Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:07

Koning Thobias Hiddon

'Volgens mij is er nu niets mis met mij,' zei hij plagend tegen haar, omdat hij er duidelijk nogal veel zin in had. Ze ging meteen mee in de zoen en ze trok zijn kleding ook nogal snel uit, maar dat vond hij helemaal niet erg, hij genoot er heel erg van als ze zo was, dit was geweldig. 'Weet je dat we seks hebben gehad na onze bruiloft, in de feestzaal? Waar de mensen nog bij waren?' vroeg hij nu grijnzend aan haar.

Jason Hiddon

Ze was heel lief als ze zo naar hem glimlachte, het liet hem helemaal smelten en het gaf hem een goed gevoel. Ze trok haar kleding uit en hij keek wat bewonderend naar haar, ze was zo ongelofelijk mooi. Hij deed hetzelfde en hij ging bij haar liggen, hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Ga maar lekker slapen, je hebt het nodig,' fluisterde hij. Hij streek met zijn vingers over haar huid heen en hij gaf haar nog een kusje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:12

Koningin Destiney Hiddon

"Nee, volgens mij ook niet." Lachte ze naar hem. HIj vroeg haar grijnzend of ze nog wist dat ze seks hadden gehad na de bruiloft in de feestzaal. "Dat weet ik nog... maar alleen omdat iedereen zo dronken was dat ze het toch niet doorhadden, anders had ik het nooit gedaan." Ze keek hem even doordringend aan, ze had het ongelooflijk spannend gevonden toen. Ze ging op zijn schoot zitten en gleed met haar handen door zijn haren heen.


Dany

Hij kwam bij haar liggen en sloeg zijn armen om haar heen. Ze moest lekker gaan slapen want ze had het nodig. Ze knikte een beetje, maar ze wilde toch nog iets proberen, hij gaf aan dat zijn nek gevoelig was op haar aanrakingen, daardoor gleed ze er heel zachtjes met haar lippen overheen en begon ze zacht te zuigen in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:15

Koning Thobias Hiddon

Ze wist het nog, maar alleen omdat iedereen zo dronken was dat ze het toch niet doorhadden had ze het gedaan. 'Het was geweldig en je vond het heel leuk, geef het maar toe.' zei hij plagend tegen haar. Hij had het ook echt ontzettend leuk gevonden, misschien was dat wel een van de leukste keren voor hem. Ze ging op zijn schoot zitten en hij voelde haar handen door zijn haren heen glijden, waardoor hij haar weer heftig zoende.

Jason Hiddon

Ze knikte en hij dacht dat ze ook ging slapen, maar ze gleed opeens met haar lippen langs zijn nek en daardoor slikte hij even. Ze begon ook nog eens te zuigen en nu kreunde hij zachtjes, dit was heel erg intens, hij voelde zijn lichaam nogal heftig reageren. 'Als je wilt slapen is dit geen goed idee.' fluisterde hij, zijn stem klonk heel schor. Hij kreeg in één klap enorm veel zin in haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:22

Koningin Destiney Hiddon

"Het was leuk, maar vreselijk spannend." Grinnikte ze toen hij plagend zei dat ze toe moest geven dat ze het leuk vond. Hij zoende haar weer heftig door wat ze deed en ze ging erin mee, haar lichaam drukte ze heftig tegen hem aan en haar vingers grepen in zijn haar, dit was allemaal zo heerlijk... ze genoot er echt van.



Dany

Hij kreunde door wat ze deed en hij fluisterde schor dat dit geen goed idee was als ze wilde slapen. "Het werkt dus." Plaagde ze hem een beetje. Ze wilde graag laten zien hoeveel ze van hem hield en hoe blij ze met hem was, daarna kon ze wel gaan slapen. Zacht ging ze door en haar hand gleed naar beneden over zijn buik heen waar ze hem vastpakte en langzame bewegingen begon te maken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:27

Koning Thobias Hiddon

'Het was juist zo leuk omdat het spannend was. Spanning is heel erg goed.' zei hij grijnzend tegen haar, omdat hij het ook echt zo zag. Spanning was altijd goed en heel erg lekker. Haar vingers grepen in zijn haar en daardoor werd hij nog wat heftiger, nu pas merkte hij hoe erg dit allemaal verdwenen was de laatste tijd, nu was het allemaal weer terug, hij was nog steeds wat verbaasd dat het weer zo voelde.

Jason Hiddon

Ze zei dat het werkte en daardoor kreunde hij weer zacht. 'Wat ben je allemaal van plan? Ik dacht dat je moe was...' zei hij zacht tegen haar. Dit had hij niet aan zien komen. Ze ging door in zijn nek en opeens voelde hij ook haar hand, waardoor hij direct diep kreunde. Het was maar goed dat ze het zo langzaam deed, want dit was veel te heftig, hij kon niet eens meer stil blijven liggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:32

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond spanning leuk en heel erg goed. "Hmm... je hebt gelijk." Mompelde ze tegen hem. Hij werd heftiger door wat ze deed en ineens greep ze zijn arm en draaide die op zijn rug in een stevige greep terwijl ze hem uitdagend aankeek. Ze beet op zijn lip en trok die een stukje naar haar toe. Ze wist zelf ook niet wat het was, maar hij lokte zoveel uit dat ze van alles wilde proberen bij hem.


Dany

Hij zei haar zacht dat hij dacht dat ze moe was. "Ja... maar ik... ik wil je laten zien hoeveel ik van je houd, hoeveel je voor mij betekent, hoe dankbaar ik je ben... je bent zo lief, zo geduldig, jouw hart is zo puur... ik kan niet in woorden uitleggen wat je voor me betekent, maar zo wel..." Sprak ze fluisterend. Heel zacht en liefdevol ging ze verder bij hem. Ze zoog iets harder in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:36

Koning Thobias Hiddon

Toen hij heftiger werd greep ze opeens zijn arm vast en werd die op zijn rug gedraaid, waardoor hij haar wat verbaasd aankeek. Wat deed ze toch allemaal? Ze beet op zijn lip en hij kreunde diep, hij was dit totaal niet meer gewend van haar, waardoor het ook nogal veel indruk op hem maakte, maar dat vond hij helemaal niet erg, dit was goed, dit was heel erg lekker.

Jason Hiddon

Door wat ze zei kreunde hij diep, ze was zo ontzettend lief, maar hij kon eigenlijk helemaal niet meer op haar reageren, het lukte gewoon niet door wat ze met hem deed. Ze zoog nog iets harder en ze ging verder, waardoor hij zijn lichaam tegen haar hand aandrukte en hij nog dieper kreunde. Hij bereikte al heel snel zijn hoogtepunt, maar het was wel heel erg intens en ontzettend lekker, dit was hij niet gewend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:40

Koningin Destiney Hiddon

Hij keek haar ontzettend verbaasd aan, daardoor liet ze ineens zijn arm weer los en keek naar hem terug, meteen wat onzeker eigenlijk.
"Sorry." Fluisterde ze tegen hem. "Ik dacht... ik... euh..." Ze stamelde en leek niet uit haar woorden te kunnen komen. Ze werd ook helemaal rood. "Ik wilde het spannend maken..." Mompelde ze zachtjes. Ze dacht dat het verkeerd viel bij hem omdat hij zo verbaas was.


Dany

Hij bereikte heel gauw zijn hoogtepunt en ze zag hoe erg hij ervan genoten had. Glimlachend streelde ze langs zijn wang en ze legde nu haar hoofd op zijn borst.
"Ik hou van je..." Fluisterde ze lief. Met een glimlach keek ze naar hem, het was leuk om dit soort dingen voor hem te doen, vooral omdat ze nu door kreeg wat zijn meest gevoelige plekje was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:44

Koning Thobias Hiddon

Ze werd opeens helemaal onzeker en hij staarde haar nu weer verbaasd aan, wat was er nou allemaal aan de hand? Ze zei dat ze het spannend had willen maken en hij ademde langzaam in. 'Maar dat doe je toch ook? Wat is er aan de hand? Je verbaasd mij, maar dat is goed. Dat betekent dat je indruk maakt en dat vind ik heel erg leuk, twijfel niet, ik vind alles leuk, echt, zolang het maar niet saai is.' zei hij tegen haar.

Jason Hiddon

Ze streelde langs zijn wang en hij voelde haar hoofd op zijn borstkas, hij lag nog wat bij te komen van het heftige gevoel. 'Ik hou ontzettend veel van jou en dit was geweldig.' fluisterde hij. Hij was er echt van onder de indruk, ook van het intense gevoel. Het was anders dan alles wat hij ooit gevoeld had, Dany liet hem zoveel nieuwe dingen ontdekken. 'ga nou maar lekker slapen.' fluisterde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:48

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar wat er aan de hand was, ze verbaasde hem, maar het was goed, ze maakte indruk en dat vond hij heel erg leuk, ze moest niet twijfelen, hij vond alles leuk, zolang het maar niet saai was.
"Dat wist ik niet." Zei ze tegen hem met een glimlach. "Je keek zo ontzettend verbaasd, ik dacht echt dat ik iets raars deed... ik ben nog niet heel veel gewend." Waarschuwde ze hem. Daarom maakte het haar zo onzeker, ze dacht echt dat het raar was wat ze deed. Haar vingers gleden over zijn borst heen en ze ontspande langzaam weer een beetje.


Dany

HIj vond het geweldig en dat liet haar glimlachen. Ze moest lekker gaan slapen van hem. "Ga ik doen." Mompelde ze. Ze sloot haar ogen en pakte hem vast. Langzaam viel ze in slaap terwijl ze hem liefdevol vast hield. Haar hele lichaam lag dicht tegen hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 22:58

Koning Thobias Hiddon

'Je deed niets raars, je deed gewoon iets wat ik niet meer gewend was van jou, maar dat vind ik juist leuk, twijfel maar niet zo aan jezelf, dat is helemaal niet nodig.' zei hij tegen haar. 'Het komt wel goed, je went er wel weer aan, je doet het al zo geweldig.' zei hij daarna. Ze streek over zijn borst en hij zoende haar nu weer intens, het maakte hem echt niets uit, hij vond alles leuk op dit moment, echt alles waarschijnijk.

Jason HIddon

Ze glimlachte en zei dat ze dat ging doen, daarna sloot ze haar ogen en pakte ze hem weer vast. Hij bleef kijken hoe ze in slaap zakte, ze was echt ontzettend mooi. Hij dacht nog wel even na over alles, over wat ze hem verteld had. Het was pijnlijk, want hij wilde echt heel erg graag kinderen met haar, maar hij wist dat ze er samen wel uit zouden komen, ze waren gelukkig en dat was het belangrijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 23:04

Koningin Destiney Hiddon

Het was niet nodig om te twijfelen, hij zei dat ze gewoon iets deed wat hij niet meer van haar gewend was, dat was juist leuk. Het kwam ook allemaal wel goed, ze wende er wel weer aan want ze deed het al geweldig. Hij liet haar glimlachen hierdoor en ze bedankte hem zacht. Hij zoende haar intens en ze greep zijn handen en bracht die boven zijn hoofd. Haar lichaam drukte ze tegen hem aan en ze begon hem heftiger te zoenen.


Dany

Ze sliep heel even rustig, maar daarna begon ze wat te bewegen, ze werd onrustiger en draaide in het bed.
"Nee..." Klonk het fluisterend uit haar mond. "Jason... blijf, alsjeblieft, blijf..." Begon ze te smeken. "Het is niet waar... ik... ze verzinnen dat." Haar stem klonk in paniek en ze begon steeds meer te draaien in haar slaap.
"Vertrouw me... ik ben gek op je, ik hou van je." Ze greep nu stevig zijn arm en hield die dicht tegen haar lichaam aan alsof ze hem heel erg graag bij haar wilde houden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 23:07

Koning Thobias Hiddon

Ze bedankte hem en daarna werden zijn handen vastgegrepen en boven zijn hoofd gehouden, meteen werd hij weer heftig gezoend en voelde hij haar lichaam tegen zich aan, waardoor hij even verlangend kreunde. Ze daagde hem zo enorm erg uit als ze dit soort dingen deed, dan kon hij zich amper nog inhouden bij haar, maar het was een heerlijk gevoel.

Jason Hiddon

Opeens werd ze onrustiger, hij staarde haar aan en hij pakte haar zachtjes vast. Ze begon te praten en hij probeerde te ontdekken waar het over ging, blijkbaar was ze bang dat hij weg zou gaan. 'Dany, wakker worden... het is maar een droom. Ik ben hier, ik ben bij je, er is niets aan de hand.' zei hij tegen haar. Hij streek langs haar wang om haar wat rustiger te krijgen, hij vond dit heel erg akelig om te moeten zien.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 23:12

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde verlangend door haar en ze vond het leuk, wat er net gebeurd was, vergat ze weer helemaal en ze focuste zich op Thobias. Na een tijdje gaf ze hem een duw en kwam ze zelf overeind. Ze keek naar hem met een uitdagende blik in haar ogen terwijl ze heel langzaam haar kleding begon uit te trekken voor zijn neus. Ze voelde zich geweldig en alsof ze alles aankon.


Dany

Door wat hij deed, werden haar dromen rustiger. Ze begon weer rustig adem te halen en lag stil. Ze kroop tegen hem aan, maar ze werd niet wakker.
"Ik zou nooit tegen je liegen..." Klonk haar stem zachtjes en een stuk rustiger. Ze hield hem stevig vast en haalde diep adem, daarna sliep ze rustig verder alsof er niets aan de hand was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 23:15

Koning Thobias Hiddon

Ze leek alles te vergeten en weer helemaal te ontspannen en hij was heel erg blij om dat te merken, want dat was belangrijk als ze zelf ook wilde genieten. Hij kreeg een duw en ze kwam overeind, ze begon heel erg langzaam haar kleding uit te trekken en hij staarde haar aan, door wat ze nu allemaal deed kon hij zijn ogen echt geen seconde van haar lichaam afhouden, ze was zo heerlijk nu.

Jason Hiddon

Ze werd een stukje rustiger en ze kroop tegen hem aan met de woorden dat ze nooit tegen hem zou liegen. Hij hield haar vast en hij begon zich af te vragen wat ze eigenlijk droomde, waar ging dit nou allemaal over? Hij begreep er niets van, maar hij zou het wel vragen als ze wakker werd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 23:19

Koningin Destiney Hiddon

Ze begon zich steeds machtiger te voelen door hoe hij haar aankeek. Dit was heerlijk, deze aandacht was zo geweldig... het maakte haar alleen maar uitdagender. Zodra ze haar kleding uit had, liep ze op hem af. Ze greep hem vast en ging op zijn schoot zitten. Uitdagend liet ze hem in haar glijden en daarna zat ze stil, ze wilde hem ongeduldig zien worden.



Dany

Na een paar uur werd ze wat meer uitgerust wakker. Ze rekte zich langzaam uit en gaapte eventjes. Daarna keek ze nog wat slaperig naar Jason. "Hé, knapperd." Fluisterde ze lief tegen hem en ze gaf hem een kusje op zijn wang met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 23:21

Koning Thobias Hiddon

Ze had haar kleding uit en kwam eindelijk op hem af, hij had het gevoel dat hij het echt niet meer uithield nu, door wat ze allemaal met hem deed. Het was zo'n intens gevoel voor hem, hij kon het niet eens omschrijven. Hij werd vastgegrepen en ze kwam op zijn schoot zitten, ze liet hem in haar glijden en hij kreunde zachtjes, maar daarna bleef ze stil zitten en hij keek haar weer aan. 'Hoe erg wil je het maken?' vroeg hij schor aan haar.

Jason Hiddon

Ze werd na een paar uur pas weer wakker en hij glimlachte door haar lieve woorden, daarna streek hij langs haar wang. 'Je was heel erg onrustig, je sprak tegen mij... volgens mij was je bang dat ik weg zou gaan ,dat ik je niet zou geloven of wat dan ook.' zei hij nu zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 23:27

Koningin Destiney Hiddon

HIj vroeg haar schor hoe erg ze het wilde maken voor hem. "Hoe ver kan ik gaan?" vroeg ze uitdagend aan hem terug en ze liet haar nagels over zijn borst glijden terwijl ze hem doordringend aan bleef kijken. Dit vond ze leuk, het was heerlijk om hem zo uit te dagen en te plagen. bovendien was ze stapelgek op hem, dat merkte ze echt wel...



Dany

Hij streelde langs haar wang en sprak over haar droom. Ze sloot haar ogen even en knikte vervolgens.
"Het was een nachtmerrie..." Fluisterde ze zachtjes. "Iedereen zei tegen je dat ik het met Thobias deed, ik ben zo vaak bij hem, ze zeiden tegen je dat ik niet te vertrouwen was, dat je niets aan me had. Je begon ze te geloven en je wilde me nooit meer zien. Ik smeekte je om te blijven, om me te vertrouwen, maar je kon het allemaal niet meer aan... Na een tijdje zo door te zijn gegaan, zei je dat je bij me bleef en toen werd het weer rustig." Mompelde ze zachtjes en eerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 23:30

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg uitdagend hoe ver ze kon gaan en daardoor kreunde hij weer, haar nagels gleden over zijn borst en hij kon amper zo stil blijven zitten. 'Ik heb geen idee hoe ver je kan gaan, op dit moment ben ik een beetje de weg kwijt,' zei hij kreunend tegen haar. Hij zoende haar heftig, hij moest toch iets te doen hebben als ze hem zo liet wachten.

Jason Hiddon

Ze begon te vertellen en hij luisterde aandachtig naar haar, nu begreep hij het wel, nu snapte hij wel wat ze gedroomd had en wat ze gezegd had. 'Dany, ik weet dat je het niet met hem doet. Dat jullie vrienden zijn, elkaar helpen. Vriendschap is heel belangrijk en ik vertrouw je blind. Je hoeft daar geen zorgen om te hebben, echt niet.' fluisterde hij. "Als ik ergens aan zou twijfelen zou ik dat uitspreken zodat wij het er over kunnen hebben, ik zou nooit weg gaan'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 07:23

Koningin Destiney Hiddon

Hij kreunde door haar vraag en hij kon zelfs amper zo stil blijven zitten. Hij had geen idee hoe ver hij kon gaan, hij was momenteel een beetje de weg kwijt. Dat was ver genoeg besloot ze. Hij zoende haar heftig en ze begon te bewegen daardoor. Zacht kreunend nam ze een hevig ritme aan en ze drukte haar lichaam tegen de zijne aan.


Dany

Hij wist dat ze het niet met hem deed, dat ze vrienden waren en elkaar helpen. Hij vertrouwde haar blind. Ze glimlachte hierdoor, dankbaar voor zijn vertrouwen, anders was dit echt niet zo makkelijk geweest. Als hij twijfels had, zou hij dat zeggen en nooit zou hij zomaar weggaan. Ze sloeg haar armen om hem heen en knikte.
"Ik vind je zo ongelooflijk lief... en ik ben zo blij met het vertrouwen dat je hebt, ik vertrouw jou ook blind, dat is zo fijn... dat maakt ons samen sterk." Fluisterde ze hem toe en ze streek even langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 10:17

Koning Thobias Hiddon

Ze begon gelukkig wel te bewegen nu en hij haalde opgelucht adem, dit had hij heel erg hard nodig nu, anders werd hij helemaal gek. Hij voelde zich al zo anders door alles, alsof het veel meer met hem deed. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en hij genoot van alles wat hij voelde, want Destiney was echt een heerlijke vrouw, ze was zo intens op dit moment. Hij zoende haar heftig en zijn lippen gleden naar haar schouder toe, zijn tanden schraapten over haar huid.

Jason Hiddon

' Je moet niet zo bang zijn. Ik vertrouw je, écht. Ik heb totaal geen reden om dat niet te doen en ik hou echt ontzettend veel van je, je bent geweldig, heerlijk en buitengewoon lief, ik zou nooit iets anders willen dan wat er nu is tussen ons, ik vind het heel bijzonder.' zei hij zacht. Hij gaf haar een kusje en daarna streek hij langs haar gezicht. 'Zullen we vandaag gewoon wat tijd samen doorbrengen? nu misschien even samen in bad?' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 10:23

Koningin Destiney Hiddon

Hij was duidelijk opgelucht wanneer ze begon met bewegen. Ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan en zachtjes kreunde ze, dit was heerlijk. Het was ook echt heel intens en ze genoot van Thobias, hij deed alles zo fijn en goed. Hij schraapte met zijn tanden over de huid van haar schouder heen, het zorgde voor kippenvel, maar wel fijne. Het zorgde ervoor dat ze er alleen maar heftiger door werd.


Dany

“Ik ben ook niet echt bang eigenlijk, maar gewoon.. .het idee dat het heel anders zou zijn, zoals ook bij Thobias en Destiney soms. Ik begrijp wel dat Destiney hem niet altijd vertrouwd. Bij ons is dat zo anders.” Glimlachte ze naar hem. “Ik vind het ook bijzonder en super fijn.” Glimlachte ze. Ze kreeg een kusje van hem en hij wilde samen tijd doorbrengen. Nu misschien samen in bad gaan.
“Dat lijkt me heerlijk, maar eigenlijk lijkt het me ook heel erg leuk om samen met jou te trainen, ik heb het heel lang niet meer gedaan.” Lachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 10:39

Koning Thobias Hiddon

Hij kreunde diep doordat het zo enorm lekker was en hij voelde in zijn hele lichaam wat ze met hem deed. Al het gevoel tussen hun was echt weer terug en daardoor wat hij enorm opgelucht. Het was heel erg fijn. Hij zoende haar weer en zijn handen gleden naar haar heupen, daarna bereikte hij zijn hoogtepunt en trok hij haar dicht tegen zich aan. ' Je bent heerlijk... Dit vind ik allemaal heel erg leuk.' zei hij zacht tegen haar. Hij hoopte dat ze het zelf ook fijn vond.

Jason Hiddon

'Ik snap het ook. Maar er is ook al zo veel gebeurd. Misschien komt er bij ons ook wel een keer een punt waarop het veel minder goed gaat tussen ons, maar wij zullen daar ook wel overheen komen. Ik vertrouw je echt enorm en ik weet dat je het mij zou zeggen als er iets is of als er iets gebeurt, dus ik heb totaal geen reden om mij ergens zorgen over te maken, echt niet. Ik heb ook alleen maar oog voor jou, dus dat is geen probleem, ik zou het niet eens met iemand anders durven.' zei hij plagend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/10/2016, 10:52


Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het waarschijnlijk net zo lekker als zij en daar was ze blij om. Na zijn hoogtepunt trok hij haar tegen zich aan. Ze was heerlijk. Hij vond het allemaal heel erg leuk en dat liet haar glimlachen. “Ik vond het ook leuk, ik ben benieuwd wat wij nog meer kunnen samen.” Plaagde ze hem vrolijk en ze keek naar hem.
“Dan kun je zo weer met Gwynn gaan praten, ik begrijp het wel als je haar mist.” Zei ze zacht en ze streek langs zijn gezicht.



Dany

Ze glimlachte door zijn woorden en ze knikte. Hij was onwijs lief en hij zorgde ervoor dat ze warm werd van binnen.
“Ja, ik zal het altijd zeggen wanneer er iets is, ik zal nooit wat voor je achterhouden en dat is andersom ook zo, toch?” vroeg ze aan hem en ze gleed door zijn haren heen met haar vingers. Hij had ook alleen maar oog voor haar, hij zou het niet eens met iemand anders durven. “Ik zou ook niet willen dat iemand anders dat verpest wat wij samen hebben.” Grijnsde ze.
“Dus… Gaan we trainen?” Klonk haar stem vrolijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/10/2016, 11:02

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het ook leuk en ze zei dat ze benieuwd was naar wat ze nog meer konden samen. 'ik ook.' grijnsde hij haar toe. Hij was echt heel blij met haar, ze accepteerde alles en wilde hem zelfs helpen, dit was misschien wel de beste manier ook. 'Ja, dat zal ik doen, ik mis haar heel erg.' zei hij. Hij hoefde nu ook niet bang te zijn dat het fout ging, hij kreeg genoeg van Destiney en hij voelde zich heel goed.

Jason Hiddon

'Ja, andersom ook. Ik zeg het je direct als er iets aan de hand is.' zei hij tegen haar, daar was hij zeker van, want hij was hartstikke gek op haar. Ze zou niet willen dat iemand anders zou verpesten wat ze samen hadden. 'Niemand zou die kans krijgen, echt niemand.' fluisterde hij. 'Ja, we gaan trainen, natuurlijk. Jij hebt er wel heel erg veel zin in zeg.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij kwam uit het bed en hij trok zijn kleding aan, zodat ze konden gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 12 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum