Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 21:49

Koning Thobias Hiddon

Toen hij dichterbij kwam reageerde ze echt ontzettend enthousiast op hem en dat vond hij leuk. Hij hield haar stevig vast en hij knipoogde even naar David en Thomas, hij vond dit eigenlijk ook wel heel erg fijn. Het gaf hem een goed gevoel dat ze blij waren om hem te zien. Dat was altijd zo, maar nu zeker. Hij draaide Sterre een rondje en daarna zette hij haar weer op de grond neer. ' Ze zijn echt enorm goed gelukt. Jullie zijn goed bezig geweest.' zei hij trots.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:01

Sterre Hiddon

Ze werd een rondje gedraaid door haar vader en dat vond ze heerlijk. Vrolijk lachend stond ze weer op de grond en hij zie dat ze enorm goed gelukt waren en dat ze goed bezig waren geweest. Ze pakte zijn hand vast en vertelde van elke sneeuwpop wie hij was. Ze had ze allemaal bekende namen gegeven van mensen uit de buurt en Thomas keek haar hoofdschuddend na, ze was zo anders... al had ze wel echt plezier en het was lang geleden dat hij dat had gezien bij zijn kleine zusje, ook vond hij het enorm prettig om normaal met David te kunnen praten, dat had hij nooit gekund en nu wel.
"Heb je Joy nog gezien?" Vroeg hij aan zijn halfbroer aangezien Sterre nu toch druk was met hun vader.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 22:05

David Hiddon

Sterre hield hun vader aardig bezig en daardoor grijnsde hij, het was best wel leuk om te zien. Hij keek opzij toen Thomas vroeg of hij Joy nog gezien had. 'Nee, doordat Sterre gisteren in de rivier viel was ik bezig, maar ik wil eigenlijk vanavond iets met haar gaan doen. Ik kan haar wel meenemen naar de herberg, denk je dat ze dat leuk vindt?' Vroeg hij nu aan Thomas. Hij kon wel wat advies gebruiken, hij wilde het graag goed doen en haar vooral niet afschrikken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:10

Thomas Hiddon

Hij was bezig geweest met Sterre, maar hij wilde die avond iets met haar doen. Hij vroeg of ze het leuk zou vinden om mee te gaan naar de herberg. "Ja, dat denk ik wel." Knikte Thomas nu met een glimlach. Hij gaf David een klopje op zijn schouder. "Ik weet zeker dat het goed komt. Je moet het gewoon een beetje door haar laten bepalen allemaal." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 22:12

David Hiddon

Thomas dacht dat het wel een goed idee was en hij dacht ook dat het wel goed kwam, hij moest het haar allemaal een beetje laten bepalen. Dat was alleen nog best wel lastig, hij wilde zelf ook dingen en het was moeilijk om dat gevoel wat los te laten. Juist omdat hij het zo graag goed wilde doen. 'Ik zal het voorstellen straks, dan zie ik vanzelf wel of ze het een goed idee vindt of niet.' zei hij nu. Hij kon haar straks wel opzoeken in de keuken, dan kon ze mee als ze klaar was en konden ze samen wat gaan eten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:16

Thomas Hiddon

Hij ging het straks voorstellen en dan zag hij wel of ze het goed vond of niet. "Vast wel." Thomas gaf zijn broer een knipoog. Daarna liep hij naar zijn vader toe, Sterre was inmiddels al weer met de sneeuwpoppen bezig.
"Pap, ik zou eigenlijk dat rapport naar je toebrengen voor de middag, maar het was zo gezellig... sorry, ik was het vergeten." Zei hij zacht tegen zijn vader. Hij was anders dan zijn zusje met zijn vader, wat meer op zijn hoede. Waarschijnlijk kwam dat ook omdat hij er nooit zo voor hem was geweest als hij er voor Sterre was, of misschien was het gewoon zijn eigen karakter..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 22:20

Koning Thobias Hiddon

Thomas kwam naar hem toe en door wat de jongen zei glimlachte hij een beetje. 'Maakt niet uit jongen, dat kan gebeuren. Ik heb liever dat je nu geniet van dat soort dingen, nu je daar de tijd voor hebt. We nemen het morgen samen even door, oké? Ik vind het niet erg, je doet hard genoeg je best.' zei hij tegen de jongen. Thomas deed het goed, het was niet zo gek dat hij even wat anders wilde en hij zou later nog genoeg moeten werken. Dan mocht het nu ook wel eens minder zijn..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:28

Thomas Hiddon

HIj vond het fijn dat zijn vader zo reageerde, het was niet erg, hij moest genieten van dit soort dingen want hij had er nu de tijd voor, dat was waar, straks zou hij net zo hard moeten werken als zijn vader.
"Heb jij nog wel tijd om te genieten?" Vroeg hij nu aan zijn vader en hij keek naar hem op. Dat wilde hij graag weten, wat nu als zijn leven later echt een hel zou worden? Dat leek hem helemaal niets... dan stopte hij nu liever met al het werk wat hij deed en pakte hij het later maar weer een keer op.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 22:32

Koning Thobias Hiddon

Door de vraag van Thomas keek hij zijn zoon serieus aan. 'In de zomer is het geen enkel probleem. Maar de winter is zwaar. Altijd. Het is hard werken en lang achter elkaar. In de winter moet ik tijd maken om van dingen te genieten. Maar dat doe ik wel. Ik geniet hier bijvoorbeeld ook heel erg van.' legde hij zijn zoon uit. 'Maar maak je geen zorgen. Ik zal nog lang genoeg blijven werken, je hebt nog tijd genoeg. Dat beloof ik je.' Zei hij met een glimlachje op zijn gezicht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:39

Thomas Hiddon

Hij hoorde de uitleg van zijn vader en daardoor knikte hij eventjes. "Maar het is ook niet altijd zo'n erge winter, toch?" Vroeg hij aan hem en hij keek even naar hem op. Hij zei dat hij wel kon genieten, bijvoorbeeld hiervan, dat vond Thomas wel erg leuk om te horen. Hij moest zich ook geen zorgen maken want hij wilde lang blijven werken, hij had tijd genoeg.
"Gelukkig maar." Sprak hij zacht en opgelucht en hij legde zijn hoofd even tegen zijn vader aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 30/11/2016, 22:43

Koning Thobias Hiddon

'Nee, het is zeker niet altijd zo erg als nu. Meestal niet, soms wel. Het ligt er maar net aan en het hoort er gewoon bij. Uiteindelijk wordt het altijd weer warmer.' zei hij tegen Thomas. Hij vond het zelf ook niet zo heel erg, het was alleen wel echt hard werken en een stuk minder slapen en vrije tijd, maar dat maakte niet zo heel erg veel uit. Dat was hij wel gewend. 'Ik zal het echt nog heel lang blijven doen, tot je niet meer kan wachten om mij van de troon te schoppen en het over te nemen.' Plaagde hij Thomas nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 30/11/2016, 22:48

Thomas Hiddon

Het was zeker niet altijd zo erg als nu, meestal zelfs niet, maar soms ook wel en het werd vanzelf weer warm. Dat liet hem wel even glimlachen en hij knikte door de woorden van zijn vader. Hij ging het ook echt heel lang blijven doen, tot hij niet meer kon wachten.
"Dat vind ik een goed idee, dan ben ik er wel klaar voor en dat is de enige manier waarop ik het echt goed kan doen."Sprak hij met een grijns naar zijn vader, maar wel heel serieus.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/12/2016, 06:07

Koning Thobias Hiddon

'Het komt wel goed met jou, Thomas. Ik weet zeker dat je een veel betere koning zult worden dan ik ben. Dat heb je gewoon in je en daar ben ik trots op. Dat mag je zelf ook zijn.' zei hij tegen zijn zoon. 'Ik ga weer aan het werk, doe rustig aan vandaag en als er iets is kunnen jullie mij vinden.' zei hij tegen hem. Hij zei Sterre en David nog even gedag en daarna liep hij terug naar zijn werkkamer, zodat hij weer aan de slag kon gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/12/2016, 16:13

THomas Hiddon

Hij keek naar zijn vader met een grote glimlach en bedankte hem zachtjes. Het was ontzettend lief van hem om dit zo tegen hem te zeggen. Hij moest vandaag lekker rustig aan doen en als er iets was dan wisten ze hem te vinden.
"Is goed, succes verder." Zei hij glimlachend tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 1/12/2016, 17:50

David Hiddon

Hij liep weer naar Thomas toe toen hun vader weg ging. ' Hij is vandaag wel vrolijk hé?' Zei hij, omdat Thobias vandaag duidelijk een goede dag had en dat was ook wel eens fijn om te merken, het deed hem ook goed. 'Ik ga zo Joy maar eens opzoeken. Als ik je morgen kan helpen met iets als het druk is moet je het maar zeggen.' zei hij tegen Thomas. Hij kon nog niet zo heel erg veel en als hij niet kon helpen, wilde hij ook wel Sterre bezig houden, dan hadden Destiney en Thobias daar tenminste geen zorg aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 1/12/2016, 23:42

Thomas Hiddon

David kwam naar hem toe en vroeg zijn mening over hun vader. "Hij is de laatste tijd veel vrolijker en liever." Sprak Thomas met een glimlach terwijl hij de man nakeek. Hij ging zo Joy opzoeken en als hij morgen kon helpen dan moest hij het zeggen.
"Dat zal ik doen, David, dankjewel." Sprak hij met een glimlach en hij keek hem aan.
"Ga maar gauw naar Joy toe." Hij kon nog wel even samen blijven met Sterre, dat vond hij niet erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/12/2016, 00:00

David Hiddon

'Ik ben er blij mee, het is altijd fijn om hem zo te zien.' zei hij tegen Thomas. Hij wist dat het veel door Destiney kwam, dat ze hem echt hielp. Hij mocht haar ook heel graag, nu hij begreep hoe veel hij geholpen werd, was hij daar ook echt dankbaar voor. het was fijn om te merken. Thomas bedankte hem en zei dat hij maar snel naar Joy moest gaan, waardoor David even glimlachte. 'Doe ik. Veel plezier nog hier.' zei hij. Hij gaf Sterre nog een knuffel en daarna liep hij naar de keuken, opzoek naar Joy.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/12/2016, 00:04

Joy

Ze had de vorige dag echt naar David toe willen gaan, maar het was zo ongelooflijk druk geweest dat ze pas laat in de avond klaar was, te laat...daardoor hoopte ze nu dat ze het opnieuw kon proberen. Ze deed alles zo snel mogelijk om klaar te kunnen zijn, maar elke keer weer kwam er een opdracht bij en ze werd er echt gek van. Ze wilde heel graag met David spreken, dat leek haar fijn...Na een tijdje stond hij ineens in de keuken, ze keek naar hem met een glimlach.
"Hé." Zei ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/12/2016, 00:15

David Hiddon

Toen ze hem zag werd hij vrolijk begroet en dat vond hij leuk, het deed hem goed om dat te zien. Het was ook duidelijk oprecht. 'Heb je het druk?' Vroeg hij, omdat ze duidelijk hard bezig was geweest. 'Kan ik je niet ergens mee helpen? Ik weet niet of ik echt heel handig ben, maar als je het leuk vindt kunnen we daarna samen wat eten in de herberg...' stelde hij voorzichtig voor. Hij wilde het echt alleen als ze het een heel erg leuk idee vond en anders niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/12/2016, 00:21

Joy

Hij vroeg aan haar of ze het druk had. "Ja, sorry... het spijt me dat ik gisteren niet ben gekomen, ik had echt geen tijd en ik was pas zo laat klaar." Verontschuldigde ze zich meteen. Hij vroeg of hij kon helpen en dat liet haar glimlachen. "Nee, dat is niet nodig, ik ben nu wel klaar, vooral als ik zeg dat ik een afspraak heb." Grijnsde ze. "Ik vind het heel leuk om met jou samen wat te gaan eten in de herberg." Knikte ze vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/12/2016, 00:25

David Hiddon

'Oh, dat is eigenlijk helemaal niet zo erg. Ik was gisteren ook heel erg druk en ik had juist het gevoel dat ik jou had laten zitten. Maar dat hadden we dus allebei.' zei hij tegen haar. Daardoor was het wel wat minder erg. Ze dacht dat ze nu wel klaar was en weg mocht, zeker als ze zou zeggen dat ze een afspraak had en ze vond het ook leuk om met hem naar de herberg te gaan, daardoor was hij wat opgelucht dat zijn idee goed was. 'Daar ben ik blij mee. Ik heb er zin in.' zei hij vrolijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/12/2016, 00:28

Joy

"Oh gelukkig.... ik wilde je namelijk echt niet teleurstellen of boos maken." Zei ze glimlachend. "Heb je al een stukje uit het boek kunnen lezen?" Vroeg ze plagend terwijl ze zo snel mogelijk de laatste dingen afmaakte. Wanneer ze klaar was, deed ze haar schort af en legde ze de spullen van de keuken weg. Hij had er duidelijk echt zin in en ze pakte nu zijn hand.
"Laten we maar gaan dan." Ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/12/2016, 00:32

David Hiddon

Ze vroeg naar het boek en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik ben er aan begonnen en ik doe mijn best om alles te begrijpen, maar ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe dat dan voor mij werkt.' vertelde hij haar heel eerlijk. Hij voelde zo veel nieuwe dingen en het was lastig om dan constant rekening met haar te houden, maar hij deed wel enorm zijn best. natuurlijk vond hij het jammer dat hij niet meteen meer kon doen, want er was van alles wat hij allemaal zou willen doen, maar hij begreep haar wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 2/12/2016, 08:49

Joy

Hij grijnsde en zei dat hij eraan was begonnen, hij deed zijn best om het te begrijpen en hij dacht ook dat hij het snapte. Hij wist alleen nog niet hoe het voor hem werkte. “Daar kom je dan vanzelf wel achter.” Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze wist zeker dat het goed kwam. Samen met hem liep ze naar de herberg toe. “Wat heb je vandaag gedaan?” Vroeg ze hem, ze was nieuwsgierig naar zijn leven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 2/12/2016, 09:33

David Hiddon

Ze zei dat hij er vanzelf achter zou komen en hij knikte even, dat dacht hij ook wel. Waarschijnlijk zou hij het vanzelf meer gaan snappen. Ze wilde weten wat hij vandaag gedaan had. Daardoor bleef hij even stil, hij was niet zo slim als Thomas, hij had nooit echt lessen gekregen, dus ze vond zijn leven vast saai. 'Ik ben bij Sterre geweest, zodat Destiney wat meer tijd vrij had. Ik heb met haar in de sneeuw gespeelt, ze wilde graag sneeuwpoppen maken en verder niet zo veel.' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum