Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/5/2016, 15:42

Serena Lomaz

'Ik heb het blijkbaar sneller onder de knie dat ik zou verwachten,' zei ze glimlachend tegen Remi. Ze voelde het wel, maar het was nu echt niet zo erg als de vorige keer. Ze ging zelf ook bij Thobias zitten, die langzaam ademhaalde. 'Een beetje zwakjes, maar het gaat wel.' sprak de man schor, waardoor ze een beetje glimlachte, gelukkig voelde hij zich niet vreselijk slecht, dat had ze echt niet leuk gevonden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/5/2016, 15:46

Remi Kaskadar

"Dat is fijn, ik weet echt zeker dat je ongelooflijk veel in je mars hebt." Grijnsde hij haar toe met een knipoog. Thobias gaf aan dat hij zich een beetje zwakjes voelde, maar dat het wel ging.
"Mooi, dat is goed om te horen. Ben je nog boos op me?" Vroeg hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/5/2016, 15:53

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben altijd boos op jou, Remi. Jij doet altijd zo achterlijk dat ik geen keuze heb,' mompelde hij de man toe, al klonk het helemaal niet zo boos meer, Remi was gewoon irritant altijd. Ze konden ook echt niet met elkaar omgaan, elke keer zou het hier op uitlopen. Hij kwam langzaam en nog wat wankelend overeind, maar het ging wel nu. 'Ik ga weer naar huis,' zei hij nog, daarna liep hij weg naar de deur. Het was beter als hij gewoon vertrok, hij had zijn best gedaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/5/2016, 15:58

Remi Kaskadar

Hij kon het niet laten om even te grinniken door de woorden van Thobias. "Ik weet het... ik lok het uit, maar ik zeg gewoon heel eerlijk wat ik denk." Gaf hij aan en daar kon Thobias gewoon niet tegen. De man kwam overeind en zei dat hij naar huis ging. "Ga anders langs Reagan en neem hem meteen met je mee." Opperde Remi.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/5/2016, 16:51

Koning Thobias Hiddon

Remi vroeg of hij dan naar Reagan ging en hem meteen met zich mee nam, daardoor dacht hij even na. Hij wist niet of het slim was nu, want hij was nog steeds best wel boos. 'Ik haal hem wel op dan.' zei hij. Hij wist niet of het slim was, maar waarschijnlijk was hij wel wat kalmer tegen de tijd dat hij bij Reagan zou zijn, dat hoopte hij tenminste wel. Hij liep het huisje uit en hij greep zijn paard vast, daarna reed hij naar Reagan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/5/2016, 18:13

Remi Kaskadar

Uiteindelijk zei Thobias dat hij Reagan met zich mee zou nemen en daardoor knikte Remi eventjes. "Goed." Sprak hij zacht. Wanneer Thobias weg was, haalde hij even diep adem, hij werd altijd zo enorm gespannen van Thobias. Hij keek vervolgens met een klein glimlachje naar Serena en drukte zijn lippen zacht op die van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 00:59

Serena Lomaz

Thobias vertrok gelukkig, ze keek even naar Remi en daarna voelde ze zijn lippen op die van haar en zoende ze hem zachtjes. Het was echt fijn met hem. Na de zoen keek ze hem weer aan. 'Wat een irritante vent is het ook soms...' Mompelde ze nu. 'Ik wist echt niet hoe ik hem rustig moest krijgen, ik hoop dat hij niet zo kwaad is bij Reagan, dat hij een beetje vergeet wat hij in zijn hoofd heeft gehaald.' zei ze zacht. Als Thobias echt geloofde dat er meer was tussen Reagan en Gwynn nu, zou hij gek worden, waarschijnlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/5/2016, 21:18

Remi Kaskadar

Hij werd zacht door Serena gezoend en hij grinnikte door haar woorden. Hij hield haar in zijn armen en streek langs haar wang.
"Ja, hij kan heel vervelend zijn, maar laten we het er maar op houden dat hij niet beter weet..." Mompelde hij haar zachtjes toe. "Ja, ik hoop ook dat hij niet kwaad is op Reagan, die gaat er echt bijna aan onderdoor, al was hij behoorlijk egoïstisch, maar misschien dat je zo word wanneer je het leven niet meer ziet zitten." KLonk zijn stem zacht tegen haar.



Koning Reagan Tridon

Remi had hem toch wel een klein beetje kunnen kalmeren en daardoor had hij wel wat dingetjes voor elkaar kunnen krijgen, maar het was niet veel. Hij trilde behoorlijk en zijn hoofd was gewoon helemaal vol, het was echt heel erg.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 21:29

Serena Lomaz

'Ja, dat is het beste,' zei ze zacht tegen hem, omdat ze er niets mee opschoten als ze het hem heel erg kwalijk namen. 'Ik weet het niet, maar hij zal ook moeten inzien dat wat hij doet gevolgen heeft. Dat is bij iedereen zo, ook bij hem, ook bij Thobias. Niet alles kan zonder gevolgen blijven, ook al wil je dat soms wel heel erg graag,' zei ze tegen hem.

Koning Thobias Hiddon

Hij was wel weer aardig rustig, waarschijnlijk maakte hij zichzelf gek en was het nergens voor nodig, er was niets gebeurd tussen Reagan en Gwynn, dat moest hij ook zo zien. Hij liep naar Reagan toe, de wachters lieten hem altijd gewoon langs en hij klopte aan. 'Ik ben het,' riep hij, daarna stapte hij al naar binnen toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/5/2016, 21:44

Remi Kaskadar

Ze wist het niet, maar ook hij moest inzien dat wat hij deed ook gevolgen had. "Ja, natuurlijk, maar sommige mensen kunnen er wat slechter mee om gaan dan anderen." Gaf hij aan. "Heb je misschien honger?" Vroeg hij nu met een grijns aan haar.


Koning Reagan Tridon

hij hoorde geklop op de deur en daarna kwam Thobias al naar binnen. Wat wazig keek hij op, hij had de hele tijd naar de fles drank voor zijn neus gestaard, hij wist dat hij het niet moest doen, maar het was zo verleidelijk. Nu haalde hij even diep adem en staarde hij naar zijn vriend terwijl hij wat vermoeid over zijn gezicht wreef.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 21:46

Serena Lomaz

'Dat is zo, sommige mensen hebben dat van nature meer en andere zullen het wat meer moeten leren, of nooit krijgen, in sommige gevallen,' zei ze tegen hem. Daarna vroeg hij grijnzend of ze honger had. 'Ik lust wel wat ja,' zei ze grijnzend tegen hem. 'Wil je gaan koken of zullen we ergens iets gaan eten?' vroeg ze daarna aan hem.

Koning Thobias Hiddon

Hij keek even naar Reagan en hij kwam dichterbij, hij ging tegenover zijn vriend zitten. 'Kom je zo met mij mee naar Whiterun of blijven we hier?' vroeg hij, alsof het heel normaal was. Zo was het eigenlijk ook, hij bracht altijd al veel tijd door met Reagan. 'We kunnen ook een avondje samen de kroeg in gaan, als je daar nog genoeg energie voor hebt....' voegde hij er aan toe.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/5/2016, 21:52

Remi Kaskadar

"Ja, precies. Maar Reagan komt er wel weer, vooral met Thobias." knikte hij haar toe. Ze zei grijnzend dat ze wel honger had en vroeg wat hij wilde gaan doen.
"We gaan wel ergens eten, dat lijkt me wel gezellig na vandaag." Hij gaf haar even een knipoog.


Koning Reagan Tridon

Thobias ging tegenover hem zitten en vroeg hem wat hij wilde. Hij keek zijn vriend aan met een lege blik in zijn ogen. "Zolang jij er maar bent, vind ik alles goed." Fluisterde hij schor. "De kroeg in lijkt me niet verstandig..." Mompelde hij vervolgens en hij schudde zijn hoofd. Hij keek weer naar de papieren voor zijn neus.
"Wil je me helpen? Het word me gewoon niet duidelijk, ik kan me niet concentreren." Zijn stem klonk beschaamd omdat hij het niet kon. Hij schaamde zich dood dat hij zijn vriend hiervoor om advies moest vragen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 21:59

Serena Lomaz

'Dat denk ik ook wel.' zei ze tegen Remi, omdat ze er wel vertrouwen in had. Het was goed dat die twee elkaar hadden, want anders zouden ze allebei niet zo goed kunnen functioneren, waarschijnlijk. 'Ja, we gaan wel ergens eten, dat lijkt mij ook wel gezellig,' zei ze grijnzend tegen hem. Het was inderdaad wel even lekker na vandaag.

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben er,' zei hij zacht tegen Reagan. 'Ik wil je wel helpen, maar dat doen we morgen. Het is laat genoeg, morgen help ik je hier en dan ga jij daarna met mij mee,' zei hij tegen Reagan. Hij kwam overeind en hij keek naar zijn vriend. 'Kom, dan eten we samen wat,' zei hij daarna met een glimlachje op zijn gezicht. Hij was helemaal niet boos meer nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/5/2016, 22:11

Remi Kaskadar

Ze dacht dat het ook wel zo was en daardoor glimlachte hij eventjes. Ze vond het ook wel gezellig om ergens te gaan eten en daardoor gaf hij haar een kus tegen haar slaap en legde hij zijn hand zachtjes op haar rug, zo nam hij haar met zich mee naar een hele gezellige herberg.
"Weet je, alles is hier zoveel beter, moet je kijken wat een gezelligheid." Lachte hij haar plagend toe.


Koning Reagan Tridon

Hij kreeg gewoon tranen in zijn ogen door de woorden van zijn vriend. Het was gewoon zo fijn om bij hem te zijn, want hij zou altijd helpen, hij wist ook wat goed voor hem was. Hij omhelsde zijn vriend eventjes en knikte, hij had wel een klein beetje honger.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 22:17

Serena Lomaz

Ze voelde zijn warme lippen op haar slaap en daardoor glimlachte ze even, Remi was echt heel erg lief. Ze liepen naar een herberg toe en door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Ik mag hopen dat jij het mij toch ook wel een beetje gezellig vindt,' plaagde ze hem daarna en ze gaf hem een duwtje. Ze vond het wel echt leuk hier, het was inderdaad gezellig, dat was ook wel leuk na alles.

Koning Thobias Hiddon

'Ik ben er altijd voor je, Reagan. Wat er ook gebeurt,' zei hij tegen zijn vriend. Dat was wel zo, hij zou er echt altijd zijn, dat moest Reagan wel weten. Hij knikte en daardoor nam Thobias hem mee naar de slaapkamer, hij liet wat eten brengen, hij vond het beter om even samen te zijn, dat was wat rustiger, hij was zelf ook niet al te gek op veel drukte en Reagan zou dit waarschijnlijk ook wel zo fijn vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 24/5/2016, 22:26

Remi Kaskadar

Ze glimlachte naar hem en hij gaf haar een knipoog. Ze plaagde hem dat ze hoopte dat hij het wel een beetje gezellig vond. "Anders neem ik jou toch niet mee naar deze gezellige plekjes?" Hij gaf haar een knipoog en duwde haar zachtjes terug. Hij nam haar met zich mee naar de achterkant van de herberg waar het een klein beetje rustiger was.


Koning Reagan Tridon

"Het voelt echt als een opluchting." Gaf hij heel eerlijk aan. Hij werd door Thobias meegenomen naar de slaapkamer toe en daar werd het eten gebracht. Hij dronk een glas water en begon voorzichtig wat dingetjes te eten, het was niet veel en hij was ook stil, maar hij trilde niet meer, hij leek zich beter te voelen zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 24/5/2016, 22:55

Serena Lomaz

'Misschien is dit omdat je stiekem toch gezelschap van iemand anders wilt maar het niet wilt zeggen, dus lok jij mij maar mee naar de herberg,' plaagde ze hem nu. Ze gingen zitten en ze keek weer naar hem, met een glimlachje op haar gezicht. 'Zullen we morgen mijn moeder maar eens opzoeken? Ze zal vast blij zijn om te zien dat het goed met je gaat,' zei ze grijnzend.

Koning Thobias Hiddon

'Dat hoort ook zo te zijn, maar ik wil ook dat je dat echt zo ziet, want ik zal er altijd zijn,' zei hij nog eens duidelijk. Hij nam zelf ook wat water en hij at van het eten, het smaakte goed, maar hij hoefde zelf ook niet echt zo heel veel, hij had niet ontzettend veel honger.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/5/2016, 16:44

Remi Kaskadar

"Oh, maar ik wil heel erg graag gezelschap van jou, dat mag je ook best weten." Grijnsde hij haar toe. Hij bestelde voor hun beide wat te eten en luisterde naar haar vraag, ze wilde haar moeder opzoeken en daardoor knikte hij.
"Dat is goed, ik ben wel benieuwd wat ze van je vind." Plaagde hij haar terug.


Koning Reagan Tridon

Hij knikte een klein beetje door de woorden van zijn vriend en at nog een beetje. Daarna legde hij zacht zijn hand op die van Thobias en keek hij hem aan. Hij zweeg, maar zijn blik was gewoon heel erg dankbaar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/5/2016, 17:20

Koning Thobias Hiddon

Hij keek op naar Reagan die zijn aandacht trok en hij glimlachte naar hem. 'Het is oké, ik ben er heel erg graag voor je, altijd.' zei hij zacht. 'Ik weet dat ik het makkelijker voor je zou maken als ik alles zou accepteren tussen jou en Gwynn, maar dat kan ik nog niet. Maar ik vind het wel oké als jullie elkaar af en toe zien...' zei hij zacht. Hij moest er echt rustig aan mee om leren gaan en dan ging het wel, hoopte hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 25/5/2016, 17:29

Koning Reagan tridon

Thobias was er zo te horen graag voor hem, het zou makkelijker zijn als hij alles accepteerde en daardoor knikte Reagan een beetje. "Ja, maar ik zou het echt al zo ongelooflijk fijn vinden als ik haar af en toe mag spreken." Sprak hij met een klein glimlachje tegen zijn vriend. "Het is moeilijk voor je, dat begrijp ik heel erg goed." Knikte hij vervolgens.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/5/2016, 17:49

Koning Thobias Hiddon

'Dat mag, dat vind ik oké,' zei hij zacht tegen zijn vriend. Hij kon het wel hebben als ze af en toe samen waren om te praten, dat moest te doen zijn voor hem, dan kon hij er rustig aan wennen. Gelukkig begreep Reagan wel dat het moeilijk voor hem was, want hij had snel het gevoel dat het onterecht was dat hij dit voelde en dat maakte het alleen maar erger. De spullen werden weer opgeruimd en hij kwam overeind. 'Wil je wel een glaasje wijn met mij meedrinken of ga je liever slapen?' vroeg hij nu.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 25/5/2016, 20:53

Serena Lomaz

'Ik vind het ook heel gezellig met jou hoor, ook al ben je soms irritant,' plaagde ze hem nu. Ze bestelden hun eten en drinken en daarna keek ze weer naar Remi. 'Ik vind het wel bijzonder dat het opeens zo anders is... dat je opeens zo leuk bent geworden.' zei ze grijnzend tegen hem. Toch dacht ze nog steeds dat ze niet meteen te ver moesten gaan, want de afgelopen dagen hadden ze ook al veel samen doorgebracht, misschien was dat wel te snel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/5/2016, 20:35

Remi Kaskadar

Hij bleef heel netjes bij Serena, hij raakte haar niet aan en verder keek hij gewoon een beetje hoe ver ze wilde gaan met dingen. Naar zijn idee ging het eigenlijk best wel goed op deze manier. Nu waren ze klaar om te vertrekken naar haar moeder toe.
"Heb je er een beetje zin in?" Vroeg hij aan haar met een grijns en hij gaf haar een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 26/5/2016, 20:53

Serena Lomaz

Ze zouden naar haar moeder gaan, ze vond het nog steeds een beetje raar, het was nog wat wennen dat ze opeens een moeder had. Ze was ook wel nieuwsgierig naar haar vader, maar misschien wilde ze daar wel niet meer van weten, ze had het nooit echt met Remi besproken, maar ze was bang dat ze niet blij zou zijn met het nieuws. 'Ja, ik ben er klaar voor. Durf jij het aan?' plaagde ze hem nu terug, daarna vertrokken ze al richting haar moeder, richting het hutje diep in het bos.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 26/5/2016, 21:04

Remi Kaskadar

Serena was er klaar voor en vroeg of hij het aandurfde. "Natuurlijk, ik mag je moeder wel." Grijnsde hij haar vrolijk toe en hij liep met haar mee richting het bos en door het moeras heen. Hij hield haar stevig vast om haar veilig met zich mee te nemen. Eenmaal bij het huisje klopte hij aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 31 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum