Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 11:13

Koningin Destiney Hiddon

Hi jwas er ook benieuwd naar en daardoor glimlachte ze. Hij ging naar Gwynn toe want hij miste haar heel erg. “Dat kan ik begrijpen… ik vertrouw erop dat het goed gaat, als je wilt kunnen we het er daarna even over hebben.” Zei ze zacht en ze drukte haar lippen lief op zijn wang en keek naar hem. Ze wilde hem graag helpen hiermee. Ze voelde niet meer de jaloezie die ze vroeger altijd voelde, ze had vertrouwen in hem.


Dany

Hij zou het haar ook direct zeggen wanneer er iets aan de hand was. Hij zei ook dat niemand de kans zou krijgen om het tussen hun te verpesten en ze knikte. “Nee, ik zal het ook niet toelaten, niemand is zoals jij.” Glimlachte ze hem lief toe en ze gaf hem een knipoog. Hij zei dat ze natuurlijk gingen trainen en vond dat ze er erg veel zin in had.
“Ik houd ervan om leuke dingen samen met jou te doen, dat vind ik heerlijk. Ik geniet er zo erg van om dingen te ondernemen met jou.” Klonk haar stem lief. Ze trok ook kleding aan, dit keer geen jurk maar een trui en een broek. Zoals ze er vroeger vaak had uitgezien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 11:16

Koning Thobias Hiddon

Ze kon het begrijpen en ze zei dat ze er op vertrouwde dat het goed ging, als hij het wilde konden ze het er daarna even over hebben. 'Dat zou ik heel erg fijn vinden.' zei hij zacht tegen haar. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar even kort, daarna kwam hij overeind en trok hij zijn kleding weer aan, zodat hij ook echt naar Gwynn toe kon gaan.

Jason Hiddon

'Wacht maar, misschien kom je over ene paar dagen wel iemand tegen die echt geweldig is en ruil je mij zo in.' plaagde hij har nu en hji gaf haar een duwtje. Ze zei dat ze er van hield om leuke dingen te doen, ze vond het heerlijk. 'Dat vind ik ook, ik vermaak mij eigenlijk altijd wel met jou, jij geeft mij een goed gevoel, alsof ik de hele wereld aan kan.' zei hij. Dat gevoel kende hij niet, want de afgelopen jaren had hij zich echt niet zo gevoeld.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 11:24


Koningin Destiney Hiddon

Hij zou het heel erg fijn vinden om het er daarna over te hebben, dat gaf haar wel een goed gevoel. “Dan doen we dat.” Glimlachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze werd nog even door hem gezoend en daarna keek ze toe hoe hij zijn kleding aan trok. Ze glimlachte nog eventjes en trok daarna zelf ook haar kleding aan.


Dany

“Nooit!” Zei ze meteen op zijn geplaag en ze gaf hem een plagende duw terug. “Ik heb een hele tijd tegen Thobias gezegd dat ik iemand zocht die een beetje zoals hij was, een broer van hem. Toen wisten we nog niets van jouw bestaan af.” Glimlachte Dany en ze knuffelde hem. Hij vermaakte zich altijd wel met haar, zij gaf hem een goed gevoel alsof hij de hele wereld aankon.
“Dat kan jij sowieso wel.” Grijnsde ze en ze gaf hem zachtjes een zoen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 11:36

Koning Thobias Hiddon

Hij gaf haar nog een kusje en daarna zocht hij Gwynn op, ze was nogal verrast hem te zien, dat was duidelijk. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij hield haar even stevig vast, maar daarna ging hij met haar op de bank zitten. Ze bespraken van alles, wat er gebeurd was, hoe het nu ging en hoe het allemaal verder moest, ook tussen hun. Eigenlijk was het wel een heel goed gesprek en hij merkte ook dat het hem goed deed, het was fijn.

Jason Hiddon

'Ja, ja, dat zal wel, dat is makkelijk praten nu.' zei hij grijnzend tegen haar. Ze knuffelde hem en ze zei dat hij sowieso de hele wereld wel aan kon. 'Met jou naast mij zeker wel.' zei hij zacht. Hij zoende haar nog even, daarna nam hij haar toch echt mee naar buiten, anders zouden ze helemaal niet meer weg komen en dat was niet de bedoeling, ze brachten al genoeg tijd binnen door.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 11:43

Dany

Hij vond het makkelijk praten nu van haar en daardoor begon ze te lachen en ze gaf hem weer een duwtje. Met haar naast hem kon hij de hele wereld aan. “Wat houd je dan nog tegen?” Vroeg ze plagend. Ze werd uiteindelijk mee naar buiten genomen door hem en ze ademde diep de frisse lucht in. Het was herfstachtig buiten en gewoon prachtig. Ze greep een zwaard en keek vrolijk naar Jason.


Koningin Destiney Hiddon

Ze dacht na, maar eigenlijk vond ze het helemaal niet erg dat Thobias met Gwynn ging praten, al was ze wel nieuwsgierig naar de uitkomst. Ze wilde graag weten hoe het zou gaan met die twee. Ze besloot maar een rondje buiten te gaan lopen, want ze zat al de hele dag op haar kamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 11:48

Jason Hiddon

'Ik heb het goed met jou, verder heb ik niet echt ambities meer.' zei hij plagend tegen haar. Ze greep een zwaard en keek vrolijk naar hem, waardoor hij zijn hoofd schudde, ze was heel leuk zo, zo enthousiast. Het maakte hem echt enorm gelukkig om haar zo te zien. Niet zoals vannacht, dan ging hij zich alleen maar zorgen maken. Dit was veel beter. Hij greep zelf ook zijn zwaard vast en hij keek haar doordringend aan.

Koning Thobias Hiddon

Het was echt heel erg fijn, het voelde goed en er gebeurde verder eigenlijk niet echt iets tussen hun, af en toe hield hij haar even vast, maar daar hield het dan ook bij op, meer was het niet. Het gaf hem een goed gevoel dat hij het kon, dat dit zonder problemen best wel goed ging. Hij vond het na een tijdje goed en hij nam afstand van haar, daarna ging hij opzoek naar Destiney, maar ze was niet meer in hun kamer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 11:54

Dany

Hij had het goed met haar en verder had hij geen ambities. “Saai hoor…” Ze gaf hem een knipoog. Het was heerlijk om zo plagend met hem om te gaan. Hij pakte ook een zwaard en ze keek in zijn doordringende ogen. Even bleef ze staan, ze analyseerde hem en keek goed naar hoe hij stond, daarna haalde ze ineens uit.



Koningin Destiney Hiddon

Na een tijdje kreeg ze te horen dat Thobias haar zocht. Hij was blijkbaar klaar met zijn gesprek. Ze liep daardoor weer terug en kwam hem halverwege tegen.
“Hé… hoe ging het?” Vroeg ze lief aan hem en ze drukte zachtjes haar lippen op zijn wang. Haar ogen twinkelden terwijl ze hem aankeek, ze was echt hartstikke gek op hem en ze maakte zich steeds minder zorgen om haar geheugen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 11:58

Jason Hiddon

'Oh, ben ik nu opeens saai? Is Thobias soms leuker?' plaagde hij haar nu, met een fonkeling in zijn ogen. Ze bestudeerde hem en haalde daarna opeens uit, waardoor hij grijnsde en fanatiek mee ging in wat ze deed. Hij vond het heerlijk om te trainen, hij was krachtig en snel en hij had dit veel gedaan, al van jongs af aan was hij intensief getraind en daarom ging het bijna automatisch, maar hij vond het ook echt leuk om te doen. Het was altijd een beetje een uitlaatklep geweest voor hem.

Koning Thobias Hiddon

Destiney verscheen opeens en hij pakte haar vast, hij hield haar dicht tegen zich aan. 'Het ging goed, ik vond het fijn, heel erg fijn. Maar het heeft geen seconde gevoeld alsof het moeilijk was, dus je had gelijk,' zei hij zacht tegen haar, hij vond het heel fijn dat het goed ging, het voelde goed. 'Wat was jij aan het doen zonder mij?' vroeg hij daarna plagend aan haar, omdat ze niet in de kamer was geweest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 12:05

Dany

Hij plaagde haar weer. “Nee, Thobias is niet leuker.” Lachte ze hem toe. Jason ging fanatiek mee in wat ze deed, het was heerlijk om tegen hem te vechten, ook al was hij beduidend beter. Hij had zoveel meer techniek dan zij. Erg vond ze het niet, het was gewoon leuk om te doen en waarschijnlijk zal hij toch wel een beetje rekening met haar houden.


Koningin Destiney Hiddon

Hij pakte haar vast en hield haar tegen zich aan. Hij zei dat het goed ging, hij vond het heel erg fijn en het voelde ook niet moeilijk. Ze had gelijk. Dat liet haar grijnzen. “Natuurlijk heb ik gelijk, Thobias, dat weet je toch.” Plaagde ze. Hij vroeg wat ze aan het doen was.
“De weg verkennen, ik heb elke keer geen flauw idee waar ik heen kan.” Plaagde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 12:12

Jason Hiddon

Hij vermaakte zich heel erg goed zo en ze gingen een tijd door, hij merkte wel dat hij moe begon te worden, dan zou het voor Dany ook wel zo zijn. Hij zette een stap naar achteren en hij stopte zijn zwaard weg, daarna streek hij een pluk haar uit haar gezicht. 'Weet je hoe leuk het is om zo naar je te kijken? Je ziet er geweldig uit, heel opwindend ook.' zei hij plagend tegen haar. Hij kwam steeds wat meer los, hij durfde er steeds iets meer over te praten.

Koning Thobias Hiddon

'Ja, dat is waar, jij hebt altijd gelijk.' zei hij grijnzend en hij gaf haar even een duwtje. Ze vertelde wat ze aan het doen was en hij schudde zijn hoofd. 'Je hoeft alleen maar te onthouden waar onze kamer is en mijn werkkamer, verder niets.' plaagde hij haar even. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij drukte zijn lippen op haar wang, hij voelde zich echt goed nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 12:59


Dany

Ze begon wat moe te worden en Jason gelukkig ook. Hij stopte zijn zwaard weg en ze voelde hoe hij wat haar uit haar gezicht streelde. Lief keek ze hem aan. Hij vond het leuk om zo naar haar te kijken, ze zag er geweldig uit en heel erg opwindend. “Hmm… dat klinkt wel heel goed.” Zei ze en ze drukte een kus op zijn lippen. “Ik vond het ook heel opwindend.” Plaagde ze hem.

.

Koningin Destiney Hiddon

Zij had altijd gelijk en ze kreeg een duwtje. Met een grijns keek ze Thobias aan. Hij vond ook dat ze alleen maar hoef te onthouden waar hun kamer was en zijn werkkamer. “Wat moet ik dan de hele dag doen?” Vroeg ze aan hem. Ze voelde zijn lippen op haar wang en glimlachte. “Wat doe ik eigenlijk uberhaupt de hele dag?” Vroeg ze vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 13:14

Jason Hiddon

Ze zei dat het wel goed klonk en daarna dat ze het ook wel opwindend vond, waardoor hij grijnsde. 'Je bent best wel goed. Ik had verwacht dat ik amper iets zou hoeven doen.' plaagde hij haar nu. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar en daarna pakte hij haar hand vast. 'Gaan we dan nu samen in bad?' vroeg hij aan haar, nog steeds met dezelfde brede grijns op zijn gezicht.

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg wat ze de hele dag moest doen en wat ze normaal eigenlijk deed. Daardoor haalde hij zijn schouders op. 'Hoe moet ik dat nou weten? Ik weet alleen dat jij mij een paar keer op een dag komt vervelen.' grijnsde hij haar toe. 'Je spreekt af met vriendinnen, je was bij Gwynn, bij de kinderen, in het dorp, allemaal dat soort dingen.' zei hij daarna, omdat hij zich voor kon stellen dat het vervelend voor haar was dat ze het allemaal niet wist.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 13:18


Dany

Hij vond haar best wel goed en hij had verwacht dat hij amper iets hoefde te doen. “Heb ik je dan nooit verteld dat ik vroeger generaal ben geweest?” Vroeg ze plagend aan hem met een vrolijke blik in haar ogen. Hij zoende haar weer even kort en pakte haar hand. Hij wilde samen in bad en ze knikte. “Heel goed idee.” Glimlachte ze.



Koningin Destiney Hiddon

Hij haalde zijn schouders op en zei dat hij het niet wist. Hij wist alleen dat ze hem een paar keer per dag kwam vervelen. Daardoor grijnsde ze naar hem. “Dat klinkt echt heel saai.” Plaagde ze. Hij zei daarna wat ze allemaal deed en dat liet haar knikken.
“Maar wacht eens even… kinderen? Hebben we er meer dan alleen Thomas?” Vroeg ze aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 13:22

Jason HIddon

'Vroeger, vroeger. Het gaat om nu, en feit is dat je nu niet meer zo veel traint als je vroeger misschien deed.' plaagde hij haar. Ze vond het een goed idee en daarom nam hij haar mee hun kamer in. Hij zette het bad aan en hij trok zijn shirt uit, dat nat was van het zweet. Zijn lichaam zag er ontzettend strak uit, hij was slank gebouwd, niet zo breed als Thobias, maar doordat hij veel trainde was hij wel heel erg gespierd. Hij legde zijn riem en zijn zwaard aan de kant en daarna keek hij naar Dany.

Koning Thobias Hiddon

'Wil je ruilen? Mag jij de hele dag werken en doe ik niets behalve jou af en toe irriteren.' plaagde hij haar nu. Waarschijnlijk vond ze dat niet zo'n goed idee. Door wat ze daarna zei knikte hij. 'Ja, weet je dat niet?' vroeg hij zacht. Hij dacht dat ze zich dat misschien herinnerde, maar er was nog zo veel dat ze niet wist. 'Thomas is de oudste.' zei hij daarna, hij hoopte dat hij haar op weg kon helpen om haar nog wel dingen zelf te herinneren.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 13:30

Dany

Het ging hem om nu, nu trainde ze niet meer zoveel als vroeger. “Dat is waar, maar jij volgens mij ook een stuk minder.” Plaagde ze hem nu. Hij zette de kraan aan en ze keek naar zijn gespierde lichaam. “Je bent echt knap.” Zei ze tegen hem en haar ogen twinkelden. Daarna trok ze ook haar kleding uit en stapte ze het bad in.



Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg of ze wilde ruilen. “Ben jij gek.” Lachte ze meteen. Ze wilde niet g raag met hem ruilen, het was niets voor haar… Hij vroeg haar of ze niets meer van haar kinderen wist en ze keek naar de grond. “Nee…” Fluisterde ze en ze schudde haar hoofd. Thomas was de oudste. “Hoe heet de rest? Hoe zijn ze?” Wilde ze van hem weten.

xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 14:10

Jason Hiddon

'Oh, is dat zo? Ik train nog steeds veel meer dan jij hoor.' zei hij lachend tegen haar. 'Maar ja, ik train een paar uur op een dag minder, maar dit bevalt mij wel.' zei hij daarna. Hij was niet meer constant bezig, maar dat was ook niet nodig, want hij vermaakte zich nu verder wel met Dany, hij hoefde niet constant aan het trainen te zijn, zoals vroeger. Ze zei dat hij echt knap was en daarna stapte ze in het bad. 'Jij ziet er ook geweldig uit,' zei hij tegen haar.

Koning Thobias Hiddon

'Dat dacht ik dus al.' zei hij lachend tegen haar. Ze wist niets van de rest en hij pakte haar hand vast. 'We hebben een dochtertje, je was ernstig ziek en ook zwanger, je was toen zo bang dat het ons kindje zou aantasten. Maar het is een prachtig kindje,' fluisterde hij en hij streek langs haar wang. 'Probeer je wat te herinneren. Het moment dat je haar in je armen had, nadat je zo ziek was geweest...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 14:15

Dany

Hij trainde nog steeds meer dan haar. Dat liet haar even grijnzen. “Ja, daar heb je wel gelijk in.” Knikte ze lachend. Dit beviel hem ook wel en ze knikte, zij vond het ook fijn op deze manier.
Hij zei dat zij er ook geweldig uit zag, het liet haar grijnzen en ze trok hem bij haar het bad in. “Kom, lekker ding.” Plaagde ze hem.


Koningin Destiney Hiddon

Hij pakte haar hand en zei dat ze nog een dochter samen hadden. Zij was ernstig ziek en zwanger, maar het kindje was prachtig geworden. Hij gaf aan dat ze moest proberen om iets te herinneren. Daardoor sloot ze haar ogen en deed ze haar best, het ging alleen echt niet, ze wist niets…. Ineens kreeg ze een ingeving. “Donker en licht.” Fluisterde ze tegen hem. “Wat betekent dat?” Wilde ze weten en ze wreef even over haar gezicht heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 14:18

Jason Hiddon

Ze trok hem al bij hem in bad waardoor hij bijna onderuitgleed en hij schudde zijn hoofd, daarna greep hij haar vast en zoende hij haar weer. 'Je bent gemeen, Dany. Je moet mij niet zo plagen,' zei hij grijnzend tegen haar en hij smeerde wat schuim aan haar neus af. Daarna streek hij met zijn natte vingers langs haar gezicht, ze zag er echt heel mooi uit, ze was zo'n beeldschone vrouw, soms kon hij zich echt niet beseffen dat ze bij hem hoorde.

Koning Thobias Hiddon

'Donker en licht... dat is wat Dany voelde tijdens de zwangerschap, maar we weten niet wat het betekent. We hebben geen idee of ze iets mankeert, of ze krachten heeft of dat het haar karakter is. Dat moet allemaal nog blijken, denk ik. Misschien is het wel helemaal niets, dat zou ook nog kunnen, we weten het niet.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 14:25

Dany

Hij gleed bijna onderuit en greep haar daardoor vast. Ze was gemeen, ze moest hem niet zo plagen. “Dat gebeurd vanzelf want jij bent ook een pestkop.” Lachte ze naar hem en ze gaf hem een knipoog. Ze kreeg wat sop aan haar neus en ze veegde dit er met een lach weer af. Ze kroop tegen hem aan en drukte haar lippen weer zacht in zijn hals.



Koningin Destiney Hiddon

Het was wat Dany had gevoeld tijdens de zwangerschap, maar ze wisten niet wat het betekende en of ze iets mankeerde. Het moest allemaal nog blijken. Ze knikte een beetje. “Hoe oud is ze en hoe heet ze?” Vroeg ze aan Thobias, de rest wist ze namelijk echt niet meer. Alleen dat ene zinnetje, dat was wat ze ergens terug kon halen uit haar geheugen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 14:30

Jason Hiddon

'Dat komt alleen maar omdat jij mij zo aan het pesten bent, dan moet ik je wel terug pakken.' zei hij lachend tegen haar. Ze kroop tegen hem aan en hij voelde haar lippen weer in zijn hals, waardoor hij diep kreunde, dit was heel erg fijn. Het deed echt heel erg veel met hem, elke keer weer. 'Je hebt ook weer wat ontdekt hé...' zei hij plagend tegen haar, zijn stem klonk al meteen schor doordat het zo veel met hem deed.

Koning Thobias Hiddon

'Ze heet Sterre en ze is nog heel jong, daarom weten we het ook allemaal niet precies. Ze kan net een beetje lopen.' zei hij zacht tegen haar. 'Je kan wel naar haar toe, ze is veel bij de dienstmeisjes, die spelen met haar en leren haar dingen.' zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kusje en daarna nam hij weer wat afstand. 'Ik hoop dat alles goed met haar is, maar tot nu toe weten we het nog niet. '
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 14:36

Dany

“IK vind het niet erg, je doet maar.” Plaagde ze hem en ze gaf hem een knipoog. Hij kreunde diep doordat ze hem in zijn hals zoende. Hij plaagde haar weer en ze grijnsde. “Ik vind dit echt leuk… vooral als ik iets voor elkaar wilt krijgen wat jij eigenlijk niet wilt, dan is het enige wat ik hoef te doen, jou in je hals zoenen.” Sprak ze hem ondeugend toe.


Koningin Destiney Hiddon

Ze knikte door wat Thobias vertelde. Het was nog een heel jong meisje. Ze was veel bij dienstmeisjes die speelden met haar en haar dingen leerden. “Dat is wel fijn.” Glimlachte ze. Ze kreeg een kus van hem en hij nam afstand. Hij hoopte dat alles in orde was met Sterre, tot nu toe wisten ze het nog niet.
“Ik ga naar haar toe.” Glimlachte ze. Ze keek Thobias nog even liefdevol aan en liep daarna in de richting van de kinderkamer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 14:54

Jason Hiddon

Ze vond het echt leuk, vooral omdat ze iets voor elkaar wilde krijgen wat hij niet echt wilde, dat het enige wat ze hoefde te doen hem in zijn hals zoenen was. 'Ga je dit nu elke keer tegen mij gebruiken?' vroeg hij zacht aan haar, met een zwakke grijns op zijn gezicht. Hij vond het wel heel erg lekker. 'Als je dit elke keer doet, heb ik ook elke keer zin in je, dat begrijp je toch?' vroeg hij mompelend aan haar.

Koning Thobias Hiddon

Ze zou naar haar toe gaan en hij knikte even, dat was goed. Hij hoopte dat ze misschien iets van haar herinningen terug zou krijgen. Hij liep langzaam achter haar aan en in de deuropening van de kamer bleef hij staan, hij was hier niet zo heel erg veel, jonge kinderen vond hij wat lastig, hij had meer met Thomas, daar kon hij normaal mee praten, dat was belangrijker voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 15:04

Dany

“Ja, natuurlijk, waarom niet? Dit is toch het makkelijkste wat er is.” Plaagde ze hem vrolijk en uitdagend. Als ze het elke keer deed, dan had hij ook elke keer zin in haar. “Denk je dat ik dat erg vind dan?” Ze keek hem even wat uitdagend aan. “Ik daag je uit om bij mij dat plekje te vinden.” Grijnsde ze nu.



Koningin Destiney Hiddon

Thobias ging met haar mee en eenmaal in de kamer werd ze vrolijk begroet door een klein meisje, ze was prachtig… zwart haar en bijna lichtgevende blauwe ogen. Misschien was dat wel donker en licht, het was namelijk een behoorlijk contrast. Ze omhelsde haar en knuffelde het meisje even. “Hallo knapperd…” Fluisterde ze en ze streek even door haar haren heen, echt onder de indruk van haar uiterlijk. Ze leek het meeste op Thobias, maar haar huid was net zo licht als die van Destiney.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 15:07

Jason Hiddon

'Ik weet het niet, misschien ben je er wel een keertje klaar mee dat ik ondertussen constant zin heb in jou.' zei hij plagend tegen haar. Hoe beter hij zich voelde, hoe makkelijker hij uitgedaagd werd en hoe meer ze er voor zorgde dat hij echt constant enorm veel zin in haar had, dat lukte heel aardig op deze manier. Ze daagde hem uit om dat plekje bij haar te vinden en dat liet hem grijnzend. 'Ik kan wel een poging wagen.' zei hij zacht. Hij pakte haar hand vast en hij drukte zijn lippen heel zachtjes op de binnenkant van haar pols, zo liet hij zijn lippen eigenlijk steeds verder over haar huid glijden.

Koning Thobias Hiddon

Hij bleef toe kijken hoe ze met Sterre om ging en hij glimlachte een beetje, hij vond het wel fijn om te merken dat Destiney bij alles zo positief was, ze wilde alles weten en ze wilde iedereen leren kennen, daar was hij heel erg blij mee, dat deed hem goed. Het gaf hem ook echt een positief gevoel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 15:18

Dany

“Ik lok het zelf uit, dus dan is het mijn eigen schuld.” Grijnsde ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze was er nog lang niet klaar mee, ze wilde meer en ze wilde dat hij zich hier ook vrij in ging voelen, dat kwam vanzelf wel, daar was ze zeker van. Ze kon heel erg veel met hem bereiken. Hij wilde een poging bij haar wagen. Haar hand werd door hem gepakt en hij drukte zijn lippen op de binnenkant van haar pols. Ze zuchtte hierdoor genietend en liet hem zijn gang gaan. Dit was sowieso wel fijn, Jason nam tenminste de tijd voor haar, hij nam alle tijd die ze nodig had en dat was heerlijk.



Koningin Destiney Hiddon

Het kleine meisje begon enthousiast wat dingetjes te vertellen, Destiney kon haar amper verstaan, maar ze ging er net zo enthousiast in mee, even keek ze liefdevol op naar Thobias. Dit was fijn, ze had een eigen gezinnetje en ze voelde zich heerlijk. Niet veel later kwam ook Thomas binnen, Sterre reageerde vrolijk op hem. De jongen tilde haar op en draaide haar een rondje waardoor ze het uitgierde. Wat een schatjes waren het. Ze zuchtte even genietend. Wat was dit mooi en fijn…
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum