Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 11:07

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vond dat het een startpunt was, vanaf hier konden ze verder en ze wilden er allebei aan gaan werken, dat was positief en mooi. "Hoe kan het mooi zijn? Ik moet bij alles wat ik zeg opletten hoe ik het breng... want ik doe hem pijn, het voelt verschrikkelijk. Ik durf helemaal niets." Ze huilde nu ook zachtjes en leunde een beetje tegen Leroy aan. haar handen hield ze voor haar gezicht.


Kayton Erogate

Hij knikte toen ze vroeg of ze erover op zouden houden, want het deed er niet meer toe, daar had ze gelijk in. Ze had er met hem wel zin in, anders zou ze dit ook allemaal echt niet doen, met hem was het anders, zoals vroeger toen ze nog jong was.
"Ben jij ook jong geweest dan." Plaagde hij. "Ik herinner je als een heel serieus meisje dat generaal wilde worden." Hij gaf haar een plagende knipoog. Ze kreunde zachtjes door wat hij deed en daarna streelde hij er zachtjes overheen, heel rustig en langzaam om haar wat te pesten.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 11:28

Leroy Fullbright

'Dat moet je dus niet doen. Je moet er niet vanuit gaan dat het slecht is om hem pijn te doen. Als je doet alsof het allemaal meevalt zal hij er niet van leren. Als Lolita elke keer had gedaan alsof ze het leuk vond als ik haar pijn deed, dan was ik nooit veranderd. Dan zou het nu niet zo gaan. Dan zou ik nog steeds dezelfde man zijn. Dat ben ik ook wel, maar omdat ik inzag wat ik met haar deed had ik de kracht om te veranderen. Snap je dat? Als wij hem niet laten zien dat hij fout doet en wat pijn doet, zal hij niet de kracht vinden om er iets aan te doen.' Zei hij tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 11:38

Koningin Esmeralda Fullbright

Ze begon hem te begrijpen door wat hij vertelde. Het was dus eigenlijk wel goed dat ze hem pijn deed, dat zorgde ervoor dat Jay de kracht vond om te veranderen.
"Ik snap het." Zei ze zachtjes tegen hem met een klein knikje. Het was moeilijk, maar ze begreep het wel. Ze haalde een hand door haar haren heen en haalde een paar keer diep adem. "Het is wel moeilijk..." Sprak ze mompelend tegen Leroy en ze keek hem met een klein glimlachje aan.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 12:08

Leroy Fullbright

Hij ademde diep in en hij was blij dat ze hem begreep. ' Je zal mij helemaal nooit horen zeggen dat het makkelijk is. Het is verdomd moeilijk om te veranderen en om iemand bewust pijn te doen.' zei hij tegen haar. Hij hield haar nog even vast en hij glimlachte naar haar. ' Je doet het super goed... Ik ben trots op jullie allebei en als dit goed komt, zullen jullie zo sterk zijn. Dan kunnen jullie alles hier overnemen en zal ik nog helpen waar ik kan, maar het rijk en jullie relatie zullen sterker zijn dan ooit...'
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 12:15

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij zei ook dat het echt heel moeilijk was en hij gaf aan dat het voor hun allebei heel erg moeilijk was. Ze knikte hierdoor even. Hij vond dat ze het super goed deed, hij was trots op hun allebei en als het goed kwam, zouden ze sterker zijn dan ooit.
"Daar hoop ik echt op, dat zou fantastisch zijn." Sprak ze zacht maar wel met een brede glimlach. Daarna kwam ze langzaam overeind. Ze keek naar haar moeder en Jay met een glimlach.
"Viel best mee toch hoe eng dat het was?" Vroeg ze haar man nu met een lieve glimlach.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 12:27

Koning Jay Fullbright

Hij hield zich er een beetje buiten, hij had ook echt tijd nodig om rustig te worden en zichzelf weer wat in de hand te houden, want hij was wel echt overstuur en daar had hij moeite mee. 'Het is het belangrijkste dat jullie blijven praten. Juist de dingen en de gevoelens die je niet wilt bespreken moeten wel besproken worden. Met elkaar of met iemand anders.' zei zijn vader. Jay knikte langzaam. 'Onthouden, het is belangrijk.' zei Leroy glimlachend. Jay keek weer naar Esmeralda. 'Ik heb het overleefd, dus ik ben tevreden.' zei hij met een zwakke glimlach op zijn gezicht tegen haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 12:33

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy vertelde dat het belangrijkste was dat ze bleven praten, juist wat ze niet wilden bespreken, moest eigenlijk wel besproken worden, met elkaar of met iemand anders. Zelf knikte ze ook eventjes. Jay vertelde haar dat hij tevreden was, want hij had het overleefd. "Ik ben meer dan tevreden, ik ben trots op je." Zei ze heel eerlijk tegen hem en met een hele brede glimlach op haar gezicht.
"Zullen we vanaf vandaag elke dag met z'n vieren eten?" Stelde ze voor en ze keek even naar haar moeder en Leroy, het was heel belangrijk vond ze om deze banden met elkaar te onderhouden.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 12:44

Leroy Fullbright

' Ja, dat lijkt mij heel erg fijn.' zei hij direct. Het had voor hem veel waarde om dingen samen te doen en hij wist dat Lolita het ook heel erg fijn vond. 'Als jullie slim zijn gaan jullie wat wij net een beetje besproken hebben nu nog even samen bespreken. Ga gewoon op een bankje in de tuin zitten en probeer de date over te doen. Probeer te ontdekken wat je voelt, wat je leuk vindt aan elkaar en welke gevoelens je dwars zitten. Dat hoeft niet heel diep te gaan, gewoon alsof je elkaar net leert kennen.' stelde hij voor. Hij zag Jay knikken en daarna keek hij naar Esmeralda om te zien wat ze wilde. De houding van Jay was nu zo anders, hij was rustig, ook al had de jongen duidelijk moeite met alles.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 12:47

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy vond het heel erg fijn en haar moeder gaf ook aan dat ze het leuk vond om samen te eten. Leroy adviseerde hun ook nog om alles samen nog even te bespreken, de date proberen over te doen en ontdekken wat ze leuk vonden en wat hun dwars zat.
"Dat is een goed idee, bedankt." Glimlachte ze, ze keek daarna Jay weer aan.
"Zullen we dan maar gaan?" Vroeg ze aan haar man met een glimlachje. Ze pakte langzaam de wandelstok weer vast en liep naar de deur toe.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 12:53

Koning Jay Fullbright

Hij keek even dankbaar naar zijn vader en naar Lolita, daarna liep hij met Esmeralda mee. 'Heb ik het goed gedaan?' Vroeg hij nu aan haar. Hij wilde inschatten wat ze er van vond en hoe ze vond dat hij het gedaan had. Hij vond het belangrijk om te weten hoe de over hem dacht. 'Ik wist niet dat mijn vader zo eerlijk kon zijn en het zo duidelijk uit kon leggen... Hij is echt wel anders geworden, ik zag het gewoon niet...' Fluisterde hij tegen haar, terwijl hij heel rustig naar de tuinen liep.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 13:01

Koningin Esmeralda Fullbright

Jay kwam met haar mee en vroeg of hij het goed had gedaan. "Je deed het geweldig." Sprak ze hem lief toe. Dat vond ze echt. Hij was niet meer boos en deed normaal. Natuurlijk was hij emotioneel, maar dat vond ze niet meer dan logisch eigenlijk. Hij vertelde over zijn vader, dat hij niet wist dat hij zo eerlijk en duidelijk kon zijn, hij was anders geworden.
"Ja, klopt, hij is heel erg anders, ik vind het tegenwoordig prettig om met hem te praten, hij is heel erg slim." Vertelde ze aan hem. Hij liep met haar door de tuinen heen. "Zullen we gaan zitten? Ik heb al best wel veel gelopen." Gaf ze zacht aan.
"Ik ben wel heel blij dat je inziet dat je vader is veranderd, hij doet ook echt zijn best en is tegenwoordig altijd eerlijk over alles." Legde ze uit.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 14:15

Koning Jay Fullbright

Hij ging zitten en hij keek opzij naar haar. 'Ik vind het heel erg moeilijk allemaal. Ik weet dat dit goed is en dat ik met hem moet praten, maar ik wil heel graag verder nu, ik wil er alles aan doen om het weer goed te maken.' zei hij zacht. ' Hij is best wel slim ja... Meer dan ik dacht. Jouw moeder is ook echt enorm lief voor mij... Ik hoop dat jij mij snel weer wat beter voelt bij mij, maar je moet alle tijd nemen die je nodig hebt. Voel jij je maar niet rot dat jij mij pijn doet... Het is goed.' zei hij zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 14:22

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij gaf aan dat hij het heel erg moeilijk vond en dat hij wel wist dat het goed was en dat hij met hem moest praten. "Het maakt het al een stuk gemakkelijker als we elke dag met ze aan tafel zitten, dan is hij geen vreemde meer voor je en is het makkelijker om met hem te praten." Vertelde ze met een lichte glimlach. Hij vond zijn vader slimmer dan hij dacht en hierdoor grinnikte ze zachtjes. Haar moeder was ook heel lief voor hem en ze knikte even.
"Vroeger hadden jullie toch ook best een goede band samen?" Vroeg ze nu aan hem. Hij hoopte dat zij zich ook snel weer beter zou voelen bij hem, ze moest alle tijd nemen die ze nodig had, het was ook niet nodig om zich rot te voelen over dat ze hem pijn deed, het was goed.
"Dank je.." Sprak ze eerst heel erg zacht tegen hem en ze keek hem eventjes aan.
"Het is alleen wel heel erg moeilijk, als ik dan zie hoe verdrietig je bent... het maakt mij ook verdrietig, heel erg." Legde ze aan hem uit. "Het liefste wil ik gewoon gezellig met je omgaan, grapjes maken, leuke dingen doen, dan is het makkelijker voor mij om mijn angst te overwinnen, maar als ik merk dat elke beweging die ik maak, jou pijn doet, dan maakt dat het een stuk lastiger om eroverheen te komen. Begrijp je wat ik bedoel?" Vroeg ze nu zachtjes aan hem.
"Natuurlijk weet ik wel dat het ook nodig is, maar ik wil ook heel graag plezier met je maken, daar zijn dates voor, toch?" Glimlachte ze een beetje.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 14:44

Koning Jay Fullbright

'Ik snap het heel erg goed... Ik vind het lastig, maar plezier is misschien nog wel het belangrijkste. Het is het beste dat we elkaar leuk vinden en plezier hebben, zeker op een date. Zullen we gewoon afspreken dat we Ă©Ă©n keer over ons gevoel praten op een dag en Ă©Ă©n keer gewoon gezellig en leuk doen met elkaar? ' Vroeg hij zacht aan haar. Hij hoopte dat ze het een goed idee vond en dat hij haar een beetje gelukkig kon maken zo. dat was het belangrijkste om een goed gevoel te krijgen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 15:04

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij snapte het heel erg goed, hij vond het wel lastig, maar plezier was het belangrijkste, zeker op een date. Ze grijnsde hierdoor. "Ja, dat is inderdaad het belangrijkste op onze date." Knikte ze met een brede glimlach. Hij wilde een afspraak maken en ze keek hem even aan.
"Dat lijkt me een heel erg goed idee." Vond ze. Een keer gezellig en een keer over hun gevoel praten. Dat vond ze een heel goed idee.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 16:28

Koning Jay Fullbright

Hij glimlachte doordat Esmeralda het allemaal wel goed leek te vinden. Dat vond hij belangrijk en het deed hem goed om te zien dat ze het eens waren met elkaar. Hij staarde even naar de grond, dit was een moment waarop hij de neiging had haar te knuffelen, maar dat kon hij de komende tijd wel vergeten. Hij keek haar daardoor alleen maar vol liefde aan. 'We zouden morgen wel samen kunnen gaan picknicken, als jij dat ook leuk vindt...' stelde hij voor.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 16:31

Carmen Samira

' Ja, het schijnt dat ik zelfs jong ben geweest.' zei ze nu tegen hem. Door wat hij daarna zei grijnsde ze. ' Je moet de koning ook niet alles laten zien. Het is maar goed dat jij mij zo zag.' Plaagde ze hem. 'En nu heb je het voor elkaar dat je de rest ook ziet.' Voegde ze er plagend aan toe. Hij ging verder en daardoor ademde ze diep in en kreunde ze weer. 'Dat je hier het geduld voor hebt verbaasd mij...' zei ze plagend tegen hem. Het was echt heerlijk. Ze vroeg zich wel af hoe veel ervaring Kayton eigenlijk had, het leek er op alsof hij dit allemaal ook niet gewend was.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 16:36

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij keek haar vol liefde aan en ze staarde terug in zijn ogen, het was heerlijk om dat te zien, om te voelen wat het met haar deed... Hij stelde voor om morgen te gaan picknicken.
"Dat lijkt me heel erg fijn... Maar dan wil ik daar wel onze leuke date van maken." Sprak ze met een glimlach tegen hem. Ze keek nu even voor zich uit, naar de planten en bomen waar ze haast middenin zaten op het bankje, het was echt wel een mooie plek eigenlijk, het was fijn om hier te zitten, het was stil en ze konden rustig praten met elkaar.
"Ik hou van je Jay..." Sprak ze heel zacht uit en ze keek hem aan.


Kayton Erogate

Hij grinnikte zacht door haar woorden. "Nee, het is inderdaad maar goed dat ik het allemaal niet gezien heb." Plaagde hij haar terug. Ze voegde eraan toe dat hij nu de rest wel zag van haar. "En dat vind ik heerlijk." Sprak hij met een twinkeling in zijn ogen. Ze was verbaasd over het feit dat hij nog zoveel geduld had.
"Als jij mij een beetje met rust laat, kan ik mezelf wel weer geduldig krijgen, maar als je met die klauwen van jou te werk gaat is het wel heel verleidelijk." Plaagde hij nu.
Na een tijdje gleden zijn handen weer naar haar heupen toe en trok hij haar iets dichter tegen zich aan. "Wat had je nu in gedachten?" Klonk zijn stem uitdagend.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 16:46

Koning Jay Fullbright

' Ja, dat wil ik ook heel erg graag...' Zei hij zacht tegen haar. Ze moesten het zo leuk mogelijk maken samen en daar wilde hij ook echt alles aan doen. Ze zei dat ze van hem hield en daardoor keek hij weer opzij. 'Ik hou ook verschrikkelijk veel van jou...' Fluisterde hij, zijn stem heel erg zacht en vol met liefde. Hij was echt gek op haar, het was gewoon een heel erg bijzonder gevoel dat hij zo veel van iemand hield. 'Wil je nu nog iets met mij bespreken? Kan ik je misschien iets duidelijk maken als ik meer over mijn eigen gevoel vertel of heb je dat liever niet?' Vroeg hij zacht aan haar.

Carmen Samira

'Dat dacht ik.' zei ze grijnzend tegen hem toen hij toegaf dat het maar goed ook was. Hij vond het heerlijk dat hij nu wel alles zag. 'Ik ben ook blij dat ik nu alles van jou zie en toen niet.' Plaagde ze hem nog even. Het was allemaal toch raar gelopen, maar nu waren ze gelukkig en dat was het belangrijkste. Hij wilde weten wat ze nu wilde en daardoor keek ze hem weer aan. 'Ik weet het niet...' Gaf ze toe. Ze vond het lastig als ze dit soort dingen zelf in moest vullen. Het was allemaal nieuw en dan bleef het lastig, omdat ze niet wist wat hij fijn vond. Ze was niet echt onzeker meer, maar hierbij bleef het toch steeds een beetje. Het zou vast minder worden.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 20:21

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde dat hij ook verschrikkelijk veel van haar hield en hierdoor keek ze liefdevol naar hem terug. Hij was onwijs lief voor haar, ze hield echt heel erg veel van hem, hij was haar alles en dat besefte ze zich maar al te goed. Hij vroeg of ze nog iets wilde bespreken met hem en of hij haar misschien duidelijk kon maken wat hij zelf voelde.
"Ja, doe maar, ik ben wel heel nieuwsgierig in alles wat er in je omgaat, je verandert nu heel erg snel." Vertelde ze zachtjes aan hem.



Kayton Erogate

Ze plaagde hem weer en hij grijnsde naar haar terug, toen hij vroeg wat ze nu wilde doen, leek ze haast wel stil te vallen, ze wist het niet.
Hij streelde zachtjes langs haar wang.
"Wil je mij verder blijven plagen tot ik het echt niet meer volhoud, wil je seks of wil je dat ik jouw verwen en daarna slapen?" Gaf hij zacht de opties aan. Hij wilde doen wat zij wilde, want hij was tevreden met bijna alle opties, de laatste leek hem niet echt wat, ze had hem veel te veel uitgedaagd.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 20:26

Koning Jay Fullbright

Haar blik liet hem helemaal smelten, hij voelde hij zelfs rood werd door haar en hij schraapte zijn keel even toen ze zei dat ze nieuwsgierig was naar wat er in hem omging. 'Ik hou van je,' was zijn eerste reactie, daarna grijnsde hij een beetje. 'Dat is hetgene dat er vooral in mij omgaat... verder probeer ik heel erg na te denken over wat er gebeurd is. Niet alleen die avond, maar de afgelopen jaren. Ik ging altijd de pijnlijke gedachten uit de weg, omdat het mij kwaad maakt. Altijd als ik dacht aan Killian of als jij er over wilde praten maakte het mij kwaad, terwijl ik dat niet had toen hij net overleden was... ik weet niet waardoor het gekomen is,' zei hij zacht. 'Nu probeer ik bij alles juist te bedenken waarom het mij kwaad maakt en meestal is dat omdat het pijn doet. Ik doe echt mijn best...' zei hij zacht.

Carmen Samira

Hij streek langs haar wang en hij noemde alle opties, bij het laatste grijnsde ze een beetje. 'Dat had je niet moeten zeggen, wat als ik dat kies?' plaagde ze hem, want ze wist dat het voor hem waarschijnlijk niet zo leuk zou zijn. Ze zoende hem zacht en daarna trok ze hem bovenop haar. 'Laten we dan maar gaan voor hetgene wat voor ons allebei leuk is,' zei ze tegen hem. Het was allemaal echt nog wennen, maar ze vond dat het goed ging. Ze was er blij mee.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 20:35

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij werd rood, en dat alleen al door een blik, dat was naar haar idee een heel goed teken, ze gingen weer terug naar de basis en kleine dingen kregen een steeds grotere betekenis. Hij zei dat hij van haar hield, iets wat hij net ook al had gezegd, ze wilde er een bijdehante opmerking over maken tot hij verder ging. Ze glimlachte een beetje en luisterde naar wat hij verder te zeggen had. Hij gaf aan dat hij alle pijnlijke gedachten uit de weg ging, het maakte hem kwaad. Hij sprak ook over Killian en ze slikte hierdoor even moeizaam. Hij wist ook niet waardoor het ineens zo gekomen was, hij probeerde nu te bedenken waardoor hij kwaad werd en dat was meestal omdat het hem pijn deed, hij deed echt zijn best om het beter te maken.
"Ik vind dat je al vooruit gaat, je kunt zijn naam zeggen zonder boos of verdrietig te zijn." Fluisterde ze zachtjes. "Ik denk dat het is gekomen in de tijd dat we te druk waren met ons eigen verdriet, dat we elkaar even vergaten en misschien maakte dat je ook kwaad, dat we beter moesten communiceren hierover." Gaf ze aan en ze keek even naar hem met een klein glimlachje.


Kayton Erogate

Ze grijnsde en vroeg wat er zou gebeuren als ze voor de laatste optie zou kiezen. "Dat weet ik nog niet." Gaf hij eerlijk met een grijns toe. Ze zoende hem weer even zachtjes en daarna werd hij bovenop haar getrokken met de woorden dat ze voor het gene wilde gaan wat voor hun allebei leuk was.
"Een hele goede keuze." Hij knipoogde even naar haar en drong zachtjes bij haar naar binnen, hij wilde er niet al te lang over nadenken, zo was het goed, niet eens heel erg onwennig.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 20:56

Koning Jay Fullbright

'Dat zou het heel erg goed kunnen zijn. We namen afstand van elkaar in de tijd dat wij elkaar het hardste nodig hadden, dat was misschien niet zo slim. Maar het was voor ons allebei heel erg heftig en we verwerken het zo anders...' zei hij zacht. 'Ik weet nu dat het anders moet en ik wil er alles aan doen. Ik wil dat jij mijn gevoel begrijpt en dat ik jou begrijpen, waardoor we elkaar waarderen en ons niet gaan ergeren aan elkaar en niet gaan botsen, dat is denk ik het belangrijkste, anders loopt het alleen maar meer uit de hand.' fluisterde hij.

Carmen Samira

Hij gaf eerlijk toe dat hij het nog niet wist, waardoor ze grinnikte. 'Misschien moeten we daar eens achterkomen, al weet ik niet of jij het zo leuk vindt. Ik wel, denk ik,' plaagde ze hem. Hij vond het een goede keuze en hij deed het ook meteen. Het was heerlijk, ze pakte zijn gezicht vast en ze zoende hem heftig en intens. Ze voelde zich echt goed bij hem en dat wilde ze het liefste in alles laten merken.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 21:03

Koningin Esmeralda Fullbright

Volgens Jay kon het heel erg goed zo zijn dat het toen gebeurde. "Ja, maar we hadden het best samen kunnen verwerken, we begrijpen elkaar meestal heel erg goed. Dat vind ik altijd wel fijn." Vertelde ze hem zachtjes.
"Ik denk niet dat je me momenteel kunt begrijpen, dat kan ik zelf bijna niet.. het is moeilijk. Ik wil continu in je buurt zijn en het fijn met je hebben, maar de angst houd me op afstand en dat is eigenlijk best wel frustrerend. Ik ben echt nog net zo gek op je als daarvoor, misschien nog wel meer, want als ik zie hoe hard je je best doet... dat maakt me echt wel trots en ik zou je dat op elke mogelijke manier willen laten zien, maar het lukt niet." Vertelde ze nu zacht en open over zichzelf.


Kayton Erogate

"Ik denk ook niet dat jij het uiteindelijk zo leuk vind... ik zal de hele nacht in bed liggen woelen en je wakker houden." Plaagde hij haar terug. Hij begon heftiger te bewegen toen ze hem zoende. Het was zo fijn... ze zoende hem intens en hij pakte haar stevig vast terwijl hij haar op precies dezelfde manier terug zoende. Zijn handen gleden over haar lichaam heen na een tijdje en hij kreunde zachtjes doordat alles zo ontzettend fijn voelde.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 21:06

Koning Jay Fullbright

'Ik denk het ook... maar op dat moment wisten we ook echt niet wat wij moesten doen... dat is denk ik niet zo gek als zoiets gebeurt,' fluisterde hij. Ze vertelde over haar eigen gevoel en hij knikte langzaam. 'Het is lastig te begrijpen, maar ik wil wel zeggen dat ik het je nooit zal kwalijk nemen. Je moet niet denken dat ik er van baal dat jij mij pijn doet, want ik heb jou nog altijd het meeste pijn gedaan.' fluisterde hij eerlijk. 'Ik weet dat dit heel veel tijd nodig heeft en ik ben allang blij dat het wel zo goed voelt. Dat het gevoel er nog is en dat je mij deze kans wilt geven,' zei hij zacht.

Carmen Samira

'Ik vind het leuk om je te pesten en dat lukt dan wel aardig,' zei ze plagend tegen hem. Hij werd heftiger en ze werd stevig vastgepakt, maar daar had ze ook geen moeite meer mee, terwijl ze dat eerder wel eens lastig had gevonden. Nu was het alleen maar fijn en ze vond het leuk om te merken dat hij het zo lekker vond. Ze voelde zijn handen over haar lichaam glijden en ze kreunde zacht. Het was ongelofelijk wat hij voor elkaar kreeg bij haar.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 28 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum