Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 21:15

Koningin Esmeralda Fullbright

"Nee, we waren echt een beetje verloren... het kan gebeuren natuurlijk, we zijn ook maar mensen... ik vind het jammer dat het zo ver heeft moeten komen, maar het is nu niet anders. Nu heb ik je weer echt terug, ook al is er nog veel om aan te werken." Sprak ze liefdevol tegen hem. Hij vond haar lastig te begrijpen, maar hij wilde wel aangeven dat hij het haar niet kwalijk nam. Hij had haar nog altijd de meeste pijn gedaan en hij wist ook dat dit heel veel tijd nodig had, hij was allang blij dat het wel goed voelde.
"Ik denk dat je dat nog heel erg vaak tegen me moet zeggen... want het maakt me heel verdrietig als ik zie dat je pijn hebt door mij." Gaf ze zacht aan.


Kayton Erogate

"Ja, en gelukkig ben jij de enige die dat zo goed lukt." Plaagde hij haar terug. Ze leek het ook echt lekker te vinden, dat vond hij echt heel leuk om te merken. Op een gegeven moment draaide hij de rollen om zodat zij bovenop hem lag. Zijn vingers gleden zachtjes over haar mooie huid heen.
"Bepaal jij het tempo maar, Carmen, het zal je verbazen hoe fijn dat voelt." Klonk zijn stem nu zacht tegen haar, hij keek haar doordringend maar lief aan. Hij hoopte dat ze het aandurfde, maar het leek hem fijn, hij wilde haar echt zichtbaar zien genieten, hij wist dat ze het normaal ook wel lekker vond, maar hij zag graag een keertje dat ze zichzelf echt liet gaan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 21:19

Koning Jay Fullbright

'Ik zal het een paar keer per dag herhalen.' zei hij glimlachend tegen haar. Hij vond het niet zo erg, hij wilde haar graag laten zien dat hij het geen probleem vond. 'Je moet het zien zoals mijn vader het uitlegde. Als ik niet zie dat ik jou pijn doe, waarom zou ik het dan anders doen? Nu zie ik wat het met jou doet, nu zie ik dat jij het lastig vind en waar jij moeite mee hebt, dan weet ik precies waar ik aan moet werken, want het laatste dat ik nu nog wil is jou meer pijn doen...' fluisterde hij.

Carmen Samira

De rollen werden omgedraaid en ze zat bovenop, ze voelde zijn vingers over haar huid heen glijden. Door wat hij zei knikte ze langzaam, hij wist waarschijnlijk heel goed hoe lastig ze dit vond, daarom zei hij het ook zo zacht en lief. Ze streek langs zijn gezicht en daarna begon ze te bewegen. Het was onwennig, maar het ging na een tijdje wel redelijk. Waarschijnlijk kwam het gewoon omdat ze dit echt niet gewend was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 21:27

Koningin Esmeralda Fullbright

"Dank je." Glimlachte ze nu breed naar hem. Hij gaf aan dat ze het moest zien zoals zijn vader het uitlegde, als Jay het niet zag, dan zou hij er niets aan veranderen. Nu zag hij dat ze er moeite mee had en wist hij precies waar hij aan moest werken, want hij wilde haar niet nog meer pijn doen.
"Dat weet ik, ik moet er aan wennen denk ik." Sprak ze zacht tegen hem. "Hoe wilde je eigenlijk aan alles gaan werken? Je kan moeilijk alles tegelijk doen." Zei ze zachtjes tegen hem, ze wilde graag weten wat zijn plannen waren.



Kayton Erogate

Ze knikte een beetje en hij voelde haar vingers eerst even langs zijn gezicht, daarna begon ze zachtjes te bewegen, het leek heel erg onwennig voor haar, maar hij vond het heerlijk om naar haar te kijken zo.
"Probeer maar wat uit, voel maar wat het lekkerste is voor jou." Fluisterde hij nu. "Ik geniet wel." Glimlachte hij erachteraan. Zijn vingers gleden zacht over haar rug heen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 21:30

Koning Jay Fullbright

'Dat komt wel goed... we hebben alle tijd,' zei hij zacht tegen haar. Ze hadden geen haast. Hij was al blij dat het misschien ooit weer goed zou komen, dat was genoeg voor hem. Hij wist dat dit niet met een paar dagen of paar weken opgelost zou zijn. Ze wilde weten hoe hij er aan wilde werken, hij kon niet alles tegelijkertijd doen. Daardoor staarde hij naar de grond. 'Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik het aan moet pakken...' fluisterde hij.

Carmen Samira

Ze glimlachte door zijn lieve woorden, het was fijn dat hij hier zo mee omging. Ze vond het ook echt wel fijn, maar het was lastig om te bepalen wat nou het lekkerste was, vooral omdat ze dit allemaal nog onwennig vond. Na een tijdje werd het wel fijner en ze liet haar vingers over zijn borstkas heen glijden. Het was goed om te merken dat Kayton alles wel lekker leek te vinden, daardoor wilde ze het ook graag proberen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 21:39

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat ze alle tijd hadden en daardoor knikte ze glimlachend. "Gelukkig wel." Sprak ze zacht. Hij wist niet hoe hij het aan moest pakken.
"Misschien heb ik wel een idee." Gaf ze heel zachtjes aan en ze keek even naar hem. "Ik dacht dat het belangrijk was om eerst aan jezelf, ons en aan de band met je vader te gaan werken. Die dingen zijn het belangrijkste. Werken doet er nog niet toe, dat kan Kayton misschien nog wel een tijdje doen en als je echt graag wilt, kun je het één dagje in de week op je nemen of zoiets dergelijks. Met je vader regelen we door elke dag samen te eten, wij gaan twee keer per dag op date, maar hoe wilde je aan jezelf gaan werken?" Klonk haar stem zachtjes.


Kayton Erogate

Hij merkte dat het lastig voor haar was, maar hij liet het haar uitzoeken, ze moest het toch door te doen ervaren wat het beste aanvoelde. Na een tijdje merkte hij dat ze wat gevonden leek te hebben, ze streelde met haar vingers over zijn borst heen en hij kreunde genietend.
"Dit is fijn..." Mompelde hij haar toe als bevestiging. Zijn handen gleden over haar rug heen en hij sloot zijn ogen om er vol van te genieten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 21:47

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat ze een idee had en hij luisterde aandachtig naar haar, hij knikte langzaam. Het was allemaal heel logisch en hij begreep het ook goed. Ze wilde weten hoe hij aan zichzelf ging werken en daardoor ademde hij langzaam in. 'Ik weet het niet... ik heb geen idee hoe ik dat het beste kan gaan doen.' gaf hij toe. Hij wist niet wat er voor nodig was, hij wist niet hoe hij het aan moest pakken. 'Heb jij een idee?' vroeg hij zacht.

Carmen Samira

Hij kreunde en het was duidelijk dat hij het ook echt allemaal fijn vond, hij zei het zelfs nu. Ze voelde haar handen over haar rug heen glijden en ze kreunde zachtjes. 'Ik vind het ook fijn,' zei ze, omdat ze wel duidelijk wilde maken dat het echt wel lekker was. Het was gewoon nieuw, het was allemaal anders en ze vond het lastig om hierin helemaal de leiding te nemen. Het ging steeds beter, maar dit bleef toch wel het moeilijkste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 21:52

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wist zelf ook niet zo goed hoe hij aan zichzelf kon werken en ze keek hem een tijdje nadenkend aan. "Je zei dat je vader heel duidelijk kon schrijven, misschien kan jij dat ook wel, maar dan schrijf je aan het eind van de dag aan jezelf wat je wel en niet goed vond gaan, dan lees je dat de volgende ochtend weer door en probeer je de slechte punten te verbeteren?" Opperde ze voorzichtig. "Ik weet niet of je het wat vind, maar het is misschien het proberen waard." Gaf ze zacht aan.


Kayton Erogate

Ze kreunde zelf ook even en zei dat ze het ook fijn vond. "Hmm... gelukkig maar, ik hoop dat je dit vaker wilt doen... ik vind het heerlijk en je doet het ook onwijs goed." Complimenteerde hij haar nu. Na een tijdje begon hij langzaam wat meer mee te bewegen en op een gegeven moment kwam hij kreunend tot zijn hoogtepunt, hij trok haar dicht tegen zich aan en drukte zijn lippen zachtjes in haar hals.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 21:56

Koning Jay Fullbright

Ze noemde een optie op en hij knikte langzaam. 'Dat is misschien wel een idee... ik kan het proberen,' zei hij. Hoewel hij dit vroeger niks had gevonden, wilde hij nu elke kans aangrijpen om het te verbeteren. Hij wilde echt dat het weer goed kwam en hij voelde zich beter als hij niet constant zo enorm opgefokt was. 'Moet ik dat dan met iemand bespreken?' vroeg hij zacht. Hij vond het wel heel erg lastig, misschien was het makkelijker als hij dat achter de hand had, dan werd hij wat meer verplicht om er wel aan te werken. 'Misschien met jouw moeder?' opperde hij. Hij wist dat hij meestal goed had kunnen praten met Lolita en ze kende hem goed. Zijn vader zou te heftig zijn, dat kon hij nog niet en Esmeralda kon het misschien nog niet aan.

Carmen Samira

'We kunnen het proberen, misschien gaat het vanzelf beter,' zei ze tegen hem. Ze wilde het wel, als ze het steeds vaker zouden doen zou het vast beter gaan. Hij bereikte zijn hoogtepunt en ze glimlachte naar hem toen ze tegen hem aan getrokken werd. 'Ik ben heel erg blij dat je het fijn vond...' zei ze zacht. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en streek met haar vingers over zijn borstkas heen. 'Was het voor jou ook nieuw?' vroeg ze nu zachtjes. Ze was wel benieuwd wat hij wel en niet gedaan had allemaal.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 22:04

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond het wel een idee om uit te proberen en hierdoor glimlachte ze naar hem. Daarna opperde hij om er met iemand over te praten, misschien met haar moeder.
"Ja, ik denk dat het een heel goed idee is om dat te proberen. Ik hoop dat je je daar een beetje prettig bij voelt, anders vinden we wel wat anders." Glimlachte ze hem toe. "En natuurlijk moet je niet vergeten te trainen... je hebt het nog druk zo." Plaagde ze een beetje.



Kayton Erogate

"Alleen als jij het prettig vind." Fluisterde hij haar zachtjes toe. Ze was er blij mee dat hij het fijn vond. "Ik vind heel veel dingen fijn, samen met jou.." Fluisterde hij haar zachtjes toe, hij trok de dekens over hun heen en drukte zacht een kus op haar voorhoofd, daarna nam hij haar weer in zijn armen.
"Nee, het was voor mij niet nieuw, daarom dacht ik ook wel dat je het misschien fijn zou vinden, vrouwenheupen zijn meestal wat leniger en dan is het voor jou misschien net een stukje lekkerder." Grijnsde hij nu. Hij streelde zacht door haar haren heen.
"Ik ben zo trots op je... je bent zoveel veranderd vergeleken met het begin dat we wat kregen." Fluisterde hij haar toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 22:09

Koning Jay Fullbright

Ze vond het een heel goed idee, als hij zich er goed bij voelde, anders kwamen ze wel op iets anders. Hij knikte even, hij dacht wel dat dit zou kunnen gaan werken. Hij hoopte het in ieder geval wel heel erg. Hij moest ook niet vergeten te trainen, daardoor grijnsde hij. 'Ik moet natuurlijk wel in vorm blijven,' plaagde hij haar nu ook. Het trainen zou hij niet zo snel vergeten, dat had hij nu helemaal nodig om te ontspannen, meer dan ooit. Het zorgde ervoor dat hij zijn hoofd leeg kon maken en dat hij nogal wat overtollige energie kwijt raakte. 'Wil jij het misschien eerst met je moeder bespreken?' vroeg hij zacht aan haar.

Carmen Samira

'Dat vind ik,' zei ze tegen hem. Ze wilde het graag proberen voor hem en ze vond het zelf ook leuk. het was echt niet verschrikkelijk, maar het was anders en ze moest er aan wennen. Hij vertelde er over en ze glimlachte een beetje. 'Ik ben sowieso soepeler,' zei ze daarna plagend tegen hem. 'Beter in vorm ook,' voegde ze er aan toe. Hij zei dat ze trots op haar was en daardoor keek ze hem dankbaar aan. 'Vind je het zo leuk als ik initiatief neem? Ik had niet verwacht dat je het zo lekker zou vinden...' zei ze zacht. Meestal begon Kayton, dat was voor haar ook het normaalste.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 22:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij grijnsde door haar woorden, dat vond ze leuk. Hij plaagde haar dat hij natuurlijk wel in vorm moest blijven.
"Dat is ook heel belangrijk." Grijnsde ze hem nu toe. Hij vroeg haar vervolgens of zij niet eerst met haar moeder dit wilde bespreken. "Jawel hoor, dat wil ik wel." Knikte ze meteen, dat vond ze echt niet erg om te doen, misschien ook wel even fijn, dan wist ze ook wat haar moeder ervan vond.


Kayton Erogate

"Gelukkig." Glimlachte hij breed. Ze begon daarna te plagen dat ze soepeler was en beter in vorm. "Opschepster." Plaagde hij haar nu en hij rolde even plagend met zijn ogen. Daarna vroeg ze of hij het echt zo leuk vond als zij initiatief nam. "Ja, dat vind ik heerlijk, ik vind het fijn om naar je te kijken, om te zien hoe je ergens in op kan gaan en volledig kan genieten." Legde hij zacht aan haar uit. "Ik heb het je alleen nog nooit laten doen omdat ik wist dat je er nog niet echt klaar voor was, nu was het niet eens ongemakkelijk, het was goed en fijn." Vertelde hij verder.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 22:19

Koning Jay Fullbright

Ze vond het ook heel belangrijk en daardoor grijnsde hij weer. Het was echt fijn met haar. Het was op de een of andere manier heel erg rustig. Hij wist duidelijk waar hij aan toe was. Hij moest afstand van haar houden, zo simpel was het. Door die duidelijkheid was hij redelijk kalm en kon hij goed met haar praten, al merkte hij wel dat het heel lastig was. Ze wilde met haar moeder praten, daar was hij blij om, want hij vond het heel lastig om de eerste stap te zetten. 'Dan ga ik zo nog even trainen en daarna maar naar bed, denk ik...' zei hij. Hij vond de nacht wel het ergste. Dan was hij helemaal alleen en hij had echt geen minuut geslapen.

Carmen Samira

'Helemaal niet, het is de waarheid,' plaagde ze hem. Hij vond het heerlijk, het was fijn om naar haar te kijken. 'Het was inderdaad fijn,' zei ze tegen hem. 'Vind je het ook fijn als ik begin? Ik vind het zo lastig in te schatten... ik ben het totaal niet gewend.' zei ze eerlijk tegen hem. Het was eigenlijk altijd een soort van verplichting geweest. De ene keer wat meer dan de andere keer, maar nu viel dat weg en nu wilde ze graag weten wat normaal was en wat hij fijn vond.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 22:31

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde aan haar dat hij zo nog even ging trainen en daarna naar bed ging, ze merkte dat hij het naar vond om alleen te slapen.
"Jay... ik vind het in de nacht ook niet prettig om alleen te zijn, ik slaap bij Carmen of bij jouw vader en mijn moeder." Vertelde ze aan hem, aangezien hij dat waarschijnlijk nog niet wist.
"Is er iets dat jou door de nacht kan helpen?" Vroeg ze zacht en lief aan hem.
"Het klinkt misschien een beetje stom... maar weet je die grote knuffelbeer nog? Die ik vroeger van je had gehad? Ik heb hem nog steeds, hij ligt bij Ivan, misschien vind je het fijn om die bij je te hebben? Ik denk dat hij nog een beetje naar mij ruikt, misschien is dat prettig?" Het was maar een optie, misschien vond hij het fijn, en anders niet, dan was het ook geen ramp.



Kayton Erogate

"En je vind ook niet dat je de waarheid een beetje verdraaid?" vroeg hij nu plagend aan haar. Ze vond het ook fijn en vroeg daarna of hij het fijn vond als zij begon, ze vond het moeilijk om in te schatten want ze was het niet gewend.
"Dat maakt ook niet uit, je mag me alles vragen." Hij drukte zachtjes een kus op haar wang.
"Ik vind het leuk als ik merk dat je er zin in hebt, dan weet ik zeker dat ik je nergens toe verplicht en dat je het graag wilt, bovendien vind ik het echt heerlijk als je initiatief neemt... zo ben je in het dagelijkse leven ook Carmen, je bent een sterke onafhankelijke vrouw die zelf haar beslissingen neemt, daarom ben ik ook zo ongelooflijk gek op je. Ik zou het heel leuk vinden als je dat hierin ook zou laten zien, maar alleen als je het aankan hoor, ik vind het zoals het tot nu toe is gegaan ook heerlijk." Legde hij aan haar uit, hopelijk begreep ze hem zo.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 22:35

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat ze het ook niet fijn vond om alleen te zijn in de nacht, ze liep bij Carmen of bij zijn vader en Lolita. Hij knikte even, hij begreep het wel, het moest voor Esmeralda nog erger zijn om alleen te zijn en hij vond het al afschuwelijk. Hij sliep helemaal nooit alleen en in de nacht voelde hij zich vreselijk. Dan kon hij met niemand praten en werd hij gek van zijn gedachten. Ze had een idee en hij dacht er even over na. 'Ik wil alles proberen,' zei hij zachtjes. Misschien voelde hij zich wel minder eenzaam dan.

Carmen Samira

'Nee, helemaal niet,' zei ze tegen hem. Hij vond dat het niet uitmaakte, ze mocht hem gelukkig alles vragen. Hij vertelde wat hij leuk vond en ze knikte langzaam. 'Ik begrijp het... ik wil het graag proberen, maar ik denk dat het wel goed komt. Als ik zie hoe het nu gaat, ik heb er wel vertrouwen in. Ik vind het alleen lastig. Ik ben bang dat ik mezelf voor schut zet of dat ik iets belachelijks doe, of iets dat jij helemaal niet fijn vindt...' zei ze tegen hem. Dat was het vooral, ze was bang dat ze iets uit haarzelf deed en dat hij er helemaal geen zin in had, dat zou nogal pijnlijk zijn. 'Ik wacht altijd maar een beetje tot jij aangeeft dat je er zin in hebt, dan weet ik in ieder geval zeker dat je het fijn vindt...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 22:47

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay vertelde dat hij alles wilde proberen, ze grinnikte zachtjes. "Wacht maar, mijn ideeën gaan steeds belachelijker klinken, denk ik." Plaagde ze nu.
"Zullen we hem gaan halen bij Ivan?" Vroeg ze nu zachtjes aan Jay. De beer stond ook voor goede herinneringen, in die tijd was het fantastisch gegaan met hun samen, toen waren ze nog jong en konden ze nog van alles doen, misschien hielp het Jay echt wel.... je weet het nooit.


Kayton Erogate

"Ach, meisje..." Mompelde hij zacht tegen haar en hij knuffelde haar nu. "Al doe je echt iets wat onprettig is voor mij, nog zou ik je je gang laten gaan en later zachtjes aangeven dat het niet echt heel erg fijn is. Maar de meeste dingen voel je zelf wel aan. Je beent geweldig, lieve Carmen... ik vind echt heel veel dingen fijn, probeer het gewoon, het kan geen kwaad, ik zal je niet uitlachen of ervoor zorgen dat het voelt alsof je jezelf voor schut zet." Fluisterde hij nu liefdevol tegen haar en hij keek haar met een liefdevolle blik aan.
"Jij kan er binnen hele korte tijd voor zorgen dat ik er wel zin in heb, probeer het anders een keertje, ik kan echt geen nee zeggen tegen je." Glimlachte hij nu. "Al wilde je het de hele nacht doen, misschien dat mijn lichaam op een gegeven moment protesteert, maar als jij me uitdaagt, kan ik echt geen nee zeggen." Hij streelde zachtjes langs haar kaak en keek haar met een lieve blik in zijn ogen aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 22:51

Koning Jay Fullbright

'Dat vind ik helemaal niet erg... hoe belachelijk het ook klinkt, ik luister heel erg graag naar je,' zei hij zacht. Ze wilde hem gaan halen bij Ivan en hij knikte even. Hij wilde Ivan ook graag even vasthouden, hij miste alles gewoon. Dat maakte hem heel erg verdrietig. Hij kwam overeind en hij keek even naar Esmeralda, hij wilde haar eigenlijk helpen, maar hij hield afstand en hij stak zijn handen in zijn zakken. Hij keek naar de grond en hij ademde diep in, hoewel het vandaag wel een goede dag was geweest, was hij nog steeds heel erg verdrietig.

Carmen Samira

Ze werd door hem geknuffeld en ze luisterde naar zijn aangename stem. 'Ik heb denk ik liever gewoon dat je het zegt. Dan weet ik dat ik tenminste niet iets doe dat jij niet leuk vindt,' zei ze zacht tegen hem. Ze moest het proberen, ze kon er in korte tijd voor zorgen dat hij wel zin had, al wilde ze het de hele nacht doen. 'Dat is misschien iets te hoog gegrepen nog,' zei ze plagend tegen hem. 'Je bent lief, ik zal eens een keertje wat proberen, ik vind het zo lastig om in te schatten waar ik jou blij mee maak. Juist omdat ik niet zo goed weet wat ik moet doen... het voelt raar om maar wat te proberen.'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 23:02

Koningin Esmeralda Fullbright

"Gelukkig maar, dan heb ik tenminste iemand die naar mijn belachelijke plannetjes wilt luisteren." Glimlachte ze. Hij kwam al overeind en ze volgde wat langzamer. Ze voelde dat ze moe begon te worden, ze was al de hele dag wat aan het rondscharrelen. Voorzichtig keek ze omhoog naar Jay.
"Jay..." Fluisterde ze heel zacht. "Ik zou eigenlijk willen vragen of je me wilt helpen... ik ben moe en het gaat niet meer zo goed, maar ik ben bang dat het alleen maar erger wordt als je me vasthoudt.. Dat dan de spanning teveel is..." Legde ze zacht en wat breekbaar aan hem uit. Ze trilde een beetje doordat ze niet goed wist wat ze nu het beste kon doen, maar ze wilde wel dat hij het wist...



Kayton Erogate

"Dan zeg ik het gewoon tegen je, maar ik zal er echt voor zorgen dat je het niet als naar zal ervaren." Vertelde hij haar zacht en lief. Hij wilde haar echt niet onzeker maken, juist het tegenover gestelde. Ze dacht dat de hele nacht te hoog gegrepen was nog. "Hmm... zeg dat wel." Mompelde hij haar nu toe. Ze vond hem lief en ze wilde wel een keertje wat proberen, ze vond het alleen lastig om in te schatten waar ze hem blij mee maakte.
"Met alles... zolang je het maar als jezelf doet, als jij je er goed bij voelt om iets te doen, maak je me er echt blij mee. Het is misschien raar om maar wat te proberen, maar je word er wel zelfverzekerder door, op een gegeven moment weet je precies wat je moet doen om een bepaalde reactie bij mij uit te lokken, ik ben heel voorspelbaar." Glimlachte hij.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 23:07

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte door haar reactie, hij vond het fijn dat het tussen hun gewoon echt heel goed voelde. Ze zei heel zacht zijn naam en hij keek haar bezorgd aan. Ze gaf heel duidelijk dat het niet zo goed ging, maar dat ze niet wist wat ze moest doen. Daardoor dacht hij heel even na. 'Je kon mijn hand vastpakken, toch?' vroeg hij zacht. 'Als je het fijn vindt kan jij jouw hand aan mij geven en steun je met je andere hand op de stok. Dan ben je niet afhankelijk van mij, maar krijg je misschien net wat meer steun... ik zal je heel losjes vasthouden, dan kan jij je gewoon lostrekken als jij dat wilt...' stelde hij heel voorzichtig voor. Hij was duidelijk bang voor haar reactie, misschien wilde ze het wel echt niet.

Carmen Samira

Ze knikte langzaam, ze begreep het wel zo. 'Ik zal mijn best doen.' zei ze zacht. Als hij duidelijk aan zou geven dat hij iets fijn vond of juist niet dan kwam het wel goed, dan moest ze het maar gaan ontdekken. Ze konden er in ieder geval heel open over praten en dat scheelde al een hoop, daardoor voelde het allemaal niet zo ongemakkelijk. 'Ik denk dat Esmeralda straks hier heen komt, dus misschien is het slim om iets van kleding aan te trekken.' zei ze daarna glimlachend tegen hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 23:16

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vroeg haar nu heel zachtjes of ze zijn hand kon vastpakken, dan kon ze misschien wat meer steun krijgen als ze op zijn hand steunde en op de stok. Ze keek hem even bedachtzaam aan.
"Ik denk dat het dan nog een beetje wiebelig is, mag ik anders jouw schouder vastpakken? Dat werkt denk ik beter." Sprak ze nu zacht. Als ze zijn schouder vasthield, dan had ze gewoon steun en hij zou haar dan verder niet aan hoeven te raken, ze had het gevoel dat het misschien beter ging.
"Sorry, ik wil je idee echt niet afkraken... jij wilt al mijn belachelijke ideeën uitproberen en ik wil de jouwe niet eens aannemen..." Mompelde ze nu zachtjes.


Kayton Erogate

Ze zou haar best doen. "Dat is meer dan genoeg..." Fluisterde hij zachtjes tegen haar. Hij knuffelde haar eventjes en daarna gaf ze aan dat het misschien slim was om iets van kleding aan te trekken aangezien Esmeralda zo zou komen.
"Hmm.. jammer." Mompelde hij. Hij lag graag dicht tegen haar naakte warme lichaam aan. Hij streelde nog even zachtjes over haar rug heen en kwam daarna naar bed om een broek aan te trekken. Hij gooide Carmen ook wat kleding toe zodat ze niet uit het bed hoefde te stappen. Daarna besloot hij maar een bed voor zichzelf te maken op de bank.
"Ik denk dat het beter voor Esmeralda is als ze in bed ligt, of niet?" Vroeg hij nu aan Carmen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 23:20

Koning Jay Fullbright

Hij zag haar nadenken, ze zei in ieder geval niet direct dat ze hem niet wilde aanraken. Ze stelde zelfs voor om zijn schouder vast te pakken, dat werkte misschien beter. Door wat ze daarna zei keek hij haar verbaasd aan. 'Esmeralda, je maakt mij hier verschrikkelijk blij mee. Niet je excuses aanbieden, ik vind het super fijn dat je mijn hulp wilt hebben, dat betekent veel meer voor mij dan of jij mijn hand vasthoudt of mijn schouder, echt.' zei hij zacht. Natuurlijk was het moeilijk, maar dit was voor hem genoeg. Hier werd hij al gelukkig van.

Carmen Samira

Het was meer dan genoeg dat ze haar best deed, ze glimlachte even dankbaar naar hem, het kwam wel goed. Het voelde allemaal goed, ze had er echt wel vertrouwen in dat het goed kwam. Ze werd geknuffeld en ze genoot van het moment, daarna kwam hij uit bed en trok hij een broek aan. Ze kreeg kleding naar haar toegegooid en ze grijnsde even. Ze trok het aan en door wat hij daarna zei knikte ze langzaam. 'Dat denk ik wel ja,' zei ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 23:27

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze maakte hem er juist blij mee, daardoor voelde ze de tranen in haar ogen prikken, hij vond het allang al fijn dat ze zijn hulp wilde, ze moest niet haar excuses aanbieden. Het betekende al heel veel voor hem. Ze veegde zachtjes haar tranen weg.
"Daar ben ik blij om, gelukkig maar..." Fluisterde ze hem zacht toe. Aarzelend legde ze haar hand op zijn schouder en ze begon voorzichtig te lopen, het was wel een klein beetje gespannen, maar het viel mee, dit was nog wel redelijk te doen... het ging alleen niet al te snel meer en wat onhandig, maar dat vond ze niet erg. Ze opende voorzichtig de deur van Ivans kamer, ze hoorde gekraai en gelach, het jongetje was nog wakker en behoorlijk vrolijk. Ze hoorde hem herhaaldelijk om 'papa' vragen en ze glimlachte breed.
"Papa is hier..." Fluisterde ze zacht, ze keek even op naar Jay met een glimlach.


Kayton Erogate

Ze dacht zelf ook dat Esmeralda beter in het bed kon slapen. "Het is maar goed dat dit om de dag is, anders vond ik het helemaal niet zo leuk." Vertelde hij aan haar. Nadat hij een bed had gemaakt op de bank, liep hij weer naar Carmen toe. Hij boog zich over haar heen en zoende haar zachtjes en vol liefde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 23:30

Koning Jay Fullbright

Hij zag de tranen in haar ogen en daardoor kreeg hij een brok in zijn keel. Hij voelde haar hand op zijn schouder en hij ademde diep in. Hij liep heel erg rustig met haar mee, het was duidelijk dat het echt veel voor haar was geweest, maar ze kwamen wel bij de kamer. Ze opende de deur en hij bleef meteen stil staan. Hij hoorde Ivan naar hem roepen en hij kreeg weer tranen in zijn ogen, daarna keek hij naar Esmeralda. 'Je wilt niet met mij in een kamer zijn... ik wacht hier wel.' fluisterde hij.

Carmen Samira

Door wat Kayton zei schudde ze haar hoofd. 'Je overleeft het wel en het is voor Esmeralda heel belangrijk,' zei ze zacht tegen hem. Hij kwam terug naar haar en ze werd vol liefde gezoend, waar ze langzaam in mee ging. Ze was nu wel aardig uitgeput, ze voelde het goed. Ze deed het allemaal heel graag voor Esmeralda en ze hoopte dat Kayton dat ook zo zag, al ging ze er vanuit van wel.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 23:38

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij bleef stilstaan voor de kamer en zei tegen haar dat ze niet met hem in een kamer wilde zijn, hij wachtte wel. Ze keek even naar hem en vervolgens naar Ivan, ze geloofde echt niet dat Jay haar iets aan zou doen als Ivan erbij was, dat kon hij niet, dat wist ze.
"Nee, kom maar, hij wilt je graag zien, kom... ik red me wel, houd jij je maar bezig met hem." Vertelde ze glimlachend aan Jay. Ze liep wat rond in de kamer en zocht naar de knuffel. Er stonden ongelooflijk veel spullen in de kamer en dat allemaal voor zo'n klein jongetje.


Kayton Erogate

"Ja, ik overleef het wel en ik weet dat het heel belangrijk is... maar ik had je vannacht heel graag in mijn armen gehad." Vertelde hij haar zacht en lief. Ze ging langzaam mee in zijn zoen, hij stopte na een tijdje omdat hij merkte dat ze moe was. Hij ging zitten en pakte zacht haar hand vast.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 23:46

Koning Jay Fullbright

Ze keek van hem naar Ivan en zei dat het wel kon, Ivan wilde hem graag zien en ze redde zich wel, hij moest zich bezig houden met Ivan. Hij knikte langzaam en daarna liep hij naar Ivan toe, hij pakte hem op en hij kreeg een glimlach op zijn gezicht. Hij was heel blij dat hij hem even vast kon houden, het was fijn. Ivan was echt enthousiast en dat gaf hem een goed gevoel, hij was heel blij om dat te zien.

Carmen Samira

'Dat begrijp ik, maar dat maken we wel een andere keer goed,' zei ze glimlachend tegen hem. Hij kwam bij haar zitten en ze legde haar hoofd tegen hem aan. 'Ik ben blij met je...' fluisterde ze. Ze was echt gek op Kayton, vooral als dit allemaal zo goed voelde. Dat was een heel goed teken en ze kreeg eigenlijk alleen maar meer vertrouwen in hem, daar was ze blij mee en dat zou Kayton ook wel heel fijn vinden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 23:52

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze luisterde naar de vrolijke geluidjes die Ivan maakte, ze keek even op naar Jay en ze zag de glimlach op zijn gezicht. Het deed haar toch wel goed, Jay leek echt alles te willen doen en dat vond ze een heel erg goed teken. Na een tijdje had ze de beer gevonden. Ze pakte hem zachtjes op en hield hem in haar armen. Hij rook gewoon echt naar vroeger, naar goede herinneringen.
"Is hij al moe?" Vroeg ze nu aan Jay met een glimlach.


Kayton Erogate

"Weet ik." Glimlachte hij haar toe. Hij voelde haar hoofd tegen hem aan en hij streelde met zijn vingers zachtjes door haar haren heen, ze fluisterde hem toe dat ze blij met hem was. "Ik ben nog veel blijer met jou en met de manier waarop je vooruit gaat..." Fluisterde hij liefdevol.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 29 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum