Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 09:50

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij rilde wel wanneer ze in zijn buurt kwam. Ze ging dicht tegen hem aanzitten, maar ze deed verder nog niets. Het was al knap dat hij dit aandurfde. Hij probeerde te vertellen wat er was gebeurd. Het ging niet. Ze zag hem.huilen en ze keek hem bezorgd aan. "Je hoeft het niet te vertellen... echt niet. Maar vanaf het moment dat je mensen weer toelaat om je heen, gaat het sneller beter met je, dan kun je veel gemakkelijker over je angst heen stappen." Legde ze hem rustig en kalm uit. Ze durfde hem niet aan te raken, bang dat hij weg zou schieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 09:53

Leroy Fullbright

Ze zat heel erg dicht tegen hem aan en hij liet dat zo, maar hij had er wel echt moeite mee. Het was lastig om vol te houden zo. Ze vertelde hem eigenlijk dat het beter was als hij het wel vertelde. ' Je mag er met niemand over praten...' Fluisterde hij. Zijn stem trilde enorm. 'Ik... Hij heeft... Hij heeft alles met mij gedaan, Esmeralda... Alles... Elke keer kwam hij binnen en.... En ik kon niets....' Zei hij snikkend. Hij werd weer enorm misselijk en hij haalde moeizaam adem, hij trilde helemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 10:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze mocht er van hem met niemand over praten en ze schudde haar hoofd een beetje, dat zou ze niet doen. Wanneer hij stotteren begon te vertellen, begon er een lampje bij haar te branden. "Oh Leroy... wat erg... wat verschrikkelijk voor je..." Fluisterde ze nu. Het klonk echt geschrokken. "En met mama?" Vroeg ze nu heel voorzichtig, ze wilde weten of ze met haar moeder hetzelfde hadden gedaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 10:15

Leroy Fullbright

'Ook... we moesten bij elkaar toekijken,' fluisterde hij. Zijn huid was nat van de tranen en hij kon het trillen nu helemaal niet meer stoppen, de gedachten maakten hem zo misselijk en nu dacht hij er weer helemaal aan terug. Het deed nog steeds heel erg veel pijn en al deze spanning was niet goed voor zijn lichaam. 'Hoe... hoe lang gaat het duren?' vroeg hij. Hij wilde weten hoe lang hij dit nog vol moest houden voor de pijn en de angst weg zouden zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 10:24

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde dat bij haar moeder hetzelfde gebeurde en dat ze bij elkaar moesten toekijken. "Wat verschrikkelijk naar... voor jullie allebei..." Fluisterde ze.Hij vroeg weer aan haar hoelang het zou duren. "Ongeveer even lang als je wonden de tijd nodig hebben om te genezen... zo heeft dit ook tijd nodig om te genezen, Leroy... Ik denk zelfs dat het misschien nog sneller gaat bij jou dan bij mama. Bij haar komt de echte schrik pas later omdat ze zich eerst zo op jouw focust. Maar dat is denk ik wel goed... als jij eerst beter bent, heeft zij daarna de kans om beter te worden." Zei ze zachtjes.
"Soms zal je ineens wakker schrikken of een flashback krijgen, maar die zijn wel te overleven als je verder gewoon gelukkig bent." Legde ze zacht aan hem uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 10:26

Leroy Fullbright

'Ik zal alles doen om haar te helpen,' fluisterde hij. Hij zou Lolita altijd helpen, dat was ook de enige reden dat hij zo zijn best deed, het was voor haar. Lolita had hem daar weggehaald, want hij had echt allang opgegeven. 'Ik kan haar niet meer aanraken en andersom ook niet. Ik durf mij niet eens uit te kleden waar ze bij is, ze moest mijn wonden verzorgen toen ik sliep... dat kan nooit goed gaan,' fluisterde hij. Hij was vreselijk eerlijk tegen Esmeralda, maar dat kwam omdat ze heel rustig was en zelf ook eerlijk vertelde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 10:46

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zou alles doen om haar moeder te helpen. "Daarom is iedereen ook gek op je, zelfs mijn vader! Iedereen ziet hoe geweldig je bent voor mama." Vertelde ze nu zacht aan hem. Hij vertelde haar echt heel erg veel, maar dat vond ze ook wel fijn, ze luisterde vol aandacht naar hem. "Je moet je daar niet zo door laten leiden, kijk naar wat je wel al allemaal kunt! Het gaat echt heel snel hoor. Probeer een ruim doel te stellen. Dat je over twee weken je kan omkleden in haar buurt. Als het dan eerder lukt, werkt dat hartstikke stimulerend. Je moet het heel makkelijk maken voor jezelf." Legde ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 11:13

Leroy Fullbright

Hij knikte langzaam, hij luisterde echt wel naar haar, maar hij was nu wel aardig verzonken in zijn eigen gedachten omdat hij het wat moeilijk had. Daar kon ze niet zo veel aan doen, maar voor hem was het wel allemaal best wel lastig. Het was wel een goed idee en dat zou hij ook doen. 'Maar ze wordt nu al gek van mij,' fluisterde hij. Hij liep Lolita nu al in de weg, hoe zou dat dan zijn als het zo langzaam ging?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 17:07

Koningin Esmeralda Fullbright

Nu hij wat minder trilde, sloeg ze heel zachtjes haar arm om hem heen en hield hem zo eventjes vast. "Nee, mama word niet gek van jou, ze word er gek van om in een kamer opgesloten te zitten." Glimlachte Esmeralda. "Ze is gek op de buitenlucht en ze voelt zich gewoon wat opgesloten." Legde Esmeralda hem heel zachtjes uit. "Ik weet zeker dat wanneer ze straks terug komt, ze echt weer een stuk geduldiger en opgelucht is." Glimlachte het meisje hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 17:09

Leroy Fullbright

Ze sloeg haar arm om hem heen en hij dook helemaal in elkaar, maar na een paar seconde kalmeerde hij weer, Esmeralda ging hem echt niets aandoen en dit moest hij kunnen accepteren. Ze zei dat Lolita niet gek werd van hem, maar van het in een kamer zitten. Hij hoopte maar dat het zo was. Ze bleef hem vasthouden en hij legde zijn hoofd op haar schouder, hij sloot zijn ogen. De onrust verdween een beetje en hij merkte dat hij helemaal kapot was nu, zelfs zo erg dat hij wat wegzakte.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 17:16

Koningin Esmeralda Fullbright

In eerste instantie dook hij in elkaar toen ze haar arm om hem heen sloeg, maar na een tijdje kalmeerde hij weer. Hij werd rustiger en legde zelfs zijn hoofd op haar schouder. Hij was helemaal kalm en zakte zelfs weg. Ze glimlachte even hierdoor, blij dat ze dit vertrouwen kon wekken, daardoor voelde ze zich zelf ook een stuk beter. Het voelde goed dat iemand haar zo ontzettend vertrouwde. Na een tijdje kwam haar moeder heel zachtjes binnen, ze glimlachte meteen door wat ze zag en Esmeralda keek naar haar. Lolita kwam zachtjes aan de andere kant naast haar zitten en samen wachtten ze tot Leroy weer langzaam wakker zou worden.


Elvira Solore

Nathan vroeg haar of dat niet juist de spanning weghaalde, als hij het van het begin af aan al wist, dan was het gewoon normaal. "Daar heb je ook wel weer gelijk in. We kunnen het gewoon een beetje proberen, dan vinden we vanzelf wel wat het beste werkt. Ik ben gewoon heel erg bang dat een andere vrouw je probeert uit te dagen." Vertelde ze hem zacht en ze streelde langs zijn wang, ze vond het namelijk echt niet leuk als hij het met een ander deed.


Layka Samira

Hij kreunde diep door wat ze deed. Dat vond ze vreselijk leuk, met twinkelende ogen keek ze even naar hem op. Ze wist dat ze hem hier een heel groot plezier mee deed. Langzaam begon ze het ook steeds leuker te vinden en ze probeerde wat dingetjes uit waar ze zich gewoon goed bij voelde. Ze werd steeds enthousiaster in wat ze deed en haar handen gleden zachtjes over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 17:21

Leroy Fullbright

Hij werd na een tijdje iets onrustiger en daarna opende hij ook direct zijn ogen. Hij rilde meteen helemaal, tot hij Lolita en Esmeralda zag. Hij pakte voorzichtig de hand van Lolita vast en hij ademde diep in. Ze was wel terug gekomen. Dan moest het vast echt zo zijn zoals Esmeralda verteld had. Ze wilde naar buiten, maar ze werd niet gek van hem en ze zou terugkomen. Ze zou hem nooit echt alleen laten.

Nathan Gerono

'Dat lijkt mij een goed idee, dan zien wij wel hoe het gaat,' zei hij zacht. Door wat ze daarna zei ademde hij langzaam in. 'Dat snap ik wel, maar je moet je er gewoon niet al te druk over maken. Het zal wel meevallen, zo vaak gebeurd het niet dat iemand mij uitdaagt en het heeft geen zin om er te veel over na te denken,' zei hij zacht. Hij zou nooit beloven dat hij er niets mee zou doen, want Elvira had nu zelf kunnen zien dat hij wel heel erg uitgedaagd kon worden, daar kon hij niet tegen.

Duke Samira

Ze bleef doorgaan, ze stopte eigenlijk geen moment en ze probeerde zelfs verschillende dingen uit. Hij kreunde steeds wat vaker, dit was zo lekker, ze maakte het heel erg intens en hij vond het heerlijk. Hij probeerde het zo lang mogelijk vol te houden, alleen maar omdat dit zo genieten was. Ze streek over zijn lichaam en ze werd nog enthousiaster, daardoor kreunde hij zacht haar naam, hij hield het echt niet meer, het volgende moment bereikte hij zijn hoogtepunt al. Hij hoopte zo dat ze dit vaker ging doen. Dit mocht van hem wel een paar keer per dag.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 17:43

Lolita Fullbright

Leroy opende na een tijdje zijn ogen en pakte haar hand vast. Ze keek hem hierdoor met een glimlach aan. "Wat doe je het goed... je maakt me heel erg trots." Sprak ze zachtjes tegen hem met een brede glimlach. Esmeralda kwam langzaam overeind en rekte zich uit. "Oké, dan ga ik naar Jay, ik heb vreselijke honger." Grijnsde ze nu. "Bedankt meisje, je bent heel lief en ik vind het heel fijn dat je goed op hem gelet hebt." Grijnsde Lolita en ze kneep even in de hand van Leroy en keek hem glimlachend aan. Ze was heel trots en blij met hem, bovendien vond ze het heel erg fijn dat ze even naar buiten kon gaan en even haar hart kon luchten.
"Oké, ik ga. Tot morgen!" Zei Esmeralda en ze liep de deur uit en ging weer op zoek naar Jay.


Elvira Solore

Ze knikte hierdoor. Hij gaf ook aan dat hij haar wel snapte, maar ze moest zich er gewoon niet al te druk om maken, Het viel vast allemaal wel mee en ze moest zich er niet druk om maken. "Je hebt helemaal gelijk. Ik zal ervan genieten." Grijnsde ze en ze sloeg haar armen stevig om hem heen en knuffelde hem liefdevol.


Layka Samira

Hij leek het duidelijk echt super lekker te vinden, ze hoorde hoe hij zachtjes haar naam kreunde en daarna kwam het al. Ze verslikte zichzelf er haast in en ze begon te hoesten. Haar gezicht liep wat rood aan, maar na een paar seconden ging het weer en keek ze met een grijns op naar Duke.
"Oké, die had ik niet aan zien komen." Zei ze met een grijns en met een schorre stem. Ze kwam langzaam overeind. Haar knieën deden een beetje pijn, maar verder had ze eigenlijk nergens echt last van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 17:46

Leroy Fullbright

Lolita was heel trots op hem en daardoor glimlachte hij, hij vond het fijn als hij het goed deed, als ze dat zo duidelijk liet merken. Dan straalde hij zelfs helemaal. 'Bedankt, Esmeralda.' zei hij nog zacht, want hij was haar echt dankbaar, doordat ze bij hem was gebleven was hij niet helemaal doorgedraaid en hij had zelfs goed met haar kunnen praten. Ze vertrok naar Jay en hij keek weer naar Lolita. 'Zullen we naar het bed verplaatsen?' vroeg hij zacht.

Koning Jay Fullbright

Lolita was terug gegaan en hij liep terug naar zijn kamer. Hij zette het bad aan, hij merkte dat hij wat spierpijn had en niets werkte beter dan een warm bad. Hij had Ivan opgehaald en hij was met hem aan het spelen tot het bad vol zou zijn, hij vermaakte zich eigenlijk heel erg goed en hij hoopte dat het met zijn vader en Esmeralda ook goed zou gaan.

Duke Samira

Het was duidelijk dat ze het niet echt verwacht had en daardoor keek hij haar wat schuldig aan. Gelukkig ging het na een paar seconde wel weer en leek ze het niet zo erg te vinden. 'Sorry, ik ook niet echt, ik had je wel wat beter kunnen waarschuwen,' zei hij zacht tegen haar. Ze kwam overeind en hij pakte haar vast, hij hield haar dicht tegen zich aan. 'Het was geweldig,' fluisterde hij daarna.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 18:07

Lolita Fullbright

Leroy vroeg aan haar of ze naar bed zouden gaan. "Ja, ik ben echt heel erg moe en jij ook zo te zien. Ik vond het zo lief om te zien dat je tegen Esmeralda aan in slaap was gevallen." Zei ze zachtjes tegen hem. Ze trok hem aan zijn hand omhoog en nam hem mee naar het bed waar ze hem liefdevol instopte en vervolgens naast hem ging liggen. "Bedankt dat je me hebt laten gaan, ik vond het heel erg fijn." Zei ze hem nu nog heel dankbaar.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze kwam langzaam naar de slaapkamer toe en ze zag daar Jay met Ivan. "Wat zijn jullie lief! Mijn twee lieve schatjes." Zei ze meteen en ze ging voorzichtig bij ze zitten en ze knuffelde Ivan even die ook heel blij zijn armpjes om haar heen sloeg. Hij had waarschijnlijk ook wel heel goed doorgehad dat ze een paar dagen weg was geweest. Ze keek Jay met een warme glimlach aan, heel liefdevol.


Layka Samira

"De volgende keer wel graag." Plaagde ze hem toen hij aangaf dat hij haar wat beter had kunnen waarschuwen. Hij pakte haar daarna vast en hield haar tegen zich aan. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Ik vond het ook leuk en ik ben zo blij dat het eindelijk kan, dat ik eindelijk genoeg rust heb en je genoeg vertrouw." Zei ze stralend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 18:12

Leroy Fullbright

'Ja, ik ben kapot.' fluisterde hij. Door wat ze daarna zei glimlachte hij zwak. 'Ik heb goed met haar kunnen praten, ik heb haar zelfs een beetje verteld wat er gebeurd is,' zei hij zacht. Hij vond het moeilijk, maar hij was er toch ook wel trots op, want hij had het wel gedaan, terwijl hij doodsbang was. Hij werd mee naar het bed geholpen en hij ging voorzichtig liggen, het deed nu wel allemaal heel veel pijn. 'Natuurlijk... jij moet je ook steeds wat beter voelen.' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

Esmeralda kwam binnen en hij grijnsde naar haar. 'Jij mag hem wel even vermaken, dan kan ik in bad,' zei hij tegen haar. Hij kwam overeind, hij keek even stralend naar Ivan en Esmeralda en daarna ging hij de badkamer in. Het bad was vol, het water warm en hij merkte wel dat hij zich echt goed voelde. Hij trok langzaam zijn kleding uit en daarna liet hij zich in het bad zakken.

Duke Samira

'Sorry, het ging opeens zo snel.' zei hij tegen haar. 'De volgende keer zal ik iet ietsje duidelijker aangeven,' zei hij daarna plagend. Ze hield hem vast en ze zei dat ze het ook leuk vond en dat ze blij was dat ze het eindelijk kon. 'Op een geweldige manier ook nog... nu mag je dit natuurlijk heel regelmatig doen.' plaagde hij. Hij streek langs haar wang en hij glimlachte naar haar, vol liefde. 'Een paar keer per dag lijkt mij heerlijk,' zei hij daarna uitdagend en plagend tegen haar. Het ergste was nog dat er met Lolita tijden geweest waren dat het ook echt zo vaak gebeurde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 18:24

Lolita Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat hij kapot was en dat hij goed met Esmeralda had kunnen praten, hij had haar zelfs een beetje verteld wat er gebeurd was. "Dat vind ik heel goed en heel knap van je." Fluisterde ze lief tegen hem en ze streelde zachtjes over zijn wang heen. "Ik heb met Jay gepraat en hij dacht dat wanneer het echt een beetje beter gaat, je moet proberen of je met Kayton kan praten." Zei ze zachtjes. Hij vertelde haar dat zij zich ook steeds beter moest gaan voelen en ze knikte even. Dat vond ze zelf ook heel belangrijk.


Koningin Esmeralda Fullbright

Volgens Jay moest zij Ivan maar even vermaken, want dan kon hij in bad. "Nou vooruit dan maar." Lachte ze nu naar Jay. Hij liep naar de badkamer toe en zij bleef achter met Ivan. Ze vond het helemaal niet erg, ze praatte gezellig met het jongetje die steeds meer woorden leerde. Zelf werd ze er behoorlijk enthousiast van en vrolijk.


Layka Samira

Ze grijnsde door hem en ze legde haar hoofd zachtjes tegen zijn borst aan. Hij ovnd het geweldig en nu mocht ze dit regelmatig van hem doen. "Vooruit." Lachte ze. Ze voelde zijn vingers langs haar wang en daarna klonk zijn stem uitdagend dat hij het wel een paar keer per dag wilde. Ze gaf hem hierdoor een zacht duwtje.
"En ik dan?" Vroeg ze plagend en met twinkelende ogen. "Je moet mij ook nog wel een beetje verwennen." Ze streelde over zijn borst heen en keek op naar zijn gezicht met een liefdevolle blik in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 18:28

Leroy Fullbright

Het deed hem echt goed om te zien dat Lolita trots op hem was, want daar deed hij een hele hoop voor. Ze had met Jay gesproken en door wat ze daarna zei veranderde hij helemaal. Hij viel direct stil, zijn blik werd paniekerig en angstig en hij werd opeens een stuk afstandelijker. Hij wilde het niet. Hij wilde niemand onder ogen komen, zeker geen man. Zeker Kayton niet. Hij ging het echt niet met Kayton bespreken, nooit.

Koning Jay Fullbright

Na een tijdje was hij klaar, hij had wat makkelijke kleding aangetrokken en alles opgeruimd, nu liep hij weer naar Esmeralda toe. Hij ging op de rand van het bed zitten en hij keek glimlachend naar haar, ze was zo enorm mooi en het was fijn dat ze weer thuis was, dat ze weer wat tijd samen konden doorbrengen. Dat deed hem goed. 'Zullen we zo gaan slapen?' stelde hij nu voor.

Duke Samira

Ze leek het helemaal niet zo erg te vinden en door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Oh, ik vind het helemaal geen probleem om jou ook te verwennen hoor.' zei hij. Ze streek over zijn borstkas heen en ze keek op naar zijn gezicht, de blik in haar ogen was liefdevol en hij keek daardoor net zo terug. Hij streek langs haar gezicht en hij zoende haar even, daarna liet hij zijn handen over haar lichaam heen glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 18:40

Lolita Fullbright

Leroy viel stil en verstijfde compleet. "Sst... rustig maar, het hoeft niet, laat maar... we laten het zo, oké? Alleen Layka en Esmeralda zullen op bezoek komen, verder niemand, als je dat niet wilt." Zei ze heel zachtjes tegen hem en ze streelde heel voorzichtig over zijn arm heen met haar vingers om hem weer een beetje te laten ontspannen.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze had in de tussentijd Ivan weer naar zijn bedje toe gebracht en ze lag schuin op het bed te wachten op Jay. Glimlachend keek ze hem aan.
"Mag ik eerst nog even samen met mijn knappe man genieten van een wijntje?" Vroeg ze plagend aan hem en ze keek hem met vrolijke en twinkelende ogen aan.
"Ik wilde je vragen of je op papier wilt schrijven wat je vader voor je betekent en daarin heel eerlijk bent. Ik wil brieven verzamelen van mensen en die aan hem geven, zodat hij inziet dat iedereen wel van hem houd." Zei ze zachtjes tegen Jay.


Layka Samira

Hij vond het geen probleem om haar ook te verwennen en ze glimlachte toen hij ook liefdevol naar haar terugkeek. Ze voelde zijn vingers langs haar gezicht en ze werd door hem gezond. Ze zoende liefdevol terug en legde haar hand in zijn hals. Zachtjes zoende ze hem en ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden. Genietend sloot ze haar ogen en ontspande ze helemaal.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 19:27

Leroy Fullbright

Ze zei gelukkig meteen dat het niet hoefde, ze zouden het zo laten, als hij het niet wilde zou het niet gebeuren. Hij knikte even langzaam en dankbaar, hij vond het heel erg fijn dat ze het niet door wilde drammen, want dan zou hij gek worden, hij vond dit al heel erg veel. Ze streek heel voorzichtig over zijn arm heen, eerst was hij wat angstig, maar daarna ging het goed en ontspande hij er ook echt door.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij. 'Dat mag altijd, geen probleem,' zei hij lachend. Hij had echt een geweldig humeur. Haar vrolijke ogen lieten hem bijna smelten, het was echt heel fijn. Door wat ze daarna zei dacht hij even na en hij knikte langzaam. 'Dat wil ik wel, dat is misschien voor mij zelf ook wel heel erg goed,' zei hij. 'Hoe ging het met hem? Jouw moeder heeft mij verteld wat er gebeurt is...' fluisterde hij. Hij pakte twee glazen en schonk die vol, daarna legde hij een kleed bij de openhaard neer en zette hij de glazen neer.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 19:28

Duke Samira

Ze leek het heel erg lekker te vinden, daarom ging hij door. Hij maakte haar kleding langzaam los en hij keek haar uitdagend aan. 'Wil je het nu?' vroeg hij zacht. Hij wist niet hoe moe ze was en hoe intens het voor haar zou zijn, want zo vaak deden ze dit ook niet. Eigenlijk nooit, het zou voor Layka waarschijnlijk net zo heftig worden als het voor hem was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 19:46

Lolita Fullbright

Na een tijdje ontspande hij weer door wat ze deed en ze glimlachte naar hem en trok hem iets dichter tegen haar aan. "Je bent lief..." Fluisterde ze zachtjes tegen hem met een lieve glimlach rond haar lippen. Heel voorzichtig drukte ze haar lippen op zijn wang en keek hem liefdevol aan. Ze was al veel rustiger dan daarvoor, het praten hielp voor haar echt.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei lachend dat het altijd mocht en het geen probleem was. "Lekker." Zei ze meteen enthousiast. Hij knikte langzaam door wat ze zei en gaf aan dat hij het wel wilde, dat het misschien voor hem zelf ook wel heel erg goed was. "Dat denk ik stiekem ook." Plaagde ze hem met twinkelende ogen. Hij wilde weten hoe het ging met zijn vader.
"Het ging goed, ik vond dat het goed ging. Maar hij mist zoveel zelfvertrouwen en ik hoop dat hij die een beetje kan krijgen door de brieven." Legde ze aan hem uit. "Hij vertelde ook een beetje wat er gebeurd was, hij probeerde het althans." Sprak ze zachtjes tegen hem. Hij schonk de glazen vol en legde een kleedje neer. Ze kwam  bij hem zitten en pakte haar glas aan. Ze staarde in het vuur met een glimlach, ze voelde zich heel erg fijn.


Layka Samira

Duke maakte langzaam haar jurk los en hij gleed zachtjes van haar lichaam af. Duke keek uitdagend naar haar en vroeg aan haar of ze het nu wilde. Ze keek hem met een uitdagende blik aan. "Wat denk je zelf?" Plaagde ze nu. Ze drukte haar lippen heftig en verlangend op die van hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 19:52

Leroy Fullbright

'Jij ook,' fluisterde hij. Heel voorzichtig drukte ze haar lippen op zijn wang, daardoor slikte hij even, maar het ging wel goed. Hij keek haar aan, haar blik was zo liefdevol en hij streek heel zacht en met trillende vingers langs haar wang. Daarna drukte hij net zo voorzichtig en terughoudend zijn lippen op die van haar, heel langzaam en heel angstig zoende hij haar, het was nog maar heel kleintjes. Hij deed het wel en na een paar seconde viel de angst ietsje weg.

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij, hij was blij dat ze zelf ook zo vrolijk was. Ze vertelde over zijn vader en hij ademde diep in. 'Ik had niet verwacht dat het zo erg voor hun zou zijn, maar het is echt vreselijk,' fluisterde hij. Hij pakte voorzichtig haar hand vast en hij kneep er zachtjes in. 'Ik hou van je,' zei hij. Hij nam een slokje van de wijn en daarna keek hij vol liefde naar haar.

Duke Samira

Haar uitdagende blik vertelde hem eigenlijk al genoeg, ze wilde het wel. Hij grinnikte door haar reactie en hij werd heftig en verlangend gezoend. Zijn vingers gleden over haar huid heen, heel langzaam en heel uitdagend, elke keer net niet ver genoeg. Hij wilde haar helemaal gek maken om haar daarna te verwennen op een manier die ze waarschijnlijk nog nooit gevoeld had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 20:06

Lolita Fullbright

Hij vond haar ook heel lief. Hij keek haar na een tijdje aan en hij streelde langs haar wang. Het was heel zachtjes en ze vond het heel erg fijn wat hij bij haar deed. Daarna voelde ze zijn lippen op die van haar, ze zoende hem zachtjes terug, maar ze deed niet zo heel erg veel, ze wilde hem de tijd en de rust geven die hij nodig had. Het was voor hem heel erg goed en zelf vond ze het heel erg fijn.


Koningin esmeralda Fullbright

Hij had niet verwacht dat het zo erg was, maar hij vond het vreselijk. Ze knikte even. "Ja, ik vind het ook echt afschuwelijk... het is zo erg." Fluisterde ze hierdoor. Jay pakte haar hand en kneep er even in. Hij zei haar dat hij van haar hield. ze keek liefdevol naar hem op. "Ik hou ook van jou... ik heb de rust gemist tussen ons..." Fluisterde ze zacht. Haar vingers streelden zachtjes over zijn hand heen en ze leunde tegen hem aan terwijl ze rustig van haar wijn genoot.


Layka Samira

ze hoorde hem grinniken en ze keek hem met een grijns aan. Hij zoende haar terug en zijn vingers gleden over haar huid heen, ze kreunde zachtjes. Ze had zich nog nooit echt zo opgewonden gevoeld eigenlijk. Duke deed het heerlijk en ze kreunde zachtjes even. Dit was heel erg fijn, ze sloot haar ogen en liet alles gebeuren.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 20:12

Leroy Fullbright

Ze ging mee in de zoen en verder deed ze gelukkig helemaal niets, want hij wist niet of hij dat wel aan zou kunnen. Het ging nu goed, maar anders zou hij waarschijnlijk enorm in paniek raken, zeker als het onverwachts was. Heel lichtjes legde hij zijn hand in haar hals en hij bleef doorgaan, het voelde steeds iets beter, steeds iets vertrouwder en daardoor was het uiteindelijk echt fijn. Hij hield op en hij keek haar glimlachend aan.

Koning Jay Fullbright

'Ik zou er zo graag met hem over willen praten, net zoals ik met Lolita gesproken heb. Ik wil hem vertellen dat het mijn mening over hem echt niet veranderd en dat ik trots ben. Ik zal het ook in mijn brief zetten, maar ik zou het zo graag zelf willen zeggen...' zei hij zachtjes. Waarschijnlijk kon het voorlopig niet, zijn vader wilde hem echt niet zien. Ze zei dat ze ook van hem hield, ze had de rust tussen hun gemist. Hij knikte even, daar dacht hij precies hetzelfde over.

Duke Samira

Het leek aardig te werken en uiteindelijk pakte hij haar benen vast en drukte hij heel zachtjes zijn lippen op haar onderbuik, terwijl zijn handen verder gleden. Hij streelde haar zachtjes en daarna namen zijn lippen het over, hij wilde haar laten zien hoe geweldig het allemaal kon zijn. Nu ze hem echt vertrouwde durfde hij dit ook wel te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 25 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum