Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/10/2016, 20:58

Gwynn Hiddon

'Nee, dat is niet echt nodig, ik weet wel wie je bent.' zei ze met een glimlachje op haar gezicht. Het was raar dat ze niets meer wist, want nu kon ze ook niets meer bespreken. niets van wat er gebeurd was, terwijl Destiney haar zo hard had geholpen. Ze wilde meelopen en het was een tijdje stil. 'Kan je nu wel een beetje een ritme vinden hier? Het moet heel raar zijn dat je een heel leven hebt waar je niets van weet. Gaat het een beetje met Thobias en jou?' Vroeg ze nu.

Jason Hiddon

Hij vond haar zo ontzettend leuk, hij voelde hoe enorm verliefd hij op haar was, hij voelde het in zijn hele lichaam. 'Ik ben toch zo gek op jou hé, dat is echt niet normaal meer.' Fluisterde hij. Ze had zelfs ontbijt geregeld, ze was echt heel erg lief voor hem. Hij streek langs haar wang en hij zoende haar intens en vol liefde. 'Laten we dan maar lekker van het ontbijt genieten.' zei hij vrolijk tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/10/2016, 21:11

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn zei dat ze wist wie ze was en daardoor glimlachte Destiney lichtelijk. Ze bleven allebei een tijdje stil en Destiney keek om haar heen. Gwynn vroeg of ze een beetje haar ritme kon vinden hier en met Thobias."Ik vind Thobias echt een ontzettende leuke en lieve man, ik kan het goed met hem vinden en ik ben echt verliefd op hem... het is wel raar om ineens dit leven in te stappen, alsof ik een ander ben, maar ik heb het idee dat ik nog steeds wel dezelfde ben... het zelfde karakter." Sprak ze tegen Gwynn.


Dany

Hij zei dat hij gek op haar was en ze glimlachte hem daardoor breed toe. Ze voelde zijn vingers langs haar wang en daarna zoende hij haar intens en vol liefde, het was heerlijk en ze genoot onwijs. Hij wilde gaan ontbijten met haar en ze knikte. Ze nam hem mee naar het balkon en ging zitten. Met twinkelende ogen keek ze hem aan.
"Weet je... Jason... het liefste zou ik je nu gewoon ten huwelijk willen vragen, we zijn zo gelukkig samen... we hebben het zo fijn. Ik heb alleen geen ring..." Sprak ze hem toe en ze grijnsde eventjes naar hem en pakte zijn hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/10/2016, 21:18

Gwynn Hiddon

'Ik ben echt enorm blij om dat te horen. Jullie horen bij elkaar, écht. Hij is heel bijzonder en jij bent dat ook, ik hoop zo dat het allemaal goed komt.' zei ze zacht en heel eerlijk. Thobias zou anders sowieso helemaal instorten, maar iedereen waarschijnlijk wel een beetje. Het moest gewoon goed komen allemaal. 'Ik snap ook wel dat het raar is, maar waarschijnlijk valt alles vanzelf op zijn plek, misschien zelfs wel als je geheugen niet meer terug komt.' zei ze.

Jason Hiddon

Door wat ze zei schudde hij grijnzend zijn hoofd. 'Is dat niet mijn taak?' Plaagde hij haar. Hij pakte haar kin vast en hij keek diep in haar mooie ogen. 'Dat trouwen komt wel goed. Laten we eerst de rest helpen, wij horen bij elkaar, dat gaat echt niet veranderen.' zei hij zacht. Hij ging zitten en hij pakte haar hand vast, hij vond het echt geweldig hier,met haar. Hij had het leven dat hij nooit had kunnen dromen met de meest bijzondere vrouw die er was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/10/2016, 21:31

Koningin Destiney Hiddon

Volgens Gwynn hoorden ze bij elkaar, ze waren allebei heel erg bijzonder en ze hoopte dat het goed kwam. "Ja, ik hoop het ook, ik denk het ook wel..." Sprak ze zachtjes tegen haar. Ze begreep ook wel dat het raar was, maar het zou op zijn plek vallen volgens haar. "Dat denk ik ook wel... Hoe gingen wij eigenlijk met elkaar om? Je lijkt me een hele lieve en gezellige vrouw." Sprak Destiney haar nieuwsgierig toe.


Dany

"Ja, maar dat maakt mij niet uit." Grijnsde ze terug tegen hem, ze gaf hem een knipoog. Even pakte hij haar kin en ze keek hem doordringend aan, door zijn woorden glimlachte ze liefdevol naar hem en daarna pakte ze de kraag van zijn blouse en zoende ze hem vol liefde. Daar had hij ook wel gelijk in, zo waren zij samen...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/10/2016, 21:37

Gwynn Hiddon

Destiney dacht het zelf ook allemaal, ze had er gelukkig wel vertrouwen in, dat was goed en dat was ook wel belangrijk. Nu wilde ze weten hoe ze met elkaar om gingen. ' We waren heel erg close. De afgelopen dagen had ik het een beetje moeilijk en je bleef bij mij. Je bent altijd enorm lief voor mij en ik mag je graag.' vertelde ze nu. Het was allemaal heel eerlijk, al wilde ze wel oppassen met wat ze vertelde. Ze wilde niet dat Destiney heel erg schrok van alles en ze leek niets te weten van haar en Thobias.

Jason Hiddon

Door wat ze deed kreunde hij diep, dit vond hij echt heerlijk. Hij genoot er enorm van en hij hield haar heel dicht bij zich. 'Soms heb ik echt het gevoel dat je mij betovert. Dat je iets met mij doet dat echt niet normaal is, zo heftig is het gevoel.' Fluisterde hij. Hij zoende haar nog eens, als ze zo tegen hem deed kon hij daar ook echt niet mee ophouden, dan maakte ze veel te veel in hem los.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/10/2016, 21:52

Koningin Destiney Hiddon

Ze glimlachte door de woorden van Gwynn. "Ik mag je nog steeds wel, volgens mij ben jij ook wel erg aardig en lief." Glimlachte ze haar toe. Ze liep nog een stukje met Gwynn mee en daarna kwam er opeens een jongen op haar afgestoven. Hij omhelsde haar zo stevig dat ze bijna geen lucht meer kreeg.
"Mam! Eindelijk! Je bent er weer." Sprak de jongen opgelucht. Destiney dacht heel erg vlug na en daarna besloot ze om gewoon te doen alsof ze hem kende, Thobias zei dat ze dat moest doen. Bovendien wilde ze deze jongen niet teleurstellen die duidelijk ontzettend blij was dat zijn moeder weer gewoon in leven was.
"Ik ben er weer." Sprak ze met een glimlach en ze pakte hem stevig vast.


Dany

Hij kreunde diep door haar en ze werd dicht tegen hem aangehouden. Hij fluisterde haar toe dat hij het gevoel had dat ze hem betoverde, dat ze iets deed wat niet normaal was. "Misschien doe ik dat ook wel." Plaagde ze hem. e werd nog een keer door hem gezoend en ze keek hem daarna liefdevol aan. "Laten we gaan eten." Sprak ze hem toe met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 18/10/2016, 21:58

Gwynn Hiddon

Ze vond het best wel fijn dat Destiney dit zei, het deed haar goed. Ze was blij dat het gevoel in ieder geval nog hetzelfde was, dat was goed. Opeens kwam Thomas naar hun toe en ze zag wat Destiney deed. Het was lief van haar. 'Hey Thomas. Ze moet nog wel een beetje rustig doen... Ik hoorde dat je vader hard aan het werk is, zou jij hem misschien wat eten willen brengen? Anders vergeet hij nog te eten, je weet hoe hij is.' zei ze nu tegen de jongen.

Jason Hiddon

'Het lukt je heel erg goed dan.' zei hij grijnzend tegen haar. Na een tijdje werd de zoen gestopt en door wat ze zei keek hij haar wat uitdagend aan. 'Eerst ga je mij een beetje gek maken en nu wil je eten?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij gaf haar nog een kusje, maar daarna nam hij toch echt afstand van haar, hij wilde ook wel wat eten, ook al wilde hij Dany ook wel heel graag nu. Het uitdagen deed steeds meer met hem omdat de angst langzaam meer verdween.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 18/10/2016, 22:06

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn zei tegen de jongen dat ze nog wat rustig aan moest doen, zijn vader was ook hard aan het werk en ze vroeg of ze hem wat te eten wilde brengen.
"Gaat het wel met je, mama?" Vroeg hij bezorgd en hij keek in de ogen van Destiney, de vrouw streek eventjes langs zijn wang. "Het gaat goed, ik moet alleen een beetje voorzichtig zijn." Glimlachte ze naar hem. Hij had helemaal niet door dat ze hem niet herkende gelukkig.
"Oké, ik ga naar papa." Knikte hij nu. Destiney liet hem los en de jongen liep weg.


Dany

"Ik merk het ja..." Plaagde ze hem. Ze keek in zijn uitdagende ogen en grijnsde door zijn woorden. "Jason, dat is juist de bedoeling, ik ben heel benieuwd hoe ver ik kan gaan tot je het niet meer volhoudt." Sprak ze hem uitdagend toe. Ze kreeg nog een kusje van hem en daarna ging ze zitten. Ze keek hem aan met een plagende en uitdagende blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/10/2016, 10:08

Gwynn Hiddon

Thomas vertrok weer en hij leek gelukkig niks door te hebben. 'Dat is je zoon. Hele lieve jongen.' zei ze nu zacht. Ze hoopte dat Thomas het ook niet door zou krijgen, maar misschien was dat niet nodig. Nu had hij het ook niet door, nu ging het ook goed, dus misschien hoefde hij niets door te hebben. Dan hoefde hij zich ook helemaal geen zorgen te maken, daar hoopte ze op. Thobias had Destiney waarschijnlijk ook nog niet zo veel verteld.

Jason Hiddon

Ze zei dat het juist de bedoeling was en daardoor keek hij haar vragend aan, dit snapte hij niet zo heel erg goed. Daarna zei ze dat ze wilde kijken hoe ver ze kon gaan tot hij het niet meer uithield. 'Ik ben ook wel benieuwd.' Zei hij grijnzend tegen haar. Hij was nooit echt uitgedaagd, hij had dat nooit echt gevoeld. Misschien leerde hij dan wel om het ook wat meer in te houden. Nu hij met Dany was kon hij alles steeds meer loslaten en had het veel meer effect op hem, als hij het gevoel dan ook wat meer kon controleren, zou dat beter zijn. ' Je bent nu in ieder geval al goed op weg.' zei hij zacht, daarna zoende hij haar weer langzaam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/10/2016, 19:04

Koningin Destiney Hiddon

Gwynn gaf aan dat de jongen haar zoon was, een lieve jongen. "Hij leek echt heel lief en een fijne jongen, ik wilde hem niet teleurstellen, echt niet." Sprak ze tegen Gwynn. Ze keek Thomas even na en glimlachte wat. "Nog meer kinderen?" Vroeg ze grijnzend.


Dany

Hij was ook wel benieuwd l, gelukkig maar, dat vond ze leuk om te horen want dan kon ze er tenminste mee door gaan. Hij vond dat ze goed op weg was en zoende haar weer, na de zoen keek ze hem aan. "Oké. Laten we ermee beginnen dat je me nu niet mag zoenen, je moet proberen om van me af te blijven terwijl ik je uitdaagt." Grijnsde ze naar hem.


Thomas Hiddon

Hij had wat eten met zich meegenomen, eten waarvan hij wist dat zijn vader het lekker vond. Daarna klopte hij aan op de deur van de werkkamer en stapte hij naar binnen toe.
"Hoi pap, ik heb eten voor je, ik hoop dat je een beetje honger hebt." Glimlachte hij nu en hij legde het dienblad op het bureau neer.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/10/2016, 19:23

Jason Hiddon

Hij luisterde naar haar en door wat ze zei keek hij haar verbaasd aan. 'Mag dat niet? dit is gewoon gemeen.' Grijnsde hij haar toe. Hij wilde het wel proberen, maar waarschijnlijk zou dit nog niet zo heel makkelijk voor hem zijn. Het uitdagen deed echt heel veel met hem. Hij merkte het heel goed, maar hij zou wel zien wat er gebeurde als hij echt tot het uiterste gedreven werd. Hij was wel benieuwd hoe dat zou voelen. Hij begon nu wel wat te eten, het was beter als hij niet naar haar bleef kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 19/10/2016, 19:45

Dany

Hij was verbaasd en ze keek hem doordringend aan. "Dat is het spelletje, Jason." Grijnsde ze hem toe. Hij begon met eten en ze keek nog een tijdje naar hem om vervolgens ook te gaan eten. Ze liet haar tenen langzaam langs zijn enkel omhoog glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 19/10/2016, 22:36

Jason Hiddon

Ze zei dat dit het spelletje was, daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik ben heel benieuwd hoe dit spelletje gaat eindigen,' zei hij tegen haar. Hij vond het wel heel leuk, het was weer wat anders. Hij voelde opeens haar tenen over zijn been glijden en daardoor keek hij weer op. Zijn blik was doordringend, maar uitdagend, dit vond hij toch wel heel erg leuk.

Koning Thobias Hiddon

Toen de deur open ging keek hij op, het was Thomas en hij vertelde dat hij eten mee had, daardoor glimlachte hij. 'Je bent lief, jongen. Heel erg bedankt. Ik lust wel wat. Blijf jij ook gezellig wat eten of heb je het druk met lessen?' vroeg hij nu aan zijn zoon. Hij vond het wel leuk als de jongen even bleef.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 09:03

Dany

Hij was benieuwd hoe het spelletje ging eindigen en daardoor grijnsde ze even. "Hoe hoop je dat het gaat eindigen?" Vroeg ze hem uitdagend en ze keek hem doordringend even aan. Hij keek haar aan door wat je deed met haar voet en ze keek er ondeugend en uitdagend in zijn ogen terug.


Thomas Hiddon

Zijn.vader bedankte hem heel erg en daardoor grijnsde hij breed. Hij vroeg of hij bleef. "Ja, ik ben liever bij jou dan dat ik mijn lessen volg hoor pap." Sprak hij. Hij pakte een stoel en ging tegenover zijn vader zitten.
"Ik kwam mama net tegen... Ze weet niet meer wie ik ben, of wel?" Vroeg hij heel erg zacht aan zijn vader. "Ik hoorde dat ze geheugenverlies heeft van de dokter, maar ze was echt heel erg lief voor me, ik denk dat het wel goed komt." Zei hij positief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 11:20

Jason Hiddon

Ze wilde weten hoe hij hoopte dat het eindigde. 'Ik heb eigenlijk geen idee, maar het enige dat ik hoop is dat ik alsnog een beetje rustig kan blijven. Dat het mij niet helemaal gek maakt.' zei hij zacht. Hij wist niet of dat ook echt ging werken, maar hij hoopte het ergens wel. Het zou een geruststellende gedachte zijn dat hij nooit helemaal gek gemaakt kon worden, maar iedereen had een punt waarop het te veel was, waarschijnlijk. 'wat hoop jij?' Vroeg hij daarna aan haar.

Koning Thobias Hiddon

Hij vond het leuker om hier te zitten dan bij zijn lessen en daardoor grijnsde hij een beetje. 'Dat geloof ik graag.' zei hij tegen zijn zoon. Daarna vertelde hij dat hij Destiney tegen was gekomen en hij zuchtte zacht. 'Ik weet niet of ze je herkende. Ik denk het niet, maar ze zal nog wel hetzelfde gevoel hebben, waarschijnlijk. Ze zal voelen hoe belangrijk het voor haar is. Ik hoop dat het goed komt, maar we moeten afwachten.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 16:14

Thomas Hiddon

Zijn vader geloofde graag dat hij liever hier zat. Daarna sprak hij over zijn moeder. Hij wist niet of ze hem herkende, maar het gevoel was waarschijnlijk hetzelve. Ze zal voelen hoe belangrijk het was. Thomas kroop daardoor bij zijn vader op schoot. Zoals hij vroeger altijd deed. Hij sloeg zijn arm om zijn vader heen en knuffelde hem.
"Papa, het komt goed. Zeker weten. Ik vind haar lief." Sprak hij. Hij pakte wat te eten en wanneer hij het op had, keek hij weer naar zijn vader. "Zullen we samen leuke dingen gaan doen? Dat heb ik gemist. Met jou of met an drieën. Misschien ook met sterre." Zei hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 16:18

Koning Thobias Hiddon

Thomas kroop bij hem op schoot en hij hield hem even in zijn armen, hij slikte moeizaam. Hij zei dat het goed kwam, hij wist het zeker, ze was lief. 'Ja, dat is ze.' fluisterde hij. Thomas had er gelukkig genoeg vertrouwen in, al zat dat bij Thobias anders. Hij bleef bang dat Destiney zou vertrekken. Dat hij niet goed genoeg voor haar was, dat hij het zou verpesten. Zeker nu, nu alles zo raar ging tussen hun. Thomas wilde leuke dingen doen en daardoor haalde hij een hand door zijn haar. 'Het kan wel, maar ik wil ook nog wat werken en ik... ik wil niet te hard van stapel lopen met alles.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 16:26

Thomas Hiddon

Zijn vader had er niet zoveel vertrouwen in als hij helaas. Hij keek naar zijn vader en zuchtte zachtjes. "Papa. Alsjeblieft..." Fluisterde hij en hij keek zijn vader doordringend aan. Zijn vader wilde wel leuke dingen doen, maar hij wilde ook werken en niet te hard van stapel lopen. "Werken kan altijd nog." Zei hij eigenwijs daarop. "Ben je bang dat er wat gebeurd?" Hij begreep de reactie van zijn vader niet echt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 16:27

Koning Thobias Hiddon

Thomas smeekte bijna en hij zei dat werken altijd nog kon, hij vroeg of hij bang was dat er wat gebeurde. 'Dat zijn geen dingen waar jij je druk om moet maken, jongen. Ik maak mij gewoon zorgen, dat is alles. Ik vind het moeilijk, ik ben geschrokken en misschien gewoon niet zo positief als jij bent. Het komt vast goed, je hebt vast gelijk. Ik vind het gewoon fijn om alleen te zijn en mijn hoofd wat leeg te maken, het spijt mij.' zei hij tegen zijn zoon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 16:43

Thomas Hiddon

Van zijn vader hoefde hij zich geen zorgen te maken. Hij maakte zich zorgen en vond het moeilijk. Hij was ook niet zo positief, hij had vast gelijk, maar zijn vader was gewoon graag alleen om zijn hoofd leeg te maken. "Dat is niet iets waar je sorry voor hoeft te zeggen." Hij legde zijn hoofd tegen zijn vader aan en kroop wat dichterbij. "Ik denk dat alles goed komt, maar ik maak me zorgen om jou... soms doet het echt pijn papa, ik wil je heel graag vrolijk zien en positief. San weet ik dat ik me nergens zorgen over hoef te maken." Zei hij tegen hem. Heel eerlijk en oprecht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 16:49

Koning Thobias Hiddon

Thomas zei dat hij geen sorry hoefde te zeggen daarvoor, hij dacht dat alles goed kwam, maar hij maakte zich zorgen om hem. Soms deed het pijn, hij wilde hem vrolijk en positief zien. Dan wist hij dat hij zich nergens zorgen om hoefde te maken. 'Dat hoef jij helemaal nooit. Mijn problemen zijn niet meteen jouw problemen en ik wil niet dat jij je druk maakt om dat soort dingen. Het komt wel goed met mij, echt.' zei hij zacht tegen Thomas. Hij streek door zijn haren heen en hij glimlachte naar zijn zoon. 'Was mama met Gwynn?' vroeg hij daarna aan de jongen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 16:53

Thomas Hiddon

Hij hoefde zich nooit zorgen te maken, de problemen van zijn vader waren niet meteen zijn problemen. "Toch wel een beetje, ik word later koning, ik wil weten hoe jij het doet en het net zo goed doen als jij." Sprak hij tegen zijn vader met een glimlach. "Maar je hebt nog steeds niets gegeten." Plaagde hij zijn vader. Hij wilde weten of zijn moeder met Gwynn samen was
"Ja, ze liepen samen door de tuin." Knikte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 16:56

Koning Thobias Hiddon

'Dit zijn geen werk problemen, dus nee, het zijn niet meteen jouw problemen.' zei hij plagend tegen zijn zoon. 'Bovendien komt het helemaal goed met jou, dat is zo'n beetje het enige waar ik mij niet druk om hoef te maken,' zei hij daarna. Hij had nog steeds niet gegeten en Thobias schudde zijn hoofd, daarna pakte hij wat eten. Gwynn was dus met Destiney, in de tuin. Wat zouden ze bespreken? Hij wist dat Gwynn echt niet zomaar iets zou vertellen, maar hij vond het toch moeilijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 20/10/2016, 20:42

Thomas Hiddon

Het waren geen werk problemen, dus dan waren het ook niet meteen zijn problemen. "Je hebt ook wel een beetje gelijk, toch zie ik je graag vrolijk hoor, pap." Sprak hij glimlachend. Hij maakte zich totaal niet druk om hem en dat liet hem grijnzen. Daar was hij wel heel erg trots op. Na een klein klopje op de deur kwam zijn moeder ook binnen.
"Hé, zijn jullie lekker aan het eten." Glimlachte ze. De kamer voelde meteen een stuk warmer aan eigenlijk toen ze binnenkwam... Thomas keek naar haar met een grijns.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 20/10/2016, 21:31

Koning Thobias Hiddon

'Dat weet ik, maar jij kan daar niet altijd alles aan veranderen en soms is het vervelend, soms ben je ongelukkig, maar dat hoort bij het leven.' zei hij zacht tegen haar. Er werd op de deur geklopt en Destiney kwam binnen. 'Ja, dat moet ook gebeuren he.' zei hij grijnzend tegen haar. Thomas leek ook echt blij te zijn om haar te zien en hij besloot zijn zorgen even los te laten en gewoon te zien hoe het allemaal ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 7 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum