Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 15:55

Devon Nomad

'Het was ook een vreselijke droom.' zei hij nu zachtjes. Daarom was hij ook wel blij dat ze naar hem toe gekomen was, anders had hij waarschijnlijk iets gebruikt om geen last te hebben van alle gedachten. Dat was ook niet echt goed. Hij wilde het niet te vaak doen. Ze zei ook dat ze het niet wist, maar ze hadden geen keuze. Daarna kwam ze tegen hem aan liggen en hij streek heel langzaam door haar haren heen. 'Blijf je bij mij liggen?' Vroeg hij voorzichtig. Er hoefde echt niets te gebeuren, maar misschien was hij wat rustiger als ze bij hem in de buurt lag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 16:21

Ravanna Katar

"Waar ging het over?" Vroeg ze hem zachtjes en ze keek hem heel eventjes aan. Ze voelde hoe hij door haar haren heen streek en zo viel ze al bijna in slaap, het gaf haar ongelooflijk veel rust oom bij hem te zijn, ze verwonderde zich er echt over. Hij vroeg of ze bij hem bleef liggen, daardoor knikte ze. Dat wilde ze wel. Ze pakte de dekens en sloeg die om hun lichamen heen, daarna legde ze haar hoofd weer tegen hem aan en sloot ze haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 16:23

Devon Nomad

'Niet over leuke dingen. Maar het maakt niet uit, het is voorbij nu.' zei hij zachtjes tegen haar. Nu hoefde hij zich geen zorgen meer te maken. Ze wilde wel bij hem komen en ze kwam tegen hem aan liggen en ze trok de dekens over hun heen. Hij sloeg zijn arm om haar heen en hij streek nu zachtjes over haar arm, maar al vrij snel zakte hij weer in slaap, deze keer wel iets rustiger. Ze hield hem kalm door bij hem te liggen, daardoor voelde hij zich nu een stukje beter.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 16:31

Ravanna Katar

Hij gaf toe dat het niet leuk was, het maakte alleen nu niet meer uit want het was voorbij. Ze zuchtte daardoor zachtjes, ze vond het wel vervelend als hij ergens mee zat, maar het niet aan haar wilde vertellen.
Hij streek zachtjes over haar arm heen en daardoor zakte ze tegen hem aan in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 16:38

Devon Nomad

Hij werd vroeg in de ochtend wakker en tot zijn verbazing kwam hij er achter dat ze bij hem in bed lag. Dat had hij even niet meer bedacht, maar nu wist hij wel wat ze besproken hadden. Hij glimlachte zwakjes, ze was wel echt mooi. Hij lag dicht tegen haar aan en hij liet zijn blik over haar lichaam heen glijden. Ja, ze was echt heel mooi. Hij wist niet precies hoe alles tussen hun nu zou gaan lopen, maar alles was wel opeens wat anders. Werden ze echt verliefd op elkaar?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 16:41

Ravanna Katar

Tegen de ochtend, wanneer ze een klein beetje wakker aan het worden was, kroop ze iets dichter tegen hem aan, hij was gewoon zo lekker warm. Na een tijdje opende ze haar ogen. Slaperig kwam ze een beetje overeind en zag ze dat ze naast Devon lag. Een kleine glimlach vormde zich rond haar lippen.
"Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt fijn geslapen heb." Zei ze heel eerlijk tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 16:45

Devon Nomad

Ze werd langzaam wakker en ze zei nu dat ze moest toegeven dat ze lekker geslapen had. Daardoor grijnsde hij een beetje. 'Ik heb zelf ook bijzonder goed geslapen.' gaf hij nu toe. Hij bleef dicht tegen haar aan liggen en hij sloeg zijn armen stevig om haar heen, met een grijnsje op zijn gezicht. ' Hoe wil je nu verder? Hoe gaat het nu tussen ons?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij wist niet zo goed hoe ze dit allemaal zag en hij wilde wel weten waar hij aan toe was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 16:50

Ravanna Katar

Hij gaf toe dat hij ook goed geslapen had en daardoor grijnsde ze eventjes en voelde zijn armen steviger om haar lichaam heen. Hij vroeg aan haar hoe ze verder wilde.
"Dat vind ik moeilijk... ik kan niets aan dit gevoel doen, dus het gaat vanzelf... Waarschijnlijk zijn we op een bepaald moment echt verliefd op elkaar." Fluisterde ze hem toe. "Laten we het gewoon aankijken, ik vind sommige dingen gewoon fijn en leuk, maar ik wil niet te ver gaan, dingen doen die ik niet wil." ze vond het wel verwarrend allemaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 16:59

Devon Nomad

Ze zei dat ze het lastig vond, want ze konden niets doen aan dit gevoel en waarschijnlijk werden ze echt verliefd op elkaar, maar ze wilde geen dingen doen die ze niet wilde, ze wilde niet te ver gaan. 'Oké... Wat wil je niet dan?' Vroeg hij zacht, al had hij al wel zo'n idee van wat ze niet wilde. Waarschijnlijk wilde ze niets dat ook maar iets met seks te maken had en hij wist nog niet helemaal wat hij daar mee moest. Moest hij dan elke keer weg om iemand op te zoeken als hij dat wel wilde? Hij liet haar voorzichtig los en hij streek kort langs haar wang, daarna kwam hij overeind en trok hij wat kleding aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 17:07

Ravanna Katar

"Dat weet ik zelf ook nog niet, maar tot nu toe vind ik het fijn als je me vasthoud of aanraakt. Zullen we het daar voorlopig dan bij laten?" Vroeg ze hem nu met een glimlach. Ze wist dat hij dit soort dingen normaal veel sneller deed of meteen met iemand in bed dook, maar zij wilde haar hoofd erbij houden en verstandige beslissingen nemen. Ze zou belangrijk worden voor de wereld, daarom moest ze ook verstandige beslissingen nemen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 17:30

Devon Nomad

Hij ademde diep in en hij knikte langzaam, al vond hij het toch echt jammer. Hij verwachtte al snel meer en hij wist ook dat het niet zo makkelijk zou zijn om niets te doen als Ravanna dat niet wilde. Dan moest hij het toch bij iemand anders doen. Dat was beter. Toen hij zijn kleding aan had keek hij haar weer aan. 'Ik zal niets bij je doen, als je iets wilt proberen mag dat, ik vind alles prima.' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar 'Laten we ontbijten.' zei hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 17:35

Ravanna Katar

Hij sprak met haar af wat hij ervan vond en hoe hij met haar om zou gaan. Ze knikte daardoor naar hem. "Dankjewel, ik stel het heel erg op prijs." Sprak ze glimlachend. Hij wilde met haar ontbijten. "Dan zal ik mijzelf eerst even aankleden." Knikte ze en ze liep naar haar eigen kamer toe om haar kleding aan te trekken. Ze keek even in de spiegel met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 17:41

Devon Nomad

Ze waardeerde het wel, al vond hij het echt wel heel erg jammer. Hij zag het wel zitten met haar, maar dat zat er voorlopig dus niet in. Hij had geen idee hoe lang ze wilde wachten, maar waarschijnlijk was het te lang voor hem. Eenmaal beneden maakte hij de tafel en de broodjes klaar, hij zette alles neer en hij wachtte tot ze klaar was. Hij ademde diep in, maar daarna draaide hij zich toch om en trok hij de la open, hij pakte het zakje er uit en stopte een pil in zijn mond, daarna legde hij alles weer terug en nam hij een flinke slok water. Hij ging alvast aan tafel zitten en hij sloot zijn ogen even.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 17:46

Ravanna Katar

Eenmaal aangekleed liep ze in de richting van de keuken, doordat de deur op een kiertje stond, zag ze hoe Devon weer een van zijn pillen innam. Ze slikte daardoor eventjes en liep vervolgens de keuken in.
"Gaan we vannacht buiten oefenen?" Vroeg ze hem nu met twinkelende ogen. Ze ging tegenover hem zitten en keek hem vrolijk aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 17:55

Devon Nomad

Hij opende langzaam zijn ogen toen hij haar stem hoorde en hij glimlachte een beetje. ' Ja, dat lijkt mij een heel erg goed idee. Ik heb er wel zin in om even met jou naar buiten te gaan en het is goed om te oefenen. Dus zorg maar dat je veel energie hebt.' Zei hij tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij at een broodje, maar echt heel veel trek had hij niet. Helemaal niet zelfs, maar dat was nu niet zo heel erg gek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 18:26

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat het een heel goed idee was en hij had zin om met haar naar buiten te gaan. Ze moest zorgen voor genoeg energie. Ze grijnsde even en pakte een broodje.
"Dat komt helemaal goed." Sprak ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Ze begon met veel smaak te eten en zat er ontspannen bij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 18:29

Devon Nomad

Nu voelde hij zich helemaal geweldig, maar dat was ook niet zo gek. Hij had geen tijd om zich ergens druk om te maken, hij had veel te veel energie, dat was een heerlijk gevoel. Hij zat bijna te stuiteren. Hij kwam ook snel overeind en hij ruimde de tafel op, daarna keek hij haar weer aan. 'Ik ga zo naar de markt, kijken of ik wat spullen kan verkopen. Ik ben niet lang weg en de muren gaan voor je open als dat nodig is, dus je bent veilig hier.' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 18:48

Ravanna katar

Ze vroeg zich echt af wat voor pillen hij nam, want hij had energie voor tien en zijn bewegingen waren ongelooflijk snel toen hij de tafel opruimde. Ze schudde haar hoofd een klein beetje en bleef zitten. Hij ging naar de markt om wat spullen te verkopen, hij zou niet lang weg zijn en de muren zouden open gaan wanneer het nodig was.
"Dat is fijn." Glimlachte ze. Ze kwam langzaam overeind en keek hem met een glimlach aan. "Succes op de markt." Zei ze hem nog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 19:32

Devon Nomad

Op de markt ging het redelijk, hij was even weg, hij had even wat anders aan zijn hoofd en hij had echt genoeg energie. Hij liep terug naar huis, nu voelde hij zich echt helemaal geweldig, hij moest dit misschien toch vaker doen. Elke dag een pilletje kon toch niet zo veel kwaad? Hij wist wel dat zijn grenzen vager werden, hij werd sneller kwaad, maar zoals nu voelde hij zich echt helemaal geweldig. Dat had hij het liefste altijd, maar hij dacht meestal te veel na. Hij stapte het het huis weer in en hij zette zijn spullen weg..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 19:44

Ravanna Katar

Ze liep door het huis heen en onderzocht alles een beetje, alle kamers keek ze even in, ze vond het echt een prachtig. Alles was hier zo mooi, al die oude spulletjes, schilderijen... Ze hoorde naar een tijdje de deur en voelde dat het Devon was op de een of andere manier. Ze bleef nog eventjes beneden in de kelder en gleed met haar vingers langs alle spullen en daarna kwam ze langzaam naar boven toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 20:22

Devon Nomad


Hij haalde een hand door zijn haren heen en daarna voelde hij waar Ravanna was. Hij liep naar haar toe en hij sloeg zelfs enthousiast zijn armen om haar heen. Dit was nog binnen de regels. 'Heb jij je een beetje vermaakt? Ik hoop dat het je nog niet begint te vervelen hier. Ik zal mijn best doen om je een beetje bezig te houden.' Plaagde hij haar nu en daarna liet hij haar weer los. 'Heb je alle kamers al bekeken?' Vroeg hij daarna plagend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 20:35

Ravanna Katar

Ze kwam halverwege Devon al tegen en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij was enthousiast en het stak haar aan met zijn enthousiasme. Ze omhelsde hem en liet hem daarna langzaam los. Hij vroeg of ze zich vermaakt had. "Ik vermaak me hier prima, alles is zo oud en interessant." Grijnsde ze hem toe. Hij wilde ook al weten of ze alle kamers bekeken had. "Als jij niets verborgen hebt gehouden, dan heb ik alles wel bekeken ja." Lachte ze hem toe en ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 20:47

Devon Nomad

'Iedereen heeft zo zijn geheimen, toch? Ik ben daar geen uitzondering in.' Plaagde hij haar, al was het wel waar. Maar hij had niet echt verborgen kamers, dus dat scheelde wel. 'Heb je al een beetje zin in vanavond?' Vroeg hij daarna. Hij had het zelf wel, op dit moment vond hij het helemaal geen probleem om met haar te oefenen. Juist niet. Energie genoeg nu, dus dat scheelde wel heel erg. Hij liet haar weer los en hij grijnsde naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 26/6/2016, 21:03

Ravanna Katar

"Ik ben ervan overtuigd dat jij er net wat meer hebt dan ieder ander." Grijnsde ze naar hem. Hij vroeg of ze al zin had in vanavond en ze knikte meteen. "Erg veel zin, eindelijk weer naar buiten, ik kan echt niet wachten." Klonk haar stem enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 26/6/2016, 21:21

Devon Nomad

Door wat ze zei grinnikte hij zelfs nu, hij was echt heel erg vrolijk doordat hij zich nu goed voelde. 'Heb ik zo veel geheimen volgens jou? Ik denk dat het best wel mee valt hoor...' zei hij daarna. Ze had heel veel zin om weer naar buiten te gaan, hij vond het zelf ook echt leuk. 'Nog een paar uurtjes geduld. Dan kunnen we vertrekken. Als je nog wat wilt slapen mag dat natuurlijk.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij drukte nu zelfs spontaan zijn lippen op haar wang.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 8 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum