Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 19:43

Gwynn Hiddon

'Echt makkelijk is hij niet nee,' gaf ze toe. Ze vond Thobias dan wel heel leuk, ze moest toegeven dat hij niet makkelijk was, ze vergaf hem gewoon veel te snel door wat ze voor hem voelde en het bleef toch haar broer. Ze gingen kijken hoe veel hij toeliet en dan konden ze tegen die tijd een man zoeken, of hij dan, voor haar. 'Ja, dat doen we,' zei ze zacht. 'Tot die tijd vermaak ik mij dan wel met jou.' plaagde ze hem daarna. Hij zei dat ze maar moesten gaan slapen, het werd erg laat. 'ja, laten we dat maar doen,' zei ze. Ze ruimde de glazen op en nam hem daarna mee naar haar slaapkamer, David lag rustig te slapen.

Serena Lomaz

Reagan werd wakker en ze bleef naar hem kijken. Ze werd losgelaten, maar gelukkig zei hij wel dat hij al in tijden niet meer zo goed had geslapen, dat was heel erg fijn om te horen. 'Ik heb heerlijk geslapen, het was heel fijn om zo dicht tegen jou aan te liggen,' gaf ze toe. Hij streek langs haar gezicht en daardoor glimlachte ze. 'Zo krijg ik wel zin om je te zoenen,' plaagde ze hem zachtjes en lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 19:48

Remi Kaskadar

Ze was het wel met hem eens dat Thobias niet de makkelijkste was. Ze vond het ook goed dat ze het een beetje zouden aankijken en tot die tijd zou ze zich wel met hem vermaken. Hij grijnsde. "Ik ook met jou hoor." Hij gaf haar een knipoog. Daarna begon ze met het opruimen van de glazen en werd hij door haar meegenomen. "Mag ik bij je slapen?" Vroeg hij fluisterend aan haar, dat had hij even niet verwacht, maar hij vond het helemaal niet erg.


Koning Reagan Tridon

Ze had heerlijk geslapen en vond het fijn om zo dicht tegen hem aan te liggen. "Dat is heel goed om te horen." Klonk zijn stem schor en hij glimlachte naar haar. Ze plaagde hem en gaf aan dat ze zin had om hem te zoenen. "Probeer het eens, misschien vind ik het wel fijn." Fluisterde hij haar heel zacht toe en hij keek diep in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 19:52

Gwynn Hiddon

Hij vroeg fluisterend of hij bij haar mocht slapen, daardoor bleef ze stil staan. 'Als je dat wilt... het hoeft van mij niet, maar ik vind het geen probleem, het is wel fijn,' zei ze zacht. Als hij het totaal niet zag zitten begreep ze het ook, maar ze hoopte dat hij het niet al te erg zou vinden en dat Thobias dit ook kon accepteren of dat hij er niet achter kwam.

Serena Lomaz

Hij vond het goed om te horen, zijn stem klonk wat schor en dat was ook enorm aantrekkelijk. Hij zei dat ze het eens moest proberen, misschien vond hij het wel fijn. 'Graag...' fluisterde ze.Ze streek langzaam langs zijn wang, heel rustig en teder, daarna drukte ze net zo langzaam en lief haar lippen op die van hem. Ze gaf hem zo veel mogelijk tijd en ze zoende hem zacht en heel lief.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 19:57

Remi Kaskadar

Hij mocht bij haar slapen als hij het wilde, het hoefde niet, maar het was geen probleem, ze vond het ook wel fijn, daardoor glimlachte hij. "Dan blijf ik graag bij je slapen." Fluisterde hij haar toe. Hij trok langzaam zijn kleding uit en legde die over een stoel heen, daarna ging hij in haar bed liggen.


Koning Reagan Tridon

Ze wilde het graag proberen, haar vingers streelden langs zijn wang en hij voelde haar lippen op die van hem, hij verstijfde eerst helemaal, maar het was zo onwijs zacht en lief... voorzichtig legde hij zijn hand in haar hals en zoende met haar mee, al was zijn lichaam duidelijk gespannen en was het haast onwennig voor hem. Hoe lang was het wel niet geleden dat hij zo door een vrouw gezoend was? Hij kon het zich niet eens meer herinneren... zo zacht en lief... Het deed wel echt heel erg veel met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 20:00

Gwynn Hiddon

Hij bleef graag bij haar slapen en ze glimlachte even naar hem, daarna trok hij zijn kleding uit en ging hij in haar bed liggen. Ze trok zelf ook haar kleding uit, ze schaamde zich totaal niet en ze ging naakt bij hem in bed liggen, het was echt wel fijn om niet meer constant alleen te zijn. Ze pakte zijn hand vast en ze keek naar hem, met een glimlachje op haar gezicht.

Serena Lomaz

Ze voelde zijn hand in haar hals en hij ging wel mee in de zoen, maar ze kon zijn spanning goed voelen. Ze hoopte dat het beter werd, dat hij er aan zou wennen en daarom bleef ze ook doorgaan, net zo teder en heel rustig. Ze had ontzettend veel geduld en ze wilde het zo klein en lief mogelijk houden voor hem, dat zou hij fijn vinden, dat wist ze zeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 20:04

Remi Kaskadar

Ze trok al haar kleding uit, het maakte hem vrij weinig uit, haar vrouwelijke vormen deden hem heel erg weinig. Dat was niet echt zijn ding. In bed pakte ze zijn hand en keek ze naar hem. Hij ging wat dichter bij haar liggen en glimlachte naar haar terug. "Slaap lekker, Gwynn..." Fluisterde hij haar zacht toe.


Koning Reagan Tridon

Ze bleef doorgaan, het bleef ook zo zacht en lief, daardoor begon hij er steeds meer vertrouwen in te krijgen, het voelde ook echt wel prettig. Na een tijdje verbrak hij de zoen en keek hij glimlachend naar haar.
"Wat doe je dat fijn..." Fluisterde hij haar toe. Voorzichtig nam hij haar in zijn armen en trok hij haar zachtjes en langzaam tegen zijn lichaam aan. Zijn hart klopte hierdoor stevig, maar hij vond het gewoon prettig om haar vast te houden, ondanks zijn angst gaf het hem wel een goed gevoel.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 20:31

Gwynn Hiddon

Hij kwam dichterbij liggen en ze keek even naar hem. 'Welterusten,' fluisterde ze. Ze bleef nog even naar haar kijken, maar daarna zakte ze eigenlijk al meteen in slaap. Het was heel erg laat, ze had haar slaap ook wel nodig, want David had ook veel energie nodig, het koste haar juist energie. Ze sliep een klein beetje onrustig, ze had veel om over na te denken.

Serena Lomaz

Na een tijdje stopte hij de zoen en ze keek hem aan. Hij vond het fijn en hij sloeg zijn armen om haar heen, ze werd dicht tegen hem aangetrokken. Ze voelde zijn hart kloppen, maar hij deed het wel. 'Je bent echt heel erg leuk...' fluisterde ze. Hij deed het zo enorm goed. Ze merkte wel dat de angst er diep in zat, maar hij deed het wel, hij kon het steeds meer overwinnen en daarom was ze erg trots op hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 20:37

Remi Kaskadar

Hij sliep wel erg fijn bij haar in bed, hij bleef haar hand ook vasthouden, maar zocht verder geen toenadering tot haar. Vroeg in de ochtend werd hij wakker, hij ging langzaam rechtop zitten en glimlachte terwijl hij naar de slapende Gwynn keek. Hij vond haar gezicht gewoon heel erg mooi, ze was zo open en vriendelijk.


Koning Reagan Tridon

Ze fluisterde tegen hem dat hij heel erg leuk was, dat liet hem glimlachen. "Jij ook, jij bent echt geweldig." Sprak hij zacht tegen haar terug en hij keek even naar haar, daarna liet hij haar langzaam los.
"Ik moet nog even wat dingetjes regelen hier, ik hoop dat je na mijn rondleiding van gisteren niet verdwaald vandaag." Glimlachte hij naar haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 20:53

Gwynn Hiddon

Ze werd langzaam wakker en toen ze iets overeind kwam, zag ze dat Remi ook al wakker was. 'Heb je wel lekker geslapen? Ondanks dat het naast een vrouw was...' zei ze plagend tegen hem. Ze was zelf wel aardig uitgerust, ze hoopte dat het voor Remi ook zo was. Ze kwam overeind en ze trok haar kleding aan, daarna keek ze naar David, die ook wakker werd.

Serena Lomaz

'Geweldig is wel heel positief,' zei ze tegen hem, met een plagende grijns op haar gezicht. Hij liet haar los en hij zei dat hij even wat dingen moest regelen. 'ik denk dat ik het wel red,' zei ze grijnzend tegen hem. 'Anders vraag ik wel een knappe man om hulp.' voegde ze er aan toe met een knipoog, al zou niemand zo knap zijn als Reagan was. Dat kon gewoon niet.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 21:00

Remi Kaskadar

Ze werd ook langzaam wakker en vroeg of hij lekker had geslapen. "Ja, ik heb echt wel heel erg goed geslapen eigenlijk, het is gewoon fijn om naast iemand te liggen, of dat nu een vrouw of een man is." Plaagde hij haar terug. Hij trok zelf ook zijn kleding aan, hij wilde wel gewoon aangekleed zijn wanneer David wakker werd, dat leek hem wel zo verstandig, wat moest de jongen anders wel niet denken?


Koning Reagan Tridon

"Ik meen het wel." Glimlachte hij haar toe. Ze zou het wel redden dacht ze en anders vroeg ze wel een knappe man om hulp. "Succes met het vinden van een knappe man." Plaagde hij haar vrolijk. Hij trok zijn kleding aan en opende de deur, hij keek nog eventjes naar haar. "Ik kom je wel weer opzoeken als ik klaar ben, dan kunnen we misschien nog samen lunchen." Sprak hij haar glimlachend toe, daarna vertrok hij naar een vergaderzaal waar zijn raadsmannen al zaten te wachten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 21:03

Gwynn Hiddon

'Goedemorgen schatje,' zei ze tegen David, die even opkeek naar haar en daarna haar hand pakte. Hij leek wel redelijk goed in zijn vel te zitten vandaag. 'Heb je zin om wat te gaan eten?' vroeg ze aan hem, hij knikte langzaam, nog wat slaperig. 'Nou, ga maar kleren aantrekken,' zei ze. Hij kwam overeind en hij pakte zijn kleding, daarna ging hij netjes de badkamer in en Gwynn legde zijn bed even recht.

Serena Lomaz

'Waarom? Heb jij hier alleen maar lelijke mannen werken?' vroeg ze nu plagend aan hem. Hij trok zijn kleding aan en door wat hij zei knikte ze even. 'Succes,' zei ze nog, daarna kwam ze overeind. Ze ging de badkamer in en na een tijdje had ze weer een mooie jurk aan en zag ze er fris uit. Ze besloot maar een rondje te lopen door het kasteel, dan leerde ze het wat meer kennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 21:07

Remi Kaskadar

Hij zat op een stoel en keek naar de manier waarop Gwynn David behandelde, het was zo vol liefde en dat liet hem glimlachen. Ze deed het echt heel erg goed. Wanneer David ook klaar was, kwam hij overeind.
"Ik weet niet hoe het bij jou zit, David, maar ik heb honger als een paard." Plaagde hij vrolijk. Hij rekte zichzelf even uit en opende vervolgens de deur.


Koning Reagan Tridon

De vergadering duurde onwijs lang, lunchen met Serena kon hij wel vergeten... het werd vele malen later dan verwacht, maar hij had zelf de tijd niet in de gaten omdat hij het zo druk had, er moesten zoveel dingen worden geregeld dat hij totaal de tijd vergat.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 21:14

Gwynn Hiddon

David kwam weer terug en door wat Remi zei keek de jongen op naar hem. Hij pakte de knuffel vast en hij wees er naar. 'Als beer,' zei hij zacht. 'Heb jij honger als een beer?' vroeg ze nu aan de jongen, die meteen fanatiek knikte. Daardoor grijnsde ze een beetje en haalde ze haar hand door zijn donkere haren heen. Hij keek naar haar met zijn mooie bruine ogen en ze merkte dat ze echt trots op hem was. 'Papa.' zei hij nu, waardoor ze weer grijnsde. 'Ja, vandaag gaan we even naar papa toe.' zei ze zacht.

Serena Lomaz

Ze had Reagan nog niet gezien, waarschijnlijk was hij heel erg druk, dat begreep ze ook wel, hij moest vast veel regelen nu hij weer even thuis was, maar het was niet heel erg. Hier moest ze ook een beetje aan wennen, maar het was niet erg om niet constant bij elkaar te zijn, het zou hun allebei goed doen om ook af en toe wat afstand te nemen. Ze had een rondje gelopen en ging daarna eventjes naar buiten, dat was ook wel fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 21:20

Remi Kaskadar

Hij grijnsde vrolijk door David. Hij wees naar zijn beer en gaf aan dat hij ook honger had, als een beer. "Dat is nog veel meer honger dan ik heb." Plaagde hij hem vrolijk. Hij gaf aan dat hij naar zijn vader wilde en Gwynn gaf daaraan toe, hij was benieuwd hoe dit ging tussen Thobias en de jongen, maar dat zag hij vanzelf wel. Al wist hij niet of het verstandig was als hij mee ging... Nadenkend ging hij aan de eettafel zitten.


Koning Reagan Tridon

Laat in de middag waren zijn raadsmannen allemaal vertrokken. Hij leunde achterover in zijn stoel en sloot zijn ogen even. Met zijn vingers masseerde hij zijn slapen. Wanneer hij vermoeid was, ging het altijd een stuk slechter. Flitsen gingen door zijn hoofd heen. Zijn blik ging weer naar de tafel, naar de nagels die erin gekrast stonden, zijn nagels.. Hij slikte moeizaam en vluchtig kwam hij overeind. Rillingen liepen over zijn rug heen. Die tafel moest weg, het voelde echt verschrikkelijk. Hij werd er kotsmisselijk van. Gehaast en in paniek liep hij door de gangen heen, niet wetend waar hij zich nu veilig voelde, hij voelde zich hier niet veilig, niet in zijn eigen kasteel...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 21:24

Gwynn Hiddon

'Kom David, leg de beer maar even weg, dan kunnen wij gaan eten,' zei ze tegen haar zoon. Hij legde de beer weer aan de kant en daarna keek ze even naar Remi, ze knipoogde naar hem. Hij had het goed gedaan met die knuffel, dat was duidelijk. David liep met haar mee naar de eetzaal en ze ging zitten, ze pakte een broodje en gaf dat aan haar zoon, die langzaam begon te eten. Ze keek nu naar Remi, die na leek te denken. 'Wat is er?' vroeg ze.

Serena Lomaz

Ze had nog even lekker buiten gezeten, ze had met verschillende mensen gesproken die ook op het feestje waren, het was wel fijn dat ze wat meer mensen leerde kennen hier in de buurt, dat voelde wel goed. Ze liep nu weer naar binnen toe en ze zag Reagan voor zich lopen, het zag er alleen niet zo goed uit. Ze kon zien dat hij gespannen was, ze zag het heel goed. 'Reagan...' zei ze heel zacht, lief en bezorgd. Ze wilde juist dat het goed met hem ging, ze wilde hem helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 21:30

Remi Kaskadar

De beer was wel een hele goede keuze, David liep ere de hele dag mee en wilde hem eigenlijk overal mee naartoe nemen. Hij kreeg ook een knipoog van Gwynn en hij glimlachte vrolijk naar haar.
Aan de eettafel vroeg ze wat er aan de hand was en daardoor keek hij naar haar.
"Thobias wilde me niet meer zien, ik denk niet dat het verstandig is als ik straks met jullie mee ga." Fluisterde hij haar zachtjes toe.


Koning Reagan Tridon

Hij hoorde zijn naam en daardoor bleef hij staan, bevroren. Daarna draaide hij zichzelf om en keek hij met grote angstige ogen naar Serena.
"Ik voel me niet veilig." Fluisterde hij zachtjes, door elk geluidje dat hij hoorde keek hij om zich heen. "Ze is overal, ik zie overal dingen." Klonk zijn stem schor en hij drukte zijn rug tegen de muur aan. Op dit soort momenten voelde hij zich echt radeloos, hij wist echt niet wat hij moest doen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 21:55

Gwynn Hiddon

Remi zei dat Thobias hem niet meer wilde zien, hij dacht niet dat het verstandig was als hij met hun mee ging en ze schudde langzaam haar hoofd. 'Waarschijnlijk niet nee... maar je moet wel met hem gaan praten, een keer...' zei ze zacht. Het was beter als ze dit uit zouden praten, want anders ging het niet goed komen. Dat was alleen niet zo handig als iedereen er bij was.

Serena Lomaz

Hij zei dat hij zich niet veilig voelde, ze was overal, hij zag overal dingen. 'Kijk naar mij, Reagan. Kijk in mijn ogen. Daar zal je haar niet zien, daar ben ik, daar zijn wij. Alleen wij en niemand anders. Niets anders,' fluisterde ze. 'Rustig maar, luister naar mijn stem, je weet hoe het werkt. Vind de rust in jezelf, let op je ademhaling, let op mij...' zei ze heel zacht en lief tegen hem. Ze wilde hem echt graag helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 22:00

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat het inderdaad niet verstandig was, maar hij moest wel met hem praten. "Ja, dat weet ik. Gaan jullie maar eerst, dan ga ik daarna wel naar hem toe. dan zal ik wel zien hoe het gaat." Sprak hij zachtjes tegen haar met een klein glimlachje.



Koning Reagan Tridon

Zijn ademhaling schoot steeds verder omhoog en hij stond angstig tegen de muur aangedrukt terwijl hij wild om zich heen keek, hij kon zich gewoon niet op Serena focussen, hoe erg hij ook zijn best deed. Zijn ademhalingen werden steeds oppervlakkiger tot hij echt geen zuurstof meer binnen kreeg en alles zwart werd voor zijn ogen. Hij knalde hard neer op de grond, maar bewusteloos was hij tenminste rustig. In het begin had hij dit heel erg vaak gehad...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 22:05

Gwynn Hiddon

'Dat is goed, dat doen we,' zei ze tegen hem. 'Tot straks Remi,' zei ze. 'Kom vriendje, dan gaan wij naar papa toe,' zei ze tegen David, die meteen opsprong. Hij keek wel even kort naar Remi. 'Beer,' zei hij, daarna liep hij al voor haar uit en ze grijnsde even. Ze volgde David en ze pakte zijn hand vast, daarna liep ze naar Thobias en Destiney toe. Ze klopte zachtjes aan en opende de deur voorzichtig, maar David stond te springen om naar zijn vader te gaan.

Serena Lomaz

Ze schrok zich echt helemaal kapot toen hij op de grond neer viel, ze maakte zich enorm veel zorgen. Ze knielde bij hem neer en ze legde hem recht neer, er kwam een wachter naar hem toe die dit leek te kennen en ze werd iets gerust gesteld. Ze bleef bij Reagan zitten en ze pakte voorzichtig zijn hand vast, ze streelde zachtjes met haar vingers over zijn hand heen. Ze bleef naar hem kijken, heel erg bezorgd en op dit moment besefte ze dat ze echt meer voor hem begon te voelen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 22:12

Remi Kaskadar

"Tot zo." Glimlachte hij naar Gwynn en David. "Veel plezier bij papa, Remi." Zei hij er nog achteraan. Daarna liep hij het kasteel uit en besloot hij buiten even een rondje te gaan wandelen. Zijn handen had hij in zijn zakken gestoken en hij liep fluitend rond.


Koning Reagan Tridon

Na een tijdje werd hij weer wakker. Hij greep naar zijn hoofd, het bonkte afschuwelijk en hij kwam een klein beetje overeind, leunend tegen de muur. Normaal was hij helemaal alleen, maar nu zat Serena bij hem. Hij keek naar haar. "Het spijt me..." Klonk zijn stem hees en hij wreef vermoeid over zijn gezicht heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 22:15

Gwynn Hiddon

Ze zag Thobias langzaam wakker worden, hij keek wat wazig, maar daarna werd zijn blik iets helderder. David was echt ongeduldig, maar ze zei dat hij rustig moest doen, want Thobias had waarschijnlijk aardig wat pijn. 'Kom maar,' mompelde hij zacht, ze nam David voorzichtig mee naar het bed en ze zette hem op de rand neer. Hij pakte de hand van zijn vader vast en ze keek even naar Thobias. 'Sorry van gisteren,' fluisterde hij, waardoor ze zwak glimlachte. 'Het komt wel goed.' zei ze tegen hem.

Serena Lomaz

Na een tijdje werd hij gelukkig weer wakker, dat was een hele opluchting. Hij kwam overeind en ze keek naar hem, hij zei dat het hem speet. 'Je kan er niks aan doen. Het spijt mij dat ik je niet kon helpen,' fluisterde ze. Ze kwam nu zelf ook overeind en ze bleef bezorgd naar hem kijken. 'Zullen we even naar je kamer gaan en wat praten?' stelde ze voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 22:23

Koningin Destiney Hiddon

Heel langzaam werd ze wakker door wat geluiden. Ze voelde Thobias ook bewegen en daardoor opende ze langzaam haar ogen. Slaperig keek ze naar hem en vervolgens naar Gwynn die er ook was. "Goedemorgen..." Mompelde ze zachtjes. Ze kroop een beetje tegen Thobias aan en glimlachte naar David.



Koning Reagan Tridon

Het speet haar dat ze hem niet kon helpen. "Niemand kan dat wanneer dat gebeurd..." Fluisterde hij schor tegen haar met een verdrietige blik in zijn ogen. Hij ging voorzichtig staan en wankelde op zijn benen. Ze vroeg om naar zijn kamer te gaan en hij knikte langzaam. Met behulp van de muur begon hij langzaam te lopen, zijn lichaam voelde zwak wanneer dit gebeurde... het vrat echt aan hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 22:30

Koning Thobias Hiddon

Hij keek heel even opzij naar Destiney en hij glimlachte naar haar. 'Hey,' zei hij zacht, ze kroop tegen hem aan en hij streek kort langs haar wang, daarna keek hij weer naar Gwynn en David. Zijn zoon bleef zijn hand stevig vasthouden en zat heel dichtbij hem, Thobias accepteerde het wel, maar hij wist niet zo goed of hij terug moest komen op het voorval van gisteren. Het leek hem even beter van niet. 'Hoe is het met je?' vroeg hij nu aan Gwynn, ze haalde haar schouders op. 'Het gaat wel, ik ben meer bezorgd om jullie...' zei ze zacht.

Serena Lomaz

'Maar ik wil zo graag anders zijn dan de rest. Ik wil jou wel kunnen helpen,' gaf ze toe. Ze had gehoopt dat ze het kon, maar het ging nog niet. Misschien lukte het later wel. Hij wankelde helemaal en ze wilde hem zo graag vastpakken, maar dat durfde ze nu niet zo goed meer, ze was bang dat hij dat helemaal niet fijn zou vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 22:35

Koningin Destiney Hiddon

Thobias begroette haar en streelde langs haar wang, ze glimlachte even liefdevol naar hem. Daarna luisterde ze een beetje naar Gwynn en Thobias, ze hield het wel goed in de gaten, wanneer Thobias door het lint zou gaan, zou ze hem vastgrijpen. Ze moest het dit keer voor zijn.... al leek het best wel redelijk te gaan.


Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte zwakjes door haar woorden. "Je bent anders... geloof me, ik ben gewoon helemaal verrot." Fluisterde hij haar zachtjes toe. Eenmaal in de slaapkamer plofte hij neer op het bed en keek hij naar haar.
"Zolang jij bij me bent, gaat het best wel goed en zolang ik aan het werk ben ook..." Fluisterde hij haar toe. Hij stak aarzelend zijn hand uit en pakte haar hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 22:39

Koning Thobias Hiddon

David kroop nu nog meer tegen hem aan en hij kreunde zacht, het was een beetje pijnlijk. Zijn zoon keek meteen op, hij leek niet goed te weten wat er gebeurde en wat hij moest doen. 'Maakt niet uit,' fluisterde hij zacht, hij voelde zich toch wat schuldig door wat er gisteren gebeurd was, daardoor accepteerde hij wel wat meer nu. 'Voorzichtig doen David, hij heeft pijn.' zei Gwynn nu.

Serena Lomaz

'Je bent niet verrot, je bent vreselijk leuk,' fluisterde ze. Hij plofte neer op het bed en ze kwam naast hem zitten. Hij vertelde dat het goed ging zolang hij bij haar was en zolang hij aan het werk was. 'Je moet het niet proberen weg te stoppen door te werken. Je moet dat juist niet doen, je moet het een plekje geven en verder gaan, dan kunnen wij ook samen verder gaan.' zei ze zacht tegen hem. 'Volgens mij vind ik je echt heel erg leuk...' mompelde ze daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 24 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum