Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 00:06

Koning Jay Fullbright

Hij vermaakte zich nu wel, zijn verdriet verdween naar de achtergrond, want dit was eigenlijk wat hij wilde. Gelukkig zijn met zijn gezin, spelen met Ivan en met heel erg veel geluk kwam Killian ook terug. Hij keek op naar Esmeralda toen ze iets tegen hem zei. 'Hij begint moe te worden,' zei hij glimlachend tegen haar. Ze had de beer gevonden en hij gaf Ivan een kusje, daarna legde hij hem terug. 'Dankje,' fluisterde hij zacht, omdat ze hem deze kans had gegeven.

Carmen Samira

'Je bent echt veel te lief voor mij hoor.' plaagde ze hem nu. Het was heel erg fijn wat hij deed, ze viel nu al bijna in slaap, maar dat wilde ze niet. Ze wilde wakker blijven voor Esmeralda en ze kon het makkelijk hebben, dan sliep ze de volgende nacht maar wat meer, dat was ook goed. 'Ga je morgen met Jay praten?' vroeg ze nu zacht aan hem. Ze had geen idee wat hij nu wilde met Jay, hoe hij het aan wilde pakken en hoe het ging.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 08:34

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay gaf aan dat hij moe begon te worden, ze keek toe hoe hij Ivan een kusje gaf en daarna weer terug legde. Hij bedankte haar vervolgens. "Je mag hier altijd komen, Jay, echt waar... je mag altijd bij hem zijn wanneer je dat graag wilt." Fluisterde ze zacht tegen hem. Daarna gaf ze hem voorzichtig de beer aan en begon ze weer de kamer uit te lopen. Ze wilde echt graag slapen, ze was verschrikkelijk moe...


Kayton Erogate

"Niet waar, je verdient het allemaal." Sprak hij zacht tegen haar. Hij drukte zachtjes een kus op haar voorhoofd. Vervolgens wilde ze weten of hij morgen met Jay ging praten. "Dat weet ik nog niet, het ligt eraan hoe de dag loopt en wat hij aan het doen is, nu heeft hij voorlopig genoeg te doen." Vertelde hij aan Carmen. "Ik wil hem zelf een beetje dingen laten uitzoeken, het is onnodig om alles voor te kauwen voor hem." Vond hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 09:26

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat hij hier altijd mocht komen en daar was hij best wel blij mee. Hij vond het heel fijn om af en toe Ivan een beetje gedag te kunnen zeggen. Ze gaf hem de beer aan en hij glimlachte dankbaar naar haar. 'Slaap lekker en tot morgen.' zei hij zacht. Hij liep achter haar aan de kamer uit. Hij keek kort nog even naar haar en daarna draaide hij zich om en liep hij naar zijn eigen kamer. Hij liet zich op het bed zakken en hij keek even naar de beer. Hij trok zijn kleding uit en hij kroop onder de dekens, hij pakte de beer vast. Hij rook inderdaad nog naar Esmeralda. Naar vroeger. De tranen schoten in zijn ogen, maar hij ademde rustig in en uit.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 10:05

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wenste haar welterusten nadat hij dankbaar de beer had aangenomen.
"Ik hoop dat je kunt slapen, tot morgen, lieve Jay." Sprak z e zacht tegen hem. Ze glimlachte nog een beetje. Daarna liep ze naar de kamer van Kayton en Carmen toe. Kayton gaf Carmen nog een klein kusje en ging daarna op de bank liggen.
"Bedankt." Fluisterde Esmeralda zachtjes. Ze trok in de badkamer haar nachtkleding aan en kroop vermoeid in het grote bed bij Carmen.
"Hopelijk houd ik je nu niet heel de nacht wakker." Glimlachte ze een beetje naar de vrouw.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 10:17

Carmen Samira

Esmeralda kwam binnen en Kayton ging op de bank liggen. Zodra ze omgekleed was kwam ze in bed liggen en Carmen glimlachte naar haar. 'Al hou jij mij een hele week wakker, ik doe het heel erg graag voor je en ik hoop dat je af en toe toch een beetje kan slapen. Niet voor mij, maar voor jou. Die rust is belangrijk, maar dat komt vast wel goed.' zei ze zacht. Esmeralda zag er aardig moe uit, dus zou het slapen ook wel goed komen. 'Slaap lekker...' zei ze zacht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 10:23

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze sliep die nacht wel redelijk, al gingen haar gedachten continu naar Jay. Ze miste hem wel, maar het bleef eng, ze kon echt nog niet bij hem liggen, pas wanneer dat gevoel weg zou zijn, zou ze het kunnen. De volgende ochtend werd ze redelijk vroeg wakker. Ze kwam zachtjes uit bed.
"Slaap nog maar verder, ik ga even naar Ivan." Fluisterde ze zacht tegen Carmen, ze wist dat de vrouw altijd op haar lette, waarschijnlijk hoorde ze het wel. Ze trok langzaam haar kleding weer aan en zette het been vast. Vervolgens pakte ze de stok en liep ze naar het slaapkamertje van de jongen. Hij was wakker, ze hoorde hem zachtjes huilen. Langzaam kwam ze naar hem toe en ging zitten, ze zette hem op haar schoot en wiegde hem zachtjes heen en weer. Ze vond het fijn om eventjes rustig alleen met hem te zijn.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 11:14

Koning Jay Fullbright

Hij had af en toe een beetje geslapen, de beer zorgde er wel voor dat hij zich niet helemaal alleen voelde. Hij was wel heel erg vroeg uit bed en toen hij terug kwam van het trainen liep hij langs de kamer van Ivan. Het leek alsof er iemand was en daarom klopte hij zachtjes aan. 'Esmeralda?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte dat ze er was, dat ze het niet vervelend vond dat hij hier nu stond. Hij wilde haar even spreken en misschien Ivan vasthouden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 11:24

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze hoorde een klopje op de deur en vervolgens haar naam. Ze keek even op. "Ja, ik ben hier, kom maar." Sprak ze zacht tegen hem. Ze knuffelde Ivan stevig en vertelde het jongetje dat zijn vader ook kwam om met hem te spelen. Ze aaide even door zijn haren heen en wachtte tot Jay binnen zou komen.
"Wil je de deur open laten?" Vroeg ze zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 11:30

Koning Jay Fullbright

Hij mocht binnen komen en toen hij naar binnen stapte vroeg ze of hij de deur open wilde laten. ' Ja, dat wil ik, natuurlijk.' zei hij zacht. Hij liet de deur open staan en daarna liep hij naar Ivan toe. Hij glimlachte even naar Esmeralda. 'Mag ik hem even vasthouden?' Vroeg hij zacht. Hij voelde zich veel beter als hij Ivan in zijn armen had, want dan was hij niet zo eenzaam. 'Heb jij een beetje kunnen slapen?' Vroeg hij zacht aan Esmeralda.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 11:36

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde de deur wel open laten, daarna schoof ze een beetje op, naar de zijkant van de bank.
"Natuurlijk mag je hem vasthouden, kom je naast me zitten?" Vroeg ze hem met een glimlachje. Ivan zat nog vrolijk op haar schoot, maar ze vond het prima als Jay de jongen vasthield. Hij wilde weten of ze had kunnen slapen.
"Ja, wel een beetje, maar ik was al heel vroeg wakker, daarom ben ik hierheen gegaan." Glimlachte ze. "Hoe sliep jij? Hielp de beer?" Klonk haar stem nieuwsgierig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 11:45

Koning Jay Fullbright

Hij kwam bij haar zitten en hij pakte Ivan over, met een grijnsje op zijn gezicht. Hij werd steeds gekker op het kindje. Het voelde super fijn zo. Ze had wel goed geslapen en ze wilde weten of de beer had geholpen bij hem. 'Ja, het heeft geholpen. Ik heb wel wat beter geslapen nu... Het deed mij denken aan vroeger en ik voelde mij een stuk minder eenzaam...' zei hij zacht tegen haar. 'Ik ga zo denk ik maar even in bad... Zal ik daarna spullen pakken om te gaan picknicken?'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 11:51

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij kwam bij haar zitten en pakte Ivan haast meteen van haar over. Ze keek naar de twee met een glimlach. De beer had gelukkig wel geholpen, hij had beter kunnen slapen, het deed hem ook aan vroeger denken en hij voelde zich daardoor een stuk minder eenzaam. "Daar ben ik heel erg blij om, goed om te horen." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Hij wilde zo in bad gaan en hij vroeg aan haar of hij daarna spullen zou pakken om te gaan picknicken.
"Dat is goed, ik heb er zin in." Glimlachte ze hem toe. Ze keek hem weer aan en legde heel voorzichtig haar hand weer op zijn schouder, ze vond dat ze eraan moest gaan wennen en dit was het makkelijkste, het voelde het toegankelijkste voor haar. Ze bleef wat gespannen naast hem zitten en liet haar hand daar zo liggen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 12:01

Koning Jay Fullbright

Ze had er zin in en ze vond het duidelijk fijn dat hij beter geslapen had. Hij keek weer naar haar toen ze haar hand op zijn schouder legde. Hij vond het fijn. Hij keek haar vol liefde aan. Hij vermaakte zich wel met Ivan en na een tijdje vond hij het goed. Hij gaf Ivan voorzichtig over aan Esmeralda. 'Ik ga vanavond denk ik met Lolita praten...' zei hij zacht tegen haar. Hij vond het super lastig, maar hij wilde het wel. Hij kwam overeind en hij keek haar vol liefde aan. 'Ik ga in bad, dan zie ik je straks...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 12:12

Koningin Esmeralda Fullbright

Zodra ze haar hand op zijn schouder legde, keek hij haar vol liefde aan, het was leuk om te zien dat hij het fijn vond, het voelde ook eigenlijk wel goed, ze moest er gewoon een beetje aan wennen. Na een tijdje werd Ivan weer aan haar gegeven. Hij wilde vanavond met haar moeder gaan praten.
"Ja, dat is goed denk ik. ik hoop dat het helpt." Glimlachte ze nu naar hem. Hij kwam overeind en door weer die liefdevolle blik, werd ze een beetje rood.
"Tot zo!" Glimlachte ze breed.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 12:16

Koning Jay Fullbright

Het was zo fijn met haar, hij zag haar rood worden en daardoor voelde hij zich gewoon verliefd. Hij kon het niet eens echt omschrijven, het was heel erg fijn. Hij liep de kamer uit en hij liet zijn bad vol lopen. Hij zakte in het warme water en hij sloot zijn ogen. Hij voelde zich nu wel goed, al had hij wel heel erg moeite met alle gevoelens. Hij wilde Esmeralda heel graag vasthouden en haar zoenen, hij merkte dat hij er echt naar begon te verlangen en dat was wel lastig. Na een tijdje kwam hij uit het bad en droogde hij zich af. Hij hoopte dat Lolita hem wat verder kon helpen met alles. Hij trok zijn kleding aan en daarna regelde hij allemaal lekker eten.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 12:49

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze legde Ivan weer zachtjes in zijn bedje neer nadat ze hem wat te eten had gegeven. Vervolgens zag ze Jay vertrekken uit hun slaapkamer, ze ging er zelf even naar binnen om haar haren te doen en wat sieraden te pakken. Ze voelde zich best wel goed en daarom was alles ook wel een klein beetje uitbundiger, alleen haar jurk was saai, maar ze wilde gewoon niet dat Jay naar haar zou verlangen. Wanneer ze eenmaal klaar was ging ze even naar haar moeder toe. Ze overlegde met haar over Jay en haar moeder gaf aan dat ze hem heel erg graag wilde helpen en dat ze die avond wel naar hem toe zou gaan. Esmeralda bedankte haar met een knuffel en ging vervolgens weer op zoek naar Jay.


Kayton Erogate

Hij had gemerkt dat Esmeralda al vroeg wakker was geworden en uit bed was gegaan. Hij kwam langzaam overeind wanneer ze weg was en kroop bij Carmen in bed, hij wilde nog heel even bij haar liggen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte een zacht kusje in haar hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 13:02

Koning Jay Fullbright

Hij zorgde ervoor dat hij klaar was en daarna liep hij de kamer uit. Hij zag Esmeralda al meteen en daardoor glimlachte hij. Ze zag er leuk uit, al wist hij dat ze expres deze jurk aan had gedaan. Hij vond het niet zo heel erg mooi, hij hield van een strakke en uitdagende jurk en dit was alles behalve dat, maar hij begreep het wel. Hij had een mand met allemaal spullen en hij had er echt zin in om iets leuks met haar te gaan doen. Het was super fijn. 'Ik heb zo veel mogelijk lekker eten mee, ben je klaar om te gaan?' Vroeg hij haar enthousiast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 13:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze glimlachte toen ze Jay zag, ze liep voorzichtig naar hem toe. Hij had zoveel mogelijk lekker eten bij zich. "Oeh, mocht dat wel van de kok?" Vroeg ze plagend aan hem en ze liep met hem mee maar buiten toe. "Mijn moeder wilt graag vanavond met je praten." Vertelde ze hem nu met een glimlach. Buiten scheen de zon, het was stralend weer en ze werd er helemaal vrolijk van.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 13:11

Koning Jay Fullbright

Door wat ze zei grijnsde hij. 'Als ik heel erg eerlijk ben moet ik toegeven dat ik het niet echt gevraagd heb... Maar hij zal vast niet weten dat ik het was.' zei hij glimlachend tegen haar. Het was echt heerlijk buiten, hij genoot er enorm van en hij voelde zich nu goed. Niet echt verdrietig en dat was fijn. Ze was bij haar moeder geweest en hij glimlachte dankbaar. ' Je bent geweldig, ik zal vanavond met haar praten.' zei hij tegen haar. Hij kreeg steeds meer vertrouwen dat het goed ging komen. 'Waar wil je heen lopen?' Vroeg hij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 13:25

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hij weet echt wel dat jij het was geweest." Plaagde ze. Hem weer. "Hij weet precies wat wij lekker vinden en dat zijn nou net de spullen die jij hebt ingepakt." Grijnsde ze nu. "Maar dat maakt niet uit, hij vind het vast niet heel erg." Lachte ze nu. Hij keek haar dankbaar aan toen ze aangaf dat haar moeder wilde praten, hij zei zelfs dat ze geweldig was. Ze kleurde hierdoor. Daarna vroeg hij waar ze naartoe wilde lopen.
"Ik dacht aan de heuvel achter het kasteel? Daar zijn we wel samen, maar het is niet te ver." Gaf ze aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 13:37

Koning Jay Fullbright

'Ik geef gewoon jou de schuld, hij weet dat ik onschuldig ben, ik zou nooit zoiets doen.' zei hij plagend tegen haar. Hij zag dat ze rood werd en daardoor glimlachte hij. 'Ik vind je leuk zo,' fluisterde hij. Hij was echt gek op haar en het was alsof het hem nu nog meer duidelijk gemaakt werd. Hij vond het super fijn. Ze dacht aan de heuvel achter het kasteel, ze waren dan wel samen maar het was niet heel erg ver. Hij knikte tevreden, hij vond het een heel goed idee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 13:54

Koningin Esmeralda Fullbright

"Hé! Dat is gemeen." Lachte ze hem toe. "Als ik hem gewoon een beetje lief aankijkt, vergeeft hij me wel." Grinnikte ze. Wanneer ze rood werd, fluisterde hij haar toe dat hij haar leuk vond. Ze glimlachte liefdevol naar hem. "Dat is lief..." Klonk haar stem heel erg zachtjes tegen hem. Hij vond de heuvel een goed idee, ze liep voorzichtig met hem naar de plek toe en plofte uiteindelijk in het gras neer op een mooi plekje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 13:56

Koning Jay Fullbright

'Niet, ik heb het toch voor jou gedaan?' vroeg hij lachend aan haar. Door wat ze daarna zei grijnsde hij. 'Ik ben bang dat het bij mij niet gaat werken, helaas... al kan ik het natuurlijk wel proberen,' zei hij grijnzend. Het was zo fijn met haar nu, hij genoot hier echt heel erg van. Dit maakte hem gelukkig. Hij ging naast haar zitten en hij maakte de mand open, hij had echt allemaal lekkere dingen voor hun gepakt. 'Ik hoop dat je een beetje honger hebt,'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 4/12/2015, 14:01

Koningin Esmeralda Fullbright

"Als je het echt gaat proberen wil ik er wel bij zijn!" Riep ze meteen tegen hem met een grote grijns. "Ik wil zijn gezicht wel eens zien." Lachte ze nu. Hij kwam naast haar zitten en opende de mand, ze gluurde er even in, hij hoopte dat ze honger had.
"Ik heb wel een hele grote honger nodig, wil ik dit allemaal op kunnen eten." Plaagde ze. Hij had echt al het lekkers ingepakt wat ze maar hadden.
"Vroeger stalen we altijd snoepjes." Grinnikte ze niet. "Of nou ja... ik stal snoepjes, jij durfde nooit." Plaagde ze hem.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 4/12/2015, 14:11

Koning Jay Fullbright

'Hm, we kunnen het een keertje proberen. Ik zag een flinke chocolade taart staan... als we nou een stukje stelen, dan kijk ik of ik lief naar hem kan glimlachen,' plaagde hij haar. 'Ik wilde wel dat je keuze had, dat is ook leuk natuurlijk,' zei hij tegen haar. 'We leggen het gewoon terug als wij het niet op krijgen, dan is het net alsof ik het niet gestolen heb, dan heb ik het alleen maar even geleend,' zei hij lachend tegen haar. 'Ik was een beetje een watje vroeger, gelukkig is het nu ietsje minder,' zei hij grijnzend.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 30 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum