Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 10:22

Koning Jay Fullbright

Na een tijdje werd ze gelukkig wel wat rustiger, hij maakte zich echt zorgen om haar als dit gebeurde. Dan wist hij niet wat hij moest doen, want hij kon haar niet meer kalmeren, niet zoals vroeger. Dat vond hij best wel moeilijk. Hij glimlachte even naar haar en daarna gaf hij haar nog even de tijd om wat meer tot rust te komen, na een tijdje keek hij weer opzij. 'Ik zie dat je moe bent... Misschien is het nu wel slim om terug te gaan...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 10:28

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf haar gelukkig alle tijd en na een tijdje gaf hij aan dat het beter was om terug te gaan. "Ja..." Fluisterde ze zachtjes. Ze probeerde langzaam overeind te komen, haar hele lichaam trilde, ze redde het niet eens. Ze zat nu gewoon en ze voelde zich echt ziek.
"Het is te ver..." Fluisterde ze tegen Jay en ze keek hem voorzichtig even aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 10:30

Koning Jay Fullbright

Ze wilde terug gaan en ze probeerde overeind te komen, maar het ging niet. Ze zei ook zelf dat het te ver was en hij slikte even. Hij wilde haar zo graag helpen, maar hij moest er vanuit gaan dat het niet ging lukken, dat ze het niet wilde. 'Ik kan terug lopen en om hulp vragen...' fluisterde hij. 'Ik kan je ook zelf optillen en meenemen, maar ik wil het niet nog een keertje erger maken, dit komt al door mij,'fluisterde hij.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 10:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij stelde wat dingen voor en ze beet zachtjes op haar lip. "Het is denk ik niet verstandig als je me tilt, ik zou het wel heel graag willen... maar het is teveel." Fluisterde ze. "Wil je iemand halen? Het liefste iemand die ik ken, ik vind een vreemde ook een beetje eng..." Sprak ze heel eerlijk en zacht uit. Ze keek hem met tranen in haar ogen aan, ze baalde dat hij haar niet kon tillen, dat had ze heel erg graag, maar ze zou compleet in paniek raken waarschijnlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 10:37

Koning Jay Fullbright

'Oké, dat is goed.' zei hij zacht. Hij keek haar kort aan, daarna draaide hij zich om en liep hij weg. Het voelde heel erg vervelend, op deze manier vond hij het allemaal niet leuk. Hij wilde haar helpen, maar hij kon niets. Het frustreerde hem gewoon heel erg. Hij haalde haar vader op, die gelukkig in het kasteel was en ook tijd had, zo liep hij met Duke terug. De man was heel aardig voor hem, nam hem niets kwalijk, maar Jay deed dat wel bij zichzelf.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 10:53

Koningin Esmeralda Fullbright

Misschien vond ze het nog wel veel enger om alleen te zijn. Ze fokte zichzelf echt vreselijk op. Het was helemaal niet haar bedoeling, maar alles werd alleen maar erger en na een tijdje was het zelfs zo erg dat ze haar bewustzijn verloor... helemaal alleen blijven was op dit moment niets voor haar, ze had niet verwacht dat het zo erg zou zijn..
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 11:46

Duke Samira

Hij zag in de verte Esmeralda, maar hij zag ook al heel erg snel dat er iets niet goed was. Hij versnelde zijn tempo en hij pakte haar op, hij hield haar heel dicht tegen zijn lichaam aan. Hij zag aan Jay dat hij misschien nog wel meer bezorgd was dan Duke zelf. Jay raapte de spullen bij elkaar en Duke liep met Esmeralda in zijn armen terug, hij wilde haar zo snel mogelijk in het kasteel hebben.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 11:58

Koningin Esmeralda Fullbright

Na een tijdje kwam ze in een bed weer wat bij, ze opende langzaam haar ogen even, die stonden vol paniek, was ze alleen? Ze zocht naar iemand bij haar. Ze wilde niet alleen zijn... Esmeralda trilde over haar hele lichaam, ze was uitgeput, maar ze maakte zichzelf helemaal gek zo
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:00

Duke Samira

Esmeralda werd wakker en meteen pakte hij haar hand vast.'Rustig aan, het is goed, ik ben bij je,' zei hij zacht tegen haar. Hij trok de dekens wat meer over haar heen en hij bleef bij haar zitten. 'Je moet om jezelf denken, meisje... echt... ik maak mij ontzettend veel zorgen zo,' fluisterde hij. Hij wist dat hij niet de enige was, daarom had hij een wachter Lolita laten weten wat er aan de hand was. Jay was naar Ivan toe, Duke begreep wel dat de jongen even met iets anders bezig moest zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 12:18

Koningin Esmeralda Fullbright

Ineens werd haar hand vastgepakt door haar vader. Ze werd wat rustiger hierdoor en ademde diep in. zachtjes legde ze haar hoofd tegen hem aan en sloot ze haar ogen even.
"Waar is Jay?" Vroeg ze hem heel erg zachtjes, ze was bang dat hij door zou draaien doordat zij zo heftig reageerde, dat was wel het laatste wat ze wilde... Niet veel later kwam haar moeder ook binnen en ze keek met een bezorgde blik naar haar dochter. Esmeralda trilde nog steeds, ze zag er ook heel erg bleek en ziek uit.
"Meisje toch..." Mompelde ze zachtjes en ze ging bij Duke zitten en streelde even door de haren van Esmeralda heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:20

Duke Samira

Ze wilde weten waar Jay was, daardoor glimlachte hij even. 'Hij is aan het spelen met Ivan. Het leek mij beter als hij wat afleiding opzocht, hij was veel te bezorgd om jou en volgens mij voelt hij zich schuldig,' zei hij zacht. Hij had geen idee wat er net gebeurd was, maar Jay was duidelijk van slag geweest. Lolita kwam ook binnen, ze kwam bij hem zitten en hij keek even glimlachend opzij naar haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 12:28

Koningin Esmeralda Fullbright

"Gelukkig.." Fluisterde ze toen haar vader aangaf dat Jay ging spelen met Ivan. Hij was veel te bezorgd om haar en voelde zich schuldig. Esmeralda zuchtte even zachtjes. "Ik wilde hem troosten..." Mompelde ze nu en ze keek haar ouders even aan.
"Hij was zo verdrietig en ik.. ik sloeg mijn armen om hem heen, dat was teveel... ik baal er zo erg van dat het niet kan, dat ik zo bang ben... ik maak mezelf alleen maar banger." Fluisterde ze haar ouders toe. Lolita glimlachte een klein beetje. "Je bent veel te goed." Klonk haar stem lief en zacht tegen haar dochter. Ze schudde haar hoofd een beetje... Esmeralda moest eigenlijk Jay laten zien hoeveel pijn hij haar deed en dat zou hem helpen om de juiste beslissingen te nemen, maar nu deed ze haarzelf alleen maar pijn omdat ze wilde bewijzen dat Jay helemaal niet zo slecht bezig was... Ze was veel te zachtaardig eigenlijk, maar Lolita vond het ook ergens wel heel erg lief...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:30

Duke Samira

Ze vertelde wat er gebeurd was en hij schudde zijn hoofd. 'Je bent veel te lief, echt veel te lief. Je moet eens een keertje aan jezelf denken, je laat ons elke keer zo schrikken,' zei hij glimlachend tegen haar. Lolita leek er hetzelfde over te denken en hij pakte even haar hand vast. 'Ik ben blij dat we redelijk snel bij jou waren,' gaf hij toe, omdat Jay hem gehaald had. Hij had geen idee hoe de jongen het verder deed, maar Esmeralda leek vrij positief over hem te zijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 12:37

Koningin Esmeralda Fullbright

Haar vader vond haar ook al veel te lief en ze schudde een beetje haar hoofd. "Jay verdient het..." Gaf ze aan. Dat vond ze nog steeds, Jay was alles waard, ze wilde echt alles voor hem opofferen. "Hij verdient het in zekere mate, maar je moet echt niet jezelf zo pijn doen, meisje, dat is teveel..." Vertelde Lolita haar zachtjes. Duke was blij dat hij redelijk snel bij Esmeralda was en het meisje knikte even, daar was ze zelf ook blij mee. "Ik vind alleen zijn het allerengste..." Gaf ze toe. "We zorgen ervoor dat er altijd iemand bij je is.." Fluisterde Lolita, ze keek Duke even aan. Ze moesten er met z'n allen voor zorgen dat er altijd iemand bij haar was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:40

Duke Samira

Ze vond dat Jay het verdiende, dat wist hij ook wel. Ze vond dat altijd. Ze zou alles doen voor die jongen. 'Ik vind ook niet dat je zo ver moet gaan. Hij is heel goed bezig en ik begrijp dat je hem wilt troosten, maar dat kunnen wij ook. Het is vreselijk lief van jou, maar het is niet goed voor je en het is voor hem ook niet goed, want nu heeft het eigenlijk niets geholpen.' zei hij zacht tegen haar. Ze zei dat ze het alleen zijn het ergste vond. Lolita keek even naar hem en hij knikte. 'Dat is prima, dat doen we. Ik kan wel veel bij je zijn, jouw moeder en Leroy vast ook en Carmen en Kayton willen ook helpen.' zei hij, hij glimlachte even naar Lolita, hij wist dat ze dit wel konden en hij gaf haar even een knipoog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 12:45

Koningin Esmeralda Fullbright

"Maar i k heb hem wel vast kunnen houden... het was wel fijn..." Zei ze, aangezien haar vader aangaf dat het niet geholpen had. Ze had het ondanks alles toch wel heel erg fijn gevonden om hem even vast te houden en het weer zoals vroeger te laten voelen, ondanks de angst. Haar ouders vonden het een goed idee als er altijd iemand bij haar was, haar vader noemde een paar namen op en ze keek hem aan. "En Jay." Zei ze zacht. Lolita glimlachte weer. "Ja, en Jay." Knikte ze. "Ik ga even bij hem kijken, goed?" Vroeg Lolita. Esmeralda knikte meteen. Lolita drukte een kus op haar voorhoofd en legde even haar hand op de schouder van Duke.
"Ik kom zo weer terug." Sprak ze en daarna liep ze weg naar het kamertje van Ivan. Na een zacht klopje op de deur, kwam ze rustig naar binnen toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:47

Koning Jay Fullbright

Hij was echt van slag. Hij had het zo leuk gehad met Esmeralda, maar nu voelde het alsof hij het nog verkeerd gedaan had, omdat het zo slecht met haar ging. Ivan gaf hem wel wat afleiding, maar nu lag hij te slapen in zijn armen. Jay moest hem eigenlijk terugleggen, maar hij wilde het niet. Hij wilde hem vast blijven houden. Er werd zacht op de deur geklopt en daarna kwam Lolita binnen, hij keek haar met een waterige glimlach op zijn gezicht aan en daarna keek hij weer naar Ivan.

Duke Samira

'Ik ben blij dat je het wel fijn vond, dat vond Jay dan vast ook,' zei hij glimlachend tegen haar. Ze wilde heel duidelijk dat Jay ook bij haar was, Lolita bevestigde dat en zei daarna dat ze even bij hem ging kijken. Hij knikte, voelde haar hand op zijn schouder en daarna vertrok ze, met de woorden dat ze zo weer terug was. Hij keek weer naar Esmeralda. 'Het is ook wel een schatje hé.' zei hij plagend, over Lolita.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 12:54

Lolita Fullbright

Jay keek haar met een glimlachje aan en ze keek even naar Ivan. "Wat een lief jongetje is het ook." Sprak ze zachtjes. Ze kwam bij Jay zitten en keek naar Ivan.
"Esmeralda is echt wel stapelgek op je." Zei Lolita nu met een grote glimlach tegen Jay.


Koningin Esmeralda Fullbright

Ze knikte alleen nog even een beetje en gaapte wat vermoeid, daarna zei haar vader dat het wel een schatje was, ze keek hem even verbaasd aan. "Wie? Mama?" Vroeg ze nu met een grijns aan haar vader. "Meen je dat?" Lachte ze nu een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 12:58

Duke Samira

'Ja, jouw moeder ja,' zei hij plagend tegen haar. Ze vroeg lachend of hij het meende, daardoor grijnsde hij zelf ook een beetje. 'Ja, ik meen het, mag dat niet dan?' vroeg hij haar. Hij wist niet of Layka het zo leuk vond als hij het zei, maar die was hier niet en Esmeralda zou het wel voor zich houden. Die wist ook wel dat hij gek was op Lolita, al was het nu wel op een wat andere manier. 'Ik vind haar gewoon lief... zoals ze nu met jou en Jay omgaat, dan smelt ik... dan is het net als vroeger.'zei hij eerlijk.

Koning Jay Fullbright

'Ja, hij is geweldig,' zei hij zacht tegen Lolita. Hij raakte steeds meer gehecht aan Ivan. Ze zei dat Esmeralda echt gek op hem was. 'Ik ook op haar,' fluisterde hij. Hij keek weer opzij naar haar, daarna ging zijn blik naar Ivan. 'Ik heb het niet goed gedaan, hé? Ik had haar niet zo ver moeten laten gaan...' fluisterde hij. 'Ik bedoelde het niet vervelend... ik wil je niet teleurstellen.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 13:08

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij meende het echt en daarna gaf hij aan dat hij haar moeder gewoon heel lief vond, zoals ze nu met de situatie omging, dat liet hem smelten, net als vroeger.
"Word je weer verliefd op haar?" Vroeg ze haar vader nu heel erg zachtjes en ze keek hem aan. Ze was nu klaarwakker en wilde hier meer over weten. Het verbaasde haar wel dat haar vader hier zo over begon.


Lolita Fullbright

Jay was ook gek op Esmeralda en dat liet Lolita glimlachen. Daarna begon hij erover dat hij het niet goed gedaan had, dat hij het nooit zo ver had moeten laten komen.
"Sst... je stelt me niet teleur, lieve jongen... het is prettig dat je weet dat het anders had moeten gebeuren." Vertelde Lolita hem lief en zachtjes.
"De volgende keer kun je haar beter proberen te stoppen, maar ik snap dat het moeilijk is, als ze je knuffelt is het natuurlijk wel heel erg fijn... Vooral als je het zo erg moet missen." Gaf ze aan, ze begreep het echt wel en dat wilde ze Jay ook laten zien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 13:12

Duke Samira

Door haar vraag staarde hij haar even aan, daarna schudde hij zijn hoofd. 'Nee, echt niet... dat kan niet, echt niet...' zei hij meteen. Zo ver ging het niet, hij hoopte dat het ook nooit zo ver zou gaan. Hij was gek op Layka en hij zou haar nooit willen verlaten, ook al was het soms wat moeilijk. Leroy was terug, Layka zou altijd bang blijven en hoewel hij haar ontzettend gerust kon stellen en hij meestal heel geduldig was, wist hij dat hij ook niet van steen was, hij ging dat niet eeuwig volhouden en met Lolita was het altijd anders geweest. Hij staarde even voor zich uit en hij schudde zijn hoofd weer.

Koning Jay Fullbright

Hij stelde haar niet teleur, ze zei dat hij het de volgende keer beter kon stoppen, maar ze begreep dat het moeilijk was. Het was inderdaad heel erg fijn, hij was echt overstuur geweest en daarom was het juist heerlijk als Esmeralda hem even vasthield, want hij mistte haar enorm. Hij ademde langzaam in en uit, hij was redelijk rustig, hij vond het gewoon moeilijk. 'Ik zal haar voortaan wat meer weg houden dan,' zei hij zacht. 'Is ze boos op mij?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 13:20

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei meteen dat het niet zo was, dat hij echt niet verliefd was op haar moeder. Ze haalde hierdoor even diep adem en knikte een beetje. "Gelukkig maar, want anders zou het echt allemaal verschrikkelijk ingewikkeld worden." Sprak ze zacht. Ze kneep even zachtjes in de hand van haar vader. "Ze is ook gewoon heel lief." Fluisterde ze.


Lolita Fullbright

"Kom eens..." Fluisterde ze. Ze sloeg haar armen om Jay heen en knuffelde hem. Ze drukte een kus op zijn wang. Hij stelde voor om Esmeralda wat meer weg te houden.
"Het lijkt me niet slim om heel veel afstand te houden... je moet haar toelaten wanneer ze het kan, maar het is misschien slim om één ding te doen. Of een knuffel of wat anders. Gewoon één ding per dag, tot je merkt dat het haar minder uitput." Stelde Lolita voor. Daarna vroeg hij of Esmeralda boos op hem was. "Ben jij gek." Lachte ze nu en ze knuffelde hem nu weer.
"Het eerste wat ze vroeg is waar jij was." Gaf ze met een grijns aan. "Esmeralda vindt het ergste om alleen te zijn, daarom stelde Duke voor dat we allemaal omstebeurt bij haar blijven en hij noemde een paar namen op, maar hij vergat jouw naam en dat zei ze ook meteen. Ze wilde meteen dat jij ook bij haar zou blijven." Vertelde Lolita.
"Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je zo onzeker kan zijn als je Esmeralda hebt... ze aanbidt je gewoon." Plaagde ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 13:26

Duke Samira

'Ja, het zou zeker heel erg ingewikkeld worden. Ik hou wel van haar, maar echt verliefd ben ik gelukkig niet. Dat zou ik ook echt niet willen. Het is gewoon... Tussen Layka en mij loopt het soms niet helemaal geweldig. Ze is zo anders dan ik gewend ben... jij zou haar nu vast goed begrijpen,' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar. 'Ik vind het geweldig, maar het is al sinds het begin alsof er iets mist tussen ons.' vertelde hij haar eerlijk. 'Als ik dan jouw moeder zie, dan weet ik weer wat ik mis.'

Koning Jay Fullbright

Hij werd geknuffeld door haar en hij vond het super fijn, hier genoot hij echt van en hij haalde opgelucht adem doordat ze zo lief was. 'Dat zal ik doen... ze heeft mij vandaag zelfs al gezoend.' zei hij tegen haar. Ze waren ook best wel ver gegaan, dat moest hij eerlijk toe geven. Ze had zelfs meteen naar hem gevraagd en ze wilde dat hij bij haar bleef. 'Ik aanbid haar ook, ik snap ook niet zo goed hoe ik zo onzeker kan zijn, maar ik ben teleurgesteld in mezelf en ik weet soms echt niet wat ik met mijn gevoel moet.' fluisterde hij. 'Ik ben heel bang voor wat er gaat gebeuren als ik meer naar haar ga verlangen...' zei hij eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 13:41

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond dat het dan ook ingewikkeld zou worden. Hij hield wel van haar moeder, maar hij was niet echt verliefd. Het w as alleen lastig omdat het tussen hem en Layka niet helemaal goed loopt en hij gaf aan dat zij Layka vast wel begreep nu. Ze knikte even. "Maar Layka is sowieso een beetje anders, ik ben als ik niet bang ben heel anders. Layka is eigenlijk altijd wel een beetje zo..." Vertelde ze zachtjes aan haar vader. "Misschien moet je een keertje iets heel leuks voor haar doen, zodat ze zich zekerder gaat voelen van zichzelf. Gewoon een hele dag haar verrassen." Grijnsde Esmeralda haar vader toe.
"Misschien moet jij ervoor zorgen dat wat ze mist, wel komt, ik denk dat iedereen het wel in zich heeft om zo te zijn. Als ze maar zelfverzekerd is. Alleen zoals mama is, is er maar één." Plaagde ze.


Lolita Fullbright

"Zie je, het gaat hartstikke snel, jullie komen er wel." Zei ze met een knipoog toen hij aangaf dat ze zelfs al gezoend hadden. "Maar het was wel wat veel al denk ik, je weet heel goed dat ze zichzelf pusht om jou blij te maken." Vertelde ze hem zachtjes. Hij aanbad Esmeralda ook en hierdoor glimlachte ze een beetje. Hij was teleurgesteld in ziczhelf, en hij wist niet wat hij met zijn gevoel moest doen. Ook was hij heel bang voor wat er zou gebeuren als hij meer naar Esmeralda ging verlangen.
"Ik denk dat je dan heel goed op een rijtje moet houden hoeveel pijn je haar zou doen als je meer naar haar gaat verlangen, je mag het niet laten zien, want je weet wat de consequenties zijn en ik denk dat je heel goed in staat bent om je in te houden voor haar." Vertelde Lolita. "Jij hebt vast net zoveel voor haar over als zij voor jou." Klonk haar stem vol vertrouwen.
"Waarom ben je teleurgesteld in jezelf?" Vroeg ze nu zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 13:45

Duke Samira

'Ja, Layka is sowieso anders. Haar hele karakter is anders.' zei hij tegen haar. Het was ook wel een groot verschil, Layka was van zichzelf niet zo zeker, Leroy had het toen aardig verpest en hij respecteerde haar wel helemaal zoals ze was, maar vrij regelmatig verlangde hij toch net naar wat meer. 'Misschien moet ik dat maar eens proberen, maar zulk soort dingen hebben we al vaker gedaan. Het is veel beter dan eerst, maar ik ben bang dat ik te veel verwacht.' zei hij eerlijk tegen Esmeralda. Zoals Lolita was er inderdaad maar één en hij kon niet verwachten dat Layka daar op ging lijken.

Koning Jay Fullbright

'Ja, het komt wel weer goed, dat geloof ik wel.' fluisterde hij. Hij moest nadenken over de gevolgen en hij moest het voor haar verbergen. 'Maar ze kent mij zo goed, ze heeft het zo snel door.' fluisterde hij. Hij was ook niet zo heel erg goed in het verbergen. 'Wat als ik eerlijk zeg dat ik dat voel, maar dat ik meteen aangeef dat ik er nooit iets mee zou doen als Esmeralda het niet wilt? Dan maakt het niet uit als ze het toch merkt, want dan weet ze dat ik van haar af zal blijven...' opperde hij voorzichtig. Hij kon zich zeker wel inhouden, maar hij wist niet of hij het ook echt kon verbergen. 'Omdat ik Esmeralda wil beschermen, wil helpen, ik wil degene zijn die haar kan troosten, ik wil voor haar zorgen. Ik heb alles gedaan wat ik juist niet wilde.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 33 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum