Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 14:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat ze het wel een keertje konden proberen, hij had een chocoladetaart zien staan en als ze een stukje zouden stelen, konden ze kijken of het hielp als hij heel lief naar hem lachte. "Ik denk dat je dan moet rennen voor je leven." Grinnikte ze zachtjes. Hij gaf aan dat hij wilde dat ze keuze had, dat was leuk en ze konden alles wat ze niet opkregen gewoon terugleggen, dan had hij het gewoon geleend. Ze schudde lachend haar hoofd even.
"Ik denk niet dat ze daar intrappen." Plaagde ze hem nu vrolijk. Hij gaf aan dat hij vroeger een beetje een watje was, nu was dat wel iets minder.
"Iets? Je hebt zomaar een hele mand vol eten meegenomen, je bent alles behalve een watje." Ze gaf hem even een knipoog.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 14:18

Koning Jay Fullbright

'Dat denk ik ook, maar de kok heeft een flinke buik, daar moet ik nog wel van kunnen winnen,' zei hij grijnzend tegen haar. Hij at even wat en daarna zei ze dat ze niet dacht dat ze er in zouden trappen. 'We kunnen het altijd proberen, je weet het nooit zeker,' zei hij lachend tegen haar. Hij vond het echt super leuk zo samen met haar, hier genoot hij echt heel erg van. Door wat ze daarna zei grinnikte hij een beetje. 'Ik moet wel, ik ben opgegroeid met jou, dat kan niet als je een watje bent.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 14:26

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dat weet ik bijna wel zeker dat je daar wel van kunt winnen." Sprak ze met een glimlach tegen hem. Hij lachte ook, ze konden altijd proberen om alles terug te leggen. "Dat is waar, we kijken wel, misschien blijft er toch wel niets over." Plaagde ze. Ze pakte een koekje en liet zich languit in het gras vallen, haar haren vielen als een waaier om haar hoofd heen, ze keek naar de wolken en haar blik ging weer naar Jay dat hij geen watje meer kon zijn, want hij was opgegroeid met haar. Ze grijnsde.
"Ik heb goed mijn best gedaan." Sprak ze met twinkelende ogen tegen hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 15:43

Koning Jay Fullbright

' Ja, het is je heel erg goed gelukt.' Plaagde hij haar. Hij ging zelf ook liggen en hij staarde naar de prachtige zon en lucht. Het was heerlijk hier, hij genoot vreselijk door gewoon samen met haar te zijn. Dat was altijd nog het allerleukste. Hij keek opzij en hij keek haar vol liefde aan. 'Ik ben gek op je en ik vind het heerlijk om gewoon bij je te zijn. Ik wist niet dat het zo leuk was om samen te zijn en leuke dingen te doen... Ik vind het heel erg fijn.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 15:59

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze keken elkaar haast tegelijkertijd aan en ze grinnikte zacht eventjes hierdoor, ze vond het leuk om te merken dat ze nog zoveel hetzelfde deden. Zijn blik was liefdevol en ze keek haast op dezelfde manier naar hem terug. Hij was gek op haar en hij vond het heerlijk om gewoon bij haar te zijn, Hij wist niet dat het zo leuk kon zijn.
"Ik ben ook stapelgek op jou, het is echt heel fijn en rustgevend om zo bij elkaar te zijn, ik geniet er echt van... het is super fijn." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Heel voorzichtig ging ze met haar hand naar de zijne en ze streelde zachtjes over zijn hand heen. Het was heel licht en heel voorzichtig, maar ze voelde zich nu zo goed bij hem, dat ze het wel durfde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 16:03

Koning Jay Fullbright

Ze vond het ook heel fijn en rustgevend, hij was blij dat ze er hetzelfde over dacht, dat deed hem goed en dat was ook aan hem te zien. Hij straalde helemaal. Hij voelde een hele zachte aanraking op zijn hand en hij keek naar haar, zijn blik was rustig en vol liefde. Het werkte dus wel, als het goed voelde tussen hun dan durfde ze meer, dan leek de angst wat meer te verdwijnen. Hij genoot enorm van deze simpele kleine aanraking.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 16:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Toen hij naar haar keek, stopte ze heel eventjes en keek ze hem wat afwachtend aan, maar zijn blik was zo rustig en liefdevol... heel voorzichtig gleden haar vingers weer over zijn huid heen, ze draaide zich langzaam op haar buik om hem wat beter aan te kunnen kijken. Haar blik ging af en toe naar hun handen om te zien of hij zijn hand gewoon rustig hield, ze merkte wel dat ze het heel erg spannend vond namelijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 16:09

Koning Jay Fullbright

Ze draaide zich naar hem toe en even stopte ze en keek ze hem afwachtend aan, maar hij bleef gewoon rustig terug kijken. Ze ging weer verder en hij ademde langzaam in, hij vond het echt fijn. Hij zag haar heel af en toe naar zijn hand kijken, maar hij begreep wel dat het voor haar heel eng was. Het was logisch en hij was daarom juist blij dat ze dit nu al deed. Het was voor hem ook echt wel fijn. 'Ik vind het fijn en ik ben enorm trots op je,' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 16:13

Koningin Esmeralda Fullbright

Wanneer hij begon te praten, stopte ze weer, ze was zo diep geconcentreerd als ze dit deed, dat ze geen twee dingen tegelijkertijd kon doen. Ze glimlachte een beetje door zijn lieve woorden.
"Ik vind het ook wel fijn, denk ik." Sprak ze voorzichtig en met een klein glimlachje. "Ik ben blij dat jij zo rustig blijft, dan gaat het beter." Fluisterde ze zacht.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 16:14

Koning Jay Fullbright

Ze hield op, maar ze zei dat ze wel dacht dat ze het fijn vond, dus dat was goed. Daar was hij heel erg tevreden mee. 'Natuurlijk, ik word hier juist rustig van...' fluisterde hij. Hij bleef naar haar kijken, het was heel erg fijn om diep in haar ogen te kijken. Zo voelde hij zich rustig en helemaal verliefd, hij was gek op dit gevoel en hij bleef zo in haar ogen kijken. Het voelde precies zoals vroeger, toen hij haar net leerde kennen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 16:21

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij fluisterde haar toe dat hij hier juist rustig van werd, het liet haar glimlachen. "Dat is goed om te weten." Vertelde ze hem zachtjes met een knikje. Hij bleef diep in haar ogen kijken en ze staarde met een liefdevolle blik in zijn ogen terug. Na een tijdje haalde ze even diep en trillend adem.
"Ik..." begon ze zachtjes, ze wist niet goed hoe ze dit nu kon brengen. "Eigenlijk wil ik je heel graag zoenen..." Fluisterde ze heel zachtjes. "Ik denk alleen niet dat het slim is.." Mompelde ze erachteraan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 16:23

Koning Jay Fullbright

Ze vond het fijn om te weten, daardoor glimlachte hij weer. Hij zag haar na een tijdje trillend in ademen, deed hij iets verkeerd? Ze begon te praten, maar ze bleef daarna weer stil. Ze zei heel zacht dat ze hem heel erg graag wilde zoenen, ze dacht alleen dat het niet slim was. Hij bleef even stil en daarna glimlachte hij weer. 'Je moet het doen als jij denkt dat jij het fijn vindt,' zei hij. 'Van mij hoeft het niet. Ik vind alles fijn, echt alles... als ik iets kan doen om het voor jou makkelijker te maken, doe ik dat graag.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 11:39

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij was wel eerst heel stil en bijna bang voor wat ze ging zeggen, maar door wat ze zei, glimlachte hij weer. Ze keek met een lieve blik naar hem terug. Hij vond dar ze het moest doen als ze het fijn vond. Het hoefde van hem niet, hij vond alles fijn en wilde het makkelijker voor haar maken.
"Wil je je handen achter je rug doen?" Vroeg ze hem heel zacht, ze wilde het echt proberen eigenlijk, ze voelde zich nu zo gelukkig met hem. Ze dacht dat ze het wel kon proberen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 12:19

Koning Jay Fullbright

Ze vroeg of hij zijn handen achter zijn rug wilde doen, hij deed het meteen. Hij stopte zijn handen achter zijn rug en hij glimlachte naar haar, vol liefde. 'Ik zal helemaal niks doen, ik beloof het je... Ik vind het al heel fijn dat je dit allemaal wilt proberen.' zei hij eerlijk. 'Ik ben trots op je en ik hou vreselijk veel van jou.' Voegde hij er nog aan toe. Hij wilde haar heel graag duidelijk maken hoe veel hij voor haar voelde en hoe trots hij nu al op haar was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 16:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij deed meteen zijn handen achter zijn rug en ze glimlachte hierdoor naar hem. Hij beloofde haar dat hij niets zou doen, hij vond het al fijn dat ze het wilde proberen. Hij was trots en hield van haar.
"Ik hou ook heel erg van jou en ik ben super blij dat je het wilt proberen met me." Fluisterde ze nu. Ze ging voorzichtig iets dichterubij hem zitten en keek hem aan, ze was duidelijk gespannen. Even moest ze wat moed verzamelen, maar daarna drukte ze heel licht haar lippen op de zijne. Het duurde misschien niet eens een seconde voor ze er weer mee stopte, ze keek met een lichte glimlach naar hem en probeerde een beetje te ontspannen, ze wilde het nogmaals proberen als ze weer wat tot rust zou komen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 16:25

Koning Jay Fullbright

Hij bleef naar haar kijken, heel kort drukte ze haar lippen op die van hem en hij keek haar daarna weer glimlachend en vol liefde aan. 'Dat was fijn... Ik vind het echt heel erg knap van je...' Fluisterde hij. Hij was er ook enorm blij mee, hij had niet verwacht dat dit zo snel al zo goed zou gaan en het gaf hem een goed gevoel dat ze dit al durfde. Natuurlijk moesten ze nog zo veel meer doorstaan, maar ze gaf hem zelfs al een kus. 'Ben ik lekkerder dan het eten?' Vroeg hij nu plagend en lief aan haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 18:25

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het fijn en heel knap van haar. "Vond je dat al fijn?" vroeg ze hem nu zachtjes en nieuwsgierig. "Het was eigenlijk niet eens een kus." Grinnikte ze een beetje.
Hij vroeg haar daarna plagend of hij lekkerder was dan het eten. "Ik weet dat je veel lekkerder bent dan al het eten, maar dat voelt nu nog niet echt zo." Gaf ze eerlijk, maar ook een beetje plagend toe. Ze voelde zich nu al wat beter doordat hij tegen haar praatte. Nu ging het goed om zo dichtbij hem te zitten. Ze stak voorzichtig haar hand uit en streelde met haar vingertoppen langs zijn gezicht. Ze wilde gewoon wat dingen uitproberen, maar alleen als ze zich prettig voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 19:31

Koning Jay Fullbright

'Ik vind alles super fijn, echt...' Zei hij nog even duidelijk tegen haar. Hij vond het heel erg leuk dat het nu al zo goed ging met hun. 'Als het over een tijdje maar wel weer zo voelt en jij het dan wel weer zo ziet, dan is het helemaal goed.' zei hij glimlachend. Ze streek zelfs over zijn gezicht en hij bleef vol liefde naar haar kijken. 'Ik ben zo verliefd op jou... Echt stapelgek verliefd, ik vind dit heel fijn, je bent super lief...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 20:57

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde haar wel heel duidelijk dat hij alles super fijn vond en het liet haar toch wel even glimlachen. "Ik vind het ook fijn, het is eng, maar wel vertrouwd." vertelde ze zachtjes. Hij hoopte dat het over een tijdje wel weer allemaal goed was tussen hun, dan was het helemaal goed.
"Ik weet zeker dat het weer terug komt, je bent zo lief en geduldig voor me, dat voelt heerlijk." Sprak ze liefdevol tegen hem. Ze keek in zijn liefdevolle blik en haar ogen werden ook zachter en ze liet zich wat meer door het moment meeslepen, langzaam vervaagde de angst naar de achtergrond. Door wat hij vertelde, liet hij haar dromerig glimlachen.
"Ik ben ook echt stapelgek op jou, je bent zo geduldig met me. Ik voel me echt heel erg verliefd." Fluisterde ze. Ze kwam weer wat dichterbij met haar gezicht en zoende hem weer, haar lippen raakte maar heel licht die van hem, maar ze bleef hem een tijdje vol liefde zoenen terwijl haar vingers nog op zijn gezicht lagen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 21:08

Kayton Erogate

Hij had gemerkt dat Esmeralda al vroeg wakker was geworden en uit bed was gegaan. Hij kwam langzaam overeind wanneer ze weg was en kroop bij Carmen in bed, hij wilde nog heel even bij haar liggen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte een zacht kusje in haar hals


Koningin Fay Lahero

Stephen was aan het werk gegaan en ze had Elvira ook naar de werkkamer zien vertrekken, daardoor liep zij in een heel snel tempo naar Nathan toe, ze werd nu echt heel erg onrustig en ze had heel erg behoefte aan ontspanning en dat kon Nathan haar geven. Ze ging de slaapkamer binnen en sprong Nathan om zijn hals heen. Ze zoende hem heel heftig. Dit was iets wat ze al heel erg lang bij hem wilde doen, maar het nooit deed omdat ze eigenlijk niet samen mochten zijn. Nu mocht het, nu had ze echt toestemming van Stephen, die avond zou ze gewoon weer bij haar man slapen, maar nu had ze de hele dag met Nathan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 21:17

Koning Jay Fullbright

'Ik ook... Ik weet niet of ik mij ooit zo verliefd gevoeld heb...' zei hij eerlijk. Het gevoel was nu heel erg intens en hij vond het heerlijk. Hij voelde weer haar lippen op die van hem, nu werd hij heel erg zachtjes en licht gezoend. Het was heerlijk en het duurde zo enorm lang. Dit was echt geweldig en ze bleef zelfs langs zijn gezicht strelen. Hij stopte de zoen en hij keek haar vol liefde aan. ' Je bent zo goed bezig... Ik ben zo gelukkig nu... Is het ook fijn voor jou?' Vroeg hij zacht.

Nathan Gerono

De deur ging open en opeens kwam Fay binnen. Ze vloog hem om zijn hals heen en hij werd heel erg heftig gezoend. Hij ging er gretig in mee en zijn handen gleden over haar lichaam heen. ' Je bent zo opwindend, hoe komt dit? Heb je alles ingehouden voor mij?' Vroeg hij met diepe stem aan haar. 'Ik heb je gemist...' zei hij daarna. Nu hij samen met haar was voelde hij zo vreselijk veel voor haar. Het was een beetje ingewikkeld, maar nu mocht het. Hij mocht haar alles laten zien en doen wat hij wilde.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 21:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist niet of hij zich ooit zo verliefd had gevoeld en hierdoor glimlachte ze liefdevol naar hem. "Ik ook niet.." Fluisterde ze. "Al denk ik dat het nog veel meer wordt als ik niet meer bang ben." Sprak ze zachtjes. Hij stopte zelf de zoen en vond haar goed bezig, hij was heel erg gelukkig en vroeg of het ook fijn was voor jou.
"Ja.. als je zo naar me kijkt, dan vergeet ik echt de hele wereld om me heen en dan is het echt fijn om te doen, maar nu voel ik echt heel erg veel spanning." Ze ging weer wat verder van hem afzitten en haalde even diep adem. Dit was al heel erg veel, haar lichaam stond stijf van de spanning.


Koningin Fay Lahero

Hij ging gretig mee in haar zoen en zijn handen gleden over haar lichaam heen. Hij vond haar opwindend en vroeg of ze alles had ingehouden voor hem.
"Ja, ik moest wel, maar ik heb er zoveel zin in..." Klonk haar stem kreunend. Hij had haar gemist. "Ik jou ook." Ze pakte zijn gezicht in haar handen en zoende hem weer vol passie.
"Laat je me vandaag alle hoeken van de kamer zien?" Vroeg ze hem vervolgens uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 21:45

Koning Jay Fullbright

'Dat denk ik ook... maar dat komt vanzelf en dan zullen wij daar ook enorm van gaan genieten, dat kan niet anders,' zei hij glimlachend en rustig tegen haar.Ze kon er van genieten, als hij zo naar haar keek vergat ze de hele wereld en was het fijn, maar nu voelde ze wel heel erg veel spanning. Hij knikte even, dat kon hij wel begrijpen, het was ook heel erg veel. Hij had gewoon met haar gezoend, hij had het niet verwacht, maar het was zo fijn. 'Probeer weer naar de lucht te kijken, naar de zon. Ik zal afstand van je houden en je af en toe zo aankijken,' zei hij glimlachend.

Nathan Gerono

Ze had het wel in moeten houden, maar ze had er zo veel zin in. Ze had hem ook gemist, daarna werd hij weer gezoend en het volgende moment was ze enorm uitdagend. 'Heel graag,' zei hij schor. 'Wil Stephen het niet?' vroeg hij daarna. Dat was waarschijnlijk de reden dat ze er zo enorm veel zin in had, maar hij vond het heerlijk. Hij liet zijn handen weer over haar lichaam glijden en hij drukte haar heftig tegen de muur, hij zoende haar meteen weer.

Koning Stephen Lahero

Hij was aan het werk, Elvira kwam binnen en hij glimlachte naar haar. Nathan en Fay waren waarschijnlijk bij elkaar, maar dat zou voor haar wel fijn zijn. Hij wist dat ze zich heel erg moest inhouden voor hem en dat was niet echt wat voor Fay. Hij hoopte dat hij Elvira niet zou teleurstellen. Hij kwam overeind en hij pakte even haar hand vast, normaal zou hij haar zoenen maar nu staarde hij wat ongemakkelijk naar de grond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 5/12/2015, 21:53

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, dat kan inderdaad niet anders." Sprak ze met een glimlachje. Hij vertelde haar dat ze maar naar de lucht moest proberen te kijken, hij zou afstand houden. Ze haalde weer een paar keer diep adem en ging weer liggen, ze staarde naar de lucht, maar ze was nog wel wat onrustig.
"Het was misschien wel een beetje veel." Fluisterde ze nu met een licht trillende stem. 'Maar ik ben wel blij dat ik het gedaan heb." Zei ze wel tegen hem. Ze voelde tranen in haar ogen branden en ze moest echt even alles op een rijtje zetten in haar hoofd.


Koningin Fay Lahero

Hij wilde dat heel graag met haar doen en vroeg daarna of Stephen niet wilde. "Nee, ik mag niets met hem doen, hij probeert wat dingen, maar dat is totaal niet genoeg." Gaf ze aan. Zijn handen gleden over haar lichaam heen en ze werd met haar rug tegen de muur geduwd. Ze zoende hem heftig terug en begon met haar handen zijn kleding los te maken, heel erg gretig en gehaast.


Elvira Solore

Stephen glimlachte even naar haar en kwam overeind om even haar hand te pakken. "Hoi, Stephen." Glimlachte ze hem toe. Ze kneep even zachtjes in zijn hand maar ging daarna tegenover hem zitten.
"Je hoeft je niet zo ongemakkelijk te voelen, ik overleef het echt wel, je hebt geen verplichtingen tegenover mij." Met een glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 5/12/2015, 22:02

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat het inderdaad niet anders kon, hij merkte heel goed dat ze enorm onrustig was. 'Ja, het was denk ik wel heel veel. Ik had het ook echt nog niet van je verwacht, maar blijkbaar voelde het even zo goed en daar ben ik wel blij mee,' gaf hij toe. Hij zag de tranen in haar ogen en daardoor keek hij bezorgd naar haar. 'We kunnen ook terug gaan, als jij je daar veiliger voelt helpt het misschien...' zei hij heel zacht en lief.

Nathan Gerono

Ze mocht niets met Stephen doen, het was niet genoeg. Ze maakte heel gehaast en gretig zijn kleding los en hij genoot hier alleen al heel erg van. 'Ik vind het niet zo erg,' zei hij dus ook grijnzend tegen haar, al wist hij dat het voor Fay niet leuk was. Ze deed dit niet voor niets. Hij had het idee dat Stephen niet helemaal wist hoe dit voor Fay was. Hij begon haar kleding ook los te maken, al ze zo deed wilde hij echt niet wachten.

Koning Stephen Lahero

Ze begroette hem en kwam zitten, hij hoefde zich niet zo ongemakkelijk te voelen, hij had geen verplichtingen tegenover haar. 'Wel tegenover Fay,' mompelde hij. Die kwam hij ook niet na. Hij ging zelf ook weer zitten en hij ademde langzaam in. 'Hoe gaat het met je?' vroeg hij daarna wel met een glimlach op zijn gezicht aan haar, want hij vond het wel heel fijn dat ze nu bij hem was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 31 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum