Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Police Life

3 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Police Life Empty Police Life

Bericht van Nikkay 22/3/2017, 16:42

Rowan Rivers

In zijn hoofd bedacht hij zich hoe het zou zijn als Steven echt vrij was. Hij vond het lastig om het zich voor te stellen, maar hij hoopte dat het echt ging lukken. Hij hoopte het enorm, want anders ging hij zijn baan in ieder geval niet lang meer volhouden en hij wilde Katelynn daarin ook niet teleurstellen, daarom vertelde hij er maar niet al te veel over. Het zou niet echt goed zijn als hij zijn baan kwijt zou raken. Ze zei dat hij nooit saai was en dat liet hem grijnzen. Ze trok hem overeind van de bank en hij pakte haar plagend vast. 'Echt helemaal nooit?' vroeg hij uitdagend. Daarna tilde hij haar simpel op en hield hij haar dicht tegen zijn gespierde borstkas aan. Zo nam hij haar mee naar boven.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 22/3/2017, 16:43

Jessica Thornton

Ze had een rustige avond en was op tijd naar bed gegaan. 's Ochtends had ze haar konijnen gevoerd, voorzien van vers water en nagekeken dat alles goed afgesloten was. Daarna had ze haar kleren nog een laatste keer schoongeveegd met een roller en had ze haar appartementje verlaten.
Eenmaal op het bureau zag ze, toen ze haar eigen jas aan de kapstok ging hangen, dat de jas van Franco er wel hing, maar hij zat niet aan zijn bureau. Ze wist niet waar hij was, maar echt druk maakte ze zich er niet om. Hij kwam vast zo wel weer te voorschijn. Ze had koffie voor haarzelf gepakt en ging daarna aan haar bureau zitten waar ze dossiers weer uit het kastje haalde.
Ze keek op toen ze een doffe dreun hoorde, gevolgd door geschreeuw vanuit het kantoortje van de hoofdinspecteur. Dat klonk niet goed. Voorzichtig ging ze op haar stoel zitten en hield de deur van het kantoor nauwlettend in de gaten. Toen de hoofdinspecteur en Franco het kantoor uit kwamen, stond Jessica op. De hoofdinspecteur leek heel rustig, maar Franco absoluut niet. Ze liep een stukje mee en stond klaar om tussen beiden te komen. Het zou toch niet gebeuren dat haar gloednieuwe partner vandaag al weggestuurd ging worden. Ze wist niet wat te zeggen, of wat precies te doen. Het leek bij woorden te blijven tot nu toe.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 09:34

Franco Crescenzo

De hoofdinspecteur staarde Franco even aan en trok zijn arm daarna los, terwijl hij een mok met koffie vol liet lopen.
Franco bleef staan, zijn hele houding was gespannen van de irritatie en hij zou met liefde uithalen, maar hij wist dat dat niet bevordelijk was voor de situatie.
"Aan het werk, Crescenzo," sprak de hoofdinspecteur killetjes. Franco balde zijn vuisten en klemde zijn handen zo hard samen dat zijn knokkels wit kleurden.
"Wat jij wilt.." gromde hij, duidelijk niet tevreden. Franco draaide zich met een ruk om en liep met grote passen richting zijn bureau en liet zich daar neerzakken op de bureaustoel. Hij zuchtte even luid en drukte de computer aan.


Katelynn Camryn Leighton

Rowan pakte haar vast en ze draaide zich terug naar hem om. "Hmm, misschien alleen als je slaapt," grijnsde ze naar hem met twinkelende ogen. Hij tilde haar nu op en nam haar zo mee naar boven. Katelynn sloeg haar armen om zijn nek en drukte haar lippen in zijn hals.
"Wil je echt slapen?" vroeg ze hem fluisterend in zijn oor, waarna ze hem met een ontdeugende blik aanstaarde en hem zachtjes in zijn oor beet.
"Dan ben je namelijk dus wel saai.." sprak ze er zachtjes lachend achteraan, waarna ze hem begon te zoenen.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 11:02

Jessica Thornton

De hoofdinspecteur trok zich los en zei dat Franco aan het werk moest. Mooi zo. Ze hoefde er niet tussenin te springen. Zelf liep ze ook weer terug naar haar bureau en ging zitten. Haar computer was ondertussen opgestart en ze kon inloggen.
Het was duidelijk dat Franco het er liever nog niet bij liet zitten. Toen de hoofdinspecteur weer verstopt in zijn kantoor zat, schoof ze haar stoel iets opzij, zodat ze Franco zag. 'Wat was er aan de hand?' Vroeg Jessica aan Franco. 'Of wil je er niets over kwijt?' Vroeg ze er meteen achter aan.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 13:51

Franco Crescenzo

Nijdig sloeg hij op zijn toetsenbord toen hij vond dat de computer te traag opstartte. Na een paar minuten kwam eindelijk het bureaublad tevoorschijn. Franco klemde zijn kaken stijf op elkaar en begon wat te scrollen door documenten. De irritatie stroomde langzaam weg maar bleef op de achtergrond aanwezig.
Hij keek op naar Jessica toen ze vroeg wat er aan de hand was.
"Die man is niet goed bij z'n hoofd," gromde hij. "Hij denkt dat ik paranoia ben. Mafkees."
Franco haalde zijn hand even door zijn haren en zuchtte. Hij probeerde zich niet te druk te maken, maar kende zichzelf goed genoeg om te weten dat hij zoiets niet heel gauw losliet.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/3/2017, 14:20

Rowan Rivers

'Nou, dat vind ik dus niet zo erg, dan mag je mij wel saai vinden.' zei hij plagend tegen haar. Ze sloeg haar armen om zijn heen en haar warme lippen in zijn nek, waardoor hij haar grijnzend aankeek. Ze vroeg ook nog eens of hij echt wilde slapen en daarna werd hij al gezoend. Hij ging er maar al te graag in mee en hij zette haar op het bed neer. 'Nou, ik heb nog wel even tijd voor jou, ik zou natuurlijk niet willen dat je mij saai vindt...' plaagde hij haar een beetje. Hij duwde haar zachtjes achterover en hij drukte nu zelf zijn lippen in haar hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 14:45

Jessica Thornton

Het was meer dan duidelijk dat Franco iets goed dwars zat. Erger dan gisteren bij Jessica. Franco begon te vertellen dat de hoofdinspecteur hem paranoia vond. Jessica keek niet begrijpend naar Franco. 'Waarom zou jij paranoia zijn?' Vroeg ze dan ook. Ze snapte niet waarom Franco daarvoor uitgemaakt werd.
Daarna viel haar iets in over gisteren, in de winkel. 'Heb je het verteld over wat er in de winkel is gebeurd?' Vroeg ze daarna. Al kon ze zich dat niet voorstellen dat hij over alleen dat wat ging zeggen tegen de hoofdinspecteur vandaag.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 15:25

Franco Crescenzo

Hij staarde even voor zich uit en was in zijn hoofd aan het bedenken hoe hij deze hele situatie zo goed mogelijk in zijn eentje op kon gaan lossen, want hulp van buitenaf hoefde hij blijkbaar niet te verwachten.
Jarenlang was hij van groot belang geweest voor de regering en had hij zijn leven meermaals geriskeerd. En nu werd hij gewoon aan zijn lot overgelaten en mocht hij in de stront zakken. Tot hij zou gaan praten natuurlijk; dan zouden ze meteen op de stoep staan.
"Ja ik heb hem dat verteld. En dat er gister steeds mannetjes bij mijn huis stonden en toen ik nog even ging wandelen achter mij aan kwamen. En toen ik de confrontatie aan ging met één van hen, zette die het gauw op in lopen."
Hij wreef even over zijn kin, trok zijn shirt recht en zuchtte gedempt.
"Maar goed.. Ik ben paranoia, ik zie gewone burgers aan als vijanden," sprak hij sarcastisch. "Daarom lopen ze ook gauw weg, omdat ze daar gewoon even normaal liepen." Hij schudde zijn hoofd even.


Katelynn Camryn Leighton

Rowan zei dat hij wel even tijd voor haar had, hij wilde niet dat ze hem saai zou vinden. Daardoor grijnsde ze even en streelde ze hem teder over zijn kaaklijn.
"Zo hoor ik het graag," fluisterde ze glimlachend naar hem. Hij duwde haar zachtjes achterover op het bed en ze voelde zijn lippen in haar hals. Een huivering van genot trok door haar lichaam heen en ze haalde diep adem. Ze sloot haar ogen even en begon wat aan zijn kleding te friemelen om het los te krijgen. Daardoor opende ze haar ogen weer. Toen ze eenmaal zijn blouse open had gekregen streelde ze met haar handen over zijn borstkas. Dit had ze echt gemist.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 16:50

Jessica Thornton

Ze luisterde naar wat Franco vertelde. Hoe kon de hoofdinspecteur dit niet serieus nemen? Zeker als mensen wegrennen als de confrontatie aangegaan wordt. Dat is niet normaal. En juist door Franco's jaren in de speciale eenheid zal hij vast niet met veel mensen dikke vriendjes geworden zijn. Ze zuchtte zelf ook even kort. 'Weet je al wat je nu gaat doen?' Vroeg ze. 'Ik wil je wel helpen zo ver ik dat kan.' Voegde ze er nog aan toe. Het was niet een normaal iets dat mensen Franco op die manier in de gaten hielden.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/3/2017, 16:54

Rowan Rivers

Hij vond het echt geweldig dat dit uit Katelynn kwam, dat was een stuk beter dan dat hij elke keer initiatief moest nemen. Hij snapte het wel, ze hadden allebei meestal veel aan hun hoofd en dan kwam het er niet echt van, of het kwam van zijn kant. Daardoor was het leuk om te merken dat het nu anders was. Ze maakte zijn blouse los en hij voelde haar handen over zijn spieren glijden. Hij pakte haar kin vast en hij zoende haar intens. Hij was echt helemaal gek op haar. Hij dacht nog heel vaak aan Andrea, maar Katelynn zorgde ervoor dat hij door kon gaan. Hij maakte nu ook langzaam haar kleren los en hij keek in haar ogen. 'Ik vind je zo ontzettend mooi.' zei hij lief, maar met een uitdagende blik in zijn ogen. 'Zo maak je mijn dag opeens helemaal goed...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 17:52

Katelynn Camryn Leighton

Ze keek Rowan glunderend aan toen hij zei dat hij haar ontzettend mooi vond en dat ze zijn dag nu helemaal goed maakte. Maar ze zei niets; daar had ze geen tijd voor. Ze wilde hem. Ze wilde niet praten. Nu even niet.
Heel dicht kroop ze tegen hem aan en begon hem weer intens te zoenen. Haar handen gleden over zijn lichaam en tegelijkertijd trok ze de rest van haar eigen kleding los en uit, tot ze naakt tegen hem aan lag.


Franco Crescenzo

Hij keek even richting het kantoortje van de hoofdinspscteur. Hij kon er echt gewoon niet bij hoe die man dacht. De man leek zich er gewoonweg niet mee te willen bemoeien en had hem blijkbaar ook liever niet op dit bureau gehad.
Franco haalde even diep adem en keek toen weer richting Jessica, die vroeg wat hij nu ging doen en vlak daarna voorstelde om mee te helpen, voor zover ze dat kon.
"Ik wil er eerst achterkomen wie het zijn en wat ze willen," vertelde hij met een strak gezicht. Het enige waaraan je kon zien dat hij zich er niet geheel fijn bij voelde was dat hij op zijn lip beet.
"Of jij kan helpen weet ik ook niet zo goed.. Ik wil je ook niet meeslepen in nare dingen."


Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 18:07

Jessica Thornton

Franco wilde eerst weten wie het waren en wat ze wilden. Ze knikte daardoor even. Dat is logisch natuurlijk. Als je dat wist, dan wist je ook wat er het beste aan te doen viel. Daarna gaf Franco aan dat hij niet wist of ze kon helpen, hij wilde haar er niet in meeslepen. 'Wie weet word ik er al in meegesleept, doordat wij sinds gisteren partners zijn. Nu misschien nog niet, maar dat kan zo maar een kwestie van tijd zijn.' reageerde ze daar dan weer eigenwijs op terug.
Daarna viel ze stil, omdat ze nadacht. Er moest iets zijn, al was het maar bewijs dat Franco niet dingen aan het verbeelden was. Dat ze het konden opslaan. Een filmpje. Een filmpje! Er waren een paar delen in de stad die onder videobewaking stonden. Straten, parkjes, winkels. 'Waar heb jij gisteren precies gewandeld toen je iemand de confrontatie aanging?' vroeg ze. Misschien dat daar een camera hing waar ze vanuit het kantoor bij konden. Van de winkel moesten ze in de winkel zelf opvragen. Ze wist dat in Franco's straat er geen hing. Ondertussen startte ze het benodigde programma daarvoor al op op de computer. Dat duurde toch wel even voordat het helemaal geladen was.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 18:28

Franco Crescenzo

Hij knikte langzaam om de woorden van Jessica. Het was haar eigen keuze, hij ging haar niet tegenhouden. Vooral niet omdat het misschien juist nog wel te pas kon komen. Het was toch altijd fijn om er niet helemaal alleen voor te staan.
Na die opmerking viel Jessica stil en leek bezig op de computer. Ook Franco bleef nu stil en probeerde te achterhalen in zijn hoofd om welke reden deze mannen achter hem aan zaten. Wilden ze hem dood hebben? Waren zij van een criminele bende waar hij ooit tegen gevochten had? Of wilden ze belangrijke, geclassificeerde informatie van hem hebben? Hij wist niet eens wat hij liever had. Als ze informatie van hem wilden hebben zou hij niet gauw dood gaan ieder geval, maar de kans op kidnapping en marteling was dan wel heel groot en dat was soms nog erger dan gewoon een simpel schot door je hoofd.
Het enige duidelijke wat hij nu wist, was dat ze probeerden achter zijn dagelijkse ritueeltjes te komen. Hoe laat hij naar zijn werk ging, hoe laat hij nog ging wandelen, wanneer hij boodschappen deed.. Maar waarschijnlijk zelfs ook hoe laat 's ochtends de lichten aan gingen in zijn huis, hoe laat hij zou gaan douchen en ontbijten etcetera.
Jessica vroeg hem waar hij ongeveer had gelopen toen hij de confrontatie aan was gegaan met een van de mannen. Franco moest van ver komen; de vraag drong wat laat tot hem door.
"Ehm.." reageerde hij uiteindelijk, terwijl hij haar aankeek. "Ik liep vanaf mijn huis door de steegjes die als het ware om het park heen lopen. Gewoon een beetje zigzaggend door die smalle straatjes en steegjes. Uiteindelijk ben ik omgekeerd."
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 18:42

Jessica Thornton

Het duurde even voordat Franco reageerde. Maar dat was niet erg. Ze moest toch nog even met het programma in gevecht. Franco vertelde daarna dat hij om het park via steegjes vanaf zijn huis had gelopen. Zigzaggend. 'Dus je bent niet in het park geweest?' vroeg ze nog voor de zekerheid. In het park was er wel een camera verstopt bij een lantaarnpaal. In de steegjes niet voor zo ver zij kon zien. Maar er gebeurde daar normaal ook nooit echt iets noemenswaardigs, op wat vandalisme na in het park. En daar hing die camera er dus voor, om te zien wie wat sloopte of bekliederde in het park. Ze tikte met haar vingers op de muis, terwijl ze nadacht.
'Waarom ben je niet het park in gegaan, dan had ik zelf ook wat kunnen zien?' vroeg ze met een plagende ondertoon. Wat in de winkel gebeurde had ze ook net niet goed kunnen zien. Maar ze geloofde Franco wel. Waarom zou hij zoiets verzinnen als hij gisteren al aangegeven had liever te werken, dan thuis te zitten niksen? 'Heb jij toevallig camera's hangen bij je huis? Privé camera's?' vroeg ze daarna. Misschien dat daar iets op te zien was. Dat kon in ieder geval opgeslagen worden dan tot ze het nodig zouden hebben. Als hij camera's heeft hangen tenminste. Zo niet, dan valt er ook niks terug te kijken en op te slaan natuurlijk.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 20:15

Franco Crescenzo

"Nope, ik ben niet het park in geweest," reageerde hij op de vraag van Jessica. Door haar grapje moest hij even glimlachen. "Leek mij niet zo'n strak plan, het park in gaan," grinnikte hij. Maar dat was wel de waarheid. In het park was 's avonds echt niemand en schutters hadden de vrije loop daar. In steegjes was het lastiger om iemand in het beeld te houden en te schieten.
"Ja, ik heb thuis een stuk of zes camera's hangen. Maar daar staan ze niet op. Waarschijnlijk weten ze waar de camera's hangen want ze manoeuvreren zich er steeds mooi omheen," vertelde hij. Die mannen waren ook niet dom, het waren slimme mensen. Alleen foute mensen.
Franco haalde zijn hand even door zijn haren en probeerde wat te werken, want op dit moment kon hij niet echt iets doen wat betreft zijn eigen situatie. Misschien zou hij vanmiddag na het werken als hij weer iemand zag, een van hen proberen te overmeesteren. Riskant, maar er kon wat uit komen. Het was namelijk een kwestie van tijd tot er iets stond te gebeuren vanaf de andere kant.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 20:25

Jessica Thornton

Door wat Franco vertelde, zonk bij haar een deel van haar moed in haar schoenen. Ze wilde Franco zo graag verder helpen, zijn gelijk bewijzen. Maar het zat er nog niet in vandaag. Zelfs de camera's van Franco hadden nog niemand vastgelegd. 'Dan houdt het voor nu tot hier op wat mijn hulp betreft.' zei ze dan ook, waarna ze enkele programma's weer afsloot en anderen weer opende om verder te gaan met waar ze gisteren gebleven was. Ze baalde wel, maar er viel gewoon niets aan te veranderen op dit moment.
Stilletjes begon ze aan haar dossiers te werken. Ze kon niet wachten om weer de straat op te gaan. Daardoor staarde ze tussendoor nog wel eens naar buiten toe vanaf haar stoel. Maar niet echt lang of vaak. Eigenlijk alleen als teksten heel langdradig waren of wanneer ze even wat dieper na moest denken en afgeleid raakte door wat buiten te zien was.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 20:36

Franco Crescenzo

Hij knikte nog even kort richting Jessica toen zij vermeldde dat het hier wel even ophield wat haar hulp betreft. Dat was natuurlijk ook logisch; er was gewoon nog niet echt iets concreets nu. Hoe rot het ook was, er zou meer moeten gebeuren wilden ze echt harde bewijzen hebben.
Franco ging zwijgend verder aan het werk en pleegde zo af en toe wat telefoontje. 's Middags probeerde hij nog een keer in conclaaf te gaan met de hoofdinspecteur, maar het haalde niets uit- de man bleef bij zijn standpunt. Dus liet Franco het maar zo.
Tegen half vijf begon hij zijn spullen te pakken en zich klaar te maken om weer richting huis te gaan. Ook controleerde hij voor de zekerheid zijn wapen nog even en stak zijn mobiel in zijn jaszak zodat hij die gauw te pakken had, mocht het nodig zijn.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 20:44

Jessica Thornton

Ze keek op toen Franco spullen begon te verplaatsen en weer met zijn wapen in de weer ging. Ze wilde bijna vragen waarom hij deed alsof hij weg ging, tot ze de tijd zag. Het was alweer zo laat. Het kantoorwerk zat er alweer op voor vandaag.
In tegenstelling tot de drukte van Franco, rekte Jessica zich wat lui uit. Dat stilzitten was niks voor haar. Ze werd er lui van, en verveeld. Ze was moe zonder iets te doen en dat irriteerde haar. Natuurlijk waren haar hersenen flink aan het werk geweest, maar dat was dan ook alles. Echt bewegen had ze niet kunnen doen. Al stond dat bij haar wel in de planning voor vandaag, omdat ze toch niet naar de winkel hoefde en thuis ook niet veel meer viel op te ruimen. Daar keek ze wel naar uit om weer de sportschool in te gaan. En straks met een fijn zonnetje aan de hemel nog 's avonds rondjes kunnen hardlopen. Daar keek ze echt naar uit.
Wat later dan Franco begon ze zelf ook maar eens wat op te ruimen en laatste puntjes op de i te zetten voor vandaag. Daarna stond ze op, waarbij ze zich nog een keertje uitrekte. 'Zo kannie wel weer.' mompelde ze nog tegen haarzelf. Haar computerscherm sprong op zwart, waarna ze ook dat knopje nog een keer uitdrukte. 'Jij nog plannen voor vanavond?' vroeg ze Franco nog voor hij weg zou zijn. Al klonk het zeker niet als een vraag waarbij hij alles in detail moest vertellen. Dat hoefde ze ook niet te weten.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/3/2017, 20:46

Rowan Rivers

Hij zag de blik in haar ogen, ze leek blij te zijn met wat hij tegen haar zei en dat deed hem echt goed. Daardoor kreeg hij zelf ook een fonkeling in zijn ogen. Hij werd gezoend en Katelynn trok haar kleding uit, ze lag naakt tegen hem aan en ook hij trok zijn broek uit en hij keek haar even uitdagend aan. Hij zoende haar weer en hij trok haar langzaam bovenop zich, zijn vingertoppen gleden over haar zachte warme huid heen. Even schoot een bepaalde gedachte door zijn hoofd heen. Hoe zou het zijn als ze een kindje zouden krijgen, samen? Hij wist dat hij niet echt een geweldige vader was en dat het waarschijnlijk fout zou gaan, maar ergens spookte de gedachte wel rond in zijn hoofd. Al heel snel zoende hij haar weer en vergat hij het een beetje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 21:48

Franco Crescenzo

Hij ritste de rits van zijn jas dicht en controleerde of hij alles bij zich had wat mee moest. Daarna keek hij even richting Jessica, die zich uitrekte en daarna ook rustig alles begon af te sluiten en op te ruimen.
Franco stopte de laatste papieren in de lade van het bureau en stak daarna zijn handen in zijn zakken. Hij wilde net Jessica een fijne avond wensen, toen zij hem nog vroeg of hij nog plannen had voor vanavond. Daarop haalde hij zijn schouders even op en neer.
"Niet echt. Een beetje televisie kijken en proberen wat te relaxen," glimlachte hij. En natuurlijk zou hij de omgeving in de gaten houden.
"Fijne avond," knikte hij nu nog vriendelijk richting Jessica. Hij keek haar nog even aan en draaide zich toen om, waarna hij wegliep en het bureau verliet.


Katelynn Camryn Leighton

Rowan trok zijn broek uit en kwam bovenop haar. Ze voelde hun warme huid op elkaar en opnieuw ging er een siddering van genot door haar heen.
Katelynn haar handen gleden over zijn lichaam en ze bleef hem intens zoenen. Ze was zo dol op hem.. Rustig en teder liet ze één van haar handen naar beneden glijden. Voor eventjes staakte ze het zoenen en keek ze hem gewoon aan, met glinsterende ogen en een vrolijke, opgewonden blik. Met Martin had ze dit alles nooit zo intens meegemaakt, pas nu ze met Rowan was merkte ze pas wat echte liefde was. Maar misschien kwam dat ook wel omdat Martin steeds meer veranderd was. En de liefde steeds meer afgenomen was.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 22:03

Jessica Thornton

Franco antwoordde nog dat hij televisie ging kijken en ging proberen te relaxen. Ja, hij wel, dacht ze nog. Ze kende hem nog niet heel goed, maar dat proberen te relaxen paste in de verste verte niet bij hoe hij vanochtend was. 'Fijne avond.' wenste ze hem toch nog terug, waarna ze zelf ook haar jas pakte, haar tas en daarna de sleutels uit haar tasje pakte. Ze liep van het kantoor naar haar kleine autootje en reed van de parkeerplaats weg.
Pas bij de sportschool zette ze haar autootje neer, stapte uit en liep met haar sporttas en handtas naar binnen toe. Daar kleedde ze zich om en begon met haar sportoefeningen op verschillende apparaten. Toen ze na een kleine 2 uurtjes klaar was zei ze enkele mensen gedag en ging op weg naar huis.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/3/2017, 22:24

Rowan Rivers

Hij voelde haar handen over zijn lichaam heen glijden en daardoor sloot hij zijn ogen even. Het was echt heel erg fijn zo, Katelynn kon dit geweldig, ze deed echt heel erg veel met hem op deze manier. Hij vond het echt heerlijk. Hij voelde haar hand verder glijden en toen hij haar aankeek zag hij de glinstering in haar ogen. 'Vind je het leuk om mij zo te pesten?' vroeg hij plagend aan haar. Hij zoende haar zachtjes in haar hals en daarna zoog hij even, hij kon niet zeggen dat hij het vervelend vond. Hij had dit soort momenten echt gemist, maar nu waren ze allebei ontspannen genoeg om er van te kunnen genieten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Celiine_Famke 23/3/2017, 22:32

Franco Crescenzo

Hij was naar zijn auto gelopen en direct naar zijn huis gereden. Onderweg zag hij niet echt iets opvallend en ook thuis leek het rustig. Al zag hij natuurlijk ook niet altijd alles.
Pas toen het donker werd 's avonds viel hem op dat er- steeds net buiten het bereik van de camera's- een man stond. Aangezien dat behoorlijk op zijn zenuwen werkte, besloot hij actie te gaan ondernemen. Hij maakte zijn wapen schietklaar en stak die achter in zijn broek, waarna hij zijn jas aantrok en daarmee ook direct zijn wapen camoufleerde.
Eenmaal buiten de deur begon hij stevig door te lopen, de straat over en gewoon wat onwillekeurige straten door. Vooral veel hoekjes om. Het was ontzettend rustig op straat en hij hoorde duidelijk dat hij gevolgd werd. Daarom versnelde hij zijn pas nog wat en ging gauw weer een hoekje om. Maar in plaats van door te lopen, stopte hij daar abrupt met lopen en bleef hij staan om het hoekje, zijn rug tegen de muur gedrukt en zijn adem in houdend.
Zijn hart bonsde in zijn keel en hij trok zijn wapen uit zijn broek. In zijn hoofd telde hij af. Aan de voorzichtige voetstappen hoorde hij precies hoeveel tijd hij had. Drie.... Twee... Één...
Nog voor de man goed en wel de hoek om was, greep Franco hem beet. Hij legde zijn arm om zijn keel en drukte zijn wapen tegen zijn hoofd.
"Aangezien jij zo geïnteresseerd lijkt te zijn in mijn leven," begon Franco nu grommend, "leek het mij een strak plan om even te praten."
De man spartelde wat, maar durfde duidelijk niet te veel vanwege het wapen op zijn hoofd. "Goed.. Vertel mij gewoon maar eens wie jij bent, wat je hier precies wilt bereiken en wie je baas is," sprak Franco duidelijk.
"Denk je dat ik jou dat aan je neus ga hangen? Sukkel," siste de jongeman hem toe. Falco gaf hem een klap met zijn wapen op zijn hoofd en trok zijn arm om zijn keel nog wat strakker aan.
"Luister, jongen, ik ben hier niet van gediend. Als je hier levend weg wilt lopen, zou ik maar gaan praten," klonk Franco zijn stem geïrriteerd.
"Oké, oké... Rustig aan.." De jongeman leek eindelijk wat te breken, hij wist  dat hij niet kon sollen met Franco. Blijkbaar hadden ze een van de 'zwakste' schakels gestuurd om Franco in de gaten te houden. Maar waar was de rest?
"Niet schieten.. Ik heb thuis-"
"Kop dicht en praten," onderbrak Franco hem. "Het maakt mij niet uit wat je thuis heb." Er volgde een korte stilte. De jongeman leek in tweestrijd. Het was voor hem kiezen tussen twee slechte keuzes. Maar uiteindelijk begon hij langzaam te praten.
"Ik werk voor-" zijn stem stierf weg toen er aan de andere kant van de steeg gegil klonk. Franco keek op en zag een vrouw staan met een klein hondje aan de riem. Ze bracht bevend haar hand naar haar zak.
"Ik ga de politie bellen!" gilde ze in paniek. Waarschijnlijk had ze nog nooit in haar leven een wapen gezien.
"Mevrouw.. Rustig aan, ik ben van de politie.." probeerde Franco nog, maar hij kon in geen mogelijkheid tot de vrouw doordringen.
De jongeman zag zijn kans schoon, sloeg Franco's wapen aan de kant en trok zich los. Het wapen viel op de grond en de twee mannen stortten zich op elkaar. Zo lagen ze een paar minuten te rollebollen op de grond, elkaar flink in elkaar te rossen. Pas toen Franco in zijn ooghoek drie andere mannen zag verschijnen sprong hij overeind en rende hij weg. Hij rende langs de bellende vrouw en struikelde nog bijna over het kleine, witte hondje.
Eenmaal thuis sloot hij de deur zorgvuldig af en drukte hij zijn rug tegen de muur in de gang. Hij vloekte even en balde zijn vuisten. Het frustreerde hem enorm dat hij bijna de informatie had gekregen die hij wilde, maar dat die vrouw zich er mee had bemoeid. Natuurlijk reageerde ze volkomen normaal, maar hij baalde er nu even verschrikkelijk van.
Na een paar minuten liep hij verder de gang in en keek hij even in de spiegel. Zijn gezicht was nu al op allemaal plaatsen gezwollen en verkleurd. Uit zijn neus liep een straaltje bloed en ook zijn wenkbrauw lag flink open. Zijn lip was dik en gescheurd. Zuchtend pakte hij een nat doekje en begon hij het bloed wat weg te deppen.


Katelynn Camryn Leighton

Ze lachte even toen Rowan vroeg of ze het leuk vond om hem zo te pesten. Daardoor ging ze nog even leuk door en maakte het nog iets intenser.
"Ja, eigenlijk wel," grinnikte ze, waarna ze ermee stopte en hem weer begon te zoenen. Ze sloeg haar armen om zijn nek en trok hem helemaal tegen haar aan. Ze genoot zichtbaar, ze was volledig ontspannen en meewerkend. Eindelijk had ze de aanslag in het rechtsgebouw een beetje een plekje kunnen geven en kon ze weer echt genieten, zonder al te veel na te denken. Ze kon nu alleen maar aan Rowan denken, aan zijn lichaam. Aan niets anders meer. En dat voelde ontzettend goed.
"Hmm, je bent zo lekker.." klonk haar stem zacht fluisterend tussen het zoenen door. Ze beet hem even zachtjes op zijn lip en hervatte de zoen daarna.
Celiine_Famke
Celiine_Famke

Aantal berichten : 3779
Registratiedatum : 28-11-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar

http://www.faceliphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Nikkay 23/3/2017, 22:59

Rowan Rivers

Ze gaf toe dat ze het eigenlijk wel heel leuk vond en daardoor grijnsde hij. Hij kreunde diep toen ze het nog wat intenser maakte. 'Als je zo door gaat wil ik dit weer twee keer per dag...' Plaagde hij haar nu, zijn stem klonk schor door wat ze allemaal met hem deed. Ze zoende hem weer en hij ging daar intens en wat gretig in mee. ' Je hebt geen idee hoe leuk ik het vind als je zo doet.' Fluisterde hij na de zoen. Het betekende echt heel erg veel voor hem. Ze drukte haar lichaam tegen hem aan en hij liet zijn handen nu over elk plekje glijden. Het was echt heerlijk, Katelynn was ook gewoon een enorm aantrekkelijke vrouw. Hij liet zijn vingers nu met een grijnsje langs haar mond glijden. Hij vond het leuk als ze op zijn lip beet. ' Ga je nog verder?' Vroeg hij uitdagend aan haar, op plagende toon.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van CassyKiara 23/3/2017, 23:10

Jessica Thornton

Ze had zich gedoucht, eten klaargemaakt en zat net op de bank voor de televisie met een gevuld bord, toen ze via haar telefoon een melding binnen kreeg. Met een zucht keek ze naar het bericht. Het was dichtbij. Een vrouw had gebeld over twee mannen en een geweer, maar niemand had geschoten. Er gingen al een paar andere agenten op af. Ze legde haar telefoon aan de kant, binnen grijpafstand, maar aan de kant. Al hield het haar wel bezig. Zou ze een kijkje gaan nemen?
Nee, dat was niet verstandig. In haar eentje daar naar toe gaan, op dit tijdstip. Terwijl ze honger had en momenteel eten voor haar neus had. Tussendoor aaide ze een van de konijnen die op de bank was gesprongen en tegen haar aan was komen liggen.
CassyKiara
CassyKiara

Aantal berichten : 1237
Registratiedatum : 10-02-14
Leeftijd : 32
Woonplaats : Heytse

http://cavalaphotography.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Police Life Empty Re: Police Life

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum