Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

4 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 10/6/2016, 05:40

Rowan Rivers

Katelynn liep met hem mee en eenmaal in de hotelkamer bleef hij even staan, daarna pakte hij een grote tas en stapte hij zijn slaapkamer in. Dit was de eerste keer dat hij hier weer naar binnen ging, hij had het elke keer kunnen ontwijken, maar nu ging dat niet langer. Hij moest zijn spullen hebben. Hij staarde even naar het bed, naar de foto van hun samen en hij slikte moeizaam, hij knipperde de tranen weg, hij vond het moeilijk om zijn verdriet te laten zien aan Katelynn, hij wist niet goed hoe hij dat moest doen en hij was bang dat ze hem niet zou begrijpen. Hij pakte nu een stapel met kleding uit zijn kast en daarna pakte hij een toilettas. Hij pakte de foto voorzichtig op, hij twijfelde of hij hem niet mee wilde nemen, maar dan werd hij er constant aan herinnerd. Hij kon het ding hier alleen ook niet echt achterlaten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 21:43

Katelynn Camryn Leighton

Ze liep wat heen en weer en keek op een gegeven moment wat uit het raam bij de woonkamer. Rustig wachtte ze tot Rowan terug zou komen, maar het duurde een beetje lang. Daarom liep ze naar de slaapkamer toe waar hij was en zag ze hem staren naar een kleine foto van hemzelf met een vrouw. Waarschijnlijk zijn overleden vrouw. Katelynn haalde even diep adem.
"Neem mee, joh," glimlachte ze toen naar hem. "Je hoeft er niet altijd naar te kijken, maar het bij je hebben zal altijd fijn voelen.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 10/6/2016, 21:50

Rowan Rivers

Hij schrok nogal toen hij opeens de stem van Katelynn hoorde en hij keek langzaam op. Ze zei dat hij het mee moest nemen, hij hoefde er niet altijd naar te kijken, maar het bij hem hebben zou altijd fijn voelen. Hij knikte langzaam, dat was waar. Andrea was zo belangrijk voor hem geweest, dat zou ze altijd zijn en hij wilde haar ook nooit vergeten, hoe pijnlijk het ook was. Hij stopte de foto in de tas, bij de kleding en daarna liep hij naar Katelynn toe. Hij liet de tas vallen en hij pakte haar vast, hij voelde de tranen in zijn ogen en hij ademde trillend in. 'Ik heb nog steeds de afscheidsbrief niet durven lezen,' fluisterde hij. Ze hadden het er nog nooit echt over gehad, maar hij dacht dat het wel kon, hij dacht dat Katelynn hem wel kon helpen met zijn gevoel en hij wist ook dat hij het moest uiten, anders zou het fout gaan. Dan zou hij andere manieren zoeken, dan zou hij gaan drinken, drugs gebruiken als uitweg, terwijl hij juist dit een kans moest geven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 21:57

Katelynn Camryn Leighton

Hij leek naar haar te luisteren, want hij stopte de foto bij zijn kleding in de tas. Daarna liep hij naar haar toe en liet de tas vallen, waarna hij haar vastpakte. Katelynn keek hem meelevend aan, hij leek er echt nog veel moeite mee te hebben. Al was dat natuurlijk ook heel erg logisch.
Rowan vertelde dat hij nog steeds de afscheidsbrief niet had durven lezen. Daardoor klemde Katelynn haar kaken even op elkaar. Ze begreep dat hij het nog niet gelezen had. Het moest vreselijk zijn. Zij zou het ook zo lang mogelijk uitstellen. Maar het was wel een stukje verwerking.
"Als je denkt dat je er een beetje klaar voor bent, in hoeverre je daarvoor klaar voor kunt zijn..." begon ze nu zachtjes. "Zal ik het toch gaan lezen. Uit respect voor haar, maar ook voor de verwerking. Misschien staan er wel belangrijke dingen in.. Gedachtegangen van haar. Waardoor je het misschien beter begrijpt en beter een plekje kan geven.."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 10/6/2016, 22:01

Rowan Rivers

Ze zei dat hij het toch moest gaan lezen, als hij dacht dat hij er een beetje klaar voor was. Ze had gelijk, dat moest inderdaad ook, maar hij vond het zo moeilijk. 'Ik ben bang voor wat er in staat... bang dat ik haar nog erger ga missen, of dat ik mij nog meer schuldig ga voelen... straks was het mijn schuld, straks was ik er niet genoeg voor haar,' zei hij heel zacht tegen haar, de tranen liepen over zijn gezicht heen nu en hij haalde diep in, daarna nam hij afstand en veegde hij de tranen weer weg. Ze zou wel denken dat hij echt een watje was. 'Wil je... wil je het misschien samen met mij lezen, straks? Als we bij jou zijn?' vroeg hij heel voorzichtig. Als ze het niet wilde snapte hij het ook, maar hij durfde niet alleen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 10/6/2016, 22:06

Katelynn Camryn Leighton

Hij zei dat hij bang was voor wat er in de brief zou staan. Bang daat hij haar nog erger zou gaan missen of dat hij zich schuldig ging voelen. Straks was het zijn schuld, was hij er niet genoeg voor haar.
"Of er staat in dat het juist niet jouw schuld is Rowan, je weet het niet.. En dat zou toch een last van je schouders zijn?" glimlachte ze nu zwakjes. Andrea leek haar een heel lief en vriendelijk persoon. Die zou vast niet in een afscheidsbrief zetten dat het allemaal Rowans schuld was. Tenminste, daar ging ze niet vanuit.
Rowan nam weer wat afstand van haar en vroeg op een gegeven moment of zij het straks samen met hem wilde lezen, bij haar thuis. Opnieuw glimlachte ze zwakjes.
"Natuurlijk, als jij dat fijn vind, doen we dat," zei ze.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 10/6/2016, 22:10

Rowan Rivers

'Ja, je hebt wel gelijk, ik ben gewoon bang,' mompelde hij. Ze zei dat ze het wilde, als hij het fijn vond zouden ze dat doen. Hij knikte langzaam, hij zou het heel fijn vinden. 'Laten we gaan dan, voorlopig heb ik genoeg, tot je mij wegstuurt,' zei hij met een zwakke grijns op zijn gezicht tegen haar. Hij verwachtte niet dat ze hem heel snel weg zou sturen, tenminste, dat hoopte hij een beetje. Hij pakte haar hand vast en hij nam haar mee de kamer uit, hij had de tas over zijn schouder geslagen en hij sloot de deur weer achter zich, daarna liep hij met Katelynn terug naar de auto.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 19:09

Katelynn Camryn Leighton

Rowan stelde voor om maar te gaan dan, hij had genoeg spullen. Tot zij hem weer weg zou sturen. Katelynn stak haar tong even naar hem uit en liep daarna samen met Rowan mee de kamer uit. Ze wachtte tot Rowan de deur afgesloten had achter zich en liep toen terug naar de auto. Daar ontgrendelde ze de auto en stapte ze rustig in. Ze reden naar haar huis terug, waar ze de auto weer in de garage parkeerde en uitstapte. Via de binnendeur liep ze het huis binnen en zette ze het alarm af. De hondjes hadden de geluiden gehoord en rende al luid blaffend rond door de woonkamer.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 19:17

Rowan Rivers

Hij grijnsde even door haar, in de auto pakte hij zijn mobiel vast en hij zag dat er druk gepraat werd in een groepsapp met wat collega's. Dat gebeurde wel vaker. Hij stopte zijn mobiel weg, hij zou het straks wel zien. Hij liep met haar naar binnen toe en hij begroette haar hondjes even, daarna liep hij verder en zette hij zijn tas aan de kant. 'Wat dacht je van samen een filmpje kijken op de bank?' stelde hij daarna voor. Ze hadden waarschijnlijk allebei niet zo veel zin om iets te doen vandaag, hij had wat pijn aan zijn hoofd en hij wilde rustig aan doen. Hij drukte zijn lippen kort op die van haar en daarna nam hij haar mee naar de bank, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij ging zitten en hij voelde zijn mobiel weer trillen, die hij daarom weer vastpakte. Het was nog steeds in de groepsapp en hij las de berichtjes globaal door, tot het opeens over een interessant onderwerp ging. Hebben jullie die nieuwe officier van justitie al gezien? Wat een lekker wijf zeg... Was het eerste berichtje. Hij grijnsde zwakjes, ze moesten eens weten. Ik zou haar wel doen hoor, ik zou het wel weten....Volgens mij is het niks voor in bed hoor, ik durf te wedden dat ze te netjes is om ook maar een goede pijpbeurt te geven....Rowan is het niet wat voor jou? Jij houdt er wel van toch? Hij schudde zijn hoofd langzaam, Katelynn moest eens weten wat al zijn mannelijke collega's van haar vonden, al waren ze wel wat grof. Zou het zo zijn? Zou ze daar te netjes voor zijn? Hij geloofde het niet, al hadden ze nog niet echt iets bijzonders gedaan, het was er nog niet van gekomen. Nee joh, niets voor Rowan, ze kan hem nooit aan. Was het volgende berichtje en hij vroeg zich af of dat zo was. Waren ze geschikt voor elkaar? Hij vond haar echt wel leuk, dus hij dacht van wel. Zou ze te netjes voor hem zijn? Daar geloofde hij niets van. Hij kreeg weer een berichtje binnen en daarom keek hij weer naar zijn telefoon, maar hij legde zijn hand op het been van Katelynn neer. Ik zie het al voor mij hoor, met die lekkere mond van haar, ik hoop dat ze het wel doet, volgens mij is dat een hartstikke geil gezicht. Hij stopte zijn telefoon nu weg, de rest hoefde hij niet te lezen. Straks maakte het hem nog jaloers dat ze zo over haar spraken. Hij merkte ook heel goed wat het met hem deed, hij kreeg er zelf nog zin in zo.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 19:36

Katelynn Camryn Leighton

Ze liep de woonkamer binnen en begroette alle drie de hondjes even. De dieren waren altijd weer super blij om haar te zien en ze werd ook altijd opgevrolijkt door die beestjes. Een glimlach ontstond op Katelynn's gezicht en ze keek weer op toen Rowan haar vastpakte en een kus op haar lippen drukte. Hij trok haar mee naar de bank en daar plofte ze neer naast hem.
"Een film kijken is prima," reageerde ze op zijn voorstel. "Wat voor film had jij in gedachten? Ik heb hier in huis alleen maar romantische films en komedies," plakte ze er achteraan. Zoals al wel van haar te verwachten was zij nooit zo van de actie- en thriller films. En totaal niet van horror.
Ze keek weer even opzij naar Rowan en zag dat hij druk bezig was met zijn mobieltje. Zij kantelde haar hoofd ietwat, vragend. "Belangrijke berichten?" vroeg ze hem nu, met een kleine grijns op haar gezicht. Vlak daarna ging haar mobiel trillen en grinnikte ze even. Ze pakte haar mobiel en zag dat ze gebeld werd vanuit kantoor.
"Met Katelynn Leighton," nam ze rustig en netjes op. Aan de andere kant klonk een collega van haar, die vroeg hoe het met haar ging en of ze morgen alweer aanwezig kon zijn. Het was erg druk qua werk en er moesten ook nog behoorlijk wat controlerondes gelopen worden bij bureaus.
"Ja, ik ben morgen weer aanwezig. Dat komt goed. Fijne avond," reageerde ze formeel. Daarna drukte ze het gesprek weg en stopte ze haar mobiel weer weg.
"Dus.." begon ze nu, terwijl ze Rowan aan keek. "Wat voor film?"
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 19:42

Rowan Rivers

Hij had zijn aandacht niet echt meer bij Katelynn, door alle berichtjes die hij kreeg, al gingen die over haar. Door wat ze vroeg grijnsde hij even. 'Hm, niet zo heel belangrijk, geloof ik. Mijn collega's zijn nogal onder de indruk van onze nieuwe officier van justitie, maar ik kan ze geen ongelijk geven, natuurlijk.' zei hij tegen haar. 'Romantisch is wel toepasselijk, toch?' Vroeg hij daarna. Hij streek met zijn vingers over haar been heen en hij drukte daarna zijn lippen in haar hals. ' Ze vinden je alleen een beetje netjes...' zei hij plagend tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 19:52

Katelynn Camryn Leighton

Hij leek een beetje afwezig en zei dat zijn berichtjes niet zo heel belangrijk waren. Daarna vertelde hij dat zijn nieuwe collega's nogal onder de indruk van hun nieuwe officier van justitie waren en Rowan zei dat hij ze geen ongelijk kon geven. Katelynn lachte.
"Mannen.." zei ze hoofdschuddend, maar grijnzend. Daarna deed ze de televisie aan met de afstandsbediening en zocht een romantische film op. Die zette ze aan.
Ze voelde Rowans hand over haar been heen gaan en hij drukte zijn lippen in haar hals. Een tinteling trok door haar lichaam, heel aangenaam.
"Hmm, ze moesten eens weten..." grijnsde Katelynn, waarna ze gromde en haar tanden ontblootte, alsof ze een tijger was. Ook maakte ze een krabbende beweging met haar hand. Daarna lachte ze weer even.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 19:56

Rowan Rivers

'Ik zou bijna jaloers worden omdat ze jou allemaal zo leuk vinden...' zei hij grijnzend tegen haar. Ze zette de film aan en door wat ze daarna deed grinnikte hij zachtjes, ze was echt heel erg leuk. Leuk en uitdagend. ' Ja, ze moesten eens weten. Maar ik weet het niet eens, dus dan moet jij het mij eerst maar eens laten zien, want ik heb liever dat al mijn collega's het idee hebben dat jij echt super netjes bent.' zei hij plagend tegen haar. Hij kreeg het idee niet meer uit zijn hoofd en hij gleed met zijn vingers langs haar lippen. Nu zag hij het ook echt voor zich.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 20:12

Katelynn Camryn Leighton

"Jaloers?" herhaalde ze. "Zij moeten jaloers zijn, jij niet." Ze gaf hem een knipoog en keek weer even richting de televisie. Maar echt haar aandacht daarbij houden lukte niet. Ze keek al gauw weer opzij naar Rowan. Hij zei dat hij het nog niet eens wist, dus dan moest zij het hem eerst maar eens laten zien, want hij had liever dat al zijn collega's het idee hadden dat ze echt super netjes zou zijn.
"Alsof ik je nog niks heb laten zien," grijnsde ze nu, doelend op de keren dat ze nu al samen seks hadden gehad. Uit het niets greep ze ineens naar zijn kruis en kneep erin. "En misschien zitten er wel leuke mannen tussen nog, op jouw bureau. Wat denk jij?" grinnikte ze nu, alsof ze die ook gewoon zou willen doen dan, terwijl ze totaal niet een persoon was die maar met iedereen seks had.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 20:59

Rowan Rivers

' Ja, dat is zo. Ik ben wel blij dat ik jou als eerste aan de haak heb kunnen slaan.' zei hij nu glimlachend tegen haar. Hij gaf nu al veel om haar en het klikte echt heel erg goed. Opeens greep ze in zijn kruis, dat had hij even niet verwacht, maar meteen werd het gevoel nog sterker. Hij had zin in haar, dat was duidelijk. Door die berichtjes was dat nog eens aangewakkerd, al had hij eigenlijk altijd wel veel zin. Dat was altijd al zo geweest. 'Nou zeg, ik hoop toch dat we trouw zijn aan elkaar, ondanks dat we het nog tussen ons houden.' zei hij nu. Hij hoopte het echt, want hij was veel te jaloers. Hij spreidde zijn benen een beetje zodat ze er beter bij kon en hij keek grijnzend naar haar. ' Ga maar door hoor... Misschien moet ik je die berichtjes laten lezen om je wat ideeën te geven...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 21:21

Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij blij was dat hij als eerste haar aan de haak had kunnen slaan. Daardoor grinnikte ze even. "Volgens mij heb ik jóu aan de haak geslagen, in plaats van andersom," plaagde ze hem grijnzend. Met haar zelfvertrouwen was niet veel mis, Katelynn had altijd wel een weerwoordje.
"Ik hoop toch dat je in deze korte tijd wel gemerkt heb dat ik niet bepaald het persoon ben om vreemd te gaan," zei ze nu als reactie op Rowan's woorden. "Of jij dat ook ben, weet ik nog net niet," plaagde ze hem. "Maar ik hoor dat ze voor mij in de rij staan, dus dat lost zichzelf wel op." Ze lachte weer even, al had ze totaal geen interesse in die andere mannen.
Rowan spreidde zijn benen en zei dat ze best door mocht gaan, misschien moest hij de berichtjes laten lezen om haar nog wat ideeën te geven. "Denk je dat? Hmm, niet nodig hoor, ik heb altijd zát ideeën," grijnsde ze fluisterend. Daarna stond ze op, ging ze zijwaarts op Rowan's schoot zitten en trok zijn broek wat naar beneden. Ze gaf wat kusjes in zijn nek en beet af en toe zachtjes. Uiteindelijk begon ze hem te zoenen, heel gretig en intens. Terwijl ze dat deed, zocht haar andere hand in zijn boxer en begon daar wat te strelen en uiteindelijk te trekken en te knijpen. Ze begon zachtjes en haast voorzichtig, maar het werd steeds ruwer en sneller. Zo ook de zoen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 21:30

Rowan Rivers

'Dat is inderdaad zo, volgens mij was jij dat. Ik was hartstikke geconcentreerd aan het werk, maar iemand hier wilde graag seks op de badkamer vloer, volgens mij begon jij.' zei hij plagend tegen haar. door wat ze daarna zei schudde hij zijn hoofd, op dit moment zag hij totaal geen reden om vreemd te moeten gaan, ze was heerlijk en ze deden genoeg samen, hij hoopte dat het ook zo bleef, want hij was wel gevoelig voor verleidingen, maar dat leek Katelynn goed in te kunnen schatten. Ze zei dat ze altijd ideeën genoeg had en hij kreunde door wat ze daarna deed, dit was zo lekker. Haar hand gleed in zijn boxer en hij ging heel gretig mee in haar zoen, hij liet zijn hand nu over haar lichaam heen glijden. Ze was echt niet te netjes, ze wist heel goed wat ze moest doen om hem te laten genieten en hij hoopte dat ze dit vaker wilde doen, dat ze nog meer leuke ideeën had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 22:09

Katelynn Camryn Leighton

Ze wilde nog tegenstribbelen, dat hij begonnen was die avond en ze daardoor seks hadden gehad op de badkamervloer, maar meer dan zacht gemompel kwam er niet uit haar mond. Ze was te druk bezig met alles. Toen Rowan op een gegeven moment met zijn handen over haar lichaam ging, voerde ze het tempo nog een beetje op. Na een tijdje zo door te zijn gegaan trok ze haar hand weer terug en liet ze zich op de grond neerzakken op haar knieën. Ze keek Rowan even met een speelse, uitdagende blik aan en bracht haar mond toen richting zijn kruis. Opnieuw begon ze rustig en beheerst, maar werd het steeds ruwer en sneller. Ze merkte dat ze er zelf ook flink opgewonden van raakte en begon lichtjes te hijgen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 22:15

Rowan Rivers

Ze kwam voor hem zitten en door wat ze deed sloot hij nu zijn ogen. Dit was zo ontzettend lekker, dit mocht ze echt wel vaker voor hem doen. ' Ze hadden geen gelijk....' zei hij nu kreunend. Zijn collega's hadden er echt volledig naast gezeten met haar, maar daar had hij al een beetje op gerekend. Ze was echt geweldig. Ze werd nog heftiger en daardoor kreunde hij diep. Hij zou haar straks eens wat laten voelen, hij zou het zeker terug doen bij haar. 'Fuck, Katelynn...' Mompelde hij na een tijdje. Het was echt heerlijk en hij bereikte ook nogal heftig zijn hoogtepunt.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 22:52

Katelynn Camrynn Leighton

De kreunende woorden van Rowan hoorde ze wel, maar ze had nu even niet de mogelijkheid om erop te reageren. Ze ging door, steeds heftiger en vuriger. Pas toen Rowan op zijn hoogtepunt leek te komen nam ze afstand en keek ze hem breed grijnzend aan, terwijl ze wel nog op haar knieën op de grond zat. Haar blik bleef uitdagend en speels. Haar grote, donkerbruine ogen twinkelden en ze beet zachtjes op haar lip.
De film speelde op de achtergrond nog af, maar veel aandacht werd daar niet aan geschonken. Katelynn had de film nog niet eerder gezien en wist absoluut niet waar het over ging nu. Ze hadden het hele begin al gemist. Maar eigenlijk deerde het haar niet. Ze konden het altijd nog een keer opnieuw kijken.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 23:07

Rowan Rivers

De blik die ze hem gaf zorgde ervoor dat hij haar echt aanstaarde, wat deed deze vrouw met hem? Dit was zo bijzonder, hij had niet verwacht dit ooit nog te vinden na Andrea. Hij had niet verwacht ooit nog van iemand te kunnen houden. Hij slikte even, hij voelde zich lichtelijk schuldig dat hij nu zo gelukkig was, terwijl Andrea zo ongelukkig was. Ze beet op haar lip en daardoor werden zijn gedachten weer naar haar toegetrokken. 'Je ziet er zo verschrikkelijk geil uit als je dat doet,' zei hij mompelend en hij streek langs haar lip. Hij pakte haar vast en hij legde haar nu op de bank neer, hij liet zijn handen over haar benen glijden en hij drukte zijn lippen op haar bovenbeen. 'Ze dachten dat jij netjes was... gelukkig weet ik nu wel beter,' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Hij vond haar echt geweldig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 23:14

Katelynn Camryn Leighton

Ze grijnsde even toen Rowan zei dat ze er zo verschrikkelijk geil uit zag als ze dat deed en hij streek langs haar lip. Het was altijd echt een tik van Katelynn, het bijten op haar lip. Als ze opgewonden was, maar ook als ze iets moeilijk vond of haar emoties weg probeerde te drukken.
Rowan pakte haar vast en legde haar nu op de bank neer. Ze voelde zijn handen over haar benen glijden en hij drukte zijn lippen op haar bovenbeen. Katelynn voelde opnieuw tintelingen door haar lichaam gaan, god, wat had ze dit gemist. Haar lichaam verlangde naar Rowan. Ze ademde wat sneller en kreunde zachtjes.
"Ik dacht ook dat jullie je altijd maar aan de regeltjes hielden..." fluisterde ze hees van opwinding. "Maar dat doe jij ook niet." Ze grijnsde weer even.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 23:18

Rowan Rivers

Haar gekreun maakte het alleen nog maar erger, dit was zo lekker en zo enorm intens. Ja, ze was geschikt voor hem, daar was hij van overtuigd. Ze was zelfverzekerd, ze wist hem op zijn plek te zetten en ze was ontzettend uitdagend, hij vond haar steeds leuker. Het voelde alsof hij haar al ontzettend lang kende, al kenden ze elkaar nu ook al wel een tijdje. Door wat ze tegen hem zei grinnikte hij even. 'Sommige regels zijn leuk om te overtreden...' zei hij zacht tegen haar en daarna liet hij zijn lippen iets verder glijden en trok hij haar string behendig uit. 'Over regels gesproken..' begon hij daarna. 'Ik kan niet wachten om het met jou op het politiebureau te doen,' fluisterde hij uitdagend. Hij pakte haar heupen vast en hij ging weer verder, hij wilde haar net zo laten genieten als ze bij hem kon, dan zou ze het alleen maar vaker willen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 13/6/2016, 23:26

Katelynn Camryn Leighton

Alleen een gesmoorde kreun verliet haar keel toen Rowan zei dat sommige regels leuk waren om te overtreden. Ze voelde zijn lippen verder glijden en huiverde van genot. Niet veel later trok hij haar string uit.
"Pas maar op met wat je zegt.. Ik moet jullie controleren.." klonk haar stem zacht en kreunend. Ze sloot haar ogen om nog meer te kunnen genieten en grijnsde even kort om Rowans woorden dat hij niet kon wachten om het met haar op het politiebureau te doen.
"Daar is toch altijd iemand aanwezig?" vroeg ze nu gedempt. "In een toilethokje is niet bepaald fijn.." sprak ze. Al kon je een kantoortje natuurlijk ook wel afsluiten.
Haar lichaam begon wat te schokken en sidderen van genot. Ze liet zich volledig over aan Rowan en haar ademhaling versnelde.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 13/6/2016, 23:31

Rowan Rivers

'Ik neem aan dat op onze gesprekken altijd een geheimhoudingsplicht rust, omdat wij een relatie hebben. Dus dit kan nooit tegen mij gebruikt worden als bewijs,' zei hij grijnzend tegen haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij weer, ze leek heel erg te genieten en dat vond hij leuk, hij kon het dus nog wel. 'Het kantoor van de hoofdinspecteur is perfect af te sluiten en laat ik daar nou toevallig een sleutel van hebben,' zei hij daarna grijnzend tegen haar. Het zou niet de eerste keer zijn dat hij het daar gedaan had. Het was maar goed dat Steven niet alles wist. Hij ging weer verder en hij hield haar stevig vast bij haar heupen, dit vond hij zelf ook echt geweldig om te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life - Pagina 17 Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum