Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

3 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 13:04

Koningin Fay Lahero

Hij was duidelijk verbaasd dat het haar wel interessant leek en dat liet haar eventjes grijnzen. “Ja.. natuurlijk wel, ik houd wel van een beetje experimenteren, dat weet je toch?” Ze gaf hem een knipoog en liet haar hand weer zacht over zijn lichaam naar beneden glijden waar ze hem rustig streelde. “Laten we dat gewoon op de lange termijn houden, ik wil eerst zien of het wel gaat tussen mij en Nathan op deze manier.” Vertelde ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 13:07

Koning Stephen Lahero

Ze zei dat het haar natuurlijk wel interessant leek, ze hield wel van een beetje experimenteren, dat wist hij toch. 'Hm, ja, dat is waar... maar toch...' zei hij zachtjes. 'Heb jij nog ideeën?' vroeg hij daarna. Fay wist vast dingen die ze leuk vond om te doen, maar die eerst niet konden omdat hij het nog niet aan durfde. Hij voelde haar hand over zijn lichaam naar beneden glijden en toen ze hem rustig streelde kreunde hij zachtjes. Het was best wel intens nu, maar hij vond het heerlijk. 'Ja, dat is verstandiger.' gaf hij wel kreunend toe. 'Misschien dan toch met een prachtige andere vrouw er bij.' zei hij daarna, duidelijk om haar te plagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 13:13

Koningin Fay Lahero

Hij vroeg of zij nog ideeën had. “Genoeg, maar laten we eerst eens kijken hoe het gaat als we het wat heftiger maken.” Lachte ze hem toe, al vond ze het wel echt heel erg leuk als hij dit soort dingen aan haar vroeg en van haar wilde. Hij kreunde zacht door wat ze deed en gaf daarna aan dat het wel verstandiger was om het op de lange termijn te laten. Hij plaagde haar vervolgens en daardoor drukte ze hem op zijn rug en ging ze bovenop hem zitten.
“Oh reken maar dat je eerst je handen vol hebt aan alleen mij.” Klonk haar stem uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 13:16

Koning Stephen Lahero

Ze had genoeg ideeën, maar ze wilde eerst kijken hoe het ging als ze het wat heftiger zouden maken. Hij knikte even, hij merkte dat hij gewoon heel erg enthousiast werd van alles. Hij werd opeens op zijn rug geduwd en ze kwam op hem zitten, hij moest er op rekenenen dat hij eerst zijn handen vol had aan alleen haar. 'Hm, dat vind ik ook heel lekker.' zei hij plagend. Hij liet zijn handen knedend over haar lichaam glijden en hij keek haar zelf net zo uitdagend aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 13:23

Koningin Fay Lahero

Hij leek wel een compleet ander persoon en ze wist heel goed dat dit Stephen écht was. Dat hij zo was als hij niet onzeker was, als hij wel dingen durfde en dit inzicht ontroerde haar haast. Waarom had het zo lang geduurd? Waarom had ze niet eerder deze moeite gedaan voor hem? Hij vond het ook heel lekker als hij zijn handen vol had aan haar. Zijn handen gingen knedend over haar lichaam heen en zijn blik was net zo uitdagend als de hare, daardoor grijnsde ze naar hem en zoende hem heftig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 13:26

Koning Stephen Lahero

Hij zag dat ze na leek te denken over iets, maar net toen hij wilde vragen of er iets aan de hand was werd hij heftig door haar gezoend, waardoor hij het direct vergat. Hij trok haar heel dicht tegen zijn lichaam aan, zijn handen gleden over haar huid heen, naar haar benen. 'Je bent echt heel erg opwindend.' mompelde hij nu, wat gedempt. Hij trok haar nog iets dichter naar zich toe en daarna drong hij bij haar naar binnen. Hij verlangde er best wel erg naar nu. HOe zou het zijn als ze hem een dag lang zou uitdagen?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 13:36

Koningin Fay Lahero

Hij trok haar dicht tegen zich aan en zijn handen gleden over haar huid heen waardoor ze zacht kreunde. Hij vertelde haar dat ze heel erg opwindend was en daardoor grijnsde ze. “Jij ook, vooral zo…” Klonk haar stem hees tegen hem. Hij drong bij haar naar binnen en daardoor kreunde ze genietend. Ze trok hem dicht tegen haar lichaam aan en bewoog vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 13:39

Koning Stephen Lahero

Ze vond hem ook opwindend, vooral zo. 'Geniet er maar van dan.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij werd dicht tegen haar aan getrokken en ze bewoog vol passie, hij wist iets waardoor hij haar nog meer kon laten genieten en daardoor ademde hij langzaam in. Misschien kon hij het wel weer een keertje proberen, hij wist dat ze het geweldig vond. Hij liet zijn handen langzaam over haar huid glijden en langzaam vormden zich kleine koude waterdruppeltjes, die langs haar lichaam naar beneden gleden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 13:43

Koningin Fay Lahero

“Dat doe ik ook zeker.” Sprak ze hem zacht en schor toe. Kreunend ging ze door, het was zo fijn met hem nu, dit was echt heerlijk. Ineens voelde ze de waterdruppels op haar ontzettende warme huid en ze hapte naar adem. Haast meteen kwam ze tot haar hoogtepunt daardoor en ze trok hem dicht tegen haar aan. Dit was fantastisch, ze was zo gek op hem.
“Stephen… dit is heerlijk… ik geniet zo erg.” Kreunde ze vol eerlijkheid.


xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 13:48

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar kreunen en ze leek verrast te zijn door het water, hij voelde haar lichaam aanspannen en hij ademde langzaam in, wat verbaasd door haar heftige reactie. Hij werd dicht tegen haar aangetrokken en hij merkte dat hij zichzelf nu best wel goed in kon houden, dat gaf hem heel veel zelfvertrouwen. Het leek hem geweldig om het gewoon bijna onbeperkt vol te kunnen houden. Ze zei dat het heerlijk was, ze genoot zo erg. De manier waarop ze het zei zorgde ervoor dat hij opnieuw langzaam inademde, het was wel heel intens voor hem. 'Ik geniet er net zo veel van...' zei hij zachtjes tegen haar en hij liet zijn lippen langs haar hals glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 14:02

Koningin Fay Lahero

Ze hoorde hem af en toe langzaam inademen en dat liet haar dan lichtelijk toch wel een beetje grijnzen. Dit vond ze leuk, heel erg leuk. Het deed heel veel met hem, maar dat was echt niet het enige, voor haar was het net zo intens en lekker. Hij zei ook zacht dat hij er net zoveel van genoot. Zijn lippen gleden langs haar hals en ze kreunde weer. Haar handen gleden door zijn haren heen en ze sloot genietend haar ogen.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 14:03

Koning Stephen Lahero

Hij hoorde haar weer kreunen en haar handen gleden nu door zijn haren. Hij zoende haar heftig en hij liet zijn handen over haar lichaam glijden, daarna bereikte hij zelf ook zijn hoogtepunt. Hij had het misschien nog wel langer vol kunnen houden, maar het was wel goed zo, hij genoot er enorm van. Hij bleef Fay even zo vasthouden en daarna liet hij haar langzaam los en keek hij haar aan. 'Ik vond het heel fijn.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 14:08

Koningin Fay Lahero

Na een tijdje kwam hij tot zijn hoogtepunt en hij zei haar vervolgens dat hij het heel fijn vond. Ze ging naast hem liggen en keek diep in zijn prachtige ogen. “Het was echt geweldig, Stephen, echt geweldig.” Zei ze hem zacht en ze streek met haar vingers langs zijn wang. “Ik besefte me dat ik je nog nooit zo had meegemaakt, je was echt jezelf en ik vond het heel mooi en fijn om te zien.” Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 14:10

Koning Stephen Lahero

Ze kwam naast hem liggen en ze zei dat het echt geweldig was, ze streek langs zijn wang en gaf toe dat ze zich besefte dat ze hem nog nooit zo had meegemaakt. Hij was echt zichzelf en ze vond het heel mooi en fijn om te zien. 'Het voelt ook echt heel erg goed. Dit geeft mij een goed gevoel, zo veel zelfvertrouwen en daardoor durf ik ook echt dingen te proberen.' zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kus en daarna keek hij haar weer aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 13/2/2017, 14:19

Koningin Fay Lahero

Hij zei dat het ook echt heel erg goed voelde, het gaf hem zelfvertrouwen en daardoor durfde hij ook dingen uit te proberen. Ze grijnsde daardoor en zoende hem zacht terug. “Ik was echt verrast toen je die waterdruppels over mijn huid liet lopen, dat was echt zo fijn, ik genoot daar zo erg van.” Glimlachte ze breed. “Dit moeten we vaker doen, Stephen, ik merk echt dat het ons helpt.” Sprak ze vrolijk en ze knuffelde hem even.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 13/2/2017, 14:22

Koning Stephen Lahero

'Ik merkte het.' zei hij grijnzend tegen haar, omdat ze aangaf dat ze echt verrast was toen hij die waterdruppels over haar huid had laten lopen. 'Ik vond het ook heel leuk om te doen.' zei hij tegen haar. Ze wilde het vaker doen, ze merkte dat het hun hielp. 'Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Dit was echt heerlijk.' zei hij zacht. Hij hield haar stevig vast en daarna keek hij haar aan. 'Ik moet mij nu wel echt aankleden en aan het werk gaan, zie ik je vanmiddag? Ik zou het leuk vinden om samen te lunchen.'

-------

https://justrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=61
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 40 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum