Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/11/2016, 14:15

David Hiddon

Ze zei dat ze het prachtig vond, daardoor glimlachte hij weer. Hij vond het ook echt heel mooi en doordat ze zo buiten stond, had hij bedacht dat ze dit misschien ook wel leuk vond. 'Wil je zo misschien nog wat met mij drinken?' vroeg hij nu zachtjes aan haar. Hij wilde echt niet dat ze hem raar vond, maar hij zou het heel leuk vinden als ze het wel wilde. Het was zo zonde als ze straks naar huis ging en dat was het dan. Dat vond hij niet leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/11/2016, 15:54

Joy

Hij vroeg na een tijdje of ze nog wat met hem wilde drinken, daardoor keek ze hem weer eventjes aan. "Ja, waarom niet... anders zit ik ook maar saai thuis." Glimlachte ze hem nu toe. Ze vond heet wel leuk, alleen thuis zitten was ook niet alles en ze had natuurlijk niet voor niets een dag vrij, daar moest ze ook wel wat mee doen vond ze zelf.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/11/2016, 16:40

David Hiddon

Ze vroeg waarom ze het niet zou doen en daardoor haalde hij zijn schouders op. Dat wist hij ook niet, maar hij hoopte dat ze het deed omdat ze hem leuk vond, niet om zijn vader. Al maakte dat hem ergens ook niet heel erg veel uit. Hij nam haar nu weer mee naar zijn kamer en hij knikte naar de bank. 'Wat wil je drinken?' Vroeg hij daarna aan haar. Hij vond het wel leuk dat ze het wilde, daaruit bleek dat hij het dus niet fout deed. Ze vond hem nog niet raar genoeg om weg te willen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/11/2016, 16:45

Joy

Ze werd weer door hem meegenomen naar zijn kamer toe en ze ging op de zachte en comfortabele bank zitten. Hij vroeg wat ze wilde drinken. "Thee graag, ik vind die altijd zo lekker op het kasteel." Grijnsde ze hem toe en ze nam weer even de tijd om om haar heen te kijken in zijn kamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/11/2016, 16:49

David Hiddon

Ze zei dat ze thee wilde, want die vond ze altijd zo lekker hier. Dat liet hem even grijnzen en daarna maakte hij thee voor haar. Hij gaf het aan en hij ging bij haar zitten, hij bestudeerde haar gezicht. Hij vond het nog steeds moeilijk om in te schatten wat ze jou dacht en wat ze wilde. Zou ze meer met hem willen? Hij had geen idee. Hij keek weer voor zich uit, het voelde nog wel wat raar. Helemaal omdat hij nooit zo veel zei en hij nu heel snel het gevoel had dat hij daarom raar was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/11/2016, 17:03

Joy

"Doe je dat zelf?"Vroeg ze plagend aan David toen ze keek hoe hij thee maakte. Ze pakte het aan en hij bestudeerde haar duidelijk. Ze keek hem wat afwachtend aan. "Is er iets niet goed?" Vroeg ze wat twijfelachtig aan hem omdat hij haar zo aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/11/2016, 17:37

David Hiddon

' Ja, natuurlijk. Ik vind thee ook lekker en dan kan ik het net zo goed zelf maken. Toen ik nog alleen met mijn moeder woonde moest dat ook. Toen hadden we ook geen mensen die dat allemaal konden doen.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. Daarna vroeg ze aan hem of er iets was. 'Vind je mij raar?' Vroeg hij daarom ook vrij direct aan haar. Waarschijnlijk vond ze dat wel, maar hij wilde graag weten hoe ze over hem dacht. misschien kon hij er van leren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/11/2016, 17:57

Joy

Hij vond het ook lekker en dan kon hij het net zo goed zelf maken, hij moest dat vroeger ook want toen hadden ze nog geen mensen die dat voor hun deden. Ze glimlachte daardoor, dat was waar ook, vroeger woonde hij buiten het kasteel.
Naar aanleiding van haar vraag vroeg hij of ze hem raar vond. "Nee, waarom zou ik je raar vinden?" Vroeg ze hem meteen met een brede glimlach. "Ik verbaas me er gewoon over dat je dit wilt doen, met mij, met een meisje uit de keuken... en ik snap ook helemaal niets van wat iedereen altijd zei. Ze vonden je eng, maar ik vind je helemaal niet eng eigenlijk. Je bent best wel leuk." Grijnsde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/11/2016, 18:07

David Hiddon


Ze begon nu een beetje haar gedachten uit te spreken en hij keek haar onderzoekend aan, in de hoop er achter te komen of ze dat ook echt zo dacht, maar dat was wel een beetje lastig. 'Ik ben niet echt zoals ik nu ben. Ik bedoel, wel een beetje, maar het is een lastig verhaal. Ik denk dat ik eigenlijk wel raar ben.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. 'Meestal begrijp ik dingen gewoon niet zo heel erg goed en denk ik een beetje anders. Maar ik ben blij dat je het wel leuk vindt, want dat vind ik ook. Het is alleen wel allemaal nieuw voor mij en het maakt mij dus echt niets uit dat je in de keuken werkt.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 09:03

Joy

Hij was niet echt zoals hij nu was, wel een beetje maar het was lastig, hij dacht dat hij eigenlijk wel raar was. “Dat geloof ik niet.” Zei ze glimlachend tegen hem. Ze was heel erg lief en luisterde naar hem. Hij was een beetje anders en hij was blij dat ze het wel leuk vond, het was voor hem allemaal nieuw en het maakte niet uit dat ze in de keuken werkte.
“Maar… ik ben hier toch niet alleen maar omdat je het met mij wilt uitproberen?” Vroeg ze nu zacht, ze zou het niet leuk vinden als hij haar daarvoor gebruikte.
“Ik zie vaak hoe je voor je familie bent, volgens mij ben je heel erg lief, maar zijn dingen soms moeilijk voor je, dat is niet erg.” Glimlachte ze hem een beetje toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 09:24

David Hiddon

Ze zei dat ze het niet geloofde en daardoor glimlachte hij zwakjes. 'Je bent hier niet omdat ik het wilde uit proberen. Je bent hier omdat ik jou leuk vindt.' zei hij zacht tegen haar. Natuurlijk was het voor hem wel een beetje uit proberen, maar niet zoals ze nu dacht. Hij vond het wel echt heel leuk met haar. Door wat ze daarna zei knikte hij even, dat klopte wel. 'Vind je het dan niet erg dat het bij sommige dingen zo is?' Vroeg hij zacht aan haar. Ze leek het niet echt heel erg te vinden, zoals ze het nu zei, maar hij wist het niet. Hij pakte nu voorzichtig haar hand vast, hij deed echt zijn best.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 09:32

Joy

Ze was hier niet omdat hij het wilde uitproberen, ze was hier omdat hij haar leuk vond. Het liet haar glimlachen en ze knikte eventjes. “Gelukkig maar.” Fluisterde ze hem toe met een glimlachje, dan vond ze het prima. Hij vroeg of ze het niet erg vond als hij het niet begreep met sommige dingen.
“Ik denk het niet, ik wil het ook best allemaal een beetje uitleggen.” Glimlachte ze hem toe. Dat vond ze niet erg. Hij pakte haar hand en ze keek daardoor met een lieve glimlach naar hem. Ze vond het ook echt wel gezellig en fijn in zijn buurt.
“Voor mij is het ook allemaal nieuw hoor.” Waarschuwde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 12:31

David Hiddon

Ze dacht dat ze het niet erg vond, ze wilde het ook best allemaal een beetje uitleggen. 'dat zou ik heel erg fijn vinden.' gaf hij toe. Dan wist hij ook wel wat een beetje normaal was en wat niet, dat stelde hem wat gerust. Ze glimlachte naar hem en ze zei dat het ook allemaal nieuw was, dat was dus niet alleen voor hem zo. Hij bleef even naar haar kijken, maar daarna boog hij naar haar toe en zoende hij haar. Hij wist niet echt hoe hij in moest schatten of ze het wilde of niet, hij hoopte gewoon dat ze het ook wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 12:47

Joy

Hij zou het heel erg fijn vinden als ze het allemaal een beetje zou uitleggen en daardoor glimlachte ze weer. Hij keek een tijdje naar haar, maar daarna zoende hij haar opeens. Ze stopte meteen.
“Sorry, David, maar zo goed ken ik je nog niet, ik vind dit alles heel spannend.” Zei ze eerlijk tegen hem. Misschien wilde ze het wel, maar ze wist het gewoon nog niet goed. Ze wilde dit eerst allemaal een beetje aftasten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 12:48

David Hiddon

Toen ze hem stopte keek hij haar aan, ze bood haar excuses aan en ze zei dat ze hem nog niet zo goed kende, ze vond dit alles heel spannend. Hij keek haar weer onderzoekend aan. 'Wat bedoel je?' vroeg hij zacht. 'Vind je het niet fijn met mij?' was zijn volgende vraag, omdat het in zijn hoofd als de enige reden klonk waarom ze dit niet zou willen. Ze vond het waarschijnlijk niet lekker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 12:54


Joy

Hij vroeg aan haar wat ze bedoelde en of ze het niet fijn vond met hem. “Ja wel, denk ik.” Zei ze zachtjes tegen hem. “Ik moet alleen wennen, ik wil je beter leren kennen. Ik wil kijken of jij iemand bent waar ik verliefd op kan worden.” Fluisterde ze zachtjes tegen hem en ze keek even naar de grond.
“Ik wil eerst leuke dingen met je doen, vind je dat goed?” Vroeg ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 13:00

David Hiddon

Ze dacht dat ze het wel leuk vond, ze moest alleen wennen en ze wilde hem beter leren kennen. Ze wilde kijken of hij iemand was waar ze verliefd op kon worden. Hij knikte heel langzaam, hij snapte het wel, normaal zou hij dit allemaal nooit begrepen hebben en het onzin vinden, maar nu kon hij het ergens wel begrijpen en hij wist dat hij dat gevoel moest onthouden. 'Ik vind het wel goed, al begrijp ik het niet echt helemaal.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. 'We kunnen dit toch doen en elkaar ook beter leren kennen? En ik heb geen idee wat verliefdheid is.' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 13:06


Joy

Hij vond het wel goed, maar hij begreep het niet helemaal. Ze knikte daardoor een beetje. Hij vroeg ook of ze dit niet konden doen en elkaar zo ook beter leren kennen. Hij had ook geen idee wat verliefdheid was.
“Ik weet ook niet hoe het voelt… maar ik wil alleen eigenlijk zoenen als ik verliefd ben. Dat lijkt me veel beter en fijner.” Sprak ze hem zacht toe. “Ik heb wel een boek gelezen waarin ze het beschrijven hoe het is, op die manier zou ik het graag willen. Wil je het lezen zodat je begrijpt waar ik het over heb?” Vroeg ze nu aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 13:08

David Hiddon

Ze wist zelf ook niet hoe het voelde, maar ze wilde eigenljik alleen zoenen als ze verliefd was, dat leek haar veel beter en fijner. 'Waarom?' vroeg hij zacht. Hij wilde heel graag weten waarom ze bepaalde dingen vond en dacht, dan kon hij dat onthouden. Hij was wel teleurgesteld, hij vond haar mooi en hij had gehoopt dat ze het wel zou willen, maar hij dwong haar tenminste niet. Ze had een boek gelezen waarin het stond, op die manier zou ze het graag willen. 'Ik wil het wel lezen.' zei hij zacht. Misschien snapte hij het dan wat meer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 13:12

Joy

Hij vroeg haar waarom het haar beter en fijner leek. “Omdat we het dan allebei willen omdat we verliefd zijn en niet om het gewoon uit te proberen. Het gevoel wat je dan krijgt, is anders denk ik.” Zei ze hem nu glimlachend. Ze wilde alles uitleggen, hij had net nog gezegd dat hij het allemaal niet goed begreep, daar wilde ze hem wel mee helpen.
Hij zei zacht dat hij het boek wel wilde lezen. “Zal ik het zo voor je halen?” Vroeg ze hem glimlachend. “Of ga je met me mee?”
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 13:14

David Hiddon

Ze legde uit waarom ze het wilde en hij knikte langzaam. Hij begreep het nog steeds niet echt, maar hij waardeerde haar uitleg wel heel erg. Ze vroeg of ze het zo voor hem zou halen of dat hij mee ging. 'Ik ga wel mee.' zei hij tegen haar. Hij kwam overeind en hij stak zijn hand naar haar uit om haar overeind te helpen. Hij vond het alsnog wel gezellig met haar, ondanks dat ze dit niet wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 13:17

Joy

Hij wilde het duidelijk wel echt begrijpen en dat vond ze fijn. Hij zei haar dat hij met haar meeging en hij kwam overeind. Ze pakte zijn hand aan en liet hem haar overeind helpen. Ze nam hem met haar mee naar de grote bibliotheek waar ze soms wel eens mocht komen om boeken te lezen. Ze zocht naar het boekje en gaf het aan David.
"Misschien vind je het wel heel stom hoor..." Sprak ze voorzichtig tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 13:20

David Hiddon

Hij werd meegenomen en ze zocht het boekje op, daarna gaf ze het aan hem en zei ze dat hij het misschien wel heel stom vond. 'Vast niet. Ik ben blij als ik iets kan leren en als ik het hierdoor beter ga begrijpen, is het hoe dan ook nuttig.' zei hij zacht tegen haar. Hij stopte het boekje bij zich en daarna keek hij weer naar haar. Hij wist dat hij verder dus niets mocht doen. 'Zie ik je morgen weer?' vroeg hij dus alleen maar zachtjes aan haar, omdat hij nog steeds niet echt wist wat hij moest doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/11/2016, 13:24

Joy

Hij dacht niet dat hij het stom zou vinden, hij was blij dat hij er iets van kon leren en het was nuttig als hij het beter ging begrijpen. Daardoor glimlachte ze breed naar hem. Hij vroeg of hij haar morgen weer zag.
"Ik moet morgen overdag wel werken, maar ik ben in de avond vrij." Zei ze tegen hem. Ze gaf hem nu voorzichtig een knuffel. "Zie ik je dan morgen?" Vroeg ze nog grijnzend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/11/2016, 13:26

David Hiddon

Ze glimlachte breed, blijkbaar deed hij het nu wel goed. Daarna zei ze dat ze morgen overdag wel moest werken, maar in de avond was ze vrij. Hij voelde opeens haar lichaam dicht tegen zich aan en haar armen om zijn lichaam heen, hij hield haar even vast, het was wel een wat rare ervaring, maar het was wel fijn, al zag hij het nut er niet echt van in. Waarom zou je iemand zo vasthouden? 'Ja, dat is goed. Als je wilt kan je na je werk wel naar mij toe komen.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum