Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:28

Serena Lomaz

'Ja, dat is zo,' mompelde ze. Ze wilde er eigenlijk gewoon niet te lang bij stil staan, dat had geen nut. Ze wilde verder met haar leven, dan maar zonder Reagan. Ze had hem kunnen helpen en dat was het belangrijkste, hij ging ook verder en ze ging niet om hem zitten treuren. Hij vond het prima en hij haalde zijn arm door die van haar heen, daardoor glimlachte ze en liep ze met hem naar haar huisje toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:35

Remi Kaskadar

Ze vond wel dat hij gelijk had en ze glimlachte wanneer hij zijn arm door de hare heen stak. Samen liepen ze naar haar huis toe. Het was rustig op straat, maar het was ook al behoorlijk laat... Hij werd zelf wel rustiger en minder angstig en verward. Alles zou goed komen, hij vertrouwde op Serena's moeder. Dit moest lukken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:36

Serena Lomaz

De meeste mensen zaten of in de herberg of waren alweer thuis, want het werd aardig laat, maar ze vond het zelf altijd leuk in Whiterun, er was altijd iets te beleven, er waren altijd mensen. Ze had een klein huisje in het midden van het dorp, maar wel heel leuk en sfeervol ingericht. Ze had vanmiddag alles al weer schoongemaakt en gelukkig ook wat dingen gekocht, dat was wel handig. Ze opende de deur en ze liet Remi binnen, ze schonk voor hun allebei een glaasje wijn in en ze plofte op de bank.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 22:41

Remi Kaskadar

Hij bekeek het kleine huisje even en glimlachte. "Klaar om meteen in te trekken." Glimlachte hij haar toe. Hij nam naast haar op de bank plaats en pakte het glas wijn van haar aan. Hij keek nog even rond in het huis. "Het ziet er wel mooi uit hier. Waarom op een kasteel wonen als je hier kan wonen." Grijnsde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 22:53

Serena Lomaz

'Ja, gelukkig wel, ik ben blij dat ik het gewoon heb gehouden, ik kan ook weer aan het werk,' zei ze tegen hem. Hij vond het wel mooi, door wat hij zei grijnsde ze. 'Precies,' zei ze daarna, al vond ze het kasteel ook niet erg, misschien was dit toch meer haar ding. 'Vind Reagan het geen probleem dat je hier met mij zit?' vroeg ze daarna aan hem, omdat ze niet wist hoe hij er over dacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 23:03

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat ze er blij mee was en dat ze ook weer aan het werk kon. "Weer in de herberg? Je hebt zoveel meer potentie dan dat. Serena..." Sprak hij de vrouw nu toe. Hij wist zeker dat ze beter kon dan dat. Ze vroeg of Reagan het erg vond dat hij hier was. Hij haalde zijn schouders op. "Waarom zou het erg zijn?" Vroeg hij en hij nam een slok van de wijn terwijl hij haar aankeek.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 23:05

Serena Lomaz

'Ik wil nu echt even niets anders, bovendien zou ik echt niet weten wat ik dan moet gaan doen. Hier voel ik mij goed bij, dit is waar ik altijd geaccepteerd ben, ik wil echt niet op het kasteel gaan werken en het liefste ook Reagan niet meer zien,' mompelde ze. Hoewel ze aardig veel geleerd had over alles in Riverwood, zag ze het nu niet meer zitten. 'Ik weet het niet, misschien vind hij het niet leuk dat zijn vriend nu hier zit,' zei ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 23:09

Remi Kaskadar

Ze wilde even.niets anders, daardoor knikte hij een beetje, dat kon hij ook wel weer begrijpen van haar. Hier werd ze geaccepteerd en voelde ze zich goed bij. "Dat kan ik wel begrijpen, maar er is meer tussen het kasteel en in een herberg werken." Zei hij zacht tegen haar. Ze wilde ook Reagan niet meer zien. "Wil je geen vrienden met hem blijven?" Vroeg hij vervolgens. Ze dacht ook dat de man het niet leuk zou vinden dat hij hier was. "Hij zou het fijn vinden als hij zou weten dat je hier niet alleen zat en verdrietig bent, maar dat je het goed hebt." Klonk zijn stem zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 23:12

Serena Lomaz

'Ik zou echt niet weten wat ik dan moet doen,' mompelde ze. Ze kende ook niet zo veel, ze wist niet wat er meer te doen was en dit had ze altijd gedaan, dus dit was goed voor haar, zeker voorlopig. 'Misschien, ooit. Voorlopig nog niet, ik vind het lastig,' zei ze tegen hem. Ze zag het nu nog niet zo snel gebeuren. 'Ach, eigenlijk maakt het mij ook niet zo veel uit wat hij wilt,' zei ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 12/5/2016, 23:18

Remi Kaskadar

"Doe gewoon lekker iets waar je je goed bij voelt, als dat nu in de herberg is, moet je dat vooral blijven doen." Glimlachte hij haar toe. Ze vond het lastig om vrienden te blijven.met Reagan en hij knikte even, dat was ook nog wel begrijpelijk. "Precies. Het maakt nu lekker niets meer uit, dus maak je er ook niet druk over." Grijnsde hij. Hij bleef nog een heel tijdje met Serena praten.en was op haar bank.in slaap gevallen die.nacht. Hij sliep diep, dieper dan normaal, waarschijnlijk kwam dat door de heks..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 12/5/2016, 23:46

Serena Lomaz

Eigenlijk was het best gezellig geweest met Remi, uiteindelijk was ze doodmoe in slaap gevallen in haar eigen bed, ze was op de Ă©Ă©n of andere manier echt kapot en ze werd helemaal niet wakker, maar het was wel fijn dat ze dit nu had. Dat ze even goed door sliep. Ze werd ook vrij laat wakker in de ochtend en ze rekte zich langzaam uit, nog steeds best wel moe, alsof ze heel veel gedaan had en amper geslapen had. Het was wel een beetje raar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 11:10

Remi Kaskadar

Na een tijdje werd hij langzaam wakker. Hij kwam overeind en rekte zich wat lui uit. Hij voelde zich nog niet ander, misschien een beetje... Hij wist het niet zo heel erg goed. Hij ruimde de spulletjes van de vorige avond even netjes op en wachtte tot Serena ook wakker zou worden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 12:36

Serena Lomaz

Ze rekte zich uit en liep daarna de woonkamer in, ze glimlachte even naar Remi die ook al wakker was. 'Hey. Ik zal even ontbijt voor ons maken...' Zei ze daarna tegen hem en ze zette wat spullen op tafel, ze had gelukkig gisteren vers brood gekocht en dat rook heerlijk. Toen ze klaar was maakte ze zelfs thee en daarna keek ze weer naar Remi. 'Heb je een beetje lekker geslapen?' Vroeg ze nu aan hem, met een vrolijke blik in haar ogen, ze voelde zich echt vrolijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 20:07

Remi Kaskadar

Hij keek op wanneer Serena binnen kwam, ze begroette hem en stelde voor om wat ontbijt klaar te maken. Hij keek in haar ogen en zag nu pas wat voor mooie ogen ze eigenlijk had, hoe aantrekkelijk ze wel niet was. Hij grijnsde even. "Klinkt heerlijk." Zei hij tegen haar en hij keek toe naar hoe ze begon met alles klaar maken, hij volgde haar bewegingen met zijn ogen. Ze was heel vrolijk en vroeg of hij een beetje lekker geslapen had.
"Ik sliep echt als een blok, en jij?" Vroeg hij met een glimlach aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 21:23

Serena Lomaz

Hij grijnsde en zei dat het heerlijk was, hij zag er echt leuk uit zo, heel vrolijk. Het stond hem heel goed en daar was ze zich nog niet eerder bewust van geweest. Hij sliep als een blok en hij vroeg hoe het bij haar was. 'Ook echt, het was heerlijk, ik wist niet dat ik zo moe was.' zei ze tegen hem en daarna keek ze naar het eten. 'Eet smakelijk,' zei ze tegen hem en daarna pakte ze een broodje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 21:30

Remi Kaskadar

Ze had heerlijk geslapen en had niet geweten dat ze zo moe was. "Het waren natuurlijk ook wel heel erg veel emoties gisteren." Sprak hij haar zachtjes toe met een glimlach. Hij ging tegenover haar zitten aan tafel. "Smakelijk." Knikte hij haar toe. Het was ook heel erg lekker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 21:36

Serena Lomaz

'Ja, dat is zo, maar meestal heb ik daar niet zo veel last van,' zei ze tegen hem. Hij begon ook te eten en ze keek weer naar hem, daarna grijnsde ze een beetje. 'Wat heb jij gedaan vannacht? Het voelt alsof jij opeens drie keer vrolijker en leuker bent,' plaagde ze hem nu. Ze dronk haar thee op en daarna kwam ze overeind om weer op te ruimen. 'Wat ga je vandaag doen?' vroeg ze aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 21:45

Remi Kaskadar

Zijn ogen twinkelden door haar vraag en hij grijnsde breed. "Ik heb nagedacht en ik wil niet meer zo leven als ik deed. Ik heb denk ik gewoon een vrouw nodig." Zei hij tegen haar, om haar toch op de hoogte ervan te brengen zodat ze wel wist dat hij interesse had. Hij ging rustig zitten met de thee in zijn handen en keek naar haar. Ze wilde weten wat hij ging doen.
"Ik weet het niet goed, misschien terug naar huis." Sprak hij haar toe. "En jij?" Vroeg hij vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 21:49

Serena Lomaz

Door wat hij zei staarde ze hem even aan. 'Je hebt een vrouw nodig? Je valt toch gewoon op mannen? Dat werkt toch niet?' vroeg ze zacht aan hem, omdat ze het zich echt niet kon voorstellen hoe hij dit bedoelde. Hij wist het niet goed, misschien ging hij naar huis. 'Waarom zou je niet hier blijven? Whiterun is leuker...' zei ze grijnzend tegen hem. 'Ik blijf hier en ga weer aan het werk, denk ik,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 21:55

Remi Kaskadar

"Ik ben bij jouw moeder langs geweest omdat ik het gewoon niet meer trek zo. Ik kan niet meer op mannen vallen, het is te gevaarlijk." Sprak hij zacht tegen haar terug en hij keek haar doordringend aan. Ze gaf aan dat hij hier kon blijven, Whiterun was leuker.
"Niet waar." Klonk zijn stem eigenwijs tegen haar. Zij bleef en ging weer aan het werk.
"Wat saai." Plaagde hij haar een beetje. Hij hielp haar eventjes met opruimen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 22:04

Serena Lomaz

'Wat?' vroeg ze nu zacht. 'Heb je haar gevraagd of ze er voor kon zorgen dat je op vrouwen valt?' vroeg ze hem nu. Dat zou wel verklaren waarom hij opeens zo veel aantrekkelijker leek te zijn, alsof er iets veranderd was, al was het wel heel erg raar. Hij zei dat het niet zo was en ze grinnikte zachtjes. 'Jij bent saai. Wat wil je in Riverwood gaan doen? Niets te beleven daar...' zei ze plagend tegen hem en ze gaf hem een duwtje.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 22:09

Remi Kaskadar

"Ja, daar heb ik om gevraagd en ik denk dat het haar gelukt is, want ik zie nu pas wat voor mooie vrouw je eigenlijk bent." Grijnsde hij haar toe en hij gaf haar een knipoog. Ze vond hem saai en vroeg wat hij in Riverwood ging doen, er was daar niets te beleven. "Oh nee? Ga je een dagje met me mee dan?" Vroeg hij uitdagend met een twinkeling in zijn ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 22:12

Serena Lomaz

'Oh, was ik hiervoor lelijk?' vroeg ze grijnzend aan hem. Door wat hij zei daarna keek ze hem uitdagend aan. 'Als jij denkt dat jij mij kan overhalen om dat te doen moeten wij dat maar proberen,' zei ze tegen hem. Het leek haar wel leuk, ze had toch niet zo veel boeiends te doen en ze kon ook wel een dagje later aan het werk gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 13/5/2016, 22:15

Remi Kaskadar

"Lelijk? Nee, dat ben je nooit geweest, je bent mooi, maar nu pas ben je aantrekkelijk." Grijnsde hij terug tegen haar. Als hij dacht haar over te kunnen halen, dan moesten ze het maar proberen.
"Kun je paardrijden? Dan laat ik je de mooiste plekjes van Riverwood zien." Sprak hij haar vrolijk toe. Hij kwam al overeind en was onwijs enthousiast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 13/5/2016, 22:22

Serena Lomaz

'Jij ook,' zei ze grijnzend tegen hem. Hij was opeens een stuk leuker. 'Ja, dat kan ik, ik ben heel erg benieuwd,' zei ze tegen hem. Ze kwam zelf ook overeind en ze keek weer op naar hem. 'Moeten we alleen wel even twee paarden zien te regelen, maar dat krijg jij vast voor elkaar,' zei ze nu tegen hem, ze voelde zich echt een heel stuk beter nu, het was hartstikke gezellig.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum