Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Skyrim RPG

2 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 11:28

Serena Lomaz

' Je hebt gelijk, dit was al heel fijn.' zei ze glimlachend tegen hem. Ze kwam zelf ook overeind en hij hield de deur voor haar open. door wat hij zei schudde ze haar hoofd. 'Ik was alweer vergeten dat je een koning was.' Plaagde ze hem nu terug. 'Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo veel lekkerder is of dat jullie dat zelf vooral gewoon denken.' Voegde ze er plagend aan toe. Daarna liep ze langs hem de gang op en ze keek grijnzend achterom naar hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 12:43

Koningin Destiney Hiddon

Ze voelde nu dat hij de dekens aan de kant haalde en haar lichaam streelde, zijn lippen waren niet veel later in haar hals te voelen en ze kreunde genietend eventjes. Ze opende haar ogen en pakte hem vast, ze drukte haar lippen heftig op die van hem en gleed met haar handen over zijn buik heen.


Koning Reagan Tridon

"Ik begrijp nog steeds niet dat je het echt niet erg vind." Mompelde hij haar zachtjes toe. Ze kwam door de deur heen en plaagde hem dat ze alweer vergeten was dat hij een koning was. "Ik gedraag me er ook niet naar, geloof ik." Lachte hij haar eventjes toe. Ze keek naar hem achterom, hij sloot de deur en luisterde naar haar plagende woorden.
"Misschien is het grootste verschil dat je hier meer keuze hebt." Klonk zijn stem met een glimlach en hij nam haar mee naar de eetzaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 13:42

Koning Thobias Hiddon

Hij hoorde haar kreunen en daarna pakte ze hem vast, hij voelde haar handen over zijn buik heen glijden en hij kreunde nu diep, hij moest zichzelf aardig inhouden. 'Jij doet er zo lang over om wakker te worden,' fluisterde hij daarna, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij vond dat hij al een aardige tijd bezig was. Hij zoende haar wel meteen weer, het was lekker en hij genoot eigenlijk wel van alles met haar.

Serena Lomaz

'Waarom niet?' vroeg ze zacht aan hem. Ze vond het echt niet erg en hij moest dat ook weten, waarom zou het een probleem zijn? 'Nee, eigenlijk niet echt. Maar dat hoeft van mij ook niet, het maakt niet zo veel uit. Je bent leuk zoals je bent,' zei ze glimlachend tegen hem. Ze liep met hem mee en ze knikte even, waarschijnlijk had hij inderdaad gelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 14:04

Koning Reagan Tridon

"Omdat als het beter gaat, er dingen tussen ons zullen gebeuren.. Ik bedoel... vind je dat echt niet erg? Ik vind het lastig om dat te geloven." Mompelde hij zacht tegen haar. Ze vond ook niet dat hij zich als een koning gedroeg, dat hoefde ook niet, hij was leuk zoals hij was. Hij glimlachte weer. "Riverswood is ook heel anders dan hier. Alles gaat veel informeler." Legde hij uit. Hij nam plaats aan de grote eettafel met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 14:07

Serena Lomaz

Door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Alsof dat zo'n straf zou zijn...' zei ze tegen hem. 'Ik vind het niet erg, ik help je graag, je bent een aantrekkelijke man, waarom zou ik het een probleem vinden? Ik wil je graag helpen en ik vind het heel leuk met je,' zei ze eerlijk tegen hem, hij hoefde zich daar echt niet zo veel zorgen om te maken, dat was helemaal nergens voor nodig. Hij was gewoon leuk. 'Ik ben er nog nooit geweest... ik ken alleen dit en de omgeving hier. En Thobias dan, al weet ik niet of dat zo'n goed voorbeeld is,' zei ze met een glimlachje op haar gezicht. Ze ging naast hem zitten en ze keek even om zich heen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 15:03

Koning Reagan Tridon

"Je vind dat echt geen straf?" Vroeg hij aan haar, nog steeds niet begrijpend dat het zo was. Ze hielp hem zelfs graag en hij was aantrekkelijk. "Ik zou je haast willen knuffelen." Grijnsde hij nu. Ze was ook nog nooit in Riverswood geweest, ze kende alleen deze omgeving en hij grijnsde door haar opmerking over Thobias. "Ik wil het je wel een keer laten zien." Grijnsde hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 15:07

Serena Lomaz

'Nee, echt niet... waarom zou het een straf zijn? Je bent echt heel aantrekkelijk, ik weet zeker dat er heel erg veel vrouwen zijn die dit met jou zouden willen doen, echt. Waarschijnlijk genoeg, maar zie je het zelf niet,' zei ze tegen hem. Hij zei dat hij haar haast zou willen knuffelen. 'Dat mag hoor, maar dat komt vanzelf goed.' zei ze glimlachend. Hij wilde het haar een keertje laten zien en ze knikte enthousiast, dat leek haar heel erg leuk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 15:17

Koningin Destiney Hiddon

Thobias fluisterde haar toe dat ze er lang over deed om wakker te worden, het liet haar even grinniken. "Valt best wel mee, ik was al even wakker, maar je was zo lekker bezig." Plaagde ze hem nu. Ze werd meteen weer gezoend en daarna zorgde ze ervoor dat ze bovenop hem kwam te liggen en liet ze hem in haar glijden met een genietende kreun.


Koning Reagan Tridon

Hij glimlachte vaagjes door wat ze hem vertelde. Er waren volgens haar heel erg veel vrouwen die het wilden doen, maar hij zag het zelf alleen niet. "Misschien is dat het..." Mompelde hij met een knikje.
"Ik begrijp gewoon niet dat je het wilt, ondanks dat je weet dat het misschien wel op niets uitloopt, of misschien wel, maar dat weten we nog niet." Sprak hij zachtjes. Hij mocht haar knuffelen, maar het kwam vanzelf wel een keer goed. Hij knikte daardoor. Ze was enthousiast over zijn voorstel.
"Binnenkort moet ik toch nog een dagje terug, dan kun je mee, als je dat leuk vind." Zei hij zacht. Hij keek naar haar met een glimlach op zijn gezicht.
"Pak maar lekker wat je wilt." Zelf begon hij ook te eten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 15:26

Koning Thobias Hiddon

'Oh, dat is gewoon gemeen,' zei hij lachend tegen haar. Ze kroop op hem en hij kreunde diep toen ze hem in haar liet glijden. Zijn handen gleden over haar perfecte lichaam heen en hij trok haar iets meer naar zich toe, zodat hij haar weer kon zoenen. 'Wat dit een goede manier om je wakker te maken als ik zin in je heb?' vroeg hij daarna plagend. De vorige keer had ze het niet zo'n succes gevonden, maar dit was waarschijnlijk wat beter. Hij legde zijn handen op haar heupen en hij keek diep in haar ogen.

Serena Lomaz

'Het hoeft niet altijd op iets uit te lopen als je het ook gewoon heel leuk kan hebben samen. Ik vind het gezellig met je, daarom help ik je graag. Je bent aantrekkelijk en daarom vind ik het niet erg als wij daarvoor wat verder gaan,' legde ze hem uit. 'Jawel, dat vind ik leuk, dan zie ik tenminste hoe jij normaal gesproken leeft.' zei ze. Ze was heel erg benieuwd en dan wist ze ook een beetje wat ze moest verwachten voor de toekomst. Ze knikte even en pakte daarna wat te eten, het zag er allemaal wel heel lekker uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 15:31

Koningin Destiney Hiddon

Ze stak plagend haar tong uit wanneer hij haar gemeen noemde. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze zoende hem liefdevol terug. "Ja, dit is echt een heerlijke manier om mij wakker te maken... heel erg succesvol." Grijnsde ze hem nu vrolijk toe. Ze voelde zijn handen op haar heupen en ze kreunde genietend met hem mee, het was echt heerlijk.


Koning Reagan Tridon

Ze vond het echt prima, hij was aantrekkelijk en het was gezellig. "Wat ben je toch lief, ik vind het echt heel fijn." Klonk zijn stem nu weer een stuk vrolijker. Ze vond het leuk om met hem mee te gaan, dan zag ze hoe hij normaal gesproken leefde. "Leuk, dan gaan we dat binnenkort doen." Knikte hij vrolijk. Ze pakte te eten en hij keek haar nieuwsgierig aan. "En? Lekkerder?" Vroeg hij plagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 15:37

Koning Thobias Hiddon

Ze vond dit een heerlijke manier om wakker gemaakt te worden, dat kon hij dus vaker doen. Hij liet zijn handen over haar lichaam heen glijden en hij sloot zijn ogen, het was echt heerlijk. Hij was al wel vrij snel klaar, hij was al even bezig voor ze er echt in mee deed, waardoor het nu niet echt lang vol te houden was. Hij kreunde zachtjes en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'moet je voortaan toch maar eerder meedoen.' zei hij plagend. Hij schaamde zich eigenlijk nooit echt ergens voor, wat wel een voordeel was.

Serena Lomaz

'Gelukkig maar, het zou niet werken als je het niet fijn zou vinden,' plaagde ze hem en ze knipoogde naar hem. Hij moest gewoon in gaan zien dat hij echt aantrekkelijk en leuk was. Hij was zelf ook vrolijk en dat vond ze fijn, dan voelde het dus wel echt goed voor hem, dat was belangrijk. Door zijn nieuwsgierige blik grijnsde ze een beetje. 'Het is lekker, maar in de herberg is het eten meestal ook goed te doen.' plaagde ze hem nu terug.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 15:48

Koningin Destiney Hiddon

Zijn handen gleden over haar lichaam heen, ze kreunde eventjes genietend en wanneer hij klaar was, voelde ze zijn armen om haar heen. Ze moest voortaan toch eerder met hem meedoen.
"Ik vond dit prima." Plaagde ze hem terug en ze drukte haar lippen op zijn wang.
"Wat zijn je plannen voor vandaag?" Glimlachte ze hem toe en ze rolde naast hem op het bed.


Koning Reagan Tridon

"Nee, maar het zou ook niet werken wanneer jij het niet fijn vindt." Glimlachte hij terug naar haar. Ze vond het eten gelukkig wel lekker, maar het was in de herberg ook goed te doen.
"Dat komt omdat jij het klaarmaakt zeker." Sprak hij plagend tegen haar terug met een grijns.
"Wat wil je vandaag doen? Moet je nog wat voor je werk doen?" Vroeg hij aan haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 15:58

Koning Thobias Hiddon

'Hm, gelukkig maar, want ik moet even bijkomen nu,' zei hij lachend tegen haar. Hij kon het nu niet echt nog een keertje, niet meteen in ieder geval. 'Ik weet het niet, ik wilde gaan werken, maar ik heb een beetje een kater, dus misschien moet ik die plannen wijzigen en even wat leuks gaan doen, met jou misschien.' zei hij tegen haar. 'Vind jij het leuk of had jij al andere plannen?' vroeg hij aan haar.

Serena Lomaz

'Dat is zo.'zei ze tegen hem. 'Dat helpt er aan mee ja, ik kook gewoon precies wat ik lekker vindt,' zei ze daarna plagend. 'Ik moet denk ik even langs de herberg om te zeggen dat ik er niet zo veel meer zal zijn, ik weet niet of ze daar al te blij mee zijn,'zei ze zacht. Ze vond niet zo leuk dat ze dat moest doen, maar misschien kon ze na alles wel gewoon weer aan het werk, of meer in het kasteel gaan werken. Dat was ook nog een optie.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 16:17

Koningin Destiney Hiddon

Hij moest nu even bijkomen. "Oh, normaal kan je altijd wel aan een stuk door!" Zei ze hem brutaal met een grote grijns. Hij wilde werken, maar hij had een kater dus misschien was het slim om de plannen te wijzigen en wat leuks te gaan doen, met haar. "Hmm, dat klinkt als een heel leuk plan." Glimlachte ze en ze drukte haar lippen stevig op die van hem.
"Ik heb geen plannen, mijn hele leven draait nu om jou, dat weet je toch?" Plaagde ze hem grijnzend.


Koning Reagan Tridon

Ze zei plagend dat ze gewoon precies kookte wat ze lekker vond. "Mag hier ook wel hoor." Plaagde hij haar terug. Ze gaf aan dat ze nog even langs de herberg moest en ze wist niet of ze daar blij mee zouden zijn. "Zal ik anders met je mee gaan? Ik heb toch wat meer overmacht." Sprak hij met een kleine grijns tegen haar en hij gaf haar even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 17:21

Koning Thobias Hiddon

'Ik heb een beetje last van mijn hoofd, als je mij een paar minuten geeft kan ik wel weer, maar na afgelopen nacht heb ik ietsje langer nodig.' zei hij grijnzend. Het was wel echt geweldig, maar ze hadden het nogal vaak gedaan en dat merkte hij dan nu wel. 'Maar als je nog een keer wilt kan je genoeg doen om een beetje te helpen hoor.' Plaagde hij haar daarna. 'Ik vind alles met jou leuk. We kunnen ook de hele dag in bed blijven.' Plaagde hij haar nu.

Serena Lomaz

Ze schudde haar hoofd een beetje door hem. ' Je mag wel mee, maar in wil het zelf graag regelen. als ze echt heel moeilijk doen kijken we dan wel, maar ik moet toch zelf dit soort dingen op kunnen lossen. Niet met de hulp van mijn nieuwe vriendje.' Plaagde ze hem een beetje nu. Dat kon normaal ook niet, dus ze moest toch dingen nog zelf voor elkaar zien te krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 20:08

Koningin Destiney Hiddon

Als ze hem een paar minuten zou geven, kon hij wel weer, maar hij had wel iets langer nodig na afgelopen nacht. Daardoor grijnsde ze hem breed toe en gaf ze hem een knipoog. "Nee, ik heb nu wel weer even genoeg gehad." Plaagde ze hem vrolijk. "We kunnen wel de hele dag in bed blijven liggen, maar ik zou het heel erg leuk vinden om samen met jou een stukje te rijden door het bos. Ik kom niet vaak buiten de stadsmuren." Vertelde ze hem nu met een glimlach.


Koning Reagan Tridon

Hij mocht mee, maar ze wilde het zelf regelen. Als ze moeilijk gingen doen, zouden ze wel kijken, maar ze moest toch dingen zelf oplossen en niet met de hulp van haar nieuwe vriendje. Dat liet hem toch wel even breed grijnzen. "Ik zal me er buiten houden, tot ik merk dat je het niet meer aankunt." plaagde hij haar terug.
Hij vroeg zich af waar Gwynn was, de vorige avond was ze niet meer teruggekomen van David naar bed brengen en nu was ze ook niet bij het ontbijt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 20:18

Koning Thobias Hiddon

Ze zei dat ze nu wel weer even genoeg had gehad en daardoor grijnsde hij weer. 'Ohja? Voor hoe lang heb jij genoeg gehad?' plaagde hij haar. Hij had er waarschijnlijk snel genoeg weer zin in, zeker als hij tijd met haar doorbracht. Het kon dan nooit echt lang duren. Ze konden wel de hele tijd in bed blijven liggen, maar ze zou het heel leuk vinden om samen met hem een stukje te rijden door het bos, ze kwam niet vaak buiten de stadsmuren. 'Dat kan, dat vind ik zelf ook wel leuk,' zei hij. Even naar buiten was altijd goed.

Serena Lomaz

'Goed zo.' zei ze glimlachend tegen hem. Hij vond het gelukkig niet zo heel erg ,maar dit soort dingen deed ze liever zelf, als dat lukte. Anders werd ze vreselijk afhankelijk van iemand en dat was niet goed. Ze zag dat hij ergens over nadacht en daardoor keek ze hem aan. 'Wat is er? Waar denk je aan?' vroeg ze zacht aan hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 20:40

Koningin Destiney Hiddon

"Zo lang jij mij niet aanraakt, heb ik wel even genoeg, anders wordt het toch al gauw lastig." Grijnsde ze hem toe en ze gaf hem even een knipoog met een brede lach rond haar lippen. Hij vond het zelf ook wel leuk om te rijden. Haar ogen twinkelden daardoor.
"Je hebt vast wel wat mooie plekjes die je me kan laten zien daar." Klonk haar stem vrolijk. Ze kwam al overeind en trok kleding aan waarmee ze kon paardrijden.
"Je hebt toch wel een braaf paard? Ik kan niet heel goed rijden hoor."Grijnsde ze, terwijl ze even achterom naar hem keek.


Koning Reagan Tridon

Ze merkte duidelijk dat hij met zijn gedachten er niet echt bij was, dat werd ook door haar gevraagd, waar dacht hij aan. "Ik dacht aan Gwynn." Sprak hij heel eerlijk. Ze had recht om alles te weten. "Ik heb haar gisteren en vandaag nog niet gezien, ik hoop niet dat er iets met David aan de hand is, of met haar." Zei hij tegen Serena en hij keek haar even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 21:19

Koning Thobias Hiddon

'Dan moet ik daar maar heel erg veel gebruik van gaan maken.' zei hij plagend tegen haar. Ze kwam overeind om kleding aan te trekken en hij grijnsde weer. 'Natuurlijk. Je krijgt het braafste paard dat ik heb.' zei hij. Hij vond het echt leuk om even weg te gaan en dat anders te doen dan werken, het was fijn. Ze trok haar kleding aan en daarom besloot hij maar hetzelfde te doen, dan konden ze zo ook al weg gaan. Hij pakte haar na een tijdje wel vast om haar weer te zoenen.

Serena Lomaz

'Waarom ga je niet gewoon even naar haar toe om te vragen hoe het is? Dan weet je meteen of er misschien iets aan de hand is. Ik vind het geen probleem als je even naar haar toe wilt.' zei ze meteen tegen Reagan. Ze zag niet in waarom hij dat niet zou doen. Als hij zich zorgen maakte kon hij er toch heen? Het was duidelijk dat het hem wel dwars zat.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 21:32

Koningin Destiney Hiddon

"Hmm... dat doe je al." Vertelde ze hem nu en ze gaf hem een knipoog. Ze zou het braafste paard van hem krijgen dat hij had. Daardoor glimlachte ze breed naar hem.
"Fijn." Knikte ze glimlachend. Hij trok ook zijn kleding aan en daarna werd ze vastgepakt door hem. Ze zoende hem genietend even terug en sloeg haar armen om zijn nek heen.


Koning Reagan Tridon

"Omdat we nog niet klaar waren met eten." Plaagde hij haar eventjes op haar vraag waarom hij niet naar haar toe ging. Hij wist niet hoe Thobias erop zou reageren, maar als er echt wat aan de hand was, zou hij hem wel dankbaar zijn dat hij even een kijkje had genomen. Hij kon onmogelijk tegen Serena zeggen dat Thobias zo verschrikkelijk jaloers was. Dat was moeilijk uit te leggen. Hij glimlachte even naar Serena en kwam overeind.
"Dan ga ik daar nu even kijken, jij vermaakt je wel?" Vroeg hij haar met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 21:53

Serena Lomaz

' Oh, dan moet je zo maar gewoon gaan dan...' zei ze glimlachend tegen hem. Blijkbaar zat er verder niets achter en was hij al van plan geweest om te gaan. ' Ja, ga maar meteen, dan zie ik je straks wel weer. Als ik iets voor je kan doen moet je het zeggen.' zei ze tegen hem. Ze hoopte zelf ook dat alles goed ging met Gwynn en dat er niets aan de hand was, als het nodig was wilde ze echt wel helpen, al wist ze niet zo goed hoe dat dan moest.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 22/3/2016, 22:10

Koning Reagan Tridon

Hij moest maar gaan van haar. Ze zag hem straks weer en wanneer ze iets voor hem kon doen, moest hij het zeggen. "Dat zal ik doen, tot zo." Glimlachte hij haar toe. Hij liep weg en klopte niet veel later aan op de deur van de slaapkamer van Gwynn en David.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 22/3/2016, 22:45

Gwynn Hiddon

David had echt een hele slechte dag, hij was heel onrustig, hij maakte totaal geen contact met haar en hij wilde ook helemaal niets. Dit gebeurde wel eens vaker, maar het was wel heel vervelend. Ze vond het ook niet zo heel erg gek dat hij dit nu had, alle indrukken waren zo veel voor hem. Hij had zich in zijn deken gewikkeld en hij bewoog onrustig heen en weer op het bed, Gwynn liet hem maar nu. Er werd op de deur gekopt en daardoor werd David nog onrustiger, ze zuchtte even. 'Sorry, ik heb even geen tijd.' sprak ze tegen de deur. Ze wilde het David niet aan doen dat er iemand binnen kwam.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van xAnouk 23/3/2016, 01:15

Koning Reagan Tridon

Hij hoorde wel haar stem, ze had alleen geen tijd, daardoor werd hij nog bezorgde.
"Gaat het, Gwynn? Ik maak me zorgen." Sprak hij nu heel zachtjes, hij hield de deur wel gesloten. Hij hoorde gauw genoeg aan haar stem of er echt iets was, of dat ze gewoon echt geen tijd had.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Nikkay 23/3/2016, 08:03

Gwynn Hiddon

Hij vroeg of het wel ging en daardoor bleef ze heel even stil. 'Jawel, het gaat wel. David zit even niet zo goed in zijn vel.' Zei ze zacht. De jongen werd nog onrustiger en Gwynn keek heel even naar hem, ze zou zo graag willen dat ze iets kon doen. Dat Thobias er voor de jongen was, want hij had zijn vader ook echt nodig. Ze streek langs haar voorhoofd, het koste wel echt vreselijk veel energie allemaal. Dat was wel vervelend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Skyrim RPG - Pagina 9 Empty Re: Skyrim RPG

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum