Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 08:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij meende het, ze mocht geen rare dingen doen. "Dat lukt niet eens." Zei ze hem zacht. Hij vroeg naar Kayton. Hij gaf duidelijk wel veel om hem, hij wilde echt weten of hij al weg was. Ze liet haar paard weer even stilstaan. Het was hartstikke vermoeiend om alles tegelijk te doen.
"Hij zou na ons weggaan. Hij was wel tevreden over je, Jay." Glimlachte ze haar man toe. Ze liet het paard daarna weer zachtjes stappen, ze steunde met haar handen zwaar op zijn hals, het was echt moeilijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 10:34

Koning Jay Fullbright

Hij bleef heel rustig rijden en stil staan toen Esmeralda dat ook deed. Hij keek even om toen ze zei dat Kayton na hun weg zou gaan. Ze gaf aan dat Kayton wel tevreden was. 'Het ging niet zo goed... Ik ben niet tevreden.' zei hij zacht. 'Ik kan gewoon niet meer met hem praten, ik voel geen band meer met hem, maar toch weer wel... Het is gewoon heel erg lastig.' zei hij zacht. Hij vond het echt vervelend, want zo kwam het nooit goed. Hoe wilde hij dan ooit terug naar het kasteel?
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 10:52

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij begon te vertellen over Kayton, dat hij gewoon niet met hem kon praten, hij voelde niet echt meer een band met zijn opa. Ze knikte een beetje en liet weer het paard stilstaan.
"Rijden en praten tegelijk is moeilijker dan ik dacht." Klaagde ze een beetje, aangezien het vroeger allemaal vanzelf ging, maar nu moest ze zich teveel concentreren.
"Kayton is ook lang weggeweest Jay... als hij hier af en toe komt en gewoon gezellige en leuke dingen met je doet, komt het vanzelf wel weer denk ik." Zei ze hem, ze hijgde lichtelijk, ze was nu al vermoeid en het landhuis was nog niet eens heel ver achter hun...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 11:21

Koning Jay Fullbright

'Ik wil niet eens meer dat hij nog komt, ik vind het vreselijk dat het zo verschrikkelijk voelt en dat wil ik gewoon niet hebben,' zei hij zacht tegen haar. 'Kom, we gaan terug. Dit is wel weer genoeg,' zei hij tegen haar. Hij draaide het paard heel rustig om en daarna glimlachte hij een beetje naar Esmeralda. Misschien moest hij er maar gewoon over ophouden, het had toch geen nut. Hij liet het paard heel erg rustig terug lopen naar het landgoed, het maakte hem toch niet zo veel uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 11:30

Koningin Esmeralda Fullbright

"Je moet er even doorheen... ik wil wel dat hij komt, ik wil graag weer terug naar het kasteel kunnen." Vertelde ze hem zachtjes terug. Hij zei dat ze terug gingen en haar paard draaide meteen om toen Jay dat ook deed. Ze hield zich stevig vast aan het dier en ze keek naar het landgoed dat haast al meteen opdoemde, ze wilde zelf zo graag galopperen, de wind in haar haren, gewoon een stukje racen. Ze zuchtte zacht. Was haar enthousiasme dus eigenlijk ook een beetje misplaatst.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 11:37

Koning Jay Fullbright

'Dan ga je toch lekker zonder mij terug? Jij mag daar gewoon zijn. Laat je mij hier lekker alleen. Je redt het toch allemaal wel zonder mij.' Zei hij nu tegen haar. Zijn humeur was echt goed verpest. Hij was echt heel erg chagrijnig nu. Hij hoorde Esmeralda zuchten en hij klemde zijn kaken op elkaar. Doordat ze nu zelf ook niet meer vrolijk was werd hij alleen maar chagrijniger. Eenmaal bij de stallen sprong hij van zijn paard. Het dier werd meteen overgenomen en even wilde hij Esmeralda helpen, maar er stond al personeel klaar, dus liep hij zelf gewoon weg. Hij had niet eens meer zin om haar te helpen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 11:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Ik wil niet zonder jou terug, natuurlijk wil ik dat niet... ik vind het fijn met jou." Sprak ze zachtjes tegen hem. "Ik red het niet zonder jou, echt niet... je helpt me met zoveel dingen, ik kan niet zonder jou." Gaf ze eerlijk toe. Hij sprong van zijn paard af en zij zat nog op de hare, ze keek hem vragend aan, hopend dat hij haar zou helpen, maar helaas was het personeel hem voor. Ze werd door de staljongens van het paard getild. Ze stond wat wankel en probeerde weer voorzichtig te lopen, maar het was een raar gevoel nadat ze op een paard had gezeten.
"Jay! Wacht alsjeblieft!" Riep ze hem na en ze probeerde hem zo snel mogelijk te bereiken.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 11:45

Koning Jay Fullbright

Hij geloofde haar gewoon niet meer. Het voelde niet alsof hij nog nut had, het voelde niet alsof iemand ook maar iets om hem gaf. Hij liep in de weg. Hij was te lastig, hij kon niets doen, hij was geen koning, hij was niets meer. Als Killian nog geleefd had had hij tenminste nog een zoon gehad. Ze hadden nu dan wel Ivan, maar dat was niet zijn eigen zoon. Dat was eigenlijk ook niets. Hij hoorde Esmeralda naar hem roepen, hij draaide zich om en hij pakte haar even vast, daarna keek hij haar doordringend aan. 'Ik wil liever even alleen zijn, sorry. Ik ga alleen maar gemeen tegen je doen, dat is het enige dat ik kan.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 11:57

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij draaide zich wel naar haar om en ze leunde tegen hem aan omdat ze best wel moe was door het rijden. Hij zei dat hij liever even alleen was, want hij ging nu alleen maar gemeen tegen haar doen.
"Het is niet het enige dat je kan, maar misschien op dit moment wel, ik vind je nu nog best wel lief. Ik ga even slapen denk ik, kom je weer naar me toe als het beter gaat?" vroeg ze lief en zachtjes aan hem. Ze liet hem zachtjes weer los en liep voorzichtig en wat wankel naar de slaapkamer toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 11:59

Koning Jay Fullbright

'Als je gaat slapen kan ik wel bij je blijven, als wij maar niet hoeven te praten,' zei hij tegen haar. Hij hielp haar in bed en hij begon langzaam haar kleding los te maken. Hij was nog niet echt kwaad, hij reageerde alleen wat kortaf en chagrijnig op alles, daarom wilde hij niet praten. Dat maakte het namelijk niet veel beter. Hij liet de stof langzaam van haar huid glijden en hij maakte met net zo veel voorzichtigheid haar been los, daarna drukte hij zacht zijn lippen in haar nek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 12:03

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei dat als ze ging slapen, hij wel bij haar kon blijven, als ze maar niet hoefden te praten.
"Je bent lief, helemaal niet gemeen." Fluisterde ze nog zacht tegen hem, ze vond dit echt heel erg fijn, dat hij gewoon bij haar kon blijven. Ze werd in bed geholpen door hem en hij begon haar kleding los te maken, alles was heel erg lief en zacht, ze vond het heel fijn hoe hij het deed met haar. Haar kleding was uit en hij maakte het been los, niet veel later voelde ze zijn lippen in haar hals. Ze sloot haar ogen eventjes daardoor en kroop een beetje tegen hem aan.
"Ik hou van je..." Mompelde ze teder en lief.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 12:08

Koning Jay Fullbright

Hij was lief, niet gemeen. Hij glimlachte zwakjes, hij vond het lief dat ze het zei, maar hij vond zichzelf enorm gemeen. Ze kroop tegen hem aan en hij liet zijn handen langzaam over haar lichaam heen glijden, het was iets gretiger dan dat de bedoeling was. Ze zei dat ze van hem hield en hij mompelde wat, daarna zoende hij haar en liet hij liet zijn tanden naar haar hals glijden, hij schraapte zacht over haar huid heen en hij ademde diep in.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 12:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Zijn handen gleden ineens gretig over haar lichaam heen, zijn tanden schraapten over haar hals en ze keek naar hem, wat verbaasd.
"Jay, ik red het niet nu... echt niet.. het paardrijden was te heftig, maak me over een uurtje wakker, dan lukt het wel." Klonk haar stem heel zacht en voorzichtig tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 12:15

Koning Jay Fullbright

Hij keek niet echt naar haar, pas toen ze zei dat ze het nu niet redde keek hij op. Het paardrijden was te heftig, hij moest haar over een uurtje wakker maken. 'Laat het maar zitten,' gromde hij. Hij nam meteen afstand van haar en zonder verder iets te zeggen liep hij weg. Hij gooide de deur met een keiharde klap dicht. Als ze geen zin had, dan niet. Hij wilde daar niet een uur gaan wachten tot hij zijn gang mocht gaan. Het was elke keer wel wat. Hij pakte een fles wijn en hij schonk een glas voor zichzelf in, daarna liet hij zich in de woonkamer op de bank zakken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 12:18

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze voelde zich schuldig toen hij haar toegromde dat ze het dan mar moest laten zitten, hij liep weg en gooide de deur achter zich dicht. Ze slikte even en staarde naar de muur. Ze kon er niets aan doen... ze zou instorten als ze het nu zou doen met hem en dat wilde ze liever niet. Ze haalde even diep adem en besloot toch maar gewoon te gaan slapen, waarschijnlijk ging het over een paar uur als ze weer wakker werd, wel beter met hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 12:21

Koning Jay Fullbright

Hij bleef een tijdje nadenken over alles, maar dat maakte hem niet echt veel vrolijker. Hij dronk aardig wat wijn en uiteindelijk zakte hij zelf ook in slaap op de bank. Hij sliep enorm onrustig, hij droomde heftig en ook aardig rare dingen, dat was hij niet echt gewend. Misschien kwam het gewoon door de spanning. Hij kwam na een tijdje overeind en hij wreef langs zijn gezicht. Hij pakte de halfvolle fles wijn van de tafel, hij nam hem mee naar buiten en hij liep richting de stallen. Hij liet zich in het stro zakken en hij nam een paar slokken van de wijn, daarna sloot hij zijn ogen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 12:41

Koningin Esmeralda Fullbright

Na een paar uur werd ze langzaam wakker. Ze rekte zich uit en voelde zich al veel beter dan daarvoor. Jay was nog niet naar haar toegekomen, iets wat ze eigenlijk wel jammer vond, maar het was niet anders. Ze kleedde zich weer aan, dit keer weer in een hele mooie en sexy jurk, gewoon omdat ze vond dat Jay nog wat te goed had van haar, daarna ging ze naar hem op zoek.
Volgens de bedienden was hij naar de stallen gegaan, langzaam liep ze daar naartoe en vond hem met een fles wijn in het stro. Ze schudde haar hoofd een beetje en kwam bij hem zitten, ze staarde naar zijn gezicht en haar vingers gleden zachtjes over zijn lichaam heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 12:46

Koning Jay Fullbright

Hij keek langzaam en wat wazig op toen hij opeens een zachte aanraking op zijn lichaam voelde. Hij knipperde met zijn ogen en hij kwam iets overeind. Het was Esmeralda. Hij voelde zich een beetje wazig door de drank, maar daardoor was hij wel vrij ontspannen. 'Hm, wat doe jij hier? Droom ik nog?' vroeg hij zacht aan haar. Hij draaide zich iets naar haar toe, ze had een hele mooie jurk aan. Precies zoals hij het mooi vond. Hij liet zijn hand langzaam over de stof van haar jurk glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 16:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij werd langzaam wakker, ze zag aan zijn blik dat hij nog niet echt wakker was, hij keek haar ook wat wazig aan. Hij vroeg haar zacht wat ze hier deed en of hij nog droomde. "Nee, maar je hebt best wel lang geslapen volgens mij, ik wachtte op je, maar toen je niet kwam, ben ik je maar gaan zoeken en toen vond ik je heel lief in het stro." Glimlachte ze. Zijn hand gleed over haar jurk heen en ze begon langzaam zijn kleding los te knopen, haar handen gleden zachtjes over zijn huid heen. Ze vond het echt fijn als hij zo ontspannen was.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 17:23

Koning Jay Fullbright

Hij ademde diep in en hij voelde dat ze zijn kleding los begon te maken. 'Wil je het hier?' Vroeg hij mompelend aan haar. Hij zette de wijn aan de kant en hij zoende haar zacht. 'Heb je nu wel zin dan?' Vroeg hij mompelend aan haar. Hij streek over haar lichaam heen en hij zoende haar wat heftiger. Het was wel heel erg rustig, maar wel wat onstuimig doordat hij gedronken had. Hij had er wel echt zin in en hij vond het niet zo erg om het hier te doen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 17:28

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay vroeg haar of ze het hier wilde doen, de fles wijn werd aan de kant gezet en hij zoende haar even zacht. Daarna vroeg hij of ze er nu wel zin in had. Ze grijnsde naar hem. "Ja, ik wil het hier en ik heb er inderdaad zin in, net ook, maar net lukte het niet omdat ik slaap nodig had, nu lukt het wel." Zei ze met twinkelende ogen. Hij zoende haar nog wat heftiger en ze hield hem dicht tegen haar aan, haar handen streelden over zijn blote huid heen en daarna zoende ze hem in zijn hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 17:32

Koning Jay Fullbright

'Gelukkig heb je er nu wel energie voor, want ik ga niet langer wachten hoor.' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar heftig en daarna voelde hij haar handen over zijn lichaam heen glijden. Hij maakte langzaam de jurk los en daarna bekeek hij haar lichaam even. Ze zag er gewoon goed uit. ' We moeten wel nieuwe dingen blijven proberen hé... Meer plekken...' Mompelde hij. Hij drukte zijn lippen zacht in haar hals en hij liet zijn handen naar haar heupen glijden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 17:40

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat weet ik, je bent vreselijk ongeduldig." Plaagde ze Jay, ze was blij dat hij nu zo was. Hij maakte haar jurk los en bekeek haar even. Ze merkte dat ze steeds gespierder werd doordat ze beter kon omgaan met het been, het zorgde ervoor dat ze meer kon en ze moest behoorlijk veel kracht gebruiken om alleen al te kkunnen lopen. Hij mompelde dat ze wel nieuwe dingen moesten blijven uitproberen, meer plekken.
"Ik vind dit een hele mooie plek." Grijnsde ze. Ze voelde zijn lippen in haar hals en ze kreunde hierdoor zachtjes en vol genot. Hij deed alles zo heerlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 29/11/2015, 17:53

Koning Jay Fullbright

'Dit is de allermooiste plek die er is...' zei hij tegen haar. 'En zo ongeduldig ben ik helemaal niet... Ik heb ondertussen bij elkaar al zo lang gewacht..' zei hij grijnzend tegen haar. Hij zoende haar weer en hij nam daarna weer wat afstand van haar. 'Kunnen we het niet gewoon weer een paar keer per dag doen? Dan doe je verder gewoon niets en neem je rust, tot we het weer doen... Dat vind ik wel een goed idee...' zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 29/11/2015, 18:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond dit de mooiste plek die er was en hij was helemaal niet zo ongeduldig, hij had alleen al zo lang gewacht. "Hmm... ja, dat is waar." Gaf ze eerlijk toe. Daarna gaf hij aan dat hij het wel een goed idee vond om het een paar keer per dag te doen, dan deed ze verder niets en nam ze rust tot ze het weer zouden doen. Ze grijnsde.
"Dus, dan moet ik alleen maar voor seks leven?" Grinnikte ze. "Slecht idee, Jay, dat weet je volgens mij zelf ook wel." Plaagde ze hem en ze gaf hem zacht een duwtje en kroop bovenop hem.
"Ik wil paardrijden, wandelen... en nog veel meer, dus jij gaat me echt niet in bed houden."Ze drukte zacht zijn handen in het stro naast zijn hoofd en zoende hem vol passie.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 18 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum