Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 13:56

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij had dat soort dingen wel vaker gedaan, het was al beter dan eerst, maar hij was bang dat hij teveel verwachtte. "Misschien moet je eens met Kayton praten." Opperde ze en ze keek haar vader aan. "Carmen was ook altijd heel erg bang, maar ik merk aan alles dat het nu beter met haar gaat en ik denk dat het komt door Kayton." Vertelde ze aan haar vader. "Het is al fijn dat het beter is dan eerst." Glimlachte ze hem toe.


Lolita Fullbright

Hij vertelde dat Esmeralda hem heel snel doorhad en hij gaf aan dat hij eerlijk wilde zeggen wat hij voelde, maar nooit meer wilde doen als Esmeralda het niet wilde.
"Dat kan je ook zeggen, maar dan moet je wel heel goed in de gaten houden dat ze geen dingen voor jou doet, maar voor zichzelf." Gaf ze zacht aan. Hij vertelde waarom hij teleurgesteld was in zichzelf.
"Misschien is het dan wel goed dat je een beetje teleurgesteld bent... ze heeft je wel gewaarschuwd wat er zou gebeuren als je haar pijn zou doen..." Mompelde Lolita heel zacht. "Maar wanneer het beter gaat, mag je jezelf ook vergeven, Jay..." Ze streek even door zijn haren heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:00

Duke Samira

Door wat ze zei keek hij haar glimlachend aan. 'Het is een klein beetje gênant om dat met hem te bespreken, Esmeralda.' plaagde hij haar. 'Ik vind het al ongemakkelijk om het met jou te bespreken, laat staan met Kayton. Misschien kan hij wel helpen, hij heeft vast een geweldige aanpak, maar volgens mij heeft hij ook eindeloos geduld. Ik heb aardig wat geduld, maar blijkbaar is het niet eindeloos.' zei hij tegen haar.

Koning Jay Fullbright

Hij knikte langzaam, dat moest hij dan inderdaad in de gaten houden, maar dat kon hij wel, dat kwam wel goed. 'Dat is zo,' fluisterde hij. 'Ik snap nog steeds niet waarom ik het gedaan heb... het sloeg helemaal nergens op.' zei hij zacht. Hij wist nog wel wat er allemaal gebeurd was. Esmeralda had niet gedaan wat hij wilde, de laatste tijd liep het al niet lekker en alle dingen die hij heel leuk vond, vond Esmeralda eng of niet leuk. Hij had veel te veel gedronken en blijkbaar was hij er zo klaar mee dat hij haar zelf wilde dwingen. Dat was echt belachelijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze grinnikte zacht door haar vader en ze knuffelde hem even. "Misschien helpt het." Lachte ze. Ze hield hem vast en sloot haar ogen eventjes. "Ik denk echt dat hij wel heel goed weet wat hij doet." Fluisterde ze. Daarna gaapte ze weer even en ging ze liggen. "Blijf je hier?" Vroeg ze zachtjes aan haar vader. Ze wilde graag even slapen.


Lolita Fullbright

Hij snapte nog steeds niet waarom hij het had gedaan, het sloeg nergens op. "Aan de andere kant... het heeft wel je ogen geopend, Jay... je wilt er nu zo graag aan werken, dat was anders nooit gebeurd... je had dit nooit gedaan als het nog zo doorging zoals het al ging." Gaf Lolita aan. "Elk negatief ding heeft ook een positief gevolg." fluisterde ze hem toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:22

Duke Samira

'Als ik de moed bij elkaar verzameld heb om het met hem te hebben over mijn seksleven, dan zou het misschien kunnen helpen,' zei hij plagend tegen haar. Ze dacht dat hij wel echt goed wist wat hij deed en Duke knikte langzaam. Misschien moest hij het eerst met Layka bespreken en konden ze daarna vragen of Kayton wist of iets kon helpen, maar dat kwam wel. Hij zou het er vandaag ergens wel even met Layka over hebben. 'Ja, ik blijf bij je, zeker tot jouw moeder er weer is,' fluisterde hij. Hij wist nog niet zeker of hij dit met Lolita moest bespreken, al kon ze hem misschien wel helpen met tips.

Koning Jay Fullbright

'Dat is waar, maar dat had ik dan nog liever op een andere manier gehad... dit vind ik heel erg,' fluisterde hij. Hij legde zijn hoofd tegen haar aan en hij sloot zijn ogen, hij accepteerde Lolita wel helemaal nu, dat was eigenlijk al een hele verbetering. 'Hoe gaat het nu met mijn vader?' vroeg hij zacht aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:26

Koningin Esmeralda Fullbright

"Praat anders eerst met mama." Mompelde ze haar vader zachtjes toe. Ze glimlachte een beetje naar hem en daarna sloot ze haar ogen om vervolgens in slaap te vallen. Ze hield zijn hand stevig vast en sliep zo redelijk. Ze moest gewoon blijven merken dat er iemand bij haar was.


Lolita Fullbright

"Ik denk dat iedereen het liever anders had gehad, dit is ook heel erg.." Fluisterde ze hem toe. Hij wilde daarna van haar weten hoe het met zijn vader ging. "Beter al." vertelde ze hem. "Hij vind het wel echt fijn om met je te praten en te merken dat je hem ook toelaat..." Gaf ze zacht aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:28

Duke Samira

'Dat zal ik doen,' zei hij zacht tegen haar. Hij zou het met Lolita bespreken, misschien zou dat hem al een hoop helpen, hij hoopte het wel. Hij hoopte dat ze het niet vervelend vond, maar dat kon hij zich niet voorstellen. Esmeralda akte in slaap, ze hield zijn hand vast en hij bleef naar haar kijken, ze sliep zo wel redelijk door, hij was er blij mee.

Koning Jay Fullbright

'Ik weet het,' zei hij zacht, wat benauwd. Hij vond het echt heel erg, hij voelde zich direct rot als hij er aan dacht. Het ging beter met zijn vader, hij vond het fijn om met hem te praten. Jay knikte langzaam, hij vond het zelf ook, al bleef het natuurlijk wel heel erg lastig. 'Je mag wel weer terug gaan, ik blijf nog even bij Ivan zitten, we zien elkaar toch vast vanavond weer...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:36

Lolita Fullbright

Jay knikte alleen een beetje en zei dat ze weer terug mocht gaan, hij bleef nog even bij Ivan en ze zouden elkaar die avond weer zien.
"Bij het eten spreken we elkaar weer." Glimlachte ze nu naar hem. "Vind je het echt niet erg om alleen te zijn?" vroeg ze hem nu voorzichtig. Ze keek hem even wat bezorgd aan. Ze wilde graag dat hij zich ook een beetje goed voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:37

Koning Jay Fullbright

'Ja, inderdaad,' stemde hij in. 'Nee, ik vind het niet erg, ik ben toch bij Ivan en zo kan ik een beetje over alles nadenken, dat vind ik eigenlijk wel fijn.' zei hij. Hij had nog genoeg waar hij zelf aan wilde werken en door met Lolita te praten kon hij weer verder, dus vond hij het niet erg om alleen te zijn. 'Als het echt niet gaat zoek ik jullie wel op,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:44

Lolita Fullbright

"Oké, gelukkig maar." Zei ze zachtjes. "Niet te hard nadenken hoor, dat is niet goed voor je." Plaagde ze hem nu. "Het komt sowieso goed met je, daar ben ik zeker van. Heb ook een beetje hoop voor jezelf en denk ook aan alle goede dingen die vandaag zijn gebeurd." Sprak ze zacht. Hij zou hun opzoeken als het echt niet ging. "Dat is fijn." Knikte ze. Ze kwam langzaam overeind en keek nog even met een glimlach naar Jay en Ivan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:46

Koning Jay Fullbright

'Dat zal ik doen, ik zal denken aan de fijne momenten, want die hebben wij vandaag gelukkig genoeg gehad.' fluisterde hij. Dat was ook zo, hij had een geweldige dag gehad eigenlijk, hij had enorm goed met haar kunnen praten en ze hadden zelfs gezoend, het was heel fijn geweest. 'Doe Esmeralda maar de groeten van mij,' fluisterde hij nog.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:54

Lolita Fullbright

"Goed zo, dat is fijn om te horen." Fluisterde ze zachtjes. Ze moest Esmeralda de groeten van hem doen. "Natuurlijk doe ik dat." Zei ze tegen hem. Ze liep de kamer uit en ging weer terug naar Esmeralda. Ze sliep en Duke zat nog bij haar. Ze ging naast hem zitten en keek naar haar meisje.
"Hoe gaat het met haar?" vroeg ze zacht aan Duke.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 14:56

Duke Samira

Lolita verscheen weer, ze kwam bij hem zitten en ze vroeg hoe het ging. 'Ze slaapt nu redelijk rustig en ik heb nog even met haar kunnen praten,' zei hij glimlachend tegen haar. Dit was het moment waarop hij het met Lolita moest bespreken en hij ademde langzaam in. 'Ik wil ergens met je over praten...' begon hij nu dus ook zachtjes. Hij bleef de hand van Esmeralda vasthouden, maar hij keek naar Lolita. 'Het gaat om Layka en mij,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 14:58

Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat Esmeralda redelijk rustig sliep en hij had nog even met haar kunnen praten. "Dat is fijn..." Fluisterde ze zachtjes. Daarna gaf hij aan dat hij met haar ergens over wilde praten. Het ging om hem en Layka.
"Wat is er? Is er iets mis?" Vroeg ze nu zachtjes aan Duke. Haar stem klonk bezorgd en ze keek hem even doordringend aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 15:01

Duke Samira

'Nee, er is niet echt iets mis... het is gewoon... eigenlijk al sinds het begin heb ik het gevoel dat er iets mist en ik merk dat het mij nu echt dwars gaat zitten... als ik jou dan zo zie, dan weet ik precies wat ik mis en dat is frustrerend. Layka is zo anders, zo voorzichtig, zo snel angstig... dat was ik met jou totaal niet gewend en ik merk dat het mij steeds zwaarder valt. Eerst vond ik het helemaal geen probleem, maar nu begint het vervelend te worden en ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil het wel met haar bespreken, maar ze is van nature niet echt zo en ik wil haar gee pijn doen.' vertelde hij nu eerlijk.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 15:13

Lolita Fullbright

Hij vertelde dat er niet echt wat mis was, maar hij miste wel wat en dat ging hem steeds meer dwarszitten. Als hij haar zag, wist hij precies wat hij miste. Layka was zo anders, zo voorzichtig en snel angstig. "Ik begrijp wel dat het heel erg moeilijk voor je is... maar misschien moet je meer proberen haar daarmee te helpen in plaats van het laten zitten. Ze kan alleen maar minder angstig worden als jullie daaraan werken, als jij haar helpt daarmee. Leroy is anders nu, hij heeft echt spijt en ik denk dat het beter met haar gaat als ze weer leert om te gaan met hem. Dan heeft ze niets meer om bang voor te zijn en zal ze ook langzaam minder onzeker zijn. Het is een geweldige vrouw." Vertelde ze zachtjes aan hem. Ze legde haar hand op zijn schouder en keek hem even aan. "Je hoeft haar ook geen pijn te doen, als ze eenmaal gewend is aan Leroy, kun je leuke dingen met haar gaan doen, mooie jurken kopen, sieraden, alles om haar goed te verwennen." Plaagde ze. "Ze zal dan zeker wat voor je terug willen doen."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 15:16

Duke Samira

Door wat ze vertelde knikte hij langzaam. 'We kunnen het wel proberen, als Leroy het ook ziet zitten...' zei hij zacht. Als Leroy echt anders was nu dan kon het best zijn dat Layka zich beter ging voelen. Als hij haar zou verwennen zou ze zeker wat terug willen doen. Duke grijnsde even. 'Ik ben heel erg bang dat de dingen die jij leuk vindt om te doen, niet echt wat voor Layka zijn. Zelfs niet als ze zich goed voelt.' zei hij tegen haar. Dat vond hij heel jammer, maar het was niet anders. Het was vanaf het begin af aan al zo geweest en hij kon zich niet eens meer herinneren wanneer hij voor het laatste echt verwend was door een vrouw. Layka hield daar niet zo van en dat kon hij door alles wel begrijpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 15:24

Lolita Fullbright

Hij gaf aan dat hij het wel wilde proberen, als Leroy het ook zag zitten. "Ik denk het wel, hij wilt graag dingen goedmaken tegenwoordig." Vertelde ze zachtjes aan hem. Hij dacht dat de dingen die zij leuk vond, niet echt wat voor Layka was. Ze grinnikte zachtjes. "Nee, maar er zijn nog genoeg andere dingen die ze misschien wel heel erg leuk vind om te doen." Gaf ze zachtjes aan. 'Ik denk dat jullie wel wat kunnen verzinnen samen." Glimlachte ze. "Jij bent vindingrijk genoeg."
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 15:27

Duke Samira

Ze dacht dat Leroy het wel wilde, hij wilde tegenwoordig graag dingen goedmaken. Duke knikte even, hij hoopte dat Layka er ook voor open stond. Hij hoopte echt dat het zou helpen, want dit zat hem toch een beetje dwars. Door wat ze zei grijnsde hij. 'Zoals?' vroeg hij haar nu. Ze zei dat hij vindingrijk genoeg was, ze konden vast iets anders verzinnen. 'Hm, misschien, maar er zijn dingen die ik gewoon heel erg lekker vind en die ik niet graag mis...' zei hij eerlijk. Hij had aan het begin gedacht dat het wel goed zou komen, maar eigenlijk kwam het niet goed. Ze deed zoiets nooit echt voor hem. 'Misschien ben ik wel te verwend met jou.' plaagde hij haar nu, omdat hij eerst Lolita gewend was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 15:31

Lolita Fullbright

Hij vroeg haar wat het dan zoal was en ze haalde een beetje haar schouders op. Er waren vast wel dingen te verzinnen, dat wist ze zeker. Hij gaf aan dat hij sommige dingen gewoon heel lekker ovnd en niet graag miste. Ze grinnikte even. "Ik weet wel wat je bedoeld." Plaagde ze hem. Hij dacht dat hij misschien te verwend was door haar.
"Hmm, dat weet ik eigenlijk wel zeker..." Grijnsde ze. "Misschien moet je het eerst voor haar doen en als ze dan wat terug wilt doen, bied je dat aan." stelde ze voor.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 15:33

Duke Samira

Lolita wist wel wat hij bedoelde en daardoor grijnsde hij weer. Lolita kende hem heel erg goed, die wist precies wat hij heel lekker vond en wat niet. Hij ademde langzaam in, hij moest toegeven dat dit hem echt niet koud liet. Dat was ook wel aan hem te merken, zo veel zin had hij er dus in. 'Ik weet niet of ze dat wel zo fijn vindt. Ze heeft mij altijd een beetje op afstand gehouden, ik wil haar niet onder druk leggen,' zei hij nu tegen haar. 'Jemig, Leroy heeft maar geluk met jou, ik zou bijna jaloers worden...' zei hij nu tegen haar, met een grijnsje op zijn gezicht, maar hij werd zelfs wat rood omdat hij dit zo heftig vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 15:55

Lolita Fullbright

Ze merkte aan hem dat hij het echt miste. Hij wist ook niet of ze het wel fijn vond, Layka had hem altijd een beetje op afstand houden, hij wilde haar niet onder druk zetten.
"Nee, dat snap ik, ik vind het heel erg lief van je dat je het zo goed probeert voor haar." Sprak ze zachtjes tegen hem. Daarna zei hij dat Leroy geluk had met haar en dat hij bijna jaloers werd. Hij werd zelfs rood en ze glimlachte naar hem.
"Ik heb zelf ook niets te klagen." Lachte ze een beetje. "Zal ik anders eens met Layka gaan praten? Gewoon heel voorzichtig." Glimlachte ze.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 15:58

Duke Samira

Ze begreep het, ze vond het heel lief van hem dat hij het zo goed probeerde voor haar. 'Natuurlijk... ik wil haar echt geen pijn doen en in al die tijd dat ik samen met haar ben heb ik nog geen één fout gemaakt, ik zou niet vreemd willen gaan en ik zal haar nooit ergens toe verplichten, maar ik begin nu toch wel een beetje te merken dat ik het echt heel erg mis,' fluisterde hij. Helemaal omdat het met Layka allemaal anders was en hij nergens super veel voldoening uit kon halen. Hij miste het daardoor echt heel erg en hij wist niet hoe lang dat goed zou gaan. Straks zocht hij iemand op die het wel wilde, want zo graag wilde hij het ondertussen wel. Ze zei dat ze niets te klagen had en daardoor grijnsde hij weer. 'Ja, dat zou je heel goed kunnen proberen... als je het gewoon subtiel bespreekt is het niet zo erg als wanneer ik er over begin,' zei hij. Eigenlijk hoopte hij echt dat het zou werken, want dit was niet fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 16:05

Lolita Fullbright

"Ik vind het echt heel knap van je dat je je zo voor haar inzet en haar absoluut geen pijn doet. Daar mag je best wel trots op zijn." Sprak ze zacht en lief tegen hem. Hij wilde wel dat ze het zou proberen, als ze het subtiel zou bespreken was het helemaal niet zo erg dan wanneer hij erover begon "Dat denk ik ook. Zal ik dat anders nu doen? Dan kunnen jullie misschien vanavond met ons mee eten, dat zou ik sowieso wel gezellig vinden." Vertelde ze nu aan Duke met een grote glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 6/12/2015, 16:06

Duke Samira

Hij was toch wel blij met haar compliment, het was fijn dat iemand merkte dat hij daar echt zijn best voor deed, dat hij moeite deed en dat het gewaardeerd werd. Ze dacht het ook en ze wilde het nu proberen, dan konden ze misschien vanavond mee eten. Hij knikte langzaam, dat vond hij toch best wel een goed idee van haar. 'Ja, dat is goed, dan blijf ik wel bij Esmeralda.' stemde hij in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 6/12/2015, 16:09

Lolita Fullbright

"Oké, super, dan ga ik eerst aan Leroy vragen of hij het ook een goed idee vind." Zei ze tegen Duke. Ze drukte een kus op zijn wang en keek nog even naar Esmeralda, daarna liep ze weg, naar haar eigen slaapkamer toe.
Ze klopte eerst op de deur en daarna stapte ze naar binnen toe. "Hoi Lieverd." Zei ze zachtjes tegen Leroy. Ze kwam bij hem zitten met een glimlach. "Ik wilde even wat met je bespreken." Zei ze zachtjes tegen hem en ze drukte een kusje op zijn lippen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 34 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum