Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 20:20

Lolita Fullbright

Het was echt heel erg fijn. Ze vond het heerlijk, het ging steeds beter en ze voelde zelfs zijn hand in haar hals. Na een tijdje stopte ze en zag ze de glimlach op zijn gezicht.
"Je doet het geweldig, echt waar... ik vind dit heerlijk... maar je moet echt niet overdrijven." Het laatste zei ze wat plagend en ze keek hem met een grijns aan. "Het gaat vandaag al zo geweldig... ik ben heel blij met je." ze was oprecht trots op hem en ze vond ook dat hij dit verdiende.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat begrijp ik... maar dat gaat voorlopig echt nog niet. Schrijf het hem, misschien wilt hij wel een brief naar je terug schrijven en als dat contact beter word, dan kan je ook bij hem langs gaan na een tijdje." Zei ze hem zachtjes terug. Ze dronk van de heerlijke wijn en kroop wat dichter tegen Jay aan. Het was zo heerlijk om samen te zijn en ze genoot er echt van. Hij was leuk en ze kreeg een goed gevoel samen met hem.


Layka Samira

Ze leunde wat achterover op de bank en sloot genietend haar ogen. Ze vond het al heerlijk wat hij met zijn handen deed en daarna deed hij het ook nog eens met zijn mond. Ze kreunde en kromde haar rug genietend. Zachtjes gleden haar vingers door zijn haren heen en ze liet echt wel aan hem merken dat ze dit fantastisch vond, ze maakte zich nergens meer echt druk over en genoot gewoon.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 20:24

Leroy Fullbright

Er brak zelfs een grijns door op zijn gezicht door wat ze zei. Hij werd wat rood, hij vond het wel echt geweldig. 'Ik ben zo blij met je...' fluisterde hij. 'Ik begrijp nu wel beter wat je bedoeld. Ik denk dat het belangrijk is dat ik weer wat meer mezelf word, hoe ik echt ben... dat kan geen kwaad en het zal voor ons allebei beter zijn, ik wil het graag ontdekken,' zei hij zacht. 'Maar ik denk wel dat ik nog heel veel hulp nodig ga hebben...' fluisterde hij.

Koning Jay Fullbright

'Dat is wel een goed idee, ik hoop dat hij dat wilt. Dan voelt het tenminste niet alsof hij niets meer van mij wilt weten,' zei hij zacht. Dat had hij nu wel een beetje, hij wilde er heel graag voor zijn vader zijn, maar het leek net alsof hij dat echt niet wilde, alsof Jay nu niet meer zo belangrijk voor hem was. Ze kroop tegen hem aan en hij sloeg zijn arm losjes om haar schouder heen. 'Ik vind het heerlijk met je,' zei hij zacht.

Duke Samira

Ze leek het echt heel fijn te vinden, ze was niet gespannen, helemaal niets. Het was voor hem geweldig om te merken dat het nu echt goed ging, alsof er nooit problemen geweest waren. Hij was er blij mee, dit was waar hij zo op gehoopt had. Eerlijk gezegd had hij op sommige momenten niet verwacht dat het ooit nog zo goed zou gaan, maar nu ging het geweldig. Hij werd steeds fanatieker, hij vond dit heel leuk om te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 20:36

Lolita Fullbright

Haar ogen twinkelden wanneer hij grijnsde, daarna werd hij rood. "Dit wil ik vaker zien bij je." Fluisterde ze liefdevol tegen hem. Daarna gaf hij aan dat hij blij met haar was en dat hij haar beter begon te begrijpen. Hierdoor keek ze naar hem op. "Gelukkig maar, ik ben blij dat je het begint te begrijpen. Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de lieve en zorgzame man die je eigenlijk bent." Ze gaf hem even een knipoog. Hij dacht dat hij heel veel hulp nodig zal hebben. "Iedereen is bereid je die te geven, ik nog wel het meeste van iedereen. " Zei ze liefdevol.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het wel een goed idee en hij hoopte dat zijn vader het wilde. "Ik hoop het ook." Knikte ze een beetje. Het was niet zo dat Leroy niets met hem te maken wilde hebben, hij was gewoon heel erg bang, maar het zou voor iedereen beter voelen als ze elkaar gewoon ervan verzekerden dat het goed zat door middel van een brief. Ze voelde de arm van Jay om haar schouder heen, hij zei haar zachtjes dat hij het heerlijk vond met haar.
"Hmm... ik ook met jou..." Mompelde ze hem toe en ze keek even liefdevol naar hem op.


Layka Samira

Wanneer hij fanatieker werd, kreunde ze harder. ze vond het heerlijk wat hij deed. Dit had hij ook nog nooit gedaan, maar waarschijnlijk had ze het eerder nooit echt gewild of raar gevonden. Nu niet, nu was het echt genieten voor haar. Na een tijdje bereikte ze hijgend haar hoogtepunt.
"Oh... Duke... dit was zo heerlijk... ik vond het echt fantastisch.." Fluisterde zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 20:41

Leroy Fullbright

'Je bent heel erg, je vind het leuk om mij rood te zien?' plaagde hij haar nu. Door wat ze zei gebeurde het weer opnieuw en hij schudde zijn hoofd even. 'Volgens mij ben je mij nu gewoon aan het pesten,' plaagde hij haar even, want met zo veel complimenten kon hij niet echt goed omgaan. 'Ik wil geen hulp van iedereen,' fluisterde hij daarna. Hij vond het zo goed, dit was voorlopig genoeg, hij wilde verder ook echt niemand zien.

Koning Jay Fullbright

Ze vond het ook heerlijk met hem en ze keek op naar hem, haar blik was heel liefdevol en hij ademde langzaam in, daarna drukte hij voorzichtig zijn lippen op die van haar. Ze had gezegd dat dit wel kon, dus probeerde hij het, al was het wel echt voorzichtig. Hij kon het niet helemaal laten, het was zo fijn samen en dan vond hij het nog moeilijker om van haar af te blijven. De zoen was wel kort, hij wilde haar echt niet bang maken.

Duke Samira

Toen ze klaar was grijnsde hij, ze gaf precies de reactie waar hij al op gehoopt had. 'Dit ga ik vaker doen,' zei hij daarna. Hij knuffelde haar even en hij drukte kort zijn lippen op haar wang. Hij vond het echt heel fijn. 'Je maakt mij zo gelukkig nu, ik vind het echt geweldig dat je niet meer bang bent... dat we alles kunnen doen,' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 20:50

Lolita Fullbright

Hij vond haar heel erg omdat ze het leuk vond om hem rood te zien. "Ook om te merken dat je me plaagt en omdat je zo breed grijnst... dat vind ik heerlijk." Zei ze hem liefdevol. Hij plaagde haar weer en ze keek hem met een gelukkige glimlach aan. Daarna fluisterde hij zacht dat hij geen hulp van iedereen wilde. "Weet ik." Knikte ze. "Maar als je het wel wilt, kun je er op rekenen." Glimlachte ze hem toe en ze legde zachtjes haar hoofd tegen hem aan.


Koningin Esmeralda Fullbright

Na een tijdje voelde ze voorzichtig zijn lippen op die van haar, hij was echt voorzichtig voor haar en dat vond ze heel erg prettig. Ze zoende hem zachtjes terug en legde haar handen in zijn hals. Hij stopte, ze keek hem met een glimlach aan. Daarna drukte ze haar lippen weer even zachtjes op die van hem. Het was heerlijk, ze genoot er ook echt van.


Layka Samira

Hij ging het zeker vaker doen. "Hmm... ik kijk er nu al naar uit." Kreunde ze zachtjes. Ze knuffelde hem en ze voelde zijn lippen op haar wang. Ze maakte hem hierdoor ook gelukkig. Hij vond het geweldig dat ze niet meer bang was en dat ze alles konden doen. "Ik ook... het voelt als een bevrijding, alsof ik eindelijk vrij kan zijn en mezelf kan zijn. Een verbeterde versie van mezelf eigenlijk." Vertelde ze aan hem en ze streek langs zijn wang.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 20:57

Leroy Fullbright

'Daar ben ik blij mee. Ben je nog steeds wel een beetje verliefd op mij?' vroeg hij zacht aan haar. Zijn gevoelens voor Lolita leken elke dag alleen maar sterker te worden, misschien juist omdat hij het heel moeilijk had. Hij zag steeds meer in dat hij haar echt kon vertrouwen en dat was goed, dat had hij ook echt nodig. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en hij sloeg zijn armen om haar heen.

Koning Jay Fullbright

Ze legde haar handen in zijn hals en toen hij ophield glimlachte ze naar hem, dat was een heel goed teken. Hij werd weer gezoend door haar, hij vond het heel fijn. Ze leek dit ook echt niet meer zo erg te vinden. Hij ging graag mee in de zoen en het was heerlijk, maar toch hield hij na een tijdje wel weer op. Hij wilde liever niet zijn eigen grenzen op gaan zoeken. 'Het is super fijn,' fluisterde hij. Hij schonk hun glazen bij en hij nam weer een paar slokjes van de wijn, daarna keek hij even naar het vuur.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 21:06

Lolita Fullbright

Hij was er blij mee en vroeg of ze nog steeds een beetje verliefd op hem was. "Natuurlijk ben ik nog verliefd op je, ik ben stapelverliefd." Ze streelde liefdevol door zijn haren heen. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze leunde zacht tegen hem aan. Ze vond het heerlijk zo, dit was een grote stap in de goede richting en ze was er ongelooflijk trots op. Dat straalde ze ook aan alle kanten uit.


Koningin Esmeralda Fullbright

Hij ging mee in haar zoen en na een tijdje stopte het weer. Ze keek hem met een glimlach aan. Hij fluisterde haar toe dat het super fijn was. Ze knikte hierdoor eventjes en liet hem haar glas bijschenken.
"Ik vind het ook fijn... ik ben zo blij met je." Zei ze hem heel erg lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 21:10

Leroy Fullbright

Ze was natuurlijk nog verliefd op hem, dat deed hem goed. Ze streelde door zijn haren heen, hij had er nu totaal geen moeite mee. Ze leunde tegen hem aan en dat was ook fijn, het was een goede dag geweest, hij was helemaal rustig nu en ze konden al veel meer doen dan de afgelopen dagen. Het deed hem heel erg goed dat Lolita zo duidelijk liet merken dat ze dit fijn vond. Hij bleef gewoon zo liggen en na een paar minuten zakte hij wel in slaap, hij was echt kapot.

Koning Jay Fullbright

'Gelukkig maar, want jij zit voorlopig nog wel even aan mij vast,' plaagde hij haar. Hij zou ook echt niet meer anders willen. Er waren genoeg momenten geweest dat hij twijfelde of hun relatie wel stand zou kunnen houden, maar dat had hij niet meer, ze kwamen overal wel uit. Hij dronk zijn wijn op en daarna keek hij weer naar haar, een glimlachje stond op zijn gezicht. 'Je bent zo mooi. Het is alsof je elke dag dat je zelfverzekerder wordt je ook mooier wordt..' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 21:22

Lolita Fulbright

Hij werd langzaam steeds rustiger en na een tijdje merkte ze dat hij in slaap was gevallen. Ze legde haar hoofd op zijn borst en viel langzaam ook in een hele rustige slaap. Het was heerlijk, ze sliep ook heel erg rustig en fijn. Dat was echt voor het eerst dat ze zich zo rustig en fijn voelde.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Gelukkig." Ze plaagde hem door even opgelucht adem te halen. Ze merkte dat hij naar haar keek en ze wilde hem net vragen wat hij zo zat te bekijken toen hij haar vertelde dat ze mooi was en hoe zelverzekerder ze werd, hoe mooier hij haar vond. Daardoor keek ze hem stralend aan.
"Meen je dat?" Vroeg ze hem nu zacht, ze kreeg een grote glimlach op haar gezicht. "Dat is lief... ik voel me ook veel beter dan, dan ben ik weer een beetje zoals vroeger." Sprak ze hem zacht en lief toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 21:24

Koning Jay Fullbright

'Ja, dat meen ik...' fluisterde hij. 'Je bent echt geweldig zo, echt prachtig,' zei hij zacht. Door wat ze zei grijnsde hij, hij vond het heel erg fijn om te horen. Het was heel goed dat het steeds beter ging, nu zag hij in hoe belangrijk het was dat de basis tussen hun goed was. Dan kwam de rest daarna vanzelf wel, dat merkte hij nu ook goed. Hij pakte haar hand en hij kneep er zachtjes in. 'Dit soort momenten vind ik heel fijn, dan zie ik weer in hoe goed het eigenlijk voelt tussen ons.' vertelde hij haar eerlijk. Hij vond het ook wel lastig, want hij moest constant onthouden dat ze niet verder konden gaan.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 21:32

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond haar echt geweldig en ook prachtig. "Je maakt me verlegen zo." Fluisterde ze met rode wangen tegen hem en ze wreef even over haar wang heen om de kleur een beetje weg te krijgen. Hij pakte nu haar hand en kneep er even in, hij vertelde dat hij dit soort momenten heel erg fijn vond. Dan zag hij weer hoe goed het voelde tussen hun.
"Ja, dat vind ik ook... het is heerlijk samen met jou. Als het morgen weer zo is, wil ik denk ik wel verder gaan..." Zei ze en ze keek hem doordringend en liefdevol aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 21:34

Koning Jay Fullbright

'Dat is helemaal niet erg, je bent echt vreselijk schattig en aantrekkelijk als je verlegen bent,' zei hij plagend tegen haar, maar hij meende het wel. Als hij heel eerlijk was, vond hij het zelf enorm opwindend, maar dat vertelde hij er maar even niet bij. Door wat ze daarna zei staarde hij haar even aan, dat had hij niet echt verwacht. 'Meen je dat nou? Alleen als jij het wilt... als het goed voelt... maar ik zou het natuurlijk heel fijn vinden,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 21:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze prikte Jay nu plagend in zijn zij. "Ophouden hoor... Je maakt het erger." Lachte ze hem toe. Door haar volgende woorden staarde hij gewoon naar haar en vroeg of ze het meende. "Het kan toch niet beter voelen dan dit? Als ik het nu niet kan, zal ik het nooit kunnen. Ik wil het ook, ik voel heel erg veel voor je. Als het morgen nog zo voelt, als het niet gewoon komt omdat ik je zo erg hebt gemist, dan wil ik het zeker doen. Omdat jij mijn knappe schat bent." Ze gaf hem een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 21:45

Koning Jay Fullbright

'Ik vind het heel erg leuk, dan kan ik het gewoon niet laten,' plaagde hij haar. Door wat ze daarna zei werd hij zelf een beetje rood. 'Je bent echt veel te lief voor mij. Ik kan alleen maar hopen dat het niet is omdat je mij zo gemist hebt,' plaagde hij haar toch nog een beetje. Hij dronk zijn wijn op en daarna drukte hij heel zacht zijn lippen op haar vingers. 'Zullen we nu maar eens ons bed op zoeken?' vroeg hij. Hij wilde morgen weer vroeg gaan trainen en daarna werken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 21:54

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het gewoon heel erg leuk en zei haar dat hij het niet kon laten. Stiekem vond ze het ook wel echt heel erg leuk dat hij haar zo plaagde, dat betekende gewoon dat het goed ging tussen hun. Hij vond haar veel te lief en hij kon alleen maar hopen dat het niet was omdat ze hem gemist had. "We zullen zien." Plaagde ze hem en ze kneep plagend in zijn rood geworden wangen. Ze dronk ook haar glas leeg en ze voelde lief zijn lippen op haar vingers. Ze keek hem hierdoor liefdevol aan.
"Ja, ik ben heel erg moe..." Fluisterde ze zacht. Langzaam kwam ze overeind en ze deed haar kleren uit, wel in dezelfde kamer, maar ze draaide wel haar rug naar Jay toe. Het was meer omdat ze hem nu nog niet al teveel wilde uitdagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 21:55

Koning Jay Fullbright

Ze zouden het zien en ze kneep in zijn wangen, daardoor grijnsde hij weer. Ze was zelf ook heel erg moe, daarna kwam ze overeind. Ze trok haar kleding uit, ze stond wel weggedraaid van hem, maar hij bekeek haar toch. Hij vond het te leuk om weg te kijken, maar hij wist dat het al moeilijk genoeg was, dus hij moest zijn gedachten wel wat in de gaten houden. Hij kwam zelf ook overeind en hij trok zijn kleding uit, daarna kroop hij in bed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 22:07

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze kroop in het bed en hij kroop bij haar. Ze kwam tegen hem aanliggen met haar hoofd op zijn borst. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek hem met een glimlach aan. "Slaap lekker Jay, ik hou van je...." Sprak ze heel zacht tegen hem.



Kayton Erogate

Hij zat rechtop in bed, hij kon niet slapen, hij was klaar wakker en aan het piekeren. Even gleed zijn blik naast zich, naar Carmen die daar lag te slapen. Hij zuchtte even diep en staarde weer voor zich uit. Hij had Jay beloofd om te kijken of hij Killian terug kon krijgen, maar hij vroeg zich af of het wel echt zo'n goed idee was. De jongen wist helemaal niets van de huidige situatie, hij zou echt vreselijk moeten wennen... al moest Kayton dat ook en dat was hem ook gelukt... Hij twijfelde hier echt gigantisch over. Hij keek weer naar Carmen, het liefste wilde hij haar wakker maken en erover praten, maar dat kon hij haar niet aandoen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 22:11

Koning Jay Fullbright

Ze kwam tegen hem aanliggen en hij sloeg zijn arm om haar heen, zo lagen ze heel dicht tegen elkaar aan en het was heel fijn. 'Slaap lekker,' fluisterde hij. Hij drukte zijn lippen zacht op die van haar en daarna sloot hij zijn ogen. Hij wilde niet te lang naar haar kijken, want hij merkte heel erg goed hoe heftig zijn lichaam op alles reageerde, hij wilde echt niet te ver gaan, hij had nu geduld en dat wilde hij graag vasthouden, maar als ze sliep werd het wel heel erg moeilijk.

Carmen Samira

Ze draaide zich langzaam om en ze voelde dat Kayton niet naast haar lag, zoals normaal. Toen ze haar ogen opende zag ze dat het kwam omdat hij rechtop zat. Ze kwam daardoor zelf ook iets overeind. 'Wat is er aan de hand?' vroeg ze zacht. Als hij niet sliep kwam het omdat er iets was wat hem dwars zat, waar hij over na aan het denken was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 22:16

Kayton Erogate

Carmen was toch wakker en ze vroeg hem wat er aan de hand was. Hij gleed even zachtjes met zijn vingers door haar haren heen. "Ik ben weer eens aan het piekeren." Zuchtte hij. Het gebeurde vaker de laatste tijd dat hij midden in de nacht niet meer kon slapen.
"Ik had Jay beloofd dat ik Killian weer tot leven zou krijgen samen met Faith.. maar ik weet nog niet zo goed of het echt heel erg slim is." Vertelde hij aan Carmen. Hij ging weer naast haar liggen en keek diep in haar ogen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 22:17

Carmen Samira

'Hm, dat had ik al door...' zei ze plagend tegen hem. Door wat hij daarna zei dacht ze even na. 'Dat weet ik ook niet,' fluisterde ze. 'Maar ik weet ook niet of het zo'n goed idee is om het niet te doen... als je het hem beloofd hebt, daar hecht hij waarschijnlijk enorm veel waarde aan en ik kan mij zo voorstellen dat het een enorme motivatie voor hem is. Ik wil niet bedenken wat hij doet als hij merkt dat het niet kan...' zei ze zacht tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 22:22

Kayton Erogate

Ze plaagde hem en hij glimlachte hierdoor even zwakjes naar haar. Ze vond het geen goed idee om het niet te doen. "Ik weet het... ik moet het doen, maar moet het nu? Of moet ik wachten tot alles echt goed gaat?" Vroeg hij aan haar. "Ach... het gaat nooit normaal hier..." Hij zuchtte even en sloeg zijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen zich aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 22:24

Carmen Samira

'Ik weet het niet. Kan je het niet met hem overleggen? Ik denk dat jij in moet schatten of je dit een stabiel moment vindt. Het mag ook niet alles door de war gooien, want dan gaat het alleen nog maar slechter.' zei ze tegen hem. 'Dat is zo, het gaat nooit normaal, maar normaal is ook maar zo saai,' zei ze glimlachend tegen hem. Ze drukte zacht haar lippen op die van hem en daarna keek ze hem weer aan. 'Je zou wat moeten slapen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 22:33

Kayton Erogate

Ze stelde voor om het met Jay te overleggen. Hij moest inschatten wanneer het stabiel genoeg was, het mocht niet alles door de war gooien, want dan werd het alleen maar slechter. "Hmm.. ik had jou gewoon al veel eerder wakker moeten maken." Glimlachte hij haar nu toe. Hij pakte haar zachtjes vast en trok haar naar zich toe. Hij kreeg een kus van haar en daarna zei ze dat hij moest slapen. "Ik weet het..." Mompelde hij. Hij legde zijn hoofd weer in zijn kussen en glimlachte. "Waarom heb jij toch altijd gelijk..." Plaagde hij haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 20/12/2015, 22:36

Carmen Samira

'Dat mag altijd, dat weet je toch?' vroeg ze aan hem. Hij wist dat hij moest slapen en door wat hij daarna zei grijnsde ze. 'Omdat ik gewon geniaal ben, dat weet jij toch ook? Je moet mij meteen wakker maken om mijn geweldige advies te horen,' plaagde ze hem nog even. Ze kroop weer dicht tegen hem aan en ze sloot haar ogen. 'Ga maar slapen, we hebben het er morgen nog wel even over...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 20/12/2015, 22:51

Kayton Erogate

"Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen... je bent zo lief als je slaapt..." Vertelde hij haar liefdevol. Ze vond zichzelf geniaal en hij moest haar altijd wakker maken voor haar geweldige advies. Het liet hem glimlachen en hij streelde even over haar wang. 'je bent leuk." Lachte hij nu. Hij moest gaan slapen, dan zouden ze er de volgende dag nog even over praten. "Hmm.. is goed..." Mompelde hij zacht en hij viel langzaam weer in slaap dicht tegen haar aan.


Lolita Fullbright

Ze werd uitgerust wakker die ochtend en ze rekte zich wat lui even uit, ze had echt heerlijk geslapen, ze vond het super fijn met Leroy nu en ze zat nog steeds in die positieve sfeer. Ze moest gewoon zodra ze voelde dat het minder werd er even uit en gaan praten met iemand. Verder zou het gewoon elke keer beter gaan met haar en Leroy.


Koningin Esmeralda Fullbright

De volgende ochtend was ze al vroeg uit bed, ze was vrolijk en had een goed humeur. Ze neuriede zachtjes toen ze zich aan het aankleden was. Ze zou vandaag iedereen vragen om brieven te schrijven voor Leroy zodat ze die kon geven. Ze was er echt van overtuigd dat het hem kon helpen. Ze wist het zeker.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 26 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum