Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 20:46

Ravanna Katar

Hij zei haar zacht dat hij zijn best ging doen om haar een normaal mogelijk leven te geven. Ze keek hem daardoor dankbaar aan. "Dat vind ik fijn." Klonk haar stem zachtjes tegen hem. "Dankjewel." Sprak ze hem nog toe met een glimlach. "Ben ik eigenlijk de eerste die je op moet leiden?" Vroeg ze hem nu geïnteresseerd. Ze at van het ontbijt, het was heerlijk eigenlijk en met een glimlach keek ze weer op naar Devon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 20:49

Devon Nomad

Ze vond het fijn en ze bedankte hem, waardoor hij even glimlachte, hij meende het ook echt, hij wilde er alles aan doen om er zo goed mogelijk voor haar te zijn. Door wat ze daarna vroeg keek hij weer op naar haar en ademde hij langzaam in. 'Nee, de derde,' mompelde hij. De eerste twee waren niet echt een succes geweest, daarom vond hij dit nu ook lastig, hij wilde het eigenlijk niet. Ze at van het ontbijt, hij was al klaar en hij schoof zijn bord aan de kant.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 20:52

Ravanna Katar

Hij glimlachte naar haar en ze merkte aan alles dat hij het meende. Het stelde haar heel erg met rust. Ze glimlachte terug naar hem. Hij gaf aan dat zij de derde was die hij zou opleiden. "Serieus? Wat is er met die eerste twee gebeurd? Ik wist het helemaal niet." Vertelde ze hem meteen achter elkaar. Ze was ongelooflijk nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 20:54

Devon Nomad

Ze vroeg wat er met de eerste twee gebeurd was, daardoor ademde hij even diep in en sloot hij zijn ogen kort. 'Het is ook de bedoeling dat je het niet weet hé.' mompelde hij. 'De eerste zorgde ervoor dat ik er helemaal aan onderdoor ging en de tweede is gepakt,' zei hij tegen haar. Hij haalde een hand door zijn haren en hij leunde wat achterover, maar daarna kwam hij overeind en begon hij de tafel leeg te ruimen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 20:59

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat het de bedoeling was dat ze het niet wist. "Ja, maar ik ken je onderhand best wel goed, dus ik had verwacht dat ik het dan wel had geweten." Grijnsde ze hem vrolijk toe. Ze luisterde naar hem. Hij was er wel heel erg vaag over.
"Je gaat me zeker ook niet meer details vertellen, of wel?" Vroeg ze hem lichtelijk plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:04

Devon Nomad

'Het zijn niet echt dingen waar ik over kan praten,' gaf hij nu toe. Voor de veiligheid was het een stuk beter o dat niet te doen, al was het niet altijd makkelijk voor hem. Ze zei dat ze hem vast niet nog meer details ging geven en daardoor grijnsde hij lichtjes. 'De eerste keer werd ik te close met haar, het klikte te goed, dat werkt heel lastig en uiteindelijk ging ik haar leuker vinden dan beter voor ons was.' zei hij tegen haar. 'Bij de tweede was het anders, maar die hield het niet vol en kon niet uit het zicht blijven, op een dag was hij weg en kwam ik er achter dat hij ook niet meer terug zou komen,' zei hij zacht. 'Weet je nu genoeg?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 21:09

Ravanna Katar

"Het is wel goed dat je er zo discreet in bent." Gaf ze nu aan, ze vond het echt wel knap van hem dat hij het verborgen had weten te houden. Hij begon te praten over de details.
"Ah... en net zei je nog nooit verliefd te worden." Plaagde ze hem beetje wanneer hij het over de eerste had. Daarna gaf hij aan wat er met de tweede was gebeurd en ze knikte eventjes. Het was ook wel lastig.
"Ja, ik weet genoeg, bedankt." Glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:11

Devon Nomad

'Voor jou wel ja,' zei hij nu met een grijnsje op zijn gezicht. 'Niet makkelijk nee, des te meer pijn deed het toen. Het werkte niet, het was veel te lastig, te moeilijk, het is daarna ook nooit meer gebeurd. Ik was nog een heel stuk jonger toen, het was ook anders. Ik had hele andere verwachtingen van mijn toekomst,' gaf hij eerlijk toe. Ze wist genoeg en bedankte hem, toen hij klaar was met opruimen keek hij haar weer aan. 'Ik zal wat kleding en spullen voor je regelen. Ik breng je naar je kamer,' zei hij daarna en hij knikte naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 21:25

Ravanna Katar

Het was niet makkelijk voor hem, het deed toen ook veel pijn en was nooit meer gebeurd. Hij had vroeger ook een hele andere verwachting van zijn toekomst.
"Hmm.. ik begrijp het wel. Toen dacht je natuurlijk nog alles te kunnen en nu blijkt dat je aardig vast zit in het beroep waarvoor je bedoeld bent." Mompelde ze tegen hem. Ze kwam langzaam overeind wanneer hij aangaf kleding en spullen te regelen voor haar. Hij zou haar ook naar haar kamer brengen.
"Oké, ik ben benieuwd." Plaagde ze hem lichtelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:27

Devon Nomad

'Ja, precies. Ik zit niet echt in een situatie waarbij een relatie makkelijk is, zeker niet als niemand mag weten dat jij hier zit,' zei hij zacht. Dan werd het een heel stuk lastiger, maar het maakte niet uit, hij had zich redelijk neergelegd bij zijn lot, het was niet anders. Hij had vroeger gewoon gehoopt op iets anders, maar dat zat er voor hem niet in. Ze was benieuwd en hij schudde zijn hoofd even, hij nam haar mee. Haar slaapkamer was vlak bij die van hem, dat moest ook wel, dan was ze veiliger, hij wilde haar zo veel mogelijk in de gaten kunnen houden, voor als dat nodig was. Hij opende de deur, de kamer was groot, er was een zithoek, er stond een groot bed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 21:34

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat een relatie niet echt makkelijk was, vooral omdat niemand mocht weten dat zij hier zat. Ze knikte daardoor een klein beetje. "Ik begrijp het wel, nou, zijn we samen gedoemd." Probeerde ze hem weer wat te plagen. Ze werd meegenomen door dezelfde gang heen als waar ze hem net was tegen gekomen. Een deur naast zijn slaapkamer bleek de hare te zijn. Ze keek naar binnen toe.
"Wauw... wat groot zeg!" Klonk haar stem enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:35

Devon Nomad

Ze plaagde hem weer een beetje, maar hij reageerde er nu niet echt op, hij was wat in gedachten verzonken door het onderwerp dat ze besproken hadden. Hij wilde wel dat ze het wist, dan wist ze ook hoe hij hier in stond, het was beter. Ze was enthousiast over de kamer en daardoor glimlachte hij weer zwakjes. 'Het zal steeds meer gaan vervelen als je niet weg mag hoor,' zei hij zacht tegen haar, omdat dat wel zo was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 21:45

Ravanna Katar

Ze liep de kamer in met een glimlach en bekeek alles eventjes met een vrolijke blik in haar ogen. Devon zei dat het steeds meer ging vervelen als ze niet weg mocht.
"Mag ik ook niet weg uit de kamer dan?" Vroeg ze hem nu zachtjes. Dan zou het inderdaad vies tegenvallen voor haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:46

Devon Nomad

'Jawel, je mag weg uit de kamer, behalve als er mensen over de vloer zijn. Niemand mag weten dat je hier bent, echt niemand.' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het zelf ook niet leuk, maar het was niet anders, hij kon er ook niets aan veranderen. 'Ik ga straks wel wat spullen halen en boodschappen doen, kan ik iets specifieks voor je meenemen?' vroeg hij aan haar, omdat hij het graag comfortabel wilde maken hier. Hij wilde dat ze zich thuis voelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 21:54

Ravanna Katar

Ze luisterde naar hem en knikte uiteindelijk. "Ja, dat begrijp ik." Sprak ze hem zachtjes toe. Ze begreep dat niemand mocht weten dat zij hier was. Dat wilde ze zelf ook absoluut niet. Hij ging spullen halen en boodschappen en vroeg of hij wat voor haar kon meenemen.
"Schoenen." Sprak ze schaapachtig en ze keek naar haar voeten. Ze had er nog maar eentje, de andere lag in het moeras.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 21:57

Devon Nomad

Door wat ze zei keek hij even naar haar voeten en hij schudde zijn hoofd. 'Je kan de badkamer gebruiken, volgens mij weet je nu wel waar die is,' zei hij grijnzend tegen haar. 'Ik ben met een uurtje wel weer terug, doe alsof je thuis bent, maar onthoud dat niemand mag weten dat je hier bent. Doe vooral de deur niet open,' zei hij zacht. Gelukkig kwamen hier nooit zomaar mensen binnen, hij was op zichzelf en de meeste mensen respecteerden hem aardig, waardoor ze hem ook met rust lieten. Hij pakte zijn spullen en daarna vertrok hij, hij kende wel wat mensen waar hij spullen voor haar kon regelen zonder dat iemand het wist, dus dat deed hij, hij zorgde voor voldoende kleding, schoenen, hij deed echt zijn best om leuke dingen te regelen en hij deed ook wat boodschappen, daarna liep hij terug het huis in, opzoek naar Ravanna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:01

Ravanna Katar

Hij schudde zijn hoofd en ze bewoog haar vieze tenen eventjes een beetje met een grijns. Ze mocht de badkamer gebruiken want ze wist nu inmiddels wel waar die was. "Ja, dat komt goed." Lachte ze hem toe. Ze mocht doen alsof ze thuis was, maar niemand mocht weten waar ze was. Ze mocht vooral de deur niet open doen.
"Oké, is goed." Knikte ze meteen. Ze begreep heel erg goed de ernst hiervan. Hij vertrok en zij stapte de luxe badkamer in. Ze zette de kranen aan en genoot van het warme water op haar huid.
Wanneer ze klaar was, droogde ze zichzelf even af en keek ze naar het hoopje vuile kleding, die kon ze natuurlijk niet weer aan gaan trekken... Ze sloeg de grote badhanddoek om haar lichaam heen en ging terug naar haar kamer. Uit de grote boekenkast pakte ze een boek en ze ging op de bank hangen in haar kamer en begon te lezen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 22:04

Devon Nomad

Hij liep naar haar kamer toe en hij klopte kort aan, daarna opende hij de deur en zag hij haar op de bank zitten met een handdoek om haar lichaam heen, waardoor hij even grijnsde. 'Probeer je nou hetzelfde te doen als ik? Volgens mij zag jij veel meer van mij, dan wil ik dat ook,' plaagde hij haar even, daarna legde hij een stapel met kleding voor haar neer. Hij had echt zijn best gedaan om dingen uit te zoeken waarvan hij dacht dat ze het leuk vond, hij had verschillende paren schoenen mee en hij keek haar vragend aan, hij wilde weten of het goed was zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:19

Ravanna Katar

Er werd op de deur geklopt en ze keek daardoor op. Hij plaagdde haar en ze grijnsde daardoor. "Nee, Devon, ik wilde gewoon niet mijn vieze kleren weer aantrekken, dat is iets heel anders." Sprak ze hem lichtelijk uitdagend toe. Vervolgens kwam ze overeind en hield ze de handdoek vast zodat hij om haar lichaam bleef geklemd zitten. Hij keek haar vragend aan en zij keek naar alle spullen.
"Wat heb je veel gekocht zeg, dankjewel, het ziet er goed uit." Glimlachte ze hem nu toe en ze pakte een shirt en een broek van de stapel die hij gekocht had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 22:21

Devon Nomad

Ze wilde haar vieze kleren niet nog eens aantrekken, dat was iets anders. Ze sprak heerlijk uitdagend tegen hem en hij schudde zijn hoofd, daarna pakte ze wat kleding en ze bedankte hem, maar hij pakte de kleding van haar af en hij keek haar uitdagend aan. 'Misschien vind ik het wel leuker als je hier zonder kleding rondloopt, dan is het voor mij ook nog leuk dat je in huis bent,' zei hij plagend tegen haar, maar hij hield de kleding dicht bij zich nu, zodat ze er niet zomaar bij kon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:26

Ravanna Katar

Hij pakte haar kleding af en ze keek hem eerst wat beduusd aan, daarna zag ze zijn uitdagende blik. Hij zei haar plagend dat hij het misschien wel leuker vond als ze hier zonder kleding rond liep.
"Ik krijg echt geen hoogte van je." Ze schudde haar hoofd met een grijns eventjes. "Je wilt niet een herhaling van hoe het ging met die eerste uitverkorene en je vind het ook niet slim om zo met elkaar om te gaan en toch doe je het wel." Sprak ze, soms was hij zo moeilijk om te doorgronden en ze wilde dan weten of ze de goede richting op dacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 22:31

Devon Nomad

Ze zei dat ze echt geen hoogte van hem kreeg en daarna legde ze uit waarom niet. 'Ik wil niet verliefd worden, nee. Dat is een hele duidelijke grens. We zijn toch al bevriend, dus ergens is het al verpest, maar ik wil niet meer dan dit, geen verdere gevoelens ontwikkelen en zodra wij merken dat het wel zo is, waar ik niet vanuit ga, dan wil ik dat wij daar over praten, ons er bewust van zijn en afstand houden, zo veel als nodig is, direct als het nodig is,' zei hij duidelijk tegen haar. 'Maar ik denk dat seks daar los vast staat, net als het bekijken van jou lichaam of onschuldig flirten, want dat doe ik toch wel, dat zal ik altijd doen,' zei hij met een grijnsje en hij hield de kleding voor haar neus.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:37

Ravanna Katar

Hij legde aan haar uit hoe het allemaal zat voor he. Hij wilde een duidelijke grens, vooral over het verliefd worden. Wanneer dat wel zou gebeuren, wilde hij zoveel mogelijk afstand houden als dat nodig was. Hij dacht alleen dat seks daar los van stond. Net zoals het bekijken van haar lichaam en het flirten.
"Ik weet niet of ik die grens wel zo duidelijk zie... ik ben niets gewend, Devon. Voor mij is alles nieuw en spannend en ik weet niet of ik mezelf daarin kan stoppen, dat ik het niet te ver laat gaan." Legde ze hem nu zachtjes uit. Ze wist echt niet of ze het in zich had om niet verliefd op hem te worden als ze toch al seks zouden hebben.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 1/6/2016, 22:39

Devon Nomad

Door wat ze nu zei ademde hij langzaam in, hij bedoelde het helemaal niet zo als het nu over kwam, hij bedoelde het helemaal niet zo verkeerd eigenlijk. 'Sorry, ik bedoelde meer... voor mij is het zo... ik begrijp wel dat het voor jou heel anders is en het is niet zo dat dit is wat ik wil, dat ik het zo zie, dat ik onze relatie zo zie, helemaal niet. Er is natuurlijk totaal geen sprake van als jij het niet zitten, of wat dan ook... sowieso niet... het is gewoon... ik wilde de grens voor mij aangeven,' stamelde hij, aardig van zijn stuk gebracht door wat hij zojuist zelf gezegd had. 'laat maar, trek maar lekker je kleren aan, dan zie ik je daarna weer,' stamelde hij nog, daarna vertrok hij meteen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 1/6/2016, 22:47

Ravanna Katar

"Ik probeer me alleen maar in jou te verplaatsen om te zien of ik het ook zou kunnen, maar ik kan het denk ik niet." Legde ze hem rustig uit met een klein glimlachje aan hem. Ze pakte de kleding weer van hem aan en glimlachte een beetje doordat hij zo stamelde.
"We zien wel." Knikte ze uiteindelijk. Daarna schoot hij de deur uit met de woorden dat hij haar zo weer zou zien. Hoofdschuddend sloot ze de deur achter hem en ze grijnsde even. Ze wist zelf ook niet wat ze wilde eigenlijk, maar voorlopig zou ze alleen Devon zien, dat maakte haar toch wat meer open voor andere opties, ze wilde wel geleefd hebben als ze vroeg dood zou gaan, want de gemiddelde leeftijd van uitverkorenen lag behoorlijk laag...
Ze trok het topje en de broek aan en ook een paar gympies die Devon had meegenomen. Haar haren vlocht ze samen en daarna ging ze de deur weer uit, op zoek naar Devon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 3 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum