Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Saving Wateranda

2 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 11:52

Ravanna Katar

"Je bent nog zo jong..." Fluisterde ze tegen hem terug. Ze voelde hoe hij zijn handen op haar heupen legde en ze werd dichter tegen hem aangetrokken. Ze vond het wel fijn, maar ze merkte dat hij nu niet meer rustiger werd, dat het nu anders was.
"Dit is genoeg, Devon... het is verstandiger als we gaan slapen..." Mompelde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 11:58

Devon Nomad

'Jij bent ook heel erg jong... Ik wil dat wij allebei blijven leven, maar als dat niet lukt, ga ik ook.' zei hij zachtjes tegen haar. Hij wilde het echt, hij wilde niet weer alleen achter blijven. Dit was de laatste keer. Daarna zei ze dat het genoeg was en hij ademde diep in. Hij wilde zo graag verder. Toch liet hij zijn handen van haar lichaam af glijden. Hij wist dat hij naar haar moest luisteren, hij wilde ook echt dat ze helemaal achter alles stond, maar hij kreeg er steeds meer zin in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 12:48

Ravanna Katar

"Ik ben al vanaf mijn geboorte hiervoor voorbestemd..." Fluisterde ze tegen hem. Hij wilde beide blijven leven en anders zou hij ook gaan. Ze merkte dat ze daar niets tegenin kon brengen, daardoor haalde ze even diep adem en knikte ze eventjes. Ze begreep hem wel.
Zijn handen gleden van haar lichaam af en ze glimlachte hem eventjes toe.
"Zullen we maar gaan slapen?" vroeg ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 13:24

Devon Nomad

'Dat is zo... Maar als jij sterft is het voor jou over. Als ik dan blijf leven zal er vroeg of laat weer iemand voor mijn deur staan. Dat wil ik niet, niet nog een keer... Ik ben hier helemaal niet zo geschikt voor. Ik hecht mij veel te veel aan iemand.' zei hij zacht. Hoe wel hij niet goed met mensen samen kon en hij vaak mensen heel irritant vond, hechte hij zich wel aan iemand. Ze wilde gaan slapen en hij knikte langzaam. Hij nam haar mee, aan de andere kant van de kamer lag een soort van hoopje met dekens. Hij liet al het water verdwijnen en daarna maakte hij het warm. Hij trok zijn shirt uit en hij pakte haar daarna weer vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 15:23

Ravanna Katar

"Ik begrijp het wel, denk ik.... ik zou het ook niet fijn vinden." Fluisterde ze tegen hem. Ze werd door hem meegenomen en ze merkte wat hij deed. Het werd warmer en ze glimlachte eventjes. Ze trok haar vestje uit en haar broek en kroop daarna naast Devon in de dekens. "Slaap lekker..." Fluisterde ze en ze sloot haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 16:13

Devon Nomad

Ze begreep het wel, daar was hij heel erg blij mee, dat hoorde hij graag. Ze kroop bij hem en tegen hem aan, waardoor hij diep adem haalde. 'Verlang ik nog niet erg genoeg naar je?' Vroeg hij. Hij drukte zacht zijn lichaam wat meer tegen haar aan en hij pakte haar heupen vast. Het was dat hij echt om haar gaf en daardoor wel wilde wachten, want zijn geduld begon redelijk op te raken. Ze konden toch wel iets doen? Toch was ze vrij duidelijk, ze liet hem haar nog niet eens echt aanraken. 'Wil je niet voelen hoe lekker het kan zijn?' Vroeg hij nu zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 16:54

Ravanna Katar

Ze voelde wat hij deed en luisterde naar hem. Wat verbaasd en niet begrijpend keek ze hem eventjes aan. "Sorry, ik snap het niet echt, ik wil gewoon tegen je aan liggen..." Mompelde ze, ze haalde zijn handen van haar lichaam af toen hij haar bij haar heupen pakte. Hij vroeg of ze het niet wilde voelen.
"Niet doen, ophouden Devon, voor ik je pijn doe." Sprak ze nu lichtelijk in paniek, ze voelde de kracht in haar lichaam die op dit moment op exploderen stond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 16:59

Devon Nomad

'Als je tegen mij aan komt liggen wil mijn lichaam iets anders... Voel je dat niet?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij nam nu wel afstand door wat ze zei, hij vond het vervelend dat hij dit zo voelde. Hij wilde dat helemaal niet. 'Ik hou al op... Het spijt mij, het voelt voor mij zo fijn, ik wil heel graag meer, zeker nu ik je zo leuk begin te vinden.' Fluisterde hij. Dat maakte het gevoel alleen nog maar sterker, hij wilde heel graag meer doen met haar. Misschien als hij het zelf deed, als ze sliep. Dan hield hij het wel even uit. 'Ik doe het echt niet om je te pesten...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 17:09

Ravanna Katar

Hij gaf aan dat zijn lichaam iets anders wilde en vroeg of ze dat niet voelde. "Al die dingen zijn nieuw voor me, Devon, ik begrijp het gewoon niet goed." Legde ze hem zacht uit. Hij gaf aan dat hij zou stoppen, hij wilde het alleen wel heel graag, zeker nu hij haar leuk begon te vinden.
"Ik wil het nog niet... ik ben er echt nog niet aan toe." Mompelde ze, nog steeds met lichte paniek in haar stem. Hij zei dat hij het niet deed om haar te pesten.
"Dat weet ik..." FLuisterde ze zacht. Dat begreep ze ookk wel, zo kwam het ook niet op haar over.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 17:15

Devon Nomad

Ze zei dat ze het niet begreep en hij haalde diep adem om zichzelf rustig te houden, maar het gevoel versterkte alles. Doordat het zo geweldig voelde om haar aan te raken, had hij het echt best wel moeilijk nu, maar dat durfde hij haar ook niet goed te laten merken. Het verlangen was intens en hij slikte moeizaam. Hij nam een beetje afstand en hij sloot zijn ogen. 'Als we elkaar zo veel aanraken ga ik naar meer verlangen. Het is dan lastig om niets te doen....' legde hij haar nu uit. 'Heb jij dat gevoel nooit? Raak je jezelf nooit op die manier aan?' Vroeg hij nu heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 27/6/2016, 17:23

Ravanna Katar

Hij ging naar meer verlangen doordat ze elkaar zoveel aanraakten en hij vroeg of zij dat gevoel nu nooit had, of ze zichzelf nooit zo aanraakte.
"Nee, dat doe ik niet, ik heb dat gevoel niet, ik vind het gewoon prettig om tegen je aan te liggen en in slaap te vallen, dat is alles. Gewoon simpel. het is allemaal veel te ingewikkeld." Zuchtte ze zachtjes. Ze gaapte eventjes, ze was wel heel erg moe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 27/6/2016, 17:30

Devon Nomad

Ze had het dus echt totaal niet op die manier en dat verbaasde hem wel een beetje. Hij had dat wel, maar hij was ook iets ouder en daar duidelijk al veel langer mee bezig. 'Ik vind dat ook fijn hoor... Ik vind het fijn om tegen je aan te liggen.' zei hij zacht tegen haar. 'Laat maar, we moeten slapen nu, het maakt niet uit.' zei hij zacht tegen haar. Waarschijnlijk ging er echt de komende tijd niets gebeuren tussen hun, als ze het niet eens bij zichzelf deed. 'Slaap lekker.' Fluisterde hij. Hij kon echt niet slapen, hij kon nu niet eens van zich af blijven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 14:07

Ravanna Katar

HIj was duidelijk verbaasd, misschien kwam het ook wel gewoon doordat ze een rol had, ze was voorbestemd en er was niet veel plek in haar hoofd voor iets anders, daar leek het wel heel erg op. Hij gaf aan dat hij het ook fijn vond om tegen haar aan te liggen. Ze moesten slapen en het maakte niet uit. "Welterusten." Fluisterde ze en ze viel al heel erg gauw in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 14:20

Devon Nomad

Ze zakte in slaap en hij bleef even door gaan, maar hij kon het echt niet als ze zo naast hem lag. Ze begreep het niet, duidelijk niet. Ze deed het niet eens zelf en daardoor kon hij er maar heel moeilijk mee omgaan. Hij durfde er eigenlijk niet eens echt iets over te zeggen omdat hij wist dat ze zijn gevoel echt niet zou snappen. Hij stopte dus ook en hij trok zijn kleding weer aan, daarna verdween hij naar buiten toe. Het was nog steeds vrij donker. Hij ging op een boomstronk zitten en hij staarde voor zich uit. Wat als haar echt iets overkwam, binnenkort al? Hoe moest hij daar mee omgaan als hij haar steeds leuker begon te vinden?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 14:30

Ravanna Katar

ze sliep best wel fijn eigenlijk, ze merkte niet dat Devon wegging. Ze merkte niet veel meer, alleen al het water om haar heen en hoe ze er langzaam door meegevoerd werd, helaas was het niet alleen een droom, het water vormde zich om haar heen en trok haar mee het hutje uit, ze werd meegenomen in haar slaap en merkte er helemaal niets van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 14:33

Devon Nomad

Toen hij iets voelde veranderen keek hij langzaam op, het duurde een paar seconde voor hij door had wat er precies gebeurde en daarna sprong hij op. Hij rende naar haar toe en hij greep haar vast, meteen daarna liet hij met een hele krachtige beweging het water verdwijnen, het schoot alle kanten op doordat hij er zo heel gevoel in legde. 'Ravanna, wakker worden.' sprak hij nu zachtjes en hij streek even langs haar wang. Hij wilde echt niet dat haar iets overkwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 14:37

Ravanna Katar

Ze knipperde eventjes met haar ogen wanneer het gevoel veranderde en daarna werd ze wakker. Ze was zeiknat en ze keek naar Devon, ze trilde helemaal door het koude water en staarde naar hem. "W-wat is er gebeurd?" Vroeg ze hem heel erg zachtjes en ze staarde hem aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 14:56

Devon Nomad

'Ik denk dat je droomde....' Fluisterde hij. Hij gleed met zijn vingers over haar arm heen en hij warmde haar wat op, hij zag dat ze helemaal zat te trillen. Hij hoopte heel erg dat ze nu niet bang werd. 'Dit is allemaal omdat je een stuk sterker aan het worden bent, maar ik moet natuurlijk wel een beetje op je letten.' zei hij zacht. Hij was naar buiten gelopen, hij had het eerder doorgehad als hij naast haar was blijven liggen, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 15:10

Ravanna Katar

Hij dacht dat ze droomde en ze knikte een klein beetje, dat kon best nog wel eens waar zijn. Ze kroop weer tegen hem aan omdat hij haar wat opwarmde.
"Misschien ook omdat er zoveel water in de buurt is.." Fluisterde ze tegen hem. Hij gaf aan dat hij een beetje op haar moest letten. "Dat doe je ook wel." Knikte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 15:27

Devon Nomad

'Te weinig, denk ik...' zei hij zacht tegen haar. Hij had dit anders niet zo gemakkelijk laten gebeuren. Hij streek langs haar wang en hij drukte zijn lippen heel kort en lief op die van haar. ' Kom, ik neem je mee naar binnen en ik wikkel je in dekens.' zei hij met een grijnsje op zijn gezicht tegen haar. Hij tilde haar op en hij bracht haar naar binnen, daar legde hij haar weer op het bed neer. 'Misschien moeten we dan toch maar morgen terug gaan...' zei hij nu tegen haar. Thuis bij hem was minder water.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 15:31

Ravanna Katar

Hij dacht dat hij te weinig op haar lette en ze haalde haar schouders een beetje op. Daarna werd ze door hem opgetild en meegenomen. Met een grote glimlach kroop ze bij hem in de dekens, ze vond het heerlijk dat hij zo voor haar zorgde.
"Ja, ik denk dat het beter is om in huis te slapen." Fluisterde ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 15:38

Devon Nomad

'Dan gaan we weer terug als het licht is.' zei hij zacht tegen haar. Dat vond hij zelf ook wel wat beter, daar had hij iets meer rust, daar voelde hij zich thuis en veilig. Daar kon hij doen en laten wat hij wilde, zo ongeveer. Hij sloeg zijn armen om haar heen en hij bleef haar vasthouden, nu ging het redelijk, al voelde hij het verlangende gevoel wel. Het was nu wel redelijk te negeren. 'Slaap nog maar even heel lekker.' Fluisterde hij. Hij zakte zelf ook een beetje weg, hij was best wel moe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 15:52

Ravanna Katar

Ze zouden pas terug gaan als het weer licht was en ze knikte een beetje door zijn woorden. Ze voelde zijn sterke armen om haar heen en luisterde naar zijn lieve woorden. Daarna viel ze weer in slaap en hield ze hem ook stevig vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Nikkay 28/6/2016, 16:02

Devon Nomad

Hij sliep heel erg lichtjes en toen de zon op kwam hoorde hij opeens een geluid. Hij liet Ravanna liggen en hij schoot zelf overeind. Hij liep naar buiten toe en hij stond oog in oog met een wachter. Hij slikte even, daarna handelde hij heel snel. Ijs vloog omhoog, achter de man en het ijs boorde zich direct door het hart van de wachter, die meteen in elkaar zakte. Devon haalde diep adem, daarna draaide hij zich om. 'Ravanna, we gaan naar huis.' zei hij direct. Hij pakte haar hand vast en hij keek diep in haar ogen. 'Ik ga er voor zorgen dat je onzichtbaar bent, maar dan moeten we snel gaan, want dat kost mij vreselijk veel energie.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van xAnouk 28/6/2016, 16:14

Ravanna Katar

Ze werd langzaam wakker toen ze ineens haar adrenalinepijl omhoog voelde schieten. Ze schoot omhoog en ineens was Devon daar, ze gingen naar huis. Hij pakte haar hand vast en ze zag buiten de wachter, geschrokken sloeg ze haar hand voor haar mond. "Devon, wat heb je gedaan..." Stamelde ze tegen hem. Hij ging ervoor zorgen dat ze onzichtbaar was. Ze knikte daardoor even en pakte hem steviger vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Saving Wateranda - Pagina 11 Empty Re: Saving Wateranda

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum