samen met jou en met hem gewoon gekke dingen doen, zoals vroeger. Hij was altijd mijn beste vriend..." Zei ze tegen Stephen.
"Vind je het een wijze beslissing?" Wilde ze van haar man weten.


Elvira Solore

Ze had fijn getraind en ze zag er weer veel afgetrainder uit. Het buikje van de zwangerschap had ze er al heel snel afgetraind. In de gangen zag ze net Nathan uit de kamer van Stephen komen en daardoor sloop ze achter hem aan. Vroeger was ze hier geweldig in geweest, muisstil iemand volgen, het was leuk om weer te doen en vanuit het niets tackelde ze hem zodat hij op de grond zou vallen. Al deed ze alles wel zo dat het hem geen pijn deed. "Ik heb je." Fluisterde ze speels in zijn oor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2017, 21:17

Koning Stephen Lahero

'Ja, ik denk dat het een goede beslissing is. We moeten er gewoon veel over praten, dat is denk ik het belangrijkste. Je kunt alles vertellen wat je dwars zit, alles wat je moeilijk vindt.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij gaf haar even een kusje. 'Het komt wel goed, ik weet zeker dat hij het uiteindelijk echt gaat begrijpen, geloof mij maar.' zei hij lief tegen haar. Het moest wel, Nathan zou het vast snappen. Het was de keuze van Fay, daar zou hij uiteindelijk respect voor hebben.

Nathan Gerono

Hij liep heel rustig met zijn handen in zijn zakken toen hij opeens iets voelde en op de grond lag. Hij zag niet goed wie het was, maar door de woorden in zijn oor grijnsde hij direct en greep hij Elvira vast. 'Ja, je hebt mij.' plaagde hij haar nu en daarna zoende hij haar meteen. 'Je bent ontzettend opwindend als je zo doet.' zei hij daarna, met een fonkeling in zijn ogen. Hij vond dit echt heel erg leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2017, 21:22

Koningin Fay Lahero

HIj vond het een goede beslissing, ze moesten er veel over praten en ze kon hem alles vertellen wat haar dwars zat, alles wat ze moeilijk vond. Ze knikte eventjes. "Dat weet ik lieverd, daarom houd ik zoveel van je... ik vertrouw je." Glimlachte ze lief naar hem. "Maar jij kan mij ook alles vertellen, dat weet je toch?" Vroeg ze zacht aan hem en ze voelde zijn lippen even op de hare. Hij dacht dat Nathan het uiteindelijk echt ging begrijpen, ze moest hem geloven en nu knikte ze langzaam even.
"Zullen we samen wat gaan doen? Even iets leuks?" Vroeg ze nu aan hem.


Elvira Solore

Nathan greep haar vast en sprak haar plagend toe. Daarna werd ze direct gezoend waar ze enthousiast in mee ging. Hij vond haar opwindend als ze zo deed.
"Weet ik." Sprak ze hem toe en ze grijnsde breed. Ze kwam weer overeind en trok hem tegen haar aan. "En? Heb je het met Stephen overlegd over de groep?" Vroeg ze hem nu terwijl ze hem nog wat uitdagend aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2017, 21:27

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het wist, dat was waarom ze zo veel van hem hield, ze vertrouwde hem. 'Ik jou ook, altijd.' zei hij zacht tegen haar. Hij kon haar ook alles vertellen, daardoor knikte hij. 'Ja, naturlijk, dat weet ik heel erg goed.' zei hij zacht tegen haar. Ze wilde samen wat doen, even iets leuks. Hij staarde kort naar het werk, hij had wel even tijd. 'Ja, natuurlijk, wat heb je in gedachten?' vroeg hij daarom aan haar. Hij vond het ook wel even leuk om samen wat te doen, altijd wel.

Nathan Gerono

Ze wist het, daardoor grijnsde hij ook, hij vond dit heel erg leuk. Ze kwam overeind en hij werd tegen haar aangetrokken, ze vroeg of hij overlegd had over de groep. 'Ja, dat heb ik. Hij vond het goed, maar hij wil dat ik mezelf in de hand hou en alles met hem overleg.' zei hij tegen haar. Haar uitdagende blik zorgde ervoor dat hij haar tegen zich aantrok en meteen heftig zoende. Hij kon het echt niet laten als ze zo deed, dit vond hij heerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2017, 21:31

Koningin Fay Lahero

HIj vertrouwde haar ook, altijd, het liet haar liefdevol glimlachen. Hij wist ook heel erg goed dat hij haar alles kon vertellen. Even keek hij naar zijn werk en ze was bang dat hij geen tijd had, maar hij gaf toch aan dat ze wat samen konden gaan doen en vroeg wat ze in gedachten had. Daardoor zoende ze hem liefdevol eventjes en keek hem vervolgens weer aan.
"Even naar het strand? Een kleine wandeling?" Vroeg ze hem glimlachend.



Elvira Solore

HIj gaf aan dat Stephen het goed vond, hij wilde alleen wel dat hij zichzelf in de hand hield en alles zou overleggen. "Hmm... heb je hem niet vertelt dat je een halsbandje om krijgt en dat ik af en toe aan de riem trek om je in de hand te houden?" Vroeg ze plagend en uitdagend. Hij trok haar tegen zich aan en zoende haar heftig. Genietend ging ze mee in zijn zoen en sloeg haar armen om zijn hals heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2017, 21:38

Koning Stephen Lahero

Hij werd liefdevol gezoend en hij ging er langzaam in mee, daarna stelde ze voor om naar het strand te gaan, een kleine wandeling. 'Dat lijkt mij echt heerlijk.' stemde hij direct in. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar nog eens. 'Dan moet je wel van mij af, want ik kan echt geen kant op.' zei hij tegen haar. Hij had een fonkeling in zijn bruine ogen liggen, hij vond het heel fijn om even samen met haar te zijn.

Nathan Gerono

Door wat ze nu zei grinnikte hij. 'Hm, dat lijkt mij heerlijk, waarom beginnen we daar niet meteen mee?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze sloeg haar armen om zijn hals en ze ging mee in de zoen, hij liet zijn handen direct over haar lichaam glijden, het kon hem niets interesseren dat ze hier stonden, dat iedereen het zou kunnen zien. MIsschien vond hij dat alleen maar leuker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2017, 21:43

Koningin Fay Lahero

Het leek hem heerlijk om te doen en ze glimlachte breed. Ze moest alleen wel van hem af gaan want hij kon geen kant meer op. Ze lachte daardoor en keek hem lief aan. "Ben ik zo zwaar dan?" Vroeg ze aan hem met een plagende blik in haar ogen. Toch kwam ze wel van zijn schoot af en trok hem overeind. HEt was zo fijn, ze was dolblij dat na al die maanden het gewoon weer hetzelfde was. Weer liefde en geluk.



Elvira SOlore

Het leek hem heerlijk en vroeg waarom ze daar niet meteen mee zouden beginnen.
"Omdat ik eerst wil dat je me alle hoeken van onze kamer laat zien." Sprak ze schor en hees. Ze liet hem nu in een keer los en gaf hem een klein duwtje achteruit. Daarna begon ze heupwiegend naar hun slaapkamer te lopen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2017, 21:53

Koning Stephen Lahero

'Nee, maar ik zou je niet zomaar op willen tillen, je zit veel te lekker.' plaagde hij haar nu. Ze kwam van hem af en hij werd overeind getrokken. Hij zoende haar nog eens en daarna pakte hij haar hand vast. 'Laten we maar meteen gaan, want ik heb er heel erg veel zin in. Ik ben al even niet meer op het strand geweest.' zei hij tegen haar. Hij nam haar mee en hij sloeg zijn arm nu om haar middel heen.

Nathan Gerono

'Hm, dat moet mij wel lukken, denk ik.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij werd losgelaten en naar achteren geduwd, daarna liep ze weg. Hij keek even naar haar, daarna pakte hij haar vast en duwde hij haar de kamer in. Hij tilde haar direct op en zette haar klem tegen de muur, om haar het volgende moment heftig te zoenen. Hij hield haar stevig vast, dicht tegen zijn lichaam aan. Hier was hij best wel aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 15/1/2017, 21:57

Koningin Fay Lahero

HIj wilde haar niet zomaar optillen want ze zat veel te lekker. "Daar heb je gelijk in." Lachte ze naar hem terug. Ze werd nogmaals door hem gezoend maar daarna wilde hij echt gaan. Hij had er zin in, hij was al een tijdje niet meer op het strand geweest. "Ik ook niet, maar het is prachtig weer, dus waarom niet." Glimlachte ze naar hem. Ze voelde zijn arm rond haar middel en ze kroop tegen hem aan om zo met hem naar buiten te lopen.



Elvira Solore

Hij kwam achter haar aan en duwde haar de kamer in. Ze werd opgetild door hem en klemgezet tegen de muur. Ze hield hem stevig vast en zoende hem net zo heftig terug, haar benen sloeg ze om zijn middel heen en ze klemde zich aan hem vast. Ze beet in zijn onderlip en trok die een stukje naar haar toe terwijl ze hem uitdagend aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 15/1/2017, 22:04

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat hij gelijk had en ze was er zelf ook al een tijdje niet geweest was, maar nu was het prachtig weer. Het was inderdaad zo, maar hij vond het ook echt heerlijk om tijd met haar door te brengen, dat was voor hem het belangrijkste op dit moment. HIj drukte zachtjes zijn lippen in haar hals en daarna liep hij verder. 'Ik heb je enorm gemist, ik vind het heerlijk om samen te zijn.' zei hij nu zachtjes tegen haar .

Nathan Gerono

Ze sloeg haar benen om zijn middel heen en ze beet op zijn lip, waardoor hij zachtjes kreunde. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij zoende haar weer heftig, daarna zette hij haar op de grond en begon hij behendig en snel haar kleding los te maken. 'Je bent zo heerlijk.' zei hij kreunend. Als ze zo heftig deed, was dat voor hem echt extreem opwindend en dat vond hij altijd goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 08:48

Koningin Fay Lahero

Ze voelde zijn lippen zacht in haar hals en werd helemaal warm van de woorden die volgden, daarvoor wilde ze dit ook, daarvoor wilde ze bij Stephen blijven. Al was dat waarschijnlijk alleen maar zolang het goed ging, maar het viel natuurlijk te proberen.
“Ik vind het ook heel fijn…” Fluisterde ze hem toe. Ze hield haar arm stevig om hem heengeslagen en liep zo samen met hem richting het strand. Je kon de zee al van ver af aan horen, het gaf een rustgevend geluid.


Elvira Solore

Ze voelde zijn handen over haar lichaam heen glijden en ze zoende hem net zo heftig terug. Niet veel later zette hij haar op de grond en begon hij haar kleding los te maken. Kreunend zei hij dat ze heerlijk was. “Hm.. Jij ook.” Mompelde ze zacht. Ze liet hem alles uittrekken bij haar en daarna duwde ze hem tegen de muur en begon ze aan zijn kleding.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 09:23

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat ze het ook heel fijn vond en hij was er blij mee. Hij vond het echt heerlijk om zo even te lopen, om samen te genieten en dat deed hij ook echt. Eenmaal op het strand waaide het flink, maar dat vond hij wel lekker, dat maakte zijn hoofd helemaal leeg en daar genoot hij best wel van. 'We kunnen hierna wel lekker samen eten, dan ga ik morgen wel weer werken, dan laat ik het vandaag gewoon even.' zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

Ze vond hem ook heerlijk en dat liet hem even grijnzen, het was altijd leuk om te horen. Hij werd al weer tegen de muur geduwd en ze begon zijn kleding los te maken, hij zoende haar ondertussen weer, best wel krachtig en heftig, hij vond het heerlijk zo, hier kon hij al zijn energie in kwijt en dat was voor hem ook echt nodig. Anders werd hij chagrijnig en onrustig, maar dit was perfect ontspanning.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 09:37

Koningin Fay Lahero

Het was echt ontzettend fijn op het strand, waarschijnlijk dacht Stephen er ook zo over. Ze liepen dichtbij het water, af en toe spoelde het voor hun voeten, maar het maakte haar niet uit. Het strand was een prachtige plek en zo ontzettend fijn. Hij zei haar dat ze hierna wel konden gaan eten, dan ging hij morgen verder met werken en liet hij het voor vandaag rusten.
“Volgens mij heb jij net beloofd dat we met Nathan en Elvira gaan eten.” Plaagde ze hem een beetje. “Maar ik zou het heel erg fijn vinden als je verder vrij neemt vandaag.” Klonk haar stem lief tegen hem.


Elvira Solore

Ze trok al zijn kleding uit en hij bleef haar heftig zoenen, ze genoot er echt van. Ze had zichzelf weer terug gevonden en daar was ze onwijs blij mee. Het kon haar allemaal niet heftig genoeg zijn op dit moment. Kreunend drukte ze haar lichaam tegen de zijne aan en keek hem uitdagend in zijn ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 09:58

Koning Stephen Lahero

Door wat ze nu zei grijnsde hij een beetje. 'Dat is bijna hetzelfde. Ik weet niet of ze zin hebben om daarna nog wat te drinken met ons, maar dat is ook gezellig.' zei hij tegen haar. Hij vond het ook fijn om een beetje in te schatten hoe het nu met ze ging, hoe ze alles deden en het was toch altijd wel gezellig met zijn vieren. 'Dan doe ik dat. Misschien morgen samen lunchen? Ik denk dat het goed is om tijd aan elkaar te besteden, juist nu. Anders gaan we meteen weer langs elkaar heen leven.' zei hij zacht tegen haar.

Nathan Gerono

Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij keek in haar uitdagende ogen, het liet hem grijnzen en hij drukte haar direct weer tegen de muur aan. Hij drong direct bij haar naar binnen en hij hield haar stevig vast, zodat ze klem stond. Hij liet zijn tanden over haar nek glijden en hij zoog daarna krachtig, het was echt geweldig met haar op dit moment, dat merkte hij aan alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 10:05


Koningin Fay Lahero

Hij vond het bijna hetzelfde. Hij wist niet of ze zin hadden om daarna nog wat te drinken, maar hij vond dat ook gezellig. “Ja, ik ook.” Knikte ze meteen glimlachend naar hem. Hij stelde voor om morgen samen te gaan lunchen en ze glimlachte door de woorden die volgden. “Dat lijkt me heel erg fijn. Ik wil graag meer tijd met je doorbrengen, heel graag. Laten we proberen om in ieder geval één keer per dag samen te eten.” Vertelde ze hem lief.



Elvira Solore

Hij drukte nu haar weer tegen de muur en drong bij haar naar binnen. Hij zette haar klem en ze kreunde genietend daardoor. Zijn tanden gleden over haar nek en hij zoog zelfs even. Ze zette haar nagels fel in zijn rug daardoor en drukte haar onderlichaam tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 10:17

Koning Stephen Lahero

'Daar ben ik blij mee, ik vind het heel erg leuk om dat te proberen, want ik denk dat alles goed zal zijn, ook al werkt het niet. Alleen al proberen is belangrijk. Ik hoop dat wij daardoor ook weer wat dichter naar elkaar toe groeien, want dat kan alleen maar meerwerken.' zei hij tegen haar. Hij pakte haar nu vast en hij zoende haar langzaam en vol liefde, hij legde zijn hand in haar hals en daarna keek hij haar ook weer vol liefde aan. 'Ik ben echt gek op je, Fay. Ik wil er alles aan doen om ons zo gelukkig mogelijk te laten worden.'

Nathan Gerono

Hij voelde haar nagels in zijn rug en daardoor kreunde hij diep, dit was zo ontzettend lekker. Hij ging zo een flinke tijd door, hij hield haar heel dicht tegen zijn huid aan en hij was heftig, maar het was heerljik zo en hij had echt het idee dat Elvira dat ook weer vond, daardoor genoot hij alleen maar meer. Na een tijd bereikte hij zijn hoogtepunt en liet hij Elvira weer dicht tegen zich aan zakken, hij sloeg zijn armen om haar heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 10:25

Koningin Fay Lahero

Hij vond het ook heel erg leuk om te proberen want hij dacht dat alles goed zal zijn, ook al werkte het niet, het proberen alleen al was belangrijk. Hij hoopte ook dat ze dichter naar elkaar zouden groeien. “Ik heb het gevoel dat we al een paar jaar niet meer zo dicht bij elkaar zijn geweest als nu… We lijken hetzelfde te willen” Fluisterde ze hem zacht toe en ze streelde langs zijn wang. Ze waren door de jaren heen allebei flink veranderd en Stephen was tussendoor ook nog eens flink ziek geweest. Hij pakte haar zacht vast en ze werd langzaam door hem gezoend. Het was vol liefde en ze kwam dicht tegen hem aan staan. Ze keek hem teder aan door zijn woorden, hij wilde alles doen om zo gelukkig mogelijk te worden. “Ik ook… Dat is voor mij echt heel erg belangrijk nu… ik hou van je.” Fluisterde ze zachtjes en liefdevol.



Elvira Solore

Nathan leek het net zo lekker te vinden als zij. Hij was heftig, maar het deed geen pijn, het wond haar op. Ze genoot zo erg van hem. Na een tijdje bereikte hij zijn hoogtepunt en ze legde haar hoofd tegen hem aan en hield hem dichtbij haar. “Ik hou van je, Nathan… echt…” Klonk haar stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 10:34

Koning Stephen Lahero

'Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt, nu kan het ook. Nu kunnen we er echt voor elkaar zijn, onze band beter maken.' zei hij zacht tegen haar. Ze kwam heel dicht tegen hem aan staan en hij keek in haar mooie ogen, hij streek langs haar wang en hij zoende haar nog eens, daarna keek hij haar grijnzend aan. 'Ik vind het echt heel fijn zo, het voelt gewoon perfect.' zei hij zachtjes. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij bleef haar even stevig vasthouden. 'Zullen we dan maar terug gaan zo? Dan kunnen we nog even samen zijn voor het eten.'

Nathan Gerono

Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij werd dichtbij haar gehouden, maar dat vond hij nu niet erg. Hij vond het fijn. Door de woorden vol betekenis van Elvira keek hij haar even aan. 'Ik hou ook van jou.' fluisterde hij en hij gaf haar even een kusje. 'Stephen vroeg of wij vanavond met hun mee eten. Vind jij dat ook gezellig?' vroeg hij nu aan haar. Waarschijnlijk zou ze het geen probleem vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 10:46



Koningin Fay Lahero

Hij zei dat het nu ook kon en dat liet haar knikken. Hij had gelijk, nu hadden ze er samen echt de tijd voor. Het was rustig in het rijk, het ging goed met hen beide, ze hadden nog maar één klein kindje, het kon nu. Hij keek diep in haar ogen en ze wendde haar blik niet van hem af.
“Denk er wel aan dat het niet perfect hoeft.” Lachte ze hem nu toe en ze gaf hem een knipoog. Hij bleef haar vasthouden en ze hield hem dicht tegen haar aan. “Ja, heel slim idee.” Glimlachte ze en ze gaf hem een klein kusje met een glimlach.



Elvira Solore

Hij fluisterde dat hij ook van haar hield en ze glimlachte eventjes naar hem. Ze kuste hem zacht terug en luisterde naar hem. Stephen vroeg of ze vanavond mee wilden eten en hij wilde weten of zij het ook gezellig vond. “Natuurlijk, lijkt me leuk.” Knikte ze meteen. Ze liet hem langzaam los. “Had je eigenlijk al mensen in gedachten om ons te helpen met de groep?” Vroeg ze hem nu en ze keek hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 10:49

Koning Stephen Lahero

'Ik zal mijn best doen om dat te onthouden.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kreeg nog een klein kusje en daarna nam hij haar mee terug naar het kasteel. Het was echt lekker weer buiten, hij vond het heerlijk zo en hij was totaal ontspannen, dat was ook wel een keertje fijn. Eenmaal bij het kasteel nam hij haar mee naar hun kamer en hij schonk alvast twee glazen wijn in voor hun.

Nathan Gerono

'Dat dacht ik al, ik vind het ook wel gezellig.' zei hij tegen haar. 'Nee, ik heb er over nagedacht en ik weet het niet zo heel erg goed. Ik zou niet weten wie wij voor zoiets kunnen vragen, ze moeten wel echt geschikt zijn natuurlijk, ik wil ze kunnen vertrouwen.' zei hij tegen haar. 'Weet jij iemand of heb jij een goed idee hoe we mensen kunnen vinden?' vroeg hij haar nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 11:00

Koningin Fay Lahero

Ze grijnsde hem toe toen hij zei dat hij zijn best zou doen om het te onthouden. Ze liep met hem mee naar het kasteel toe en eenmaal in hun kamer schonk hij al twee glazen wijn in. “Hm, heerlijk.” Mompelde ze hem toe. Ze ging op de bank zitten en pakte het glas van hem aan. Ze keek naar hem met een liefdevolle blik in haar ogen.



Elvira Solore

Hij vond het ook wel gezellig. Hij gaf ook aan dat hij het niet zo heel erg goed wist. Hij zou niet weten wie ze konden vragen, want ze moesten wel geschikt zijn. Hij wilde ze kunnen vertrouwen. Hij vroeg of zij iemand wist.
“Misschien wel. Ik hoorde van de bastaard kinderen van Leroy, ik denk dat ze wel geschikt zijn. Kenzo sowieso.” Sprak ze hem toe en ze keek hem eventjes aan.

Heb stukje teruggelezen van het vorige topic en toen hadden we Selina en Sean, leven die nog? hahaha
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 11:05

Koning Stephen Lahero

Hij gaf haar het glas aan en hij kwam meteen naast haar zitten, hij nam een paar slokken en hij sloeg zijn arm om haar schouders heen. 'Ik vind het heel fijn zo samen.' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen op haar warme wang en daarna keek hij weer voor zich uit, hij merkte aan alles dat het nu goed met hem ging. Hij voelde zich goed, hij was niet meer zo enorm snel moe en hij had amper last van zijn hoofd, bovendien was hij redelijk ontspannen.

Nathan Gerono

'Dat is eigenlijk best wel een goed idee. Misschien moeten we met hun maar eens gaan overleggen.' zei hij tegen haar. 'Ik ken Kenzo niet zo enorm goed, maar daar kom ik dan vanzelf achter, van wat ik gehoord heb zou het best goed voor hem kunnen zijn.' zei hij tegen haar. Hij liet haar nu langzaam los en hij trok zijn kleding weer aan, hij haalde ook even een hand door zijn haren heen. 'Denk je dat die andere ook geschikt is?'

- yes haha
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 11:11

Koningin Fay Lahero

Ze nestelde zich tegen Stephen aan en luisterde naar zijn lieve stem. “Ik ook… heel erg fijn.” Klonk haar stem zachtjes tegen hem. Ze kreeg een kusje op haar wang en glimlachte daardoor. Haar vingers legde ze op zijn been neer en ze streek er zacht overheen. Genietend dronk ze van haar wijn. “Wat hebben we het eigenlijk toch goed…” Mompelde ze zacht.



Elvira Solore

Hij vond het een goed idee en misschien moesten ze het maar eens overleggen. Ze glimlachte daardoor breed, ze vond het leuk dat hij haar ideeën goedkeurde. Hij kende Kenzo niet heel goed. “Nee, ik ook niet, alleen van verhalen eigenlijk. Hij liet haar los en trok zijn kleding aan waardoor ze zijn voorbeeld volgde.
“Selina, ook een bastaard van Leroy, is misschien wat minder geschikt, maar het schijnt dat ze wel veel geleerd heeft de afgelopen tijd van Sean. Die was hier ook nog een tijdje, of niet?” Het was lang geleden en er kwamen zoveel mensen op het kasteel dat ze het niet meer wist.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 16/1/2017, 11:17

Koning Stephen Lahero

Hij voelde haar warme vingers nu op zijn been, haar vingers gleden heel zacht over de stof van zijn broek heen en ergens onbewust voelde hij de tintelingen door zijn lichaam trekken door die aanraking. Ze dronk van haar wijn en door wat ze zei grijnsde hij een beetje. 'Ja, zeg dat wel ja.' zei hij zachtjes tegen haar, want hji voelde het op dit moment ook echt zo. Hij was echt gelukkig en het voelde allemaal ook echt goed tussen hun.

Nathan Gerono

Ze begon ook haar kleding aan te trekken en ze vertelde over de dochter van Leroy, daardoor knikte hij even. 'Ik geloof dat Sean daar nog steeds is.' zei hij tegen haar. 'We kunnen eens met ze gaan praten, kijken hoe ze er over denken, wat hun mening is en of ze het zien zitten. Ze zullen allemaal toch nog getraind moeten worden, dan zien we meteen of ze geschikt zijn of niet, dus dat is goed.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 16/1/2017, 11:23


Koningin Fay Lahero

Zachtjes drukte ze haar lippen in zijn hals en glimlachte naar hem. Ze was gek op hem, echt stapelgek op Stephen en ze hoopte dat dit alleen maar meer en beter werd. Dat zou zo ongelooflijk fijn zijn. Hij vond dat ze gelijk had en daardoor glimlachte ze hem toe. Ze dronk genietend van de wijn en glimlachte wat voor zich uit. Ze was stiekem wel een beetje zenuwachtig voor het gesprek dat ze zou hebben met Nathan, hopelijk accepteerde hij het…


Elvira Solore

Hij dacht dat Sean daar nog steeds was en ze knikte even. Dat dacht ze zelf ook. Hij stelde voor om te praten, kijken hoe ze erover dachten en of ze het zagen zitten. Ze zouden allemaal eerst nog getraind moeten worden. “Ja, daar heb je gelijk in. Wij kunnen zelf ook nog wel een beetje training gebruiken denk ik.” Lachte ze hem toe. “Zullen we ze een brief sturen?” Vroeg ze nu
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 12 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum