Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 16:37

Thobias Hiddon

' Ja, we hebben het gevonden en het werkt nogal goed.maar hoe is het met jullie? zijn jullie nog net zo gelukkig als eerst? ' Vroeg hij nu. Hij ging zitten en hij pakte de hand van Destiney, hij keek naar even vol liefde aan. Daarna nam hij een paar grote slokken van zijn wijn, het smaakte hem goed en het was een heel fijn gevoel dat hij zo enorm ontspannen was. Hij hoopte dat het ook de komende tijd zo zou blijven. Hij legde zijn hand nu zachtjes op het been van Destiney, terwijl hij naar Dany bleef kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 16:48

Dany

Hij zei dat ze het gevonden hadden en het nogal goed werkte. Hij wilde ook weten hoe het met hun was, of ze nog steeds net zo gelukkig waren.
"Wat fijn om te horen." Sprak ze oprecht tegen Thobias. "Ja, bij ons gaat het ook echt heel erg goed en we zijn heel gelukkig." Glimlachte ze. Ze ging naast Jason op de bank zitten en verstrengelde haar vingers met de zijne.
Destiney keek naar Thobias en voelde hoe zijn vingers over haar been gleden. Ze glimlachte, het was leuk dat hij dit soort dingen wilde doen bij haar en wilde proberen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 17:25

Koning Thobias Hiddon

hij vond het leuk om te zien dat die twee nog net zo gelukkig waren en dat het goed ging. 'Daar ben ik heel erg blij mee, jullie zien er ook echt heel erg gelukkig uit samen.' zei hij zacht. Hij dronk zijn glas leeg en daarna schonk hij die meteen weer bij, de wijn smaakte hem echt heerlijk. 'Wordt Jason nog niet saai?' vroeg hij nu plagend aan Dany. Daarna liet hij zijn vingers verder glijden bij Destiney, hij vond dit heerlijk uitdagend en hij was ook benieuwd hoe ver ze hem zou krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 17:31

Dany

Hij was er ook blij mee en vond dat ze er gelukkig uitzagen samen, daardoor keek Dany eventjes naar Jason met een brede glimlach, hij was ook echt haar alles en ze wilde zo graag voor altijd met hem samen blijven. Haar vingers streelden zachtjes over zijn hand heen. Thobias vroeg of Jason niet saai werd.
"Saai? Jason is alles behalve saai." Lachte ze nu oprecht. Nee, ze vond hem echt niet saai, absoluut niet.
Destiney kneep zachtjes in de hand van Thobias toen hij verder ging met zijn vingers. Maar ze vond het echt heerlijk... Ze genoot echt van hem en liet hem ook gewoon zijn gang gaan, zolang er niets van gezegd werd, was het niet erg dacht ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 17:34

Koning Thobias Hiddon

Hij zag dat Jason haar een kusje op haar wang gaf en daardoor glimlachte Thobias zelf ook even, hij was echt heel lief van haar, dat vond hij leuk om te merken. Ze vond Jason ook nog eens alles behalve saai. 'misschien lijkt hij dan toch wel een beetje op mij.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij nam een slokje van zijn wijn en hij voelde Destiney in zijn hand knijpen doordat hij verder ging, maar ze stopte hem niet. Daarom bleef hij ook gewoon doorgaan, hij wilde het steeds meer voor haar doen, omdat hij wist wat hij er voor terug kreeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 17:41

Dany

Ze kreeg een kusje van Jason en ze keek hem vol liefde even aan. Hij was zo ontzettend leuk... "Ja, serieus, Thobias, jullie lijken echt heel erg op elkaar." Grijnsde Dany hem nu toe. Ze legde haar hoofd een beetje tegen Jason aan en daarna keek ze naar haar ring.
"Ik heb hem nog helemaal niet laten zien..." Sprak ze nu met een grijns rond haar lippen en daarna liet ze haar ring zien aan Destiney en Thobias. "Jason heeft me ten huwelijk gevraagd, maar dat wist je natuurlijk al." Haar ogen glunderden, ze was hier zo blij mee. Destiney kwam overeind en feliciteerde ze allebei, ze drukte drie zoenen op allebei hun wangen met een glimlach.
"Oh en ik krijg het nu pas te horen, wat leuk! Ik vind het zo fijn voor jullie... Het was vast heel romantisch of niet?" Sprak Destiney vrolijk. Daarna ging ze weer naast Thobias zitten, nog iets dichterbij zodat hij verder kon strelen. Ze pakte zijn hand vast en hield die vast terwijl ze hem in haar schoot plaatste. Zo leek het net alsof ze gewoon elkaars hand vasthielden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 18:20

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze serieus veel op elkaar leken, daardoor grijnsde hij. 'Dus dan val je toch ook een beetje op mij?' vroeg hij haar plagend, hij kon het echt niet laten. Het was te leuk om haar een beetje te pesten zo. Daarna liet ze de ring zien, ze straalde helemaal en het was een hele mooie ring, Destiney feliciteerde ze en kwam daarna weer dichtbij hem zitten, hij voelde dat ze zijn hand vastpakte en daardoor ging hij verder. 'Misschien is Jason iets meer romantisch dan ik ben.' zei hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 18:51

Dany

"Gelukkig verschillen jullie nog wel zo veel, Thobias." Lachte ze met hem mee om zijn geplaag, ze vond het wel gezellig en grappig dat hij haar zo plaagde. Ineens zei hij dat Jason romantischer was.
"Dat weet ik wel zeker." Zei Destiney nu tegen hem. "Ik zou het wel leuk vinden, Thobias, een keer echt zoiets romantisch te doen. Onze bruiloft was ook niet echt romantisch ofzo." Zei ze hem nu plagend en ze gaf hem een klein duwtje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 19:10

Koning Thobias Hiddon

'Oh, is dat zo?' vroeg hij haar uitdagend. Destiney zei dat ze het zeker wist, ze zou het wel leuk vinden, hun bruiloft was niet zo romantisch. 'Door wie kwam dat? Jij wilde zo graag met mij trouwen, ik wist niet dat jij eerst allemaal romantische dingen wilde en wij hadden een prima bruiloft.' plaagde hij haar nu. Daarna haalde hij zijn hand weg, met een uitdagende blik in zijn ogen. 'Dus ik ben niet romantisch? Dat zal ik onthouden.' plaagde hij haar nu en hij dronk zijn wijn op.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 19:20

Koningin Destiney Hiddon

THobias daagde haar uit en hij vroeg hoe het kwam, want zij wilde zo graag trouwen dat hij niet wist dat ze eerst allemaal romantische d ingen wilden doen en ze hadden een prima bruiloft.
"Jij wilde zo graag trouwen omdat je anders geen seks met me mocht hebben." Sprak ze brutaal en uitdagend tegen Thobias en ze keek hem aan. Hij haalde zijn hand weg en gaf plagend aan dat hij zou onthouden dat ze hem niet romantisch genoeg vond.
"Eigenlijk hoor je nu te zeggen dat het je spijt en dat je van nu af aan alleen maar romantische dingen wilt doen voor mij." Plaagde ze hem met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 19:33

Koning Thobias Hiddon

Door wat ze zei grijnsde hij breed. 'Ik wilde seks hebben, niet trouwen. Jij kwam met dat idee, al na de eerste paar minuten dat ik je sprak. Wiens schuld is het dan?' vroeg hij plagend aan haar. Hij hoorde eigenlijk te zeggen dat het hem speet, dat hij vanaf nu af aan alleen maar romantische dingen wilde doen voor haar. 'Hm, dat wil ik misschien, maar wat krijg ik daar dan voor terug? Ik zie nooit in wat romantisch is, misschien moet ik het eerst leren...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 19:39

Koningin Destiney Hiddon

Ze schudde haar hoofd een beetje. "Dit wordt echt een eeuwige en onnodige discussie zo." Plaagde ze door zijn antwoord dat hij gaf. Zo konden ze bezig blijven. Hij wilde het misschien wel en hij vroeg wat hij er voor terug kreeg.
"Je weet wat je ervoor terug krijgt." Sprak ze hem doordringend toe. "Jason kan het je vast wel leren, toch?" Vroeg ze grijnzend aan Jason.


Ga je ook nog op Reagan reageren? Haha
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 19:41

Koning Thobias Hiddon

'Ik weet dat ik gelijk heb, dus het maakt niet uit.' zei hij plagend tegen haar. Daarna zei ze dat hij wist wat hij er voor terug kreeg, dat was waar en daar keek hij nu al echt enorm naar uit. 'Waarom merk ik daar zo weinig van?' vroeg hij plagend en met een uitdagende grijns op zijn gezicht. Daarna kreeg hij te horen dat Jason het hem vast wel kon leren. 'Ja hoor, maar ik ben wel duur, je zal mij flink moeten betalen per uur dat je les van mij krijgt.' zei Jason nu plagend, waardoor Thobias zijn hoofd schudde. 'Kan ik niet betalen, de zaken lopen slecht. Helaas.' zei hij nu ook.

haha ja zo
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:05

Koningin Destiney Hiddon

Ze schudde haar hoofd een beetje toen hij zei dat hij wist dat hij gelijk had. "Belukkig heb ik gelijk." Ze kon het gewoon echt niet laten, hij treiterde haar ook zo ontzettend erg dat ze het gewoon deed.
Hij vond dat hij er weinig van merkte. "Ik kan het ook niet doen, dan zullen we zien hoe weinig je ervan merkt." Ze stak haar tong even uit. Jason ging mee in het geplaag en ze begon te lachen.
"Ik wil daarvoor best wat juwelen verkopen hoor." Grinnikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:08

Koning Thobias Hiddon

'Daar zijn de meningen dan over verdeelt.' zei hij lachend tegen haar. Daarna zei ze ook nog dat ze het niet kon doen, dan zou hij wel zien hoe weinig hij er van merkte. 'Hm, laten we dat maar niet doen.' zei hij daar op. Ze wilde best wat juwelen verkopen zodat hij les kreeg van Jason. 'Juwelen die ik betaald heb zeker?' plaagde hij haar weer en hij gaf haar een duwtje. Hij schonk de glazen bij en hij keek opzij naar Destiney, daarna pakte hij haar kin vast en zoende hij haar langzaam. 'Ik zal kijken wat ik kan doen, oké? Misschien een keer een roos meenemen voor je? Is dat goed?' plaagde hij haar na de zoen weer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:13

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde toch niet dat ze helemaal niets zou doen, het liet haar grinniken en hij sprak over haar juwelen. "Ja, maar je hebt ze eerlijk aan mij gegeven, dus het is nu mijn geld." Ze gaf hem een plagend duwtje terug. Hij schonk de glazen bij en daarna pakte hij haar kin en zoende hij haar. Ze zoende hem langzaam terug. Hij begon haar weer te plagen en ze schudde haar hoofd een beetje.
"Het is een goed begin." Sprak ze eerlijk tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:18

Koning Thobias Hiddon

'Geld dat nu tegen mij gebruikt wordt zeker?' vroeg hij grijnzend aan haar. Ze zei dat het een goed begin was en daardoor glimlachte hij. 'Dat kan ik nog wel, dus dan moet je maar tevreden zijn daarmee.' zei hij. Hij nam een slok van de wijn en hij legde nu weer zachtjes zijn hand op haar been. Hij liet zijn vingers weer over haar huid naar boven glijden en hij keek haar heel even aan, daarna keek hij weer naar Dany. 'We zullen het wel druk krijgen, binnenkort. Met alle sneeuw...' zei hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:21

Koningin Destiney Hiddon

"Dat is alleen nog maar het begin, Thobias." Sprak ze hem toe met een knipoog. Ze voelde zijn vingers over haar huid glijden en ze leunde weer een beetje tegen hem aan. Hij dacht dat het druk werd, met alle sneeuw. Dany knikte daardoor ernstig.
"Het lijkt echt een koude winter te worden. Het sneeuwt elke dag." Sprak Dany.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:26

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat het alleen nog maar het begin was en daardoor grijnsde hij weer. 'Ik ga mijn uiterste best doen, zoals altijd, natuurlijk.' zei hij haar grijnzend. Hij ging even wat verder en hij maakte zijn aanraking intenser, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij merkte heel goed dat hij enorm naar haar begon te verlangen, naar het heftige gevoel. 'Ja, dat denk ik ook, er ligt nu al zo veel sneeuw. Ik hoop dat het wel een beetje rustig blijft verder, geen storm, niet te veel wilde dieren.' zei hij tegen haar. Het scheelde dat ze de stadmuren hadden, maar voor de boeren buiten de stad was het wel een probleem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:30

Koning Reagan Tridon

Hij liet Gwynn zoveel mogelijk met rust, het kostte hem vreselijk vele moeite, maar zodra hij merkte dat Thobias ook niet meer zo vaak bij haar kwam, kon hij het wel los laten. Toen Thobias weg was geweest, had hij zonder mopperen op het kasteel gelet en toen hij terug was, had hij hem nog steeds niet gesproken. Reagan vond het onwijs jammer dat het zo slecht ging tussen hem en zijn vriend, maar dit keer was het zijn plan om niet het slachtoffer te spelen. Hij was even naar zijn eigen kasteel gegaan om daar alles op orde te houden en sinds kort was hij weer op het kasteel van Thobias. Reagan vond het fijner om hier te overwinteren en zijn volk kreeg hulp van de ridders, verder was bij hem alles geregeld.
Hij had net zijn avondtraining gehad en liep weer het kasteel binnen, sinds hij was begonnen met trainen was hij gewoon twee keer zo breed geworden en mede daardoor was hij zoveel zelfverzekerder geworden, het zorgde er ook voor dat hij veel aandacht van vrouwen kreeg, maar hij wilde niets van ze weten, hij wachtte gewoon af op de zeldzame momenten dat hij Gwynn zag en sprak.


Koningin Destiney Hiddon

Hij ging zoals altijd zijn uiterste best doen. "Pestkop." Lachte ze hem daardoor toe. Zijn aanraking werd intenser en daardoor werd haar ademhaling wat zwaarder. Ze moest zich inhouden om niet te gaan kreunen, dit was heerlijk...
Dany knikte enrstig door de woorden van Thobias. "Ja, misschien moeten de boeren buiten de stad wat extra bescherming krijgen, misschien wat wapens om zichzelf mee te kunnen verdedigen?" Opperde ze nu.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:35

Koning Thobias Hiddon

Hij merkte heel erg goed wat hij met haar deed en daardoor werd het gevoel voor hem ook een stuk intenser. Ze vond het duidelijk lekker en daardoor bleef hij doorgaan, hij vond het veel te leuk om te doen en het werd lastig om te stoppen als het echt nodig was, want hij wilde nog veel meer. 'Dat is een idee, maar dan moeten ze ook training krijgen om zichzelf te kunnen verweren.' zei hij tegen haar. 'Dat kan ik wel doen, misschien.' opperde Jason daardoor. Thobias knikte even, het was een idee, als ze het verder uit zouden werken was het misschien wel iets.

Gwynn Hiddon

Ze vermaakte zich wel redelijk, al was het wel wat eenzaam zo. Ze zag Thobias eigenlijk amper en misschien was dat ook beter, want hij leek heel gelukkig te zijn en ze wilde zijn gevoel niet in de war brengen. Het was ergens ook wel fijn dat het rustig was, zo kon ze zich bezig houden met andere dingen en zich niet constant zorgen maken, ze merkte dat ze zich daardoor beter voelde, al miste ze wel het contact met Destiney en Thobias. Ze liep nu door de gang, opzoek naar David. Af en toe sprak ze even met hem, hij deed het best goed en hij trainde veel, maar ze merkte aan hem dat hij moeite had met veel dingen, vooral op sociaal gebied. Ze keek op toen ze Reagan haar kant op zag lopen en daardoor glimlachte ze even. 'Je ziet er goed uit, lekker getraind?' vroeg ze aan hem. Ze merkte dat het gevoel tegenover hem ook begon te veranderen, het was elke keer fijn om hem te zien, al was dat niet heel vaak.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:44

Koningin Destiney Hiddon

Het was zo fijn en dat wist hij, ze zag het aan zijn gezicht dat hij wist wat hij met haar deed. Ze legde haar vingers zachtjes op zijn arm en gleed er met haar vingers overheen. Thobias vond dat de boeren zich ook moesten leren verdedigen en Jason wilde dat wel goed. Ze glimlachte daardoor.
"Misschien moet er een plan worden opgesteld, wie wat doet en wanneer. Dan kunnen we ervoor zorgen dat er geen erge dingen gebeuren." Sprak Destiney nu.


Koning Reagan Tridon

Hij keek op toen hij een bekende stem hoorde en hij glimlachte warm toen hij zag dat het Gwynn was. Ze vond dat hij er goed uitzag en vroeg of hij lekker had getraind.
"Hé" Zei hij eerst tegen haar en hij liep naar haar toe. "Ik heb fantastisch getraind, heb je niet stiekem uit je raam gekeken om me te bewonderen?" Vroeg hij haar plagend. Hij had pasgeleden een dienstmeisje gesproken en het kind zei dat ze er zelf altijd van genoot als ze Reagan zag trainen, daarna vroeg ze of hij met haar een drankje wilde gaan drinken, hij had het aanbod wel aangenomen, maar zodra hij merkte dat ze wat van hem wilde, was hij weggegaan. Hij wilde niets met iemand, maar af en toe met iemand praten was best fijn. Vooral zo'n meisje wat hem zo erg ophemelde.
"Hoe gaat het met je?" Vroeg hij nu glimlachend aan Gwynn. Ze leek wel elke dag mooier te worden, ze zag er ook uitgeruster uit en dat was fijn om te merken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 20:49

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde de vingers van Destiney op zijn arm en daardoor ademde hij langzaam in, elke aanraking leek nu intens te zijn, maar hij vond het wel heel erg fijn. Hij bleef gewoon doorgaan, terwijl hij wel naar Dany luisterde. 'Ja, dat lijkt mij verstandig. Misschien kunnen we dat morgen allemaal even doornemen, dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen. Als het zo blijft sneeuwen zullen we nog wel meer te doen hebben, de wegen moeten wel begaanbaar blijven en dat begint er toch slecht uit te zien.' noemde hij op.

Gwynn Hiddon

Hij had fantastisch getraind, daarna vroeg hij of ze niet uit het raam had gekeken. 'Nee, niet eens. Misschien morgen.' zei ze plagend tegen hem. Hij vroeg hoe het ging en daardoor keek ze hem glimlachend aan. 'Best wel goed eigenlijk, met jou ook, zo te zien. Daar ben ik heel blij mee. Ik was net onderweg naar David, heb je misschien zin om mee te gaan? Gewoon om even gezellig met hem te praten...' stelde ze voor. Het was voor David goed en Reagan had altijd wel wat met de jongen te maken gehad, misschien kon hij wel helpen met wat dingen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 16/11/2016, 20:56

Koningin Destiney Hiddon

Hij reageerde zelfs op de aanraking op zijn arm, dat vond ze leuk. Hij bleef ook doorgaan en ze kon zichzelf echt met heel erg veel moeite inhouden, het was zo ongelooflijk fijn met hem, hij deed zoveel met haar. Thobias vond het idee verstandig en dat zouden ze morgen gaan doen.
Dany knikte. "Thobias, probeer morgen ook met Reagan te praten, hij kan helpen. Alles in Riverrun is geregeld, dus hij kan nu hier helpen." Sprak Dany hem zacht toe.



Koning Reagan Tridon

Ze plaagde hem op zijn woorden en daardoor kreeg hij een twinkeling in zijn ogen. "Ik zou me vereerd voelen." Plaagde hij haar terug. Ze gaf aan dat het wel goed ging met haar en dacht dat het met hem ook goed ging.
"Ja, uitstekend." Zei hij glimlachend, al miste hij haar wel heel erg, maar dat zei hij niet, dat wist ze waarschijnlijk echt wel. Ze was onderweg naar David en vroeg of hij zin had om mee te gaan, dat was voor het eerst dat ze hem mee wilde nemen ergens naartoe, toch twijfelde hij. David maakte vroeger altijd ruzie met hem. Toch had hij de jongen ook al erg lang niet meer gesproken.
"Ja, is goed, maar als het niet gaat, dan zal ik meteen weggaan." Sprak hij verstandig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 16/11/2016, 21:00

Koning Thobias Hiddon

Het was duidelijk dat hij veel met Destiney deed, maar hij vond het alleen maar leuk en tot nu toe leek het Jason en Dany nog totaal niet op te vallen, dus dat was ook mooi. Dany begon nu opeens over Reagan, hij moest met zijn vriend gaan praten, hij kon helpen. Daardoor spande hij meteen aan. Sinds alles wat er gebeurd was, had hij nog niet met Reagan gesproken en hij zag er als een berg tegenop, daarom bleef hij ook stil.

Gwynn Hiddon

'Dan zal ik eens kijken of ik morgen tijd heb.' plaagde ze hem nu. Het ging gelukkig uitstekend met hem en daardoor glimlachte ze weer, het was toch fijn om te horen. Hij twijfelde, ze begreep ook wel waarom, want David kon enorm heftig zijn. 'Dat is goed, maar ik denk dat het meevalt met hem. Echt, hij doet zijn best en ik weet dat hij dat ook wil doen voor jou.' zei ze tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum