Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 16:18

Devon Nomad

Ze schrok van wat ze zag en daardoor keek hij haar strak aan. 'Ik had geen keuze, ik moest je wel beschermen. Hij mag niemand na vertellen dat hij mij met jou gezien heeft.' zei hij zacht tegen haar. Die wachter had het door gehad en dat mocht echt niet. Hij moest zich flink concentreren, maar hij kreeg het wel voor elkaar, niemand zou haar zo kunnen zien. Gelukkig ging de rest allemaal goed, maar toen ze eenmaal in huis stonden was hij helemaal kapot. Hij was uitgeput, dit had hij ook al een tijd niet meer gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 16:20

Ravanna Katar

Zijn strakke blik gaf haar kippenvel en ze knikte alleen maar een beetje. "Oké..." Fluisterde ze alleen. Daarna was ze niet meer zichtbaar en nam hij haar met zich mee. Ze liet zich achter hem aan sleuren en eenmaal in huis zag ze hoe moe hij was en ze trok hem zachtjes tegen haar aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 16:24

Devon Nomad

Hij leunde tegen haar aan en hij haalde moeizaam adem, dit viel hem echt heel erg zwaar. Pas na een paar minuten voelde hij iets warms over zijn huid lopen. Hij bracht zijn hand naar zijn borstkas, het bloed kleefde aan zijn vingers. Wat was dit? Had die wachter dat gedaan? Hij sloot zijn ogen en hij merkte dat hij vreselijk duizelig begon te worden. 'Ik wilde je niet laten schrikken.' Zei hij nu heel zacht tegen haar. Hij had willen helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 16:58

Ravanna Katar

Ze hield hem nauwlettend in de gaten en ze zag dat er bloed aan zijn vingers kleefde. Daardoor trok ze zijn shirt los en keek ze naar zijn wond. Ze wilde net zeggen dat ze het schoon wilde maken, toen haar kracht het van haar overnam en haar vingers er haast automatisch overheen gleden waardoor de wond genas. Ze haalde eventjes diep adem en ze luisterde naar Devon.
"Ik besefte me op dat moment pas dat we mensen moeten vermoorden, willen we Damen Nach kunnen verslaan..." Fluisterde ze tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 17:19

Devon Nomad

Ze trok zijn shirt omhoog en hij was zich er niet eens echt helemaal bewust van, maar gelukkig genas ze de plek, want zijn lichaam had het vreselijk moeilijk. Hij leunde weer tegen haar aan en hij luisterde naar wat ze zei. 'Dat snap ik wel... Maar het moet, waarschijnlijk wel meer dan een paar... Maar we zullen daar zo veel mensen mee bevrijden.' Fluisterde hij. Hij wankelde naar de bank toe en hij ging zitten, hij voelde zich nog steeds wat wazig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 17:59

Ravanna Katar

Ze knikte een beetje door zijn woorden. "Ja, dat is waar... Hoe vaak wordt er niet iemand half doodgeslagen door de wachters..." Fluisterde ze tegen hem. Toch was het een rare realiteit voor haar, ze was altijd zo vredig geweest. Ze hielp Devon naar de bank toe en daar hield ze hem zachtjes en voorzichtig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 18:15

Devon Nomad

'Veel te vaak...' Fluisterde hij zwakjes. Hij legde zijn hoofd tegen haar schouder aan en hij keek naar haar. 'Bedankt voor je hulp. Ik heb geen energie meer over, geloof ik.' zei hij zacht tegen haar. Daarom was hij ook blij dat ze bij hem was. Hij had echt geen keuze gehad, hij had wel moeten ingrijpen, dat die wachter daardoor stierf was niet anders. 'Ik ben wel heel trots op je...' zei hij glimlachend tegen haar. Ze deed het echt goed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 18:25

Ravanna Katar

Ze voelde zijn hoofd tegen haar schouder en ze streelde langs zijn wang met een glimlach. Hij bedankte haar voor haar hulp, hij had helemaal geen energie meer over. "Was het echt zo zwaar om mij onzichtbaar te maken?" Vroeg ze aan hem. Ze pakte zijn hand en merkte dat ze een soort van aan hem vastgelijmd zat. Ze sloot haar ogen even. Haar energieniveau daalde en waarschijnlijk steeg dat van Devon. Na een tijdje liet ze hem met een soort schok weer los. Hij was trots op haar.
"Waarom?" Vroeg ze, was het echt zo bijzonder wat ze deed?
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 19:10

Devon Nomad

Ze pakte zijn hand vast en door wat ze deed voelde hij zich langzaam beter en krachtiger. Dit was wel heel fijn. ' Je doet zo heel hard je best en je helpt mij enorm. Je doet dingen die hartstikke lastig zijn uit jezelf, zonder dat ik het je laat zien. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.' zei hij zacht tegen haar. ' Ja, dat is heel zwaar voor mij. Ik oefen het veel te weinig.' gaf hij nu voorzichtig toe. Hij drukte heel zachtjes zijn lippen in haar hals en daarna legde hij zijn hoofd weer tegen haar aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 19:44

Ravanna Katar

Hij zei dat ze hard haar best deed en dat ze hem hielp. Ze deed dingen uit zichzelf die hartstikke lastig waren en hij had het nog nooit eerder meegemaakt.
"Is het echt zo bijzonder? Het voelt gewoon normaal nu, ik wil je ook gewoon graag helpen en misschien komt het daar wel door dat het zo goed gaat." Vertelde ze hem glimlachend.
"Je moet meer gaan oefenen dan." Lachte ze. Ze voelde zijn lippen even in haar hals en daarna zijn hoofd tegen haar aan. Ze streek door zijn haren heen en keek naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 19:55

Devon Nomad

'Ik vind het bijzonder. Jij bent bijzonder, ik heb dit echt nog niet eerder gehad zo. De vorige keren ging het heel erg anders.' zei hij zacht tegen haar. Hij keek weer opzij naar haar en hij glimlachte een beetje. 'Ik probeer meer te oefenen hoor.' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. 'Heb je al zin om meer te doen?' Vroeg hij plagend aan haar. Hij kon het echt niet laten, zeker niet als ze samen zo zaten. 'Heb je zin om wat te drinken? Ik lust wel wat... Ik kan zo ook wel wat te eten halen...' stelde hij nu voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 20:10

Ravanna Katar

Ze glimlachte door zijn woorden. "Ik weet ook gewoon niet zo goed hoe het kan dat ik zo ben, maar ik voel me wel prettig." Sprak ze hem toe en ze gaf hem een knipoog. Hij probeerde het om meer te oefenen en daardoor grinnikte ze. "Nog meer oefenen." Plaagde ze. Hij vroeg plagend of ze al zin had om meer te doen.
"Nee, sorry." Ze schudde haar hoofd. Daarna vroeg hij of ze wat wilde drinken en of ze ook honger had. "Ja, doe maar, ik kan wel wat gebruiken nu." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 20:25

Devon Nomad

' Je doet het goed, dat is het belangrijkste. Ik ben er blij mee, ik hoop dat je goed genoeg bent en dat ik je goed genoeg kan helpen.' zei hij zacht. Ze zei dat ze nog steeds geen zin had en daardoor ademde hij nu langzaam in. Hij vond het heel lastig om hier mee om te gaan. ' Hoe zie je het nu tussen ons dan? Is het wel iets of zie je dat niet zo?' Vroeg hij zacht aan haar. Ze wilde wel wat en daardoor glimlachte hij. 'Wat wil je eten? waar kan ik je blij mee maken?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 20:33

Ravanna Katar

Hij vond het belangrijkste dat ze het goed deed en hij was er duidelijk ook echt blij mee, hij hoopte ook dat ze goed genoeg was en dat hij genoeg kon helpen. "Vast wel." Knikte ze een beetje. Hij wilde weten hoe het tussen hun zat.
"Mijn hoofd zit vol met leren hoe ik Damen Nach moet verslaan, ik heb hier geen tijd voor in mijn hoofd. Daarna pas kan ik daaraan denken. Misschien wil ik ook gewoon de pijn zo beperkt mogelijk houden." Fluisterde ze hem toe.
"Kies jij maar wat, ik heb gewoon honger." Grijnsde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 20:40

Devon Nomad

Hij wilde het niet echt laten zien, maar hij was flink teleurgesteld. Hij had dit niet verwacht. Het was dus niets tussen hun? dan zou hij verliefd worden op iemand die niets wilde en misschien dood ging. Dat was ook een verschrikkelijk uitzicht. 'Oké, het is niets dus?' Vroeg hij zachtjes. Hij moest kiezen en hij knikte langzaam. 'Ik heb nog wel wat in huis, ik maak zelf wel wat.' zei hij zachtjes. Zijn honger was in één keer weg, hij vond dit niets. De vorige keer was het ook zo gegaan en had het hem echt pijn gedaan, dat wilde hij niet nog eens. Zwijgend liep hij de keuken in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 20:45

Ravanna Katar

"nee, het is niet niets." Fluisterde ze tegen hem en ze legde haar hand in zijn hals en keek hem doordringend aan. "Ik voel het wel, maar het word weggedrukt door de drang om te overwinnen, om mijn taak uit te voeren. Als we hier samen uitkomen, zal ik waarschijnlijk aan niets anders meer kunnen denken dan aan jou..." Sprak ze heel doordringend tegen hem.
Hij zei nu dat hij zelf nog wel wat in huis had en dat hij het zou maken. Langzaam liet ze hem los en liet ze hem eventjes alleen. Ze meende het echt, ze was wel verliefd op hem, maar het voelde voor haar waarschijnlijk heel anders dan voor hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 20:54

Devon Nomad

Dit maakte het voor hem alleen maar heel erg veel moeilijker. Hij had er heel weinig vertrouwen in. De vorige keren was het hem ook niet gelukt. Wat als die hele band weg was als het hun gelukt was? Dan zou hij wachten om niets, dan zou het allemaal echt niets waard zijn. Toen hij het eten klaar had staarde hij even naar de la, als hij het nu deed zou hij zich veel beter voelen. Hij trok de la open en hij sloot zijn ogen even, hij had het hier echt moeilijk mee. Zeker nu hij haar steeds leuker begon te vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 20:57

Ravanna Katar

Na een tijdje kwam ze overeind, ze rook het eten en ze dacht dat Devon nu wel bijna klaar was. Ze liep stilletjes de keuken in en zag hem daar bij de la staan. "Devon..." Fluisterde ze, ze kwam dichterbij en pakte zachtjes zijn handen vast. Ze legde zijn handen op haar heupen neer en pakte zijn gezicht vast, ze keek hem doordringend aan.
"Niet doen... je hebt tijd nodig om alles een beetje te verwerken, dat kan je niet weghalen met een pilletje." Klonk haar stem zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 21:16

Devon Nomad

Opeens was Ravanna daar en hij ademde diep in. Ze pakte zijn handen en hij voelde dat ze die op haar heupen neer legde. Ze pakte zijn gezicht vast en hij staarde wat onrustig in haar ogen. 'Ik wil dit niet. Ik wil dit niet voelen. Ik wil niet verliefd op jou zijn.' zei hij nu tegen haar. Het zou alleen maar pijn doen en hij wilde helemaal geen pijn meer. Dan kon hij nog beter helemaal alleen zijn. Hij keek weer naar de la. 'Ik kan het al helemaal niet als jij niet meer wilt tussen ons, pas na alles... Ik kan niet wachten als de kans groot is dat wij niet eens overleven...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 21:18

Ravanna Katar

Hij was onrustig en gaf aan dat hij het niet wilde voelen, dat hij niet verliefd wilde zijn op haar. "Waarom niet? Ik ben ook verliefd op jou..." Fluisterde ze hem zachtjes toe en ze keek hem doordringend en lief aan. Zijn blik ging weer naar de la en ze pakte zijn kin vast.
"Dit is hoe ik er nu over denk, Devon, verder weet ik het ook gewoon niet zo goed, ik vind het moeilijk. Ik ben ook gewoon een beetje in de war. Al die gevoelens doen zoveel met me." Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 21:25

Devon Nomad

'Ik begrijp het, ik weet dat je er zo over denkt en dat je dit eerst wilt, maar laat mij het dan ook op mijn manier doen. Ik kan dit niet zo, echt niet. Dat doet alleen maar pijn en dan wil ik het helemaal niet meer, dan wil ik alleen maar afstand houden. Laat mij alsjeblieft mijn gang gaan.... ' zei hij zacht. Als ze zo veel afstand van hem wilde houden, kon hij dit niet op deze manier. Dat was niet hoe het bij hem ging, dit was iets waar hij echt niet goed in was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 21:28

Ravanna Katar

Hij begreep het wel en wist het ook, ze moest het alleen op zijn manier laten doen want hij kon het niet zo, het deed pijn en dan wilde hij afstand. Ze knikte een beetje en liep bij hem weg.
"Je drijft mij alleen wel van je weg als je die pillen neemt, want ik vind je niet leuk op die manier." Zei ze. Daarna ging ze aan de eettafel zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 21:36

Devon Nomad

Hij dreef haar weg als hij die pillen nam, ze vond hem dan niet meer leuk. Ze liep weg en hij kneep zijn ogen dicht, zijn handen trilden lichtjes. Hoe moest hij dit ooit doen? Hij pakte een bord op en hij zette het voor haar neer, daarna liep hij weg, naar zijn kamer toe. Het was beter als hij even alleen was. Hij ging op het bed liggen en hij kneep zijn kussen helemaal fijn, dit was zo enorm frustrerend voor hem. Er stonden tranen in zijn ogen en hij ademde trillend in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 21:41

Ravanna Katar

Er werd een bord voor haar neergezet en daarna vertrok hij. Ze keek hem na, schuldig door wat ze had gedaan. Waarom deed ze dit, verbood ze het hem? ze keek even naar het eten, maar schoof het van haar af, ze had geen honger meer. Ze voelde zijn frustratie, zijn pijn en zijn verdriet. Ze liep naar de la toe en pakte er twee pilletjes uit. Daarna kwam ze zachtjes zijn kamer binnen. Ze ging bij hem zitten.
"Misschien moeten we het een keer samen doen, dan kan ik zien wat er zo fijn aan is voor jou." Ze bood hem een van de pilletjes aan en keek naar hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 21:51

Devon Nomad

Toen ze opeens binnenkwam keek hij op. Ze kwam bij hem op het bed zitten en hij staarde naar haar. Ze wilde het een keertje samen doen. Hij ademde diep in en hij pakte een pil van haar aan. 'Eén keertje. Ik wil niet dat je er verslaafd aan raakt. Écht niet. We doen dit één keer en daarna doe je het niet meer.' zei hij zacht tegen haar. Daarna stopte hij de pil in zijn mond en slikte hij het ding door. Hij wilde zich zo graag beter voelen. Hij pakte haar hand vast en hij sloot zijn ogen, daarna trok hij haar iets tegen zich aan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 12 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum