Justrpg forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medieval Times

2 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 00:09

Koning Jay Fullbright

Hij kreeg nu de kans om het allemaal te zeggen, maar hij moest wel de brief lezen. Hij knikte langzaam, hij wist het, maar dit vond hij allemaal heel erg moeilijk en hij moest al zo veel dingen doen die hij heel lastig vond. Hij keek in haar ogen, hij kon het huilen niet eens echt stoppen en hij voelde opeens haar zachte aanraking. Ze pakte heel voorzichtig zijn hand vast, het was zacht en ze trilde. Hij hield haar vast, losjes, maar zijn blik was enorm dankbaar. Alleen al dit hele simpele gebaar zorgde ervoor dat hij zich niet meer zo verschrikkelijk eenzaam voelde. Hij was haar heel erg dankbaar.

Carmen Samira

'Jij vindt volgens mij alles best oké,' plaagde ze hem weer. Hij trok nu snel haar kleding uit en ze werd vastgepakt. Ze voelde zijn lippen op haar huid en ze kreunde zacht, dit was heerlijk. Hij hield opeens op en door zijn woorden schudde ze haar hoofd. 'Nu ga ik het je echt vreselijk moeilijk maken, Kayton. Je hebt er zelf om gevraagd.' zei ze tegen hem. Ze drukte hem terug en ze pakte zijn handen vast, heel zachtjes zoende ze hem in zijn hals, hij lippen gleden over zijn borstkas heen en ze pakte zijn polsen met één hand vast, haar andere hand liet ze langzaam over zijn buik heen glijden. Haar vingers streelden over zijn spieren, net langs de rand van zijn broek.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:17

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij hield haar hand losjes vast en ze keek in zijn dankbare blik, een traan rolde over haar wang. "Je bent niet alleen, we zijn samen.." Fluisterde ze schor. "Ik haat het om je met zoveel verdriet en pijn te zien, ik kan je alleen niet echt helpen... alleen bij je zijn." Vertelde ze nu aan hem. Na een tijdje liet ze zijn hand weer langzaam los en haalde even diep adem.
"Kom, het is tijd om die brief te lezen en naar je vader te gaan, uitstellen maakt onze date er niet veel beter op." vertelde ze met een glimlach aan hem.



Kayton Erogate

"Hmm... ik vind het oké als het met jou is." Mompelde hij terug tegen haar. ze kreunde door wat hij deed, hij vond het vreselijk leuk, toen hij stopte hoorde hij duidelijk dat ze wraak wilde nemen en hij grijnsde.
"Wat ben je heerlijk zo..." Klonk zijn stem schor. Hij werd terug gedrukt en ze pakte zelfs zijn handen vast, hij kon niets doen, ze werden met één hand vastgehouden en hij voelde haar lippen over zijn borst en haar hand langs zijn broek. Hij kreunde zachtjes en genietend. Hier mocht ze eigenlijk best nog wel een tijdje mee doorgaan, hij genoot echt.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 00:21

Koning Jay Fullbright

Ze zei dat hij niet alleen was, ze waren samen. Ze haatte het om hem zo te zien, maar ze kon hem niet echt helpen, alleen bij hem zijn. 'Dat is precies de hulp die ik nodig heb,' fluisterde hij, zijn stem trilde. Hij werd na een tijdje losgelaten en ze zei dat het tijd was om de brief te lezen en naar zijn vader te gaan, dit maakte hun date niet echt veel beter. Dat was waar. 'Oké, dan gaan we terug,' zei hij tegen haar. 'Hoe gaat het lopen? Het ziet er soepel uit... zit het goed?' vroeg hij aan haar.

Carmen Samira

'Daar ga ik toch wel vanuit,' zei ze grijnzend tegen hem. Hij klonk schor en zijn woorden waren ook leuk om te horen. Ze hoorde hem kreunen door wat ze deed en dat liet haar grijnzen. Heel langzaam gleden haar vingers over zijn bovenbenen heen, steeds iets verder, maar geen enkele keer ver genoeg. Ze voelde de stof van zijn broek bewegen onder haar aanraking en ze drukte zachtjes haar lippen in zijn hals. Dit soort dingen had ze eigenlijk nooit echt bij Kayton gedaan, al hadden ze die kans ook niet echt gehad. Ze ging steeds ietsjes verder en uiteindelijk gleden haar vingers weer naar zijn buik.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:26

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij vertelde dat het precies de hulp was die hij nodig had. "Gelukkig maar... dat maakt het beter." Sprak ze tegen hem terug. ze wilde hem veel meer geven, maar dat kon ze gewoon echt nog niet. Hij zei dat ze dan wel terug zou gaan, vervolgens vroeg hij hoe het lopen ging, hij vond dat het er soepel uit zag.
"Het is echt geweldig, een wereld van verschil, misschien heb ik straks zelfs niet eens een stok nodig en kan ik weer écht lopen, dat zou pas fantastisch zijn." Vertelde ze nu met een brede glimlach aan hem. Ze liep met hem mee tot aan de slaapkamer deur, daar bleef ze wat zenuwachtig staan. Ze durfde daar gewoon niet samen met hem te zijn, helemaal alleen in een slaapkamer...


Kayton Erogate

Ze grijnsde alleen maar en ze ging verder, ze plaagde hem echt hiermee en hij moest toegeven dat dit lastiger was dan het in eerste instantie leek. "Carmen... trek hem alsjeblieft uit." Mopperde hij nu, al klonk zijn stem wel vol verlangen. Hij wilde zijn armen daar laten liggen, haar haar eigen gang laten gaan terwijl ze zijn polsen met één hand nog vasthield. Het was leuk met haar, ze ging echt heel erg ver, maar ook weer nét niet ver genoeg natuurlijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 00:31

Koning Jay Fullbright

Ze was er blij mee en daarna vertelde ze enthousiast, dat deed hem goed, hij had dat ook echt even nodig. 'Ik ben er blij mee, echt heel erg... ik hoopte het al, ik hoop dat het uiteindelijk zo goed gaat dat je alles weer kunt zoals je wilt.' fluisterde hij. Het zou nooit helemaal hetzelfde zijn, maar dit was al een stuk beter. Ze liep met hem mee en bij de deur bleef ze staan, duidelijk zenuwachtig. Hij vond het niet leuk, hij keek op naar haar en ondanks zijn verdriet glimlachte hij. 'Het maakt niet uit, ik vond dit al super fijn en ik moet dit alleen doen.' zei hij zachtjes.

Carmen Samira

'Oh, is jouw geduld toch niet zo geweldig?' plaagde ze hem nu duidelijk werd dat hij het toch nog wel aardig lastig vond. Hij zei zelfs dat ze zijn broek uit moest trekken. 'Dat kan ik wel doen, geen probleem... daar schiet je alleen niet zo veel mee op,' zei ze tegen hem. Ze trok zijn riem los en ze maakte heel langzaam en zonder hem echt aan te raken zijn broek open, daarna liet ze haar vingers weer over zijn buik glijden. Ze was ook wel benieuwd hoe hij zou reageren, hoe hij het vond als ze wat anders deden, als het intenser werd voor hem, vooral omdat ze eigenlijk nooit écht iets voor Kayton deed.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:37

Koningin Esmeralda FUllbright

Hij was er blij mee dat het zo goed met het been ging en hij hoopte dat ze uiteindelijk alles weer kon doen zoals ze dat wilde. "Dat hoop ik ook en ik denk ook wel dat het goed gaat komen nu, je hebt me er echt weer hoop voor gegeven." Ze waardeerde het duidelijk en was er echt oprecht heel erg blij mee. toen ze bij de deur bleef staan, zag ze dat het hem weer verdrietig maakte, maar hij glimlachte wel. Hij vond het al super fijn en hij moest dit alleen doen.
"Sorry..." Mompelde ze heel zachtjes tegen hem omdat ze het niet kon. "Zal ik alvast naar Leroy en mijn moeder gaan?" Wilde ze vervolgens weten. Dan hoefde hij daar niet alleen heen en kon ze Leroy alvast voorbereiden.


Kayton Erogate

"Nee..." Mompelde hij zachtjes tegen haar. "Maar je doet het ook echt heerlijk." Fluisterde hij. Ze trok zijn broek langzaam uit, zonder hem aan te raken. Hij haalde diep adem en keek haar vol verlangen aan. Zijn spieren reageerden zelfs bij haar aanrakingen, hij wilde zo graag dat ze hem aanraakte, overal het liefste. "Oh Carmen..." Kreunde hij zachtjes, hij sloot zijn ogen en genoot van haar.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 00:41

Koning Jay Fullbright

Ze bood haar excuses aan, maar hij schudde zijn hoofd. Dit maakte niet uit, ze had al zo veel goed gedaan vandaag, het voelde fijn en ze had zelfs zijn hand vastgehouden, dat was meer dan hij ooit gedacht had. Ze stelde voor om alvast naar Lolita en zijn vader te gaan, hij knikte langzaam. 'Dat is goed, dan kom ik er straks aan...' zei hij zacht. 'Bedankt, Esmeralda.' fluisterde hij nog, daarna stapte hij naar binnen, nu moest het toch echt. Hij moest de brief gaan lezen.

Carmen Samira

'Dat is fijn om te horen,' zei ze grijnzend tegen hem. Zijn blik was vol verlangen en zijn hele lichaam leek te reageren. Ze kreeg dus aardig wat voor elkaar bij hem. Heel zachtjes bleef ze over zijn buik en over de binnenkant van zijn bovenbenen strelen, maar nu ging ze iets verder en liet ze heel af en toe haar vingers er zacht overheen glijden. Verder deed ze eigenlijk nog niets, waarschijnlijk zou dit het nog wel wat intenser maken voor hem.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:48

Koningin Esmeralda Fullbright

HIj vond het goed als ze naar zijn vader en haar moeder ging. Hij kwam er straks aan, daarna bedankte hij haar, ze keek hem met een glimlach aan. "Geen dank, lieve Jay." Zei ze daarna tegen hem. Daarna liep ze meteen naar de slaapkamer van haar moeder een Leroy, ze kwam na een zacht klopje naar binnen toe.
"Hoi." Zei ze met een glimlach. Haar moeder begroette haar als eerste terug.


Kayton erogate

Het was alsof ze hem wilde uitlokken, alsof ze wilde weten wat hij lekker vond en waar ze wat mee kon bereiken. Dit hadden ze ook nog nooit gedaan, hij durfde het Carmen nooit te vragen, maar hij had niet verwacht dat het ooit nog zo ver zou komen dat ze het daadwerkelijk aandurfde. Hij dacht dat het een stap te ver was en dat hij het nooit van haar mocht verwachten, maar nu voelde hij af en toe een vinger zachtjes eroverheen glijden. "Ga door, alsjeblieft..." Kreunde hij zacht. Hij voelde hoeveel het met hem deed, hoe intens het was, Hij wilde alleen nog maar meer...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 00:52

Leroy Fullbright

Er werd op de deur geklopt, heel kort, daarna ging de deur open en kwam Esmeralda binnen. 'Hey,' zei hij met een glimlachje op zijn gezicht tegen haar. Hij liet zijn blik kort over haar heengaan om in te schatten hoe ze zich voelde, maar ze leek niet heel bang of verdrietig te zijn en dat was waarschijnlijk toch wel een goed teken. 'Ben je bij met Jay geweest vandaag?' vroeg hij nu zacht aan haar.

Carmen Samira

Hij smeekte haar bijna om door te gaan, het moest voor hem dus wel heel erg fijn zijn, anders zou hij hier nooit zo op reageren. Eigenlijk vond ze het erg om dat te merken, omdat ze dit nu pas bij hem deed, al die tijd had ze niet zo veel voor hem gedaan. Hij had er nooit over geklaagd, maar toch. Hij vond dit duidelijk heerlijk. Ze drukte heel zacht haar lippen op zijn borstkas en daarna streelde ze hem iets meer. Eerst waren het alleen nog een paar vingers, maar daarna pakte ze hem zachtjes vast en ging ze wat verder. Hoewel dit voor hun zo nieuw was, voelde het nog steeds vertrouwd.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 00:58

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy wilde weten of ze bij Jay was geweest. "Ja, we hadden een mislukte date." Vertelde ze nu met een glimlach. "Hij was heel erg emotioneel, maar we konden wel een beetje praten." Legde ze uit waarom de date een beetje mislukt was. "Hij is nu jouw brief aan het lezen en daarna wilt hij graag hier praten, goed?" Vroeg ze zacht aan Leroy. Ze keek de man even doordringend aan om te zien of hij het wel echt oké vond.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 01:02

Leroy Fullbright

Ze had Jay gesproken, ze hadden een mislukte date gehad en daardoor keek hij haar bezorgd aan, gelukkig gaf ze al snel uitleg en hij glimlachte een beetje. 'Praten is de basis van alles...' Fluisterde hij. Hij vond het zelf ook moeilijk, maar het was toch echt zo. Het was heel erg belangrijk. Ze vertelde ook dat Jay nu zijn brief aan het lezen was en daarna wilde komen praten. In eerste instantie kreeg hij het flink benauwd, maar hij wist dat hij hier doorheen moest en dat het hem zou helpen. ' Ja, het is goed...' zei hij dus ook heel zacht. Het volgende moment werd er op de deur geklopt en daarna kwam Jay binnen. Leroy kon heel duidelijk zien dat de jongen flink gehuild had.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 01:06

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy gaf aan dat praten de basis was van alles, ze knikte hierdoor even en ze zag dat haar moeder het er ook mee eens was. "Het helpt ook echt, maar soms is het wel heel moeilijk." Gaf Esmeralda eerlijk aan. Leroy vond het gelukkig wel goed als Jay kwam en niet veel later kwam hij ook echt binnen. Hij had echt gehuild, waarschijnlijk door de brief.
"Gaat het een beetje met je?" Vroeg Esmeralda bezorgd aan hem. Lolita legde zacht haar hand op de schouder van Leroy om hem wat gerust te stellen.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 01:10

Leroy Fullbright

Hij was in eerste instantie echt bang, maar hij vond het heel erg om zijn zoon zo te zien. Lolita stelde hem gerust en Esmeralda vroeg aan Jay of het een beetje ging, hij gaf niet eens antwoord en Leroy zag dat Jay zelfs trilde. 'Het spijt mij zo... Ik ben verschrikkelijk voor jullie...' Zei Jay heel erg zacht. Daardoor keek Leroy hem weer aan. 'Jay... Kom eens...' Zei hij heel zacht. Jay kwam aarzelend dichterbij en heel voorzichtig sloeg Leroy zijn armen om hem heen. Hij vond het doodeng, maar hij wilde Jay heel graag laten zien dat niet alles verloren was. Jay brak direct. Hij barste in huilen uit en Leroy hield hem gewoon vast.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 08:39

Kayton Erogate

Ze ging steeds verder en zijn gekreun werd steeds heftiger, hij vond het echt heerlijk, het was ook zo dat dit nog nooit iemand bij hem gedaan had. Echt nog nooit. Dit was de eerste keer en het voelde vreselijk intens. Hij maakte na een tijdje toch zijn handen los en pakte haar gezicht zachtjes vast. Hij zoende haar vol liefde en passie en drukte zacht zijn lichaam tegen haar aan, ze deed het zo heerlijk.



Koningin Esmeralda Fullbright

Jay begon zacht te praten, dat het hem speet en dat hij verschrikkelijk was voor hun... Leroy zei hem data hij bij hem moest komen. "Toe maar." Spoorde Esmeralda hem zachtjes aan, ze wist dat Leroy hem geen pijn wilde doen, absoluut niet waarschijnlijk. Wanneer Leroy hem in zijn armen had, barstte hij in tranen uit. Haar moeder kwam nu naar haar toe en streelde zachtjes over haar rug. Esmeralda voelde de tranen over haar wangen glijden. Het was zo naar om Jay met zoveel verdriet te zien.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 09:09

Leroy Fullbright

Hij sloot zijn ogen, het deed hem goed om te zien dat Jay zich eigenlijk zo overgaf. Dat hij liet zien dat het hem allemaal wel veel deed. Hij keek nu even op naar Lolita en Esmeralda, Jay werd iets rustiger en Leroy bleef hem gewoon stevig vasthouden. Na een tijdje werd hij losgelaten en hij zag heel goed hoe moeilijk Jay het had, hij trilde zelfs helemaal. 'Ik ben enorm trots op je en blij, Jay... Ik heb zo lang gedacht dat ik je nooit meer terug zou krijgen.' zei hij zacht, wel nog wat voorzichtig.

Carmen Samira

Hij trok zijn handen los en daardoor grijnsde ze, ze werd heftig door hem gezoend.Het was heerlijk en ze liet hem zijn gang gaan, ze vond het alleen maar heel erg leuk om te zien dat hij hier zo op reageerde. Dat hij het zo lekker vond. Ze bleef tijdens de zoen doorgaan, dat vond hij waarschijnlijk niet zo heel erg vervelend. Ze keek hem grijnzend aan en ze drukte haar lippen in zijn hals.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 09:21

Koningin Esmeralda Fullbright

Hoewel de tranen over haar wangen liepen, was ze wel blij dat dit gebeurde, het was fijn dat Jay eindelijk weer zo dicht bij Leroy kon zijn zonder dat hij hem wilde vermoorden of pijn wilde doen, dit maakte haar wel gelukkig. Haar moeder kwam dichterbij.
"Wij zijn allemaal blij met je, Jay, mag ik ook een knuffel, ik heb je gemist." Zei Lolita nu met een glimlach tegen de jongen. Ze wilde hier een positieve dag van maken, het gezellig hebben.


Kayton Erogate

Ze ging gewoon door en dat maakte alles nog veel heftiger... Na de zoen voelde hij haar lippen weer in zijn hals. "Dit vind je wel leuk, of niet soms?" Vroeg hij wat schor aan haar aangezien ze elke keer met een grote grijns naar hem keek.
"Nog even en ik ben al klaar voor we samen wat gedaan hebben." Kreunde hij zachtjes.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 09:49

Carmen Samira

'Ik vind het leuk dat ik iets nieuws doe dat jij zo lekker vindt, zonder dat we het eng of raar vinden.' zei ze zacht tegen hem. Daar was ze echt enorm blij mee. Door wat hij zei grijnsde ze een beetje. 'Dat is alleen maar een goed teken toch? Ik vind het niet zo erg hoor...' Plaagde ze hem nu. Ze was gewoon heel blij dat het zo goed voelde dat ze allebei nieuwe dingen konden proberen. Hij leek het echt heel erg lekker te vinden en dat was leuk. 'Bovendien doen we dit ook samen... Dus het is helemaal niet erg... Of wil je liever helemaal alleen verder gaan?' Vroeg ze plagend aan hem.

Koning Jay Fullbright

Hij ademde trillend in, zijn gevoelens waren zo intens dat zijn lichaam er nogal heftig op reageerde, helemaal in combinatie met een nacht niet slapen. Dat merkte hij nu wel. Door wat Lolita zei kwam er een waterige glimlach op zijn gezicht te staan en hij sloeg zijn armen om haar heen. Hij vond het zelf wel heel fijn allemaal, ondanks dat het zo zwaar was. Nu voelde hij zich tenminste niet meer zo enorm alleen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 10:00

Kayton Erogate

ze vond het leuk dat ze iets nieuws deed dat hij zo lekker vond, zonder dat het raar of eng was. Hierdoor glimlachte Kayton naar haar. "Alles behalve." Glimlachte hij haar toe. Ze vond het niet erg als hij al klaar was, ze vond het alleen maar een goed teken. "Hmm... wil jij dan niet een beetje verwent worden?" Vroeg hij met een grijns aan haar. Ze vond het echt helemaal niet erg, want dit deden ze samen en ze vroeg of hij liever helemaal alleen verder wilde gaan.
"Ik denk er niet aan. Ik zou dit nooit zo lekker kunnen als jij." Glimlachte hij nu naar haar en hij zoende haar weer. Hij vond haar echt leuk zo. Vroeger ging alles een beetje houterig en vol schaamte, maar nu was het heerlijk en haast automatisch.


Lolita Fullbright

Ze zag de waterige glimlach rond de lippen van Jay en daarna sloeg hij zijn armen om haar heen. Ze knuffelde hem stevig. "Mijn lieve kleine jongen..." Mompelde ze zachtjes. Vroeger konden ze zo onwijs goed met elkaar praten, ze hoopte dat het weer terug kwam... ze miste Jay echt.
Esmeralda glimlachte een beetje naar Leroy, ze wist wel dat het allemaal goed zou komen, nu alleen zij nog.... maar ze wist heel goed dat het tijd nodig had.
"Wat vond je van de brief?" Vroeg ze nu nieuwsgierig aan Jay, ze had geen flauw idee wat erin stond, maar hij was duidelijk wel belangrijk.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 10:06

Koning Jay Fullbright

Hij kreeg opnieuw tranen in zijn ogen en na een tijdje wilde Esmeralda weten wat hij van de brief vond. Hij schraapte zijn keel een beetje en hij keek naar zijn vader. 'Vertel maar. Je mag zeggen wat je wilt, wat er in stond is niets dat iemand hier niet mag weten. Ik heb niet zo veel geheimen meer.' zei Leroy tegen hem. 'Het was heel bijzonder... Hij had geschreven wat hij zelf voelt en doorgemaakt heeft in zijn leven en waarom hij daarom tegen mij deed zoals hij deed. Hij beschreef waarom hij zo graag wil dat ik wél hulp accepteer.' Zei hij heel zacht.

Carmen Samira

Kayton leek er precies zo over te denken en door zijn vraag grijnsde ze een beetje. 'Ik vind het echt niet erg Kayton, ik vind dit leuk om te doen en ik neem aan dat dat allemaal wel goed komt. Ik ben niet zo ongeduldig als jij.' Plaagde ze hem. Ze drukte haar lippen in zijn hals en ze ging gewoon verder. Ze grijnsde door zijn opmerking. 'En dat terwijl jij meer ervaring hebt dan ik...' zei ze zacht. Ze streek langs zijn borstkas en ze maakte het nog wat intenser door hem heel heftig te zoenen.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 10:14

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy zei tegen Jay dat hij het gewoon mocht vertellen. Esmeralda hield haar hoofd een beetje schuin en luisterde naar Jay. Ze glimlachte een klein beetje door wat Jay allemaal vertelde. "Wil je dat nu ook?" Was haar zachte vraag. Ze ging nu langzaam zitten, al dat staan was niet zo heel erg fijn. Haar moeder drukte haar lippen tegen de slaap van Jay en ze keek hem met een glimlach aan. Lolita was toch wel trots, daarna ging haar blik naar Leroy, hij bleef haar verbazen, het was zo bijzonder... soms... als ze niet kon slapen las ze weer zijn brief door die hij aan haar had geschreven, ook die was zo bijzonder...


Kayton Erogate

Ze vond het echt niet erg, het was leuk om dit te doen en ze nam aan dat het allemaal wel goed kwam. Ze was niet zo ongeduldig als hij.
"Pestkop." Lachte hij nu naar haar. Hij voelde haar lippen weer in zijn hals en hij sloot zijn ogen weer even om ervan te genieten. Ze zei zacht dat ze het beter kon ondanks dat hij meer ervaring had. Hij grijnsde. "Met mezelf spelen doe ik niet zo graag, volgens mij vind jij het ook veel leuker." Plaagde hij haar nu. Haar handen waren op zijn borst te voelen en ze zoende hem heel heftig. Hij pakte haar vast bij haar heupen en zoende haar net zo heftig terug. Dit mocht van hem best de hele nacht doorgaan...
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 10:24

Koning Jay Fullbright

Esmeralda wilde weten of hij dat nu ook wilde en hij knikte heel langzaam. 'Ik wil het heel graag... Ik wil mezelf terug en ik wil mijn gezin terug...' zei hij. Meteen barste hij weer in tranen uit en hij ademde trillend in. Hij had nooit gedacht dat hij ooit nog zo veel verdriet zou voelen, maar nu ging hij echt kapot van verdriet. Hij wist dat hij hier doorheen moest en dat hij eerlijk moest zijn, maar dit was wel heel erg pijnlijk.

Carmen Samira

'Hm, dat moet ik maar geloven? Je gaat mij niet wijsmaken dat je het nooit gedaan hebt...' zei ze plagend tegen hem. Ze werd vastgegrepen en ze grijnsde door hem. Het was gewoon leuk. Ze liet hem nu ook een beetje zijn gang gaan terwijl ze zelf met hem doorging. Het was alleen al super fijn om te merken dat hij het zo kon waarderen, daar had ze op gehoopt, maar ze had het nooit echt verwacht. Het was voor haar best wel een hele stap om te nemen..
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 10:43

Koningin Esmeralda Fullbright

Hij wilde het heel graag, hij wilde zichzelf terug en zijn gezin. Hierdoor keek ze naar de grond. Ze wist dat het niet zo was, maar het voelde alsof hij haar de schuld van alles gaf, van zijn verdriet. Ze wist dat ze dat niet mocht denken, maar het voelde echt zo. Ze sloeg haar armen om haar lichaam heen en staarde wat voor zich uit op de bank. Haar moeder had het totaal niet door, ze wiegde Jay zachtjes heen en weer en probeerde hem gerust te stellen. Zodra hij door had dat hij moest veranderen, zou de rest wel met hem mee veranderen, daar was ze zeker van.


Kayton Erogate

"Ik meen het, Carmen, ik heb daar helemaal geen behoefte aan bij mezelf." Vertelde hij haar nu. "Ben ik dan zo raar? Doe jij het wel?" Klonk zijn stem nu heel nieuwsgierig. Ze ging door en nu liet hij zijn vingers langzaam naar voren glijden, over haar bovenbenen heen. Hij streelde de binnenkant van haar benen zachtjes met zijn vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 10:49

Leroy Fullbright

Lolita bekommerde zich om Jay en hij keek naar Esmeralda. Hij kwam langzaam overeind en hij sloeg zijn armen voorzichtig om haar heen. Hij moest oppassen dat hij zichzelf niet echt pijn deed, dat was niet de bedoeling. Hij hield haar vast en hij streelde langzaam met zijn vingers over haar rug, heel zorgzaam. 'Het is niet jouw schuld. Jay heeft heel veel om aan te werken en niets daarvan komt door jou.' zei hij zacht tegen haar. ' Je moet je niet schuldig voelen. Ik weet hoe lastig dat is, want ik heb mij zelf zo vaak enorm schuldig gevoeld en dat doe ik nog steeds. Je schiet er alleen niets mee op en het is vaak onterecht.' Zei hij zacht.

Carmen Samira

'Nee, ik doe het niet. Ik heb die behoefte ook nog gehad. Nu is het over het algemeen zo geweest dat mijn partners het wel deden, maar dat kwam door mij, waarschijnlijk. Ik heb er eigenlijk nooit zo veel zin in gehad...' Zei ze tegen hem. In elke relatie die ze had gehad was het wel een beetje zo geweest. Door wat hij deed sloot ze haar ogen. ' Je leidt mij af zo...' zei ze grijnzend tegen hem, het was wel heel erg fijn.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van xAnouk 3/12/2015, 10:57

Koningin Esmeralda Fullbright

Leroy kwam bij haar zitten en ze voelde zijn armen om haar heen, ze verstijfde eerst even, maar hij streelde heel zorgzaam over haar rug heen, ze voelde dat hij haar wilde helpen, langzaam ontspande ze weer. Hij zei dat het niet haar schuld was, Jay had heel veel om aan te werken en dat kwam allemaal niet door haar. Ze moest zich niet schuldig voelen vond hij.
"Maar... hij wilt zijn gezin terug.. ik ook, maar ik kan het hem nog niet geven... en dat maakt hem zo verdrietig, elke keer wanneer ik iets niet kan of niet durf, maak ik hem nog verdrietiger." Fluisterde ze met tranen in haar ogen en ze keek even op naar Jay en haar moeder.



Kayton Erogate

"Hé, niets is jouw schuld, ze hadden gewoon geduldig moeten zijn, dingen doen die jij leuk vind en niet alleen maar aan zichzelf denken." Fluisterde hij haar zachtjes toe. Hij legde één van zijn handen op haar wang en keek haar doordringend aan. "Met mij heb je er weleens zin in, toch?" Vroeg hij haar zacht. Door wat hij deed sprak ze hem toe dat hij haar afleidde.
"Hmm... misschien maar goed ook." Plaagde hij terug en hij ging steeds iets verder met zijn vingers.
xAnouk
xAnouk

Aantal berichten : 23129
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Nikkay 3/12/2015, 11:01

Leroy Fullbright

'Zo moet je het niet zien. Je moet het zien als een gezamenlijk startpunt en vanaf daar kunnen jullie verder. Zie het als iets positiefs. Dit is niet de schuld van één persoon. Dit is niet de schuld van Jay, niet van jou, niet van mij, niet van mijn vader... Dit is de schuld van niemand en van iedereen. Hij wil zijn gezin terug, jij wilt jouw gezin terug en jullie willen daar allebei aan werken. Dat is iets positiefs, dat is heel erg mooi.' zei hij zacht tegen haar.

Carmen Samira

'Ik weet het niet, Kayton. Maar laten we het daar nu maar niet over hebben, dat doet er niet meer toe.' zei ze tegen hem. Die tijd was voorbij. Hij wilde weten of ze er met hem wel zin in had. ' Oh, zeker wel. anders zou ik dit ook echt niet doen hoor... Met jou is het heel anders. Meer zoals het vroeger was, toen ik nog jong was.' zei ze grijnzend tegen hem. Het was zoals het was voor alles gebeurd was. Dat was heel fijn. Hij ging nog verder en daardoor kreunde ze zacht.
Nikkay
Nikkay

Aantal berichten : 24706
Registratiedatum : 22-10-13
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Medieval Times - Pagina 27 Empty Re: Medieval Times

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum