Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 23:40

Nathan Gerono

Het was nooit genoeg en het zou ook nooit genoeg worden. Ze zei dat het al heel wat was dat ze het accepteerde dat hij verliefd was op Fay en seks met haar had, door deze woorden staarde hij naar de grond. Ze kon het hem niet vergeven, echt niet, ze wilde zelfs weg. 'Rustig maar... ik snap het wel, ik vraag ook iets onmogelijks,' fluisterde hij. 'Als je weg wilt, mag je naar de smederij gaan... maar ik wil ook weg, dan kan jij hier blijven...' stelde hij nu heel zachtjes voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/12/2015, 23:47

Elvira Solore

"De laatste plek waar ik heen wil is wel de smederij." Vertelde ze aan hem. "Ga daar maar heen. Dan blijf ik hier. Maar als je het waagt om dit nog eens te doen, kan ik je garanderen dat het nooit, maar dan ook nooit meer goed komt." Daar was ze wel heel erg duidelijk in. Ze stapte de deur nu uit, zonder verder nog wat te zeggen en vervolgens klopte ze aan bij Stephen, ze moest met iemand praten voor ze met stoelen zou gaan gooien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 23:49

Nathan Gerono

Hij slikte even, het deed echt pijn, maar hij had het verdiend. Hij kon hier niet goed tegen. Hij was in staat om het allemaal meteen op te geven, maar dat kon hij niet. Elvira was belangrijk voor hem, maar dit werd zo moeilijk dat hij juist niet meer wilde. Ze liep weg met de woorden dat het nooit meer goed kwam als dit nog eens gebeurde. Ze verdween, hij staarde naar de deur en hij gaf een flinke trap tegen het bed. Hij zou nog naar Fay gaan, maar hij had er geen zin meer in.

Koning Stephen Lahero

Hij was eigenlijk net klaar met werken toen er op de deur geklopt werd. Hij kwam overeind en hij trok zelf de deur open. Het was Elvira. Hij kon aan haar blik al zien dat er iets aan de hand was, daardoor pakte hij haar vast en nam hij haar mee naar binnen, hij sloot de deur achter hun. 'Wat is er?' vroeg hij zacht, bezorgd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 23/12/2015, 23:54

Elvira Solore

Ze werd binnengehaald door Stephen en hij vroeg wat er aan de hand was. "Nathan heeft het met een andere vrouw gedaan." Mompelde ze, haar stem klonk monotoon en van heel erg ver weg. Ze schudde haar hoofd een beetje, alsof ze het nog steeds niet kon begrijpen.
"Dan kan ik hem toch niet zomaar vergeven? Het voelt alsof hij mijn hart breekt. Het was verdomme niet eens Fay, daar had hij zelfs nog toestemming voor... waarom flikt hij dit me? Het voelt echt verschrikkelijk." Sprak ze hees.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 23/12/2015, 23:56

Koning Stephen Lahero

Ze vertelde dat Nathan het met iemand anders had gedaan, niet eens met Fay, terwijl ze daar toestemming voor had gegeven. Door wat ze zei sloeg hij zijn armen om haar heen en hield hij haar vast. 'Ik vind het heel erg voor je,' fluisterde hij. Hij begreep het ook niet. Nathan mocht toch zijn gang gaan met Fay? Kwam het doordat het allemaal te ingewikkeld was? Was het juist beter als ze af zouden spreken dat iedereen weer afstand hield van elkaar? Hij wist het niet. Hij geloofde niet dat Fay heel veel met Nathan deed, maar dat was lastig in te schatten. 'Er is meer aan de hand met hem, Elvira. Hij was altijd al zo, maar hij is doorgeslagen,' fluisterde hij .
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 09:17

Elvira Solore

Ze voelde de armen van Stephen om haar heen, hij vertelde haar dat hij het heel erg vond voor haar. Ze reageerde er niet echt op,ze kroop in zijn armen en staarde een beetje voor zich uit. Daarna gaf hij aan dat er misschien wat met hem aan de hand was. "Wat dan?" Vroeg ze zachtjes. "Hij is wel vaak weg de laatste tijd en hij had nu ook veel gedronken volgens mij, maar dat hoort er dacht ik gewoon bij als het even niet zo lekker loopt in een relatie..." Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 09:24

Koning Stephen Lahero

'Ik weet het niet precies, maar ik denk eerder dat het met hem zelf niet zo goed gaat en dat het daarom in jullie relatie niet goed gaat. Niet andersom.' Zei hij zacht tegen haar. ' Hoe doet hij verder? Wat doet hij de hele dag? Hoe reageert hij op jou?' Vroeg hij nu zacht aan haar. Hij bleef haar ondertussen gewoon vasthouden, hij wist dat ze het wel kon gebruiken nu en hij vond het helemaal niet erg, het was eigenlijk wel fijn. Hij dacht er zelf ook even over na, maar misschien kon Fay hun meer vertellen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 09:30

Elvira Solore

Stephen vertelde verder en ze keek een beetje naar hem op. Ze luisterde naar alles en dacht even na. "Nathan wilt alleen maar seks.. Ik zie hem niet zo heel erg veel. Hij is veel weg, in de smederij. Vaak slaapt hij ook niet bij me." Sprak ze fluisterend tegen Stephen en ze haalde een beetje haar schouders op, ze wist echt niet wat ze hiermee aan moest... bovendien vond ze niet echt dat zij het moest oplossen, dit was aan Nathan. Hij moest er zelf voor zorgen dat ze hem zou vergeven.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 09:37

Koning Stephen Lahero

Door wat ze vertelde wist hij dat hij gelijk had. Nathan was er in door geslagen. Waarschijnlijk omdat het hem geholpen had toen hij het moeilijk had en nu wilde hij het constant. 'Zelfs als hij hier van af wilt komen, kan hij dat niet alleen en het kan wel eens heel moeilijk gaan worden.' zei hij zacht tegen haar. Hij merkte aan alles dat Elvira er echt van baalde en dat zou hij zelf ook hebben. Als iemand zo met je om ging werd je daar niet blij van. 'Ik denk wel dat we hem kunnen helpen, maar dat moet je wel willen...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 09:50

Elvira Solore

Ze zuchtte even zachtjes door Stephen. "Ik kan hem.nu echt nog niet helpen, hij doet niet eens echt zijn best om mij hem te laten vergeven. Het enige wat hij zegt is dat hij van me houd en dan volgen de woorden: 'vergeef je me' al..." Vertelde ze aan hem, dat zat haar echt heel erg dwars, dat Nathan er zo makkelijk over dacht. "Wat zou ik moeten doen om hem te helpen dan?" Wilde ze wel graag weten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 10:04

Koning Stephen Lahero

'Ik begrijp het wel, daar zou ik zelf ook echt moeite mee hebben. Maar dat komt omdat hij nu eigenlijk alleen maar handelt uit zijn gevoel. Hij denkt verder niet na.' zei hij. Ze wilde weten wat ze moest doen om Nathan te helpen. 'De enige manier om echt van een verslaving af te komen is om eerst helemaal te stoppen. Echt helemaal, met alles. Nathan daar van overtuigen en zo ver zien te krijgen zal heel erg moeilijk worden, maar het is de enige manier en dat zal echt niet leuk zijn.' zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 10:08

Elvira Solore

"Dus? Hij mag dan geen seks meer hebben, dat is nooit te controleren... Hij gaat toch wel naar het dorp..." Elvira zag het allemaal nogal somber in en ze schudde haar hoofd een beetje hierdoor. "Ik vertrouw het echt niet als hij heel lang geen seks mag hebben, dan word hij ruw en hard... stel het gaat fout en hij dwingt me? Dan is alle kapot. Dan kunnen we er beter mee kappen." Zuchtte ze en ze schudde haar hoofd een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 10:27

Koning Stephen Lahero

Door wat ze zei ademde hij diep in. 'Ik weet het niet. Ik weet alleen dat dat de enige manier is. Of we moeten het heel erg in controle kunnen houden, maar dat moet jij ook maar net willen. Het zal zeker niet leuk zijn en waarschijnlijk duurt het ook wel even voor het lukt.' zei hij tegen haar. Hij bleef haar even vasthouden en hij keek haar aan. 'Dat kan ik mij ook goed voorstellen. Heb je zelf een ander idee? Wat zou hem volgens jou kunnen helpen?' Vroeg hij aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 11:02


Kayton Erogate

Terwijl hij in de werkkamer aan het wachten was op Jay en Esmeralda kreeg hij zelf een brief. Het was van Leroy, hierdoor glimlachte hij breed. Hij begon de brief door te lezen en bleef glimlachen. Het was lief van hem om hem toch wat terug te schrijven en hij was er heel blij om dat Leroy wel wilde, maar het gewoon niet aankon.

Leroy,

Bedankt voor je brief, ik vind het heel erg fijn om wat van je te horen, om toch een beetje met je te kunnen praten. Ik wacht echt op de dag dat ik weer in je buurt mag komen. Ik hoop ook dat je mijn idee kan waarderen. Ik heb Jay beloofd om Killian terug in leven te brengen. Misschien is hij wel de eerste die je wil zien, straks, ik hoop echt dat het voor jou ook een motivatie is om door te zetten, om je kleinzoon weer te kunnen zien.

Kayton



Hij gaf de brief af aan een wachter om hem vervolgens weer naar Leroy te laten brengen. Hij ging weer op een stoel zitten en wachtte geduldig af tot de twee naar hem toe zouden komen.


Koningin Esmeralda Fullbright

"Ja, het komt wel goed, jij bent nu ook rustiger dus jij kan hem ook dingen vertellen zonder dat hij door het lint gaat." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze knuffelde Jay nu weer even met een grijns. "Oh, het lijkt me zo heerlijk als hij weer terug is..." Sprak ze nu. Ze miste hem zo ongelooflijk erg.


Koningin Fay Lahero

Ze wilde toch heel erg graag weten hoe het was gegaan bij Nathan. Ze kwam overeind en liep door de gangen heen. De deur van hun slaapkamer stond open en ze keek naar binnen toe, alleen Nathan was er nog, Elvira was al weg.
“Hé, gaat het met je?” Vroeg ze zacht aan Nathan.


Elvira Solore

Ze sloot haar ogen even door wat Stephen allemaal zei, het hing echt van haar af, dat besefte ze zelf ook wel. Zij moest de beslissing nemen. Nathan was haar vriend.
“Ik weet het verder ook niet echt… we moeten het maar proberen, als we nog langer wachten, gaat het sowieso fout. We moeten ervoor zorgen dat hij dus geen seks krijgt, moet ik hem dan de hele dag in de gaten houden?” Vroeg ze aan Stephen.


Lolita Fullbright

Ze kwam overeind doordat er op de deur werd geklopt, er werd vervolgens een brief onder de deur doorgeschoven. Ze pakte die op en keek met een glimlach naar Leroy. "Kijk nou toch, je krijgt meteen antwoord van hem. Ik zei toch dat het wel goed zou gaan." Ze gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 11:10

Nathan Gerono

Fay kwam binnen en daardoor keek hij op. 'Het gaat wel.' zei hij zacht. 'Ik ga zo naar de smederij, Elvira blijft hier.' Mompelde hij zacht. Aan de ene kant vond hij het niet erg om alleen te zijn in de smederij, want dan kon hij doen wat hij wilde, maar hij wist dat het geen goed teken was dat hij weg moest. Hij haalde een hand door zijn haren en daarna pakte hij wat spullen in. Hij kon maar beter zo snel mogelijk weg gaan, hij wilde niet Elvira nog eens onder ogen komen.

Koning Stephen Lahero

'Ik weet nog niet hoe wij dat moeten gaan doen. Ik weet niet eens of hij wil meewerken, maar het is voor zijn eigen bestwil en we moeten hem tegen zichzelf beschermen, anders wordt het alleen maar erger.' zei hij tegen haar. ' We kunnen er voor zorgen dat hij nooit meer alleen is, dat er omstebeurt iemand bij hem is. Als niemand van ons bij hem kan zijn zal hij in de kamer moeten blijven zodat hij nergens heen kan.' Zei hij zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 11:14

Koningin Fay Lahero

Nathan zei haar zachtjes dat het wel ging. Ze liep voorzichtig naar hem toe en wreef met haar hand zachtjes over zijn rug heen. Hij ging naar de smederij en Elvira zou blijven. Ze slikte hierdoor eventjes.
"Nathan... doe daar alsjeblieft geen dingen waar je spijt van krijgt... " Fluisterde ze hem zachtjes toe. "Zorg goed voor jezelf, oké?" Klonk haar stem wat bezorgd


Elvira Solore

"Dat wilt hij echt niet, hij heeft er een hekel aan als mensen hem in de gaten houden." Zei ze meteen tegen Stephen. Dat was echt niets voor Nathan. "We kunnen hem dan nog beter opsluiten." Mompelde ze hem toe. Ze zuchtte even zachtjes en keek naar de grond, het voelde allemaal echt een beetje uitzichtloos.
"Misschien moet hij er eerst maar eens zelf achter komen dat het een verslaving is. Dat hij een week in de smederij is en zich dan beseft dat dit niet kan." Mompelde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 11:21

Nathan Gerono

'Dat is een beetje te laat...' zei hij zacht tegen haar. Hij wist ook niet of het zo goed zou gaan, maar hij wilde wel weg. Hij wilde alleen zijn. Het was toch al te laat om haar geen pijn meer te doen, want dat had hij al flink gedaan en hij wist goed dat het alleen nog maar moeilijker ging worden. Hij pakte de spullen en hij keek Fay even aan. 'Loop je met mij mee?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij zou het wel fijn vinden, maar hij wilde wel weg hier.

Koning Stephen Lahero


'Ik weet niet of opsluiten echt heel effectief is, want dan kan hij nog steeds zichzelf helpen.' Zei hij zacht. Het was een beetje ongemakkelijk om te bespreken, maar hij wilde het wel, want hij wilde Nathan en Elvira heel graag helpen en daarvoor moest dit besproken worden. 'Misschien is dat een goed idee, maar dan zal het denk ik wel in korte periode veel erger worden dan het nu al is...' zei hij. Het zou wel kunnen helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 11:29

Koningin Fay Lahero

Hij vertelde dat het al te laat was om geen dingen te doen waar hij spijt van zou krijgen. "Je moet het echt nog niet opgeven, jullie zijn veel te leuk samen." Fluisterde ze zacht. Hij had zijn spullen ingepakt en keek haar weer aan. Hij vroeg of ze met hem mee zou lopen.
"Ja, natuurlijk..." Sprak ze zachtjes tegen hem. Ze wilde graag nog even proberen om hem te laten inzien dat het allemaal nog niet voorbij was, nog lang niet.


Elvira Solore

Ze zuchtte zacht en schudde een beetje haar hoofd. "Dit is echt hopeloos..." Mompelde ze tegen hem. "Ik weet het echt niet meer met hem, dit is zo moeilijk... als hij zelf geholpen wilt worden, dan komen we tenminste ergens." Ze wreef even over haar gezicht heen. Ze zag het echt niet zo heel erg zitten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 12:47

Nathan Gerono

Hij moest het niet opgeven, maar dat was nogal lastig nu. Hij wilde zo veel meer dan Elvira hem ooit kon geven en als dit zo door ging zou hij haar helemaal kapot maken, daar was hij nu al mee bezig. 'Misschien doet het mij juist wel goed als ik even alleen ben... Als ik wat meer op mezelf ben.' zei hij zacht. Hij wist wel dat hij niet echt op zichzelf zou zijn, waarschijnlijk ging hij helemaal los als hij daar was. Hij keek even opzij naar Fay en hij ademde diep in. 'Stel ik jou ook teleur?' Vroeg hij nu heel zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 12:57

Koning Stephen Lahero

'Het is nooit hopeloos, er is altijd een oplossing, we moeten alleen de juiste zien te vinden en hem genoeg ondersteuning bieden, we moeten volhouden en dat is moeilijk, maar voor iedereen beter. Als we dat niet doen en je laat hem los, dan slaat hij door en waarschijnlijk blijft er dan uiteindelijk niets van hem over. Dan kan hij niet eens meer voor zichzelf zorgen. Zelfs al wil je geen relatie met hem, ik weet zeker dat je niet wilt dat het zo slecht met hem gaat, toch?' Vroeg hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 13:17

Koningin Fay Lahero

"Ik denk niet dat het goed voor je is, maar om je ervan te overtuigen is het misschien wel even goed. Dan zie je in dat het niet de manier is. Je moet een beetje doorkrijgen dat ik het meen, dat het echt een verslaving is, Nathan." Vertelde ze hem nu zachtjes. Hij vroeg haar of hij haar teleurstelde.
"Je stelt me pas teleur als je echt opgeeft. Als ik merk dat je het met andere vrouwen gaat doen terwijl je in de smederij zit, ik denk dat ik dan woest zou worden, want ik vertrouw je en daarom laat ik je ook gaan." Zei ze hem doordringend.


Elvira Solore

Volgens Stephen was er altijd wel een oplossing, ze moesten alleen eerst de juiste zien te vinden en Nathan ondersteuning bieden. Het zou niet goed gaan als ze hem losliet, dan zou hij doorslaan.
"Dat wil ik niet..." Fluisterde ze zachtjes. "Ik wil dat het beter gaat, dat ik leuke dingen met hem kan doen." Vertelde ze zachtjes tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 14:23

Nathan Gerono

'Hou daar eens mee op... Zo erg is het helemaal niet, dat weet je zelf ook.' zei hij nu tegen haar. Hij vond het niet nodig dat ze er mee omging alsof hij echt een of andere verslaafde was, want hij vond dat het prima ging. Natuurlijk werd het erger en hij merkte ook wel dat het zijn hele dag begon te beheersen, maar hij wilde het echt niet zo van haar horen. Hij ademde diep in door wat ze zei en hij schudde zijn hoofd. 'Natuurlijk niet.' Mompelde hij.

Koning Stephen Lahero

Hij glimlachte een beetje door wat ze zei. 'Dat komt vanzelf wel weer, echt. We laten hem nu inzien dat het niet gaat, we overleggen met Fay en dan kijken we hoe we dit het beste op kunnen lossen. Hoe we dat ook gaan doen, moeilijk wordt het sowieso en we zullen wel een flinke tijd te gaan hebben voor het echt beter gaat, maar uiteindelijk gaat ons dat echt lukken.' Zei hij tegen haar. Hij streek zachtjes langs haar wang en hij glimlachte naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 14:39

Koningin Fay Lahero

"Je kan geen dag zonder, Nathan." Ging ze tegen hem in toen hij aangaf dat het helemaal niet zo erg was en dat ze dat zelf ook wel wist. Zelf vond ze het wel heel erg. Hij vertelde ook dat hij het natuurlijk niet met andere vrouwen zou gaan doen. "Fijn..." Fluisterde ze.
"Probeer eens te kijken hoe lang je het volhoud zonder ook maar iets te doen. Dan merk je vanzelf wel hoe ernstig het is." Legde ze zacht aan hem uit. Langzaam liepen ze nu het dorp in.


Elvira Solore

Ze moesten hem in laten zien dat het zo niet langer ging. Dan zouden ze daarna kijken hoe ze dit het beste konden oplossen, want het werd sowieso moeilijk. Ze knikte hierdoor zuchtend even, ze vond het echt niet leuk, maar het moest nu eenmaal gebeuren. Stephen had er zo te zien wel vertrouwen in, zelf wist ze het zo net nog niet. Ze voelde zijn vingers even langs haar wang glijden en ze keek hem even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 24/12/2015, 14:44

Nathan Gerono

'Ik wíl geen dag zonder... Waarom zou ik niets doen als niemand er last van heeft? Wat maakt het uit of ik het zelf doe of niet? Zolang ik van iemand anders af blijf is het helemaal niet zo erg...' zei hij. Hij had het nodig, anders was het al helemaal niet te doen zonder Elvira. Dan hield hij het echt niet vol, hij moest wel. Dat zou elke man toch hebben? Hij vond het niet zo gek. Eenmaal bij de smederij keek hij weer naar Fay, daarna opende hij de deur. ' Je gaat zeker meteen weer weg...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 24/12/2015, 14:55

Koningin Fay Lahero

"Om zelf te beseffen hoe ernstig het is, Nathan, daarom is het. Niet om je te pesten, maar gewoon om alles in te zien. Zo weet je het. Dan snap je waarom wij allemaal denken dat het zo ernstig is." Legde ze zachtjes aan hem uit. "Andere mannen hebben dat echt niet als je dat soms denkt." Vertelde ze nu. Hij opende de deur en vroeg nu of ze meteen weg ging. "Ik wil ook nog wel even blijven als je dat graag wilt." glimlachte ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 32 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum