Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 16:26

Koning Thobias Hiddon

Hij werd geknuffeld en ze zei dat hij heel lief was, ze wenste hem succes met Destiney, ze wist dat hij het wel kon. Ze ging naar Jason en zouden elkaar daarna weer zien om te kijken hoe het ging. 'Is goed. Jij ook heel veel succes, het komt met jou ook vast goed. Je vindt wel een oplossing, je weet altijd een oplossing te vinden.' zei hij tegen haar. Hij tilde haar nu op en daarna grijnsde hij even, voor hij naar Destiney vertrok. Hij wilde het nu ook meteen gedaan hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 16:29

Dany

Ze gaf Thobias nog een kus op zijn wang en knikte eventjes door hem. Hij bedoelde alles ook gewoon zo goed en lief, daar was ze blij mee. Ze liet hem los na een tijdje en ging terug naar haar slaapkamer toe. Langzaam opende de deur en keek ze of Jason nog sliep.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 17:56

Jason Hiddon

Hij stond zijn kleding aan te trekken toen Dany weer terug de kamer in kwam en hij glimlachte naar haar. 'Goedemorgen schatje. Heb je niet zo goed geslapen of was er iets aan de hand?' Vroeg hij nu aan haar, omdat ze duidelijk al even weg geweest was. Het gebeurde wel vaker dat ze al weg was, hij maakte zich meestal ook niet zo heel erg druk over wat er aan de hand was, meestal kon ze zichzelf aardig redden. Hij had zijn kleding aan en daarna pakte hij haar vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 19:42

Koning Thobias Hiddon

Hij liep richting zijn slaapkamer en hij klopte kort aan, daarna stapte hij naar binnen toe. Hij moest het meteen maar vertellen, dan had hij het gehad. Hij kon op deze manier ook niet echt doorgaan, dan zou hij zich elke keer schuldiger gaan voelen en dat wilde hij echt niet, hij wilde dat het open en eerlijk was tussen hun, dat het alleen maar beter bleef gaan en dat kon niet als hij constant dingen bleef achterhouden, dat merkte hij goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:02

Dany

Jason zei haar goedemorgen en noemde haar schatje waardoor ze glimlachte naar hem. Ze kwam naar hem toe en drukte een kus op zijn lippen. Hij vroeg of ze niet goed had kunnen slapen of dat er iets aan de hand was.
"Ik heb heerlijk geslapen naast jou, maar Thobias had me even nodig, hij zat heel erg met de dingen die hij allemaal gedaan had en wist niet wat hij moest doen odmat Destiney hier helemaal niets meer van weet. Nu gaat hij het aan haar vertellen." Sprak ze zacht tegen hem. Hij pakte haar vast en ze sloeg haar armen om zijn nek heen.


Koningin Destiney Hiddon

Wanneer ze opnieuw wakker was geworden,was ze lekker in bad gegaan. Ze genoot van het warme water en de heerlijke geurtjes. Wanneer ze een klopje op de deur hoorde, was ze zich net aan het aankleden. Ze keek op naar Thobias met een glimlach.
"Ben je nu al weer klaar met werken?" Vroeg ze wat plagend aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:04

Koning Thobias Hiddon

Destiney stond zich net aan te kleden en daardoor glimlachte hij een beetje, ze wilde weten of hij nu al klaar was met werken. 'Nee, was het maar zo'n feest, maar ik wilde even met je praten. Dat is iets belangrijker nu.' zei hij zacht tegen haar. Hij ging op de bank zitten en hij keek op naar haar, hij vond het echt lastig. 'Wil je even komen zitten?' vroeg hij dus ook aan haar. Hij moest het doen, maar hij wilde echt niet.

Jason Hiddon

Ze had heerlijk geslapen naast hem, maar ze moest naar Thobias, hij had haar nodig, hij zat heel erg met de dingen die hij gedaan had en hij wist niet wat hij moest doen omdat Destiney van niets wist. Hij ging het haar nu vertellen. Hij knikte langzaam. 'Ik ben benieuwd hoe het gaat... hoe ze er op gaat reageren.' zei hij zacht tegen haar. Hij hield haar daarna dicht tegen zich aan en hij grijnsde omdat ze haar armen om zijn nek heen sloeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:09

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat hij nog niet klaar was met werken, maar hij wilde wel met haar praten, dat was belangrijk nu. Hij ging zitten en vroeg of ze bij hem kwam zitten. Ze werd stil door deze ernstigheid en ging zwijgend naast hem zitten. Ze keek bezorgd naar hem en pakte zachtjes zijn hand vast terwijl ze wachtte op wat hij te zeggen had.



Dany

Hij knikte en was benieuwd hoe het zou gaan, hoe Destiney erop zou reageren. Dany knikte daarop eventjes, dat was zij eigenlijk ook wel. "Ik wilde je ook wat vragen." Sprak ze zachtjes tegen hem en ze streelde langs zijn hals terwijl ze hem doordringend aankeek.
"Zou jij ooit kinderen willen, Jason? Met mij?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:11

Koning Thobias Hiddon

Ze kwam bij hem zitten en pakte zijn hand vast, hij kneep er zachtjes in en hij haalde diep adem. 'Ik heb het gevoel dat ik tegen je lieg, omdat ik achterhou wat er in mijn leven allemaal gebeurd is, nu je het niet meer weet. Het voelt weer zo geweldig tussen ons, maar daardoor kan ik er eigenlijk niet van genieten.' zei hij zachtjes. Hij staarde daarna voor zich uit, hij wist niet eens hoe hij dit moest gaan zeggen. De vorige keer was Destiney er zelf achter gekomen, maar nu moest hij het ook echt vertellen. 'Ik, euhm... heb iets gehad met Gwynn. Ik bedoel...' begon hij moeizaam. Hij kwam echt niet uit zijn woorden.

Jason Hiddon

Ze wilde hem ook iets vragen en hij keek haar daardoor vragend aan, al sloot hij zijn ogen omdat ze langs zijn hals streek, elke aanraking was zo intens voor hem. Opeens vroeg ze of hij ooit kinderen zou willen, met haar. Daardoor keek hij haar meteen weer aan. 'Ja, natuurlijk... waarom zou ik dat niet willen? Twijfel je daar aan?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:19

Koningin Destiney Hiddon

Hij kneep zachtjes in haar hand en hij zei dat hij het gevoel had dat hij tegen haar loog. Hij hield achter wat er in zijn leven allemaal was gebeurd. Het voelde wel geweldig, maar hij kon er zo niet van genieten. Ze knikte daardoor eventjes, ze begreep dat wel. Hij begon te vertellen over Gwynn, dat hij iets met haar had gehad.
"Een relatie?" Vroeg ze hem heel zacht en ze keek naar hem. Ze wist niet goed wat ze ervan moest vinden allemaal want vroeger had ze dit waarschijnlijk allemaal geaccepteerd, want ze was nog steeds bij hem.


Dany

Ze zag de vragende blik in zijn ogen en hij zei dat hij natuurlijk wel kinderen wilde en hij vroeg of ze daaraan twijfelde. Ze beet zachtjes op haar lip en schudde haar hoofd. "Nee, helemaal niet." Fluisterde ze. Ze keek eventjes naar de grond en bleef dicht tegen hem aan staan.
"Ik ben alleen bang dat ik geen kinderen kan krijgen..." Fluisterde ze heel zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:22

Koning Thobias Hiddon

Ze vroeg of hij een relatie met haar had gehad en hij ademde diep in. 'Zoiets.' zei hij zacht. 'We hebben een zoon samen.' zei hij daarna, nog wat zachter. Ze bleef verder stil, hij wist niet of dat een goed teken was, waarschijnlijk niet. 'Ik wil je niet wegjagen hiermee.' zei hij dus ook heel zacht, bijna onverstaanbaar. Hij was doodsbang dat hij dat nu wel deed door het te vertellen, dan had hij het beter achter kunnen houden.

Jason Hiddon

Ze beet op haar lip en ze zei dat ze er helemaal niet aan twijfelde, dan begreep hij het probleem niet zo goed. Ze keek naar de grond en hij wilde net vragen wat er aan de hand was toen ze zei dat ze bang was dat ze geen kinderen kon krijgen. Dat had hij even niet verwacht en hij wist dus ook niet zo goed hoe hij moest reageren. 'Hoe weet je dat?' vroeg hij zacht. Hij was wat overdonderd, want hier had hij nog helemaal niet aan gedacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:29

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat het wel zoiets was, ze hadden een zoon samen. "Oh..." Fluisterde ze en daarna klonk zijn stem heel erg zacht dat hij haar niet wilde wegjagen. Ze wreef even over haar gezicht heen. "Hoe gaat het nu dan met jou en Gwynn?" Wilde ze van hem weten. Haar stem klonk ook heel erg zacht en wat onzeker.


Dany

Hij wilde van haar weten hoe ze het wist. "Ik ben nog nooit zwanger geweest." Mompelde ze tegen hem. "Vooral de laatste tijd hebben we het eigenlijk constant gedaan in de goede periodes, iedere normale vrouw zou sowieso Ă©Ă©n keer zwanger zijn geweest... waarschijnlijk van vroeger al wel een keer." Ze voelde de tranen in haar ogen branden, ze voelde zich hierdoor echt heel erg imperfect, niet goed genoeg. "Misschien komt het door mijn kracht, ik heb het vaker gehoord bij mensen zoals ik... je krijgt een kracht, maar je moet er ook wat voor opofferen." Haar stem trilde lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:32

Koning Thobias Hiddon

Ze wist duidelijk niet echt hoe ze moest reageren en ze vroeg hoe het nu dan ging met Gwynn en hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Ik praat eigenlijk niet met haar.' zei hij zacht. 'We hadden ruzie om haar. We deden het wel eens met zijn drieen, eigenlijk vooral voor mij, zodat jij mij verder kon vertrouwen. Maar de laatste keer deed ik het stiekem met haar en we hadden enorme ruzie, sinds dien ging het eigenlijk niet zo goed. Daarvoor ook al niet echt, maar na die tijd heb ik haar amper gesproken.' zei hij zacht.

Jason Hiddon

Ze zei dat ze nog nooit zwanger was geweest en ze zou wel zwanger moeten worden omdat ze het de laatste tijd elke keer op het goede moment deden, maar ze was niet zwanger geworden. Misschien kwam het door haar kracht, dat had ze wel eens gehoord. Hij streek langzaam langs haar gezicht en hij bleef even stil. 'Het komt wel goed.' zei hij uiteindelijk zacht. 'We vinden wel een oplossing en ik ben ook heel erg gelukkig met jou.' fluisterde hij. Hij was toch wel teleurgesteld, het toekomstbeeld veranderde nu wel nogal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:39

Koningin Destiney Hiddon

Hij praatte niet met Gwynn. Ze hadden samen ruzie om Gwynn, ze deden het wel eens met z'n drieën en daardoor haalde Destiney haar neus een klein beetje op, dat leek haar nu echt geen goed idee. De laatste keer had hij het stiekem met Gwynn gedaan en hadden ze ruzie. Destiney slikte even, dat kon ze zich wel heel erg goed voorstellen...
"Waarom deed je het stiekem met haar? Wilde ik niet?" Wilde ze van hem weten.


Dany

Jason streelde langs haar gezicht, hij zei dat het goed kwam en dat hij ook heel erg gelukkig was met haar, maar ze kon gewoon voelen hoe erg teleurgesteld hij wel niet in haar was. Dat deed pijn... ze kon zoveel van Jason voelen. Ze beet op haar lip. "Dit is niet wat je wilde...." Fluisterde ze heel zacht tegen hem. Tranen gleden langzaam over haar wangen heen. "Het spijt me... ik... ik wil zo graag perfect en goed voor je zijn, maar ik stel je teleur." Trilde haar stem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:41

Koning Thobias Hiddon

Het leek haar duidelijk geen goed idee en daardoor slikte hij moeizaam. 'Het hoeft niet meer, ik wil niet dat je iets doet waar je geen zin in hebt, echt niet. Het is niet alsof ik het van je verwacht.' fluisterde hij moeizaam. Ze wilde weten waarom hij het stiekem deed en hij haalde weer zijn schouders op. 'Je wilde het wel... daarom was het ook zo erg. Het gebeurde gewoon, ik weet ook niet precies waarom.' zei hij eerlijk.

Jason Hiddon

'Nee, het is niet wat ik wilde en ook niet wat ik voor mij zag in de toekomst, maar ik wil jou, Dany. Jij kunt hier niets aan doen, jij kiest hier ook niet voor en je bent nog steeds perfect en heel goed voor mij, dit is niet iets waar jij voor gekozen hebt.' zei hij zacht. Hij streek langzaam haar tranen weg en hij drukte een kusje op haar mond. 'Rustig maar, het is oké. Ik ga je hier echt niet voor verlaten, ik ben hartstikke gek op je.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 20:55

Koningin Destiney Hiddon

Hij zei dat het niet meer hoefde en daardoor ademde ze eventjes diep in en knikte ze door hem. Ze kneep weer even zacht in zijn had. Hij zei dat ze het wel wilde, daarom vond hij het ook zo erg, hij wist ook niet waarom het gebeurde.
"Zal het nog een keer gebeuren?" Vroeg ze. Ze zat met zoveel vragen hierdoor en alles voelde ook opeens een stuk ingewikkelder dan hiervoor...


Dany

Hij zei dat het niet was wat hij wilde en ook niet wat hij in de toekomst voor zich was, maar hij wilde haar, zij kon er niets aan doen, ze koos hier niet voor en ze was nog steeds perfect en goed voor hem. Het was niet haar keuze. Hij streek langs haar wangen om de tranen weg te halen en ze kreeg een kusje van hem. Het was oké, hij ging haar niet verlaten hiervoor, hij was hartstikke gek op haar. Ze knikte daardoor eventjes en legde haar hoofd tegen zijn borst aan. Ze vond het heel erg moeilijk, ze wilde Jason alles geven wat hij wilde, ze wilde hun perfecte toekomst opbouwen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 20:57

Koning Thobias Hiddon

Ze knikte, ze kneep in zijn hand en hij bleef naar haar kijken, zou ze bij hem weg gaan nu? Vond ze het walgelijk? Ze vroeg nu of het nog een keer zou gebeuren en daardoor ademde hij zelf even diep in. 'Dat wil ik niet. Ik wil jou geen pijn doen.' zei hij daarna. Dat meende hij ook, hij wilde haar nooit meer pijn doen, maar hij wist echt niet hoe dit zou gaan verlopen, hoe het zou gaan de komende tijd. 'Zie je het nog wel zitten met mij?' vroeg hij zacht.

Jason Hiddon

Ze bleef stil en knikte alleen maar, ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij streek over haar rug heen. 'kom eens.' fluisterde hij daarna. Hij nam haar met zich mee naar de bank en daar trok hij haar bij zich op schoot en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen. 'Niet verdrietig zijn, schatje. Het komt wel weer goed, misschien vinden we wel een goede oplossing en anders hebben wij het samen toch ook goed?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 21:13

Koningin Destiney Hiddon

Hij wilde niet dat het nog een keer zou gebeuren want hij wilde haar geen pijn doen. "Dat is goed." Knikte ze nu, het zat wel goed met wat hij voelde en wilde. Hij wilde weten of ze het wel zag zitten met hem.
"Ja, je bent geweldig." Zei ze hem meteen en ze keek hem liefdevol aan in zijn ogen. "Ik moet dit alleen wel een beetje verwerken..." Sprak ze hem zachtjes toe en ze haalde even diep adem. "Ik vind het wel heel ingewikkeld." Mompelde ze hem toe. Zacht legde ze haar hoofd tegen hem aan.


Dany

Jason nam haar mee naar de bank en trok zich bij hem op schoot. Ze kroop dicht tegen hem aan. Ze moest niet verdrietig zijn van hem, het kwam allemaal goed en misschien zouden ze wel een goede oplossing vinden, samen hadden ze het toch goed. Ze knikte daardoor.
"Ja, dat is waar, ik hou zoveel van je..." Fluisterde ze heel zachtjes en wat breekbaar tegen hem. Ze hield hem stevig vast en sloot haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 21:16

Koning Thobias Hiddon

Ze vond het goed en ze zei dat ze het nog steeds zag zitten met hem, want hij was geweldig. Ze moest dit alleen verwerken, want het was ingewikkeld. 'Dat is het ook en dat vind ik echt helemaal niet gek, echt niet. Ik wil al je vragen beantwoorden en ik wil het met je bespreken wanneer je dat wilt, ik ben al zo blij dat je niet gillend weg aan het rennen bent.' zei hij zacht en eerlijk tegen har. Hij streek door haar haren heen en hij ademde opgelucht in.

Jason Hiddon

Ze kroop heel dicht tegen hem aan en hij hield haar vast, ze zei dat hij gelijk had en dat ze heel veel van hem hield. 'Ik ook van jou, heel erg veel. Ik zou echt nooit zonder je kunnen, nooit. Ik neem het je totaal niet kwalijk, ik weet dat jij dit misschien nog wel erger vindt dan ik en dat snap ik heel goed, echt heel goed. Maar misschien gebeurt er toch een wonder.' zei hij zacht. Hij drukte zijn lippen op haar wang en daarna hield hij haar weer dicht tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 21:31

Koningin Destiney Hiddon

Hij vond het ook echt niet gek dat ze het moest verwerken, hij wilde haar vragen allemaal beantwoorden en bespreken wanneer ze wilde. Hij was al blij dat ze niet gillend wegrende.
"Nee, natuurlijk niet..." Fluisterde ze tegen hem. Hij streek door haar haren heen en dat vond ze fijn.
"Hoe zie je de toekomst voor je? Wil je afstand blijven houden van Gwynn of wil je haar af en toe wel spreken?" Vroeg ze aan hem.


Dany

Jason hield haar vast en hij hield heel erg veel van haar. Hij zou nooit zonder haar kunnen en hij nam haar niets kwalijk. Hij wist dat ze het misschien zelf nog wel erger vond dan hij. Daardoor knikte ze langzaam, ze vond het verschrikkelijk. Misschien gebeurde er wel een wonder, dat liet haar even glimlachen.
"We hebben elkaar gevonden, dat is al een wonder." Fluisterde ze tegen hem. Ze kreeg een kusje op haar wang en hij bleef haar stevig tegen zich aanhouden, dat was heel fijn.
"Ik zou zo weer in slaap kunnen vallen..." Mompelde ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 21:35

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze natuurlijk niet weg zou rennen en ze streek door zijn haren heen, waardoor hij haar verliefd aankeek. 'ik ben zo gek op je.' fluisterde hij, hij meende het uit de grond van zijn hart, hij was echt gek op haar. Ze vroeg hoe hij de toekomst voor zich zag, of hij afstand wilde houden van Gwynn of dat hij haar af en toe wel zou willen spreken. 'Ik vind het moeilijk. Ik mis haar wel, ik zou het fijn vinden om met haar te praten, af en toe. Maar ik ben bang dat het dan weer fout gaat.' zei hij heel eerlijk tegen haar. Hij deed echt zijn best om zo eerlijk mogelijk te zijn over zijn gevoelens.

Jason Hiddon

'Ja, dat is het grootste wonder dat er is en daar ben ik nog elke dag ontzettend gelukkig mee. Je bent geweldig, Dany. Dit verandert daar helemaal niets aan, echt niets.' fluisterde hij eerlijk en heel erg lief. 'We kunnen best wel even gaan slapen hoor, dat vind ik geen probleem. Het is altijd heerlijk om met jou in bed te liggen.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij was echt gek op haar en elk moment samenzijn was bijzonder voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 21:44

Koningin Destiney Hiddon

Hij was gek op haar en ze keek in zijn verliefde blik, ze voelde dat ze helemaal warm werd van binnen en drukte haar lippen zacht en liefdevol op de zijne. Ze zoende hem rustig en zachtjes even. Wanneer hij vertelde over Gwynn, keek ze hem aan en ze knikte een beetje. Hij miste haar, hij wilde af en toe met haar praten, maar hij was bang dat het fout zou gaan.
"Niet bang zijn... als je goed weet wat je wilt, zal het niet fout gaan. Ik denk dat je wel met haar moet gaan praten, vooral op dit soort momenten, want nu gaat het hartstikke goed tussen ons, je hoeft nergens over te twijfelen. Dan kun je denk ik wel met haar praten." Fluisterde ze tegen hem en ze streek langs zijn wang.
"Misschien moeten we eerst hele ruige seks hebben, dan heb je sowieso niets te klagen." Plaagde ze een beetje.


Dany

Hij vond het ook een groot wonderen was er nog elke dag ontzettend gelukkig mee, ze was geweldig en dit veranderde daar niets aan. "Dat is heel lief..." Fluisterde ze zacht tegen hem. Hij vond het geen probleem om nog even te gaan slapen, het was heerlijk om met haar in bed te liggen. Dat liet haar glimlachen.
"Worden we niet heel erg lui zo?" Vroeg ze hem met een lichte grijns en ze streek langs zijn hals met haar vingers terwijl ze hem aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 21:48

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar warme lippen op die van hem en hij zoende haar kort, daarna zei ze eigenlijk meteen dat hij niet bang moest zijn. Als hij wist wat hij wilde, zou het niet fout gaan. Ze dacht dat hij wel met haar moest gaan praten, juist op dit soort momenten, het ging hartstikke goed en hij hoefde niet te twijfelen. 'Ik denk dat je gelijk hebt, ik kan het wel proberen. De laatste keer dat het fout ging liep het ook gewoon niet goed tussen ons, we waren dit gevoel kwijt.' zei hij zacht. Dat hielp allemaal niet meer. Door wat ze daarna zei grijnsde hij, ze wist hem wel mooi uit te dagen nu. 'Je bent een lekkerding en het zou best eens kunnen werken,' zei hij grijnzend tegen haar.

Jason HIddon

Ze vond het heel lief van hem en daardoor glimlachte hij even. Ze vroeg of ze niet heel lui werden zo. 'Nou en...' zei hij grijnzend. Ze streek weer langs zijn hals en hij sloot zijn ogen, hij wist niet of ze door had dat het echt heel lekker voor hem was als ze hem aanraakte, want hij vond het heerlijk. Elke aanraking liet een tinteling achter op zijn huid. 'Ga maar door hoor.' zei hij zachtjes tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 21:54

Koningin Destiney Hiddon

HIj dacht wel dat e gelijk had, hij wilde het ook wel proberen en de laatste keer ging het fout omdat ze het gevoel kwijt waren. Ze knikte eventjes met een glimlach, blij dat ze het bij het juiste eind had. Hij grijnsde door haar geplaag en vond haar een lekker ding. Hij dacht ook dat het zou kunnen werken. Ze drukte daardoor haar lippen op zijn wang en beet vervolgens plagend in zijn oorlel. "Nu?" Vroeg ze met een fluisterende stem aan hem.



Dany

Hij vond het totaal niet erg om zo lui te zijn en doordat ze hem aanraakte, zei hij zacht dat ze door mocht gaan. "Je vind dit echt heel fijn, of niet?" Fluisterde ze en ze gleed met haar vingertoppen weer langs zijn hals en door zijn haren heen, alles was heel zacht en gevoelig. Langzaam kwam ze van zijn schoot af en trok ze hem ook omhoog. "Kom, lekker in bed." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/10/2016, 21:59

Koning Thobias Hiddon

Hij voelde haar lippen op zijn wang en opeens beet ze in zijn oor, waardoor hij zachtjes kreunde. Ze vroeg of hij het nu wilde en daardoor grijnsde hij even. 'Denk je dat ik dat ooit zo weigeren?' vroeg hij zacht. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar heftig, hij zou haar nooit kunnen weigeren, ze was veel te lekker, hij genoot er veel te veel van als ze zo was, als ze hem zo uitdaagde. Dat vond hij het leukste dat er was.

Jason Hiddon

Ze vroeg of hij dit echt heel fijn vond en daardoor knikte hij langzaam. 'Het is heerlijk, maar ik vind het altijd fijn als je mij aanraakt. Dit is gewoon heel gevoelig.' fluisterde hij. Het was echt heel erg fijn voor hem, alsof zijn huid op die plek gewoon echt gevoeliger was. Ze kwam van zijn schoot af en hij keek omhoog. Eigenlijk zat ze wel lekker zo. Ze trok hem omhoog en hij grijnsde even. 'Nou, vooruit dan maar.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/10/2016, 22:03

Koningin Destiney Hiddon

Hij vroeg haar of ze dacht dat hij haar ooit zou weigeren. "Laten we hopen van niet, want dan is er serieus iets mis met je." Plaagde ze hem uitdagend. Hij pakte haar kin en ze werd heftig door hem gezoend. Ze kreunde en zoende hem genietend terug. Haar vingers gleden ruw over zijn kleding heen en ze begon hem uit te kleden, behoorlijk ongeduldig.


Dany

Hij knikte en zei dat het heerlijk was, hij vond het fijn als ze hem aanraakte en daar was het heel gevoelig. Ze glimlachte lief en zacht daardoor. Ze vond het fijn om hem zo te zien genieten. Hij grijnsde en wilde wel met haar in bed liggen. Ze trok langzaam haar kleding uit en kroop het bed in, ze voelde zich gewoon vermoeid, alles woog zo zwaar op haar... Bovendien sliep ze ook gewoon heel erg weinig, minder dan normaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 11 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum