Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 10:28

Remi Kaskadar

"Thobias zou het nooit kunnen, hij is niet geduldig genoeg." Sprak hij doordringend tegen haar. "Probeer een nieuwe liefde te vinden, iemand die goed voor jou en David is, misschien.houd je wel niet zoveel van hem als van Thobias, maar probeer het... het zal zo goed voelen. En je verdient het." Fluisterde hij zachtjes tegen haar. Ze plaagde dat ze niet wist wat ze moest verwachten. "Ik ben ook maar een gewone man." Fluisterde hij. Hij zoende haar terug en trok haar tegen zijn lichaam aan met zijn sterke armen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 12:40

Gwynn Hiddon

'Ik wil het ook heel erg graag, maar het gaat niet zo makkelijk, helemaal niet. Het is een vervelende situatie.' zei ze zacht tegen hem. Ze hield van Thobias en daardoor zou ze nooit echt iemand anders een kans kunnen geven. Daar kon ze niets aan doen, het voelde alsof ze echt bij Thobias hoorde en ze wist dat hij ook echt nog veel voor haar voelde, want anders zou hij niet zo jaloers zijn. De zoen was wel echt heel fijn en ze hield Remi dichtbij haar. ' We kunnen niet te ver gaan....' Fluisterde ze heel zacht, bij zijn oor. Thobias mocht het echt niet door krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 13:13

Remi Kaskadar

"Ik kan me voorstellen dat het vervelend is, maar zolang je geen actie onderneemt, zal het vervelend blijven. " legde hij haar uit, ze had haar lot in eigen handen en daar moest ze zelf wat mee doen. Hij werd dicht tegen haar aangehouden en ze fluisterde dat ze niet te ver moesten gaan. "Weet ik..." Mompelde hij tegen haar terug. Hij nam haar in zijn armen en bleef zo zitten, zachtjes streelde hij over haar rug en hij keek voor zich uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 16:35

Gwynn Hiddon

'Ik kan het nu nog niet, ik moet het echt leren. Ik heb nooit een relatie met iemand gehad, nooit iemand anders dan Thobias...' Zei ze zacht tegen hem. Hij wist het en ze legde haar hoofd tegen hem aan. 'Zou je het liever met mij doen of met Thobias?' Vroeg ze plagend aan hem, al was ze er wel een beetje benieuwd naar. Ze wist niet hoe hij er over dacht, maar ze wist wel dat hij Thobias wel leuk vond. Na vanmiddag wist ze het zeker.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 17:18

Remi Kaskadar

"Hmm... daar mag je ook best mee oefenen met mij hoor." Plaagde hij. Hij vond het best fijn met haar en hij zorgde nu toch al een beetje voor haar. Dus hij wilde best wel closer met haar worden om te kijken wat Thobias ook zou accepteren. Ze vroeg plagend aan hem met wie ze het liever zou doen. Hij grijnsde. "Met Thobias gaat het niet meer, hij is getrouwd. Dus momenteel doe ik het liever met jou." Vertelde hij haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 17:32

Gwynn Hiddon

'Ik zou het best willen, maar dan moeten wij heel goed in de gaten houden wat hij accepteert en wat niet. Ik wil niet dat hij jou opeens iets gaat aan doen, want zo is hij. Dat risico gaan we niet nemen.' zei ze tegen hem. Daarna zei hij dat hij het op dit moment liever met haar deed, want Thobias was getrouwd. ' Oh, dus als dat niet zo was deed je het liever met hem...' Plaagde ze hem nu. Het was wel leuk om hem hier een beetje mee te plagen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 17:40

Remi Kaskadar

Ze zou het wel graag willen, maar dan moesten ze heel erg goed in de gaten houden wat Thobias zou accepteren. Hij knikte daardoor eventjes. "We moeten inderdaad heel erg voorzichtig te werk gaan, maar dat lukt wel, Gwynn, we kunnen dit wel, zeker weten." Sprak hij vol vertrouwen, al duurde het jaren, het ging lukken.
Hij werd weer door haar geplaagd en hij trok haar bij zich op schoot. "Welk deel begrijp jij niet van de woorden 'ik val op mannen'? " Vroeg hij haar plagend en hij drukte een kusje in haar haren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 17:48

Gwynn Hiddon

Ze moesten het inderdaad heel voorzichtig doen, maar dat lukte wel, ze konden dit wel, hij was er zeker van. Ze kon niet begrijpen dat hij hier zo zeker van was, hij riskeerde namelijk een hoop. Thobias kon hem van alles aandoen als het hem niet aanstond. Ze werd bij hem op schoot getrokken en ze grinnikte een beetje. 'Daarom snap ik ook niet dat je het met mij zou kunnen, het is moeilijk te begrijpen. Ik geloof dat ik niet echt op een man lijk.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 17:55

Remi Kaskadar

Ze kon het moeilijk begrijpen dat hij het ook met haar kon doen en hij grijnsde. "Nee, je lijkt totaal niet op een man." Vertelde hij haar. "Maar er zijn maar vrij weinig mannen die ook wat met mij willen... ik val op het type dat eigenlijk haast altijd op vrouwen valt. Het is al zo lang geleden dat ik gewoon iemand zo vastgehouden hebt en omdat jij er ook behoefte aan hebt, vind ik het wel fijn. Het voelt gewoon goed en het is tenminste niet zo eenzaam. Ik heb het wel eens vaker met een vrouw gedaan, het geeft me alleen niet het gevoel wat ik krijg wanneer ik het met een man doe." Legde hij haar zachtjes uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 17:57

Gwynn Hiddon

'Dat lijkt mij heel vervelend... dan zitten wij eigenlijk een soort van in hetzelfde schuitje,' zei ze tegen hem. Het was dan wel ietsjes anders, maar voor hem was het ook niet leuk. Er waren inderdaad niet zo veel mannen die ook echt op mannen vielen, ze kende eigenlijk alleen maar Remi. Het waren er vast meer, maar die kwamen daar misschien niet zo voor uit. Soms was het ook beter van niet, maar ze wist dat Thobias het niet zo'n probleem vond. Hij had het vaker met een vrouw gedaan, het gaf hem alleen niet hetzelfde gevoel. 'Dat kan ik mij wel voorstellen. Vind je dat dan niet heel lastig?' vroeg ze aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:00

Remi Kaskadar

"Ja, eigenlijk wel, daarom begrijp ik je ook wel." Glimlachte hij haar toe. Hij legde zachtjes zijn hoofd tegen haar aan en streek met zijn vingers over haar rug heen. Het was wel fijn om bij haar te zijn, ze was echt heel erg lief. Ze vroeg aan hem of hij het niet lastig vond.
"Jawel, soms denk ik dat ik maar beter gewoon met een vrouw moet trouwen, maar dat zou zonde zijn, ik vecht er zo hard voor om te zijn wie ik ben, om openlijk te kunnen zeggen dat ik op mannen val, het zou zonde zijn om dat weg te gooien." Legde hij haar zacht uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:05

Gwynn Hiddon

'Het is wel fijn dat iemand het begrijpt. Iemand anders dan Thobias,' mompelde ze. Die begreep het ook wel, maar die had nu ook Destiney, dat was echt heel erg anders. 'Dat moet je echt niet doen, niet als je daar ongelukkig van wordt. Je vindt vast wel iemand, uiteindelijk kom je iemand tegen waar je van houdt en die je aantrekkelijk vindt,' zei ze tegen hem. 'Al denk ik dat het lastig is, omdat er heel veel mensen zijn waarbij je er niet zomaar eerlijk voor uit kan komen,' zei ze. Voor haar was dat helemaal zo, ze kon het nooit eerlijk zeggen tegen mensen, want de kans was heel erg groot dat niemand het zou begrijpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:07

Remi Kaskadar

"Daarom ben ik hier." Glimlachte hij haar toe, aangezien ze het fijn vond dat hij het begreep. Ze gaf aan dat hij het niet moest doen, als hij daar ongelukkig van werd, hij vond vast wel iemand. Hij glimlachte door haar woorden, ze mocht hem dan wel heel lief vinden, zelf was ze ook echt onwijs lief, hij vond het zo prettig dat ze dit soort dingen zei.
"Ja, het is wel heel erg lastig." Sprak hij zachtjes tegen haar. "Zullen we een keer samen op stap gaan? Op mannenjacht?" Vroeg hij vervolgens plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:09

Gwynn Hiddon

'Het is fijn dat je er bent, ook voor David,' zei ze tegen hem. Hij gaf toe dat het wel heel erg lastig was, daarna vroeg hij of ze een keer samen op stap zouden gaan, op mannenjacht. Het liet haar grijnzen. 'Dat is wel een heel erg leuk idee, dat kunnen we wel doen. Mag ik dan iemand voor je uitkiezen?' vroeg ze aan hem. Ze dronk haar wijn op en schonk hun glazen weer bij, het was echt gezellig met hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:14

Remi Kaskadar

Ze vond het fijn dat hij er was, het was ook voor David. Hij knikte daardoor eventjes. "Ik vind het ook wel erg fijn, ik help graag mensen." Legde hij aan haar uit. Ze wilde wel met hem mee en ze vroeg of zij dan een man voor hem mocht uitzoeken. "Ja, dat mag je." Grinnikte hij haar toe. Hij pakte zijn glas wijn weer op wanneer ze hem bijvulde.
"Mag ik dan ook iemand voor jou uitzoeken?" Vroeg hij vervolgens en hij keek haar doordringend even aan.



Koning Reagan Tridon

Hij had het geweldig gehad met Serena, het ging ook echt heel erg goed, nu nam hij haar mee naar de slaapkamer waar hij verbleef sinds hij de oude niet meer in durfde. Hij keek eventjes naar haar en glimlachte.
"Ik vond het echt heel erg fijn met je." Fluisterde hij haar toe. "Wil je vannacht proberen om bij me te slapen?" Vroeg hij haar met een glimlachje, hij wilde het erg graag proberen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:18

Gwynn Hiddon

Hij vond het ook fijn, hij hielp graag mensen. 'Volgens mij kan ik wel wat hulp gebruiken,' zei ze grijnzend tegen hem. Ze mocht ook nog eens iemand voor hem uitzoeken, maar hij wilde dan ook wel iemand voor haar kiezen. 'Als je een beetje een normale keuze maakt,' plaagde ze hem nu, maar het mocht wel. Ze was wel benieuwd wat hij bij haar zou vinden passen. Ze nam een paar slokken van haar wijn en leunde wat tegen hem aan.

Serena Lomaz

Ze werd meegenomen naar zijn nieuwe slaapkamer en hij zei dat hij het heel fijn vond met haar. 'Ik ook... het was echt heerlijk, ik vond het super leuk,' zei ze. Het was gezellig, het dansen ging echt heel goed en het was leuk dat het tussen hun ook zo goed ging. Hij vroeg nu of ze vannacht bij hem zou willen slapen, ze vond het echt heel erg leuk dat hij het vroeg, dat hij het aandurfde. 'Ja, dat wil ik wel. Heel graag,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:23

Remi Kaskadar

"Ja, maar je doet het echt wel heel erg goed." Glimlachte hij naar haar. Hij mocht ook voor haar iemand uitzoeken, als hij wel een normale keuze zou maken. "Ik zal niet voor zo'n gek als Thobias kiezen, goed?" Vroeg hij plagend aan haar. Ze leunde tegen hem aan en hij hield haar stevig vast. Ze was echt wel heel erg lief en leuk, hij vond het ook fijn met haar, nog steeds was hij blij dat hij gekomen was.


Koning Reagan Tridon

Ze vond het heerlijk en het was super leuk. "Gelukkig." Grijnsde hij haar toe en hij gaf haar een knipoog. "Ik moet er niet aan denken dat jij het niet leuk zou vinden." Zei hij tegen haar met een glimlach. Ze wilde duidelijk wel bij hem slapen. Het liet hem glimlachen en hij knikte eventjes, hij wilde het heel erg graag uitproberen. Hij begon langzaam zijn kleding uit te trekken en in zijn ondergoed kroop hij in het gigantische grote bed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:30

Gwynn Hiddon

'Ik doe gewoon mijn best, ik wil het beste voor David, dat is vooral het belangrijkste,' zei ze. Ze vond dat haar zoon voor alles ging, maar dat was soms wel wat lastig. Zeker in combinatie met Thobias. Hij zei daarna dat hij niet zo'n gek zoals Thobias zou uitkiezen. 'Hey, ik vind hem juist wel leuk, dus misschien moet je zoeken naar iemand die op hem lijkt,' plaagde ze hem nu, al kon ze het wel hebben.

Serena Lomaz

Hij was blij dat ze het leuk vond en daarna zei hij dat hij er niet aan moest denken dat ze het niet leuk zou vinden. 'Die kans is niet zo groot, tot nu toe vind ik alles leuk,' zei ze lachend tegen hem. Hij trok zijn kleding uit en kroop in het bed, ze deed hetzelfde en daarna ging ze naast hem liggen. 'Als je het vervelend vindt ga je gewoon helemaal aan de andere kant van het bed liggen, dan liggen we zo ver uit elkaar,' zei ze grijnzend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:34

Remi Kaskadar

"Dat merk ik aan alles, de jongen is echt je leven." Glimlachte hij haar toe. "Ik vind dat echt heel erg mooi om te zien." Vertelde hij haar. Ze plaagde hem wanneer hij over Thobias begon en hij grijnsde door haar woorden. "Zo iemand is niet goed genoeg voor jou en David." Fluisterde hij nu serieus tegen haar. Dat vond hij echt niet. Thobias zou nooit goed voor ze kunnen zorgen.


Koning Reagan Tridon

Tot nu toe vond ze alles leuk, hij vond het heel erg fijn om te horen van haar en hij glimlachte eventjes. Ze kwam bij hem liggen en wanneer hij het vervelend vond, moest hij maar aan de andere kant van het bed gaan liggen.
"Vervelend vind ik het zeker niet, misschien een beetje eng." Glimlachte hij haar toe. Zachtjes pakte hij haar hand vast en ging hij op zijn zij liggen om naar haar te kijken. "Slaap lekker, Serena." Fluisterde hij haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:42

Gwynn Hiddon

'Dat is inderdaad ook echt zo, het had nooit mogen gebeuren, maar toch ben ik heel blij met hem,' zei ze zacht. Het was heel dubbel, David had er eigenlijk niet mogen zijn en Thobias maakte het haar niet veel makkelijker, maar voor haar was dat anders, ze was echt heel blij met hem. Hij vond Thobias niet goed genoeg voor haar en David, daardoor slikte ze even. 'Maar ik vind hem wel heel erg leuk,' fluisterde ze.

Serena Lomaz

Vervelend vond hij het zeker niet, misschien een beetje eng. 'Dat is niet erg, dat komt wel goed,' fluisterde ze. Ze zou hem helpen bij alles en het ging steeds beter, dus hier kwamen ze ook wel uit. Hij pakte haar hand vast en ze streek over zijn vingers heen. 'Jij ook, Reagan. Ik vond het een hele leuke avond,' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 18:46

Remi Kaskadar

Het had nooit mogen gebeuren, maar ze was wel heel blij met David. "Fijn om te horen." Glimlachte hij haar nu toe. Ze zei hem dat ze Thobias wel heel erg leuk vond. "Maar hij past niet bij je. Je kunt verliefd op hem zijn, Gwynn, maar zo iemand past echt niet bij jou. Je hebt een heel ander persoon nodig. Meer zo iemand als Reagan misschien." Sprak hij haar met een kleine glimlach toe.


Koning Reagan Tridon

Ze vond het niet erg en het kwam wel goed. Hij knikte heel eventjes. Ze streelde over zijn vingers heen, het voelde wel prettig, ze wenste hem ook een fijne nacht en gaf aan dat ze het wel heel erg leuk vond. "Ik heb me ook lang niet meer zo vermaakt." Glimlachte hij haar toe. Daarna sloot hij zijn ogen en viel hij langzaam in slaap.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 18:59

Gwynn Hiddon

Hij vond Thobias niet bij haar passen, ze kon verliefd op hem zijn, maar zo iemand paste echt niet bij haar, ze had een heel ander persoon nodig, meer iemand zoals Reagan misschien. Ze bleef stil en dacht er even over na. Dat was misschien wel waar, maar ze kon niets doen aan die gevoelens. 'Het is lastig om iemand een eerlijke kans te geven als je zo veel voor iemand anders voelt. Met Reagan zou ik het wel willen proberen, het klikt heel goed tussen ons, maar dat is de beste vriend van Thobias... ik heb gezien hoe hij daar op reageerde en ik wil hem niet onnodig pijn doen,' zei ze zacht. Hoe ze het ook zou doen, ze wilde Thobias geen pijn doen.

Serena Lomaz

Hij had zich al lang niet zo vermaakt en daardoor grijnsde ze een beetje, blij dat hij daar ook zo over dacht. Hij zakte in slaap en ze bleef nog een tijdje naar hem kijken, daarna viel ze zelf ook in slaap. Ze was aardig moe en het was een fijne dag geweest, waardoor ze eigenlijk wel heel erg lekker kon slapen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 19:11

Remi Kaskadar

Ze dacht er een tijdje over na en hij glimlachte door wat ze zei. "Dat begrijp ik, dat is inderdaad lastig, maar we gaan zien hoe het loopt, Gwynn, misschien vind ik wel een man waar je op slag verliefd op wordt." Sprak hij haar toe. Ze gaf aan het met Reagan wel te willen proberen. "Ben je dan niet net te laat?" Vroeg hij haar lichtelijk plagend. Ze gaf wel aan dat het de beste vriend van Thobias was en ze wilde hem geen pijn doen. "Thobias weet toch zelf ook wel hoe Reagan is? Die man doet echt geen vlieg kwaad. Ik zou juist mijn beste vriend voor mijn zus uitkiezen, wie kan er nu beter zijn?" Vroeg hij niet begrijpend, al begreep hij Thobias wel vaker niet.


Koning Reagan Tridon

Onbewust kroop hij dicht tegen haar aan en had hij zelfs zijn armen om haar heen geslagen, dat betekende dat hij onbewust niet bang was, dat hij het zelfs fijn leek te vinden en er behoefte aan had, nu was het ook wel zo dat hij zelf zijn angst groter maakte en veel te veel forceerde, in zijn slaap hoefde dat niet en kon hij zichzelf zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 28/3/2016, 19:34

Gwynn Hiddon

Hij begreep het, het was inderdaad lastig, maar ze zouden wel zien hoe het liep. Dat was zo, ze konden er toch niet echt iets aan doen. Misschien vond hij wel een man waar ze op slag verliefd op werd. Dat hoopte ze heel erg, maar die kans was niet zo groot. 'Jawel, dan ben ik te laat. Maar we hebben het er over gehad en in die twee dagen dat ik wat meer met Reagan optrok draaide Thobias helemaal door, dus het was voor ons allebei niet zo'n goed idee,' zei ze zacht tegen hem. 'Dat is wel zo, maar hij kan het niet aanzien, hij wordt veel te jaloers op Reagan.' zei ze zacht.

Serena Lomaz

Ze voelde zijn lichaamswarmte en zijn armen om haar heen, het was heel erg fijn en ze sliep daardoor ook heel goed. Het voelde gewoon vertrouwd, super vertrouwd eigenlijk. In de ochtend werd ze heel erg langzaam wakker en ze keek naar Reagan, het was wel echt een ontzettend knappe man.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 28/3/2016, 19:40

Remi Kaskadar

Ze gaf aan dat ze inderdaad te laat was, maar ze had het er wel met Reagan over gehad en in die tijd dat ze met hem optrok, werd Thobias gek. "Het blijft een lastig figuur..." Mompelde hij een beetje. "We gaan gewoon kijken hoeveel hij toelaat, dan kun je tegen die tijd ook een man gaan zoeken, of ik dan, voor jou." Glimlachte hij haar toe. "Zullen we maar eens gaan slapen? Het wordt al erg laat." Mompelde hij haar vervolgens toe.


Koning Reagan Tridon

Hij werd langzaam wakker en kreunde zachtjes. Hij voelde dat Serena bij hem lag en hij opende langzaam zijn ogen. Hij liet haar voorzichtig los en glimlachte. "Ik heb echt lang niet meer zo fijn geslapen." Vertelde hij haar zachtjes. "Heb jij ook een beetje fijn geslapen?" Vroeg hij en hij gleed heel voorzichtig met zijn vingers langs haar gezicht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 23 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum