Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 13:48

Koning Reagan Tridon

Hij grijnsde door haar vrolijke woorden, dat vond hij wel heel erg leuk aan haar. "Zeker weten." Ze gaf aan dat ze morgen samen konden gaan jagen. "Hmm... ik vraag me alleen af hoeveel er te jagen valt met deze sneeuw." Vroeg hij zich af. "Maar we kunnen een ponging wagen, al vind ik het zelf klaarmaken niet echt een prettig idee." Grinnikte hij. Maar hij wilde haar graag de kans geven om hem dingen uit te leggen.
Hij trok zijn kleding uit en kroop in het bed. Hij glimlachte even naar Serena en trok haar naar zich toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 14:22

Serena Lomaz

'Ach, dan hebben we wat te doen, ik weet zeker dat we iets te pakken moeten krijgen.' Zei ze tegen hem. Ze ging zelf ook naast hem liggen toen ze haar kleding uit had en ze pakte zachtjes zijn hand vast. 'Ik vind echt dat je het heel goed doet, ik ben heel erg blij dat je zo eerlijk tegen mij bent over alles.' zei ze zacht en lief tegen hem. Ze drukte nu zachtjes haar lippen op zijn wang en daarna bleef ze glimlachend naar hem kijken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 14:26

Koning Reagan Tridon

Ze was er zeker van dat ze wel iets te pakken zouden krijgen, hij grijnsde even door haar zekerheid en knikte een beetje. "Waarschijnlijk wel." Glimlachte hij haar toe. Ze pakte zijn hand vast en vond dat hij het heel goed deed. "Ik kan toch niet anders dan eerlijk zijn als jij mij met die mooie ogen aankijkt?" Vroeg hij haar nu met een glimlach en hij trok haar vervolgens dichter naar zich toe en knuffelde haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 15:21

Serena Lomaz

'Gelukkig maar, maar het is toch fijn dat je het zelf graag wilt.' zei ze grijnzend tegen hem. Ze werd geknuffeld en ze zoende hem zachtjes, hij gaf haar echt een geweldig gevoel en daar was ze blij mee, ze kreeg steeds meer het gevoel dat ze echt wel bij elkaar hoorden en dat dit ook voor langere tijd zou blijven. 'Ik ben echt verliefd op je geworden...' mompelde ze na de zoen zachtjes tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 15:28

Koning Reagan Tridon

"Ik wil geholpen worden, dat kan alleen maar als ik ook eerlijk ben." Vertelde hij haar zachtjes. Ze zoende hem tijdens de knuffel en daarna mompelde ze dat ze echt verliefd op hem geworden was. "Hmm... ja, ik ook op jou..." Mompelde hij en hij streelde met zijn vingers langs haar hals en schouder. Hij ging liggen en keek in haar ogen, vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 15:33

Serena Lomaz

'Dat is wel waar, maar het is heel erg lastig om eerlijk te zijn over dingen waar je bang voor bent,' fluisterde ze. Hij was ook verliefd op haar en hij streek met zijn vingers over haar huid, het was een heerlijk gevoel. Zijn blik was vol liefde en ze glimlachte naar hem. 'Jij moest eigenlijk slapen, weet je nog?' vroeg ze nu grijnzend aan hem, heel erg vrolijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 15:58

Koning Reagan Tridon

"Het gaat wel, jij herinnert mij eraan dat het niet erg is." Glimlachte hij lichtelijk naar haar, ze gaf aan dat hij eigenlijk moest slapen. "Ik weet het, maar je bent zo leuk om naar te kijken." Plaagde hij haar en hij gaf haar een knipoog. Daarna trok hij haar dichter tegen zich aan. "Slaap lekker, meisje." Fluisterde hij zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 16:05

Serena Lomaz

'Dan ga je maar over mij dromen, dat is nog beter,' plaagde ze hem nu een beetje. Ze werd heel dicht tegen zijn lichaam aangetrokken. 'Jij ook, lieve Reagan,' fluisterde ze. Ze vond hem echt geweldig en het was heerlijk om nu lekker rustig hier te zijn, het was ook wel fijn, want het wennen aan het kasteel was toch wat lastig, het was wel heel erg veel in Ă©Ă©n keer. Alles was zo anders en het was wel fijn om heel even weg te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 16:38

Koning Reagan Tridon

"Zeker, dan slaap ik heel erg fijn vannacht." Glimlachte hij haar toe en hij keek nog weer eventjes naar haar. Hij legde zijn hoofd dicht tegen haar aan en sloot zijn ogen. Langzaam viel hij in slaap en hij bleef haar zo dichtbij zich houden, dat voelde gewoon fijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 16:45

Serena Lomaz

Ze lag nog een tijdje naar hem te kijken, het was gewoon heel erg leuk. Ze sliep zelf daarna heel rustig, het was fijn om in zijn armen te liggen, het gaf haar een gelukkig en heel rustig gevoel, alsof het ook echt zo hoorde te zijn. Toen ze in de ochtend al vrij vroeg wakker werd knipperde ze even met haar ogen, de zon viel al naar binnen, maar het was duidelijk nog heel erg vroeg.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 16:54

Koning Reagan Tridon

De volgende ochtend werd hij wakker en hij keek naar Serena die bij hem lag. Hij streelde door haar haren heen en zag dat ze al wakker was. "Goedemorgen, knapperd." Fluisterde hij haar toe en hij kwam een klein beetje overeind. Lui rekte hij zich eventjes uit en kreunde genietend, hij had heerlijk geslapen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 16:58

Serena Lomaz

Reagan werd wakker en streelde door haar haren heen, door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Jij bent vooral heel erg knap,' plaagde ze hem nu. Hij kwam iets overeind en door wat hij deed grijnsde ze. 'Wat een geluiden, je zou bijna zeggen dat je lekker hebt geslapen,' zei ze tegen hem. Ze pakte zijn hand vast en trok hem weer voorzichtig terug in het bed. 'Het is nog vroeg, we kunnen nog wel even blijven liggen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 17:08

Koning Reagan Tridon

"Maar jij ook..." Mompelde hij zachtjes tegen haar. "Ik heb heerlijk geslapen naast jou, je bent zo lief en zo leuk...." Kreunde hij genietend tegen haar. Hij werd weer bij haar in bed getrokken en ze vond het nog vroeg, ze konden nog even blijven liggen.
"Dat kan zeker." Hij drukte zijn lippen op de hare en liet zijn handen over haar rug glijden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 17:11

Serena Lomaz

'Ik heb echt heel goed geslapen ja, heb jij nog een leuke droom gehad?' vroeg ze nu aan hem, met een glimlachje op haar gezicht. Hij zei dat het wel kon en ze voelde zijn lippen op die van haar, waardoor ze hem zacht zoende. Het was heel lief en teder, maar toch was er ook wel duidelijk passie in te merken. Zijn handen gleden over haar rug heen en ze bleef heel dicht tegen hem aanliggen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 17:18

Koning Reagan Tridon

Ze vroeg of hij een leuke droom had gehad. "Ja, heerlijk, over jou natuurlijk... Het was vooral heel lief en fijn." Hij keek met een glimlach naar haar. "En jij?" Vroeg hij aan haar. Ze zoende hem zacht terug. Hij merkte wel dat ze ook vol passie was en daardoor kreunde hij zachtjes en trok hij haar nog dichter tegen zich aan met zijn handen stevig op haar rug. Hij bleef haar terug zoenen en werd langzaam ook passievoller.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 17:23

Serena Lomaz

'Tuurlijk droom ik over mijn droom man,' plaagde ze hem weer, al meende ze het eigenlijk wel, hij was echt zo leuk. Het was alsof ze nog een beetje in de wolken leefde, maar het was wel heel erg leuk. Ze hoorde hem weer zacht kreunen en ze werd dichter tegen hem aan getrokken, hij leek het wel lekker te vinden. Ze voelde zijn stevige handen op haar rug en ze kreunde zelf ook zachtjes door hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 17:37

Koning Reagan Tridon

"Droomman? Echt..." Vroeg hij haar vol verbazing, hij had niet verwacht dat ze zo gek op hem zou zijn. Hij keek naar haar en stopte de zoen even terwijl hij met zijn handen stevig over haar rug gleed. Zachtjes drukte hij zijn lippen in haar hals en zoende haar daar zachtjes en liefdevol. Heel zacht en voorzichtig gleden zijn handen naar haar buik. Hij was heel voorzichtig en zachtjes
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 17:51

Serena Lomaz

' Ja, je bent echt heel erg leuk en het voelt alsof ik je al mijn hele leven ken, ik heb dit gevoel nooit bij iemand gehad en ik dacht ook dat ik het nooit zou krijgen, maar ik heb het nu wel bij jou. Je bent echt perfect, helemaal voor mij.' Fluisterde ze vol liefde. Wat hij deed was echt heerlijk en zodra ze zijn lippen in haar hals voelde kreunde ze zacht, hij deed dit heel erg fijn en ze voelde nu zelfs zijn handen afglijden naar haar buik.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 17:56

Koning Reagan Tridon

"Wat ben je ook een schatje..." Fluisterde hij door haar lieve woorden en hij keek haar liefdevol aan. "Ik hou onwijs veel van je en ik vind het super fijn bij jou... We horen samen, dat weet ik zeker." Glimlachte hij haar liefdevol toe. Ze kreunde wanneer hij haar in haar hals zoende, ze leek het duidelijk wel heel erg lekker te vinden en zijn handen streelden over haar buik en haar zij heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 18:28

Serena Lomaz

Door zijn reactie glimlachte ze, het was zo fijn dat hij hetzelfde leek te voelen, het deed haar echt goed, het gaf haar een heel zeker gevoel en dat had ze ook wel een beetje nodig omdat het lastig was dat alles zo nieuw was. Zijn handen gleden over haar lichaam heen. 'Dit is heerlijk,' fluisterde ze. Het was echt heel erg lekker, het was gewoon fijn dat hij haar aanraakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 18:38

Koning Reagan Tridon

Ze vond het heerlijk wat hij deed. "Hmm... je bent ook wel heel erg lekker zacht." Grijnsde hij haar plagend toe. Hij streelde haar zachtjes, hij vond het gewoon heerlijk dat ze zo zacht was. Daarna pakte hij haar vast en zorgde ervoor dat ze bovenop hem zat, verder deed hij niet zo heel erg veel, hij liet haar alleen bovenop hem zitten en hij streelde over haar rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 18:47

Serena Lomaz

'Is dat zo?' plaagde ze hem. 'Het zou niet goed zijn als ik heel hard ben, denk ik...' zei ze daarna. Ze werd vastgepakt en ze keek naar wat hij wilde, maar verder deed hij niets en streek hij alleen maar over haar rug heen. 'Wat wil je, Reagan?' vroeg ze dus ook zachtjes aan hem. Ze wilde niet iets doen dat hij helemaal niet fijn vond, ze wilde graag weten wat hij wel kon hebben en wat niet, waar hij zin in had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 18:52

Koning Reagan Tridon

"Ja, je bent zo lekker... alles aan jou is zacht." Fluisterde hij haar terug. Ze vroeg hem wat hij wilde.
"Ik vind het eng wanneer iemand de leiding wilt nemen, maar wil je het proberen? Heel langzaam en voorzichtig..." Klonk zijn stem heel erg zachtjes. Het was al een hele stap dat ze bovenop hem zat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 10/4/2016, 19:40

Serena Lomaz

Ze grijnsde doordat hij zei dat ze zo lekker was, dat alles aan haar zacht was. Hij vond het eng als ze de leiding wilde nemen, maar hij wilde wel graag dat ze het probeerde, heel langzaam en voorzichtig. Ze knikte langzaam, ze wilde het zeker wel. 'Probeer te kijken naar mij als je bang bent, probeer stil te staan bij het gevoel dat er tussen ons is,' fluisterde ze. 'Ik zou jou nooit pijn willen doen...' voegde ze er zachtjes aan toe en ze liet hem heel langzaam in haar glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 10/4/2016, 19:45

Koning Reagan Tridon

Ze knikte en hij moest proberen om naar hem te kijken, stilstaan bij het gevoel dat er was tussen hun. Hij knikte daardoor eventjes en glimlachte lichtelijk. "Ik weet het..." Fluisterde hij. Hij gleed in haar en hij was zo vreselijk gespannen daardoor. Het voelde wel fijn, hij wilde het soms zo graag, zoals nu. Hij legde zachtjes zijn handen op haar benen neer. Ze trilden een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 13 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum